DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Megane Sedan II, Am rugamintea de a nu posta Off Topic

Hack
post 2 Aug 2012, 11:35
Post #511


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Uleiul ce-l bagi in motor curata suficient componentele, nu iti trebuie nici un rahat de aditiv pentru asta. wink.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Aug 2012, 11:40
Post #512


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 07:52)
Ma bate gandul sa ii fac un chip tuning la Megane
*



Pentru accelerare ai motorul, lasa masina in pace ca doar nu-ti sta-n gat.


QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 07:52)
La revizia asta pe langa filtru aer,polen,ulei,motorina si Ulei voi lua si o sticla de Dura Lube pt ulei ca nu i-am facut niciodata vrun tratament in privinta asta.
*



Zici ca nu-ti ia gram de ulei, de ce te legi la cap daca nu te doare?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Aug 2012, 11:58
Post #513


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(MuciX @ 2 Aug 2012, 12:40)
Zici ca nu-ti ia gram de ulei, de ce te legi la cap daca nu te doare?
*



up.gif DuraBula ... de ajutat nu ajuta dar este posibil sa faca rau biggrin.gif ulei bun, filtre de calitate, revizii la timp si este tot ce ai nevoie ... nu te complica inutil ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 2 Aug 2012, 12:12
Post #514


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 12:34)
La mine la munca clientii folosesc de foarte mult timp Dura Lube si nu au avut niciodata probleme.
*


Da' nici bine nu face. Dacă un motor e dus, poți să bagi ORICE în el, că metalul pierdut prin frecare nu se pune la loc! Mai e "manevra" când consumă ulei să bagi ulei mai vâscos, dar nici asta nu e o soluție permanentă.


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 2 Aug 2012, 22:59
Post #515


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




In legatura cu chip tuning-ul m-am razgandit, ca pana la urma pentru asta am motorul. Cu masina fac in jur de 70 si ceva de km pe zi si pana la urma ma intereaseaza sa o pastrez in stare ok asa ca nu voi risca cu chip-ul.
Legat de Dura Lube este doar o idee, dupa cum am zis, motorul nu are nici o problema si nu consuma ulei.
Intr-un final voi face revizia normal cum am facut-o mereu:
Ulei ELF TurboDiesel 10w 40 (chiar daca multi il critica, eu nu am avut niciodata probleme)
Filtru ulei HENGST FILTER
Filtru motorina KOLBENSCHMIDT sau KNECHT
Filtru aer KNECHT
Filtru polen CORTECO
Spray igenizare instalatia de aer AC: REFRESHAIR


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 Aug 2012, 00:08
Post #516


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 23:59)
Spray igenizare instalatia de aer AC:  REFRESHAIR
*



Baga o poza cu spreiu' asta te rog eu...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Aug 2012, 00:11
Post #517


-


Group: Members
Posts: 22.708
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Iulikk @ 3 Aug 2012, 01:08)
Baga o poza cu spreiu' asta te rog eu...
*


Ceva mai bun.

2_klima.jpg


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 Aug 2012, 00:12
Post #518


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Asta vroiam sa vad... ca cica sunt 2 tipuri de spreiuri d-astea... unu cu tub care se baga prin gura de scurgere a condensului... si unu normal la care cica se da pe recirculare si se spreiaza in masina...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shade4free
post 3 Aug 2012, 06:54
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 10
From: ......




ala care se foloseste pe recirculare,este fix mamaia,in 2 zile miroase iar.Testat de mine.Acum ce sa zic,incercati,poate nimeriti alta firma si o fi bun,Fima nu o mai tin minte,stiu doar ca era de renume in auto

This post has been edited by shade4free: 3 Aug 2012, 06:55


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 3 Aug 2012, 18:19
Post #520


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ala se da ca fumul sa aibe aer germanic.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 4 Aug 2012, 06:31
Post #521


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu imi miroase instalatia. Folosesc spray-ul doar pt igenizare. Eu folosesc astfel de tuburi. Celalalt model ce intra in compresor il folosesc doar cand voi schimba freonu.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Aug 2012, 07:11
Post #522


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Din cate stiu eu freonul nu se schimba, doar se completeaza. Ocazie cu care se inlocuieste uleiul din instalatie ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 4 Aug 2012, 07:14
Post #523


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




O data la cativa ani se schimba. Scrie si in cartea de service


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Aug 2012, 07:18
Post #524


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Mie-mi pare ca freonul e un gaz care nu-si schimba proprietatile. Procedura aia automata de verificare a instalatiei cuprinde, din ce stiu eu:
- golire instalatie (freonul se recupereaza, uleiul nu)
- umplere cu cantitatea necesara de freon si ulei proaspat


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 7 Aug 2012, 20:45
Post #525


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Astazi masina mi-a oferit niste emotii negative.
Am plecat dimineata spre munca si pe drum m-am oprit in OMV-ul de la Balotesi pentru a baga motorina. Totul bine si frumos pana am incercat sa o pornesc, moment in care aceasta nu a mai vrut sa porneasca. Dupa 4-5 incercari am ridicat capota si am observat ca filtru de motorina sa dezamorsat si nu se mai putea amorsa. Dupa 3 ore petrecute in benzinarie am reusit sa o pornesc slabind fiecare piulita de pe conductele ce intra in injectoare si am dat la automat de vreo 6 ori pana a iesit aerul de pe instalatie. Intr-un final a pornit dar mergea in 3 si din 5 in 5 sec fara nici un martor aprins imi afisa CHECK INJETION. Am plecat cu ea asa cu gandul sa ajung la munca si sa-i rog pe mecanici sa-se uite la ea, dar la iesirea din Otopeni si-a revenit complet..
Ajuns la munca mecanicii de acolo au observat ca, conducta ce duce de la filtru de motorina catre pompa de motorina era fisurata si prindea aer, lucru ce provoca golirea instalatiei. Asa ca am facut si revizia cu ocazia asta
Am schimbat acel furtun cu unu nou, am schimbat filtru de motorina, ulei , aer si polen si am inlocuit si uleiul din motor..
Cu ocazia asta chiar daca nu am avut niciodata probleme cu uleiul ELF TurboDiesel 10W 40 si nu mi-a consumat niciodata nici 1 gr de ulei, totusi am renuntat la el si mi-am bagat in motor Castrol Magnatec 10 W 40.
Fotografie0018.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 795
Fotografie0030.jpg ( Size: 498.35k ) Number of downloads: 822
Fotografie0033.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 823
Fotografie0034.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 784
Fotografie0037.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 760


This post has been edited by TheSting: 7 Aug 2012, 20:55


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 7 Aug 2012, 20:54
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 4 Aug 2012, 08:11)
Din cate stiu eu freonul nu se schimba, doar se completeaza. Ocazie cu care se inlocuieste uleiul din instalatie ...
*



ia reprodu mata procedura ca sa nu te bag la bula !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2012, 22:30
Post #527


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ma, eu poate gresesc, daca tu stii mai bine, zi ce si cum.
Acu' un an am avut parte de o verificare a instalatiei de AC pe aparat. Conecteaza astia o magaoaie mare la instalatie si stai si asteapta. Dupa ceva vreme aparatul scoate un fel de bon (ca alea fiscale) pe care scrie cat freon a scos din instalatie. Dup-aia se seteaza aparatul - cat freon si cat ulei sa bage (conform specificatiilor fiecarui autoturism) si mai astepti o tura. Tipul care a supravegheat operatiunea zicea ca freonul scos din instalatie este refolosit.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 Aug 2012, 22:53
Post #528


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 07:52)
Ma bate gandul sa ii fac un chip tuning la Megane de maxim 25 CP si vreo 25% mai mare cuplu


QUOTE(TheSting @ 2 Aug 2012, 23:59)
In legatura cu chip tuning-ul m-am razgandit

nasol sad.gif in oricecaz daca te razgandesti, vezi ca motorul tau mai halaste de voie inca vreo 80CP si 200Nm naughty1.gif

QUOTE(TheSting @ 7 Aug 2012, 21:45)
Ajuns la munca mecanicii de acolo au observat ca, conducta ce duce de la filtru de motorina catre pompa de motorina era fisurata si prindea aer, lucru ce provoca golirea instalatiei.

sigur nu ti-se trage de la interventiile avute la motor?... sunt o gramada de meseriasi carora le este greu sa clipseze la loc conducta respectiva (dupa schimbarea distributiei in general) si o lasa sa se frece de caroserie / fulie etc.


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Aug 2012, 22:55
Post #529


-


Group: Members
Posts: 22.708
Joined: 19 April 05
From: Romania




%^$*$_)#*!, dar cdadan are dreptate cu freonul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 8 Aug 2012, 19:55
Post #530


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Conductele erau bine bagate in filtru, problema a fost alta. Daca ati observat conductele de motorina sunt legate cate 2 printr-un clips . La mine aceea conducta nu mai era in clips ceea ce a facut sa stea lipita pe lonjeron si cu timpul aceasta conducta sa ros si mi-a bagat aer pe instalatie.
Norocul meu ca nu sa intamplat nimic mai grav si am fost nevoit doar sa imi schimb aceea conducta la care acum i-am atasat si o izolatie de plastic pt a preveni astfel de incidente si am atasat-o iar in acel clips


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Aug 2012, 19:58
Post #531


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




aplauze.gif

Ai grija pe unde o lasi in service.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 8 Aug 2012, 20:19
Post #532


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu am de ce sa imi fac griji ca acum am facut-o la mine in service.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Aug 2012, 21:54
Post #533


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când






--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Aug 2012, 14:20
Post #534


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Salutare.

Nu sunt ipocrit si sa consider ca Meganul nu are suficent spatiu de depozitare dar totusi acesta este prost compartimentat.
Spre exemplu. In porbagaj nu ai nici un loc unde sa poti pune maruntisurile fara ca acestea sa se plimbe prin porbagaj ca la atletism, asa ca am trecut la treaba si mi-am facut eu 2 compartimente.
Am luat 2 plase de Pajero de la munca si m-am hotarat sa-le instalez intre pasajul roti si clapeta de acces la stopuri. Parerea mea ca acel loc este ideeal pt asa ceva.
Prima data am scos chederul apoi desfacut bucata din plastic de la baza haionului. Bucata din plastic de la baza porbagajului este prinsa cu 2 bulbi mari in partea stanga si respectiv dreapta (mare grija ca acestia se rup extrem de usor), apoi mai sunt cateva clipsuri in interior. Apoi am tras de pe laterala carpetei unde urmeaza sa instalam plasele cat sa o despart circa 50 cm de laterala masinii. Urmatorul pas a fost sa rabatez bancheta si desfac ornamentul de plastic ce vine pe laterala banchetei, cel ce este pus peste AirBag. Carpeta are un singur bulb de plastic undeva deasupra amortizorului.
Dupa ce am scos carpeta afara am pus plasa pe pozitie si am marcat locul unde urma sa fixez prinderile si cu o bormasina cu spiral de 3 am dat gaura pt fiecare surub. Pentru fixarea suruburile de prindere este necesar ca pe exteriorul carpetei inainte de piulita sa punem si o saiba cat mai mare pt ca piulita sa nu treaca prin carpeta. Iar la sfarsit dupa ce am pus pe pozitie plasele peste suruburi am dat cu putin grund negru pt a le prelungi viata.
La sfarsit am instalat totul la loc si gata.
1.jpg ( Size: 632.63k ) Number of downloads: 198
2.jpg ( Size: 648.19k ) Number of downloads: 209
3.jpg ( Size: 658.07k ) Number of downloads: 211
4.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 192
5.jpg ( Size: 648.38k ) Number of downloads: 187
6.jpg ( Size: 596.8k ) Number of downloads: 176
6.2.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 166
6.3.jpg ( Size: 608.05k ) Number of downloads: 164
6.4.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 172
7.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 206


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Aug 2012, 14:44
Post #535


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(TheSting @ 11 Aug 2012, 15:20)
pe laterala banchetei, cel ce este pus peste AirBag.

Nu este nici un Air-Bag acolo......doar daca ai montat tu unul.
Respectivele insemne sunt pentru avertizare ca este ceva parte din sistemul de retinere:ex.centura cu pretensionare.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 11 Aug 2012, 15:21
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tu nu ai compartimentele din roata de rezerva?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Aug 2012, 17:53
Post #537


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




QUOTE(espacern @ 11 Aug 2012, 15:44)
Nu este nici un Air-Bag acolo......doar daca ai montat tu unul.
Respectivele insemne sunt pentru avertizare ca este ceva parte din sistemul de retinere:ex.centura cu pretensionare.


@+
*



Pe stalpii din laterala banchetei spate eu am AirBag-uri. In 2005 cand mi-am achizitionat masina acestea erau optionale. Centura este prinsa in podea si in spatele placii de la luneta.
V-am atasat si o poza
3.jpg ( Size: 663.03k ) Number of downloads: 234


QUOTE(b76bgaarh @ 11 Aug 2012, 16:21)
tu nu ai compartimentele din roata de rezerva?
*


Ba da am auzit dar m-am saturat sa ridic mereu placa de la roata de rezerva pt orice maruntis care doresc sa il iau de acolo.

This post has been edited by TheSting: 11 Aug 2012, 17:54


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Aug 2012, 18:09
Post #538


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ai cumparat optional Air-Bag lateral spate?
Stii ca asa ai renuntat la cel cortina?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Aug 2012, 18:20
Post #539


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Da am cumparat optional cele 2 AirBag-uri lateral spate si nu am renuntat la cortina.
In totall sunt 2 frontale, 2 cortine, 2 laterale scaune fata si 2 laterale bancheta spate.

<span class='edit'>11 Aug 2012, 19:23:</span>
Pe cel tip cortina chiar l-am vazut cand mi-am pus lampile in usi deoarece firul l-am tras de la plafoniera fata prin stalpul de langa parbriz si cand am dat jos plasticul ce acopera stalpul am observat banda ce duce la AirBag-ul cortina si inceputul acestuia.
Masina venea cu 6 AirBag-uri din fabrica si au mai fost optionale cele 2 spate

This post has been edited by TheSting: 11 Aug 2012, 18:24


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Aug 2012, 22:32
Post #540


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Eu am vazut altceva...dupa seria ta....poate nu au actualizat baza romanii.
Dar mai bine sa nu ai nevoie de nici un Air-Bag si sa mearga masina...mult si bine.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 23:25
Forum Renault