Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
Ake |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|||
AND |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Abureala totala !
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Revenge |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 July 05 ![]() |
Cred ca este cel mai serios topic deschis pana acum cu o problema pe tot atat de serioasa. Parerea mea este ca testul elanului la logan a existat si sunt de acord cu cei care spun ca a fost facut cu rea vointa de catre germani. Desi soferul poarta ochelari (ciudat) nu cred ca este om. http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12011 ce ar insemna ca un om in loc de casca de protectie sa poarte ochelari la impactul asta? Chiar daca acest test a existat sau nu, am sa iau curbele cu aceasi viteza si nu o sa ma schimbe cu nimic cele spuse de germani.
|
--------------------
Dacia
Logan
- B86GBA
|
|
coldplay |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
Ca sa nu se mai exagereze nici in privinta super-aparaturii foto necesare pentru surprinderea in miscare a detaliilor, poza ADAC cu James Bond (cum ii spun francezii pe forum
![]() ImageDescription - Dacia Logan im Ausweichtest; Serie1 Bild 7 Make - Canon Model - Canon EOS-1DS Orientation - Top left XResolution - 300 YResolution - 300 ResolutionUnit - Inch Software - Adobe Photoshop CS Macintosh DateTime - 2005:07:25 13:21:40 Artist - Thomas Dirk Heere YCbCrPositioning - Co-Sited Copyright - Copyright by Thomas Dirk Heere, D 60439 Frankfurt/M, Oberfeldstr.59 ExifOffset - 388 ExposureTime - 1/500 seconds FNumber - 4.50 ExposureProgram - Shutter priority ISOSpeedRatings - 100 ExifVersion - 0220 DateTimeOriginal - 2005:07:21 11:13:14 DateTimeDigitized - 2005:07:21 11:13:14 ComponentsConfiguration - YCbCr ShutterSpeedValue - 1/512 seconds ApertureValue - F 4.56 ExposureBiasValue - 0 MeteringMode - Multi-segment Flash - Not fired FocalLength - 300 mm UserComment - FlashPixVersion - 0100 ColorSpace - sRGB ExifImageWidth - 1772 ExifImageHeight - 1177 InteroperabilityOffset - 1088 FocalPlaneXResolution - 2886.36 FocalPlaneYResolution - 2885.81 FocalPlaneResolutionUnit - Inch CustomRendered - Normal process ExposureMode - Auto WhiteBalance - Auto SceneCaptureType - Standard Not exactly NASA equipment. Sublinierile imi apartin... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
carman |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
in aceasta seara, pe antena3 la "bizbazar" a fost difuzat un reportaj amplu despre avantul vanzarilor Skoda din ultima perioada (+50% aprox.) in defavoarea Volkswagen (-25% aprox.). concluziile le poate trage fiecare...
iata si replica Dacia, din Evenimentul Zilei: „In Suedia a trecut testul” „Nu putem comenta acest rezultat, deoarece nu stim imprejurarile in care a fost efectuat testul ADAC. Remarcile specialistilor germani contrazic rezultatele obtinute de Logan, tot la „testul elanului”, cand cele doua modele implicate in competitia europeana „Masina Anului 2005” au trecut probele efectuate in Suedia”, a declarat Monica Popovici, Directia de Comunicare Dacia-Renault. |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
Ake |
![]()
Post
#156
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
"comentarii?"
mda, uite unde era de fapt James Bond... ![]() deci : (scuza-ma ca te completez) poza 1 shooting la 11:13:14 poza 2 shooting la 11:17:01 poza 3 shooting la 11:28:09 later edit. EINZ Fie om fie dummy, superpilotul a disparut din masina in sub 4 minute. Si-a revenit din soc, a deschis portiera, s-a tarat afara, a inchis portira la loc. (in caz ca cineva mai e convins ca nenea ala e papusa cu ochelari poate inlocui cu "asistent(z)a l-a scos...etc.") Cum eu inclin sa cred ca e neamt cu par ma gandesc ca ar lua mai mult de 4 minute macar sa se repeada aia la masina si sa-l intrebe "-Ma Hans, mai esti intreg?" in loc de "Stehen sie bitte herr Hans, noch fier minuten, sa te trag in poza" ZWEI intre poza 2 si poza 3 au trecut 11 minute, timp in care masina a fost mutata pe iarba (in poza 2 sta cu parbrizul pe bordura iar in poza 3 se vad cioburile in prima pozitie) . De ce? DREI Asa cum a remarcat si coldplay, precum si un user ceva mai devreme, dinamica imaginilor -2 si -1 (primele puse de GeorgeB) este foarte ciudata. Daca am putea afla si shooting date-ul lor ar fi interesant. In poza -1 masina se afla intr-un unghi similar cu poza 1 dar sprijinita pe janta aliaj nu pe cea de tabla. PE ce parte s-a rasturnat de fapt masina? Daca s-a rasturnat imediat dupa momentul 1, deci pe stanga, si s-a rotit numai o data (greu de crezut ca ar arata asa de bine dupa 2 rostogoliri), de ce e bulita caroseria pe partea dreapta in poza 3? (in poza - 2 nu se exista inca lovitura) later later edit in poza 2, la cateva minute dupa accident, doi neni se indreapta alene cu mainile in buzunare la vestiare. de ce oare am senzatia ca ala blond din ei e Hans? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
coldplay |
![]() ![]()
Post
#157
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 26 July 05 From: - ![]() |
QUOTE(Ake @ 27 Jul 2005, 03:37) "comentarii?" mda, uite unde era de fapt James Bond... ![]() deci : (scuza-ma ca te completez) poza 1 shooting la 11:13:14 poza 2 shooting la 11:17:01 poza 3 shooting la 11:28:09 daca tot se speculeaza pe tema trucat/ne-trucat, macar sa analizam datele concrete... si prefer Sherlock ![]() Aha! Asta erau comentariile pe care chiar le asteptam, n-am vrut sa par ... nu stiu cum. As fi tare curios de unde a luat GeorgeB primele poze, preferabil originale, sa vedem ora la care au fost facute... Oricum, in 3 minute tipul de la volan era deja iesit din habitaclu si nenea facea poze la broscuta rasturnata, asa ca sigur nu a patit nimic saracul, desi i-a fost pusa viata in pericol de montantul ala ![]() This post has been edited by coldplay: 27 Jul 2005, 02:59 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-20-/// What comes around, goes around
|
|
asarban |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ma...voi nu vedeti esentialul din chestia asta
Vaaaa tooot cramponati pe era om nu era om Pe era janta de otel nu era janta de otel S-au chinuit sa il rastoarne, nu s-au chinuit... Sincer...toate chestiile aste PALESC in fata urmatoarei afirmatii: http://www.hotnews.ro/articol_27626-Un-tes...-la-65-km-h.htm BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Suntem site de specialitate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neee-am daaaat...... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
oldcipi |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 June 05 ![]() |
Informatia privind rasturnarea Loganului a fost data intentionat cu elemente vizuale "punctate" , adica numai situatiile critice din test.
Ce spaima , chiar asa greu era sa faca un film cu tot testul ? Atunci nu ar mai fi fost dubii in privinta detaliilor si situatiei care a dus la rasturnare. Sau ADAC nu a avut bani sa inchirieze o camera de mare performanta ? Hmmmm dubios ! Loganul are puncte tari si slabe ceea ce este normal la orice masina din aceasta categorie. Se pot exagera punctele slabe pentru a pune intr-o lumina proasta masina. Acestea ar putea da o "lovitura" vinzarilor , si , cred ca aceasta se urmareste. Trebuie sa privim masina in ansamblu cu plusurile si minusurile ei. Cred ca producatorul a efectuat teste suficiente si concludente inainte de a lansa masina pe piata. Eu am incredere in Logan ! |
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- AB-zz-zzz
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa rezumam recuzita testului: 20 jaloane de cauciuc, o camera digitala semi-profesionala si 2-3 amici, din care unul fratele nelegitim al lui Schumacher, pe nume Hans. In plus un logan fara un proiector de ceata si 3 roti hais si una cea ( hais- aliaj, cea- tabla).
Am ratat ceva ? |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
Kramer |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Rix are dreptate, daca insisti cred ca poti rasturna orice masina. Cu balans, pe un asfalt grunjos si un pic de viteza nu mi se pare mare lucru sa o dai peste cap.
Puteau gasi si astia de la ADAC probleme mai mari si mai reale, blocarea directiei, de exemplu: La Logan directia se blocheaza mai des decat la alte masini din clasa media: Passat, Laguna, Avensis... |
-------------------- |
|
lgn1.4 |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 October 04 ![]() |
parerea mea este ca trebuie sa asteptam sa vedem cum reactioneaza renault.si ar trebui sa reactioneze dur (ca sa ne multumeasca).
daca ar citi cei ce au facut testul ce argumente si contrargumente sunt pe acest topic, ce usor li se demonteaza lucrarea, ar trebui sa se lase de meserie(pe buna dreptate).sunt slabi rau de tot.cred ca si acr-ul nostru se descurca mai bine. off topi: am logan, am vreo 10.000 de km cu el. nu m-a dat pe spate, nu pot spune ca sunt superincantat.sunt multumit. e o masina buna, gandita de francezi pentru restu' lumii si facuta de romani.nu ii poti cere mai mult. |
--------------------
dacia
logan 1.4 laureate
|
|
stef_bn |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 23 July 05 From: Bistrita, BN ![]() |
Zau si astia, fac din tintar armasar. Dupa cum s-a mai afirmat in topicul acesta, orice masina se poate rasturna daca tii dinadins. Faptul ca Loganul s-a rasturnat la 65km/h denota faptul ca e o masina destul de stabila la banii ei. Eu unul nu iau curbe asa stranse cu 65km/h, sunt adeptul unui stil de condus mai prudent.
Imi amintesc de articolele care le-am citit la vremea respectiva despre rasturnarea lui A-classe in timpul aceluias test. Si atunci la fel mare vilva au facut, productaorul a trebuit sa faca unele modificari iar dupa o vreme lumea a uitat de testul respectiv, mai mult sau mai putin. Cred ca asa o sa se intample si cu Logan, la urma urmei orice minune tine 3 zile. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambition 1.6 Mpi
- BN-25-SRE Exista o solutie la orice problema, singura dificultate este sa o gasesti.
|
|
maxiK |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
Dupa ce am citit posturile colegilor forumisti si am studiat pozele am ajuns la urmatoarea concluzie:
S-a incercat rasturnarea Loganului dar nu s-a reusit. -in http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12011 se vede "pozitia fireasca" a lui hans uitati-va la mainile lui -asa cum s-a mai spus lipsa proiector si janta de tabla -urme de frane Daca tot nu s-a reusit au inclinat frumusel masina http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12012 -partea stanga a masini nu se vede deci putea fi sprijinita foarte usor -pozitia nefireasca a lui hans (james bond) - cat calm pe el fata de prima poza -apoi au rasturnat-o si a urmat povestea pe care o stiti. P.S. Cred ca hans nu a purtat casca pentru ca era sigur ca nu se va rasturna. ![]() |
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
bendix |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Vad ca v-ati exprimat multi parerea pe-aici, asa ca indraznesc sa vin si eu:
Despre poze si test, eu cred ca sunt adevarate. Am vazut cu ochii mei soferi, tot fara casca, ce reuseau sa puna in numai cateva secude dacia 1300 pe doua roti si sa mearga cu ea asa, vreo 50 de metri. Un profesionist poate face lucruri de necrezut cu o masina, inclusiv sa o rastoarne la viteze mici, asa cum au facut-o nemtii in test. Asa ca testul desi e real e neconcludent si tendentios as spune eu. Am incercat Logan-ul meu in curbe si nu se comporta mai rau decat dacia clasica, desi e mai inalt. E mult ?, e putin?, depinde .... Oricum pentru mine e suficient. Asa ca nu va fie frica, daca nu veti face cascadorii nu veti reusi sa rasturnati aceasta masina deja celebra in lume- Logan-ul. Testul prezentat, pentru mine reprezinta o bucurie din doua motive: - Este a doua poza cu Logan rasturnat pe care o privesc. (primul caz a fost un accident real petrecut in Romania). La ambele habitaclul s-a deformat extrem de putin. Se poate trage concluzia clara - rasturnarea Logan-ului nu este mortala daca ai centura pusa. - Soferul neam din test stia si el acest lucru, din moment ce nu si-a pus casca ![]() Astept de la nemti mai multe teste: Logan-ul cazut de pe pod, Logan-ul cazut in apa, Logan-ul sarind peste camioane, etc ![]() This post has been edited by bendix: 27 Jul 2005, 07:58 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
alx |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
bai nene... super marfa am ajuns sa ne citeze astia...
bottomline: la 65/ora daca tragi de volan maxim te rastorni. avea cineva vreo indoiala? E adevarat ca ezipsta unele masini care nu se rastoarna. aia intra in copaci sau prapastii sau contrasens la acelasi exercitiu... |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
mil |
![]()
Post
#167
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
Ake...poza 2 aia facuta la 4 minute dupa prima (cand janta musca asfaltul) e facuta cand masina nu se asezase, inca e in miscare....se vede clar in deeapta cum parbrizul incepe sa pleznesca si va mai plezni, cum masina e oblica fata de pamant intr-unghi de 10-15 grade si se va aseza la orizontala
...de asemenea...pozitia masinii este perpendiculara pe pista in 2 si in 3 e unghi de 150. Deci masina, dupa ce s-a asezat pe capota s-a si rotit un pic pe ea (f . explicabil)...ei bine daca intre poza 1 cand masina se duce...si poza 2 cand masina inca nu s-a asezat de tot...au trecut 4 minute...eu sunt popa catolic sau masina aia s-a rostfoolit fr-un... km... coldplay felicitarile mele....minutajul este o dovada absolut zdrobittoare....revin in postul urmator cu dovezi ale spuselor mele |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
maff |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Mda, oricum la ora asta este un consiliu la Dacia, unde se discuta si despre tema asta.Dupa cum ati vazut a aparut articolul si in ziarele romanesti.Deci eu zic ca este adevarata chestia.Si nu cred ca Dacia va lua vreo masura pentru siguranta pasagerilor.Or sa spuna:"Lasa ba ca merge asa"
Citez din Cotidianul de azi: Logan, sigur doar pina la 65 km/h Nicu Stan « Articolul precedent Articolul urmator » Supusa unui test de siguranta facut de Clubul Auto German, Dacia Logan s-a rasturnat in curba, la o viteza de doar 65 de kilometri pe ora. Expertii germani sustin ca, in cazul in care accidentul ar fi fost real, viata soferului ar fi fost in pericol. Aceasta intrucit sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat. Specialistii au ajuns la concluzia ca exista o problema de coordonare la sasiul automobilului, mai ales cind este vorba despre un viraj. Supusa testului Elch, adica testul elanului care consta intr-o manevra de viraj, la o viteza de 65 de kilometri pe ora, masina s-a rasturnat. „La masinile fara ESP (Program de Stabilizare Electronica), cum este cazul Logan, manevra respectiva trebuia sa conduca cel mult la un derapaj, dar nu la o rasturnare”, a declarat un specialist din domeniu pentru ziarul german „Hamburger Abendblatt”. Probleme la sasiu In pofida presiunii corecte din pneuri, janta s-a agatat de asfalt si a produs astfel catapultarea. Expertii germani au ajuns la concluzia ca exista o problema de coordonare la sasiul automobilului. In urma rasturnarii, sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat, intr-un caz real spatiul de supravietuire a automobilistului suferind o restringere masiva, ceea ce i-ar pune in pericol viata. ADAC a recomandat soferilor sa ia in considerare achizitia, la un pret similar cu cel al unui vehicul ieftin nou, a unui automobil rulat, dar cu mai multe elemente de siguranta. Renault spune ca nu-s probleme Anterior acestui test, Dacia a mai obtinut o nota proasta in cursul unei testari la accidente EuroNCAP, la manevra de carambolaj lateral fiind cotata ultima din cinci modele testate, mai arata ziarul nemtesc. Reprezentantii Renault din Germania au declarat ca automobilul testat de ADAC urmeaza sa fie examinat in detaliu. Dacia Groupe Renault sustine ca s-au efectuat mai multe teste de elan in care Logan s-a comportat foarte bine si ca Logan a fost aleasa masina anului 2004. In plus, reprezentantii Renault Romania mai spun ca Logan s-a comportat bine si la testele efectuate de catre jurnalistii suedezi la ei in tara. • |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
maff |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Diseara sau la pranz o sa aflu ce s-a discutat acolo si ca probabil nu se va lua nici o masura.Dupa cum spuneam, afara se iau masuri, dar la noi nu .
Sunt chiar curios. This post has been edited by maff: 27 Jul 2005, 08:18 |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
13nov |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
A reusit cineva sa identifice ce e chestia aia stralucitoare de pe janta?r.JPG ( Size: 19.18k )
Number of downloads: 293
This post has been edited by 13nov: 27 Jul 2005, 08:28 |
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
turatii |
![]()
Post
#171
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Tot am zis ca nu mai postez, dar ma mananca limba. Doua probleme am fata de aceste poze si de testul elanului Logan:
1. Eu nu cred ca se rastoarna decat daca vrei. 2. Nu am mai vazut nicaieri (nici nu cred ca exista) un test al elanului efectuat de piloti fara casca pe cap. Ma indoiesc ca cineva se poate urca intr-o masina, fie si Mercedes, constient ca incearca sa o rastoarne, fara casca pe cap. Numai bine, Robert ADAM |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
mil |
![]()
Post
#172
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
deci aveti in prima poza urmatoarele dovezi ca masina e pe finalul rostogolirii:
1) e inca inclinata fata de pamant la 10-15 grade 2) parbrizul nu e inca spart in partea dreapta dar ameninta sa o faca...incepand deja sa se bmbeze 3) distanta pana la pista pe partea dreapta e de cativa centrimetri...nu a lovit inca 4) masina e pependiculara pe pista cu botul pe iarba Aceasta poza e facuta la 4 minute distanta fata de celebra poza cu testerul zambitor care cade pe dreapta...in mod normal distanta dintre ele a trebui sa fie de maximi 20 de secunde... in pza urmatoare e clar ca masina e asezata, soferul iesit si vedeti ca ea nu mai este perpendiculara pe pista si ca apropae toata a ajuns pe iarba Attached thumbnail(s) 02_Dacia_Logan15_in_miscare.JPG ( Size: 155.26k ) Number of downloads: 159 03_Dacia_Logan_15_pozitie_finala.JPG ( Size: 122.72k ) Number of downloads: 135 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
scirocco |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 October 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
pozele sunt foarte reale. de ce incercatzi sa gasiti nod in papura... nemtilor...
si Canon EOS 1DS nu e o "coaja", desi modul in care s-au facut fotografiile nu par a fi chiar 100% profi. Asta este, s-a rasturnat... nu conteaza cum, vestea s-a dus... This post has been edited by scirocco: 27 Jul 2005, 08:40 |
-------------------- |
|
adimicu |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 25 October 04 From: Constanta ![]() |
Eu am ramas stupefiat de urmatorul pasaj dintr-un articol german: "Expertii germani sustin ca, in cazul in care accidentul ar fi fost real, viata soferului ar fi fost in pericol. Aceasta intrucit sistemul de sustinere a capotei, situat intre parbrizul frontal si cel lateral, a cedat."
Acu eu ce sa inteleg ca acest test nu a fost unul real??? |
--------------------
Ford
Focus
2005, 1.6Tdci 109Cp
- CT 82 AUM Cu cat maimuta se catara mai sus cu atat isi arata fundul mai bine.
|
|
maff |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Eu pun rasturnarea Loganului si pe seama inaltimii exagerate.Dupa ce ca arata urat, faptul ca este asa de inalta o face sa arate si mai urat si mai greu de controlat.Probabil ar fi util un ESP.Nu cred ca ar influenta foarte mult pretul.Mai ales ca mai toti spuneau de utilitatea lui (EuroNCAP, ADAC).Datorita acestui incident s-ar putea sa fie chiar obligati sa instaleze ESP.Nu pentru cumparatorii din Romania, pentru ca 99% din ei nici nu stiu la ce foloseste, cum nici de ABS nu auzisera, dar pentru cumparatorii din afara, care iau destul de in serios astfel de teste, chiar daca dupa ce au fost facute Renault va incerca musamalizarea lor.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
turatii |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Si in regulamentul testului elanului se precizeaza clar ca jantele si pneurile trebuie sa fie de acelasi fel. In acest test janta de tabla este capcana. E logic ca nu poti avea un comportament rutier corect si sigur cu trei jante din aliaj si una de tabla. Cred ca s-a intentionat rasturnarea Loganului.
|
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
costi |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Imi permit sa-l citez pe userul icatenej care iata ce spune la topicul similar in EN:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=46&t=23350&st=0 QUOTE(icatenej @ 26 Jul 2005, 16:23) In auto and TV magazine SAT in Serbia they performed many tests on Logan. Latest was side-by-side test between Logan and Lada 110. When they tested overal handling they did "north elk" test with both cars and Lada did it in 65 km/h speed with rear end showing unstability (but still far, far behind fliping on roof), and Logan passed it without any unstability going around 70 km/h. They broadcasted it on this Sunday, two days ago. So I saw it with my own eyes. I hope that we talk here about test which simulates rapid maneuver (car is going stright reaching desired speed, then rapidly move left as trying to avoid unexpected object, and than again rapidly move to right) something like this: ______/---\_______ |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
maff |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Cred ca totusi lumea se cramponeaza prea mult de faptul ca testul nu a fost real ci o inscenare.ADAC-ul are totusi cam 20 de milioane de membri.Hai sa fim seriosi, nu este o organizatie semiobscura asa cum se incearca sa se spuna.Nu faceau inscenari asa, doar de dragul de a se da in judecata cu Renault.Consecintele ar fi mult prea grave si sigur nu vor sa existe astfel de probleme.Eu zic ca ce ar trebui facut, ar trebui sa se concentreze totul asupra masurilor care trebuiesc luate.Pana si la testul EuroNCAP Loganul a iesit foarte prost la anumite aspecte.Asa ca ce sa ne mai invartim in jurul cozii.O masina cu alura si agilitatea unui tractor nu are cum sa nu pateasca anumite chestii.
QUOTE(costi @ 27 Jul 2005, 08:36) Imi permit sa-l citez pe userul icatenej care iata ce spune la topicul similar in EN: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=46&t=23350&st=0 Hmm, dar ce desen este acolo arata doar ca masina vireaza stanga sau dreapta, nu stanga si apoi imediat dreapta asa cum se face in testul cu jaloane. |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
turatii |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Nu apar Loganul, dar masini mult mai tari au picat testul elanului. Eu cred ca este un balon umflat artificial, la fel ca si crashtestul din revista germana.
|
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
joshx20 |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 May 05 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 26 Jul 2005, 10:49) intrebarea e , parerea mea , DE CE SA SE RASTOARNE ! mi se pare inacceptabil ! ala e treaba lui cum e la volan , o fi remote cum am zis mai sus ![]() la pariu ca o supernova nu se rastoarna la testul elanului ? ![]() Am vazut la Top Gear un test de genu asta, facut cu sedanuri (era un Rover 75 si inca una parca) care trebuiau sa ocoleasca masina din fata in conditiile in care mergeau f aproape una de alta, iar masina din fata frana brusc de la 50 km/h. Faza e ca nu s-au rasturnat. Dar au repetat faza cu un Range Rover mai vechi... care s-a dat peste cap urat. Si ziceau ca n-au tupeu sa incerce cu un suv mai nou..pentru ca e clar: au centru de greutate prea sus si la viraje stranse e imposibil sa nu se rastoarne. Cre ca e aceasi treaba si la Logan. E putin mai inalt decat restu masinilor de la clasa ei. Asa ca... Plus inca ceva: pana la urma nu viteza in viraj e cea mai importanta...ci cat de strans e viraju, right? Daca ar fi fost chiar asa instabila cum lasa ei sa se intelega, trebuia sa vezi numa logane cu fundu'n sus pa trotuare in Ro ![]() Anyway...Loganu RULES!!!! |
--------------------
Dacia
Logan
- AG10XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:03 |