DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

mil
post 27 Jul 2005, 15:13
Post #301


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




eu as intreba pe posesorii, da' nu de Duminica, ci care au facut macar 100 km cu o SLZ si un LGN, se stiu ei, daca simt masina mai instabila in viraje?

Marty, au am genti de tabla si sunt de 15...nu stiu sa fi pus de 14 la Loganele vandute...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 27 Jul 2005, 15:14
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 15:05)
1. Eu am inteles de la daedalus asa: Magaoaia s-a rasturnat in timp ce nenea ala cu fata de dummy isi  dadea talente pe pista, asa ca pentru o sedinta foto. Nu in cadrul testului elanului. Daca am inteles gresit nu cititi mai departe
2. boon, acuma zi-mi tu daca iei orice masina de dimensiuni asemanatoare vrei tu si te apuci sa faci giumbuslucuri cu ea bagi mana-n foc ca nu ai absolut, dar absolut nici o  sansa sa te rastorni? ca eu asta inteleg din postul tau.

p.s. Scuze, acelasi lucru l-a spus si Klaus doua posturi mai devreme in timp ce eu scriam
*




bine.....ce sa zic acum......daca o iei asa, ai dreptate....orice masina fara ESP si alte fitze poate fi rasturnata la un moment dat......numai ca, din ceea ce am citit pana acum, loganelul s-a rasturnat oarecum "imprevizibil"....intelegi? adica din ceea ce spune ADAC, nu se asteptau sa se dea cu rotile-n sus......in plus 65 km/h nu mi se pare o viteza ff mare si dupa parerea mea loganelul ar fi trebuit sa nu se rastoarne (e doar parerea mea, nu sunt un specialist....)
asa cum am spus mai devreme, expertii Renaul-Dacia ar trebui sa afle cauzele "dezastrului" si sa propuna masuri......si sa speram ca cei cu pixu-n mana de la Renault sa-si insuseasca propunerile.....cu toate ca, atat timp cat loganelul se va vinde ca painea calda, n-o sa faca nici o miscare....
poate in 2008-2009 la "cosmetizarea" loganelului sa avem parte de ceva imbunatatiri.....
respect tuturor!


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Jul 2005, 15:15
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ai fi interesant de stiut ce gume avea pe ea care au reusit sa-i ofere o "aderenta" asa de spectaculoasa. Eu cred ca a fost vorba mai degraba de o cedare a profilului pneului, excesul de aderenta fiind asigurat de janta in cooperare cu asfaltul.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 27 Jul 2005, 15:17
Post #304


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




@carman
Pai cica s-a rasturnat la "freestyle" smile.gif, deci intr-o situatie mai realista... (ma rog, cica test "dinamic", dar nu-i foarte clar in ce consta el, altii zic ca era foto shooting, whatever...)


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Jul 2005, 15:18
Post #305


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




fizzo, la cit de consecventi sunt astia de la Dacia-Renault..... In 2003, cind s-a lansat SLZ, au anuntat ca nu vor pune airbag sau motoare diesel si ca in 2007 masina va suferi un face-lift. Sa-ti mai spun ce-a urmat? smile.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 27 Jul 2005, 15:20
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




QUOTE(Marty @ 27 Jul 2005, 15:18)
fizzo, la cit de consecventi sunt astia de la Dacia-Renault..... In 2003, cind s-a lansat SLZ, au anuntat ca nu vor pune airbag sau motoare diesel si ca in 2007 masina va suferi un face-lift. Sa-ti mai spun ce-a urmat? smile.gif
*




mi-aduc aminte marty......ai si tu dreptate. traim si vedem!


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Jul 2005, 15:22
Post #307


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




costi, intr-una din poze, aia cu Loganul pe o roata, se observa plumbul de la roata cum zburda liber (o chestie argintie in spatele anvelopei), deci janta "atacase" deja asfaltul. Probabil ca pe roata de rezerva se afla o anvelopa ale carei laterale erau mai slabe.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Jul 2005, 15:24
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(mil @ 27 Jul 2005, 17:13)
eu as intreba pe posesorii, da' nu de Duminica, ci care au facut macar 100 km cu o SLZ si un LGN, se stiu ei, daca simt masina mai instabila in viraje?

Marty, au am genti de tabla si sunt de 15...nu stiu sa fi pus de 14 la Loganele vandute...
*



Jantele de 14 de tabla sint pentru versiunea cea mai ieftina, aia de 5kE, care nu se comercializeaza in .ro.

La un drum cu pretentii de "test personal" pe care l-am facut cu Loganul pe Valea Rasnoavei dus-intors (Rasnov -Poiana Brasov, plin de serpentine si declivitati mari) mi s-a parut ca masina sta bine pe drum, in curbele atacate mai dur se simte cum spatele amorseaza un glisaj, dar se autocorecteaza singura (celebra punte in H de pe spate), fara nici o interventie din partea mea (redus viteza, largit virajul); se apleaca mult, dar tine drumul bine.
Cu Solenza n-am mers.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 27 Jul 2005, 15:32
Post #309


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




pt.GoGu,

in situatia aia declarata de ei, abia dupa 24 de ore, ca fiind "realista" (au intors-o ulterior ca nu era Testul Elanului) una din jenti e limpede de tabla !
dat fiind faptul ca jentile de aliaj se sparg si nu se indoaie, nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca s-au straduit din greu, inclusiv cu metode ceva mai neortodoxe...
oricum, fara un film al evenimentului nu se poate stabili nimic precis. care aparat a apreciat viteza ?!

This post has been edited by carman: 27 Jul 2005, 15:35


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 27 Jul 2005, 15:32
Post #310


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 16:52)
Eu tot nu m-am lamurit: testul picat a fost stiintific (ceea ce presupune comparabilitate cu rezultate ale aceluias test pe alte masini) sau a fost facut la "hai sa vadem cat duce"?
Daca a fost stiintific, atunci au dreptate, daca a fost facut la "cat duce' va rostogolesc si eu un Golf V cu tot cu esp de nu are aer...
*




Testul picat se considera a fi stiintific.
Spun ca se considera pentru ca, uneori, se recunoaste ca soferul joaca un rol destul de important in desfasurarea testului.
Practic, ce se intampla: soferul trebuie sa execute o manevra stanga dreapta (sau dreapta stanga) fara sa franeze (nu inteleg ce este cu urmele acelea de frana din ultima poza, dar probabil nu sunt din cadrul acestui test) in limitele unor jaloane (limite foarte stranse). Soferul nu trebuie sa contracareze in cazul in care simte masina pierzand contact cu solul, singurul lui scop fiind sa evite acele jaloane si sa respecte traiectoria.

Pentru mine este destul de probabil ca Logan sa fi picat in acest test (atentie! in acest test!) pentru ca nu cred ca ADAC ar putea fi in stare de o asemenea magarie. La urma urmei, este vorba despre o organizatie veche, foarte bine vazuta si respectata si care nu isi pune in pericol renumele pentru asa ceva. Desi remarca finala, cea cu 'cumparati SH' pare a fi partinitoare, sincer, daca as face parte din ADAC, si eu as face-o. Mi se pare de bun simt sa recomand oamenilor o alternativa in aceiasi bani dar care sa nu le puna viata in pericol.

Mi se pare dezamagitor profund ca, in loc sa incercam sa face aceasta masina mai buna astfel incat nici cel mai subiectiv sofer german sa nu o poata rasturna, noi incercam sa descreditam ADAC si testele lor (apropo, nu avem absolut nici o sansa - se subestimeaza aceasta organizatie).

Pe de alta parte, acest test este unul extrem. Am citit pe undeva comentarii (lasand la o parte pe cele aberante, de exemplu: am virat la 180kmh si nu am patit nimic) in care utilizatori de Logan povestesc ca asa ceva nu li s-a intamplat. Este foarte logic sa nu li se fi intamplat, o situatie ca aceasta apare poate odata la 50 de ani in viata unui sofer (este ceva de genul: ai 65kmh si iti apare un obstacol undeva la 20m in fata).

Numai bine.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Jul 2005, 15:37
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




satori cred te referi la testul elanului dupa cum il descrii, numai ca aici a reiesit pina la urma ca nu de el fost vorba si de un test ad-hoc, la finalul altor teste dinamice terminate cu succes si efectuate al 100 Km/h


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 Jul 2005, 15:43
Post #312


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




vad ca fondul discutiei se stinge incet incet... va rog nu va lansati in offtopicuri aici... exista topicuri dedicate pentru alte discutii sau le puteti initia la locul adecvat!!! ..in special nu e cazul sa incepem comparatii intre masini aici!!!... testul asta e una, crash-test--ul cu puncte si stelute verzi e alta!...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 15:43
Post #313


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Intreba cineva mai sus ce fel de cauciucuri avea: Michelin Energy, cele din dotarea standard de pe Ambition.
Referitor la stabilitate si comparatia Solenza-Logan, spun doar atat: Solenza e o gluma proasta fata de Logan.
Reiau o intrebare pe care am pus-o mai devreme si care a ramas fara raspuns: daca domnii respectivi nu se asteptau la un asemenea comportament - fara sa mai spunem ca nici un om sanatos la cap sau de buna credinta nu face teste de stabilitate, oricat de banale, cu roata de rezerva... - atunci cum de nu s-au oprit dupa primul dans pe doua roti, care se vede clar in poza cu masina pe cele doua roti din dreapta? Sa nu-mi spuneti ca a redresat-o si in clipa urmatoare a ajuns pe celelalte doua roti, ca nu va cred!


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jul 2005, 15:45
Post #314


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Satori, ai avea dreptate fara doar si poate daca ar fi testul elanului. dar dupa cum s-a dovedit pana acum, de fapt a fost un test din categoria "sa vedem cat duce", nu a fost unul stiintific (jaloane la x metri, distanta atat intre ele y, curba la z grade, viteza de intrare v km/h.
Aici e buba, ca la un test cat duce pot si eu sa rastorn un golf V dotat cu tot cu ESP, ABS, XLS, PDF, DDRAM etc...
Nu zic de logan ca este un model de stabilitate, ca nu este. Eu zic de modul de manipulare: un test nestiintific (stiintific = pleci de la ipoteze egale, masurabile) din care se trag concluzii "stiintifice" dupa care se da la intors ca de fapt nu era un test din canoane, era un test de ne venise noua pe loc (ca asa le vine lor o data pe luna...), faceau improvizatie de teste, de parca erau la pian si interpretau niste jazz...

Si asa mic si discret in josul paginii un indemn la cumpararea de masini SH, de parca il scrisesera aia de la DEKRA. Doar ca nu scria sa fie Golf....


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RABADU
post 27 Jul 2005, 15:49
Post #315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 June 05




Felicitari celor care au reusit sa dezlege niste ,,mistere" care pentru profesionista noastra presa au fost o nuca prea tare.

Dupa 327 de mesaje in acest topic eu tot nu am inteles inca daca trebuie sa ma bucur sau sa fiu suparat.

Totusi prezentarea de catre ADAC numai a unei parti a adevarului nu mi se pare corecta , si de aceea nu-i condamn pe cei care s-au luat de veridicitatea pozelor.
Totodata mi se pare destul de dubios faza cu rasturnatul la 65 km/h
deoarece si eu am inca tot cauciucuri Kormoran (egale ca performante cu Montana ). Nu-mi doresc sa ajung sa trag in asa hal de volan , dar daca se intampla atunci ce fac ?
Una peste alta eu cred ca se va intampla ceva bun si la Dacia si se vor lua ceva masuri , fie si numai de dragul reclamei .
Si in continuare sunt nedumerit :sa fiu bucuros sau ingrijorat ?


--------------------
DACIA LOGAN PREFERANCE 1.4 - MM05XXX
,,Oamenii invata din greseli . Oamenii destepti invata din greselile altora. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 15:49
Post #316


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




Am sunat din nou la Maximilian Maurer de la ADAC.

Cateva raspounsuri la intrebarile mele:

1. masina a fost preparata de Renault
2. cauciurcurile nu sunt cele care sunt montate de obicei in Romania, sunt cauciucurile de "export" deci cele montate pe masinile vandute in De etc
3. el mi-a spus ca nu sunt Continental; a fost foarte dragut si mi-a spus ca de dimineata au discutat si cu cei de la Continental ( cica astia erau curiosi de parametrii tehnici ) si spunea ca parerea si celor de la Continental e ca roata de rezerva nu trebuia sa aiba nici o influenta si in nici un caz sa fie cauza rasturnarii; (testele de presiune etc erau realizate)

4. precum presupuneam testele au fost facute pentru revista lor lunara, deci din pacate nu au film

5. s-ar parea ca sunt 8 imagini in total; am promisiunea lui ca le voi primi si publica pe site pentru voi, din pacate sunt destul de mari si va dura putin pana le primesc


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 27 Jul 2005, 15:50
Post #317


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(GeorgeB @ 26 Jul 2005, 10:42)
pentru necredinciosi  ph34r.gif
*



Iar ma bag , aiurea cred, dar am observat ceva interesant: George tie nu ti-a sarit in ochi ca jantele alea de pe masina difera? Mie asa mi se pare....poate doar mi se pare<nu-s expert in jante>.Ar fi bine sa ma insel!
Attached ImageAttached Image
SPECIFIC: Difera modelul de jante ale masinii care se presupune a fi aceeasi pe tot parcursul testului!Adiak in sirul de poze sunt 2 masini Diferite, una incaltata cu jante cu spite si alta cu jante renault.<sper ca ati inteles ce am vrut sa zic!>.
Si de ce nu avea casca soferul...eu stiu ca aceste teste se fac cu casca d eprotectie....Dar poate ma insel din nou.....

This post has been edited by Andrei: 27 Jul 2005, 15:58


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 27 Jul 2005, 15:52
Post #318


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




coldplay,

astea sunt cele din dotarea standard pe Ambition, nu cele cu care au facut ei testul. diferentele sunt clare:
http://www.sicherbestellen.de/cgi-bin/reif...n.pl?typ=072716


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 15:52
Post #319


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




QUOTE(RABADU @ 27 Jul 2005, 15:49)
Si in continuare sunt nedumerit :sa fiu bucuros sau ingrijorat ?
*



Foarte ingrijorat. La un test la care 99% din masini trec Logan a picat. Testul fiind facut de una dintre cele mai serioase companii din europa eu spun ca e ingrijorator. ADAC de exmplu are in teste ca si calitate pe 2004 masinile japoneze primele, deci nu pot fi acuzate ca "favorizeaza" firmele germane. E pur si simplu un test de DinamicDrive Test picat.

NU E VORBA DE TESTUL ELANULUI DUMNEZEULE MARE!!

Renault a spus pana acum ca nu isi pot explica de ce. Ei au fost de fata la test.

This post has been edited by mmariusel: 27 Jul 2005, 15:54


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 27 Jul 2005, 15:52
Post #320


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 17:45)
Satori, ai avea dreptate fara doar si poate daca ar fi testul elanului.
*



Scuze, nu am citit absolut tot topicul, o sa revin dupa ce o fac


QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 17:45)
Si asa mic si discret in josul paginii un indemn la cumpararea de masini SH, de parca il scrisesera aia de la DEKRA. Doar ca nu scria sa fie Golf....
*



De obicei asa se fac recomandarile... La urma urmei sunt concluziile si asta e tot ce citeste lenesul.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 15:52
Post #321


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




stiti ce lipseste aici, opinia Dacia despre incident...ca sa inchidem tabela...probabil ca la stiri o s aflam mai multe.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jul 2005, 15:53
Post #322


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si pentru astia care citesc, nu zic nimic si lucreaza la o anumita intreprindere:
Public-relationul vostru este de KKO
Eu as fi iesit repede cu un comunicat agresiv, le faceam la aia de la ADAC de kko comunicatul lor, il despicam in patru asa cum am facut noi aici pe topic, faceam un brain-storming cu toti inginerii ca sa le-o dau prin gurita cu pozele lor si cu datele lor...
Parerea mea este ca multi directori de la voi si-au atins, pe principiul lui peter, gradul de incompetenta...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Jul 2005, 15:56
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Eu zic sa inchidem discutia aici pt ca postul lui Klaus mi se pare cea mai potrivita concluzie smile.gif smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 15:56
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




Klaus daca faceai de cenzurat comunicatul celor de la ADAC atucni era nasol. Renaultul fiind de fata si acceptand ca nu gasesc nici o explicatie, e clar ce sa intamplat.

Pe langa ca o picat testul nici macar nu stiu de ce domnii reno.


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 27 Jul 2005, 15:57
Post #325


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Daca pina ieri nu eram 100% convins ca nu gresesc cind nu vreau Logan, acum m-am convins 150% sa nu vreau.

Nu face si Dacia un drive-test de ala ca la Opel cu 3 zile masina pe mina, si cu asigurare full-casco 243.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Jul 2005, 16:01
Post #326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Apropo, cati stiu ca BMW seria 3 modelul precedent (deci nu E90), a patit o faza similara la o demonstratie oficiala a firmei BMW? Adica pur si simplu, din cauza betonului prea aderent (pe aeroport), o supermasina BMW seria 3 (daca zice cineva ca nu sta pe drum e cretin), se rastoarna aparent inexplicabil, cam la fel cu Loganul, cu pilot de teste BMW la bord. S-a dat ala jos saracu plin de rusine. Si era un BMW de mureai...

Concluzia: orice masina se poate rasturna daca manevrele sunt violente si la 40 km/h, ca are sau nu ESP si ce mai zicea Klaus. Dupa fata prostului de la volan, era clar ca nu se astepta la faza asta...


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 16:01
Post #327


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




bravo klaus, ca mai repede intra pe forum neamtul ala flegmatic de pe masina decat unul de la voi, ce mare lucru sa pui un comunicta pe site, la vi la Dacia ...ca presa e plina de stiri care mai de care, la Jurnal v-au facut tata de jena si voi de luni la paranz (cand a avut loc daravela) pana marti seara cand a aflat ProTv ati tacut ca pestii...

sa stam noi sa facem pe detectivii impreuna cu hotnews si cu alti oameni de bine...sa aflam cum sta treaba?

Rusineeee breee...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 27 Jul 2005, 16:03
Post #328


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Lasati mai Renault-ul din Germania, dar ziarele de azi din Romania vuiesc ca Loganul e moarte curata. Protv deseara sigur baga ceva cu masina sinucigasilor, dupa cum le e obiceiul. Si uite-asa bizonul telenovelist isi scoate frumos cei 6-8000 de euro de la saltea si pleaca in Vitan sa mai puna de-o camera la palatele cu turnulete ale samsarilor, cumparand cu galeta kilometri "reali" si "primul proprietar" (de dupa inundatii, poate). Daca s-ar gasi Sh-uri giugiuc pentru toti n-as zice nimic, dar majoritatea masinilor din targ sunt niste sicrie pe roti.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 27 Jul 2005, 16:04
Post #329


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 27 Jul 2005, 15:57)
Daca pina ieri nu eram 100% convins ca nu gresesc cind nu vreau Logan, acum m-am convins 150% sa nu vreau.

Nu face si Dacia un drive-test de ala ca la Opel cu 3 zile masina pe mina, si cu asigurare full-casco 243.gif
*



Tu cred ca vrei sa testezi loganul<sa aplici testul elanului> ca cei din germania....dar pe banii altora ! Iar ma insel...Pffff! Eu la 70 la ora nu am reusit sa o rastorn, incercand sa evit o gura de canal...poate nu ma pricep eu la rasturnat masini.....


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 16:07
Post #330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




QUOTE(carman @ 27 Jul 2005, 16:52)
coldplay,

astea sunt cele din dotarea standard pe Ambition, nu cele cu care au facut ei testul. diferentele sunt clare:
http://www.sicherbestellen.de/cgi-bin/reif...n.pl?typ=072716
*



asa pare sa fie, my mistake. desi vizual cel putin diferenta nu e foarte mare, una dintre "benzile" de rulare avand striatiile in sens invers fata de cele despre care spuneam eu.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 23:54
Forum Renault