Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
coldplay |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|||
mil |
![]()
Post
#272
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
insa ce ramane in cap neamtului e ca Logan se rastoarna la 65 km la ora ca A Klsase...asta e mai grav, fineturile astea ca dupa...cu o roata din portbagaj...rupand soseaua si franele ...se vor pierde in negura timpului...chiar daca noi le-am aflat...
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Vio |
![]()
Post
#273
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Am facut o traducere corecta a comunicatului tipului de la Renault, poate ajuta la clarificare:
"Dacia logan in testul de evitare ADAC relateaza in prezent despre teste dinamice cu o Dacia Logan. Conform acestora autoturismul s-ar fi rasturnat in cadrul unui test de evitare cu o viteza de 65 km/h. Pentru Renault aceasta rasturnare este de neinteles. Conform informatiilor actuale, ADAC a desfasurat initial doua teste de evitare conform normelor ADAC cu o viteza de 100 km/h. In cadrul acestora nu au aparut probleme. In continuare au urmat in scopul realizarii de fotografii alte exercitii de evitare in conditii stabilite spontan si aleator. In cadrul acestora s-a ajuns la comportarea descrisa de ADAC. Dacia Logan a absolvit fara probleme teste cuprinzatoare de evitare externe, atat in revistele de specialitate auto cat si in cadrul deplasarilor-test ale juriului „autoturismul anului”. Si in cadrul a numeroase examinari interne s-a demonstrat o comportare dinamica fara repros." Si intr-adevar, e vorba despre "ausweichstest" (test de evitare), nu are nimic de a face cu "ausweiss" (act de identitate)... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
costi |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca este vorba de comenzi si au facut testele pentru "omologarea" interna.
Asa cade si acuzatia ca au ceva cu LGN-ul care le-ar pune in pericol piata de SH. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Marty |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Te invit sa suni si sa auzi cu urechile tale. Crede-ma ca dupa 18 luni de stat printre ei fac diferenta intre ausweis si ausweichen.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
Si cand te gandesti ca in primele pagini ale acestui topic multi sustineau ba ca-s pozele trucate, ba ca ala era un manechin, ba ca-s retusate in Adobe etc. etc.
Asta ca o concluzie: inainte de a ne grabi sa ne dam cu parerea mai bine asteptam si verificam informatia din mai multe surse. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
mil |
![]()
Post
#277
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
ADAC nu e RAR e corespondentul ACR...nu face teste de omologare
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
E de vina presa.
Dintr-un comunicat ADAC s-a ajuns la niste tampenii de nedescris. Si pana la urma cel mai bine e sa cauti la sursa. O sai rog pe cei de la ADAC sa vad daca nu au video sau alte imagini. Sun imediat si incerc sa le obtin. |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
draku |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 13:52) As vrea sa-mi confirmati daca am intels bine: Loganul a trecut testele de omologare si s-a rasturnat intr-un joc de "sa vedem ce poate" neoficial, neprecis, nemasurat si oarecum nul dpdv stiintific, dar care a fost printr-o abila forumlare a celor de la ADAC, lasat sa se inteleaga ca a fost oficial... in exploatarea de zi cu zi pe sosea nu intalnesti niciodata "jocuri oficiale, precise, masurate sau stiintifice, ci, din contra, majoritatea covarsitoare a "jocurilor/situatiilor" sunt, asa cum spuneai mai sus, neoficiale, neprecise, nemasurate, nule dpdv stiintific si, mai ales, neprevazute. iar daca masina face fata mai greu la acestea si unul dintre noi se gaseste la volan, nu as vrea sa fiu in pielea lui in acele momente numai bine va doresc... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
mil |
![]()
Post
#280
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
mai...noi pana la urma am constestat pzele...pentru ca ceva nu era in regula in ele...in urma comunicatului am aflat ceva...a venit si declaratia omului...punctele cele mai grave au fost lamurite..
altfel gaseste tu mana lui Max prin poze...lamureste-ne unde e acoperisul deformat si altele...am facut si ni ce am putut...pe ce am avut...incercand sa echilibram ceea ce media nu observa...ciudateniile acestui test...ei bine am lamurit...asteptam reactia Dacia. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Vio |
![]()
Post
#281
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE(mil @ 27 Jul 2005, 14:20) Te invit sa suni si sa auzi cu urechile tale. Crede-ma ca dupa 18 luni de stat printre ei fac diferenta intre ausweis si ausweichen. Eu stau si amu printre ei... ![]() Confuzia poate proveni dintr-o pronuntare foarte asemanatoare a celor 2 cuvinte, indeosebi daca nenea neamtul a inserat si un s intre "ausweich" si "test" -rezulta "ausweichstest", o forma nu prea corecta, dar exista destui nemti care nu isi vorbesc perfect propria limba... Daca zici ca stii asa bine germana fa exercitii de pronuntie rapida a celor doua variante (cea cu buletin si cea cu evitare), si o sa vezi ca suna foaaarte asemanator... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
mil |
![]()
Post
#282
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Vio, Marty, a zis, nu eu...m-ai citat gresit
![]() ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Ake |
![]()
Post
#283
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Boon, se impune o precizare ca vad ca lumea tinde sa ma considere vreun fanatic loganist, ceea ce e putin cam departe rau de adevar.
Deci daca voi credeti ca eu mi-am tocit degetele la tastatura in topicul asta ca sa arat ca Loganul e cea mai buna masina din lume va inselati amarnic. Cu exceptia primelor posturi scrise avand la baza doar franturi de informatii si niste poze de o rezolutie jenanta, eu m-am chinuit sa scot in evidenta modul tendentios in care au fost scrise articolele din presa cu tot cu regizarea pozelor aferente. Daca la partea cu pozele se pare ca am avut dreptate, si s-a recunoscut ca sunt rezultatul unui Shooting Session ca pentru revistele sexy, se pare ca voua inca nu va put multitudinea de articole ultraalarmiste scrise toate parca de redactorii de la Stirile ProTv. Daca fraza asta de pe site-ul ADAC QUOTE Autobuyers should consider themselves in such a case whether they do not decide for the same price better for a used car, which offers more security reserves. nu vi se pare dubioasa in contextul real, sau tiluri ca ala ca "loganul pune in pericol viata pasagerilor" vi se par normale nu mai are sens sa discutam. Sa fim seriosi, am avut un prieten (celebru de altfel la vremea lui) care a murit intr-un Golf SH pentru ca s-a rupt directia si n-au aparut articole in ziare ca Golful omoara oameni sau mai stiu eu ce bazaconii. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Deceneus |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 18 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Marty @ 27 Jul 2005, 16:17) Te invit sa suni si sa auzi cu urechile tale. Crede-ma ca dupa 18 luni de stat printre ei fac diferenta intre ausweis si ausweichen. Daca te uiti inca odata pe site-ul ADAC, citesti comunicatul cu atentie si vei gasi acolo foarte clar termenul de "AUSWEICHTEST", care este exact testul de evitare a obstacolelor. Ce am observat eu este ca exista o diferenta intre comunicatul oficial al ADAC si comunicatul Renault de pe renault.de. ADAC nu pomeneste nimic despre conditiile alese aleator si spontan, pomenind pur si simplu ca loganul s-a rasturnat la testul de evitare a obstacolelor la o viteza de 65 km/h, recomandand la sfarsitul comunicatului cumparatorului de autoturisme sa se gandeasca bine daca nu vrea mai bine o masina SH, care sa ii ofere "mai multa siguranta". Asadar acum e clar. Comunicatul care zice despre conditiile in care s-a intamplat rasturnarea este al Reanault. ADAC face doar pe niznaiul si nu zice nimic despre conditii. Avand in vedere cele observate de colegi mai devreme (roata inlocuita, omul fara echipament de protectie, unele pozitii ciudate ale rotilor in poze) inclin sa cred ca Renault e mai aproape de adevar, in sensul ca spune mai multe din ce s-a intamplat. Nemtii pur si simplu prefera sa ignore parti importante si sa comunice doar ce vor ei. Daca ar fi cinstiti ar da publicitatii conditiile si modul in care s-a produs rasturnarea si nu numai faptul in sine. Asta e ca si cand ai spune urmatoarele: o musca mi-a intrat in lapte. Dar omiti sa spui ca initial ai plesnit musca si ea murind a cazut in lapte ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- TM
|
|
Vio |
![]()
Post
#285
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
fizzo |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
fratilor, ma bucur ca un grup de oameni cu ceva in cap a reusit sa elucideze in timp record misterul testului blestemat.....sincere felicitari tuturor celor s-au implicat postand pe acest forum.
subscriu la opinia exprimata de colegul meu cum ca rasurnarea loganului in conditii ce nu fac parte dintr-un test propriu-zis este mult mai grava.....parerea mea este ca cei de la Renault-dacia sa examineze cauzele si sa incerce sa adopte masuri tehnice pentru evitarea unor posibile evenimente...... asa ar trebui sa procedeze daca vor ca loganul sa devina o marca credibila in europa (atat de vest cat si de est). Parerea mea este ca adoptand o pozitie flexibila, cei de la Renault-Dacia, ar avea numai de castigat la capitolul imagine. Din punctul meu de vedere discutia se incheie aici. Salutari |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#287
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Asta seamana cu bancul ala:
Cetateanul Ivan Ivanovici a primit in dar o un autoturism Volga. Rectificam: Nu era o Volga ci era o bicicleta, si nu i-a fost daruita ci i-a fost furata! Asa si aici: Nu era testul elanului ci era un test la oha asa sa vedem noi ce poate si s-a rostogolit fiindca s-a lasat anvelopa pe viraj. Rugam pe stimatii jurnalisti sa reinvete sa citeasca, si mai ales sa invete niste limbi straine. Ajuta mult in meseria lor. Oricum, nu exista publicitate negativa ci numai publicitate! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
toto_74 |
![]()
Post
#288
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 26 Jul 2005, 09:13) design de frigider fram , centru de greutate ridicat , suspensii moi, lipsa controlului electronic al stabilitatii pe viraje . nasol ![]() Unde vezi ( simti) tu suspensii moi ???!?? Mi se pare ciudat ca la 65 pe ora sa te rastorni! Ideea este ca am mers si pe ploaie torentiala cu 130-140 km/h , am luat si viraje cu viteze mari si n-am avut probleme... Daca intri la http://www.hotnews.ro/articol_27626-Un-tes...-la-65-km-h.htm sa citesti articolul si sa te uiti la poza... Mi se pare ca pe nemti ii cam sperie concurentza mai ales ca la ei piata auto e cea mai scumpa din Europa... ps Cine vrea masina noua cu dotarile actuale ale Loganului si mai vrea si control electronic al stabilitatii pe viraje sa-si ia alta masina!!! Numai sa aiba bani ... ca are de unde alege!!! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- GL04339
|
|
Marty |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Vio @ 27 Jul 2005, 14:28) Eu stau si amu printre ei... ![]() Daca zici ca stii asa bine germana fa exercitii de pronuntie rapida a celor doua variante (cea cu buletin si cea cu evitare), si o sa vezi ca suna foaaarte asemanator... Hopa, hopa, hopa!!! N-am zis ca nu stii ce vorbesti, am zis ca stiu ce-am auzit! Intr-adevar, ausweistest suna f. asemanator cu ausweichtest. Dar nu cu ausweichentest, ca eu la termenul ala raspunsesem. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Mai sus a fost expusa problema si explicatii ei. Nu e vorba de masluire. E vorba ca masina a picat un test, un test absolut normal la care nu ar fi trebuit sa pice. Testul a fost facut de fata cu cei de la Renault. Testul se numeste conform ADAC: Fahrdynamik-Test. Testul e prezentat intr-un pres release official ( http://www.presse.adac.de/search/SearchRes...&RWCookieValue= ) orice alt anunt din asa numitele ziare romanesti e 0 daca nu urmareste punctele din anuntul ADAC. Renault conform press releasului lor nu isi pot explica de ce s-a intamplat ( http://renault-presse.de/data/main.html ). |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
klaus |
![]()
Post
#291
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu tot nu m-am lamurit: testul picat a fost stiintific (ceea ce presupune comparabilitate cu rezultate ale aceluias test pe alte masini) sau a fost facut la "hai sa vadem cat duce"?
Daca a fost stiintific, atunci au dreptate, daca a fost facut la "cat duce' va rostogolesc si eu un Golf V cu tot cu esp de nu are aer... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Vio |
![]()
Post
#292
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE(Marty @ 27 Jul 2005, 14:46) Hopa, hopa, hopa!!! N-am zis ca nu stii ce vorbesti, am zis ca stiu ce-am auzit! Intr-adevar, ausweistest suna f. asemanator cu ausweichtest. Dar nu cu ausweichentest, ca eu la termenul ala raspunsesem. Ok, acum am lamurit-o... scuze de reactia exagerata... Important nu e aici termenul respectiv, ci neconcordanta dintre ce zice ADAC si ce zice Renault; adica masina trece doua teste la 100 km/h, si apoi baietii schimba spontan si dupa ureche regulile jocului (pentru poza, zic ei...) si reusesc sa o imburde... intrebare: de ce nu arata (si) pozele de la cele doua teste initiale?... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
GoGu |
![]()
Post
#293
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Oficial, neoficial, ingrijorator e ca s-a dat cu cracii in sus unde nu se astepta nimeni (vezi pilotul fara casca, daca avea ca scop ducerea masinii la limita, eventual s-o rastoarne isi punea casca, doar n-o fi kamikaze - desi si aia purtau casca
![]() Asta e, proiectare "virtuala", cost redus, riscurile meseriei. Sa vedem daca vor face ceva. Daca au proiectat-o sa faca fata strict testelor standard nu-i bine. Daca mi-e permisa comparatia nu cred ca v-ar incalzi sa aveti o placa video care sa dea o multime de puncte in 3dmark si sa se comporte aiurea in jocuri... |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Ake |
![]()
Post
#294
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fizzo @ 27 Jul 2005, 14:36) subscriu la opinia exprimata de colegul meu cum ca rasurnarea loganului in conditii ce nu fac parte dintr-un test propriu-zis este mult mai grava.....parerea mea este ca cei de la Renault-dacia sa examineze cauzele si sa incerce sa adopte masuri tehnice pentru evitarea unor posibile evenimente...... 1. Eu am inteles de la daedalus asa: Magaoaia s-a rasturnat in timp ce nenea ala cu fata de dummy isi dadea talente pe pista, asa ca pentru o sedinta foto. Nu in cadrul testului elanului. Daca am inteles gresit nu cititi mai departe 2. boon, acuma zi-mi tu daca iei orice masina de dimensiuni asemanatoare vrei tu si te apuci sa faci giumbuslucuri cu ea bagi mana-n foc ca nu ai absolut, dar absolut nici o sansa sa te rastorni? ca eu asta inteleg din postul tau. p.s. Scuze, acelasi lucru l-a spus si Klaus doua posturi mai devreme in timp ce eu scriam |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
mil |
![]()
Post
#295
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
ma lovii o idee...stiti de ce s-a rasturnat? Pentru ca are anvelope mai bune in occident si nu derapeaza ca dragele noastre montane...aia zic si ei ca o masina fara control electric derapa la viteaza asta, insa...loganica s-a infipt in asfalt...si s-a dat peste cap de suparare....
deci fara teama la noi nu e cazul va derapa ca sanie montana...hehe...si de aia nici nu au vazut nimic suspect pana nu au schimbat cauciucurile in West ![]() De acum o sa marim exportul si la pneuri..ca masina asa nu merge cu orice jafuri venetice de patraia noastra muma...numa' cu piese de origine daco-romana ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Deceneus |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 18 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Jul 2005, 16:52) Eu tot nu m-am lamurit: testul picat a fost stiintific (ceea ce presupune comparabilitate cu rezultate ale aceluias test pe alte masini) sau a fost facut la "hai sa vadem cat duce"? Daca a fost stiintific, atunci au dreptate, daca a fost facut la "cat duce' va rostogolesc si eu un Golf V cu tot cu esp de nu are aer... Eu am citit ambele comunicate. Cel de la ADAC nu mentioneaza conditiile in care s-a intamplat rasturnarea. Cei de la Renault zic ca rasturnarea s-a produs dupa testele oficiale, la sesiunea de pozat, in conditii "aleator si spontan alese". Eu, avand argumentele pe care le-am amintit intr-un post precedent, tind sa cred ca Renault a zis mai mult din adevar. Nemtii au ascuns anumite parti din poveste, nu stiu daca interesat sau nu. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- TM
|
|
carman |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
QUOTE(GoGu @ 27 Jul 2005, 16:02) Daca mi-e permisa comparatia nu cred ca v-ar incalzi sa aveti o placa video care sa dea o multime de puncte in 3dmark si sa se comporte aiurea in jocuri... pai, se pare ca e tocmai invers: in "jocuri" se comporta bine, doar intr-un singur asa zis "test" nu... revin cu o observatie de bun simt - testul realitatii: la peste 100.000 de exemplare vandute si un an de la lansare, are cineva statistici concrete ca loganul sta mai prost la capitolul asta decat celalate modele/marci ? This post has been edited by carman: 27 Jul 2005, 15:12 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
Marty |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Din cite-mi aduc eu aminte, jantele de aliaj de pe Logan sun pe 15", roata de rezerva, cu janta de tabla, e pe 14". Dimensiunile rotii de rezerva "ajuta" masina sa se aplece spre fata stinga (in cazul de fata). Nu vi se pare oarecum normal ca acest factor sa fi contribuit decisiv la rasturnarea masinii? Pe bune acum, care mai stiti fizica, nu credeti ca tendinta (la o pivotare brusca pe roata respectiva, luind in considerare fortele si inertiile aparute in conditiile date) este de rasturnare ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
costi |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
@ Vio: nu vad cu ce te-ar fi ajutat sa vezi pozele din testul reusit.
Poti sa uiti la orice poza de LGN inteste si alea sint. Pozele cu el rasturnat sint mai spectaculoase dar nu a fost fair play din partea lor sa pe posteze din moment ce se "jucau cu el" si, asa cum spunea Klaus, nu-i mare filosofie sa rastorni o masina daca tii cu tot dinadinsul. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
FLEX |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@ mil: Hihi, exces de aderenta; asta insemna deci treaba cu "blocat roata", a pivotat pe roata respectiva. Complet explicabil ca dinamica a evenimentului care a dus la rasturnare, foarte ciudat ca si cauzalitate tehnica, de aici fierberea de la Rino si de la Dacia.
Pai mi se pare chiar mai nasol decit daca ar fi picat oficial testul elanului, macar pentru ala existau retete sigure (presiune, suspensii, ESP) ... sa vedem ce zic inginerii ... This post has been edited by FLEX: 27 Jul 2005, 15:15 |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 10:27 |