DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

LOVENDAL
post 28 Jul 2005, 08:27
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




"Reactia oficiala a Renault la rezultatul si aprecierile testului efectuat de ADAC a fost palida. Conducatorii constructorului din Hexagon s-au marginit sa anunte ca studiaza problema si au inaintat o solicitare la ADAC in scopul de a afla toate detaliile testului. Presa franceza sustine ca fenomenul de "canibalism" a inceput sa-i deranjeze pe cei de la Renault, intrucat Logan isi devoreaza "fratele" Renault Clio, care inregistreaza cereri tot mai putine...
Dupa Romania, unde s-au dat deja 80.000 de bucati, Franta este tara cu cele mai multe comenzi, peste 8.000 intr-o luna, producatorul facand cu greu fata solicitarilor. Tocmai de aceea, in cele trei state vest-europene - Franta, Germania si Spania - unde se comercializeaza deja modelul auto romanesc, Renault n-a facut reclama deloc."
(Evenimentul Zilei)

Oare asta sa fie explicatia pentru care Renault a avut o reactie atat de palida? Un punct de vedere foarte interesant...


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 28 Jul 2005, 08:33
Post #392


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




E normal ca atunci cind Clio nu mai ofera calitatea pe care o avea inainte, dar are pretul mai mare, Logan sa iasa cistigator.
Or sa sara cei cu Clio de poponet in sus, dar ultimele exemplare asamblate in Turcia sint de toata jena, iar pretul de 9500 n-are nici o corespondenta in realitatea. 022.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 28 Jul 2005, 09:00
Post #393


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(carman @ 27 Jul 2005, 17:32)
pt.GoGu,

...
dat fiind faptul ca jentile de aliaj se sparg si nu se indoaie,...
*


gresit, jantele de aliaj de la Dacia si nu numai se indoaie....
Urmele de cauciucuri nu sunt neaparat de la frane ci pot fi si de la derapaje....


Acum eu nu inteleg ce vreti voi... Sa va demonstrati ca loganul e o masina superba si ca cei de la Adaca sunt niste prosti?
Ideea e sa fiti mai atenti. Nimic din toate discutiile de aici nu schimba realitatea de la ADAC. Faptul ca s-a rasturnat, chiar si in conditii aleatorii la 65 km/h e o realitate recunoscuta si de Renault. Ca au fost cauciucurile, sau ca a fost bruscata masina nu sunt conditii care sa va faca sa uitati ce s-a intamplat. In situatii limita nu poti sti ce manevre trebuie sa faci pentru a evita un pericol, si aici nu se compara cu testele pe care le faceti voi la Cucuietii din deal sau din vale. Sunt situatii extreme... Cat despre rezerva cred ca voi, daca aveti pana pe fata nu inlocuiti roata din spate si nu cred ca mergeti doar cu 65 km/h pana la cea mai apropiata vulcanizare... Cred ca testul aleatoriu a fost mai realist decat celalalt, si rezultatele sunt mai grave in conditiile acestea... Sfatul meu: atentie si iar atentie...

This post has been edited by Cib: 28 Jul 2005, 09:02


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 28 Jul 2005, 09:01
Post #394


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Poate chiar Reno a manarit masina testata ca sa poata sa-si salveze Clio...????eeee
Ce mai ziceti stimati confrati de conspiratita?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 28 Jul 2005, 09:05
Post #395


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(paulp @ 28 Jul 2005, 08:33)
E normal ca atunci cind Clio nu mai ofera calitatea pe care o avea inainte, dar are pretul mai mare, Logan sa iasa cistigator.
Or sa sara cei cu Clio de poponet in sus, dar ultimele exemplare asamblate in Turcia sint de toata jena, iar pretul de 9500 n-are nici o corespondenta in realitatea. 022.gif
*


Hai mai... n-am eu Clio si imi vine acusi Logan-ul da' Clio in afara de faptul ca-i nitel mai mic decat Logan nu vad de ce n-ar fi o masina buna la un pret corect. Mai pui si faptul ca are motorizari mai noi... eu zic ca-i o masina ok care nu-i chiar asa de distantata de Logan la pret (ma gandesc la Logan Ambition).

Problema lui Clio (Clio Symbol mai precis; romanul nu agreaza bicorp-urile in general) e ca nu mai e o masina noua dar apare acusi Clio 3 si se rezolva si asta. In general cine vrea Clio isi cumpara si nu economiseste cu Logan. Zic asta dintr-o constatare pe care o fac personal relativ la toti cei pe care-i stiu ca si-au luat Clio chiar in perioada asta cu Logan. Diferenta de pret... hmm. E pana in 10000 Clio si logan-ul pana in 9000, care-i marea diferenta de pret mai ales ca masinile se cumpara in leasing cel mai frecvent ?

Logan isi iau in primul rand cei care n-au bani de ceva mai scump (vezi Ambiance sau Preference) si eventual cu ceva confort (vezi Laureate) sau care nu se gandeau sa-si ia o masina si acum au fost motivati sa-si cumpere din cauza accesibilitatii (cum am fost eu; daca nu aparea Logan nu-mi mai luam masina). Logan sparge mitul ca trebuie sa fii bogat ca sa ai masina prin pret efectiv iar efectul este mai mult psihologic, cel putin la Romani care traiesc acum cu o mentalitate intre niste baricade imaginate. Iar in vest cred ca lucrurile stau cam la fel.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 28 Jul 2005, 09:11
Post #396


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Cind ai vazut ultima oara un Clio Symbol? Dar vazut, ma refer sa-l pipai de aproape. Iti spun eu ca scritiielile de la SLZ sint mici copii, iar faptul ca toate plasticurile se misca, usile nu sint aliniate, si alte mici "scapari" te fac sa te gindessti de 10 ori daca sa dai 10000 de euro pe el.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 28 Jul 2005, 09:12
Post #397


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Cib @ 28 Jul 2005, 09:00)
[...]
Cred ca testul aleatoriu a fost mai realist decat celalalt, si rezultatele sunt mai grave in conditiile acestea... Sfatul meu: atentie si iar atentie...


Atentie la ce ? E important zic eu la ce sa acorzi atentia asta pentru ca avand in vedere ca masina nu-i deosebita (tot ~ 1 tona are) prin mai nimic de altele nu vad dece ar fi normal si realist ca janta sa se infiga in asfalt de fiecare data cand faci un viraj mai strans la o viteza neadecvata. Doar daca n-a fost suficienta presiune in cauciuc sau cauciucul n-a fost suficient de ramforsat si s-a "lasat" spre interior s-a putut intampla asa ceva. Eu cred ca mai degraba merita sa avem grija cu ce gume mergem si ce presiune avem in ele. E foarte important de stiut ca masina s-a rasturnat din cauza ca janta s-a infipt in asfalt pentru ca in felul asta nu mai e o problema de centru de greutate clar.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 28 Jul 2005, 09:18
Post #398


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(paulp @ 28 Jul 2005, 09:11)
Cind ai vazut ultima oara un Clio Symbol? Dar vazut, ma refer sa-l pipai de aproape. Iti spun eu ca scritiielile de la SLZ sint mici copii, iar faptul ca toate plasticurile se misca, usile nu sint aliniate, si alte mici "scapari" te fac sa te gindessti de 10 ori daca sa dai 10000 de euro pe el.
*


Pai recent. Poate e prea noua masina si nu scartaie inca. Cat despre scartaieli am auzit si la Megane 2 si sunt chestii care se rezolva. Cat despre usi care nu sunt aliniate n-am vazut la Logan asa ceva si in nici un caz la Clio sau Megane, cel putin n-am vazut eu dar poate sunt. Despre plasticuri... hmm... n-am tras de ele cu dintii deci nu stiu insa cred ca se poate rezolva la vreun service ceva daca se misca vreunul prea tare.
Si chiar si asa... 10000 Clio versus 9000 Logan tot nu vad o diferenta enorma intre ele la pret deci nu vad de ce calitatea ar fi asa de diferita.

This post has been edited by DigitalScribe: 28 Jul 2005, 09:18


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 28 Jul 2005, 09:20
Post #399


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




Modul cum actioneaza greutatea masinii la viraje asupra cauciucurilor depinde in mare masura de centrul de greutate. Din pacate centrul de greutate al Loganului este destul de sus, fiind binecunoscut ca este o masina f inalta. In plus forma acesteia nu ii ofera avantaje, pentru ca greutatea se basculeaza mult mai repede de pe o parte pe alta decat daca era alta forma a caroseriei.
Continental sunt cauciucuri relativ bune, asa ca... Presiune mai mica aduce o aderenta mai buna, dar nu cred ca janta s-a proptit in asfalt in asa fel incat sa tina o tona in spate. Nu cred ca rezista la aasa ceva, adica trebuie sa sufere modificari serioase...


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 28 Jul 2005, 09:22
Post #400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




Neata.

Cu bunavointa domnului Maximilian am primit cateva imagini noi si unele vechi la o rezolutie mai buna. Fata de pachetul de poze initial se remarca acum si o imagine din spata care cred ca nu exista postata pe nici un alt site.

Imaginile sunt obtinute prin bunavointa domnului Maximilian de la ADAC ( presse.adac.de ).



Attached thumbnail(s)
.Dacia_Serie1_8.jpg ( Size: 281.4k ) Number of downloads: 796


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 28 Jul 2005, 09:32
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Oglinzile sint intacte (chiar daca la rostologire...si mai ales pe fata...atinse sint extremitatile...respectiv oglinzile)...hmmm...sau sint solide...iar daca la rasturnare rezista...pai valoreaza mai mult decit masina insusi.
Lovita in spate...ceea ce ma face sa cred...ca fata a ramas in aer...=> s-a rasturnat cu spatele? sau a fost catapultata fata...

Daca ii sa urmam cursul evenimentelor dupa poze...la poza inclinata...clar masina se rastoarna (dupa pozitia rotilor...intentionat...sau superprost soferul)...dupa inclinatia masinii...pica pe oglinda...al drecu oglinzi...trebuie sa le scriu la astia...au facut oglinzi de toata mindretea.

Ori cum...sa asteptam reactiile

This post has been edited by bolovan_ro: 28 Jul 2005, 09:38


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 28 Jul 2005, 09:38
Post #402


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




...cred ca a cazut pe spate mai mult decat pe fata... usile, oglinda si semnalizarea laterala sunt intregi intregute...macar semnalizarea trebuiea sa se sparga...

nu a cazut in lateral e clar s-a dat peste cap pivotand pe roata stg fata...si aterizand pe capota sstanga, probabil ca o poza cu aripa aceea ne va lamuri cum s-a amortzat...deci nu e de mirare ca arata bine vazuta din lateral...

in poza din fata am zis ca masina e inclinata la 10 grade si deci e in miscare..ei bine nu nu e, .probabil ca acolo s-a tasat cu vreo 10 cm si de aceea imi dadea imprezsia

mariusel mai ai ? ar mai trebui s afie minim 2 pe care nu le-am vazut...

Merci mult.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 28 Jul 2005, 09:42
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Si inclinarea-i pe fata...al drecu forte...clar...ala micu, de respira greu si-a bagat codita.
Nu-mi par relevante de nici o culoare pozele (adevarat, nici pro, dar nici contra)


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 28 Jul 2005, 09:45
Post #404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Care stalp ziceau astia ca cedase ?


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 28 Jul 2005, 09:47
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




al din' fata pe partea soferului


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 28 Jul 2005, 09:47
Post #406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




cred ca au mai fost dar leam porimit in acelasi mail

Attached thumbnail(s)
.Dacia_Serie1_3.jpg ( Size: 239.16k ) Number of downloads: 209
.Dacia_Serie1_7.jpg ( Size: 539.75k ) Number of downloads: 192


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 28 Jul 2005, 09:48
Post #407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




ultimele 2

Attached thumbnail(s)
.Dacia_Serie1_10.jpg ( Size: 313.21k ) Number of downloads: 167
.Dacia_Serie1_9.jpg ( Size: 472.35k ) Number of downloads: 155


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 28 Jul 2005, 09:49
Post #408


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




exact acolo unde e iarba smucita, semn ca a intrat in pamant oleaca...alta, nu vedem nimic din pozitia asta

spuneai ca sunt 8?

lipseste cea cu maisna inclinata mai putin pe dr...

m-am lamurit cu mana soferului e acolo !!!


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 28 Jul 2005, 09:50
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cred ca stalpul (zona de imbinare cu plafonul) a intrat primul in contact cu solul si s-a cracanat in afara, masina pivotand pe el si percutand apoi si cu spatele.
Deformarea stalpului nu mi se pare asa de mare. La ce spusesera ei ma asteptam sa fie ca la ala care se chinuia sa-si vanda loganu' rostogolit (cu site pe net)

This post has been edited by cosmin_m: 28 Jul 2005, 10:09


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 28 Jul 2005, 09:56
Post #410


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




Cf. exif, pozele din post 408 sunt facute in acelasi minut...si ar mai trebui sa fie vreo 3 intre...una e probabil cea postata de mine azi noapte


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merlin27
post 28 Jul 2005, 09:57
Post #411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 April 05
From: Bucuresti




Salut! Hai sa incerc sa fac eu putina lumina in acest caz...

1. Este falsa banuiala voastra cum ca rotile nu s-ar misca (invarti). Timpul de expunere al aparatului cu care s-au realizat fotografiile este setat la o viteza foarte mica asa ca rotile par sa nu se invarta. Si eu am facut o poza la un cooler care se invartea cu 3500 rpm in sa din poza reiese ca este in repaos. Deci...

2. Este interesanta observatia legata de oglinzi care nu s-au rupt... insa parbrizul este intradevar spart... dar deformarea stalpilor nu este asa mare, eu nu stiu ce se ataca astia atat.
3. Ca si posesor de Logan Ambition ridicat din 28.06.2005 remarc anvelopele marca Michellin Energy 3.

Aici as dori sa comentez un pic mai mult. Eu am 2100 km pana acum cu aceste anvelope si pot spune ca se comporta exemplar. Nu degeaba le-au ales, mai ales pentru prezenta ABS-ului si eficacitatea acestuia. Am observat ca masina atunci cand a fost luata avea pe fata presiunea de 2.4 bari, cam mult peste cei 1,9 bari recomandati de producator. E, aici e spilu. Le-am umflat si eu la un moment dat la 1,9 si rotile pe fata erau destul de lasate. Se poate ca aici sa fie buba. Totusi, cine are Ambition nu poate sa observe "talonul" generos al acestor cauciucuri, deci faptul ca "s-a prins" jeanta nu prea pupa cu ralitatea. Pai cat sa se lase domne roata aia incat sa atinga marginea de la janta de asfalt? Nu stiu, dar mie mi se pare ceva putred aici. Eu cred ca pe fata erau umflate la mai putin de 1,9. Poate asa... da. In fine, alt lucru de remarcat este ca atunci cand sunt prea umflate rotile (respectiv 2,4) ABS-ul are tendinta de a intra mai des, insa scade consumul. La 1,9 intra greu, directia devine greoaie iar consumul creste semnificativ. Lucruri logice dealtfel.

4. Am fost de curand in Apuseni cu masina si pot spune ca masina s-a comportat exemplar in viraje. Pot spune ca am atacat viraje si cu 80-90 km la ora si n-am simtit nici un moment cum ca as pierde aderenta si controlul. In ciuda garzii ridicate, masina "se aseaza" exemplar iar in viraje stabilitatea este buna. Suspensiile nu sunt asa de moi cum se spune, cineva a spus ca sunt cam rigide, eu confirm.

5. Din start cand am auzit despre reportajul de la televizor am spus: "ASTIA AU CEVA CU LOGANU`!"

This post has been edited by merlin27: 28 Jul 2005, 10:05


--------------------
Dacia Ambition Toreador - B-88-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 28 Jul 2005, 10:03
Post #412


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




o alta in rezolutie mai buna...
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12158

desi s-a lamurit toate pzele sunt facut in urma si in timpul testului cu anvelopa de tabla...rotile din fata se deformeaza urat de tot ajungand f. aproape de janta...o umflare mai tare pe fata se impune...probabil ca daca ar fi avut niste lest in portbagaj (macar roata d erezerva)...ar fi stat mai bine...

nu e vorba ca masina s-ar rasturna pentru ca e instabila si cade pe o parte...masina nu a cazut pe o parte...rotile din fata s-au deformat rau la viraje si-a pus singura piedica cand janta a atins asfaltul...rasturnare s-a produs mai mult fata spate decat in lateral...avand in vedere ca usile si alte elemente laterale au scapat intacte


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 28 Jul 2005, 10:10
Post #413


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




QUOTE(merlin27 @ 28 Jul 2005, 09:57)
5. Din start cand am auzit despre reportajul de la televizor am spus: "ASTIA AU CEVA CU LOGANU`!"
*



Din pacate imi pare rau ca asta ai inteles tu. Nu e vorba ca au ceva si am demonstrat mai sus de ce. Din pacate a picat un test. Greseala Renault. Sau masina e proasta, cauciucurile tembele. Testul fiind un test standard ADAC, facut de o companie independenta (s-a explicat de ce ADAC nu poate fi acuzata de rea vointa) eu inclin sa cred ca o problema este.

Ce este rusinos este o explicatie Renault. Ei -sau multumit sa zica, fiind de fata la test:

- ca nu stiu de ce s-a intamplat (vezi press releasul de ieri renault germany)
- ca testul a fost trecut in suedia anul trecu

Ei ideea ca cu masina data de renault testul de la ADAC a picat. Articolul o sa ajunga in revista Adac Motor Welt, care va fii probabil reulata de toate marile reviste de specialitate fiindca Adac are cred in jur de 15 mil de membrii!!!

Renault trebuie sa faca ceva. Dacia a facut ultimul press release pe site in 18 iulie. Rusinos spun eu si cred ca efectiv n u stiu ce sa zica.


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadr1an1
post 28 Jul 2005, 10:20
Post #414


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 6 June 05




pai urmatoarea miscare a lui renault este sa repete testul sa vedem cum se comporta in conditii de transparenta maxima, sa fie totul firmat si pus la discretia publicului, daca totul va fi ok atunci nemtii nu mai au ce zice, daca nu renault trebuie sa ia niste masuri....


--------------------
ford sierra 2.3d gl logan ambition(sept) - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 28 Jul 2005, 10:22
Post #415


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




Dacia are o pozitie inadmisibila, sustineideea conspiratiei si nu pe cea a analizei si rezolvarii problemei...aceast apozitie, daca va contina, o s aii coste piata germana si pe cea a europei centrale germanofile...poate isi zic ca are balta peste...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 28 Jul 2005, 10:30
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




sustin idee lui mil......pe bune, astia de la Dacia au fost penibili, trebuiau sa se agite ca niste albinute pe la televiziuni, ziare etc....sa faca urgent o serie de teste absolut transparente, sa explice ce s-a intamplat fiindca e clar ca exista o problema.....mare sau mica, nu stiu dar EXISTA!
nenea Stroe si mister Fourmont ar trebui sa se sesizeze.


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 28 Jul 2005, 10:33
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




S-ar putea ca testul ADAC sa fi fost impatabil si atunci ce sa spuna ?
Sa-l refaca si sa iasa la fel? Ar fi prea de tot !
Sa-l accepte si sa fie nevoiti sa faca modificari? Ce te faci cu pretul !
Grea dilema mon cher !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Jul 2005, 10:34
Post #418


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bai

Adevarul e asta, Dacia monteaza masini. ATAT. Am mai spus-o dar pentru unii poate e incomod sa si creada asta si le place sa creada ca Logan e creatie Dacia. Daca loganul are probleme de design, atunci Reno are probleme, Dacia stie doar sa il bata cu biciu pe nea Vasile sa monteze masina si sa nu mai manance caramele. Ce pozitie poa' sa aiba daca ei habar nu au ce se intampla? (nici Reno se pare tongue.gif)


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 28 Jul 2005, 10:41
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Mi s-a intamplat ieri:
Am plecat cu loganul catre sectia unde lucreaza tatal meu, undeva cam la 5 km de Focsani. In afara localitatii (aveam aproximativ 90 km/h) vad pe sosea un caine ogarjit care da sa traverseze. Mi-a aparut din stanga si a mers pana la mijlocul soselei. Calm, am ridicat piciorul de pe acceleratie si am luat usor stanga de volan gandind ca potaia isi va continua drumul si voi trece de el fara probleme. Spre surpriza mea acesta s-a orpit o fractiune de secunda, s-a uitat la masina, s-a speriat pentru ca veneam cu viteza si s-a intors spre marginea din stanga a soselei. M-am speriat si eu (mult mai tare decat cainele smile.gif ), am franat putin dupa care am luat dreapta de volan. Nu am bruscat foarte tare masina insa vreau sa spun ca s-a comportat bine, nu am lasat nici macar o urma de cauciuc pe sosea. Am gandit atunci ca ar fi fost culmea sa ma rastorn, eu care sustinusem pe forum ca pozele sunt trucate. smile.gif.
Nu vreau sa ridic in slavi loganul pentru ca nu este cazul. Am ~2100 km si deja a trebuit sa-l bibilesc sa nu mai scartaie centura si sa nu mai trancane parasolarul si usa torpedoului. Insa nu pot sa cred ca s-a rasturnat la testul elanului. Prea sunt cusute lucrurile cu ata alba. Suntem in anul 2005, si testul nu a fost filmat. S-au dat peste cap cu masina, i-a luat prin surprindere acest lucru, au schimbat janta, si s-au mai dat peste cap o data doar ca sa faca poze. Parerea mea este ca nu au filmat pentru ca testul nu a fost facut corect. Un sofer profesionist poate sa rastoarne orice masina daca vrea acest lucru.
Ceea ce spun nemtii este ca masinile cu ESP si ABS sunt mai sigure. Este evident acest lucru. Dar nu inteleg cum au putut sa recomande o masina second hand in locul unui logan luand in calcul doar siguranta calatorilor. E ca si cum ai zice ca daca iti iei logan vrei sa te sinucizi.
Atunci cand mi-am luat masina m-am gandit mult daca sa imi iau una second hand straina sau un logan. Pana la urma am ales loganul si nici acum nu sunt consvins ca am ales ce era mai bine. Insa in testul facut de ADAC vad o dorinta clara de a mai stirbi din succesul avut de dacia.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadr1an1
post 28 Jul 2005, 10:51
Post #420


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 6 June 05




nu o sa iasa la fel hai sa fim seriosi, nu are cums aiasa la fel, altfel ar fi la televizor numai loganuri rasturnate...


--------------------
ford sierra 2.3d gl logan ambition(sept) - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 06:20
Forum Renault