DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Megane Sedan II, Am rugamintea de a nu posta Off Topic

Markos
post 10 Oct 2012, 14:35
Post #691


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(TheSting @ 10 Oct 2012, 15:22)
sau sa vad cu ce a venit Meganul din fabrica
*


Cu Varta a venit, dar nu m-a dat pe spate, a tinut 3 ani jumate. Fix cat m-a tinut si urmatoarea, Caranda, dar la juma' de pret icon_mrgreen.gif Acum tot Caranda am, am trecut bateria la capitolul consumabile ieftine.

Apropo, daca circuli preponderent urban, pe distante scurte si cu porniri dese, io zic ca nu merita sa te arunci la baterii scumpe.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 10 Oct 2012, 15:08
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




grecule, la megan bateria tine mai mult la diesel decat la benzina. nea stingu a facut ceva naspa pe acolo.

This post has been edited by b76bgaarh: 10 Oct 2012, 15:08


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Oct 2012, 18:59
Post #693


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Motorina e mai slaba conducatoare de curent.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 10 Oct 2012, 19:36
Post #694


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Eu nu merg pe distante scurte cu porniri dese.
In 90 % din cazuri in fiecare zi merg din Snagov la munca care se afla in Glina si inapoi in Snagov adica 80 km.
Sa vad maine cand ma duc la Serus ce imi recomanda si aia.
Intre timp am gasit si cauza pt care bateria sa dus asa de repede. Releul ce l-am cumparat pt motorsul de apa pt faruri nu este bun. Acum 2 saptamani am verificat bateria si cu motorul oprit avea 12.80 si cu motorul pornit avea 13.20. Intre timp a trecut un prieten care este electrician auto pe la mine sa-mi verifice daca am vrun consumator care mi-a stors bateria si a descoperit ca relul ce l-am cumparat pt motorasul vasului de lichid este defect si motorasul statea sub tensiune incontinu adica mi-a supt bateria intr-o saptamana.
Intre timp mi-a cumparat un alt releu mai bun care la montat si alti consumatori care sa imi termine bateria nu exista.
Vina imi apartine in toatalitate ca nu am stiut sa verific releul sa vad daca este bun. Acum asta este nu am ce face invat din greseli .


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 10 Oct 2012, 20:51
Post #695


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Pana acum am avut acumulatori Caranda, Varta, Rombat si inca unul francez (nu ii mai retin denumirea).
Cam tot atat au tinut, dar preturile difera mult.
In concluzie iti recomand Rombat.

Din greseli invatam toti.
No worries.


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 11 Oct 2012, 15:19
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Pai si nu poti pune bateria la redresor?


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eu4yas
post 11 Oct 2012, 21:47
Post #697


Euforisticul


Group: Members
Posts: 101
Joined: 14 December 10




QUOTE(b76bgaarh @ 10 Oct 2012, 15:08)
grecule, la megan  bateria tine mai mult la diesel decat la benzina. nea stingu a facut ceva naspa pe acolo.
*



5 ani si 4 luni la mine.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 105 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Oct 2012, 21:50
Post #698


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




QUOTE(Diac @ 11 Oct 2012, 16:19)
Pai si nu poti pune bateria la redresor?
*



Prima baterie am schimbat-o dupa 5 ani si bateria asta (nr 2) . Nu o pun la redresor din 2 motive:
1. este capsulata si nu pot pune apa in ea
2. nu vreau sa-ma ma mai chinui cu ea prefer sa cumpar alta si sa scap de griji


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 11 Oct 2012, 21:54
Post #699


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Cauta la Rombat una care sa mai aiba dopuri (sa poti completa). wink.gif
Ultima pe care am cumparat-o de la ei era data drept capsulata dar in realitate nu e.
Varta care o am e capsulata si alta Rombat tot capsulata.


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Oct 2012, 21:56
Post #700


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Am optat pt Bosch maine la prima ora va veni frate-miu sa-mi dea curent sa o pornesc si ma duc la SERUS sa o las pt prag si pt schimbarea bateriei.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 11 Oct 2012, 23:19
Post #701


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(TheSting @ 11 Oct 2012, 22:56)
maine la prima ora va veni frate-miu sa-mi dea curent
*


Îl poți ruga și pe 4x4 pentru curent, e de gașcă.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 11 Oct 2012, 23:21
Post #702


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Merci pt info dar nu il cunosc ca l-as fi rugat si mai este problema ca eu stau in Snagov si nu stiu de unde este el.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 12 Oct 2012, 20:48
Post #703


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Am avut Caranda pe masina din semnatura, baterie clasica, a functionat 7 ani si 2 luni, fara intretinere din partea mea. Am luat recent tot Caranda Calciu-Calciu cu 200 de lei, 55-56 Ah, nu mai retin exact.
Recomand produsul. Cat despre Bosch, am auzit ca au probleme mari, am vecin care trebuit s-o schimbe dupa 1 an si jumatate, masina nu avea probleme elctrice.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 17:16
Post #704


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




In primul rand am schimbat bateria si am cumparat Carand. Baieti de acolo mi-au spus ca vechea baterie a fost restantata adica aceasta sa descarcat in depozit si a fost reancarcata.

Dupa indelungi cautari descoperit cum pot anula EGR-ul fara a avea eroare in bord.
In ultimii 30.000 km eu am avut mufa EGR-ului scoasa, aveam acelasi consum, masina avea aceasi putere si nu scotea fum de loc dar ma dispera eroare, indiferent de cate ori o stergeam dupa repornirea motorului aceasta se aprindea iar. Dupa ce am studiat forumurile din Spania si Franta , am gasit pe un forum din spania un baiat care a reusit sa astupe gaura de la EGR. Ideea era ok dar nu mi sa parut prea practica, asa ca dupa ce am studiat cu atentie egr-ul si corpul egr am observat ca daca pun o tabla rotunda intre copul egr si cotul de 90 de grade de sub corpul egr atunci egr-ul va fi anulat. Dupa ce am facut aceasta operatie am bagat mufa la loc , am sters eroare din bord si dupa mai multe porniri si teste de drum am avut placuta supriza sa observ ca aceea tabla are efect, efr-ul fiind anulat si eroarea din bord nu se mai aprinde.
In 20 min voi atasa si un clip ce l-am facut cu aceasta operatie


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Oct 2012, 17:24
Post #705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




nu era mai eftin sa schimbi valva egr?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 17:32
Post #706


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Din pacate nu.
Egr-ul costa 600-800 ron sau 400-500 ron aftermarket in schimb tabilta care am pus-o este gratis


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Oct 2012, 17:41
Post #707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




am inteles. pt perlandez ai avut bani dar pt o valva egr nu. ciudate prioritati.

This post has been edited by b76bgaarh: 18 Oct 2012, 17:42


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 17:47
Post #708


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Mai e si faza ca nu ma intereseaza un EGR nou. Masina merge cu el anulat la fel ca si cand acesta era bun. Care ar fi scopul sa dau bani aiurea pe un EGR nou daca masina se comporta la fel si nu imi spuneti faza cu fumul si noxele ca nu este cazul. Cei de la ITP au descoperit ca are acelasi noxe.

18 Oct 2012, 18:47:


This post has been edited by TheSting: 18 Oct 2012, 17:47


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Oct 2012, 17:54
Post #709


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Mataluta stii ca fara EGR creste temperatura in camerele de ardere cam multisor, nu? cam cu vreo 100 grade C ... iti dai seama ce economie esti pe cale sa faci?

Bine ca xenoane, neoane si alte inutilitati investeti, dar un lucru care trebuie nu cumperi ... bravo nene ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 17:56
Post #710


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Asa o fi nu te contrazic. Dar atunci de ce acele persoane care au tabla bagata la EGR de zeci de mii de km nu au inca nici o problema?


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Oct 2012, 18:01
Post #711


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si daca au probleme crezi ca au curajul sa scrie si sa recunoasca ca gresit?

De mine iluminez-o cum vrei si pune-i ce table vrei, mi sa nu ia altii de bune de tot scrii/faci tu pe aici ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 18:03
Post #712


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Mie mi-se pare normal daca cineva face o operatie si da gresi sa scrie ca nu a mers, dar eu vb din cazuri care le-am vazut cu ochi mei. Nu mai conteaza acum, daca aceasta tabla va creea problema voi scrie dar este putin probabil


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 18 Oct 2012, 21:10
Post #713


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Deci ai lipit-o cu ciment pentru tobe?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 18 Oct 2012, 21:17
Post #714


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




QUOTE(TheSting @ 18 Oct 2012, 18:47)
Cei de la ITP au descoperit ca are acelasi noxe.

*




Mai stai putin ca nu se infunda asa de repede catalizatorul. Da' pana la urma nu e stres, ca poti sa-l dai jos si sa pui o teava in locu' lui.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 18 Oct 2012, 21:21
Post #715


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu am lipit-o cu ciment pt tobe, am pus acea pasta doar pt a ingrosa tabla.
Marced, crezi ca in 30.000 km nu se infunda catalizatorul? In plus nu are cum sa se infunde catalizatorul. Rolul EGR-ului este sa intoarca gazele nearse in motor pt a reduce poluarea.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 18 Oct 2012, 23:57
Post #716


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.727
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(TheSting @ 18 Oct 2012, 17:32)
Din pacate nu.
Egr-ul costa 600-800 ron sau 400-500 ron aftermarket in schimb tabilta care am pus-o este gratis
*



QUOTE(TheSting @ 18 Oct 2012, 21:21)
Nu am lipit-o cu ciment pt tobe, am pus acea pasta doar pt a ingrosa tabla.
Marced, crezi ca in 30.000 km nu se infunda catalizatorul? In plus nu are cum sa se infunde catalizatorul. Rolul EGR-ului este sa intoarca gazele nearse in motor pt a reduce poluarea.
*




Vorba lui Caragiale: "Amice, esti idiot!". Crezi ca producatorii au pus EGR-ul ala acolo de prosti? Nu, l-au pus din cel putin doua motive: reducerea poluarii si reducerea consumului. Recirculand gazele alea nearse, o sa rezulte mai putina funingine care se depune pe catalizator, mai putina poluare, mai putin combustibil ars ampulea.

Sa mor daca va inteleg pe astia care dati bani pe toate cenzuraturile pentru masina, gen "tuning vizual", dar va coiti sa schimbati niste piese sau consumabile cand e cazul! Mecanici amatori, dar multi, maria ta!


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 19 Oct 2012, 00:00
Post #717


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Pai si ce ? Te oftici? Nu vei mai putea dormi noaptea ca am anulat EGR-ul?


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mac1
post 19 Oct 2012, 02:54
Post #718


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 2 March 12
From: Bucuresti




QUOTE(marksman @ 18 Oct 2012, 23:57)
Vorba lui Caragiale: "Amice, esti idiot!". Crezi ca producatorii au pus EGR-ul ala acolo de prosti? Nu, l-au pus din cel putin doua motive: reducerea poluarii si reducerea consumului. Recirculand gazele alea nearse, o sa rezulte mai putina funingine care se depune pe catalizator, mai putina poluare, mai putin combustibil ars ampulea.

Sa mor daca va inteleg pe astia care dati bani pe toate cenzuraturile pentru masina, gen "tuning vizual", dar va coiti sa schimbati niste piese sau consumabile cand e cazul! Mecanici amatori, dar multi, maria ta!
*


Ai desfacut vreodata un motor care a mers 200.000 km cu Egr-ul functional?
Sau macar o galerie de admisie dupa 100.000 de km ca sa vezi ce se depune pe ea? Te-ai intrebat vreodata de ce acum 30 de ani mergeai cu un motor diesel si 1.000.000 de km, iar acum la 300.000 este deja obosit daca nu terminat?
Ai tras vreodata vreo basina? Cum ar fi sa-ti bagi un cap de la un furtun in fund si celalalt cap in gura atunci cand tragi o basina, sa-ti inspiri propria mizerie ca sa nu poluezi atmosfera si sa nu deranjezi lumea din jur?
Sunt convins ca nu-ti surade ideea. Gandeste-te ca nici motorului nu-i place cand bagi in el deseurile rezultate in urma propriei detonari.
Asa ca "amicul tau" nu prea este idiot. Stie el ce stie...

This post has been edited by mac1: 19 Oct 2012, 03:36


--------------------
Nissan X-trail 2008 2.0ldci 175 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Oct 2012, 05:54
Post #719


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(marksman @ 19 Oct 2012, 00:57)
Crezi ca producatorii au pus EGR-ul ala acolo de prosti? Nu, l-au pus din cel putin doua motive: reducerea poluarii si reducerea consumului.

eu zic ca e exact invers: anularea EGR-ului mareste oxizii de azot, scade consumul, creste randamentul termic al motorului, motorul este mai zgomotos (combustie), etc....


QUOTE(marksman @ 19 Oct 2012, 00:57)
Recirculand gazele alea nearse, o sa rezulte mai putina funingine care se depune pe catalizator

exact invers, fara EGR introdus in cilindrii, temp. combustiei este mult mai mare, cantit. de funingine este mult mai mica -- vezi principiul de functionare al FdP sleep.gif

funinginea aia ajunge in prima faza in ulei: de ex. la o masina cu EGR, uleiul este negru ca pacura (trebuie schimbat la intervale mult mai mici) iar la o masina care are EGR-ul dezactivat inca de la primele ore de functionare uleiul e mai curat (uleiul se poate schimba de voie la 30kkm) wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Oct 2012, 07:37
Post #720


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.377
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(P-A-C-O @ 19 Oct 2012, 06:54)

funinginea aia ajunge in prima faza in ulei: de ex. la o masina cu EGR, uleiul este negru ca pacura (trebuie schimbat la intervale mult mai mici) iar la o masina care are EGR-ul dezactivat inca de la primele ore de functionare uleiul e mai curat (uleiul se poate schimba de voie la 30kkm) wink.gif
*




Eu am avut diesel cu sau fara EGR, la ambele uleiul se facea negru dupa prima pornire a motorului ... asa ca ce spui tu nu este adevarat ... la fel si cu intervalul de schimb al uleiului ... singurul lucru adevart este prima parte din postul tau ... de la partea cu funinginea sun t avioane deja ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 05:11
Forum Renault