Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
mil |
![]()
Post
#301
|
||
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
|
||
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|||
fizzo |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 15:05) 1. Eu am inteles de la daedalus asa: Magaoaia s-a rasturnat in timp ce nenea ala cu fata de dummy isi dadea talente pe pista, asa ca pentru o sedinta foto. Nu in cadrul testului elanului. Daca am inteles gresit nu cititi mai departe 2. boon, acuma zi-mi tu daca iei orice masina de dimensiuni asemanatoare vrei tu si te apuci sa faci giumbuslucuri cu ea bagi mana-n foc ca nu ai absolut, dar absolut nici o sansa sa te rastorni? ca eu asta inteleg din postul tau. p.s. Scuze, acelasi lucru l-a spus si Klaus doua posturi mai devreme in timp ce eu scriam bine.....ce sa zic acum......daca o iei asa, ai dreptate....orice masina fara ESP si alte fitze poate fi rasturnata la un moment dat......numai ca, din ceea ce am citit pana acum, loganelul s-a rasturnat oarecum "imprevizibil"....intelegi? adica din ceea ce spune ADAC, nu se asteptau sa se dea cu rotile-n sus......in plus 65 km/h nu mi se pare o viteza ff mare si dupa parerea mea loganelul ar fi trebuit sa nu se rastoarne (e doar parerea mea, nu sunt un specialist....) asa cum am spus mai devreme, expertii Renaul-Dacia ar trebui sa afle cauzele "dezastrului" si sa propuna masuri......si sa speram ca cei cu pixu-n mana de la Renault sa-si insuseasca propunerile.....cu toate ca, atat timp cat loganelul se va vinde ca painea calda, n-o sa faca nici o miscare.... poate in 2008-2009 la "cosmetizarea" loganelului sa avem parte de ceva imbunatatiri..... respect tuturor! |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
costi |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai fi interesant de stiut ce gume avea pe ea care au reusit sa-i ofere o "aderenta" asa de spectaculoasa. Eu cred ca a fost vorba mai degraba de o cedare a profilului pneului, excesul de aderenta fiind asigurat de janta in cooperare cu asfaltul.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
GoGu |
![]()
Post
#304
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
@carman
Pai cica s-a rasturnat la "freestyle" ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Marty |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
fizzo, la cit de consecventi sunt astia de la Dacia-Renault..... In 2003, cind s-a lansat SLZ, au anuntat ca nu vor pune airbag sau motoare diesel si ca in 2007 masina va suferi un face-lift. Sa-ti mai spun ce-a urmat?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
fizzo |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
QUOTE(Marty @ 27 Jul 2005, 15:18) fizzo, la cit de consecventi sunt astia de la Dacia-Renault..... In 2003, cind s-a lansat SLZ, au anuntat ca nu vor pune airbag sau motoare diesel si ca in 2007 masina va suferi un face-lift. Sa-ti mai spun ce-a urmat? ![]() mi-aduc aminte marty......ai si tu dreptate. traim si vedem! |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
Marty |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
costi, intr-una din poze, aia cu Loganul pe o roata, se observa plumbul de la roata cum zburda liber (o chestie argintie in spatele anvelopei), deci janta "atacase" deja asfaltul. Probabil ca pe roata de rezerva se afla o anvelopa ale carei laterale erau mai slabe.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
FLEX |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mil @ 27 Jul 2005, 17:13) eu as intreba pe posesorii, da' nu de Duminica, ci care au facut macar 100 km cu o SLZ si un LGN, se stiu ei, daca simt masina mai instabila in viraje? Marty, au am genti de tabla si sunt de 15...nu stiu sa fi pus de 14 la Loganele vandute... Jantele de 14 de tabla sint pentru versiunea cea mai ieftina, aia de 5kE, care nu se comercializeaza in .ro. La un drum cu pretentii de "test personal" pe care l-am facut cu Loganul pe Valea Rasnoavei dus-intors (Rasnov -Poiana Brasov, plin de serpentine si declivitati mari) mi s-a parut ca masina sta bine pe drum, in curbele atacate mai dur se simte cum spatele amorseaza un glisaj, dar se autocorecteaza singura (celebra punte in H de pe spate), fara nici o interventie din partea mea (redus viteza, largit virajul); se apleaca mult, dar tine drumul bine. Cu Solenza n-am mers. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
carman |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
pt.GoGu,
in situatia aia declarata de ei, abia dupa 24 de ore, ca fiind "realista" (au intors-o ulterior ca nu era Testul Elanului) una din jenti e limpede de tabla ! dat fiind faptul ca jentile de aliaj se sparg si nu se indoaie, nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca s-au straduit din greu, inclusiv cu metode ceva mai neortodoxe... oricum, fara un film al evenimentului nu se poate stabili nimic precis. care aparat a apreciat viteza ?! This post has been edited by carman: 27 Jul 2005, 15:35 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
satori |
![]()
Post
#310
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 16:52) Eu tot nu m-am lamurit: testul picat a fost stiintific (ceea ce presupune comparabilitate cu rezultate ale aceluias test pe alte masini) sau a fost facut la "hai sa vadem cat duce"? Daca a fost stiintific, atunci au dreptate, daca a fost facut la "cat duce' va rostogolesc si eu un Golf V cu tot cu esp de nu are aer... Testul picat se considera a fi stiintific. Spun ca se considera pentru ca, uneori, se recunoaste ca soferul joaca un rol destul de important in desfasurarea testului. Practic, ce se intampla: soferul trebuie sa execute o manevra stanga dreapta (sau dreapta stanga) fara sa franeze (nu inteleg ce este cu urmele acelea de frana din ultima poza, dar probabil nu sunt din cadrul acestui test) in limitele unor jaloane (limite foarte stranse). Soferul nu trebuie sa contracareze in cazul in care simte masina pierzand contact cu solul, singurul lui scop fiind sa evite acele jaloane si sa respecte traiectoria. Pentru mine este destul de probabil ca Logan sa fi picat in acest test (atentie! in acest test!) pentru ca nu cred ca ADAC ar putea fi in stare de o asemenea magarie. La urma urmei, este vorba despre o organizatie veche, foarte bine vazuta si respectata si care nu isi pune in pericol renumele pentru asa ceva. Desi remarca finala, cea cu 'cumparati SH' pare a fi partinitoare, sincer, daca as face parte din ADAC, si eu as face-o. Mi se pare de bun simt sa recomand oamenilor o alternativa in aceiasi bani dar care sa nu le puna viata in pericol. Mi se pare dezamagitor profund ca, in loc sa incercam sa face aceasta masina mai buna astfel incat nici cel mai subiectiv sofer german sa nu o poata rasturna, noi incercam sa descreditam ADAC si testele lor (apropo, nu avem absolut nici o sansa - se subestimeaza aceasta organizatie). Pe de alta parte, acest test este unul extrem. Am citit pe undeva comentarii (lasand la o parte pe cele aberante, de exemplu: am virat la 180kmh si nu am patit nimic) in care utilizatori de Logan povestesc ca asa ceva nu li s-a intamplat. Este foarte logic sa nu li se fi intamplat, o situatie ca aceasta apare poate odata la 50 de ani in viata unui sofer (este ceva de genul: ai 65kmh si iti apare un obstacol undeva la 20m in fata). Numai bine. |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
costi |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
satori cred te referi la testul elanului dupa cum il descrii, numai ca aici a reiesit pina la urma ca nu de el fost vorba si de un test ad-hoc, la finalul altor teste dinamice terminate cu succes si efectuate al 100 Km/h
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
AL |
![]()
Post
#312
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
vad ca fondul discutiei se stinge incet incet... va rog nu va lansati in offtopicuri aici... exista topicuri dedicate pentru alte discutii sau le puteti initia la locul adecvat!!! ..in special nu e cazul sa incepem comparatii intre masini aici!!!... testul asta e una, crash-test--ul cu puncte si stelute verzi e alta!...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
coldplay |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
Intreba cineva mai sus ce fel de cauciucuri avea: Michelin Energy, cele din dotarea standard de pe Ambition.
Referitor la stabilitate si comparatia Solenza-Logan, spun doar atat: Solenza e o gluma proasta fata de Logan. Reiau o intrebare pe care am pus-o mai devreme si care a ramas fara raspuns: daca domnii respectivi nu se asteptau la un asemenea comportament - fara sa mai spunem ca nici un om sanatos la cap sau de buna credinta nu face teste de stabilitate, oricat de banale, cu roata de rezerva... - atunci cum de nu s-au oprit dupa primul dans pe doua roti, care se vede clar in poza cu masina pe cele doua roti din dreapta? Sa nu-mi spuneti ca a redresat-o si in clipa urmatoare a ajuns pe celelalte doua roti, ca nu va cred! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
klaus |
![]()
Post
#314
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Satori, ai avea dreptate fara doar si poate daca ar fi testul elanului. dar dupa cum s-a dovedit pana acum, de fapt a fost un test din categoria "sa vedem cat duce", nu a fost unul stiintific (jaloane la x metri, distanta atat intre ele y, curba la z grade, viteza de intrare v km/h.
Aici e buba, ca la un test cat duce pot si eu sa rastorn un golf V dotat cu tot cu ESP, ABS, XLS, PDF, DDRAM etc... Nu zic de logan ca este un model de stabilitate, ca nu este. Eu zic de modul de manipulare: un test nestiintific (stiintific = pleci de la ipoteze egale, masurabile) din care se trag concluzii "stiintifice" dupa care se da la intors ca de fapt nu era un test din canoane, era un test de ne venise noua pe loc (ca asa le vine lor o data pe luna...), faceau improvizatie de teste, de parca erau la pian si interpretau niste jazz... Si asa mic si discret in josul paginii un indemn la cumpararea de masini SH, de parca il scrisesera aia de la DEKRA. Doar ca nu scria sa fie Golf.... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
RABADU |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 June 05 ![]() |
Felicitari celor care au reusit sa dezlege niste ,,mistere" care pentru profesionista noastra presa au fost o nuca prea tare.
Dupa 327 de mesaje in acest topic eu tot nu am inteles inca daca trebuie sa ma bucur sau sa fiu suparat. Totusi prezentarea de catre ADAC numai a unei parti a adevarului nu mi se pare corecta , si de aceea nu-i condamn pe cei care s-au luat de veridicitatea pozelor. Totodata mi se pare destul de dubios faza cu rasturnatul la 65 km/h deoarece si eu am inca tot cauciucuri Kormoran (egale ca performante cu Montana ). Nu-mi doresc sa ajung sa trag in asa hal de volan , dar daca se intampla atunci ce fac ? Una peste alta eu cred ca se va intampla ceva bun si la Dacia si se vor lua ceva masuri , fie si numai de dragul reclamei . Si in continuare sunt nedumerit :sa fiu bucuros sau ingrijorat ? |
--------------------
DACIA
LOGAN PREFERANCE 1.4
- MM05XXX ,,Oamenii invata din greseli . Oamenii destepti invata din greselile altora. "
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Am sunat din nou la Maximilian Maurer de la ADAC.
Cateva raspounsuri la intrebarile mele: 1. masina a fost preparata de Renault 2. cauciurcurile nu sunt cele care sunt montate de obicei in Romania, sunt cauciucurile de "export" deci cele montate pe masinile vandute in De etc 3. el mi-a spus ca nu sunt Continental; a fost foarte dragut si mi-a spus ca de dimineata au discutat si cu cei de la Continental ( cica astia erau curiosi de parametrii tehnici ) si spunea ca parerea si celor de la Continental e ca roata de rezerva nu trebuia sa aiba nici o influenta si in nici un caz sa fie cauza rasturnarii; (testele de presiune etc erau realizate) 4. precum presupuneam testele au fost facute pentru revista lor lunara, deci din pacate nu au film 5. s-ar parea ca sunt 8 imagini in total; am promisiunea lui ca le voi primi si publica pe site pentru voi, din pacate sunt destul de mari si va dura putin pana le primesc |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#317
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 26 Jul 2005, 10:42) Iar ma bag , aiurea cred, dar am observat ceva interesant: George tie nu ti-a sarit in ochi ca jantele alea de pe masina difera? Mie asa mi se pare....poate doar mi se pare<nu-s expert in jante>.Ar fi bine sa ma insel! ![]() ![]() SPECIFIC: Difera modelul de jante ale masinii care se presupune a fi aceeasi pe tot parcursul testului!Adiak in sirul de poze sunt 2 masini Diferite, una incaltata cu jante cu spite si alta cu jante renault.<sper ca ati inteles ce am vrut sa zic!>. Si de ce nu avea casca soferul...eu stiu ca aceste teste se fac cu casca d eprotectie....Dar poate ma insel din nou..... This post has been edited by Andrei: 27 Jul 2005, 15:58 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
carman |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
coldplay,
astea sunt cele din dotarea standard pe Ambition, nu cele cu care au facut ei testul. diferentele sunt clare: http://www.sicherbestellen.de/cgi-bin/reif...n.pl?typ=072716 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(RABADU @ 27 Jul 2005, 15:49) Foarte ingrijorat. La un test la care 99% din masini trec Logan a picat. Testul fiind facut de una dintre cele mai serioase companii din europa eu spun ca e ingrijorator. ADAC de exmplu are in teste ca si calitate pe 2004 masinile japoneze primele, deci nu pot fi acuzate ca "favorizeaza" firmele germane. E pur si simplu un test de DinamicDrive Test picat. NU E VORBA DE TESTUL ELANULUI DUMNEZEULE MARE!! Renault a spus pana acum ca nu isi pot explica de ce. Ei au fost de fata la test. This post has been edited by mmariusel: 27 Jul 2005, 15:54 |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
satori |
![]()
Post
#320
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 17:45) Scuze, nu am citit absolut tot topicul, o sa revin dupa ce o fac QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 17:45) Si asa mic si discret in josul paginii un indemn la cumpararea de masini SH, de parca il scrisesera aia de la DEKRA. Doar ca nu scria sa fie Golf.... De obicei asa se fac recomandarile... La urma urmei sunt concluziile si asta e tot ce citeste lenesul. |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
mil |
![]()
Post
#321
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
stiti ce lipseste aici, opinia Dacia despre incident...ca sa inchidem tabela...probabil ca la stiri o s aflam mai multe.
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
klaus |
![]()
Post
#322
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si pentru astia care citesc, nu zic nimic si lucreaza la o anumita intreprindere:
Public-relationul vostru este de KKO Eu as fi iesit repede cu un comunicat agresiv, le faceam la aia de la ADAC de kko comunicatul lor, il despicam in patru asa cum am facut noi aici pe topic, faceam un brain-storming cu toti inginerii ca sa le-o dau prin gurita cu pozele lor si cu datele lor... Parerea mea este ca multi directori de la voi si-au atins, pe principiul lui peter, gradul de incompetenta... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa inchidem discutia aici pt ca postul lui Klaus mi se pare cea mai potrivita concluzie
![]() ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Klaus daca faceai de cenzurat comunicatul celor de la ADAC atucni era nasol. Renaultul fiind de fata si acceptand ca nu gasesc nici o explicatie, e clar ce sa intamplat.
Pe langa ca o picat testul nici macar nu stiu de ce domnii reno. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
paulp |
![]()
Post
#325
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Daca pina ieri nu eram 100% convins ca nu gresesc cind nu vreau Logan, acum m-am convins 150% sa nu vreau.
Nu face si Dacia un drive-test de ala ca la Opel cu 3 zile masina pe mina, si cu asigurare full-casco ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
turatii |
![]()
Post
#326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Apropo, cati stiu ca BMW seria 3 modelul precedent (deci nu E90), a patit o faza similara la o demonstratie oficiala a firmei BMW? Adica pur si simplu, din cauza betonului prea aderent (pe aeroport), o supermasina BMW seria 3 (daca zice cineva ca nu sta pe drum e cretin), se rastoarna aparent inexplicabil, cam la fel cu Loganul, cu pilot de teste BMW la bord. S-a dat ala jos saracu plin de rusine. Si era un BMW de mureai...
Concluzia: orice masina se poate rasturna daca manevrele sunt violente si la 40 km/h, ca are sau nu ESP si ce mai zicea Klaus. Dupa fata prostului de la volan, era clar ca nu se astepta la faza asta... |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
mil |
![]()
Post
#327
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
bravo klaus, ca mai repede intra pe forum neamtul ala flegmatic de pe masina decat unul de la voi, ce mare lucru sa pui un comunicta pe site, la vi la Dacia ...ca presa e plina de stiri care mai de care, la Jurnal v-au facut tata de jena si voi de luni la paranz (cand a avut loc daravela) pana marti seara cand a aflat ProTv ati tacut ca pestii...
sa stam noi sa facem pe detectivii impreuna cu hotnews si cu alti oameni de bine...sa aflam cum sta treaba? Rusineeee breee... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Ake |
![]()
Post
#328
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Lasati mai Renault-ul din Germania, dar ziarele de azi din Romania vuiesc ca Loganul e moarte curata. Protv deseara sigur baga ceva cu masina sinucigasilor, dupa cum le e obiceiul. Si uite-asa bizonul telenovelist isi scoate frumos cei 6-8000 de euro de la saltea si pleaca in Vitan sa mai puna de-o camera la palatele cu turnulete ale samsarilor, cumparand cu galeta kilometri "reali" si "primul proprietar" (de dupa inundatii, poate). Daca s-ar gasi Sh-uri giugiuc pentru toti n-as zice nimic, dar majoritatea masinilor din targ sunt niste sicrie pe roti.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
DomnulK |
![]()
Post
#329
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulp @ 27 Jul 2005, 15:57) Daca pina ieri nu eram 100% convins ca nu gresesc cind nu vreau Logan, acum m-am convins 150% sa nu vreau. Nu face si Dacia un drive-test de ala ca la Opel cu 3 zile masina pe mina, si cu asigurare full-casco ![]() Tu cred ca vrei sa testezi loganul<sa aplici testul elanului> ca cei din germania....dar pe banii altora ! Iar ma insel...Pffff! Eu la 70 la ora nu am reusit sa o rastorn, incercand sa evit o gura de canal...poate nu ma pricep eu la rasturnat masini..... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
coldplay |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
QUOTE(carman @ 27 Jul 2005, 16:52) coldplay, astea sunt cele din dotarea standard pe Ambition, nu cele cu care au facut ei testul. diferentele sunt clare: http://www.sicherbestellen.de/cgi-bin/reif...n.pl?typ=072716 asa pare sa fie, my mistake. desi vizual cel putin diferenta nu e foarte mare, una dintre "benzile" de rulare avand striatiile in sens invers fata de cele despre care spuneam eu. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 23:54 |