DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

paull2002
post 27 Jul 2005, 10:56
Post #211


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 18 October 04
From: Timisoara





inca una care arata ca tipul ala e inchiriat de la mith busters,am descarcat de pe siteul adac poza cu masina inclinata pe partea stinga a ei,mina stinga a tipului are doar 4 degete pe volan se pare ca e ciung de degetul mare,si cea mai tare de care pe antebrat un fe surub de culoare neagra,de parca ar fi pinochio.


--------------------
LOGAN PREFERENCE 1,4 PERLA - TM 23 PAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 27 Jul 2005, 10:58
Post #212


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(saruman)
Verificat. Fals.Sorry.

Nu cred ca sod minte. Totusi as atrage atentia ca si eu am vazut in fata mea cum s-a rotit un astra pe dealul negru, avand aproximativ aceeasi viteza ca mine, iar eu am trecut pe langa el fara sa simt nici cea mai vaga urma de instabilitate. S-ar putea sa depinda de multi factori in afara de marca masinii (de ex ala cu astra poate avea 'slick'-uri, ceea ce nu e foarte bine pe ploaie; la ala pe care l-a vazut sod poate a facut o explozie un cauciuc, sau a prins o groapa in mumentul virajului etc.).
Sau poate chiar se rastoarna la 65km/h, ar fi bine sa nu incercam, chiar nu e neaparat nevoie sa incercam smile.gif

This post has been edited by vv: 27 Jul 2005, 10:58


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 27 Jul 2005, 11:00
Post #213


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(saruman @ 27 Jul 2005, 10:54)
Verificat. Fals.Sorry.
*




Te rog sa ne spui si noua cum ai verificat treaba asta !
Multumim.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 27 Jul 2005, 11:00
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




QUOTE(vv @ 27 Jul 2005, 10:58)
QUOTE(saruman)
Verificat. Fals.Sorry.

Nu cred ca sod minte.
*



Inseamna ca nu a fost nevoie de politie! Ca ei saracii nu stiau nimic! Si-o fi luat omu' "frigideru" la spinare, si l-a reparat singur, acasa. Hai ma!


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 27 Jul 2005, 11:01
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Eu astept replica celor de la Renault! Mi-ar placea sa faca Renault un test rapid al elanului , unde sa arate ca Logan nu se rastoarna la doar 65kmph .


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 11:09
Post #216


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




paractic s-a recunoscut ca trece testul elanului la 90 de km/h...

ei bine, asta e un pas inainte...si justifica si pozitia Rino care a testat masina la viteza asta si a zis ca e buna.

acum se spune ca e un test inedit picat de Logan la 65...pai...asta miroase a tehnica " hai sa o fortam pana cade"...trebuie reluat testul in conditii normale toate rotile la fel...si etc. ca daca freci masina jumate de ora in viraje la 90/h nu e cuser...acum se justifica si calmul imperial al soferului...totusi...eu zic ca ADAC incerca sa dreaga busuiocul...deja.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Jul 2005, 11:10
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




Vad ca unii de pe acest site ca iau apararea acestei masini de parca ar fi angajatii departamentului de marketing a lui Dacia-Renault smile.gif
Eu zic ca e mai bine ca a aparut aceasta stire pt.ca numai asa ne putem astepta la anumite imbunatatiri ale Loganului in ceea ce priveste stabilitatea. Prin controverse si critici de genul acesta se poate forta mana constructorului francez sa faca ceva.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 27 Jul 2005, 11:24
Post #218


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Lovendal, cu foarte putine exceptii, in acest topic doar putini sustin ca Loganul ar fi cea mai buna masina din lume. In acest topic nu se ia apararea Loganului, ci se analizeaza tendentiozitatea testului si a articolelor din presa. Situatia, daca vrei este similara cu cea a articolelor despre Romania din presa occidentala in care apar cu obstinatie aurolacii si tiganii cu coviltire.

Cu alte cuvinte, se contesta faptul ca scopul acestui test a fost intr-adevar grija ADAC pentru siguranta potentialilor soferi germani. Se incearca atragerea atentiei asupra faptului ca adevaratul scop al testului pare a fi publicitatea negativa a modelului.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 11:28
Post #219


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




Lovendal, mai...noi nu criticam decat ceea ce avem...fotografiile...care sunt...cum sunt...nu am vazut pe nimeni sa vina sa spuna aici...bai aberati...in fotografii eu nu vad nimic suspect...multe lucruri au nevoie de explicatii...si uite ca ele vin...incet, incet.

pe de alta parte sigur ca as vrea ca sa vina Rino la mine la poarta sa imi ia Loganu' s aimi puna cauciucuri mai bune si mai late pe banii lui...dar...sunt si de parare ca asta nu se va intampla cat haul...ca de RO...

Insa cu Be si Fr treaba sta mult mai grav...Acolo v-a trebui Rino sa dea explicatii, imbunatatiri...si noi din Ro vom profita de ele, asta e sigur...deci zarurile sunt aruncate..chit ca facem noi scandal aici sau nu...

Daca nu exista plangeri fata de stabilitatea loganului...pana acum pe forum, cauta si ai sa vezi, noi care le conducem zilnic si am facut transfagarasan si Dealul Neagru si alte nebunii ce sa facem, sa zicem ca ADAC, care sperie lumea sa cumpere SH? Nu mi se pare o pozitie echilibrata...

Sa vina filmul cu testul sa vedem cum a fost si atunci putem critica stabilitatea...pe baza acestor 3 fotografii...nu ne putem da seama nici de configuratia jaloanelor si nici macar daca soferul e real, are toate mainile...nu spun ca e fals...dar spun ca e prea putina info ca sa dam cu piatra.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Jul 2005, 11:33
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 12:24)
Lovendal, cu foarte putine exceptii, in acest topic doar putini sustin ca Loganul ar fi cea mai buna masina din lume. In acest topic nu se ia apararea Loganului, ci se analizeaza tendentiozitatea testului si a articolelor din presa. Situatia, daca vrei este similara cu cea a articolelor despre Romania din presa occidentala in care apar cu obstinatie aurolacii si tiganii cu coviltire.

Cu alte cuvinte, se contesta faptul ca scopul acestui test a fost intr-adevar grija ADAC pentru siguranta potentialilor soferi germani. Se incearca atragerea atentiei asupra faptului ca adevaratul scop al testului pare a fi publicitatea negativa a modelului.
*



Bun si atunci cand acelasi ADAC a facut testul cu Mercedes Klasse A (care l-a picat) se incerca la fel publicitatea negativa a modelului? Aveau cei de la ADAC ceva cu Mercedes?? Nu a fost tot in beneficiul celor care o conduc faptul ca modelul respectiv a fost imbunatatit? Voi nu doriti lucrul acesta ca Renault sa faca la fel cu Loganul ? Orice lucru imbunatatit la aceasta masina va fi un lucru pozitiv pentru cei care o vor conduce. Se vor simti si ei mai in siguranta si vor avea mai multa incredere in aceasta masina. Asa trebuie vazute lucrurile, in perspectiva.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metalheart
post 27 Jul 2005, 11:34
Post #221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 July 05




Ceva pentru cei interesati de subiectul rasturnarii LOGANULUI - janta rotii care a provocat rasturnarea a fost masluita de nemti, fiind singura de tabla, restul de aluminiu. Studiati atent pozele de pe www.adac.de. Testul a fost manarit. Cam atat.


--------------------
renault clio saloon - ct86bob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03nevada
post 27 Jul 2005, 11:37
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 July 05




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Jul 2005, 11:10)
Vad ca unii de pe acest site ca iau apararea acestei masini de parca ar fi angajatii departamentului de marketing a lui Dacia-Renault smile.gif
Eu zic ca e mai bine ca a aparut aceasta stire pt.ca numai asa ne putem astepta la anumite imbunatatiri ale Loganului in ceea ce priveste stabilitatea. Prin controverse si critici de genul acesta se poate forta mana constructorului francez sa faca ceva.
*



Sef, despre imbunatatiri nu prea cred. Sunt prea gaini. Ei nu vor decat sa vanda cat mai multe. Cat despre nemti, zic c-au fost corecti. Nu-mi pare ca le-ar fi fost frica ca le ia golanu fata. Ce draq, era previzibila rasturnarea. E prea inalta. Omu ala de zicea ca nu-i normal ca o masina cu tractiune fata sa fie supraviratoare are dreptate. E ciudat golanu asta.


--------------------
renault 5 tl - CT O2 CLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Jul 2005, 11:44
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Jul 2005, 13:33)
Bun si atunci cand acelasi ADAC a facut testul cu Mercedes Klasse A (care l-a picat) se incerca la fel publicitatea negativa a modelului? Aveau cei de la ADAC ceva cu Mercedes??  Nu a fost tot in beneficiul celor care o conduc faptul ca modelul respectiv a fost imbunatatit? Voi nu doriti lucrul acesta ca Renault sa faca la fel cu Loganul ? Orice lucru imbunatatit la aceasta masina va fi un lucru pozitiv pentru cei care o vor conduce. Se vor simti si ei mai in siguranta si vor avea mai multa incredere in aceasta masina. Asa trebuie vazute lucrurile, in perspectiva.
*



Din cate stiu eu, testul elanului cu A klasse nu a fost facut de ADAC ci a fost "descoperit" in mod natural evitand elani prin Suedia. De altfel nu stiu daca exista un test al elanului (sau elanei) standardizat, care sa ofere conditii reproductibile, cum sunt testele NCAP. Astfel mie mi se pare ca se lasa la latitudinea soferului sa aleaga trasa si daca vrea sa imprime si putin balans masinii.

Evident, la Logan nici nu pare sa trebuiasca mult efort pentru a-l rasturna si un ESP ar fi ajutat in mod cert. In loc de 65 s-ar fi reusit rasturnarea poate pe la 80km/h

http://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test

This post has been edited by Kramer: 27 Jul 2005, 11:47


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Jul 2005, 11:49
Post #224


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Stii prost
A fost un test facut
A aparaut si pe prima pagina la Quattroroute

Cat priveste testul...
Concluzia la care se va ajunge daca se va "descoperi" ca tstul a fost facut in mod real, ca nu e nici o janta masluita, etc etc este urmatoarea:
LOGANUL NU SE RASTOARNA, EL FACILITEAZA DESCARCAREA BAGAJELOR!

S-a facut un test! NU STITI DACA E MANARIT SAU NU!
Daca nu e, nu va spune nimic? Nu va da de gandit?
NU SA NU VA MAI LUATI LOGAN, ca e evident ca daca ati fi avut bani de Mercedes v-ati fi luat mercedes nu logan, ci SA MERGETI MAI CU ATENTIE! ATAT!

Dar pe unii pasiunea pt o gramada de fiare, indiferent de numele ei, ii orbeste..

Revin ca s-a sters...daca se sterge iar..mi se rupe..daca mi se da warn sau ban again mi se rupe..

Cred ca marea majoritate a celor care au logan si intra pe aici se comporta precum niste talibani manati in lupta de Jihadul Loganist! Mujahedinii Loganului...Sa nu fim bombaradati pt asta de americani maaaa.... Se va afla ca Bin Laden se ascunde la Mioveni si isi exercita world domination prin intermediul computerului de bord...

Nimic, nici o critica nu e acceptabila pt Logan!
In loc sa asteptam frumusel reactia producatorului, Reno-ului care sa arate ca e o manarie, saaariti cu gura pe o asociatie RESPECTABILA si RESPONSABILA! O asociatie de ale carei pareri tin cont producatorii respectabili si responsabili
Ati vazut voi vreo reactie de la producator?
A zbierat conducerea de la Mioveni FACATUUUURAA???NU!
E, mie, neposesor de logan si pe cale de consecinta fara chip de securitate pe creier imi da de gandit


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Jul 2005, 11:54
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(asarban @ 27 Jul 2005, 13:49)
Stii prost
A fost un test facut
A aparaut si pe prima pagina la Quattroroute
*



Ooops. Poate am gresit smile.gif
E vorba de numarul inaugural al Quattroruote din Romania, cand au testat masina la Vairano?

Sau e vorba ca exista un test standardizat care spune exact ce carosabil trebuie folosit, ce conditii de umiditate/temperatura, ce traseu trebuie sa urmeze masina si cu ce viteza? Eventual si cu cati pasageri/incarcare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jake
post 27 Jul 2005, 11:57
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 24 May 04




Sigur fiecare are dreptate, in felul lui.

Sigur ca romanul care are Logan o sa-l apere, cea mai buna masina, invidie etc. doar nu a strins 7000-8000 euro ca sa-i critice altii masina. ( Ia sa zica vreo unul ceva de Toyota mea ca vede el dupa aia... )

Sigur ca romanul care n-are Logan o sa-l denigreze, nu-i bun, ati luat teapa, jaf, Sh nemtesc mai bun etc. Normal ,atitudine absolut fireasca.

Sigur ca neamtul platit din reclame de la marcile lor nemtesti a vazut ca Loganul parca e o caramida pe roti si ce si-a zis : asta sigur se rastoarna, mai usor sau mai greu, hai sa vedem cum facem s-o rasturnam, cu un pic de ajutor eventual, sa-i facem poze, doar-doar se vor vinde mai putine...si sigur se vor vinde mai putine in vest-europa. Scopul a fost atins.

Fiecare cu dreptatea lui.


--------------------
Corolla 2.0 DTD - B-0xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Jul 2005, 11:58
Post #227


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




E vorba de un numar de prin anii 97 sau 98


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 11:59
Post #228


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




prietene...ia mergi tu sa vezi ca s-a terminat cu boema la Dacia...unu ca nu mai intri decat cu carte magnetica in uzina...de la gard iti dai seama...chiar pe site-ul lor ai poze din uzina si vezi ca nu mai e ce a fost...linie de productie cu cadenta si tot ca de aia ies mai multe masini...si totusi la 100K de Logane...uitata-te sa vezi cate probleme avem semnalate si mai ales gravitatea lor (vezi pe rand DSN, SLZ, Logan)...e o dovada ca se face un control al calitatii...din ce in ce mai serios.

Dealtfel si Solenza e deja un pas mare inainte...acum se vinde SH uneori mai scump decat era noua...deci e fiabila, tine in timp...piata te contrazice...sorry.

Revenind la topic...daca e o eroare e o eroare de proiectare, nu de productie...sau d econtrol al calitatii.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 27 Jul 2005, 12:01
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




fratilor, am citit tot topicul cap coada, in plus am rafoit online si alte ziare romanesti si straine......
parerea mea este ca acest test e binevenit, in sensul ca, oricat de tendentios ar fi si oricat s-ar incerca "denigrarea" Loganului, el ar trebui sa-i faca pe responsabilii Renault-Dacia sa se gandeasca la eventuale "ajustari" ale modelului, in cazul in care, repet, rezultatele acestui test se confirma......
pana atunci, parerea mea este sa asteptam expertiza renault si eventual un al doilea test facut asa cum scrie la carte, fara a mai lasa loc de interpretari......


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03nevada
post 27 Jul 2005, 12:03
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 July 05




QUOTE(jake @ 27 Jul 2005, 11:57)
Sigur fiecare are dreptate, in felul lui.
Sigur ca romanul care are Logan o sa-l apere, cea mai buna masina, invidie etc. doar nu a strins 7000-8000 euro ca sa-i critice altii masina. (  Ia sa zica vreo unul ceva de Toyota mea ca vede el dupa aia... )
Sigur ca romanul care n-are Logan o sa-l denigreze, nu-i bun, ati luat teapa, jaf, Sh nemtesc mai bun etc. Normal ,atitudine absolut fireasca.
Sigur ca neamtul platit din reclame de la marcile lor nemtesti a vazut ca Loganul parca e o caramida pe roti si ce si-a zis : asta sigur se rastoarna, mai usor sau mai greu, hai sa vedem cum facem s-o rasturnam, cu un pic de ajutor eventual, sa-i facem poze, doar-doar se vor vinde mai putine...si sigur se vor vinde mai putine in vest-europa. Scopul a fost atins.
Fiecare cu dreptatea lui.
*



Jakule, mie nu mi-a placut golanul inca de la inceput. Daca e sa aleg un produs dacia, aleg solenza. Am condus-o ceva timp. Si consuma in limitele decente.Respect.


--------------------
renault 5 tl - CT O2 CLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 12:14
Post #231


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




bai misto, mereti sa cititi ca au venit raspunsurile!!!

Rino accepta testul
Rino de fata
roata de rezerva pusa pentru ca a explodat primul cauciuc si probabil a zburat si proiectorul in incident
sofer nu se astepta, de aia fara casca (aici e stupid un pic) ca daca masina era zbanghie...si aia avut accident cu ea, mai tare te asiguri

aveti si telefonul omului...depresa la ADAC... presa se aude smile.gif !!!


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Jul 2005, 12:14
Post #232


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Imi permit sa copiez cu bunavointa si intelegerea domnului de pe softpedia caruia ii multumesc in avans:

Citat:
Salut.

Acum am povestit cu tipul de la ADAC responsabil de teste. ( Cine vrea poate sal contacteze la +4908976762632, Maximilian Maurer.

Am discutat cu el si mi-a explicat. Testele au fost facute cu cele 4 roti de aluminiu. La primul test masina a cedat si caciul de caciucul sa cazut de pe roata si consecintele.

Urmatorul set de poze a fost facut cu roata de rezerva pusa pentru fotoshooting.

Renault au acceptat pe site testele ca si ok facute:

http://www.renault-presse.de/data/main.html

"Dacia Logan im Ausweichtest

Der ADAC berichtet aktuell von Fahrdynamiktests mit einem Dacia Logan. Danach hat sich das Fahrzeug bei einem Ausweichtest mit einer Geschwindigkeit von 65 km/h überschlagen.

Für Renault ist der Überschlag nicht nachvollziehbar. Nach derzeitigen Erkenntnissen führte der ADAC zunächst zwei Ausweichtests nach ADAC-Norm mit 100 km/h durch. Dabei traten keine Probleme auf. Anschließend erfolgten zu Fotozwecken weitere Ausweichübungen unter spontan willkürlich festgelegten Bedingungen. Dabei kam es zu dem vom ADAC beschriebenen Verhalten.

Der Dacia Logan hat umfangreiche externe Ausweichtests sowohl in Automobilfachzeitschriften als auch im Rahmen von Testfahrten der Jury „Auto des Jahres” ohne Probleme absolviert. Auch bei zahlreichen internen Prüfungen zeigte sich ein einwandfreies Fahrverhalten. "

E interesant ca omul spunea ca de obicei masina aluneca, derapeaza dar nu cedeaza precum Dacia. Omul foarte simpatic si foarte clar o explicat testele.

Imi spunea ca e ciudat oricum rezultatul dar a fost facut defata cu cei de la Renaul cu masina livrata. Deci nu e nici o masluire la mijloc.


Incheiat citatul!

Si laaaambaaa singuuuuraaa s-aaaaa stiiiins!

Bineinteles ca neamtul minte nu?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Jul 2005, 12:19
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




"Am discutat cu el si mi-a explicat. Testele au fost facute cu cele 4 roti de aluminiu. La primul test masina a cedat si caciul de caciucul sa cazut de pe roata si consecintele."
ADICA ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 12:19
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




Ma indoiesc ca minte. Dovada e ca cei de la Renault au acceptat postul as cum am spus. Au publicat conlcuziile pe situl de presa renault. Cei de la ADAC mi-au spus ca vor face un anunt oficial in urmatoarele zile ca sa explice.

Din pacate ramane problema, Loganul la 65 km/h in loc sa derapeze ia crapat roata??!?!?


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 12:20
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




La primul test facut pur si simplu geanta o atins pamantul, cauciulul o cedat.


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 12:21
Post #236


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Daca e sa ne luam dupa francezii de pe www.forum-auto.com, care par foarte siguri de ce spun, s-a demonstrat ca de fapt si testul initial facut lui A-Klasse a fost manarit - adica s-a rulat cu o roata de o dimensiune diferita fata de celelalte trei! A trecut ceva timp de atunci si povestea a intrat deja in folclorul auto in formatul initial, care demola prima versiune a masinii... Informatiile sunt greu de gasit, insa daca aveti rabdare si cititi forumul respectiv s-ar putea sa va convinga. Eu nu am gasit mai nimic despre povestea respectiva, nici nu am cautat foarte mult. Ce trebuie sa retinem insa e ca, asa cum s-a mai intamplat in istorie, unele mituri adanc inradacinate in constiinta oamenilor au in spate realitati diferite. Desi sunt acum luate ca axiome si folosite pentru a demonstra anumite lucruri, merita uneori sa contestam astfel de adevaruri general valabile...


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmariusel
post 27 Jul 2005, 12:21
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 July 05




Tipul e destul de dragut si daca aveti intrebari il puteti ruga de o explicatie biggrin.gif

+49 89 76762632
Maximilian Maurer


--------------------
Nissan Almera 2.2 TDI - SECRET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Jul 2005, 12:26
Post #238


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(paull2002 @ 27 Jul 2005, 11:56)
inca una care arata ca tipul ala e inchiriat de la mith busters,am descarcat de pe siteul adac poza cu masina inclinata pe partea stinga a ei,mina stinga a tipului are doar 4 degete pe volan se pare ca e ciung de degetul mare,si cea mai tare de care pe antebrat un fe surub  de culoare neagra,de parca ar fi pinochio.
*


Domnu...daca ai fi o idee mai atent ai vedea surubul ala si la tine la masina..e stickerul cu AIRBAG lipit pe parbrizul inclusiv al masinii lu matale..
Asa ca sa nu facem pe Watson ca ramanem fara cort...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 12:27
Post #239


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




Totusi pozitia Rino s-a schimbat de ieri pana azi?


...Purtatorul de cuvant al reprezentantei Renault din Germania, Martin Zimmermann, citat de Hamburger Abendblatt afirma ca la testele efectuate de compania Renault nu au fost probleme cu Dacia Logan. El a precizat ca automobilul testat de ADAC va fi examinat in detaliu de catre firma producatoare...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Jul 2005, 12:27
Post #240


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Trebuia eliminat "0" de dupa ...49. Un numar formal corect este:

0049-89-76762632

This post has been edited by os: 27 Jul 2005, 12:27


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 04:16
Forum Renault