Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
paull2002 |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 18 October 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4 PERLA
- TM 23 PAU
|
|||
vv |
![]()
Post
#212
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(saruman) Verificat. Fals.Sorry. Nu cred ca sod minte. Totusi as atrage atentia ca si eu am vazut in fata mea cum s-a rotit un astra pe dealul negru, avand aproximativ aceeasi viteza ca mine, iar eu am trecut pe langa el fara sa simt nici cea mai vaga urma de instabilitate. S-ar putea sa depinda de multi factori in afara de marca masinii (de ex ala cu astra poate avea 'slick'-uri, ceea ce nu e foarte bine pe ploaie; la ala pe care l-a vazut sod poate a facut o explozie un cauciuc, sau a prins o groapa in mumentul virajului etc.). Sau poate chiar se rastoarna la 65km/h, ar fi bine sa nu incercam, chiar nu e neaparat nevoie sa incercam ![]() This post has been edited by vv: 27 Jul 2005, 10:58 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#213
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
saruman |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
AND |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu astept replica celor de la Renault! Mi-ar placea sa faca Renault un test rapid al elanului , unde sa arate ca Logan nu se rastoarna la doar 65kmph .
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
mil |
![]()
Post
#216
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
paractic s-a recunoscut ca trece testul elanului la 90 de km/h...
ei bine, asta e un pas inainte...si justifica si pozitia Rino care a testat masina la viteza asta si a zis ca e buna. acum se spune ca e un test inedit picat de Logan la 65...pai...asta miroase a tehnica " hai sa o fortam pana cade"...trebuie reluat testul in conditii normale toate rotile la fel...si etc. ca daca freci masina jumate de ora in viraje la 90/h nu e cuser...acum se justifica si calmul imperial al soferului...totusi...eu zic ca ADAC incerca sa dreaga busuiocul...deja. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
Vad ca unii de pe acest site ca iau apararea acestei masini de parca ar fi angajatii departamentului de marketing a lui Dacia-Renault
![]() Eu zic ca e mai bine ca a aparut aceasta stire pt.ca numai asa ne putem astepta la anumite imbunatatiri ale Loganului in ceea ce priveste stabilitatea. Prin controverse si critici de genul acesta se poate forta mana constructorului francez sa faca ceva. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
Ake |
![]()
Post
#218
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Lovendal, cu foarte putine exceptii, in acest topic doar putini sustin ca Loganul ar fi cea mai buna masina din lume. In acest topic nu se ia apararea Loganului, ci se analizeaza tendentiozitatea testului si a articolelor din presa. Situatia, daca vrei este similara cu cea a articolelor despre Romania din presa occidentala in care apar cu obstinatie aurolacii si tiganii cu coviltire.
Cu alte cuvinte, se contesta faptul ca scopul acestui test a fost intr-adevar grija ADAC pentru siguranta potentialilor soferi germani. Se incearca atragerea atentiei asupra faptului ca adevaratul scop al testului pare a fi publicitatea negativa a modelului. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
mil |
![]()
Post
#219
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Lovendal, mai...noi nu criticam decat ceea ce avem...fotografiile...care sunt...cum sunt...nu am vazut pe nimeni sa vina sa spuna aici...bai aberati...in fotografii eu nu vad nimic suspect...multe lucruri au nevoie de explicatii...si uite ca ele vin...incet, incet.
pe de alta parte sigur ca as vrea ca sa vina Rino la mine la poarta sa imi ia Loganu' s aimi puna cauciucuri mai bune si mai late pe banii lui...dar...sunt si de parare ca asta nu se va intampla cat haul...ca de RO... Insa cu Be si Fr treaba sta mult mai grav...Acolo v-a trebui Rino sa dea explicatii, imbunatatiri...si noi din Ro vom profita de ele, asta e sigur...deci zarurile sunt aruncate..chit ca facem noi scandal aici sau nu... Daca nu exista plangeri fata de stabilitatea loganului...pana acum pe forum, cauta si ai sa vezi, noi care le conducem zilnic si am facut transfagarasan si Dealul Neagru si alte nebunii ce sa facem, sa zicem ca ADAC, care sperie lumea sa cumpere SH? Nu mi se pare o pozitie echilibrata... Sa vina filmul cu testul sa vedem cum a fost si atunci putem critica stabilitatea...pe baza acestor 3 fotografii...nu ne putem da seama nici de configuratia jaloanelor si nici macar daca soferul e real, are toate mainile...nu spun ca e fals...dar spun ca e prea putina info ca sa dam cu piatra. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 12:24) Lovendal, cu foarte putine exceptii, in acest topic doar putini sustin ca Loganul ar fi cea mai buna masina din lume. In acest topic nu se ia apararea Loganului, ci se analizeaza tendentiozitatea testului si a articolelor din presa. Situatia, daca vrei este similara cu cea a articolelor despre Romania din presa occidentala in care apar cu obstinatie aurolacii si tiganii cu coviltire. Cu alte cuvinte, se contesta faptul ca scopul acestui test a fost intr-adevar grija ADAC pentru siguranta potentialilor soferi germani. Se incearca atragerea atentiei asupra faptului ca adevaratul scop al testului pare a fi publicitatea negativa a modelului. Bun si atunci cand acelasi ADAC a facut testul cu Mercedes Klasse A (care l-a picat) se incerca la fel publicitatea negativa a modelului? Aveau cei de la ADAC ceva cu Mercedes?? Nu a fost tot in beneficiul celor care o conduc faptul ca modelul respectiv a fost imbunatatit? Voi nu doriti lucrul acesta ca Renault sa faca la fel cu Loganul ? Orice lucru imbunatatit la aceasta masina va fi un lucru pozitiv pentru cei care o vor conduce. Se vor simti si ei mai in siguranta si vor avea mai multa incredere in aceasta masina. Asa trebuie vazute lucrurile, in perspectiva. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
metalheart |
![]()
Post
#221
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 July 05 ![]() |
Ceva pentru cei interesati de subiectul rasturnarii LOGANULUI - janta rotii care a provocat rasturnarea a fost masluita de nemti, fiind singura de tabla, restul de aluminiu. Studiati atent pozele de pe www.adac.de. Testul a fost manarit. Cam atat.
|
--------------------
renault
clio saloon
- ct86bob
|
|
03nevada |
![]()
Post
#222
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 27 Jul 2005, 11:10) Vad ca unii de pe acest site ca iau apararea acestei masini de parca ar fi angajatii departamentului de marketing a lui Dacia-Renault ![]() Eu zic ca e mai bine ca a aparut aceasta stire pt.ca numai asa ne putem astepta la anumite imbunatatiri ale Loganului in ceea ce priveste stabilitatea. Prin controverse si critici de genul acesta se poate forta mana constructorului francez sa faca ceva. Sef, despre imbunatatiri nu prea cred. Sunt prea gaini. Ei nu vor decat sa vanda cat mai multe. Cat despre nemti, zic c-au fost corecti. Nu-mi pare ca le-ar fi fost frica ca le ia golanu fata. Ce draq, era previzibila rasturnarea. E prea inalta. Omu ala de zicea ca nu-i normal ca o masina cu tractiune fata sa fie supraviratoare are dreptate. E ciudat golanu asta. |
--------------------
renault
5 tl
- CT O2 CLD
|
|
Kramer |
![]()
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 27 Jul 2005, 13:33) Bun si atunci cand acelasi ADAC a facut testul cu Mercedes Klasse A (care l-a picat) se incerca la fel publicitatea negativa a modelului? Aveau cei de la ADAC ceva cu Mercedes?? Nu a fost tot in beneficiul celor care o conduc faptul ca modelul respectiv a fost imbunatatit? Voi nu doriti lucrul acesta ca Renault sa faca la fel cu Loganul ? Orice lucru imbunatatit la aceasta masina va fi un lucru pozitiv pentru cei care o vor conduce. Se vor simti si ei mai in siguranta si vor avea mai multa incredere in aceasta masina. Asa trebuie vazute lucrurile, in perspectiva. Din cate stiu eu, testul elanului cu A klasse nu a fost facut de ADAC ci a fost "descoperit" in mod natural evitand elani prin Suedia. De altfel nu stiu daca exista un test al elanului (sau elanei) standardizat, care sa ofere conditii reproductibile, cum sunt testele NCAP. Astfel mie mi se pare ca se lasa la latitudinea soferului sa aleaga trasa si daca vrea sa imprime si putin balans masinii. Evident, la Logan nici nu pare sa trebuiasca mult efort pentru a-l rasturna si un ESP ar fi ajutat in mod cert. In loc de 65 s-ar fi reusit rasturnarea poate pe la 80km/h http://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test This post has been edited by Kramer: 27 Jul 2005, 11:47 |
-------------------- |
|
asarban |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Stii prost
A fost un test facut A aparaut si pe prima pagina la Quattroroute Cat priveste testul... Concluzia la care se va ajunge daca se va "descoperi" ca tstul a fost facut in mod real, ca nu e nici o janta masluita, etc etc este urmatoarea: LOGANUL NU SE RASTOARNA, EL FACILITEAZA DESCARCAREA BAGAJELOR! S-a facut un test! NU STITI DACA E MANARIT SAU NU! Daca nu e, nu va spune nimic? Nu va da de gandit? NU SA NU VA MAI LUATI LOGAN, ca e evident ca daca ati fi avut bani de Mercedes v-ati fi luat mercedes nu logan, ci SA MERGETI MAI CU ATENTIE! ATAT! Dar pe unii pasiunea pt o gramada de fiare, indiferent de numele ei, ii orbeste.. Revin ca s-a sters...daca se sterge iar..mi se rupe..daca mi se da warn sau ban again mi se rupe.. Cred ca marea majoritate a celor care au logan si intra pe aici se comporta precum niste talibani manati in lupta de Jihadul Loganist! Mujahedinii Loganului...Sa nu fim bombaradati pt asta de americani maaaa.... Se va afla ca Bin Laden se ascunde la Mioveni si isi exercita world domination prin intermediul computerului de bord... Nimic, nici o critica nu e acceptabila pt Logan! In loc sa asteptam frumusel reactia producatorului, Reno-ului care sa arate ca e o manarie, saaariti cu gura pe o asociatie RESPECTABILA si RESPONSABILA! O asociatie de ale carei pareri tin cont producatorii respectabili si responsabili Ati vazut voi vreo reactie de la producator? A zbierat conducerea de la Mioveni FACATUUUURAA???NU! E, mie, neposesor de logan si pe cale de consecinta fara chip de securitate pe creier imi da de gandit |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Kramer |
![]()
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(asarban @ 27 Jul 2005, 13:49) Ooops. Poate am gresit ![]() E vorba de numarul inaugural al Quattroruote din Romania, cand au testat masina la Vairano? Sau e vorba ca exista un test standardizat care spune exact ce carosabil trebuie folosit, ce conditii de umiditate/temperatura, ce traseu trebuie sa urmeze masina si cu ce viteza? Eventual si cu cati pasageri/incarcare. |
-------------------- |
|
jake |
![]()
Post
#226
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 24 May 04 ![]() |
Sigur fiecare are dreptate, in felul lui.
Sigur ca romanul care are Logan o sa-l apere, cea mai buna masina, invidie etc. doar nu a strins 7000-8000 euro ca sa-i critice altii masina. ( Ia sa zica vreo unul ceva de Toyota mea ca vede el dupa aia... ) Sigur ca romanul care n-are Logan o sa-l denigreze, nu-i bun, ati luat teapa, jaf, Sh nemtesc mai bun etc. Normal ,atitudine absolut fireasca. Sigur ca neamtul platit din reclame de la marcile lor nemtesti a vazut ca Loganul parca e o caramida pe roti si ce si-a zis : asta sigur se rastoarna, mai usor sau mai greu, hai sa vedem cum facem s-o rasturnam, cu un pic de ajutor eventual, sa-i facem poze, doar-doar se vor vinde mai putine...si sigur se vor vinde mai putine in vest-europa. Scopul a fost atins. Fiecare cu dreptatea lui. |
--------------------
Corolla 2.0 DTD
- B-0xxxxx
|
|
asarban |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
E vorba de un numar de prin anii 97 sau 98
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mil |
![]()
Post
#228
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
prietene...ia mergi tu sa vezi ca s-a terminat cu boema la Dacia...unu ca nu mai intri decat cu carte magnetica in uzina...de la gard iti dai seama...chiar pe site-ul lor ai poze din uzina si vezi ca nu mai e ce a fost...linie de productie cu cadenta si tot ca de aia ies mai multe masini...si totusi la 100K de Logane...uitata-te sa vezi cate probleme avem semnalate si mai ales gravitatea lor (vezi pe rand DSN, SLZ, Logan)...e o dovada ca se face un control al calitatii...din ce in ce mai serios.
Dealtfel si Solenza e deja un pas mare inainte...acum se vinde SH uneori mai scump decat era noua...deci e fiabila, tine in timp...piata te contrazice...sorry. Revenind la topic...daca e o eroare e o eroare de proiectare, nu de productie...sau d econtrol al calitatii. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
fizzo |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
fratilor, am citit tot topicul cap coada, in plus am rafoit online si alte ziare romanesti si straine......
parerea mea este ca acest test e binevenit, in sensul ca, oricat de tendentios ar fi si oricat s-ar incerca "denigrarea" Loganului, el ar trebui sa-i faca pe responsabilii Renault-Dacia sa se gandeasca la eventuale "ajustari" ale modelului, in cazul in care, repet, rezultatele acestui test se confirma...... pana atunci, parerea mea este sa asteptam expertiza renault si eventual un al doilea test facut asa cum scrie la carte, fara a mai lasa loc de interpretari...... |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
03nevada |
![]()
Post
#230
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 July 05 ![]() |
QUOTE(jake @ 27 Jul 2005, 11:57) Sigur fiecare are dreptate, in felul lui. Sigur ca romanul care are Logan o sa-l apere, cea mai buna masina, invidie etc. doar nu a strins 7000-8000 euro ca sa-i critice altii masina. ( Ia sa zica vreo unul ceva de Toyota mea ca vede el dupa aia... ) Sigur ca romanul care n-are Logan o sa-l denigreze, nu-i bun, ati luat teapa, jaf, Sh nemtesc mai bun etc. Normal ,atitudine absolut fireasca. Sigur ca neamtul platit din reclame de la marcile lor nemtesti a vazut ca Loganul parca e o caramida pe roti si ce si-a zis : asta sigur se rastoarna, mai usor sau mai greu, hai sa vedem cum facem s-o rasturnam, cu un pic de ajutor eventual, sa-i facem poze, doar-doar se vor vinde mai putine...si sigur se vor vinde mai putine in vest-europa. Scopul a fost atins. Fiecare cu dreptatea lui. Jakule, mie nu mi-a placut golanul inca de la inceput. Daca e sa aleg un produs dacia, aleg solenza. Am condus-o ceva timp. Si consuma in limitele decente.Respect. |
--------------------
renault
5 tl
- CT O2 CLD
|
|
mil |
![]()
Post
#231
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
bai misto, mereti sa cititi ca au venit raspunsurile!!!
Rino accepta testul Rino de fata roata de rezerva pusa pentru ca a explodat primul cauciuc si probabil a zburat si proiectorul in incident sofer nu se astepta, de aia fara casca (aici e stupid un pic) ca daca masina era zbanghie...si aia avut accident cu ea, mai tare te asiguri aveti si telefonul omului...depresa la ADAC... presa se aude ![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
asarban |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Imi permit sa copiez cu bunavointa si intelegerea domnului de pe softpedia caruia ii multumesc in avans:
Citat: Salut. Acum am povestit cu tipul de la ADAC responsabil de teste. ( Cine vrea poate sal contacteze la +4908976762632, Maximilian Maurer. Am discutat cu el si mi-a explicat. Testele au fost facute cu cele 4 roti de aluminiu. La primul test masina a cedat si caciul de caciucul sa cazut de pe roata si consecintele. Urmatorul set de poze a fost facut cu roata de rezerva pusa pentru fotoshooting. Renault au acceptat pe site testele ca si ok facute: http://www.renault-presse.de/data/main.html "Dacia Logan im Ausweichtest Der ADAC berichtet aktuell von Fahrdynamiktests mit einem Dacia Logan. Danach hat sich das Fahrzeug bei einem Ausweichtest mit einer Geschwindigkeit von 65 km/h überschlagen. Für Renault ist der Überschlag nicht nachvollziehbar. Nach derzeitigen Erkenntnissen führte der ADAC zunächst zwei Ausweichtests nach ADAC-Norm mit 100 km/h durch. Dabei traten keine Probleme auf. Anschließend erfolgten zu Fotozwecken weitere Ausweichübungen unter spontan willkürlich festgelegten Bedingungen. Dabei kam es zu dem vom ADAC beschriebenen Verhalten. Der Dacia Logan hat umfangreiche externe Ausweichtests sowohl in Automobilfachzeitschriften als auch im Rahmen von Testfahrten der Jury „Auto des Jahres” ohne Probleme absolviert. Auch bei zahlreichen internen Prüfungen zeigte sich ein einwandfreies Fahrverhalten. " E interesant ca omul spunea ca de obicei masina aluneca, derapeaza dar nu cedeaza precum Dacia. Omul foarte simpatic si foarte clar o explicat testele. Imi spunea ca e ciudat oricum rezultatul dar a fost facut defata cu cei de la Renaul cu masina livrata. Deci nu e nici o masluire la mijloc. Incheiat citatul! Si laaaambaaa singuuuuraaa s-aaaaa stiiiins! Bineinteles ca neamtul minte nu? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
costi |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"Am discutat cu el si mi-a explicat. Testele au fost facute cu cele 4 roti de aluminiu. La primul test masina a cedat si caciul de caciucul sa cazut de pe roata si consecintele."
ADICA ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Ma indoiesc ca minte. Dovada e ca cei de la Renault au acceptat postul as cum am spus. Au publicat conlcuziile pe situl de presa renault. Cei de la ADAC mi-au spus ca vor face un anunt oficial in urmatoarele zile ca sa explice.
Din pacate ramane problema, Loganul la 65 km/h in loc sa derapeze ia crapat roata??!?!? |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
La primul test facut pur si simplu geanta o atins pamantul, cauciulul o cedat.
|
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
coldplay |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
Daca e sa ne luam dupa francezii de pe www.forum-auto.com, care par foarte siguri de ce spun, s-a demonstrat ca de fapt si testul initial facut lui A-Klasse a fost manarit - adica s-a rulat cu o roata de o dimensiune diferita fata de celelalte trei! A trecut ceva timp de atunci si povestea a intrat deja in folclorul auto in formatul initial, care demola prima versiune a masinii... Informatiile sunt greu de gasit, insa daca aveti rabdare si cititi forumul respectiv s-ar putea sa va convinga. Eu nu am gasit mai nimic despre povestea respectiva, nici nu am cautat foarte mult. Ce trebuie sa retinem insa e ca, asa cum s-a mai intamplat in istorie, unele mituri adanc inradacinate in constiinta oamenilor au in spate realitati diferite. Desi sunt acum luate ca axiome si folosite pentru a demonstra anumite lucruri, merita uneori sa contestam astfel de adevaruri general valabile...
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
mmariusel |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 27 July 05 ![]() |
Tipul e destul de dragut si daca aveti intrebari il puteti ruga de o explicatie
![]() +49 89 76762632 Maximilian Maurer |
--------------------
Nissan
Almera 2.2 TDI
- SECRET
|
|
asarban |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(paull2002 @ 27 Jul 2005, 11:56) inca una care arata ca tipul ala e inchiriat de la mith busters,am descarcat de pe siteul adac poza cu masina inclinata pe partea stinga a ei,mina stinga a tipului are doar 4 degete pe volan se pare ca e ciung de degetul mare,si cea mai tare de care pe antebrat un fe surub de culoare neagra,de parca ar fi pinochio. Domnu...daca ai fi o idee mai atent ai vedea surubul ala si la tine la masina..e stickerul cu AIRBAG lipit pe parbrizul inclusiv al masinii lu matale.. Asa ca sa nu facem pe Watson ca ramanem fara cort... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mil |
![]()
Post
#239
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Totusi pozitia Rino s-a schimbat de ieri pana azi?
...Purtatorul de cuvant al reprezentantei Renault din Germania, Martin Zimmermann, citat de Hamburger Abendblatt afirma ca la testele efectuate de compania Renault nu au fost probleme cu Dacia Logan. El a precizat ca automobilul testat de ADAC va fi examinat in detaliu de catre firma producatoare... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
os |
![]()
Post
#240
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Trebuia eliminat "0" de dupa ...49. Un numar formal corect este:
0049-89-76762632 This post has been edited by os: 27 Jul 2005, 12:27 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 04:16 |