Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
Lolek |
![]()
Post
#481
|
||
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|||
mil |
![]()
Post
#482
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
haaaaa? frate, cati oameni atatea variante...dar stii din ce in ce mai rele:
1) ca se fac 4 teste: 1 la ADAC, 2 la PRO, 3-4 la reviste RO (bravo asa trebe') 2) ca numa' la PRO si la reviste (tapenie ca doar noi nu avem nevoie suntem copti si cumparam masina ca painea calda) 3) ca numa' la PRO (asta ar fi fost bine ca nu mai stricau 3 masini...in caz de Fereste) 4) nu se mai reface... ca s-a facut (varianta Tariceana cu Max in rolul premierului...care inghite masina SH si pilonul tavanului si cei 65 kph ...si scoate pe telefon perla Logan se bate la masina anului) va rog eu care aveti un link...comunicati-l, sa citesc si eu...ca a innebunit lumea! Parol... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Lolek |
![]()
Post
#483
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
QUOTE(mil @ 28 Jul 2005, 20:26) corect. Dar don't shoot the messenger, asta am inteles eu ascultand cu o ureche. M-am intors cu fata prea tarziu, numai ce-si termina Maximilian asta discursul... N-am auzit prost. Milule, da un ochi la adresa urmatoare si uita-te la punctul 15: http://www.realitatea.tv/stiri/transcript.php lipseste materialul in sine dar headerul e suficient ca sa ma conving ca n-am visat cu ochii deschisi. This post has been edited by Lolek: 28 Jul 2005, 20:53 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
mil |
![]()
Post
#484
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Max a iesit cu creierul scuturat bine din accident bag sama...era o incoeerenta in declaratii dar o puneam pe sama traducerii urechistice...insa asta e fix si pupat piata 'ndepentii: ADAC+Logan=Love. Nici in nemti nu mai poti avea aincredere...
Uite stirea...in caz ca dispare: ADAC își nuanțează poziția Logan poate deveni mașina anului în Germania / Automobil Club din Germania își nuanțează poziția. După ce au catalogat Dacia Logan drept o mașină cu mari probleme de dinamică, nemții de la ADAC spun acum că automobilul produs la Dacia Pitești poate concura, cu succes, la titlul de ,,Mașina anului în Germania''. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Codrin |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa-i vad ce mai zic daca iese Masina Anului
![]() Eu am vazut reportajul de la stirile de la 19:00 la Pro unde au zis ca refac testul, o masina la ADAC si una la Pro+reviste bastinase |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#486
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Rog sa va abtineti de la comentarii pana la noi informatii.
Doar daca aveti informatii noi (stiri, declaratii, date concrete etc) va rog sa postati. Am inteles ce s-a discutat pana acum, nu cred ca mai e necesar sa tot repetam la nesfarsit. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
coldplay |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
Sper sa nu se supere klaus si sa considere off-topic ce spun - vreau sa arat ca ADAC nu pare a fi intr-totul obiectiva in comentariile sale si ca implicatiile pot merge mult mai departe...
Am cautat ceva date despre masina care apare de multe ori in discutie cand vine vorba despre masini ieftine, alaturi de Logan - VW Fox. ADAC a facut un test, teoretic conform regulilor EuroNCAP, care a dus la acordarea a 29 de puncte si 4 stele. Citate dupa expertii ADAC gasiti aici: http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050712.006 (sunt cateva adjective interesante si nepartinitoare acolo, ca "eroic"...) Ce nu se spune insa e ca pretul de baza, de 8960 EUR este doar unul promotional, preturile de lista fiind, in Spania cel putin, cele mentionate aici: http://www.puestaapunto.com/?modulo=novedades&id=384 . Si in dotarea respectiva Fox nu are nici un ESP! La intrebarea daca are nevoie sau nu de ESP nu as putea sa raspund, insa dimensiunile masinii sunt surprinzatoare, mai ales pentru cei care ii tot dau cu centru de greutate al Loganului: la o greutate apropiata, Fox raportat la Logan are urmatoarele dimensiuni: lungime 3.83m/4.26m; latime 1.66m/1.70m (!); inaltime 1.54m/1.5m (!) Si din poze nu pare a avea o garda la sol tocmai mica... Mai mult, in Brazilia, unde se fabrica modelul, pretul de pornire este de ~9650 EUR, fara airbag-uri, ABS, directie asistata! ![]() Daca in tara in care se produce are pretul asta, pretul din Europa poate fi caracterizat ca fiind de dumping. Planurile celor de la VAG par a fi cele descrise aici: "What about the competition? There are rivals, but none them are Volkswagens. The fact is that the mini class, which should rather be called the low-cost class in view of the spacious Fox, will continue to grow. If you take all segments (A000, A00 = Fox and A0) positioned below the Golf class, an increase of over 200,000 to around 5.4 million cars has been predicted for Western Europe between 2005 and 2006 alone – that is a 33.3 percent share of the whole market volume. Volkswagen will now be represented with three models: The extremely low-cost entry-level Fox, the specialised Lupo and the sophisticated Polo – variety instead of naivety." Afirmatia era facuta tot pe http://www.germancarfans.com in aprilie. Renault insa nu are ce face si se gandeste sa dea liber la Logan si in Vest... Zoolook (nice comments, by the way ![]() Bottom line: ar fi bine sa nu minimalizam rolul pe care Logan il poate juca in strategiile intregii industrii auto si posibilele reactii care pot aparea datorita acestei situatii... (daca e un loc mai bun pentru post-ul meu, move it but don't just delete it, ok?) |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
iulius |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 22 February 05 From: Bucuresti ![]() |
http://rapidshare.de/files/3423707/Logan_r...d_0001.wmv.html
"Select your download: FREE" asteptati ~16 sec, dupa care aveti posibilitatea sa copiati fisierul este un test aplicat unui ford sierra din '91, baietii il rastoarna, nu are nici o legatura cu logan-ul nostru. preluat de pe forumauto.com bun doar de material didactic. This post has been edited by iulius: 29 Jul 2005, 00:26 |
--------------------
Dacia
Logan Ambiance
2005
|
|
zoolook |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 July 05 ![]() |
Fratilor, am vesti noi, asa inainte de culcare am mai dat o tura, si ce sa vezi, publicul consumator german, satul si el pana peste cap de situatia de care mai aminteam (cu masinile lor autohtone artificial scumpite, mai bine le cumpara de afara, aceleasi, si tot noi), da dovada de obiectivitate. La definitia "Elchtest"-ului in Wikipedia germana a disparut iarasi Loganul, cine s-a uitat imediat dupa ce v-am zis ieri dupa-amiaza, a vazut ca bagasera si poza, acum nu mai este.
Dar asta nu-i inca nimic. Si pe forumul de la AutoBild, revista care a mai publicat in trecut articole despre Logan, destul de echilibrate, chiar daca la un moment dat l-au supus si ei (revista) la un test la care nu au tras concluzii prea bune, se discuta problema, si se pune cam in acelasi fel ca si aici: ADAC se pare ca a provocat rezultatul: forum AutoBild.de, cineva spune acolo ca se pare ca "ingerii galbeni" cum li se spune ADAC-ului datorita echipajelor omniprezente pe Autobahn-urile nemtzesti, au experimentat pana ce au obtinut ce au vrut. Insasi revista publica un articol in acest sens, chiar daca in el reflecta doar luarea de pozitie a Renault-ului, zic ei, din Franta chiar, deci ADAC va trebui sa dea explicatii, poate chiar in cursul zilei de azi, cine stie... P.S. Nu-l mai confundati pe d-l Maximilian Maurer, ofiterul de presa ADAC, cu pilotul testului care nu se stia daca-i papusa sau om. Presupun ca l-ati vazut si in poza pe care a pus-o tot el la dispozitie, cu Loganul din spate in care se vede putin si partea stanga (insa din pacate nu si montantul din fata), cu parul ceva mai lung si in blugi... |
--------------------
Ford
Mondeo
- EN EL 1
|
|
brunner |
![]()
Post
#490
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
QUOTE(iulius @ 29 Jul 2005, 02:14) Tot ca material didactic, un BMW seria 3 dat de-a berbeleacul pe loc drept, fara nici un tun cu aer comprimat ![]() http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=713&p=8 This post has been edited by brunner: 29 Jul 2005, 01:29 |
--------------------
M
M
1
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Eu cred că pînă la urmă răsturnarea s-a datorat unei presiuni voit, cred, prea mici în pneul stînga-față. Aduc în sprijinul acestei ipoteze atach-ul de mai jos. Se vede clar cum janta "mușcă" din asfalt. Dacă pneul era corect umflat, nu cred că ar mai fi existat nici o știre de genul ăsta.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
zoolook |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 July 05 ![]() |
QUOTE(milgn @ 29 Jul 2005, 01:43) Ai dreptate. Poate se explica prin faptul ca serverele care gazduiesc Wikipedia or fi mai multe care-si impart "load"-ul in schema ceva gen "round-robin", si probabil nu or fi toate sincronizate (sau nu erau aseara cand eu am nimerit pe unul fara Logan, si am dat si refresh la browser, si precis nu aveam in cache, deoarece ieri dupa-amiaza de la serviciu ma uitasem, nu de acasa). Ce ti-e si cu tehnologia asta, pe ici, pe colo gasim noi un elan care s-o conteste ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
- EN EL 1
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Testul VDA presupune niste benzi delimitatoare cu distanta bine masurata. In poze se vad doar linii delimitatioare, nu si benzi.Nu cred ca a fost testul VDA, cel putin asa cum este prezentat in link-urile de pe paginile anterioare.
This post has been edited by cosmin_m: 29 Jul 2005, 07:48 |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
andreit |
![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 July 05 ![]() |
Dacia Logan:
Slalom 18m, gol/incarcat 60.4/60.1 km/h Test ISO, gol/incarcat 116.5/120 km/h Testul elanului: La intrare, gol /sarcina 63/66 km/h La iesire, gol/sarcina 48/47 km/h Teste realizate de Auto Motor und Sport in decembrie 2004. Masina nu s-a rasturnat la testul elanului. Vitezele pe care le-am prezentat sunt cele maxime cu care se pot executa respectivele manevre. Daca se executa cu viteza mai mare masina derapeaza dar nu se rastoarna. |
--------------------
Skoda
octavia
- B 54 GBR
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#495
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Cel mai bine asteptam testele facute de dacia-reno facute in conditii standard si eventual mediatizate.
Pana atunci nu putem decat sa ne dam cu parerea. Din poze clar reies o groaza de nereguri si conditii precare de test , iar mass-media nu a facut decat sa speculeze momentul si sa creeze o isterie nationala cu asa zisele lor stiri bomba, "loganul ucigas" , "loganul se rastoarna la 65km/h" etc. Singura televiziune care a fost mai cu capul pe umeri a fost pro tv-u. |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
Marty |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Talimbii astia de la tv o tin ca surda pe mormint cu testul elanului, chiar daca au difuzat un interviu cu Herr Bauer. Oricum, au dat si pozitia oficiala a Renault care a zis ca vor face iarasi testul respectiv.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#497
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Vad ca se tot repeta aceleasi idei pe mai multe pagini. Deocamdata se inchide.
Daca apar informatii NOI referitoare la ce s-a intimplat la acel test, PM la unul din moderatori pentru a se redeschide. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
mil |
![]()
Post
#498
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
articolul adac a disparut de pe site-ul lor ...am verificat azi ce se mai poate gasi pe site despre acest eveniment si in afara de o poza...NIMIC
ieri insa, in locul articolului pe care il stim toti: cu 65 kph test de evitare, incheiat apoteotic cu indemnul cumparati SH...a aparut doar stirea ca masina s-a rasturnat la fotografii, si in concluzie ADAC solicita Rino sa echipeze Loganul cu ESP...Rezultatele testului vor fi prezentate dupa ce toate datele vor fi disponibile... Alta stire din presa fr, de origine Rino, testele trecute la ADAC au fost efectuate pe o alta pista decat ce din foto...cea din foto a fost aleasa din motive de fotogenie...cat despre montant, Rino asigura ca deformarea sa este reala dar nu e nimic exceptional in asta, sau mai periculos...ca asa face toate ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
În sprijinul ipotezei "lansate" de mine pe acest topic ceva mai sus, aduc încă o poză (foto 1), pe care aș dori s-o comentez puțin.
Deși roata din față-dreapta este mai aproape de subiectul care a efectuat fotografierea (vezi și zoom foto 1), ea, aparent, este mai mică decît cea din spate. Pare ireal, după mine. În realitate, aceasta se poate întîmpla doar dacă pneul respectiv (față) ar fi (mult) mai puțin umflat decît cel din spate. La presiune cît de cît egală (adică mică și pe spate) ar fi trebuit ca pneul din spate să se comporte și să arate cel puțin la fel ca și celălalt (dacă nu mai rău), deoarece la acel viraj spre stînga forța de inerție a spatelui e mult mai mare decît a părții din față (pe românește, tinde să-i fugă fundul în partea opusă virajului). Însă pneul-spate este umflat corespunzător, ceea ce explică rigiditatea sa, normală dealtfel. Eu opinez că presiunea din acel pneu-față, dar și din cel de pe stînga-față (foto 2) nu depășea jumătate din cea prescrisă (0,9 - 1 bari). Cu alte cuvinte, după tentative nereușite cu mașina prezentîndu-se corect, băieții au VRUT să răstoarne mașina cu orice preț. Și nu-s nici proști: au ales cea mai simplă metodă posibilă - dezumflarea la limită a pneurilor! Să mă contrazică cineva... P.S. Dacă cumva s-a mai spus asta, îmi cer scuze dar cu dial-up-ul meu nu mai reușesc a ține pasul cu un topic așa de dinamic... îmi trag eu cablu după concediu! P.P.S. Pozele sînt în ordine inversă, de fapt ordinea upload-ului. This post has been edited by ursamajor: 30 Jul 2005, 14:17 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
mil |
![]()
Post
#500
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
nu ai dreptate, asa fac(e) toate la testul asta, atasez foto cu alte masini
by the way ca sa vedeti ca si o revista de speciaitate fr a "esuat" Golful la testul elanului cand l-au comparat cu Meganu', probabil la ADAC a trecut cum laudae...cum spunea cineva...totu' e doar sa vrei, si iti iese : comentariile ce apar sub fotografii sunt cam tendentioase...uitati-va in paralel si spuneti daca voi vedeti diferenta asta, mai ales la primele 2 seturi ![]() 1) VW: La abordarea celei de-a doua porti, maisna deja incepe sa munceasca mult si se observa ca incepe sa aiba un ruliu important Rino: La apropierea celei de-a doua porti, Meganul se deplaseaza ideal si actioneaza fidel la comanda conductorului ![]() 2) VW: Ruliul a scos deja Golful de pe traiectorie o vedem aici MULT mai departe de conul interrir de cat Meganu' Rino: Vedem aici Meganul asezat PERFECT pe traiectoria sa fara un efrt aparent din partea caroseriei, in contrast cu Golfu' (as adauga eu care e mic, negru, si respira greu in viraje). 3) VW : ESP a intarziat prea mult in interventie, deriva este prea importanta pentru a fi recuperata corect. Golf, ESUEAZA la 90 km/h Rino: Nici o dificultate la 90 kph. ESP sigur operational, se declanseaza devreme si f. eficace. Acu personal...eu nu zic ca nu a ratat poarta, dar nu cu mult in sine, poate aprecia cum a tras ala de volan...daca il repetau poate iesea altceva...important e cine face testul ![]() Cred ca in afacerea asta a Loganului adevarul e pe la mijloc... Attached thumbnail(s) testelan1ux.jpg ( Size: 242.99k ) Number of downloads: 316 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#501
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am citit ieri din intamplare pe un site ce a preluat un articol din Libertatea ca cica Dacia ar fi dat un comunicat ? http://www.stiri24.ro/article.php?id=55922
This post has been edited by Cornel001: 30 Jul 2005, 16:54 |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(mil @ 30 Jul 2005, 16:17) nu ai dreptate, asa fac(e) toate la testul asta, atasez foto cu alte masini La ce te referi, că din pozele pe care le-ai pus nu se înțelege nimic. Probabil e vorba de un alt tip de test, nu arbitrar, ca la Logan și nici pozele n-au fost făcute la timpul oportun. Nici vorbă să se distingă roțile față, poate doar în poza 3 cu Renault-ul (aici e o oarecare similitudine). Pe cînd în acelea cu Loganul se vede clar diferența de gabarit dintre roți, cauzată de diferența de presiune. Sau, hai să spunem că "așa face toate". Faptul că janta a atins asfaltul, cauzînd răsturnarea (nu punem la socoteală viteza și bruscarea excesivă a direcției) mă duce cu gîndul la calitatea îndoielnică a pneurilor. E posibil să greșesc... ![]() This post has been edited by ursamajor: 30 Jul 2005, 17:39 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 30 Jul 2005, 14:14) Deși roata din față-dreapta este mai aproape de subiectul care a efectuat fotografierea (vezi și zoom foto 1), ea, aparent, este mai mică decît cea din spate. Pare ireal, după Nope, e iluzie optica. Tu te astepti sa fie mai mare (pentru ca stii ca e mai aproape) dar lipsa perspectivei (de la zoom-ul mare, vedeti ca poza are distanta focala 300 mm) te pacaleste. Daca ai vreun program de modelare 3d poti sa vezi despre ce e vb. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(dragos.avramescu @ 30 Jul 2005, 17:31) Nope, e iluzie optica. Zău? Atunci poate te conving altfel: măsoară distanța de la jantele celor două roți față și spate pînă la asfalt. O fi și asta iluzie optică? Adică, vreau să spun că e inexplicabil de ce cauciucul față e atît de comprimat / deformat ... în ideea celor spuse de mine mai sus. Nu cred că e posibil ca un pneu să se comporte în așa fel încît să iasă de pe jantă. |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
blaci |
![]()
Post
#505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 July 05 ![]() |
QUOTE(mil @ 30 Jul 2005, 11:36) articolul adac a disparut de pe site-ul lor ...am verificat azi ce se mai poate gasi pe site despre acest eveniment si in afara de o poza...NIMIC .... Deja ieri dupa amiaza a disparut articolul despre 'testul dinamic' realizat de ADAC cu Dacia Logan. Unele surse spun ca ar fi din cauza articolului aparut pe siteul german AutoSieger: (versiunea translatata in engleza) http://www.google.com/translate?u=http%3A%...n&hl=en&ie=UTF8 |
--------------------
Logan- ian 2006
Ambiance 1.4
- MS-??-???
|
|
driver |
![]()
Post
#506
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 30 Jul 2005, 14:14) În sprijinul ipotezei "lansate" de mine pe acest topic ceva mai sus, aduc încă o poză (foto 1), pe care aș dori s-o comentez puțin... P.P.S. Pozele sînt în ordine inversă, de fapt ordinea upload-ului. daca pui doar 1 bar sau 0,9 cum zici tu ajunge janta la asfalt si la viteze mai mici si la viraje mult mai largi decat cele din poze, iar avand in vedere unghiul de inclinare al masinii mi se pare normal ca roata din fata sa fie mai comprimata, deoarece in cazul de aici se schimba centru de greutate al masinii iar roata respectiva suporta o greutata considerabila (poate chiar toata greutatea masinii) daca geanta musca din asfalt masina derepeaza mult mai repede si nu se rastoarna, si de remarcat faptul ca nu se rastoarna la primul viraj ci la celalt de revenire, (adica tragi cu forta intr-o parte si pe urma invers) unde il ajuta si arcurile de pe cealalta parte care arunca putin masina in sus... iar soferii normali (adica noi ![]() |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
zoolook |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 July 05 ![]() |
QUOTE(blaci @ 30 Jul 2005, 18:55) Deja ieri dupa amiaza a disparut articolul despre 'testul dinamic' realizat de ADAC cu Dacia Logan. Unele surse spun ca ar fi din cauza articolului aparut pe siteul german AutoSieger: (versiunea translatata in engleza) http://www.google.com/translate?u=http%3A%...n&hl=en&ie=UTF8 Exact, de ieri disparuse, daca nu inchideati voi topicul v-as fi postat aici. Si pe Autobild.de era un articol in care chiar titlul zice "Rasturnat cu tot dinadinsul?". In forumul lor, parerile destul de impartite. Oricum ADAC-ul prin retragerea celor 2 articole (unul a tronat 3 zile pe prima pagina a site-ului) si ascunderea notei in care recunoaste ca Logan s-a rasturnat la foto-shooting dupa teste s-a cam facut de cacao si va trebui negresit sa dea explicatii. Totodata insa si-a indeplinit misiunea sacra de veghere la siguranta clientului (comanda primita oare de la cine ![]() Apropos ESP, un netot de austriac pe forumul Bild.de si-a dat cu parerea ca in Romania probabil nici nu s-a auzit de ESP. Asta numai ca sa vedeti cum ne considera multi dintre ei... This post has been edited by zoolook: 30 Jul 2005, 22:12 |
--------------------
Ford
Mondeo
- EN EL 1
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(driver @ 30 Jul 2005, 19:10) daca pui doar 1 bar sau 0,9 cum zici tu ... Era o valoare irelevantă. Ideea de bază era că s-a mers deliberat cu presiune mai mică în pneurile de pe față. N-aș spune că doar fața e puternic solicitată. Dacă s-ar muta centrul de greutate spre față cum susții tu (de fapt e vorba de rezultantă, am explicat-o ceva mai sus la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17000281 ) mașina nu s-ar răsturna. Și spatele e la fel de solicitat, dacă nu mai mult! ![]() ![]() S-au trezit și cei de la ZeroTV să dea despre testul cu pricina; au fost invitați doi maimuțoi, care habar n-aveau de nimic, dar vorbeau despre de toate. Unul dintre antropoide încerca să-l convingă pe Stroe (de la Dacia) cît de bună e Solenza lui și că e mai bună decît Loganul. ![]() This post has been edited by ursamajor: 31 Jul 2005, 17:03 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
Le Culbuteur |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 March 05 ![]() |
Testul în care Dacia Logan s-a răsturnat nu s-a desfășurat în condiții regulamentare! O spun chiar reprezentanții ADAC (Asociația Generală Automobilistică Germană). Potrivit acestora s-au desfășurat două texte în condițiile standard: viteza de 100 km/h și jaloane la distanțe bine definite. "Nu s-au semnalat nici un fel e probleme," menționează cei de la ADAC. "Ulterior pentru scopuri fotografice, s-au mai executat și alte teste alternative în condiții care au fost modificate în mod arbitrar. Dacia Logan a fost supusă unor teste alternative atât organizate de revistele de profil, cât și de către juriul pentru Mașina Anului, toate trecute fără probleme. De asemenea și la nenumăratele examinări interne, s-a manifestat o maniabilitate ireproșabilă a mașinii".
"Purtătorul de cuvânt al ADAC (Asociatia Generală Automobilistică Germană), Maximilian Maurer considera desfășurarea testului drept irelevantă.?Realitatea este că mașina s-a răsturnat?.Se pare însă că rezultatul testului se datorează unor parametri de testare care au fost modificați. După ce s-a executat testul cu jaloane la viteza de 90 km/h, soldat cu oscilații neplăcute și chiar cu pierderea unui pneu, testul a fost repetat în scopuri fotografice, de data aceasta cu distanță mai redusă între jaloane. Insă și viteza s-a redus la 65 km/h. Marginea roții de rezervă s-a agățat de asfalt." (Am tradus pasajele de mai sus dupa citatele date pe un forum german, Auto-Talk,de, unde s-a discutat aprins in jurul bizareriei extreme a acestui test. Se pare ca până și neamțul de rând începe să adulmece dubioasele jocuri de culise...) (vezi http://www.motor-talk.de/t760443/f208/s/thread.html) This post has been edited by Le Culbuteur: 31 Jul 2005, 22:06 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:28 |