DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

Ake
post 27 Jul 2005, 02:04
Post #151


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




ziaru gandu
lasati articolul, ca e la fel de idiot ca celelalte si nu merita secundele risipite, Cititi comentariile. Eu cred ca sunt multi duuusi cu capul in tara asta.

alte ecouri in presa romaneasca
gazeta sporturilor
Libertatea 1 , -2 , -3
EvZ
cotidianul


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 27 Jul 2005, 02:15
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Abureala totala ! wacko.gif Sa-mi arate ei mie ca masini ca Opel Agila , Fiat Panda sau pana si Toyota Yaris , se rastoarna mai greu decat acest Logan care pune in "pericol viata pasagerilor - oh nu!"


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Revenge
post 27 Jul 2005, 02:15
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 17 July 05




Cred ca este cel mai serios topic deschis pana acum cu o problema pe tot atat de serioasa. Parerea mea este ca testul elanului la logan a existat si sunt de acord cu cei care spun ca a fost facut cu rea vointa de catre germani. Desi soferul poarta ochelari (ciudat) nu cred ca este om. http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12011 ce ar insemna ca un om in loc de casca de protectie sa poarte ochelari la impactul asta? Chiar daca acest test a existat sau nu, am sa iau curbele cu aceasi viteza si nu o sa ma schimbe cu nimic cele spuse de germani.


--------------------
Dacia Logan - B86GBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 02:22
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Ca sa nu se mai exagereze nici in privinta super-aparaturii foto necesare pentru surprinderea in miscare a detaliilor, poza ADAC cu James Bond (cum ii spun francezii pe forum biggrin.gif ) are urmatoarele caracteristici:

ImageDescription - Dacia Logan im Ausweichtest; Serie1 Bild 7
Make - Canon
Model - Canon EOS-1DS
Orientation - Top left
XResolution - 300
YResolution - 300
ResolutionUnit - Inch
Software - Adobe Photoshop CS Macintosh
DateTime - 2005:07:25 13:21:40
Artist - Thomas Dirk Heere
YCbCrPositioning - Co-Sited
Copyright - Copyright by Thomas Dirk Heere, D 60439 Frankfurt/M, Oberfeldstr.59
ExifOffset - 388
ExposureTime - 1/500 seconds
FNumber - 4.50
ExposureProgram - Shutter priority
ISOSpeedRatings - 100
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2005:07:21 11:13:14
DateTimeDigitized - 2005:07:21 11:13:14
ComponentsConfiguration - YCbCr
ShutterSpeedValue - 1/512 seconds
ApertureValue - F 4.56
ExposureBiasValue - 0
MeteringMode - Multi-segment
Flash - Not fired
FocalLength - 300 mm
UserComment -
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 1772
ExifImageHeight - 1177
InteroperabilityOffset - 1088
FocalPlaneXResolution - 2886.36
FocalPlaneYResolution - 2885.81
FocalPlaneResolutionUnit - Inch
CustomRendered - Normal process
ExposureMode - Auto
WhiteBalance - Auto
SceneCaptureType - Standard

Not exactly NASA equipment. Sublinierile imi apartin... wink.gif Comentarii?


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 27 Jul 2005, 02:34
Post #155


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




in aceasta seara, pe antena3 la "bizbazar" a fost difuzat un reportaj amplu despre avantul vanzarilor Skoda din ultima perioada (+50% aprox.) in defavoarea Volkswagen (-25% aprox.). concluziile le poate trage fiecare...

iata si replica Dacia, din Evenimentul Zilei:
„In Suedia a trecut testul”

„Nu putem comenta acest rezultat, deoarece nu stim imprejurarile in care a fost efectuat testul ADAC. Remarcile specialistilor germani contrazic rezultatele obtinute de Logan, tot la „testul elanului”, cand cele doua modele implicate in competitia europeana „Masina Anului 2005” au trecut probele efectuate in Suedia”, a declarat Monica Popovici, Directia de Comunicare Dacia-Renault.


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 27 Jul 2005, 02:37
Post #156


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




"comentarii?"
mda, uite unde era de fapt James Bond...smile.gif

deci : (scuza-ma ca te completez)
poza 1 shooting la 11:13:14

poza 2 shooting la 11:17:01

poza 3 shooting la 11:28:09

later edit.
EINZ
Fie om fie dummy, superpilotul a disparut din masina in sub 4 minute. Si-a revenit din soc, a deschis portiera, s-a tarat afara, a inchis portira la loc. (in caz ca cineva mai e convins ca nenea ala e papusa cu ochelari poate inlocui cu "asistent(z)a l-a scos...etc.")
Cum eu inclin sa cred ca e neamt cu par ma gandesc ca ar lua mai mult de 4 minute macar sa se repeada aia la masina si sa-l intrebe "-Ma Hans, mai esti intreg?" in loc de "Stehen sie bitte herr Hans, noch fier minuten, sa te trag in poza"
ZWEI
intre poza 2 si poza 3 au trecut 11 minute, timp in care masina a fost mutata pe iarba (in poza 2 sta cu parbrizul pe bordura iar in poza 3 se vad cioburile in prima pozitie) . De ce?
DREI
Asa cum a remarcat si coldplay, precum si un user ceva mai devreme, dinamica imaginilor -2 si -1 (primele puse de GeorgeB) este foarte ciudata. Daca am putea afla si shooting date-ul lor ar fi interesant. In poza -1 masina se afla intr-un unghi similar cu poza 1 dar sprijinita pe janta aliaj nu pe cea de tabla. PE ce parte s-a rasturnat de fapt masina? Daca s-a rasturnat imediat dupa momentul 1, deci pe stanga, si s-a rotit numai o data (greu de crezut ca ar arata asa de bine dupa 2 rostogoliri), de ce e bulita caroseria pe partea dreapta in poza 3? (in poza - 2 nu se exista inca lovitura)

later later edit
in poza 2, la cateva minute dupa accident, doi neni se indreapta alene cu mainile in buzunare la vestiare. de ce oare am senzatia ca ala blond din ei e Hans?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 02:55
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 03:37)
"comentarii?"
mda, uite unde era de fapt James Bond...smile.gif

deci : (scuza-ma ca te completez)
poza 1 shooting la 11:13:14

poza 2 shooting la 11:17:01

poza 3 shooting la 11:28:09


daca tot se speculeaza pe tema trucat/ne-trucat, macar sa analizam datele concrete... si prefer Sherlock cool.gif

Aha! Asta erau comentariile pe care chiar le asteptam, n-am vrut sa par ... nu stiu cum. As fi tare curios de unde a luat GeorgeB primele poze, preferabil originale, sa vedem ora la care au fost facute... Oricum, in 3 minute tipul de la volan era deja iesit din habitaclu si nenea facea poze la broscuta rasturnata, asa ca sigur nu a patit nimic saracul, desi i-a fost pusa viata in pericol de montantul ala tongue.gif

This post has been edited by coldplay: 27 Jul 2005, 02:59


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Jul 2005, 06:12
Post #158


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ma...voi nu vedeti esentialul din chestia asta
Vaaaa tooot cramponati pe era om nu era om
Pe era janta de otel nu era janta de otel
S-au chinuit sa il rastoarne, nu s-au chinuit...
Sincer...toate chestiile aste PALESC in fata urmatoarei afirmatii:
http://www.hotnews.ro/articol_27626-Un-tes...-la-65-km-h.htm
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Suntem site de specialitate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neee-am daaaat......


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oldcipi
post 27 Jul 2005, 06:27
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 June 05




Informatia privind rasturnarea Loganului a fost data intentionat cu elemente vizuale "punctate" , adica numai situatiile critice din test.
Ce spaima , chiar asa greu era sa faca un film cu tot testul ? Atunci nu ar mai fi fost dubii in privinta detaliilor si situatiei care a dus la rasturnare.
Sau ADAC nu a avut bani sa inchirieze o camera de mare performanta ?
Hmmmm dubios !
Loganul are puncte tari si slabe ceea ce este normal la orice masina din aceasta categorie.
Se pot exagera punctele slabe pentru a pune intr-o lumina proasta masina.
Acestea ar putea da o "lovitura" vinzarilor , si , cred ca aceasta se urmareste.
Trebuie sa privim masina in ansamblu cu plusurile si minusurile ei.
Cred ca producatorul a efectuat teste suficiente si concludente inainte de a lansa masina pe piata.
Eu am incredere in Logan !


--------------------
Dacia Logan Ambition - AB-zz-zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 27 Jul 2005, 06:38
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Sa rezumam recuzita testului: 20 jaloane de cauciuc, o camera digitala semi-profesionala si 2-3 amici, din care unul fratele nelegitim al lui Schumacher, pe nume Hans. In plus un logan fara un proiector de ceata si 3 roti hais si una cea ( hais- aliaj, cea- tabla).
Am ratat ceva ?



--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Jul 2005, 07:22
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Rix are dreptate, daca insisti cred ca poti rasturna orice masina. Cu balans, pe un asfalt grunjos si un pic de viteza nu mi se pare mare lucru sa o dai peste cap.

Puteau gasi si astia de la ADAC probleme mai mari si mai reale, blocarea directiei, de exemplu: La Logan directia se blocheaza mai des decat la alte masini din clasa media: Passat, Laguna, Avensis...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgn1.4
post 27 Jul 2005, 07:29
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 October 04




parerea mea este ca trebuie sa asteptam sa vedem cum reactioneaza renault.si ar trebui sa reactioneze dur (ca sa ne multumeasca).

daca ar citi cei ce au facut testul ce argumente si contrargumente sunt pe acest topic, ce usor li se demonteaza lucrarea, ar trebui sa se lase de meserie(pe buna dreptate).sunt slabi rau de tot.cred ca si acr-ul nostru se descurca mai bine.

off topi: am logan, am vreo 10.000 de km cu el. nu m-a dat pe spate, nu pot spune ca sunt superincantat.sunt multumit. e o masina buna, gandita de francezi pentru restu' lumii si facuta de romani.nu ii poti cere mai mult.


--------------------
dacia logan 1.4 laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_bn
post 27 Jul 2005, 07:37
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 July 05
From: Bistrita, BN




Zau si astia, fac din tintar armasar. Dupa cum s-a mai afirmat in topicul acesta, orice masina se poate rasturna daca tii dinadins. Faptul ca Loganul s-a rasturnat la 65km/h denota faptul ca e o masina destul de stabila la banii ei. Eu unul nu iau curbe asa stranse cu 65km/h, sunt adeptul unui stil de condus mai prudent.

Imi amintesc de articolele care le-am citit la vremea respectiva despre rasturnarea lui A-classe in timpul aceluias test. Si atunci la fel mare vilva au facut, productaorul a trebuit sa faca unele modificari iar dupa o vreme lumea a uitat de testul respectiv, mai mult sau mai putin.

Cred ca asa o sa se intample si cu Logan, la urma urmei orice minune tine 3 zile. cool.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi - BN-25-SRE
Exista o solutie la orice problema, singura dificultate este sa o gasesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxiK
post 27 Jul 2005, 07:53
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 10 May 05




Dupa ce am citit posturile colegilor forumisti si am studiat pozele am ajuns la urmatoarea concluzie:
S-a incercat rasturnarea Loganului dar nu s-a reusit.
-in http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12011 se vede "pozitia fireasca" a lui hans uitati-va la mainile lui
-asa cum s-a mai spus lipsa proiector si janta de tabla
-urme de frane
Daca tot nu s-a reusit au inclinat frumusel masina http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12012
-partea stanga a masini nu se vede deci putea fi sprijinita foarte usor
-pozitia nefireasca a lui hans (james bond) - cat calm pe el fata de prima poza
-apoi au rasturnat-o si a urmat povestea pe care o stiti.
P.S.
Cred ca hans nu a purtat casca pentru ca era sigur ca nu se va rasturna. wink.gif


--------------------
dacia logan laureate1.6 - B 37 KNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 27 Jul 2005, 07:54
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Vad ca v-ati exprimat multi parerea pe-aici, asa ca indraznesc sa vin si eu:

Despre poze si test, eu cred ca sunt adevarate. Am vazut cu ochii mei soferi, tot fara casca, ce reuseau sa puna in numai cateva secude dacia 1300 pe doua roti si sa mearga cu ea asa, vreo 50 de metri. Un profesionist poate face lucruri de necrezut cu o masina, inclusiv sa o rastoarne la viteze mici, asa cum au facut-o nemtii in test.

Asa ca testul desi e real e neconcludent si tendentios as spune eu. Am incercat Logan-ul meu in curbe si nu se comporta mai rau decat dacia clasica, desi e mai inalt. E mult ?, e putin?, depinde .... Oricum pentru mine e suficient. Asa ca nu va fie frica, daca nu veti face cascadorii nu veti reusi sa rasturnati aceasta masina deja celebra in lume- Logan-ul.

Testul prezentat, pentru mine reprezinta o bucurie din doua motive:

- Este a doua poza cu Logan rasturnat pe care o privesc. (primul caz a fost un accident real petrecut in Romania). La ambele habitaclul s-a deformat extrem de putin. Se poate trage concluzia clara - rasturnarea Logan-ului nu este mortala daca ai centura pusa.

- Soferul neam din test stia si el acest lucru, din moment ce nu si-a pus casca wink.gif

Astept de la nemti mai multe teste: Logan-ul cazut de pe pod, Logan-ul cazut in apa, Logan-ul sarind peste camioane, etc laugh.gif

This post has been edited by bendix: 27 Jul 2005, 07:58


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 27 Jul 2005, 08:02
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




bai nene... super marfa am ajuns sa ne citeze astia...
bottomline: la 65/ora daca tragi de volan maxim te rastorni. avea cineva vreo indoiala? E adevarat ca ezipsta unele masini care nu se rastoarna. aia intra in copaci sau prapastii sau contrasens la acelasi exercitiu...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 08:07
Post #167


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




Ake...poza 2 aia facuta la 4 minute dupa prima (cand janta musca asfaltul) e facuta cand masina nu se asezase, inca e in miscare....se vede clar in deeapta cum parbrizul incepe sa pleznesca si va mai plezni, cum masina e oblica fata de pamant intr-unghi de 10-15 grade si se va aseza la orizontala

...de asemenea...pozitia masinii este perpendiculara pe pista in 2 si in 3 e unghi de 150.

Deci masina, dupa ce s-a asezat pe capota s-a si rotit un pic pe ea (f . explicabil)...ei bine daca intre poza 1 cand masina se duce...si poza 2 cand masina inca nu s-a asezat de tot...au trecut 4 minute...eu sunt popa catolic sau masina aia s-a rostfoolit fr-un... km...

coldplay felicitarile mele....minutajul este o dovada absolut zdrobittoare....revin in postul urmator cu dovezi ale spuselor mele


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maff
post 27 Jul 2005, 08:10
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 26 July 05




Mda, oricum la ora asta este un consiliu la Dacia, unde se discuta si despre tema asta.Dupa cum ati vazut a aparut articolul si in ziarele romanesti.Deci eu zic ca este adevarata chestia.Si nu cred ca Dacia va lua vreo masura pentru siguranta pasagerilor.Or sa spuna:"Lasa ba ca merge asa"
Citez din Cotidianul de azi:
Logan, sigur doar pina la 65 km/h
Nicu Stan
« Articolul precedent
Articolul urmator »


Supusa unui test de siguranta facut de Clubul Auto German, Dacia Logan s-a rasturnat in curba, la o viteza de doar 65 de kilometri pe ora.

Expertii germani sustin ca, in cazul in care accidentul ar fi fost real, viata soferului ar fi fost in pericol. Aceasta intrucit sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat. Specialistii au ajuns la concluzia ca exista o problema de coordonare la sasiul automobilului, mai ales cind este vorba despre un viraj.

Supusa testului Elch, adica testul elanului care consta intr-o manevra de viraj, la o viteza de 65 de kilometri pe ora, masina s-a rasturnat. „La masinile fara ESP (Program de Stabilizare Electronica), cum este cazul Logan, manevra respectiva trebuia sa conduca cel mult la un derapaj, dar nu la o rasturnare”, a declarat un specialist din domeniu pentru ziarul german „Hamburger Abendblatt”.

Probleme la sasiu

In pofida presiunii corecte din pneuri, janta s-a agatat de asfalt si a produs astfel catapultarea. Expertii germani au ajuns la concluzia ca exista o problema de coordonare la sasiul automobilului. In urma rasturnarii, sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat, intr-un caz real spatiul de supravietuire a automobilistului suferind o restringere masiva, ceea ce i-ar pune in pericol viata. ADAC a recomandat soferilor sa ia in considerare achizitia, la un pret similar cu cel al unui vehicul ieftin nou, a unui automobil rulat, dar cu mai multe elemente de siguranta.

Renault spune ca nu-s probleme

Anterior acestui test, Dacia a mai obtinut o nota proasta in cursul unei testari la accidente EuroNCAP, la manevra de carambolaj lateral fiind cotata ultima din cinci modele testate, mai arata ziarul nemtesc. Reprezentantii Renault din Germania au declarat ca automobilul testat de ADAC urmeaza sa fie examinat in detaliu.

Dacia Groupe Renault sustine ca s-au efectuat mai multe teste de elan in care Logan s-a comportat foarte bine si ca Logan a fost aleasa masina anului 2004. In plus, reprezentantii Renault Romania mai spun ca Logan s-a comportat bine si la testele efectuate de catre jurnalistii suedezi la ei in tara. •


--------------------
Dacia SuperNova - B45MAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maff
post 27 Jul 2005, 08:17
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 26 July 05




Diseara sau la pranz o sa aflu ce s-a discutat acolo si ca probabil nu se va lua nici o masura.Dupa cum spuneam, afara se iau masuri, dar la noi nu .
Sunt chiar curios.

This post has been edited by maff: 27 Jul 2005, 08:18


--------------------
Dacia SuperNova - B45MAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 27 Jul 2005, 08:24
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




A reusit cineva sa identifice ce e chestia aia stralucitoare de pe janta?r.JPG ( Size: 19.18k ) Number of downloads: 293


This post has been edited by 13nov: 27 Jul 2005, 08:28


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Jul 2005, 08:25
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Tot am zis ca nu mai postez, dar ma mananca limba. Doua probleme am fata de aceste poze si de testul elanului Logan:

1. Eu nu cred ca se rastoarna decat daca vrei.

2. Nu am mai vazut nicaieri (nici nu cred ca exista) un test al elanului efectuat de piloti fara casca pe cap. Ma indoiesc ca cineva se poate urca intr-o masina, fie si Mercedes, constient ca incearca sa o rastoarne, fara casca pe cap.

Numai bine,

Robert ADAM


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 27 Jul 2005, 08:27
Post #172


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




deci aveti in prima poza urmatoarele dovezi ca masina e pe finalul rostogolirii:
1) e inca inclinata fata de pamant la 10-15 grade
2) parbrizul nu e inca spart in partea dreapta dar ameninta sa o faca...incepand deja sa se bmbeze
3) distanta pana la pista pe partea dreapta e de cativa centrimetri...nu a lovit inca
4) masina e pependiculara pe pista cu botul pe iarba
Aceasta poza e facuta la 4 minute distanta fata de celebra poza cu testerul zambitor care cade pe dreapta...in mod normal distanta dintre ele a trebui sa fie de maximi 20 de secunde...


in pza urmatoare e clar ca masina e asezata, soferul iesit si vedeti ca ea nu mai este perpendiculara pe pista si ca apropae toata a ajuns pe iarba

Attached thumbnail(s)
02_Dacia_Logan15_in_miscare.JPG ( Size: 155.26k ) Number of downloads: 159
03_Dacia_Logan_15_pozitie_finala.JPG ( Size: 122.72k ) Number of downloads: 135


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scirocco
post 27 Jul 2005, 08:27
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 29 October 03
From: Cluj-Napoca




pozele sunt foarte reale. de ce incercatzi sa gasiti nod in papura... nemtilor...

si Canon EOS 1DS nu e o "coaja", desi modul in care s-au facut fotografiile
nu par a fi chiar 100% profi.

Asta este, s-a rasturnat... nu conteaza cum, vestea s-a dus...



This post has been edited by scirocco: 27 Jul 2005, 08:40


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimicu
post 27 Jul 2005, 08:29
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 25 October 04
From: Constanta




Eu am ramas stupefiat de urmatorul pasaj dintr-un articol german: "Expertii germani sustin ca, in cazul in care accidentul ar fi fost real, viata soferului ar fi fost in pericol. Aceasta intrucit sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat."
Acu eu ce sa inteleg ca acest test nu a fost unul real???


--------------------
Ford Focus 2005, 1.6Tdci 109Cp - CT 82 AUM
Cu cat maimuta se catara mai sus cu atat isi arata fundul mai bine.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maff
post 27 Jul 2005, 08:29
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 26 July 05




Eu pun rasturnarea Loganului si pe seama inaltimii exagerate.Dupa ce ca arata urat, faptul ca este asa de inalta o face sa arate si mai urat si mai greu de controlat.Probabil ar fi util un ESP.Nu cred ca ar influenta foarte mult pretul.Mai ales ca mai toti spuneau de utilitatea lui (EuroNCAP, ADAC).Datorita acestui incident s-ar putea sa fie chiar obligati sa instaleze ESP.Nu pentru cumparatorii din Romania, pentru ca 99% din ei nici nu stiu la ce foloseste, cum nici de ABS nu auzisera, dar pentru cumparatorii din afara, care iau destul de in serios astfel de teste, chiar daca dupa ce au fost facute Renault va incerca musamalizarea lor.


--------------------
Dacia SuperNova - B45MAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Jul 2005, 08:35
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Si in regulamentul testului elanului se precizeaza clar ca jantele si pneurile trebuie sa fie de acelasi fel. In acest test janta de tabla este capcana. E logic ca nu poti avea un comportament rutier corect si sigur cu trei jante din aliaj si una de tabla. Cred ca s-a intentionat rasturnarea Loganului.


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 27 Jul 2005, 08:36
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Imi permit sa-l citez pe userul icatenej care iata ce spune la topicul similar in EN:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=46&t=23350&st=0


QUOTE(icatenej @ 26 Jul 2005, 16:23)
In auto and TV magazine SAT in Serbia they performed many tests on Logan. Latest was side-by-side test between Logan and Lada 110. When they tested overal handling they did "north elk" test with both cars and Lada did it in 65 km/h speed with rear end showing unstability (but still far, far behind fliping on roof), and Logan passed it without any unstability going around 70 km/h. They broadcasted it on this Sunday, two days ago.  So I saw it with my own eyes. I hope that we talk here about test which simulates rapid maneuver (car is going stright reaching desired speed, then rapidly move left as trying to avoid unexpected object, and than again rapidly move to right)  something like this: ______/---\_______
*




--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maff
post 27 Jul 2005, 08:38
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 26 July 05




Cred ca totusi lumea se cramponeaza prea mult de faptul ca testul nu a fost real ci o inscenare.ADAC-ul are totusi cam 20 de milioane de membri.Hai sa fim seriosi, nu este o organizatie semiobscura asa cum se incearca sa se spuna.Nu faceau inscenari asa, doar de dragul de a se da in judecata cu Renault.Consecintele ar fi mult prea grave si sigur nu vor sa existe astfel de probleme.Eu zic ca ce ar trebui facut, ar trebui sa se concentreze totul asupra masurilor care trebuiesc luate.Pana si la testul EuroNCAP Loganul a iesit foarte prost la anumite aspecte.Asa ca ce sa ne mai invartim in jurul cozii.O masina cu alura si agilitatea unui tractor nu are cum sa nu pateasca anumite chestii.

QUOTE(costi @ 27 Jul 2005, 08:36)
Imi permit sa-l citez pe userul icatenej care iata ce spune la topicul similar in EN:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=46&t=23350&st=0
*


Hmm, dar ce desen este acolo arata doar ca masina vireaza stanga sau dreapta, nu stanga si apoi imediat dreapta asa cum se face in testul cu jaloane.


--------------------
Dacia SuperNova - B45MAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turatii
post 27 Jul 2005, 08:43
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 5 September 04




Nu apar Loganul, dar masini mult mai tari au picat testul elanului. Eu cred ca este un balon umflat artificial, la fel ca si crashtestul din revista germana.


--------------------
Kia Ceed 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joshx20
post 27 Jul 2005, 08:44
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 May 05




QUOTE(GeorgeB @ 26 Jul 2005, 10:49)
intrebarea e , parerea mea , DE CE SA SE RASTOARNE !

mi se pare inacceptabil !

ala e treaba lui cum e la volan , o fi remote cum am zis mai sus biggrin.gif

la pariu ca o supernova nu se rastoarna la testul elanului ? biggrin.gif
*




Am vazut la Top Gear un test de genu asta, facut cu sedanuri (era un Rover 75 si inca una parca) care trebuiau sa ocoleasca masina din fata in conditiile in care mergeau f aproape una de alta, iar masina din fata frana brusc de la 50 km/h. Faza e ca nu s-au rasturnat. Dar au repetat faza cu un Range Rover mai vechi... care s-a dat peste cap urat. Si ziceau ca n-au tupeu sa incerce cu un suv mai nou..pentru ca e clar: au centru de greutate prea sus si la viraje stranse e imposibil sa nu se rastoarne.

Cre ca e aceasi treaba si la Logan. E putin mai inalt decat restu masinilor de la clasa ei. Asa ca...

Plus inca ceva: pana la urma nu viteza in viraj e cea mai importanta...ci cat de strans e viraju, right?
Daca ar fi fost chiar asa instabila cum lasa ei sa se intelega, trebuia sa vezi numa logane cu fundu'n sus pa trotuare in Ro smile.gif)

Anyway...Loganu RULES!!!!


--------------------
Dacia Logan - AG10XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:03
Forum Renault