Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
JohnyBe |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 31 March 04 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
SLZ Clima
LGN Laureate 1.4
- BV 09 UDY
|
|||
GolfIII |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Oameni bunui nu mai aberati ca presa noastra minunata. Din fericire si prin acest forum avem posibilitatea sa ne documentam mai bine decat o fac stimabilii nostri ziaristi.
1. ADAC nu a facut nici un test al elanului. 2. Eu nu am auzit de vreo masina sa treaca testul elanului la 100 Km/h. 3. Daca vreti o exemplu de ceea ce inseamna securitate ... [NU VREM! nu e asta subiectul aici] Ca o decizie de marketing, grupul VW ... [NU NE INTERESEAZA] Pe de alta parte, Renault-ul are vanzari nesemnificative (zic eu) in Germania, nu prea cred ca Dacia o sa schimbe asta. |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
JohnyBe |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 31 March 04 From: Brasov ![]() |
[editat de modeator]
Cat despre tstul facut de ADAC eu asa am avut impresia ca acolo scrie ceva cu testul elanului (animalu' ala ov cors). Si uite ce am mai citit: Cei de la ADAC sunt contestati si pentru ca au inclus in comunicatul despre rezultatul testului o indicatie directa pentru milioanele de membri ai clubului: „Decat Logan, mai bine cumparati o masina germana la mana a doua” (www.hotnews.ro) Deci care-i treaba? Iote cata "Cinstenia" la nemti... Parerea mea despre Logan: merita banii dati pe ea si in plus imi si place. Dar cam asta-i tot nu este masina preferata. |
--------------------
SLZ Clima
LGN Laureate 1.4
- BV 09 UDY
|
|
AL |
![]()
Post
#574
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 3 Aug 2005, 12:43) ... Renault-ul are vanzari nesemnificative (zic eu) in Germania, nu prea cred ca Dacia o sa schimbe asta. Inca nu ai priceput (sau nu vrei sa pricepi) ca e vorba de piata SECOND HAND si nu de vanzarile de masini noi!?... Cei de la ADAC se tem ca nemtii (membrii lor) nu vor mai scapa de masinile vechi adica nu vor mai fi tentati sa schimbe asa des masinile... nu le vor mai vinde bine ... si nu la ei, ci pe pietele adiacente, mai ales cele din SE Europei... pentru ca in aceste zone saracii se vor reorienta catre Logan. Cred ca ne apropiem de finalul acestui topic... va rog sa postati in continuare doar eventuale noutati... nu mai dorim opinii pozitive sau negative despre Logan sau despre test sau comparatii cu alte teste sau marci.... doar posturile cu noutati vor mai ramane... restul vor ajunge direct si fara avertizare la cosul de gunoi.. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
ringo |
![]()
Post
#575
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 August 05 ![]() |
uitati aici un video testul facut de revista franceza AutoJournal:
http://www.autojournal.fr/essais&p=essaivi...1257051005B0F42 explicatia lor e ca e vina jantelor in aliaj EDIT: la francezi pe FR2 cica Renault a oprit vanzarea modelelor cu jante de aliaj This post has been edited by ringo: 3 Aug 2005, 13:59 |
--------------------
mazda
323 LX
- asdsadsa
|
|
Evgheni |
![]()
Post
#576
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 July 05 ![]() |
pentru curosi masinile sunt in curte la dacia pe floreasca si pot fi admirate....daca poate fi vorba de asa ceva in cazul logan-ului
|
--------------------
-
-
- -
|
|
AL |
![]()
Post
#577
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
NUMAI NOUTATI... FARA COMENTARII>>> DOAR INFORMATIE !!!!
Din acest moment incep si sanctiunile pentru cine mai scrie altceva! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(costi @ 2 Aug 2005, 20:08) Ma rogi degeaba amice, pt ca vorbind de adevar, vad ca-ti este lene sa citesti macar acest topic. Nemtii au spus ca LGN-ul a trecut testul dinamic la 100 si la sedinta de "free style" au rasturnat-o iar ala n-a fost test. A fost o joaca timpita. Ce-i asa de greu de inteles ca LGN-ul S-A RASTURNAT. Îmi pare rău. Nu numai că am citit tot topicul, dar topicurile cele mai interesante ale acestui forum, și-au găsit loc off-line pe hard-disk-ul meu (vezi atach). Și, umil eu, pe acest topic, am contribuit puțin cu un compendiu de fizica răsturnării unui autoturism. Deasemenea, mi-am exprimat rezervele vis-a-vis de corectitudinea testului făcut de germani și de faptul că nu s-au dezvăluit procedurile urmate, tehnologia testului, nu s-a explicat de ce s-a făcut pe furiș, de ce nu există un filmuleț etc. Degeaba tot repeți cuvîntul magic RĂSTURNAT. Testul lor a fost TOTAL opac, lipsit de transparență. E vrăjeală să tot spună că nu se așteptau să se răstoarne și că i-a luat prin surprindere. În schimb au știut să pună cîteva poze pe site, să dea un comunicat total părtinitor (pentru SH-urile lor) și și-au atins scopul. Și nu numai atît. Eu am atașat niște poze din care reiese, destul de clar după mine, faptul că roțile față au fost deliberat dezumflate, ceea ce explică de ce janta a "mușcat" asfaltul, facilitînd răsturnarea. Pe scurt, acel simulacru de test al germanilor NU PUTEA fi reprodus în România sau aiurea în lume (cum susții tu), fără a MÎNĂRI mașina. De acord cu obiecția ta privind încărcarea mașinii pentru testul elanului, dar mă gîndesc că românii noștri au vrut să recreeze condițiile testului nemților, iar aceia n-au încărcat mașina. Oricum, încărcarea ar avantaja mașina. Sînt prea multe semne de întrebare. E timpul să învățăm să gîndim și noi, românii, pentru a decela adevărul de minciună, fără a mai lua de bun tot ce spun alții despre anumite probleme. E foarte important că s-a refăcut testul (așa cum s-a făcut) pentru a le da puțin peste nas nemților, cu SH-urile lor cu tot. Mă bucur că astfel românii vor căpăta încredere în mașina asta controversată (nu știu dacă pe bună dreptate) și nu vor mai arunca banii pe SH-uri aduse de aiurea de vreun colorat autohton. Poate asta va însemna reînvierea mîndriei noastre de a fi români, deși mă îndoiesc numai citind anumiți aplicanți pe acest forum. Nu sînt deloc xenofob, dar merită cîte o lecție toți cei ce ne denigrează, critică și ne tratează de parcă am fi stat bananier. Cineva spunea că niște nemți se întrebau dacă știm ce înseamnă ABS, ESP etc. Ei or ști cît fac 2x2? Din respect pentru adevăr și pentru ordinea cronologică, să spunem CLAR și RĂSPICAT că în primul comunicat al celor de la ADAC s-a susținut faptul că Loganul s-a răsturnat la TESTUL ELANULUI, doar ULTERIOR recunoscîndu-se că Loganul a "picat" un test dinamic ALEATOR, pe românește spus O JOACĂ a cuiva care, în opinia mea, a VRUT cu tot dinadinsul să răstoarne mașina. În altă ordine de idei și în ciuda povețelor tale părintești de a "conduce cu grijă" (cine crezi tu că n-o face?) eu am curajul să afirm că Loganul este o mașină sigură , oricum mult mai sigură decît ceea ce s-a creat anterior la Dacia (după spusele vice-lui STROE, de la Dacia - sursa OTV, replică la insinuarea unui posesor de Solenza care spunea că ar fi mai bună decît Loganul). Apropo de iscusința celor doi piloți, care au testat Loganul. Nu mă interesează cine este unul și cine celălalt. Nu fac decît să comentez ceea ce se vede în "avi"-urile aici atașate. Cel care a testat pentru ProMotor, mai dibaci, uitați-vă cît de bine parează derapajul, menținînd astfel controlul mașinii și putîndu-se înscrie pe ultima parte a traiectoriei jalonate. Celălalt, în schimb, lasă mașina să se ducă tîrîș, într-o parte, fără măcar a schița că umblă la direcție în vederea redresării. Dealtfel a și declarat că nu a umblat deloc la direcție. Testul nu a fost RATAT, ci l-au ratat deliberat. Cel de la ProMotor a reușit contrariul. Cred că TopGear&A1 au sperat, astfel, ca mașina să se proptească în ceva și să se răstoarne. Invectivele lor au demonstrat asta. Greșit! Mașina doar a derapat cuminte. Menționez că cele două secvențe sînt de la testele efectuate la viteza maximă încercată, respectiv 90 kmph pentru ProMotor (inițial spuseseră 100 kmph, dar, probabil, or fi corectat eroarea vitezometrului) și 100 kmph (fără corecție!?) pentru TopGear. Eu cred că vitezele au fost aproximativ egale. P.S. Celor două fișiere Logan vs. elan va trebui să le modificați extensia din jpg în avi, deoarece numai așa am reușit să le atașez. Poate mă ajută administratorii. P.P.S. Aha, văd că ați ajuns la concluzia mea privind presiunea în pneuri... This post has been edited by ursamajor: 3 Aug 2005, 19:38 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
coldplay |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
QUOTE(ringo @ 3 Aug 2005, 14:32) uitati aici un video testul facut de revista franceza AutoJournal: http://www.autojournal.fr/essais&p=essaivi...1257051005B0F42 explicatia lor e ca e vina jantelor in aliaj EDIT: la francezi pe FR2 cica Renault a oprit vanzarea modelelor cu jante de aliaj Cred ca stirea cea mai importanta a zilei ar fi cea gasita de ringo, ma mir ca nu a sesizat nimeni asta... Rog cunoscatorii de limba franceza sa mai urmareasca o data testul facut de AutoJournal si sa confirme concluzia pe care au tras-o cei de acolo: ca jentile de tabla sunt mai sigure decat cele de aliaj, acestea din urma putand sa "dejanteze" cand sunt supuse unor eforturi majore! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 3 Aug 2005, 19:16) Din respect pentru adevăr și pentru ordinea cronologică, să spunem CLAR și RĂSPICAT că în primul comunicat al celor de la ADAC s-a susținut faptul că Loganul s-a răsturnat la TESTUL ELANULUI, doar ULTERIOR recunoscîndu-se că Loganul a "picat" Mai omule. Tu nu ai habar ce vorbesti. NICIODATA pe site la ADAC in www.adac.de sau www.presse.adac.de nu s-a vorbit de Testul ELanului. Intodeauna s-a vorbit de Fahdinamic Test. Pana si Renault Germany nu i-a spus Elf test ca "Ausweichtest". Deci ce spui tu si toata presa de incapabili din Romania este o aberatie imensa. Ati preluat niste date gresit. Trebuia sa cititi de pe situl sursa. In al doilea rand la fotoshoting s-a produs caderea precum este si pe ADAC la site declarat http://www.presse.adac.de/search/SearchRes...&RWCookieValue= Mi s-a spus pe PM ca nu am cunostinte tehnice legate de masini. Nu am ca si voi , insa am bunul simt in a discerne intre ce este real si nu. Mai sus se fac o multime de afirmatii , majoritatea gresite. Multi dintre cei care posteaza sunt total dezinformatii fiindca au citit o presa care nu are habar sa se informeze. Nici macar pana acuma nu a fost nimeni in stare sa corecteze numele de elf test si din cauza asta lumea o da inainte cu aberatiile. Am sa mai puncetz inca un lucru. Ieri am prrimit revista Adac Motorwelt in care binenteles ca era trecut anuntul la fel cum e preztentat la http://www.presse.adac.de/search/SearchRes...&RWCookieValue= cu precizarea ca in numarul urmator testul cu logan si celelalte masini va fi prezentat. Este amintit si faptul ca Logan s-a rasturnat si o poza cu Loganul rasturnat http://www.presse.adac.de/search/SearchRes...&RWCookieValue= Am atasat din nou declaratia Renault Germany direct implicata in aceasta problema. This post has been edited by mmariusel: 4 Aug 2005, 08:39 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
LucVer |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
mmariusel, vehementa in a acuza este buna atunci cand ai si argumente in acest sens!
![]() Da-mi voie, te rog, sa iti amintesc sursa discutiilor de pe cele 20 de pagini de pana acum: DER SPIEGEL Am o singura rugaminte la tine. Tradu pentru mine si pentru toti ceilalti aiuriti de pe acest forum, cuvantul "elchtest" care apare in articolul nepartinitoarei si profesionistei publicatii germane! |
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
IRONICK |
![]()
Post
#582
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sa puna cineva un link sau sa ataseze inregistrarea completa de la ProTV cu testul elanului.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#583
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am mentionat si ma vad nevoit sa repet din nou: ADAC-ul nu a zis niciodata de testul elanului/cerbului/bizonului/caprei negre.
A zis intotdeauna de test dinamic. Insa presa abramburita, atat de la nemti, de la romani sau de aiurea, a zis cu totul si cu totul altceva. A zis de testul elanului. Asta a zis PRESA NU ADAC-ul. Bine, nici adac-ul nu a fost foarte explicit ca facea free-styling, insa ei nu au zis de cerb, ei au zis doar de dinamica... Confuzia cu testul cerbului a fost creata de PRESA (din prostie sau din interes) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(LucVer @ 4 Aug 2005, 08:58) mmariusel, vehementa in a acuza este buna atunci cand ai si argumente in acest sens! ![]() Da-mi voie, te rog, sa iti amintesc sursa discutiilor de pe cele 20 de pagini de pana acum: DER SPIEGEL Daca vrei sa citezi trebuie sa citezi DE LA SURSA, nu din Spiegel sau Bild sau altceva. Eu am citat de la ADAC: http://www.presse.adac.de/search/SearchRes...&RWCookieValue= Pana acuma m-am bazat doar pe ce au spus ADAC si RENAULT. Daca urmaresti cronologic ce am scris eu sau am discutat cu cei de la Renaul sau ADAC telefonic sau am citat de pe : http://presse.adac.de http://www.adac.de http://www.renault-presse.de Nu am incredere in presa fiindca ei denatureaza. Precum spuneam mai sus ADAC ii spune Fahrdinamic Test si Renault ii spune Ausweichtest. Am atasat comunicatul de presa Renault si newsul de pe situl ADAC. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Mai este de puncat si faptul ca de la inceput s-a spus ca in FOTOSHOOTING au fost problemele. Eu am sunat la ADAC si v-am confirmat aici pe forum ca la FOTOSHOOTING s-a produs problema.
Toate testele de la Pro TV etc sunt total lipsite de revelanta in acest caz. Apa de ploaie la niste ziaristi lipsiti de orice raspundere. Unul singur nu a fost in stare sa afle date pertinente. Exemplu : hotnews care a preluat datele de pe forumuri FARA sa le proceseze sau confirme. Ce fel de presa poata sa faca asta, o presa in care ziaristul scrie ce aude la coltul strazii fara sa se oboseasca sa formeze un numar sa vorbeasca in egleza cu cineva care a fost direct implicat. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
AL |
![]()
Post
#586
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca acest test este deja un capitol incheiat... TOPIC CLOSED .. ii rog pe colegii moderatori sa nu-l mai deschida... orice mesaj cu informatii noi care se doreste a fi atasat sa ne fie trimis anterior pe privat si o sa-l atasam noi spre informarea publicului... dar nimic altceva!
Multumim tuturor pentru contributii!!! P.S. mmariusel, tot nu ne-ai spus la ce publicatie lucrezi ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:24 |