Restaurare Renault 12 UK, 1971, Renasterea masinutzei mele cu volan pe dreapta
![]() ![]() ![]() |
Restaurare Renault 12 UK, 1971, Renasterea masinutzei mele cu volan pe dreapta
D a n |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 7 December 08 From: București ![]() |
|
||
--------------------
--
--
--
|
|||
danut 69-71 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Acum discutati de parfumuri de lemn ...
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
remusro |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
O sedinta foto profesionala a unei bomboane de masini, in mijlocul unui peisaj de vis bucovinean:
http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=6 Frumos tare, ce combinatie splendida. ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nu mai stiu exact pe care topic ai pomenit ceva de umezeala, si cat de problematica e treaba asta in Anglia. Am si eu o intrebare: Daca tot tii masina mai mult in garaj, un dezumidificator ( cum ar fi asta, asa, la o cautare rapida) nu ar merita montat in garaj, incat sa mai reduca din efect? Bine, ar fi de dorit sa fie si garajul putin etansat pentru asta, dar oricum, aportul adus de asa ceva ar fi sesizabil pe termen lung.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Remus .
La Suceava a venit iarna ,este zapada de vreo 10 cm si nu ar strica sa dau o tura cu Gordina ca tot este incaltata regulamentar cu gume de iarna . ![]() Tu o ti la avatar si eu in garaj . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bella |
![]()
Post
#246
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Pai ce mai stai...trebuia doar sa ii trimiti o poza la sfarsitul plimbarii.
![]() |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#247
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
De mult am vrut sa intreb o chestie: s-a vorbit p-aici de o solutie de curatat tapiteria care si-a facut foarte bine treaba. Am cautat in topic (poate nu suficient de bine) dar nu am gasit nimic concret.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kum |
![]()
Post
#248
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Daca vorbim de tapiterie textila, BioCarpet e mama lor.
![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Dane vezi aici (in josul paginii): http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=3
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
remusro |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Poze pe Renault UK: epilog.
http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=6 Sfarsitul unei povesti de suflet. ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Pai acum pe topicul repsectiv, banuiesc ca vei pune poze cu plimbarile tale cu babuta restaurata, nu?
|
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
remusro in vreo 2,3 luni o sa ajung in Anglia,Sper ca o sa primesti o vizita sa vad si eu in realitate o asa minunatie.
Cat despre munca lui Danut nu cred ca este om care sa obiecteze ceva. Numai bine si sarbatori fericite. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
remusro |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(recinalcol @ 27 Dec 2011, 16:35) remusro in vreo 2,3 luni o sa ajung in Anglia,Sper ca o sa primesti o vizita sa vad si eu in realitate o asa minunatie. Cat despre munca lui Danut nu cred ca este om care sa obiecteze ceva. Numai bine si sarbatori fericite. Din pacate, masina sta frumusel intr-un garaj la socri, la 440 km distanta de Londra. Mari plimbari inca nu am facut cu ea, abia mi-a venit din RO (pe 14 sept), ca am si dus-o la garaj (pe 1 oct). Am decis sa o tin acolo peste iarna, 6 luni, ca sa evit iarna umeda din UK, plus ca nu imi pot permite un garaj la Londra. Ma duc sa o scot de acolo in jurul lui 1 aprilie 2012 si o voi aduce la Londra pentru vara. Daca vii la anul, atunci sigur vezi masina! Pe 1 octombrie, cand am dus-o la garaj, nu am lasat-o din 120 km/h, cu masina plina ochi, familie, carucioare, bagaje. Treceam pe langa masini moderne pe autostrada si aia nu intelegeau ce e cu OZN-ul alb care trece pe langa ei... Odata ce am ajuns, am spalat-o bec, am uscat-o bine de tot si am acoperit-o toata cu AutoGlym, practic cea mai buna ceara care se poate gasi in UK. Asa o las pana la anul, cu ceara pe ea. Asta o va proteja extraordinar, formand o pelicula impotriva umezelii. ![]() r12016.jpg r12020.jpg r12019.jpg r12017.jpg r12014.jpg r12004.jpg r12013.jpg r12012.jpg r12011.jpg r12010.jpg r12008.jpg r12005.jpg r12015.jpg @speedy 82: merci mult si de comentariul pe UK. Esti un mare scump! ![]() This post has been edited by remusro: 28 Dec 2011, 00:02 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(remusro @ 27 Dec 2011, 23:32) Avusesem o idee pentru tine in directia asta, cateva post-uri mai sus, nu stiu daca ai observat-o. QUOTE(bucatzel @ 15 Dec 2011, 16:12) Nu mai stiu exact pe care topic ai pomenit ceva de umezeala, si cat de problematica e treaba asta in Anglia. Am si eu o intrebare: Daca tot tii masina mai mult in garaj, un dezumidificator ( cum ar fi asta, asa, la o cautare rapida) nu ar merita montat in garaj, incat sa mai reduca din efect? Bine, ar fi de dorit sa fie si garajul putin etansat pentru asta, dar oricum, aportul adus de asa ceva ar fi sesizabil pe termen lung. Bine, asta nu exclude restul de metode de protectie, dar oricum... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
remusro |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 15 Dec 2011, 16:12) Nu mai stiu exact pe care topic ai pomenit ceva de umezeala, si cat de problematica e treaba asta in Anglia. Am si eu o intrebare: Daca tot tii masina mai mult in garaj, un dezumidificator ( cum ar fi asta, asa, la o cautare rapida) nu ar merita montat in garaj, incat sa mai reduca din efect? Bine, ar fi de dorit sa fie si garajul putin etansat pentru asta, dar oricum, aportul adus de asa ceva ar fi sesizabil pe termen lung. Salut bucatzel da, vazusem postarea ta, iti multumesc. M-am luat cu altele intre timp si am uitat de ea, sorry... Problema cu dezumidificatorul este ca trebuie sa stea cineva tot timpul langa el sa ii goleasca containerul. Se strange apa in el ca la balamuc... si nu pot sa-l mai sacai pe socru-meu sa il goleasca o data la 2-3 zile... La cata apa e in atmosfera, se va strange mult. Asa ca ii dau inainte cu ceara si gata. Masina e oricum destul de protejata. Merci inca o data de sfat! ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai pe evacuarea aia de apa se poate trage un furtun care sa-l scoti afara din garaj. Ea oricum degajeaza fix apa, asa ca aia se poate duce absolut linistita in pamant, canalizare, ce-o fi mai aproape.
Poate n-am fost prea clar, io ziceam de un dezumidificator mecanic, nu chimic. Dezumidificatoarele astea mecanice sunt un fel de instalatii de aer conditionat mai restranse ca si functionalitate. Si si la instalatiile de A/C ai o evacuare undeva in exterior a apei obtinute din dezumidificare. No, ceva in genul asta fac si dezumidificatoarele mecanice, doar ca nu au doua corpuri separate, si nu asigura si racirea spatiului in care se monteaza. Mie personal mi se pare o solutie destul de buna, pentru ca scazand umiditatea mediului ambiant, pana la urma scade umiditatea si in coltisoarele mai greu accesibile ale masinii. Recunosc, n-am nici cel mai mic habar cat de eficiente sunt de fapt jucariile astea. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(recinalcol @ 27 Dec 2011, 18:35) In Romania , cu siguranta se gasesc si 2-3 carcotasi . Multumesc frumos de aprecieri . @ Remus , vad ca ai copiat modelul din Romania , stergatoarele ridicate sa nu se calce gumele . ![]() This post has been edited by remusro: 28 Dec 2011, 22:39 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#259
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul.
Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru. |
--------------------
.
.
.
|
|
remusro |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Dec 2011, 23:10) Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul. Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru. Domnul Crainciuc, te rugam treci la tabla. Lamureste care e faza. Eu unul pot sa spun ca incalzirea la mine era varza inainte, era umezeala continua in masina, huruia ca naiba cand ii dadeai drumul. De incalzit, incalzea, dar aerul nu avea putere deloc. Danut a sesizat a robinetul era blocat, si imi trimitea vapori de apa in masina, de aia aveam tot timul geamurile aburite. Apoi, a schimbat si aeroterma, acum iti faci freza in jetul de aer. Functioneaza totul perfect acum!! Danut poate s spuna mai multe. ![]() |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Filip |
![]()
Post
#261
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Banuiesc ca sistemul este identic cu cel montat pe D 1300 nu?
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#262
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sistemul este identic, inclusiv robinetul de incalzire in partea STANGA a bordului desi el are butonul in dreapta. Transmisia se face pe sub bord cu un sistem de sfori si rotite exact ca la scala unui radio vechi
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Dec 2011, 01:10) Remus, am o intrebare referitor la sistemul de incalzire de pe Renault-ul tau. Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul. Instalatia de pe masina ta e cumva diferita, cu un calorifer suplimentar, un ventilator decent, etc? Din ce am mai auzit, Renault 12 ar mai fi avut un calorifer suplimentar, sub scaunele fata, insa nu mi s-a confirmat acest lucru. Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie , la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara . Sistemele sunt identice cu cele de la Renault , din fabrica nu au fost foarte bine izolate , daca totul functioneaza ca la carte , aeroterma , robinet , termostat si izolat compartimentul caloriferului , exclud ideea de a merge cu cojocul pe tine in masina . In 15 minute de functionare a masinii in gol , dai caldura de la 10 la 4 . Daciile facute prin anii 80 aveau aceleasi simtome de disconfort . |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Absolut superba masinuta. Felicitari
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
@remusro: cu mare placere. Dar nu m-am putut abtine cand i-am vazut acolo pe toti gramada:P
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Dec 2011, 23:10) ...Cum stim cu totii, dacia romaneasca avea un sistem de incalzire de toata jena, de erai nevoit sa stai cu haina pe tine iarna si cu carpa in mana sa stergi geamul... Nu trebuie generalizat, doar ca ai avut nesansa sa nimeresti o astfel de masina ![]() QUOTE(danut 69-71 @ 7 Jan 2012, 00:10) Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie, la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara. Pot sa sustin aceasta afirmatie cu experienta proprie. Chiar am reusit sa fac un posesor de audi a6 sa se uite la mine ca la masini straine cand stateam la semafor, in toiul iernii, cu un frig de crapau pietrele cu geamul de la sofer deschis un sfert si in camasa, fara sa imi fie frig absolut deloc (evident, cu caldura data la maxim si aeroterma pornita) ![]() This post has been edited by speedy82: 7 Jan 2012, 21:18 |
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
BZN |
![]()
Post
#266
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Jan 2012, 00:10) Asa este , multi sau plans de caldura din Dacie , da-mi voie sa contrazic orice afirmatie , la mine in Dacii , te poti dezbraca la camasa la minus 25 de grade afara . ... Cam greu de crezut, pentru un om normal. Cu un sistem auxiliar, poate. Caloriferul standard, montat acolo, n-are cum sa asigure un asa confort. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Subscriu la ideea ca nu trebuia sa stai cu cojocul! Eu faceam traseul Campulung Muscel - Brasov cu daciuta mea si, pentru cei ce stiu traseul, cand ajungeam la combinatul de ciment , la Namaiesti geamurile mele erau dezaburite iar la mausoleul de la Mateias aveam vizibilitate perfecta prin luneta care nu avea degivrare masina fiind fabricata in 1978. In functie de saptamana de circulatie (par-impar) mergeam la Bucuresti cu colegii care aveau acolo benzina cat cuprindeau si ma alimentam si eu de la ei. La drum intins, nu aveam nevoie sa pornesc aeroterma. Caldura foarte bine functionala, eram foarte multumit! Evident, nu in camasa, cu un pulover dar fara sa stiu ce este aia sa dau cu racleta pe geam sau cu carpa.
This post has been edited by liviu05: 7 Jan 2012, 21:48 |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
medelin |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 23 May 10 ![]() |
@bzn
Te asigur ca si a mea manifesta aceleasi sintome...doar ca scartaie putin aeroterma din cand in cand. Sa nu mai spun ca in regim de viteza (70-80) poti opri aeroterma.Eu nu am mers niciodata cu a mea la asemenea temperaturi negative,dar cred ca ar face fata cu brio. This post has been edited by medelin: 7 Jan 2012, 21:49 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(speedy82 @ 7 Jan 2012, 22:15) Din pacate nu sunt de acord cu aceasta explicatie. Vorbesc de o masina NOUA, cumparata de tatal meu in septembrie 1998, cu 10 km pe bord, la care in decembrie statea tatal meu cu carpa pe parbriz sa-l dezabureasca si mai si huruia ventilatorul de te scotea din masina. Chiar voiam sa mergem la garantie cu ea, intrucat la Oltcit-ul dinainte aveam caldura berechet si iti faceai freza la ventilator, dar am mai intrebat si pe altii si ne-au spus ca mergem degeaba. Daca vorbeam de un SH trecut prin 1000 de maini, mai inteleg, dar asa... Bine, nu te congelai, dar la drum lung la temperaturi negative nu puteai sa stai in pulover in ea, cum stateam in Matiz la -25 de grade. Primul lucru pe care il fac atunci cand ma sui intr-o masina iarna si plec la drum e sa dau haina jos de pe mine, ma incomodeaza la condus. Acesta a fost si rolul intrebarii mele de mai sus, sa vad cum ar fi putut Renault sa lanseze pe piata o masina cu un sistem de climatizare atat de prost, sa fie si aleasa masina anului, si apoi sa o aleaga si romanii drept o masina demna de fabricat. Concluzia e ca Renault cand a lansat-o pe piata a captusit cat de cat compartimentul caloriferului, a pus un robinet mai de doamne-ajuta si un ventilator decent, care mai si sufla. Romanii..."lasa bah ca merge asa". This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jan 2012, 22:31 |
--------------------
.
.
.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#270
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
De multe ori robinetul de la 1310 nu se deschidea suficient. Eu in inteligenta mea sclipitoate(?) am desfacut capacele caloriferului si la doua din cele 4 conducte le-am eliminat tijele in forma de cruce ce se aflau in interior. Alta "modernizare" a fost si inlocuirea robinetului cu unul de 1/2 inch, comanda facandu-se doar cu capota ridicata. Ventilatorul cu doua trepte a fost luat de la dezmembrari de pe una din '86 adusa din Germania, izolarea in jurul lui facand-o cu silicon. Treapta a doua era ceva mai puternica decat cea unica de la ventilatoatele cu o singura treapta. Caldura dadea dar tot ca si in cazul lui Laurentziu83 parca mai multa dadea Oltcitul pe care l-am avut. Oltcitul l-am avut de nou pe cand Dacia am luat-o cu nevasta si era recarosata dar prost exececutata lucrarea, asa ca am fost nevoit in 2002 sa o dezechipez complet si sa montez pe ea tot ceea ce s-a omis din uitare sau comoditate. Imi pare rau ca nu am imagini cu ea, acum fiind topita de mult (2009).
Ca un upgrade la clasice se mai montau niste captatoare de aer pe grila a caror rol era de a mari debitul de aer ce trece prin calorifer si astfel se mai imbunatatea dezaburirea si climatizarea, dar acestea erau valabile mai mult in extraurban. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 10:32 |