Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
mmariusel |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|||
mil |
![]()
Post
#362
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
pai nu e nevoie de pe la 9 incolo gasesti inregistrarea pe site la A1 observator...sper sa zica si de noi ceva...se aude regia
![]() A si pozitia Dacia, cainii latra caravana trece, ne nemultumeste profund...sa caute postul lui klaus ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
klaus |
![]()
Post
#363
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu a fost nici un interviu. In schimb ne Guran a dat-o in sus si in jos ca testul elanului a fost facut prost (frane, 3 roti in aer, janta tabla etc). Noroc ca noi stim ca nu a fost vorba de testul elanului...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
coldplay |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 27 Jul 2005, 16:49) Am sunat din nou la Maximilian Maurer de la ADAC. Cateva raspounsuri la intrebarile mele: 1. masina a fost preparata de Renault 2. cauciurcurile nu sunt cele care sunt montate de obicei in Romania, sunt cauciucurile de "export" deci cele montate pe masinile vandute in De etc 3. el mi-a spus ca nu sunt Continental; a fost foarte dragut si mi-a spus ca de dimineata au discutat si cu cei de la Continental ( cica astia erau curiosi de parametrii tehnici ) si spunea ca parerea si celor de la Continental e ca roata de rezerva nu trebuia sa aiba nici o influenta si in nici un caz sa fie cauza rasturnarii; (testele de presiune etc erau realizate) 4. precum presupuneam testele au fost facute pentru revista lor lunara, deci din pacate nu au film 5. s-ar parea ca sunt 8 imagini in total; am promisiunea lui ca le voi primi si publica pe site pentru voi, din pacate sunt destul de mari si va dura putin pana le primesc Cand gresesc imi place sa vad de ce am gresit. Am sustinut ca pneurile de pe masina de test erau michelin si am gresit. Am studiat cat am putut de bine pozele si cred totusi ca sunt cauciucuri Continental EcoContact 3 (vezi http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestell...52056000&dsco=9 ). S-a strecurat un "nu" in postul tau, mmariusel? Continuarea ideii ar fi in spiritul asta, oricum. Astept cu interes si pozele promise. Pe de alta parte, de pe site-ul oficial www.dacia-logan.fr se poate vedea clar ca nu sunt diferente chiar asa mari intre versiunile autohtone si cele exportate. This post has been edited by coldplay: 27 Jul 2005, 18:21 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
mil |
![]()
Post
#365
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
vazut reportaj tvr
parca luat din ziare...libertatea pozitia dacia...cea anchilozata, am facut sii am dres nenumarate teste, nu stim in ce conditii au rasturnat masina, nicaieri nici o critica...minciuna...ca doar stiu...rusine, amandoura... in rest vox pop pe strada...zuzu |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
AND |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Suspect sau nu , asta este Logan-ul! Parerea mea este ca la pretul ei , mai mult n-ai ce sa ceri! Nu se baga astia de la Renault sa-i modifice structura sau alte chestii , sau sa-i bage ESP. Coincident , am vazut azi in drum spre snagov , noul Mercedes A-Klasse..care belive it or not este mai LAT decat un Passat! (mergeau unul langa altul)
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#367
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma gandesc ca Dacia se balbaie si pt ca inca nu au nici ei suficiente amanunte despre ce s-a intamplat. Pe de alta parte ar putea sa ia un Golf 4 SH, sa puna un sofer profesionist sa-l tranteasca si la mai putin de 65 km/h , si apoi sa serrveasca la presa, ca daca e proasta (presa) o s-o inghita si p-asta.
Gazeta Sporturilor a publicat si ea faza dar cel putin mentioneaza de subiectivismul ADAC, am incercat sa le dau mail cu link de aici si niste explicatii (parca am mai multa incredere in ei decat in majoritatea presei) , dar se pare ca nu imi mere mailul momentan, daca vreti poate le dati voi. http://www.gazetasporturilor.ro/index.php?a=19505&shift=1 |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Aș dori să vin și eu cu o completare la postul #71, al lui lungan, fiindcă a încercat să facă o analiză, cît de cît, științifică a forțelor care apar la tendința spre răsturnare a unei mașini. Voi încerca și eu o astfel de abordare.
Citind topicul văd că în sprijinul ipotezei răsturnării Loganului se tot aduce argumentului gărzii mari la sol și, implicit, dar nu întotdeauna, centrului de greutate ridicat. Spun nu întotdeauna, deoarece nu e regulă ca un autoturism cu garda mare la sol să aibă centrul de greutate sus, comparativ cu o mașină cu garda mai mică la sol --> șasiul poate concentra un procent mare din masa mașinii, aceasta ducînd la coborîrea centrului de greutate. Dar, să nu divaghez. Spuneam că stabilitatea unei mașini nu e dată doar de poziția centrului de greutate, ci și de suprafața virtuală de sprijin a acesteia, să nu mai vorbim de masă. Acea suprafață virtuală de sprijin este dată de produsul dintre ampatament și ecartament și e cu atît mai mare, cu cît e mai lată mașina și distanța dintre axe (față și spate) e mai mare. Concret, vectorul rezultant al forțelor ce intervin la o posibilă răsturnare (greutate, forță de inerție a mașinii - centrifugă, în cazul unui viraj) trebuie să pice în afara acestei suprafețe de sprijin pentru ca mașina să se răstoarne. Se înțelege de ce la viteze foarte mari (inerția mașinii mare), la o schimbare bruscă de direcție, rezultanta forțelor va face ca aproape orice mașină să se răstoarne. Atașez o schiță exemplificînd cele spuse mai sus. Îmi cer scuze pentru calitatea desenului, dar e făcut în Word. Invariabil apar indivizii care trebuie să facă ei o comparație cu ce au ei în ogradă, citez: " DSN e mult peste Logan ca stabilitate". Bineînțeles că și exultă: "Haha, s-a răsturnat hardughia!" Analizînd cele spuse de mine mai sus, n-aș fi așa sigur. Suprafața virtuală de sprijin a Loganului e net superioară celei a DSN (nu se poate nega), iar centrul de greutate nu e mult mai sus. Pînă la proba contrarie, urmărind raționamentul meu, cam toate mașinile s-ar putea răsturna la un așa "test al elanului", inclusiv DSN. Însă pentru aceasta nu poate fi vorba de o probă contrarie, fiindcă nu-i văd eu pe tipii ăia stricînd orzul pe gîște. Mai apoi, hop și unul cu Matizul, hop și unul cu Kalosul... dacă e de îngropat Loganul, hai și noi! Eu, vă mărturisesc că am mers, deseori, pe drumuri județene, asfaltate, drumuri pline de gropi adînci. Am mers și cu 120 kmph, de multe ori trebuind să acționez foarte brusc direcția pentru a ocoli gropile. Am făcut chiar slalom de pe o bandă pe alta. Mașina s-a comportat ireproșabil. Poate am avut eu noroc fiindcă nu mi-a sărit un elan în față! Și încă o chestie pe care a remarcat-o și cineva mai înainte: N-ar fi trebuit să piardă măcar puțin aderența, chiar dacă la rotirea bruscă cu 90 de grade a direcției există tendința de a se "înfige" în asfalt. Au, ba?... This post has been edited by ursamajor: 27 Jul 2005, 19:32 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
radioman |
![]()
Post
#369
|
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
Sincer sa fiu am stat mult si am citit posturi, pana sa ma hotarasc sa scriu , dar un subiect ca asta nu ma lasa sa stau deoparte:1. trebuie sa intelegeti ca Loganul ataca in Germania segmentul cel mai important de vanzari , pt. ca se stie ca se vand anual mai multe S.H. decat masini noi in Germania( stiti bine ce industrie colosala e acolo vanzarea de masini de SH)2.si la ora actuala se vand in intreaga lume si , desigur si in Germania o GROAZA de masini fara ESP,de la Opel si Ford pana la ultimele coreene, sau japoneze.3.un ESP este pt un model mediu in jur de 550 E,amanunt care ii face si pe multi nemti sa se gandeasca de 2 ori daca vor sau nu ca masina lor sa aiba ESP, nu zic asta fiindca nu si-ar dovedi utilitatea,ci doar ca sa concluzionez ca nemtii au uitat ca au patat numele mult trambitatei Klasse-A cand a aparut si care nu l-a rasturnat un pilot pe un circuit, sau un angajat al ADAC, ci ...un POSESOR al masinii sus-amintite
|
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
asarban |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
1 ca e "pe care"
2 ca A-Klasse a fost rasturnat in cadrul unui test |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
gidea2000 |
![]()
Post
#371
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 March 05 ![]() |
Pe langa faptul ca pozele sunt de toata jena si ca e normal ca nemtii sa isi apere "bunurile nationale", una peste alta cred ca ar trebui sa ne bucure atentia acordata Loganului.
E pentru prima data de multi ani cand se mai teme cineva si de ceva " MADE IN ROMANIA" in sensul bun al cuvantului! De altfel s-au livrat daca am inteles bine 100.000 de LOGAN. Va intreb eu cate s-au rasturnat pana azi din cauza virajelor? Un loganez multumit. ![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
uitati-va atenti la poza urmatoare si spuneti-mi daca ala de volan nu e manechin,ce maini are,mai ales mana dreapta la incheietura parca e ciunga.
sunt crash test dummies de astia coamandati electronic si in cazul de fata? in cazul asta se pot simplifica mult lucrurile zic eu,adica comenzile fiind prin radio nu se pot compara cu niste reactii umane.. Attached thumbnail(s) 3300914_Dacia__Logan__02__FF.jpg_property_Bild.jpg ( Size: 15.95k ) Number of downloads: 195 |
-------------------- |
|
AL |
![]()
Post
#373
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 27 Jul 2005, 16:43) Pentru 10 lei poti sa suni si tu sa auzi cu urechile tale de la Renault pozitia oficiala.Daca cea de pe site in care eu au recunoscut ca nu isi pot explica de ce o picat Loganul testul atunci suna si obtine altfel de raspuns. Sa fim intelesi, NU E VORBA DE UN TEST!... tocmai ca LOGANUL, daca a fost supus la vreun test real, cu conditii prestabilite etc., nu l-a picat... ceea ce a picat a fost sesiunea de joaca de cuiva de acolo... ceea ce nu are nici o legatura cu testul propriuzis, dar a fost prezentat ca rezultatul testului... iar daca se considera ca are legatura, atunci ADAC isi da cu firma-n cap, fiind totul o copilarie, un simulacru de test cu iz de anti-reclama. Deci eu vreau sa stiu clar, ceea ce s-a prezentat e rezultatul vreunui test sau nu!... unii zic ca da, altii ca nu... diferenta fac conditiile si desfasurara evenimentelor... astept de la ADAC precizari OFICIALE, la fel cum a prezentat si articolul initial! ... daca sunt profesionisti, in urma discutiilor create ar trebui sa iasa la rampa cu explicatii P.S. domnule mmariusel, pentru ce publicatie romanesca lucrezi? ... sigur lucrezi in zona massmedia... dar pentru ce revista/ziar/TV etc. ? |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
BAB |
![]()
Post
#374
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am sa-mi spun si eu parerea, care este cam in asentimentul lui AL.
1. In cadrul aceleiasi manevre, este aproape imposibil sa ridici o masina pe doua roti, sa o redresezi, sa continui sa o ridici pe celelalte doua roti si in final sa o rastorni. Am urmarit mai multe teste ale elanului si am observat ca de fiecare data cand o masina, era reasezata pe cele 4 roti, aceasta, nu mai putea fi tinuta pe traiectorie si parasea pista. Daca cele doua "echilibristici" au fost facute in acelasi "run", atunci mosulica ala de la volan, e bunicu' lui Falci (Schumacher). 2. Daca la prima "ridicare" a masinii se vede cum s-a manevrat pentru contrabracare si redresare, in schimb, la a doua "ridicare" a masinii de pe pista, acea fotografie unde unii membri au spus ca nu se invart rotile, iar masina este inclinata spre stanga, acele roti (rotile fata), sunt bracate aproape de maxim dreapta(!), ceea ce, dupa parerea mea reprezinta dovada faptului ca mosulica de la volan, nu numai ca nu a incercat redresarea, dar a rotit volanul spre dreapta, pentru a rasturna masina. Nu vreau sa promovez vreo teorie a conspiratiei, dar pot sa precizez ca in imaginile cu alte masini care s-au rasturnat, la testul elanului, nu am vazut asa ceva. Nu vreau sa pun la indoiala reputatia ADAC, dar pot aduce ca ultim argument al parerii mele, rezultatele testelor efectuate de catre jurnalistii de la "auto motor und sport", care nu au "reusit" sa rastoarne Logan-ul, la testul elanului. In final imi cer scuze pentru lungimea cam mare a postului si doresc tuturor posesorilor de Logan, multa stabilitate! |
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
Andy LGN |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
La Realitatea Tv au spus ca Logan a picat la primul test cu JANTE din ALIAJ deoarece s-a DESPRINS CAUCIUCUL DE O JANTA, iar dupa inlocuirea jantei cu pricina, deci cu janta de rezerva A TRECUT CU BINE
|
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(to_the_limit @ 27 Jul 2005, 20:42) uitati-va atenti la poza urmatoare si spuneti-mi daca ala de volan nu e manechin,ce maini are,mai ales mana dreapta la incheietura parca e ciunga. Citeste te rog tot topicul si ai sa vezi ca nu a fost nici un manechin!! Terminati-o odata cu fantezii de astea ! Nu a fost nici o facatura, testul a fost real, intrucat au recunoscut si cei de la Renault. Acum nu ramane de vazut decat sa asteptam in ce conditii s-au desfasurat acest test, iar cei de la ADAC sa ofere mai multe detalii in acest sens (asta daca a fost un test adevarat in momentul in care s-a rasturnat masina). Dar daca cei de la ADAC au facut intentionat tot ce se poate ca sa rastoarne masina, atunci e foarte urat din partea lor. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
ice cube |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 13 November 04 From: Tg-Jiu ![]() |
S-a tot discutat pe aici ca si A Klasse a avut probleme si ca au fost retrase si imbunatatite si etc. Problema e ca A Klasse se sdreseaza unui alt segment de cumparatori si ma hazardez sa apreciez ca reprezinta maxim 20% din potentialii cumparatori ai Loganului. In al doilea rand, nu m-am interesat, dar cred ca pretul este cam dublu si ceva fata de al Loganului. E clar ca SH urile nemtesti se simt amenintate. Si cand o scoate VW masina aia de 3000Eur, cred ca o sa arate ca Dacia Lastun. Oricum, daca ar fi sa aleg intre un Logan si un VW Polo, eu as alege Logan. |
--------------------
dacia
logan ambition
- Gj-03-XYB
|
|
mil |
![]()
Post
#378
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
uite a 4- poza in rezolutie mare...mai avem 4...si gata...putem publica noi articolul...nu am exif...
aia la A1 au zic de la frana s-a ridicat masina pe o roata...eu zic ca dela intrarea tablei in asfalt (cine a patinat cu patine care au dinti si s-a oprit in ele stie de ce vorbesc)... uitandu-ma la balansul asta, f. posibil ca masina sa se fi prpiponit chiar in secunda urmatoare dupa ce a aterizat si maisna nu s-a rasturnat pe o rana ci mai mult pe o rana/fata... faptul ca nu au facu un film de 3 minute macar cu o camera de 100 de euro...ramane de nescuzat...sau de neinteles. Attached thumbnail(s) halad_big.jpg ( Size: 52.17k ) Number of downloads: 325 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
coldplay |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
Ma plictisea meciul si am dat din intamplare pe Antena 1. Si ce sa vezi...? Un comentariu amplu care demonstra cam ce s-a scris pe forum zilele astea, o intoarcere de 180 de grade fata de atitudinea de ieri! Nu am vazut de la inceput, dar s-au enumerat problemele cu janta de tabla, cu starea buna a masinii, cu geamurile intregi, etc.
A mai fost un interviu cu un redactor or something de la Top Gear Romania, care gasea totusi ca plauzibila ingrijorarea industriei auto germane si cu un mister max (...) din germania care habar n-avea de ce lipsea proiectorul... Etete! Astia cred ca au citit vreun forum... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#380
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
MESAJ ORIGINAL:
Uite si lamuririle dorite de mine (si cred ca si altii) pe www.hotnews.ro : http://www.hotnews.ro/articol_27688-Preciz...Dacia-Logan.htm E bine ca unii mai dores sa publice si informatii adevarate si nu doar preluate care sa arunce in aer rating-urile. LATER EDIT: Au schimbat articolul de la link-ul de mai sus... au bagat iarasi coctail-ul facut de aia de la BBC de la TopGear.ro Citind ce scrie acolo imi dau seama cum se face jurnalism modern in ziua de azi. Se iau texte scrise de altii si se mixeaza fara a verifica sursa informatiei sau veridicitatea in setea de a atrage atentia publicului. Mda... sunt total dezgustat si-mi retrag cele spuse anterior. This post has been edited by DigitalScribe: 28 Jul 2005, 08:24 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Vazand atata dezinformare m-am apucat sa scormonesc pe net sa vad si eu cu ce se mananca metodologia acestor teste.
Imi aduc aminte ca am citit in AMS la un test comparativ logan vs clio,SN,albeea,kalos,accent , citez din memorie: "La testul de conducere dinamica efectuat pe pista de karting din Bacau" ... Testul dinamic a constat in ducerea fiecarei masini la limita pe traseu si notarea impresiilor fiecarui redactor in parte. Deci o metodologie cel putin subiectiva, in nici un caz stiintifica. Sa speram ca nu e cazul ADAC. Din pacate insa germana e pasareasca pentru mine asa ca probabil altii vor putea produce niste link-uri mai la obiect, poate teste asemanatoare facute cu alte masini chiar de adac. http://www2.bilstein.de/en/produkte/print....stmethoden.php3 QUOTE(din link) [...] In the meantime, the VDA overturn test has become the order of the day and is being used by such reputable motoring journals as the Auto Bild. The test lays down the following measuring specifications: * The width of the approach lane corresponds to 1.1 times the vehicle width plus * 25 cm. This significantly reduces the influence exerted by the driver and thus represents a major prerequisite for achieving reproducibility of the test. * The width of the run-off lane corresponds to the vehicle width plus 1 m. * The width of the exit lane remains unchanged at 3 m. * The distance between the last cones in the run-off lane and the first cones of the exit lane is 12.5 m, a feature that serves to maintain the dynamics of the test. * The vehicle travels through the cone lanes in the so-called "push method", i.e. the driver does not increase the speed during the test. He takes his foot off the accelerator when entering the approach lane. The car must be in top gear ("D" on cars with automatic gearboxes ) and the number of engine revs must be at least 2.000 per min. Again, this is something that considerably reduces the influence the driver is able to exert. * The entry speed of the car is measured at the last cone of the approach lane. * The test is deemed to have been passed when none of the cones has been knocked over. The limit is the maximum speed at the last cone of the approach lane when no cone is knocked over. M-am uitat mult la poza 1 din postul #24 si nu am reusit sa vad benzi trasate cu conurile alea ci numai linii. Mai mult, jalonul din prima curba este doborat, semn ca testul a fost compromis de la bun inceput de sofer. Deci nu seamana deloc cu ce spun astia mai sus. Despre testul dinamic am gasit aici ceva, din pacate din state si pentru SUV. Totusi, as remarca: QUOTE Beginning with the 2004 models the government added a dynamic test, which involves running the vehicles down a test track between 35 and 50 mph and executing a "fish hook" turn with computers handling the steering. The computer sharply turns the steering wheel to the left 270 degrees and then whips it back to the right 540 degrees. The maneuver simulates a driver's panic correction moves that sometimes end in rollovers. Hmmm , parca mai seamana cu ce au facut ei putin... Aprofundand pe link-ul respectiv am gasit ceva si mai clar: http://www.safercar.gov/Rollover/pages/faqs.htm#howisa QUOTE The dynamic maneuvering test uses a heavily loaded vehicle, to represent a five-occupant load, and a full tank of gas. Using a fishhook pattern, the vehicle simulates a high-speed collision avoidance maneuver—steering sharply in one direction, then sharply in the other direction—within about one second. Test instruments on the vehicle measure if the vehicle's inside tires lift off the pavement during the maneuver ("inside" meaning the left wheels if turning left, and the right wheels if turning right). The vehicle is considered to have tipped up in the maneuver if both inside tires lift at least two inches off the pavement simultaneously. The tip-up/no tip-up results are then used with the SSF measurement as inputs in a statistical model that estimates the vehicle's overall risk of rollover in a single-vehicle crash. The overall risk of rollover for the particular vehicle will fall into one of five ranges of rollover risk and thus determine its star rating (1 through 5 stars). This post has been edited by cosmin_m: 27 Jul 2005, 21:55 |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
mil |
![]()
Post
#382
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
da, specialistii din franta...un logan pe acoperis...topgear... mi se face mila, daca vreti sa stiti pe forumul fr comentariile sunt la nivelul de ieri...inca teoria conspiratiei...inca nu stiu de ce tabla, de ce nu casca, de ce nu elan...
http://www.hotnews.ro/articol_27688-Preciz...Dacia-Logan.htm ei bine naiba sa ii pieptene...cititi si voi varainata 3 "Masina s-a rasturnat mai intai cu toate 4 jentile de aluminiu, dupa care am montat roata de rezerva pentru a poza testul. Nimeni nu se astepta ca masina sa se rastoarne la o astfel de viteza. Am fost luati putin prin surprindere si tocmai de aceea am fost nevoit sa repetam testul pentru poze. Imediat dupa incident i-am chemat pe cei de la Renault Germania pentru a constata si ei rezultatele." asta e iar absurdistan ...deci ce vedem noi acolo blansandu-se e deja o masina rasturnata, intoarsa si preparata rapid cu rezerva sa mai faca testul odata??? cu ambele oglinzi intacte, geamuri si fara o zgarietura...muhahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Rino nu au asistat la test ci dupa...deci cade si binecuvantarea Rino... Bai ADAC astia se intrec cu gluma...au spus mai intai ca le-a pleznit un pneu si de aia rezerva...acu spun ca s-a rasturnat...eu nu mai inteleg nimic...nimic. Praca e salvarea ostaticilor din Irak... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Adica Hans/Max se rastoarna surprinzator, isi pune viata in pericol datorita cedarii stalpului, rastoarna masina la loc, schimba roata si mai reface o data toata povestea fara echipament si cu stalpul miraculos intact...
Daca aia e masina rasturnata de 2 ori inseamna ca Loganul e masina bengoasa rau. O mai rastori asa la cateva zile de "chestie", ca oricum nu se vede. Probabil ca a inteles asta de la HOTNEWS aiurea... |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
mil |
![]()
Post
#384
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
problema in tara romaneasca e ca nu vorbim germana...fiecare pricepe ce vrea...traduce cum il trasneste...mai baieti e cronlogie de respectat...se ia Max la telefon:
- Buna Max...ia spune a trcut masina niste teste la 90-100kph - Cand s-a spart cauciucul - Cand s-a rasturnat masina - Pozele provin din ce etapa |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
carman |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
incet, incet, apar si reactiile...
http://www.evenimentulzilei.ro/diverse/?ne...332ca56b816cd8c http://www.jurnalul.ro/articol.php?id=2945 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
dydycom |
![]()
Post
#386
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
Domnilor felicitari tuturor pentru ce am realizat aici...cel putin pentru cei care vor sa inteleaga si au bunul simt, dar mai ales(acum) timpul sa citeasca tot threadul zic eu ca daca sunt posesori de logan pot dormi linistiti....aaaaaa si era sa uit daca au citit ep Moldoveanul nostru ION CREANGA....de ce .....pai ceilalti care spun ca nu si-ar lua logan ca zic nemtii ca nu-i stabil sau nu stiu ce nu mai are, sa se uite pe soba ca-i drobul de sare acolo si sa apuce de bocit ca mai au un pic de traait:)))
![]() Si apropo de subiectivism din partea nemtilor........ Am venit din Anglia cu masina personala ...am facut explozie la roata spate(masina un rover...sa nu va ganditi la prostii), au venit cei de la ADAC sa-mi repare pana(nu aveam cheia de la abtifurtul rotii), totul ca la carte pana au aflat ca de fapt nu sunt englez ci Roman...cand si-au schimbat atitudinea un pic.Am mers la vulcanizare.. foarte amabili ..atat de amabili ca m-au facut sa exclam: cat de mult mi-ar placea sa locuiesc aici, cand iarasi au schimbat foaia cu mine. Deci e ok pentru ei , atata timp cat iti iau banii...cand vine vorba sa intri in comunitatea lor...hopa...schimba foaia si se apara foarte tare. Nu stiu cati au scris la indemnul meu, sau proprie initiativa catre presa eu unul sunt printre cei ce au scris cuvinte dure catre HOTNEWS...sper sa fii invatat ceva din asta. aaaa si era sa uit...daca cade drobul de sare exact in fata masiii voastre la exact 65 km la ora siexact dupa ce ati evitat anterior un caine din stanga si o gura de canal din dreapta? toate cele bune, felicitari tuturor!!! |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
Cornel001 |
![]()
Post
#387
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Si alte reactii: http://www.gazetasporturilor.ro/index.php?a=19574&shift=1 De aici se pare ca si jurnalisti italieni au sarit in apararea Golanului si ii ataca pe nemti.
Eu ma tot gandesc, ADAC nu si-au dat seama cat risca sa-si terfeleasca renumele cu povestea asta? Sau chiar asa mare amenintare e Golanu ca tre oprit cu orice pret ? ![]() Putin off-topic: apropo de noul avatar/poza a lui asarban: maestre, nu-mi dai putin tractorasul sa-l rastorn pe la vro 65 km/h (cred ca daca nu eu, atunci un pilot cu experienta ar reusi ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Cornel001: 28 Jul 2005, 01:13 |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(carman @ 28 Jul 2005, 01:26) ...noul avatar al lui asarban (si driverx) era previzibil. fiecare cu satisfactia lui... oricum, asta e dovada ca indiferent ce reactii si concluzii se mai trag acum, nemtii si-au atins scopul... Pentru noi românii nu era nevoie de așa-zisul test al elanului. Deja sînt destui care hulesc Loganul. Însă din perspectiva lor, mi-ar da de gîndit toate aceste încercări de discreditare a acestuia. Pe mine, cel puțin, ca posesor, faptul că acești nemți se tot iau cu Loganul mă face să mă felicit pentru alegerea făcută. ![]() Așa că dormiți liniștiți că Loganul se răstoarnă la 65 kmph "cînd o face plopul pere și răchita micșunele", vorba lui Ceaușescu! Lăsați-i pe cei de prin Austria, Germania și alte străinătățuri să vorbească ce și cît vor, iar voi bucurați-vă și conduceți-vă mașina imperturbabili... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
Tzopi |
![]()
Post
#389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 July 04 ![]() |
Mie ceea ce mi se pare ciudat este faptul ca in poza 2 aceea in care masina este inclinata roata dreapta fata are ceva cidat si anume faptul ca geanta este cea care atinge asfaltul.Este normal asa ceva?
Parerea mea este ca la cauciuc este ceva in neregula.Orice presiune s-ar exercita asupra lui nu are voie sa cedeze asa usor, adica sa se comprime in halul ala incat sa lase geanta sa loveasca asfaltul |
-------------------- |
|
Kramer |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(mmariusel @ 27 Jul 2005, 17:49) ... 3. el mi-a spus ca nu sunt Continental; a fost foarte dragut si mi-a spus ca de dimineata au discutat si cu cei de la Continental ( cica astia erau curiosi de parametrii tehnici ) si spunea ca parerea si celor de la Continental e ca roata de rezerva nu trebuia sa aiba nici o influenta si in nici un caz sa fie cauza rasturnarii; (testele de presiune etc erau realizate) ... Daca nu are nici o influenta, de ce Continental recomanda ca pneurile de pe aceeasi punte sa fie identice, nu numai ca si model dar si ca grad de uzura? |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:13 |