DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 17 18 19 20 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

f_ionik
post 2 Aug 2005, 22:18
Post #541


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 10 August 04




[exista un segment de discutii si aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry17004144 ... insa e doar pentru citit...topicul e inchis]


Am avut intentia sa postez pe topicul LGN nu s-a rasturnat!, dar acesta a fost inchis in timp ce eu redactam. Cu scuzele de rigoare, voi posta aici.

Sunt unul dintre primii posesori de Logan si am o parere foarte proasta despre aceasta masina si despre cei care o produc. Multi dintre membrii acestui Club cunosc destule detalii si stiu de ce am aceasta parere.

Faptul ca nemtii au reusit sa rastoarne masina pe un teren plat ridica un mare semn de intrebare asupra sigurantei in conducere a acestei masini. Nu trebuie sa punem la indoiala abilitatea conducatorului neamt fata de cel roman. Sa nu
uitam ca posesorii de Logan nu sunt piloti de teste si nu au abilitatile acestora.

Daca neamtul a reusit, inseamna ca poate sa o rastoarne orice sofer din Romania sau de oriunde. Am sesizat de cateva ori faptul ca masina este destul de instabila
mai ales in conditii de incarcatura si vant lateral sau frontal. Directia trebuie controlata permanent. Inchipuiti-va ca in aceste conditii v-ar aparea in fata un obstacol care ar trebui evitat in conditii similare "testului elanului". Ma intreb cati din posesorii de Logan ar reusi sa treaca acest test. Sa nu-mi spuneti ca trebuie sa mearga in parametrii de viteza care sa-i asigure siguranta in orice conditii si situatii. Testul elanului reprezinta o situatie exceptionala, altfel ar trebui sa mergem sub vitezele normale de trafic.

Asadar, masinuta noastra nu este atat de extraordinara pe cat vrem, iar producatorii ar trebui sa ia masuri sa remedieze aceste deficiente. Faptul ca masina este supraviratoare si ca are suspensii moi o ajuta foarte mult sa se dea peste cap.

Inchei spunand inca o data ca atata timp cat nemtii au rasturnat-o fara macara, masina se poate rasturna oricand, oricat de interesati sau nu ar fi nemtii sa denigreze acest tip de masina.


--------------------
Dacia Logan Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 2 Aug 2005, 22:21
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE(carman @ 2 Aug 2005, 19:46)
pentru cei care au real player si o conexiune mai buna la net, pot urmari inregistrarea pseudo-testului de la antena 1.

rtsp://encoder1.rdsnet.ro/Archive/a1/observator_Marti.rm

sau

http://www.antena1.ro/inreg/obs/marti.ram
*



Multumim carman pentru link-uri. Intr-adevar o imagine face mai mult decat 1000 de cuvinte.

Concluziile sunt doua:
- nemtii au cam dat-o in bara facand publicitate negativa printr-un test dubios
- nu bruscati volanul Logan-ului peste 100km/h !!!


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid88
post 2 Aug 2005, 22:24
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(bendix @ 2 Aug 2005, 22:21)
Multumim carman pentru link-uri. Intr-adevar o imagine face mai mult decat 1000 de cuvinte.

Concluziile sunt doua:
- nemtii au cam dat-o in bara facand publicitate negativa printr-un test dubios
- nu bruscati volanul Logan-ului peste 100km/h !!!
*




Mie nu-mi merge primu link. de ce? sad.gif


--------------------
Bicicleta Shimano - No Nr
Dacă unu e mai prost ca tine fă-te că nu-l vezi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 2 Aug 2005, 22:28
Post #544


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




eu as recomanda foarte serios sa nu bruscati volanul nici unui autoturism la peste 100 km/h ! legile fizicii se aplica indiferent de marca autovehiculului ! excl.gif

later edit: primul link se introduce direct in Real Player

This post has been edited by carman: 2 Aug 2005, 22:28


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milgn
post 2 Aug 2005, 22:36
Post #545


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




mai domnule f_ionik nu ai mai reusit sa scapi de pacostea asta de masina?sau iti place sa te auotflagelezi?sau o tii doar asa ca apari pe forum in momente cheie si sa te vaicaresti.iti spun eu cum sa pui capat cosmarurilor care le-am inghitit pe aici pe forum:VINDE-O!ce naiba,e simplu.
nu e o rusine sa fii nemultumit.nu e masina perfecta.te inteleg pana aici.dar...
scuze pentru off-topic dar ...io cel putin nu mai puteam.trebuia sa-l ajut pe omul asta.
on-topic:se pare ca marii analisti ai loganului s-au culcat cam devreme in seara asta.beiiii,LGN nu s-a rasturnat ca o caruta de tarani saraci ce e!ce plictisitor!poftim natiune mentalitate!


--------------------
ex Dacia Logan 2004 Laureate 1.4 MPI - Verde Cam
drum bun!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 3 Aug 2005, 00:16
Post #546


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Conform unor teste facute cu o masina de serie....=> Z-CAR RULLES! tongue.gif
Off-Topic
QUOTE(milgn @ 2 Aug 2005, 22:36)
mai domnule f_ionik nu ai mai reusit sa scapi de pacostea asta de masina?sau iti place sa te auotflagelezi?sau o tii doar asa ca apari pe forum in momente cheie si sa te vaicaresti.iti spun eu cum sa pui capat cosmarurilor care le-am inghitit pe aici pe forum:VINDE-O!ce naiba,e simplu.
   
*


Dar inainte de a o vinde Fa-mi mie CADOU Jantele alea..ca eu sunt Multumit de Z-CAR!

This post has been edited by Andrei: 3 Aug 2005, 00:19


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 3 Aug 2005, 00:28
Post #547


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Avand in vedere ca batalia a fost una pe canale media mi s-a parut fireasca reactia din media de la noi. Sunt curios daca Dacia a avut de a face cu organizarea acestor teste pentru ca nu stiu daca testele prezentau cu adevarat interes pentru acele 2 televiziuni. Poate totusi hau-haul a fost prea mare despre masina rasturnata si poate a fost totusi dorit testul de catre televiziuni pentru a face rating.
Oricum ar fi e reclama gratuita pentru Dacia (sau poate nu).

Cred (doar cred... nu afirm) ca domnul f_ionik n-a mai condus si alte masini inainte de Logan si de asta crede ca a nimerit pe cea mai proasta masina. Zic asta fara dorinta de a-l lua peste picior sau a-l ironiza. Pana la urma si a trai reprezinta un risc ... nu inseamna ca nu mai traim. Sunt unele lucruri care tin de a conduce o masina in general in anumite conditii si nu neaparat de Logan si fara un reper poti ajunge la concluzii mai putin echilibrate (valabil pentru orice masina). Plus ca mai e si perceptia asta umana despre care un psiholog va poate zice mai multe. Depinde cum astepti sa fie masina. Daca ai dat multi bani si o conduci evident in minte iti va sta gandul "masina beton!" si chiar daca ai de facut anumite lucruri in spatele volanului vei trece mai usor peste inconveniente din cauza optimismului generat de acel gand. Daca insa te gandesti ca masina nu va fi acceptabila cu prima ocazie cand ceva mai putin convenabil apare se asociaza cu gandul negativ. E greu sa faci un om multumit mai ales cand nu stie el ce vrea si isi face singur autosugestii. Nu zic acum ca obligatoriu si-a facut omul autosugestii insa mai mult sau mai putin toti ne facem autosugestii indiferent daca recunoastem sau nu lucrul asta. Nimeni nu cumpara o masina obscen de scumpa pentru ca e sigura cat pentru ca sa se poata etala cu ea, sa se simta el bine ca a dat banii respectivi si ca cei din jurul lui stiu ca el a dat banii aia ori daca e sa dai note masinilor dupa securitate (zic securitate pentru ca despre asta e vorba practic in acest topic) nu ar exista infinit pe scala ci o valoare maxima. Oricat de multi bani in plus dai nu treci de valoarea aia si cu asta basta iar pretul nu e direct legat de valoarea de pe scala securitatii ci poate mai mult de alte lucruri precum numele de pe masina.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 3 Aug 2005, 00:41
Post #548


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




@costi....
nu acuza pe altii ca nu au citit...
NEMTII NU AU POMENIT IN PRIMUL ARTICOL AFISAT PE SITE SI IN SPIELE CA S-A RASTURNAT LA FREESTYLE CI CA UN URMA TESTULUI ELANULUI LOGANUL S-A RASTURNAT....poate nu ai citit sau nu iti mai aduci aminte ca daca citesti tot threadul dintr-o data......iesi cam sifonat cu ratiunea.
Unii se bucura, altii mor de ciuda, lucrurile revin la normal.

ce sa zic , poate asa nu se umple si strada mea de loganuri si a mea masina nu devine una din multime......


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 3 Aug 2005, 01:34
Post #549


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(DigitalScribe @ 3 Aug 2005, 00:28)
Avand in vedere ca batalia a fost una pe canale media mi s-a parut fireasca reactia din media de la noi. Sunt curios daca Dacia a avut de a face cu organizarea acestor teste pentru ca nu stiu daca testele prezentau cu adevarat interes pentru acele 2 televiziuni. Poate totusi hau-haul a fost prea mare despre masina rasturnata si poate a fost totusi dorit testul de catre televiziuni pentru a face rating.
Oricum ar fi e reclama gratuita pentru Dacia (sau poate nu).
*


Masina din test a fost Pusa La Dispozitie de Uzinele Dacia-Renault, daca am inteles eu bine si era luata "aiurea in tramvai" din parcul lor<cineva va fi anuntat ca va mai trebui sa astepte pana ii ajunge masina>.Acea masina era echipata STANDARD<anvelope<oare le-au lasat la cu presiunea cu care vin din fabrica,adika 3 ATM?>, suspensii,etc.>si era un model cu motorul de 1,6l.
Cam atat am aflat eu...

http://www.topgear.ro/?section=features&id=90

This post has been edited by Andrei: 3 Aug 2005, 02:42


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 3 Aug 2005, 02:10
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




mai f_ionik ma repet. poate sunt printre ultimii din acest forum care ar lauda loganul.

crede-ma cand iti zic ca poate numeri pe degete masinile din lume care nu pot fi rasturnate smile.gif ... in rest un sofer profesionist poate rasturna o masina daca vrea. un cielo matiz logan fabie clio etc... se pot rasturna la viteze relativ mici daca vrei. o masina gen a4 seria 5 nu le vei rasturna la viteza celor de mai sus dar la un prag mai inalt le dai cu rotile in sus. si tot asa siguranta, confortul, stabilitatea cresc odata cu pretzul. cel ce va oferii toate calitatile unei masini scumpe la un pret mic va devenii multimiliardar dar pana atunci mai e de asteptat.

daca faci tot posibilu si alegi locu potrivit poti sa rastorni multe masini la 3 km/h ... daca vreis a mori poti sa cazi cu liftu ... si exemplele pot continua.


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcis99
post 3 Aug 2005, 06:59
Post #551


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 10 September 04




Este clar totusi ca masina NU a trecut testul de 100 Km/ora... lucru confirmat si de cei de la Top Gear.. asta e... e destul de bine ptr o masina ieftina. Cert e ca nemtii probabil au fost mai "duri" in efectuarea testului si LOganu-ul s-a rasturnat....
Ciudat este totusi ca acest test este facut de media si nu de catre firma constructoare cum era normal cred eu... mai ales ca nemtii au aratat ca se rastoarna....
Oricum daca vroia pilotul, putea sa rastoarne masina destul de usor.

This post has been edited by narcis99: 3 Aug 2005, 07:01


--------------------
SKODA OCTAVIA II Ambiente + 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 3 Aug 2005, 07:00
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




ba da andule daca esti pe o panta de 75 de grade...

ON: Acu va linistirati? Gata, nu se rastoarna, topicul asta se poate inchide cu o concluzionare a unui moderator. Multumim pentru zbateri si sustinere...

This post has been edited by alx: 3 Aug 2005, 07:01


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcis99
post 3 Aug 2005, 07:23
Post #553


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 10 September 04




La 100 probabil se rastoarna wink.gif .... in test a avut 87 max
"S-au efectuat trei treceri la viteze diferite, toate insa la o viteza superioara celei la care s-a spus ca Dacia s-a rasturnat - respectiv 72 km/h, 87 km/h si 84 km/h"


--------------------
SKODA OCTAVIA II Ambiente + 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 3 Aug 2005, 07:27
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(carman @ 2 Aug 2005, 19:46)


Ce extensie este *.ram? Sau mai bine zis cum fac sa vizualizez?
Multumesc.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcis99
post 3 Aug 2005, 07:29
Post #555


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 10 September 04




QUOTE(clr @ 3 Aug 2005, 08:27)
Ce extensie este *.ram? Sau mai bine zis cum fac sa vizualizez?
Multumesc.
*


Download RealPlayer: http://www.download.com/RealPlayer/3000-2139-10255189.html


--------------------
SKODA OCTAVIA II Ambiente + 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 3 Aug 2005, 07:40
Post #556


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




Testul de la ProMotor l-a vazut cineva? Din pacate am vazut numai cateva imagini (la ProTv, in jurul orei 19) spre sfarsit...


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005-1.6 16V - DJ-06-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Aug 2005, 07:45
Post #557


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Pt. Dydycom: Gresesti, ADAC nu a zis NICIODATA ca Loganul nu a trecut la testul elanului. NICIODATA. Ei au zis intotdeauna de testul dinamic. Faptul ca toata lumea a zis ca nu a trecut la testul elanului se datoreaza PRESEI ABRAMBURITE care habar nu are ce scrie si despre ce.
2. Loganul NU AVEA cum sa treaca la testul elanului la 100 km/h. BMW-ul seria 3 nou NU l-a trecut la 87 km/h, si voi vreti sa-l treaca loganul...
3. Pt. F_ionik: ii recomand sa ia o masina SH care este mult mai stabila si care nu se rastoarna la condus free-style... Sa zicem un BMW seria 3...

Attached File(s)
Attached File  BMW_3_Series_Rollover.wmv ( 499.31k ) Number of downloads: 3550


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Aug 2005, 07:56
Post #558


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 3 Aug 2005, 08:45)
BMW-ul seria 3 nou NU l-a trecut la 87 km/h, si voi vreti sa-l treaca loganul...
*




Comportamentul unei masini cu propulsie este diferit fata de una cu tractiune in conditiile unui derapaj necontrolat. (sau controlat)

Tractiune = tractiune fata (...)
Propulsie = tractiune spate (tractiune spate este incorect)

This post has been edited by ironickSQUAD: 3 Aug 2005, 15:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
login
post 3 Aug 2005, 08:26
Post #559


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 July 05




Azi cand lumea filmeaza si cum se joaca pisicile in casa si cand chiar si copiii au telefoane care pot filma cateva minute, un club serios ca ADAC, nu a putut pune la dispozitia interesatilor un film al testului.

Mie mi se pare corect ca un test care poate aduce prejudicii, sa fie bine acoperit cu probe. Pozele prezentate de ADAC, nu pot dovedi viteza sau daca s-a pus frana, etc.

Consider ca un test care poate avea implicatii de piata (sau psihice pentru posesori) sa fie facut in prezenta reprezentantilor producatorului si altor interesati. Sa fie filmat din mai multe unghiuri de catre partile interesate.

Inaintea testului sa fie verificata masina de catre o comisie formata din specialistii partilor interesate.


Testele facute pe ascuns, chiar si de catre producator si care nu pot produce dovezi inatacabile, vor fi intotdeauna contestate (sau suspicionate) de catre unii sau de catre altii.

This post has been edited by login: 3 Aug 2005, 08:59


--------------------
Dacia 1310 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Aug 2005, 08:30
Post #560


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Tot acest tambalau cu Testul Elanului, Cerbului Carpatin si ce alte animalute or mai fi, nu a facut decit sa-i traga o reclama puternica Loganului.
Asa ca Dacia e pe drumul cel bun in ceea ce priveste vinzarile.

wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jake
post 3 Aug 2005, 10:28
Post #561


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 24 May 04




Cine a vazut testele acum cred ca s-a lamurit.

Vreau doar sa punctez anumite aspecte.

La PRO, au pus un pilot de raliu - Genu Cristea parca era, scuze daca gresesc - care la ~90 km/h a reusit sa controleze derapajul, normal, ca e pilot de raliu, s-a vazut clar ca a contrabracat dupa ce masina a intrat in derapaj dupa virajul dreapta.
Deci cine are aptitudini de pilot si stie sa controleze un derapaj poate sta linistit.

La A1, soferul nu a actionat nici o comanda, directie ( nu a contrabracat ), frina, f.important nu a frinat in derapaj dupa virajul dreapta. Soferul stia cam la ce sa se astepte, i s-a spus clar sa nu frineze, daca frina in momentul in care masina a plecat in derapaj parerea mea e ca se rasturna. Probabil ca asta s-a intimplat la nemti. Soferul a frinat si masina s-a rasturnat. Acum se pune intrebarea : nu cumva majoritatea soferilor, deci cei obisnuiti, nu asi ai volanului, au tendinta de a frina in momentul in care simt ca masina aluat-o razna de pe traiectorie, nu merge pe acolo pe unde ar vrea ei ? Eu cred ca da, majoritatea frineaza, si atunci, la peste 100 km/h, se produce ce ati vazut la testul ADAC.
Logan este ceea ce s-a dorit de la ea, masina medie, de familie, cine vrea altceva, ursuletii asteapta cuminti clientii in Germania .


--------------------
Corolla 2.0 DTD - B-0xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Aug 2005, 10:41
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Este evident ca neamtul a frinat, altfel nu statea toata masina in roata stg fata care mai era si aia de rezerva, cu presiunea ca vai de mama ei...

Problema este ca trebuie sa ai reflexe de pilot ca sa negociezi virajele si compensa derapajul din directie. S-a vazut clar cum Cristea lucra la greu din volan, fara sa frineze.

Ce ne facem insa cu noi astia soferi obisnuiti, la care prima grija este sa pui frina si apoi sa eviti obstacolul ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Aug 2005, 10:45
Post #563


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Exista pe net inregistrarea de la testul ProTV ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadr1an1
post 3 Aug 2005, 10:54
Post #564


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 6 June 05




da, intradevar nu sa rasturnat, insa dupa parerea mea acest test nu a fost cine stie ce test, un test ar trebui sa se faca de mai multe ori, cu un numar diferit de persoane inauntru, la diferite viteze, ca sa se stie sigur in ce moment masina devine pericoloasa, dupa parerea mea un test de acest fel ar trebui sa dureze cateva zile, pe mai multe tipuri de asfalt. nu vorbesc de testul elanului in special, ci de un test al stabilitatii. probabil cei de la renault lau si facut si stiu exact ce se intampla. ar fi frumos din partea lor sa faca publice acele date, sau sa se faca un test complet cu publicu, ar avea numai de castigat daca iese bine.wink.gif
parerea mea...


--------------------
ford sierra 2.3d gl logan ambition(sept) - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 3 Aug 2005, 10:58
Post #565


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Nenea Stroe de la Dacia a zis dimineata, la radio (Romania Actualitati), ca e cineva care are ceva impotriva Loganului. Ca ei sunt fericiti ca masina nu s-a rasturnat, in cadrul testelor pe care le-au facut ei, cu viteze diferite. Si e multumit ca, in locul unui comunicat, au facut teste, ca sa se vada lucrurile corect. Apoi a inceput sa povesteasca despre numarul de unitati care pot fi vandute.

Asta e varianta scurta. Nu am prins tot interviul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marafetu_80
post 3 Aug 2005, 11:11
Post #566


ZKR Power


Group: Members
Posts: 190
Joined: 17 November 04
From: Dr. Taberei Buc.




Testul nu a respectat intru-totul standardul dar in mare a iesit cam cum ma asteptam.
Oricum loganul nu este O MASINA DE RALIU , concluziea e sa conducem prudent.


--------------------
ZKR Egee 1.6MPI 2005/Preference
Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 3 Aug 2005, 11:26
Post #567


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




intrebare
- la PRO TV...in intervalul de viteze 75-100 kph, au facut teste ale elanului pe care masina sa le fi trecut?

ar fi util de stiut pana la ce viteza masina derapeaza controlabil.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 3 Aug 2005, 11:41
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




QUOTE
Acum se pune intrebarea : nu cumva majoritatea soferilor, deci cei obisnuiti, nu asi ai volanului, au tendinta de a frina in momentul in care simt ca masina aluat-o razna de pe traiectorie, nu merge pe acolo pe unde ar vrea ei ?

Asa este, marea majoritatea a soferilori franeaza cand masina o ia razna.
Oricum testele astea nu prea au mare importanta, este un fel de marketing pro sau contra , orice masina se poate rasturna daca vrei, iar in situatii reale pe sosea, cel mai mult conteaza rutina soferului la volan, care poate face diferenta intre a scapa fara accident sau a face accident. Nu are rost sa le compari loganul cu alte masini care sunt peste clasa ei, de gen seria3 de la BMW care este de cel putin 3 ori mai scump, si normal ca sa fie mai buna! Fara control electronoc de stabilitate, pneuri late, suspensie rigida nu ai cum sa scoti valori mai bune! Daca reenault baga o suspensie rigida era mult mai stabila masina, dar iara se plangea toata presa ca pe drumurile noastre la toata lumea cade plomba din masea.
La orice masina poti gasi puncte slabe, masina perfecta nu exista. E jalnic ce se intampla deja pe teme loganului in presa, daca nu place la nemtii loganul sa nu le cumpere, nu le obliga nimeni, ah ca nea Schmidt nu mai castiga asa de bine, si cand vede ca la jumat de pret fata de o masina germana, poate avea o masina noua, cu portbagaj mai mare si cu spatiu interior mai mare, si le cumpara, oricum are 3 ani garantie si dupa 3 ani le vinde la romanii nostri care o sa duca napoi in tara... De asta le frica la nemti, ca la prea multi o sa dispare patriotismul, si o sa renunte la masinile nemtesti, [si al ei sunt oameni mai saraci care nu prea permitea sa cumpere masina noua] in favoarea loganului....


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zoolook
post 3 Aug 2005, 11:57
Post #569


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 July 05




QUOTE(marafetu_80 @ 3 Aug 2005, 11:11)
Testul nu  a respectat intru-totul  standardul dar in mare a iesit cam cum ma asteptam.
Oricum loganul nu este O MASINA DE RALIU , concluziea e sa conducem prudent.
*

Este adevarat. Insa uite, fara misto, tocmai ADAC organizeaza o serie de curse cu buget mic, bazata pe Logan-uri tongue.gif (vedeti PDF-urile Technische Daten sau Serienumfang).
Si de ELIA Tuning precis stiti...

This post has been edited by zoolook: 3 Aug 2005, 12:02


--------------------
Ford Mondeo - EN EL 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 3 Aug 2005, 12:13
Post #570


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




QUOTE(mil @ 3 Aug 2005, 12:26)
intrebare
- la PRO TV...intre intervalul de viteze 75-100 kph, au facut teste ale elanului pe care masina sa le fi trecut?

ar fi util de stiut pana la ce viteza masina derapeaza controlabil.
*


din cate am vazut, Cristea le-a controlat pe toate. si a spus ca nu ar fi depus cine stie ce efort... oricum, testele facute de promotor banuiesc ca vor putea fi revazute in detaliu sambata dimineata.

costi,
aproape orice sofer obisnuit, cu un numar apreciabil de km la volan, are reflexul sa redreseze masina daca tinde sa o ia razna... "adevarul" e undeva la mijloc si asta e normal.


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 17 18 19 20 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 21:54
Forum Renault