Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
cosmin_m |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|||
Vio |
![]()
Post
#452
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Postez si aici ce am postat si pe forumul Autoshow; era vorba despre parerile nemtilor care isi dau cu parerea pe forumul Autobild, si m-am uitat un pic pe ce ziceau si ei pe acolo. Deci:
Intr-adevar, pe forumul de la Bild sunt discutii foarte asemanatoare cu ce am vazut aici si pe Dacia Club - pur si simplu oameni pro si contra, dar parca nu asa infierbantati ca romanasii... Inca ceva, si ei sunt prudenti in a inghiti ce le livreaza presa lor, zic ca e multa propaganda la mijloc... Un citat definitoriu tradus liber din ultima postare: "nachmals zum rekapitulieren: der ADAC macht Ausweichgassentests mit diversen Autos, dabei stellt man beim Dacia Logan entsprechende Schwaechen fest, reizt das ganze so aus, dass der Reifen von der Felge springt, montiert ein Ersatzrad bringt den Fotografen in Stellung (bisher war der ja nur im Weg!?) und fertig ist die Schlagzeile..." = sa mai recapitulam odata: ADAC-ul face teste de evitare cu diferite masini, stabileste la Dacia Logan punctele slabe corespunzatoare, face totul in asa fel incat sare cauciucul de pe janta, monteaza o roata de rezerva, aduce fotograful in pozitie (pana acu era ala numai in cale!?) si gata stirea senzationala... Fara alte comentarii... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
zoolook |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 July 05 ![]() |
QUOTE(mil @ 28 Jul 2005, 16:16) Partea acu ingineria sociala mai piano...ca masina s-a rasturnat, aici vine problema...daca testul e o fortat de ce nu se ia atitudine, de ce Dacia nu reface, si pana atunci de ce nu ni se prezinta dovezi ale trecerii testului...de ce nu se contesta oficial rezultatele acestuia...se ramane la no comment... Desigur ca s-a rasturnat. S-a mai spus insa de nenumarate ori cat e de usor sa rastorni de fapt orice masina, daca stii cum s-o faci si daca vrei. That's social engineering, o rastorni, ce mai conteaza cum, aduci stirea in presa, si fiindca esti un organism respectat in toata europa (ADAC), esti citat in zeci de publicatii nemtzesti si apoi straine si romanesti. Este cert ca nu-i o masina perfecta, e cum s-a mai spus, ca de banii aia, si nu mi se pare a fi tzeapa. Poate ca are ceva probleme, si ar fi bine, in interesul clientilor ca ele sa iasa la iveala. Dar tot asa poate ca va iesi la iveala si faptul ca testul nu a fost facut in conditii definite, si ca s-a incercat acel freestyle ulterior ca sa iasa rezultatul dorit. Sau poate chiar s-a rasturnat de doua ori, odata in timpul testelor, dar de ce au fost atat de profesionisti si nu au pozat/filmat (chiar cu o ieftinitura de camera digitala non-SLR ca cea pe care au avut-o, ca aia clar nu stie video)? Iar despre credibilitatea si neutralitatea ADAC-ului ar sti chiar si unii nemtzi sa-ti spuna oarece... Sa zicem ca va fi asa, va iesi la iveala si faptul ca s-a urmarit un anumit tip de rezultat. E cam degeaba, noroiul a fost improscat si subconstientul clientelei conditionat. Renault si Dacia acum au de scos piatra din lac. Poate ca Renault vrea insa sa mai castige timp cu Clio, poate e ceva si cu povestea aia cu canibalismul... Ma duc sa caut forumul ala Bild de care zice Vio... |
--------------------
Ford
Mondeo
- EN EL 1
|
|
vladc |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 February 05 ![]() |
Hai sa va povestesc si eu patania mea, care se incadreaza foarte bine pe acest topic.
Acum o luna mergeam linistit spre Pitesti pe binecunoscuta autostrada si, pe la km 80 imi iese in fata brusc din parapet un caine (elanul mioritic). Cum eram pe banda a 2-a si aveam cam 120 kmph am avut o fractiune de secunda sa ma asigur ca sunt singura masina din zona si am franat destul de brusc si am virat (nu complet) dreapta (spre banda 1). Pana aici toate bune si frumoase LOGANUL se comporta exemplar. Cam imediat dupa ce am depasit cainele (care a ramas in viata) pneul de pe stanga fata a IESIT DE PE JANTA. Bineinteles fara presiune in pneu si cu o viteza inca considerabila masina a virat brusc spre stânga, iar eu incercând sa o redresez am lovit cu aripa spate stânga parapetul si m-am oprit citiva metri mai incolo pe banda de urgenta. Problema mea este urmatoarea: nu cred ca este admisibil ca pneul sa iasa de pe JANTA. Precizez ca este un AMBITION cu pneuri Montana. Oricum nici urma de rasturnare sau desprindere de pe sosea. P.S. Verificasem presiunea in pneuri inainte de a pleca: 1.9 fata si 2.1 spate. This post has been edited by vladc: 28 Jul 2005, 16:46 |
--------------------
Renault
12 TL
|
|
bendix |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Apropos, ce anvelope a avut Logan-ul din testul nemtilor ?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
Ake |
![]()
Post
#456
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zoolook @ 28 Jul 2005, 15:56) . Articolul (primul de pe pagina) este din ianuarie 2005, insa arata clar ca ei de pe atunci erau hotarati sa nu accepte aceasta situatie, sa vina un Reanault-Dacia Logan ieftin si sa puna in pericol siguranta clientului german, care nu este dispus sa renunte la aceasta siguranta, caci siguranta si "ieftin, ieftin, ieftin" nu se poate. De fapt chiar in articol se arata cata frica le era deja de razbloiul pretului, la care ei nu au cu ce sa raspunda efectiv, decat cu piata de masini second-hand (care si ea se vede periclitata, cum multi dintre voi ati constatat, inclusiv industria aferenta de piese de schimb). am citit traducerea articolului cu google, dar mi se pare intr-adevar o dovada destul de clara a existentei unui razboi mediatic si a unei intentii de discreditare a modelelor franceze si cu mijloace mai putin ortodoxe. Germanilor e clar ca nu le pica bine avantul luat de renault pe piata europeana Dupa cum ati remarcat pe aici pe forum sunt o multime de fani (vehementi) ai masinilor germane, iar afirmatiile care apar despre Logan (sau Renault) -urata, frigider, proasta, nesigura, etc...- afirmatii mai mult sau mai putin indreptatite, vin in cel mai fericit caz prin comparatii directe intre calitatile masinilor, facand complet abstractie de pret. Cramponarea unora (useri aici pe forum, ziaristi, etc..) in a venera orbeste masinile germane, discreditand in acelasi timp orice altceva, cred ca e apanajul oamenilor care ori n-au nici o constrangere de ordin financiar, ori al visatorilor. Problema consumatorilor europeni acum e ca au inceput sa fie multumiti si cu produse mai putin fiabile. Oamenii se plictisesc mult mai repede de un produs. Au devenit mai pragmatici. Pana si "conservatorii " englezi au trecut de la costumele de tweed care tineau ani de zile la tricouri chinezesti pe care le poarta de trei ori si le arunca. Nemtii au mizat multa vreme pe nationalismul cumparatorilor la intern si pe renumele inginerii germane la export. Numai ca de o buna bucata de vreme au venit tare japonezii peste ei. (vezi rezultatele J.D.Power in Germania) iar acum pe nepusa masa hop si eternii rivali - francezii care ating consumatorul la o coarda din ce in ce mai sensibila -buzunarul. Cum nemtii au fost prinsi in off-side din doua parti, si de azi pe maine n-au cum sa-si reorganizeze productia, mi se pare firesc sa atace sub centura. Mi se pare evident ca producatorilor germani li se falfaie de siguranta soferilor de Logan - totul se masoara in bani si parerea mea e ca lupta lor mare nu e neaparat cu Loganul - oricat de mult s-ar vinde nu reprezinta un pericol major - ci vor sa atinga prin ricoseu in Renault . Acum depinde si de raspunsul francezilor. Au de aparat imaginea de "prima masina de 5 stele la Encap" castigata cu Megane-ul. @ mil, nu pricep schema - in ce punct s-a rasturnat masina? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
cosmin_m |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#458
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 28 Jul 2005, 13:04) Cine o mai testat masina? Top Gear? O mai testat masina alta revista de renume sau asociatie independenta? ai auzit cumva de revista Quattroruote ? Este daca nu cea mai mare, una din cele mai mari din europa. A facut testul si Logan l-a trecut. De asemenea, in cadrul competitiei masina anului testul a fost efectuat la mama lui acasa in Suedia, si Loganul iar l-a trecut! Daca nu ai auzit de astea, te rog nu mai incerca sa ne convingi cu argumente ieftine ce varza e dacia.... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mil |
![]()
Post
#459
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
ia uitati-va ce am gasit pe la francezi..."filmul" evenimentului :
e o reproducere neoficiala pe schema elanului (cine o cauta...uite-o cu distante si tot) din exif este clar ca sunt 7 poze facute cu masina in test (cea cu "manechinul" e a 7 a) noi nu am vazut decat 3 din cele din test... restul sunt cu semnul intrebarii... Ake, am trasat si punctele prbabile din traseu din care provin probabil pozele... Attached thumbnail(s) traseu2.JPG ( Size: 40.39k ) Number of downloads: 599 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
petrut_andy |
![]()
Post
#460
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 February 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am si eu o intrebare... Apropos de poza postata mai sus... Se observa in poza a 2-a cum soferul roteste volanul dreapta pentru a "re-echilibra" masina. In a 3-a poza de ce nu face la fel, dar spre stanga? Mi se pare normal ca masina sa se rastoarne din "filmul" evenimentelor, daca nu roteste volanul spre stanga in momentul celei de-a 3-a poze.
Eu zic ca au tinut mortis sa o rastoarne. Sunt curios cate din masinile lor stateau pe roti la exact aceeasi manevra... Salutari. |
-------------------- |
|
vv |
![]()
Post
#461
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru cine are rabdare sa citeasca, o parere 'de marketing' de la cineva care pare destul de avizat in domeniu, de pe forumul desprecopii.com ... interesant (linkul aici, vedeti in josul paginii, userul aquarius) http://www.desprecopii.com/forum/topic.asp...156&whichpage=4
QUOTE Este aceeasi grupa de pret ( desi C1 este mai scump cu 700-900 euro)dar o diferenta majora: dimensiunile masinii. Eu cred ca aici a fost curajul si , hai sa exageram un pic, geniul strategiei Renault. Au scos o masina mai mare, din alta grupa, la pretul celor mici evident cu niste compromisuri legate de confort. Din ce am inteles, R a fragmentat piata Europei Centrale si de Est in 2: Rusia si restul tarilor. In Rusia se va face doar ansamblare, piesele vin de la Colibasi (deja Renault a "inghitit" 4 intreprinderi de piese/ subansamble) . Interesant este si drumul proiectat pentru dezvoltarea noului brand: in toamna iese diesel ( propulsoarele de la Kangoo ( 1.870 cc si 65 CP)si varianta break. Apoi va urma transformarea in monovolum si dupa transformarea WRC va intra in campionatul de raliuri. Au sanse sa functioneze cu Logan ? Cei ce se pricep la masini ( nu io .. pe mine m-a fascinat ideea din punct de vedere alt marketingului) spun ca da. Logan este pur si ismplu o corcitura, platforma spate Nissan Micra, trenul rulare fata de la Clio, motorul e un Cio modificat, in spate e de la Modus, geamurile au curbura redusa si otelul folosit e clasic etc toate astea fac ca pretul sa fie asa cum este. quote:Originally posted by tata lu Toma Da, Loganul are si va avea clienti in vest (mai ales daca-si va dovedi, in timp, fiabilitatea) si ma bucur ca, in sfarsit, pe poarta fabricii pitestene iese un produs care sa poata fi exportat pe piete pretentioase dar pana cand "Dacia" va fi o sperietoare pentru "VW" mai e ceva drum. Ma indoiesc amarnic ca un neamt care se pregatea/putea sa-si cumpere VW Bora/Jetta nou sta acum in cumpana daca nu cumva i-ar veni mai bine un Logan. Eu cred, ca clientii vestici ai Loganului sunt oamenii care pana acum au avut masini second hand si care au acum ocazia ca, cu aceiasi bani, sa aiba o masina noua. A, poate ca, dupa cum se aude, VW are intentia de a produce, in China parca, un automobil ieftin care este destinat aceluiasi segment ca si Loganul si atunci ar avea sens discreditarea modelului romanesc. De aici, insa, pana la teoria conspiratiei e cale lunga. Aici a fost problema ... estimarea clientilor din vest. NU se asteptau la o asemenea cerere. NU se asteptau ca un client vestic sa opteze pentru Logan in loc de Clio sau echivalent. Si povestea nu a fost doar in Franta (unde cererea anticipata a fost de 800 de masini pe luna dar realitatea a aratat ca se cer 2000 de masini pe luna ) ci si in Belgia, tara neinclusa de Renault in planurile sale! 45 de masini in 2 zile , masini importate direct din Romania de un comerciant belgian. Ulterior respectivul comerciant a publicat un ad intr-un ziar si a promis ca va mai aduce 100 de masini. Belgia !!!!! In Germania ( tara masinilor ) , din 17 iunie in 21 iunie se vandusera 23 de masini Logan .. enorm fata de planul anual estimat pentru Germania. Problema este din ce in ce mai complicata pentru Renault si a aparut un mare semn de intrebare referitor la schimbarile de consum ale clientilor. Riscul pentru VW ar putea fi rezumat cam asa: s-ar putea sa piarda titulatura ( desi e chiar numele) de masina populara si va afecta segmente mari la VW si Skoda. Practic se produce o noua segmentare a pietei si apare o noua tendinta de consum ref auto in detrimentul sofisticariilor de pana acum. Nimeni nu spune ca un client Passat va trece pe logan, e o prostie chestia asta. Dar s-a creat un precedent care va afecta sistemul auto asa cum este el acum: buy-back-ul va avea probleme, second-hand-ul , toate gamele de pana la 9.000 de euro vor fi cu probleme. Practic industria auto va fi obligata sa-si revada planurile de profitabilitate, vor scadea preturile si la masini noi ( gamele cu tangenta Logan nu Audi A6 ) dar si la second-hand-uri. In plus, daca clientii Logan din vest vor fi multumiti ( si se pare ca au incredere in commitmentul Renault referitor la grija fata de client, la noi Renault a fost tocat ca a rechemat 12.000 de masini la reparatii pe cheltuiala sa dar in vest este perceputa ca grija pentru client, atentie acordata calitatii iar problema cricului altceva similar sunt mizilicuri, totoi producatorii au avut probleme de calitate) noul trend va putea fi exploatat de alti producatori si multe unitati de productie vor migra din nou catre alte tari numai UE nu! M-a distrat o remarca intr-un ziar francez , ceva de genul cei care au votat impotriva constitutiei UE de teama pierderii locurilor de munca in favoarea est-europenilor sunt printre primii clienti Logan Ce ma uimeste pe mine: proiectul Logan ( nu sub acest nume ci masina de 5000-6000 de euro) era in lucru inainte ca Renault sa planuiasca sa cumpere fabrica din Ro. Deci a existat timp suficient pentru cercetari si rascercetari de piata. Renault a mai incercat o data figura cu masina ieftina, in '78 cu Le Car dar au fostt doar 14-15.000 de masini apoi proiectul a fost abandonat. Deci aveau experienta .. atunci cum de n-au apreciat corect situatia pietei occidentale ? Situatia e destul de albastra . quote:Originally posted by tata lu Toma Iar faptul ca pe pietele estice Logan a inceput sa depaseasca cifrele de vanzari ale coreenelor comparabile ca dimensiuni (Accent/Kalos) este imbucurator dar se datoreaza in mare parte faptului ca preturile acestora din urma sunt penalizate de taxele vamale mari. Ce nu inteleg eu este de ce Dacia/Renault nu are inca o pozitie clara/ferma vis-a-vis de testul cu pricina ? Situatia pietelor estice se schimba de la o zi la alta si Logan merge din ce in ce mai bine. Nu numai Accent, Kalos, Cielo Executive sunt "amenintate" dar si Fiat albea, Skoda Fabia, Clio Symbol, etc. Pune-te in situatia Renault, ai un produs care face furori in piete unde vinderea acestei masini iti produce mari pierderi . Ce faci, cum incerci sa opresti acest val de cereri asa incat sa nu destabilizezi piata UE, sa nu se schimbe obiceiurile de consum? Lipsa fizica a produsului iti joaca feste, oamenii vad ca a fost cererea mare, vor si ei. Constati ca ai deschis o cutie a Pandorei, o nisa de piata care va schimba fata pietei auto. Cum potolesti loganmania ? Cum iti salvezi celelalte produse pana ajungi sa faci ajustari asa incat sa supravietuiesti in noua configuratie ( asta inseamna ajustarea planurilor pe 10 ani cel putin)? Cererea este atat de mare incat au aparut importurile paralele care afecteaza proprii concesionari .. ce faci ? O strategie interesanta, periculoasa si ieftina este declasarea produsului pe pietele vestice. Cum faci asta ? Simplu, bagi masinile la testari mai devreme decat ar trebui, faci "publicitate" defectelor si te rogi ca neamtului / francezului ( din grupul celor care si-ar cumpara Logan) sa-i pese de aceste rezultate. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Va salut baieti. O sa renunt sa mai scriu pe subiect dat fiindca nu o sa reusesc niciodata ceea ce miaim propus.
Sa luminez 2-3 minti c aeste o problema si daca masina s-a rasturnat intr-un test ADAC cu o masina preparata de renault intr-un test care l-a trecut 99% din masini atunci e o problema. E greu sa ma lupt cu un forum intreg de fani Logan si nu o sa mai fac. Pentru clarificari din nou cred ca cea mai buna solutie este sunatul la numarul de telefon din de pentru Renaul si ADAC expuse mai devereme. Pa |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
Codrin |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca tu numesti datu' cu masina pentru poze TEST la ADAC...
si daca si aici e un forum intreg de fani Logan... ![]() |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
mil |
![]()
Post
#464
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
mmariusel, oamenii au dreptul la punctul lor de vedere...nu se ai contesta testul...Asteptam pozitia ADAC cum l-au facut, la ce viteza, cu frane sau fara, conditii reproductibile, de ce au schimbat roata, in urma carui incident) daca Renault au fost de fata sau a u fost chemati ulterior...
O problema exista fara indoiala, masina s-a rasturnat incontestabil...si Dacia va trebui s alamureasca...la randu-i intr-un comunicat. Sa propuna solutii...etc. Multumim de tot si sper s anu te fi suparat pe noi...dar o sa vez ca ii calarim si pe Dacia acus... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
gheghe |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
QUOTE(cosmin_m @ 28 Jul 2005, 17:54) una lume zice ca e vorba despre Continental, una lume zice de Michelin Eco3... Sunt pneuri Continental Eco 3. Vezi similitudinea profilului din atasamente.Ce mi se pare curios ca nu am gasit pe net decat pe 14" si nu pe 15". pneu_stanga_spate.jpg ( Size: 23.23k ) Number of downloads: 399 185_65TR14_CONTINENTAL_ECO_3_NIEUW_734931.jpg ( Size: 17.29k ) Number of downloads: 335 Daca tot sunt pe aici, as vrea sa subliniez ca o parte din polemica se duce pe diverse false probleme cand de fapt, ceea ce nu s-a lamurit este: 1. daca rasturnarea s-a facut intr-un test standard, pe care o masina de clasa din care face parte Loganul ar trebui sa il treaca pentru a fi o masina apreciata ca sigura sau nu, un test reproductibil care a respectat conditiile impuse sau 2. a fost rasturnata in orice alt context (nici nu prea mai conteaza daca din joca, cu rea intentie, la fotografiat "cu rupere in figuri", etc.) . In cazul 1. este intr-adevar o MARE PROBLEMA a masinii. In cazul 2. este fâsss, un fapt divers, cel mult o problema de etica si deontologie, o problema de razboi mediatic, o conspiratie sau orice alt scenariu doriti. In acest caz nici nu ar mai trebui sa ne pierdem vremea pentru ca aproape orice masina poate fi rasturnata cu anumite manevre extreme. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
zoolook |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 July 05 ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 28 Jul 2005, 17:29) Sa luminez 2-3 minti c aeste o problema si daca masina s-a rasturnat intr-un test ADAC cu o masina preparata de renault intr-un test care l-a trecut 99% din masini atunci e o problema. E greu sa ma lupt cu un forum intreg de fani Logan si nu o sa mai fac. Pentru clarificari din nou cred ca cea mai buna solutie este sunatul la numarul de telefon din de pentru Renaul si ADAC expuse mai devereme. mmariusel, te contrazice de fapt cineva? Problema de care zici tu, este intr-adevar o problema care trebuie analizata foarte atent, si metodic, nu "freestyle" ca la acest test ADAC. Problema este insa ca sunt 2 probleme: Asta de care zici tu, ca Loganul probabil are o problema, scuzati repetarea, si problema cealalta este cea inteleasa destul de bine de altii de pe thread-ul asta, cum ar fi Ake, vv sau Vio, si anume campania murdara, cutia Pandorei pe care a deschis-o Renault, intr-un cuvant piata vest-europeana care se vede amenintata. Iar cu seriozitatea ADAC nu mai tot bateti toba, va rog. Eu chiar sunt membru ADAC si mai stiu de la altii ca partinesc de cate ori se poate, de pilda VW la teste. Si inca odata spun: nu am Logan si nici fan nu sunt, insa traiesc de 6 ani printre nemtzi, le vorbesc limba inca de la gradinita din Romania acum 30 de ani, si am crezut in virtutile lor tot timpul cat eram coleg cu sasii de acasa, si pe urma cat eram in facultate la Bucuresti, dar de cand am venit, relativ repede au cazut de pe piedestal (nemtii). Daca as fi fost posesor de Logan m-ati fi putut considera subiectiv, insa va spun, stiu de ce sunt in stare, nu-s cu mult mai buni decat ai nostri. This post has been edited by zoolook: 28 Jul 2005, 17:49 |
--------------------
Ford
Mondeo
- EN EL 1
|
|
carman |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
vladc,
intrucat banuiesc ca nu ai sa ne arati o constatare a politiei din care sa reiasa clar ca accidentul suferit de tine a avut loc exact in conditiile pe care le descrii, punctul 3 din ultimul post al lui AL mi se pare extrem de potrivit. QUOTE(AL @ 28 Jul 2005, 13:27) 3. nu se va mai discuta despre alte marci si alte situatii sau experiente proprii traite la volan... This post has been edited by carman: 28 Jul 2005, 17:54 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
klaus |
![]()
Post
#468
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
mmariusel, partial i dreptate, insa eu unul nu m-am lamurit daca a fost un test in adevaratul sens al cuvantului, cu masuratori precise, care s-a mai efectuat cu alte masini in conditii IDENTICE, sau a fost un test... freestyle (cum i s-a zis).
Diferente: Daca testul a fost stiintific, masurabil, ca sa folosesc niste termeni din statistica 'relevant statistic' atunci ai dreptate, daca 99% din masini l-au trecut atunci e grav. Insa daca a fost free-style, atunci testul NU ARE RELEVANTA STIINTIFICA (relevanta presupune conditii egale de input ca sa vezi pe ce scala se regasesc output-urile). Eu acest lucru nu il inteleg: lipsa informatiilor privind efectuarea IN FAPT a testului. PS: pana si la noi revistele de "specialitate" filmeaza testele pe care le efectueaza cu masini, pentru ca pe film poti observa lucruri care nu le-ai observat cu ochiul liber. Asta voua nu va ridica intrebari? Ce naiba, ADAC-ul ala e asociatia automobilistilor din Bourkina Faso? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mil |
![]()
Post
#469
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
auzi zoolook, stii ca si eu am aceeasi parerea despre Fr dupa aprape 5 ani de stat printre ei, asta ca sa nu zic ca si ei sunt mai breji, si ca industria lor, al carui produs e Loganul, e infailibila...ai sa vezi pe forumul francez...exemple mai sovine ca aici.
mmariusel, te asigur, fanii logande pe daciaclub sunt mici copii, macar astia au Logan in curte l-au calarit, aiai vorbesc din carti, Renault nu poate s agreseasca, neamtul ne sapa...etc. Eu sunt la mijloc am dat banu pe masina si vreau sa nu ma omoare cu zile...atat. Si daca e o problema sa faca tata ceva aia de la Dacia... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Ake |
![]()
Post
#470
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred in ipoteza ca Renault isi da singur cu stangu'n dreptu si ca ar fi partas la show-ul cu tumba. Ar avea o oarecare (vaga) explicatie politica daca Loganul ar rivaliza cu vreun model de Renault fabricat in Franta. Cum fabricile Renault sunt acum si in Slovenia, Turcia, Spania sau mai stiu eu pe unde, nu vad de ce ar conta pentru ei ca scade productia in Slovenia si creste in Romania, atat timp cat ei ar trebui sa bage in buzunar cam tot atata banet.
P.S. Mil, te rog mai pune o data linkul la forumul fr., nu-l mai gasesc in atatea pagini, mersi |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
mil |
![]()
Post
#471
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
gheghe |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Repetitia, se pare, e mama invataturii.
Eu cred, asa cum zice si Klaus, ca pana nu se lamureste daca a fost un test standard, corect realizat sau nu, batem apa in piua fix degeaba. Dezbatem o problema fara fond. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
Codrin |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit a iesit si Dacia la rampa!
Au zis ca vor da inca o masina nemtilor pentru refacerea testului, apoi bineinteles una pentru Stirile Pro TV si vreo 2 reviste autohtone. Bine macar ca au subliniat ca Loganul trecuse testul la 100km/h. Bineinteles, dupa reportaj, urmeaza: in Vitan, suuper aparatura pentru depistarea oricaror probleme ale masinilor expuse. Trebuiau sa zica ei ceva... |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
mil |
![]()
Post
#474
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
asa da....bravo!!!
care TV? de luni pana joi ne-au fiert...comunicat de presa ceva? Cand se va reface testul? |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
luci974 |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 17 November 04 From: Suceava ![]() |
Abia stept sa vad rezultatele ca m-am saturat sa-i aud pe vecini ca masina mea se rastorna prin curbe. Bine ca obositele lor de"1310" sunt mai bune
![]() |
--------------------
Citroen
C4 1.6.......
......dupa 4 ani de Logan
- SV 10 EML
|
|
carman |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
QUOTE LOGAN-TEST / Dacia: Logan a mai fost testat de multe ori si nu au fost constatate probleme BUCURESTI, 28 iul (MEDIAFAX) - Siguranta ramane un angajament major al Automobile Dacia si Renault, modelul Logan fiind supus unor numeroase si detaliate teste ale "elanului" realizate atat de ADAC (Automobil Clubul German) cat si de reviste de specialitate sau de catre membrii juriului desemnat sa aleaga Masina Anului in Europa. Potrivit unui comunicat al Automobile Dacia, aceste teste nu au scos in evidenta nici o problema, comportamentul "ireprosabil" al vehiculului fiind demonstrat, de asemenea, in cursul numeroaselor teste efectuate de catre constructor. ADAC a publicat, zilele trecute, rezultatele obtinute de modelul Dacia Logan in cadrul unor teste de comportament rutier. Potrivit ADAC, automobilul s-a rasturnat in cursul unui "test al elanului" efectuat la o viteza de 65 km/h din cauza reglarii inadecvate a trenului de rulare. In comunicatul Automobile Dacia se mai precizeaza ca, intr-o prima etapa, ADAC a efectuat doua "teste ale elanului" potrivit unei proceduri conforme normelor institutiei germane, la viteza de 100 km/h. In cadrul acestor teste nu a fost constatata nici o problema. Ulterior, au avut loc alte teste ale elanului pentru realizarea unor fotografii dinamice. Aceste teste au fost realizate conform unei proceduri care a fost definita în mod spontan si arbitrar si care se afla probabil la originea rasturnarii vehiculului. This post has been edited by carman: 28 Jul 2005, 19:05 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
mil |
![]()
Post
#477
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
pai asta stim de 18 ore noi...e comunicatul Rino germania...aoleu mediafax...si aoleu Dacia...
dar unde fu vorba de refacerea testelor? |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(mil @ 28 Jul 2005, 18:32) asa da....bravo!!! care TV? de luni pana joi ne-au fiert...comunicat de presa ceva? Cand se va reface testul? Și-au revenit și păduchii flaușați din mass-media. Au dat știrea că vreo cîteva publicații din țară vor asista / reface testul elanului în țară... cît de cenzuratînd. Probabil după ce pun mîna pe un elan. Dacia cu Loganu', ei cu elanu'! ![]() Eu zic să vă păstrați energiile, pozitive în mare parte, pentru după acel test. ![]() This post has been edited by ursamajor: 28 Jul 2005, 19:21 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#479
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Cred ca moderatorii ar ptuea da stingerea deocamdata ca se tot repeta aceleasi chestii. Eu sincer sa fiu m-am plictisit sa citesc de zeci de ori aceleasi chestii. Sunt cam 4 tipuri de mesaje puse de 4 tipuri de oameni:
1. cei care au inteles despre ce-i vorba cat de cat si au realizat ca nu sunt prea multe informatii prezentate cu privire la test, 2. cei care arunca magareatza pe Logan si Dacia si n-au citit deloc ce s-a scris sau au citit dar pe litere... ca nu-mi explic cum poti sustine ceva cu fervoare in lipsa acuta de informatii din toata chestia asta, 3. cei care se mira in continuare si n-au citit deloc ce s-a scris si tot repeta acelasi tip de mesaje ca cele scrise anterior, 4. cei care cred in teoria conspiratiei insa cred ca asta a fost doar pe la inceputul topicului. Pana apar noi informatii ar fi chiar bine sa se inchida nitel topicul pentru ca devine greu de citit (si asa e criminal topicul cu cele 16 pagini ale lui). Poate ar trebui facut alt topic cand vin mai multe informatii pentru a fi mai usor de lamurit. Pana una alta ce mi-a raspuns Dacia (asta dupa ce le-am facut morala ca nu se misca si stau ca fraierii in timp ce toata presa arunca fara sa stie de ce cu rosii si cartofi in ei): QUOTE Stimate Domnule _____, Am primit cu interes mesajul dumneavoastra si va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre. In primul rand dorim sa va multumim pentru cuvintele de apreciere si sustinere pe care ni le-ati transmis. De asemenea va comunicam ca la acest moment nu cunoastem inca conditiile (detalii) asupra efectuarii testului descris si in consecinta nu va putem comunica punctul nostru de vedere in legatura cu acest test. Va multumim inca o data pentru increderea pe care ne-o acordati si ramanem la dispozitia dumneavoastra. Ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la numarul de telefon : 0248.500.000, fax : 0248.500.076, e-mail : vocea.clientului@daciagroup.com sau prin intermediul site-ului www.dacia.ro. Cu stima, _____ ______ Consilier Client P.S.: Uite ca s-au facut 17 pagini. E vina mea recunosc ![]() This post has been edited by DigitalScribe: 28 Jul 2005, 19:32 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
maff |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Hmm, testul il vor reface la noi, cu ProTV, care este clar pro Dacia, oare o sa fie un test obiectiv?Puteau sa-l refaca pe un teren neutru.Daca o sa se rastoarne iar, va zice cineva ca este din cauza pregatirii romanilor.Daca nu se va rasturna va fi pentru ca a fost aranjat.Nu era mai bine un teren neutru, dupa cum am spus mai sus?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:26 |