DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Testul Elanului la Logan, Sorry guys...

ovidiusoft
post 26 Jul 2005, 21:14
Post #121


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Ar fi interesant de vazut poza a 2-a din postul 24 la o rezolutie cat mai mare, ca sa fie clar daca este manechin sau om.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 26 Jul 2005, 21:19
Post #122


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cred ca LGN reprezinta o amentiare serioasa dpdv al pretului si concurenta plateste teste care sa iasa rau ... conspiratia lgn.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rix
post 26 Jul 2005, 21:31
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 July 05




Alerg din 1986 la raliuri (miine plec la Sibiu unde e etapa) si va spun sincer ca daca vrei sa rastorni o masina ,o rastorni indiferent ce sisteme are din fabrica . Oricum poza cu tipul la volan e dubioasa , nici un pilot de teste normal la cap nu s-ar sui la volan fara o minima protectie ( casca macar) . Concluzionez : 1.poza e o facatura -2. orice masina poate fi rasturnata ( uitati-va la pozitia rotilor)


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 - PH 03 WST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 26 Jul 2005, 21:31
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




e o problema falsa. argumente:

*orice autoturism obisnuit cu exceptia celor sport poate fi "adus" pe 2 roti. fara obstacol. stiu asta de la un pilot de incercare cu experienta de la RAR, si de la altii care concureaza in prezent in C.N.Raliuri. am prieteni acolo. am intrebat daca ei pot rasturna un VW Golf (fara ESP, sau dezactivat), pe drum drept fara obstacol. raspunsul a fost: "DA"

later edit: nu e vorba de rix...

*cred ca toti cei care au cazut in capcana nu au vazut emisiunea TOP GEAR pe BBC WORLD, prin iarna, in care se punea EXACT PROBLEMA ASTA ! adica: SUV-urile pot fi rasturnate la la 40-50 km/h, turismele (exceptie sport) intre 70-90 km/h.

deja pute. cred ca va trebui sa ne obisnuim cu tendinta presei germane in a extrage diverse "slabiciuni" ale automobilelor moderne si a le atribui exclusiv logan-ului. din nefericire pentru ei, masina circula pe sosele de mai bine de un an, si nu exista nici un fel de date cum ca ar fi mai nesigura decat celalalte...



This post has been edited by carman: 26 Jul 2005, 21:46


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 26 Jul 2005, 21:43
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




QUOTE
cred ca va trebui sa ne obisnuim cu tendinta presei germane in a extrage diverse "slabiciuni" ale automobilelor moderne si a le atribui exclusiv logan-ului.

Pe mine nu asta ma enerveaza, ci toti alarmistii meschini care de-abia asteapta sa auda ceva de rau de logan, indiferent daca e fondat sau nu, ca sa inceapa cu urlete si galagie.. "BAAAA!! LIGHEANUL ALA? CONSERVA,BUTOIUL, SICRIUL ALA?"

sheesh...


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jul 2005, 21:43
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




carman posibil sa fie cum zici tu, dar de ce au inchis linia de productie la A-klasse si la TT cand au avut probleme asemanatoare ?
Eu cred ca noi nu realizam cerintele si pretentiile pe care le au vecinii nostri din europa...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 26 Jul 2005, 21:46
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cred ca este vorba despre un test facut in circumstante cam ciudate. Am rezerve in a crede tot ce citesc, nu e legat numai de logan.
La testul elanului este critica presiunea in roti. Daca pe roata din exteriorul virajului fata ai presiunea mica te rastorni. Inclusiv Logan, ba chiar orice masina (no esp). Dati-mi unul masina si va produc poze asemanatoare cu acestea.

Cat despre incidentul Loganului rasturnat de o alta masina, nu are nici o relevanta in discutia actuala deoarece as zice ca e cu totul alta dinamica rasturnarii in caz de accident (hint:apar forte suplimentare). Masa autovehiculelor implicate in accident conteaza mult mai putin decat restul variabilelor (vezi cazul cu o alta masina rasturnata de motocicleta BGS).

This post has been edited by cosmin_m: 26 Jul 2005, 21:47


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 26 Jul 2005, 22:08
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




Carman, exact asta vroiam sa zic si eu.
Pe exprorer este emisiunea "5th Gear" O stiti nu?
E, acolo s-au facut astfel de teste. E, ei au reusit sa rastoarne un Range Rover la 50km/h. Au reusit!
Oricum concluzia lor a fost ca testul acesta nu este foarte relevant, adica nu se prea poate standardiza si sa apara la NCAP de ex.

Eu tind sa cred ca pozele sunt trucate. Adica bineinteles de ce "pilotul" nu poarta casca? La 5th gear pilotul de teste putra protectie!
De ce poarta ochelari?
Si mai ales.....cum poti fii asa calm? Totusi....nu te ia deloc prin surprindere faptul ca masina a piedrut controlul si urmeaza sa se rastoarne?
Ori trucaj ori rasturnare fortata!


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 26 Jul 2005, 22:21
Post #129


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




A aparut si pe Hotnews, stirea, in formatul consacrat "romania, o tara sub ape":

http://www.hotnews.ro/articol_27626-Dacia-...pasagerilor.htm

Ce este interesant:

Producatorul francez isi apara, insa, modelul. Purtatorul de cuvant al reprezentantei Renault din Germania, Martin Zimmermann, afirma ca „la testele efectuate de compania insasi nu au fost probleme cu Dacia Logan, automobilul testat de ADAC urmand sa fie examinat in detaliu de catre firma Renault”.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 26 Jul 2005, 22:22
Post #130


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




problema se discuta de azi dimineata pe un forum in FR:
rezumat:
au vazut aceleasi balbe in testare ca noi, in mare nu contesta autoritatea ADAC, pozitia testerului e f. dubioasa...multi spun ireala...
parca ar face reclama ma deodorant antiprespirant...nu sunt lasat la greu indiferent de pozitie:

pentru francofili:
http://www.forum-auto.com/sqlforum/section1/sujet310583.htm


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 26 Jul 2005, 22:28
Post #131


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Eu as remarca doua chestii, care le-am mai scris pe undeva, dar au disparut.
1. Testul asta apare pe prea multe ziare si site-uri nemtesti. A se urmari linkurile date pana acum. Parca prea mare interesul pentru un automobil de doi lei asa cum sustin nemtii.
2. Apare in toate articolele intr-un fel sau altul remarca" mai buna/sigura la acelasi pret o masina SH (nemteasca). Sa nu uitam ce piata au SH nemtesti (Europa de Est, cei mai putin avuti din vest) si care pe langa pretul brut al masinilor (bani care intra in Germania) mai aduc bani si din productia de piese de schimb. Vreau sa spun cu asta ca nemtii pierd bani si din scaderea cererii de Sh

si al treilea
Exista un topic la Logan English Corner (unde rugamintea mea ca moderator e sa va abtineti sa postati) unde un user afirma ca a vazut un test comparativ similar in Serbia si in care Loganul nu s-a rasturnat.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 26 Jul 2005, 22:32
Post #132


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




info hotnews schioapata se vede de la o posta ca e in poligon ntr-un camp, cu mai multe piste...fara trotuar, nu pe o strada dintr-un oras:

"ADAC a testat comportamentul masinii pe o strada inchisa circulatiei din localitatea Grevenbroich (landul Nordrhein-Westfallen). "


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 26 Jul 2005, 22:41
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Inca o intrebare: de ce nu sunt puncte d-alea galben/negru pe masina? Ca sa o filmeze cu camera de mare viteza?
Ulterior se putea da caseta publicitatii si urmarit exact ce si cum (inclusiv verificarea vitezei). La toate crash-test-urile am vazut asa ceva...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fire
post 26 Jul 2005, 22:43
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 12 May 05
From: Bucuresti




poate pt ca nu a fost un test oficial


--------------------
Logan Ambition - B XX RHS
"Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 26 Jul 2005, 22:48
Post #135


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Eu as zice ca n-a fost crash-test de loc. Va rog faceti diferenta intre un crash-test (care are ca finalitate masina zob) si un test de comportament rutier ca acesta. ( smile.gif evident excluzand ipoteza ca de fapt s-a intetionat a fi crash-test smile.gif )
OT:
mil, francezii aia de pe forum par destul de isteti.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carman
post 26 Jul 2005, 22:52
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 9 May 05




oricum ar fi, intrebarea e foarte bine pusa si ramane in vigoare:
unde este filmul ? de ce numai poze ?

si inca ceva: daca ADAC-ul si cine a mai facut teste prin germania, sunt atat de seriosi, credibili si respectabili, de ce nu au anuntat inainte de a face testul, P R E S A ? astfel s-ar fi putut sti exact modul de testare si s-ar fi vazut din toate unghiurile...


in alta ordine de idei: cred ca daca publicatiile germane ar fi scos in evidenta toate hibele din categoria "asa face la toate" reclamate si CONFIRMATE aici pe forum, ar fi speriat mult mai tare cumparatorul german...

This post has been edited by carman: 27 Jul 2005, 00:36


--------------------
◊ ◊ - ◊
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valeriu
post 26 Jul 2005, 22:54
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 20 April 05




M-am uitat si eu pe poze : lipsa lampii de ceata pe partea stinga si faptul ca roata stinga fata nu are janta de aliaj (ca celelalte 3) arata clar ca masina a trecut mai multe socuri , iar cel mai tare chiar pe partea stinga fata . Oare cum era posibil sa se stie sigur ca , in urma primelor socuri , nu s-a pierdut din presiunea rotii, lucru care ar fi ajutat destul de mult ca janta sa "agate asfaltul". Ca doar nu au stat cu manometrul pe roti la fiecare 5 min !
Oricum , fara sa fac reclama Golanului , este clar ca s-a VRUT rasturnarea lui ! mad.gif


--------------------
Dacia Logan /Break 1997 - B71xxx/B40YYY
Un lucru care incepe bine se termina prost. Un lucru care incepe prost de termina si mai prost. (by Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 26 Jul 2005, 22:56
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Faptul ca ADAC a dat publicitatii niste rezultate ale unor teste nu trebuie luat automat ca litera de lege! Renault este cel putin la fel de reputata pentru masinile pe care le face ca si ADAC in domeniul ei, sa nu uitam asta. Se folosesc insa din ce in ce mai des in zilele noastre tehnici de tip "social engineering", care se bazeaza pe aceeasi tendinta naturala umana paguboasa la care se refera si zicala noastra cu nebunul care arunca piatra si desteptii care se chinuie apoi sa o scoata... Adica e infinit mai usor sa lansezi un zvon caruia sa ii dai o aparenta de credibilitate decat sa demontezi apoi acel zvon si sa repari pagubele create.
Va lamuresc imediat de ce am dat-o pe filosofie. Aveti putina rabdare si cititi neaparat, ce scrie pe aici (in ordine):

http://www.aim.org/aim_report/A3726_0_4_0_C/
http://www.antiquecar.com/feature_suzuki.php
si apoi
http://www.detnews.com/2004/autosinsider/0...utos-206956.htm

Am dat peste primul articol cautand conditiile exacte in care trebuie sa se desfasoare testul "elanului" si mi s-a parut incredibil de "on topic". Finalul e putin in doi peri, dar trebuie sa ne gandim ca exista si intelegeri de culise. Ramane ideea de la inceputul post-ului...
Daca mai adaugam si cateva lucruri bizare (janta de tabla de pe stanga fata - e evidenta, sunt fff familiarizat cu jentile de pe logan si cum arata din exterior-interior, contra luminii, etc ; lipsa proiectorului blink.gif ; soferul fara protectie si impasibilitatea lui - e om, nu manechin, se vad cutele pe gat in partea dreapta, asta daca nu cumva cei care au facut testul au investit mai mult intr-un manechin high-tech decat in masina!; urmele de franare - in testul elanului, indiferent de viteza, nu se franeaza!; lipsa incarcarii masinii conform specificatiilor obisnuite pentru acest test (all available seats); recomandarea de la sfarsit, de a cumpara sh ohmy.gif , care nu are nici o legatura cu un jurnalism obiectiv) cred ca pentru un ipotetic specialist adevarat in public relations al Dacia ar fi chiar o placere sa combata public, rece si cu argumente, afirmatiile nemtilor.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 26 Jul 2005, 23:05
Post #139


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




si alta chestie auzita dar nepozata e deformarea stalpului pe partea soferului....ni se arata doar din celalt unghi pozata masina... pai de ce?

apropo soferul respectiv cum a scapat din elan test...cica i s-a deformat plafonul.. si e destul de inalt...un cucui se impune nu? finalmente daca masina a cazut pe o rana, partea lui...trebuia sa dea voios cu capul de geam, oglinda sa se paradeasca...sa ii sara ochelariii de pe nas...adica...ok...s-a rasturnat...ceea ce vedem noi e un Logan cu rotile in sus care arata destul de netavalit...desi in relatare se spune ca e un pericol...unde sunt efectele acelea negative...pe care le presupunem cand vedem un om neprotejat (care nu e cascador) dandu-se de-a dura cu masina la 65 de km/h?

Airbagul...il vedeti careva declansat? cioburi pe jos...plastic zburat...fiare indoite?

later edit..in pzele mari sevede intr-un colt cum plezneste parbrizul fata (masina e inca in rostogolire si se va mi roti cu 30%) ce mai e ciudat e ca in fundal doi baieti se departeaza cu spatele fara reactie...desi cred ca zgomotul ar fi trebuie sa i determine sa se intoarca...

in ultima poza, cu soferul iesit, pe jos in spate se vad si niste cioburi (nu stiu de la ce) si vagi deformari care sunt in zona usii spate??? si aripa fata e deformata clar...altele insa sunt ascunse de decor...la fel stalpul 2 nu il vedem deloc, ca se interpune un marcaj...cert e ca...daca sunt deformari grave nu le vedem si tre sa credem adac pe cuvant...si sa ne luam un SH nemtesc asa cum ne sfatuiesc...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mephistone
post 26 Jul 2005, 23:08
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 11 January 05
From: Timisoara




Nemtii fac orice ca sa nu intre loganul prea tare pe piata lor.Europenii astia sunt mai imputiti decat cred majoritatea romanilor,ce mama naibii,ala se urca la volan fara protectie si cu ochelari? pentru mine nu face 2 bani testul asta,am avut un accident frontal cu un ford mondeo de l-am facut praf si la mine s-a deformat doar armatura barii de se mirau toti ca prostii cum de nu s-a distrus loganul.Hai sa incepem ,dragi romani,sa ne folosim mai mult ce avem pe umeri ca prea ne cred toti fraieri,o fi tara asta corupta da prosti nu suntem.Cei de la renault au spus bine,vom verifica masina in detaliu (ca aia o sa spuna ca au pus roata de rezerva pe fata din tabla ,...),nu mai comparati supernova sau solenza cu logan ca nu-si are rostul.

Apropo,stiati ca in italia daca te prind carabinierii ca ai cumparat un pantof chinezesc iti dau amenda 500e?
Stiati ca francezul e comunicativ cand vii ca turist in franta dar se schima daca ii spui ca tu vrei sa ramai in franta?
Daca vreti o informatie utila despre marea UE vedeti ce scrie in ultimul capital.

Mil are dreptate,as fi vrut si eu sa vad avariile masinii,poze care sa sustina ceea ce declara ei pe acolo.



This post has been edited by mephistone: 26 Jul 2005, 23:26


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 - cameleon
don't worry,be happy,feel good
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 26 Jul 2005, 23:17
Post #141


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Coldplay, excelenta seria de link-uri. Sa ne asteptam oare acum ca cineva sa rastoarne un Logan si sa dea in judecata uzina? Foarte plauzibil daca producatorul nu va lua repede masuri.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 26 Jul 2005, 23:20
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Francezii de pe site-ul indicat de mil sunt super-haiosi smile.gif Si nu le-a luat mai mult de 2 pagini ca sa-si dea seama ca testul e mai mult decat dubios... Interesant e ca nici unul nu a inceput sa strige ca Loganul e pericol public, spre deosebire de multi de pe aici. Si cand ma gandesc la desteapta de esca si la profesionalismul deosebit al protv-ului, imi dau iar seama ce usor e sa aduci minerii in Bucuresti sa faca un macel legitim...


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 26 Jul 2005, 23:36
Post #143


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




coldplay...comoara la casa omului esti, 2 mesaje, 1 f. documentat, intrat azi prima oara...pe topicul asta...bravo...sper sa rezisti.


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emanu450
post 26 Jul 2005, 23:37
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 6 July 05




Mda, dupa cum suna "asa-zisul test" al nemtilor, dupa mine lucrurile stau cam asa: 1) Sunt de acord cu cei care sustin ca acest test este o mizerie nefondata, bazat pe un fapt care s-a petrecut in niste circumstante suspecte din multe puncte de vedere.
2) Probabil ca dupa ce au analizat la sange inaintea acestui test Logan-ul, vazand ca piata totusi nu reactioneaza la articolele lor, s-au gandit sa mai traga unul, vezi Doamne, masina se si rastoarna la fenomenala viteza de 65 km/h. La banii de Logan, ce Doamne iarta-ma poti sa pui ESP si alte chestii din astea! Vorba unui forumist de mai inainte, sa scoata si VW broasca aia de vreo 3000 Euroi, cu care se tot mandreste ca va apare, dotata corespunzator pt siguranta nemteasca: ABS, 4 AIR-baguri si alte prostii din astea!

Scuze off-topic, dar nervii mei ma preseaza si tre' sa descarc aici: aveam o parere buna despre nemti, dar felul in care isi bat joc de Logan, m-a facut sa-mi schimb atitudinea despre ei, in mare parte. Asta dovedeste ca nu-s capabili sa faca fata unei concurente si mai usor arunca cu noroi, decat sa combata si ei printr-un produs de ce nu, mai bun si mai ieftin(daca e posibil)... aveau totusi aproape un an de la paritia Loganului, sa produca ceva!

This post has been edited by emanu450: 26 Jul 2005, 23:40


--------------------
dacia logan - is-xx-xxx
Logan Ambiance IS-05-xxx din august 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 26 Jul 2005, 23:45
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Off-topic: Thx, mil! De rezistat rezist de vreo 2 ani si jumatate pe forum, doar ca "undercover"... Adica am tot citit ce s-a scris pe aici, insa m-am abtinut sa comentez. Datorez multe din cunostintele despre masina mea forumului si simteam ca trebuie sa cotizez si eu putin smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 26 Jul 2005, 23:55
Post #146


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




As vrea sa fac o sinteza a ceea ce s-a vorbit aici:

ADAC este echivalentul german al Automobil Clubul Roman
Testul elanului penru cine nu a avut timp sa citeasca consta in: incarcarea masinii la capacitatea maxima, ocuparea tuturor locurilor disponibile din masina, si se va incerca evitarea unui pericol iminent aparut pe sosea---cei ce au inventat testul spun asa:NU SE RECOMANDA A SE FACE O ASEMENEA MANEVRA IN TRAFIC PENTRU CA SIGUR VETI ISCA UN ACCIDENT DACA NU FRONTAL CEL PUTIN LATERAL.

Pozele sunt facute cu o camera care ar trbuii sa coste enorm( chiar pretul autoturismului) tinand cont ca se vede textura cauciucului....aici e vorba si de miscarea relativa de rotatie (a rotii)in jurul axului, deplasarea in viteza a masinii..se presupune ca avea o viteza de 65km/h cand s-a rasturnat, deplasarea(rasturnarea) in lateral a masinii...... aici chiar tre sa ai o camera fffff buna si nu vb prostii...ca sa fiu inteles mai bine timpul de expunerefffffff mic de ordin uSEC, asta daca nu cumva rotile erau franate atunci..cred ca e Ambition masina.

Taierea din cadru a partii stangi in timpul rasturnarii..ceea ce in fotografie ESTE INTERZIS asta daca vrei sa fie profesionist facuta
Neprezentarea nici macar incadru general a partii stangi a autoturismului..pentru a vedea acel stalp fisurat(cel putin sa nu mai zicem de zgarieturi si altele

Echiparea masinii cel putin ciudata trei roti din aliaj si o a patra DOVEDITA AICI a fi din tabla.

Si ultima( cel putin atat imi aduc aminte sa fii citit) MANECHINUL CARE PANA LA URMA ESTE OM care nu schiteaza nici un gest in comparatie cu testul anterior facut tot de nemti(cel cu jaloane----poate va mai amintiti) in care cel de la volan avea o fata de parta intra in el un 747, aici pilotul nu poarta casca de protectie, are ochelari, si culmea e foarte linistit.

Pana si cei mai tari piloti un conditii extreme su o mimica cel putin crispata( daca nu ma credeti urmariti-va prietenii in conditii de trafic)

Se mai bate campii in articol cu controlul stabilitatii...pai la o masina asa de inalta numai ultimul sistem ar fii in stare sa redreseze masina pentru ca acum sistemul electronic intervine si asupra DIRECTIEI
aaaa...tot timpul se recomanda sa se cumpere SH si nu LOGAN
CIREASA DE PE TORT:

La TV asta seara mare stire LOGAN A PICAT LA ACELASI TEST CA A CLASSE. Eu cred ca pana la urma Basescu avea dreptate cand spunea ca la stiri lucreaza niste domnisoare preocupate de cum arata si atat si care citesc de pe promter ce a scris un DOBITOC.

SA LE ZICA DOMNE CINEVA LA REPORTERII ASTIA DE FORUMUL ASTA CA POATE SE MAI LAMUREAU SI EI!!!!
laugh.gif
In rest ce sa va zic..cea mai buna masina e aia pe care o ai

This post has been edited by dydycom: 27 Jul 2005, 00:08


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 27 Jul 2005, 00:52
Post #147


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




MA uit la a doua poza. Rotile alea asa "fixe" tre sa fie ? In plina miscare ?


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coldplay
post 27 Jul 2005, 01:20
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 July 05
From: -




Ma tot uit la pozele pe care le-a postat GeorgeB pe prima pagina a topicului... In http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12011 masina este inclinata rau spre dreapta, in timp ce in http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=12012 e inclinata spre stanga, pozitie din care a si "decolat". Daca masina si-a revenit din prima pozitie, e deja o realizare majora... Acum, avand in vedere ca testul ar fi avut loc la 65 km/h, e clar dupa mine ca:
- ori rastunarea a survenit la o incercare ulterioara, pentru ca altfel nu avea timp sa se redreseze, sa se intoarca pe partea cealalta, sa decoleze si sa se opreasca la o distanta atat de mica de conurile din plastic. (deci baietii au incercat in repetate randuri sa o rastoarne, si pe stanga si pe dreapta. De aici poate si ideea de a inlocui un pneu cu cel de rezerva... )
- ori s-a tras intentionat violent de volan in sens invers imediat dupa redresare, ca un fel de al doilea test al elanului, succesiv, in sens invers, manevra care nu poate avea decat un singur rezultat, indiferent ce masina si cu cate esp-uri ar fi dotata...

Inca ceva... Citisem undeva ca e ciudat totusi ca nu poarta nici o protectie soferul si ca probabil ca a fost o surpriza ca s-a rasturnat. Cand vezi o masina ca ajunge pe doua roti (in prima secventa), inclinata la 45 de grade, dupa ce reusesti sa o redresezi cred ca te gandesti de doua ori daca mai faci figura o data... Oricum nu mai poate fi vorba de surpriza. Figura de poker a individului spune insa totul. Stunt man? Posibil...


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-20-///
What comes around, goes around
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 27 Jul 2005, 01:20
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Mai, un aparat foto de cateva mii de euro - aflat in dotarea multor profesionisti - este arhisuficient pentru astfel de fotografii. Si zic cateva mii pentru ca - avand acces limitat la net - n-am putut constata care este rezolutia pozelor; altfel poate fi vorba si de-un aparat de 6-8MP de mai putin de 1000euro.
Este extrem de usor sa "ingheti" o anvelopa.


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 27 Jul 2005, 01:31
Post #150


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Mai baieti, io cred ca faptul ca nenea pilotu nu poarta casca plus alte cele e de fapt reclama la Logan, un fel de "iaca tata, te rastorni cu ea si tot n-ai nimic, iesi, te scuturi, iti aranjezi ochelarii si pleci mai departe spre servici." smile.gif
Acu pe bune, glumesc si nu prea, la faza asta au fost chiar fraieri, daca tot vroiau sa discrediteze masina trebuiau sa-l imbrace pe ala in cosmonaut, ca sa creeze impresia de nesiguranta prin nevoia de masuri extreme de protectie. Da asa, p-ala pare sa-l doara la basca de ce se intampla, zici ca se uita dupa femei in timp ce masina i se rastoarna, ca si cum e sigur ca nimic rau nu i se poate inttampla.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 21:39
Forum Renault