Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
![]() ![]() ![]() |
Testul Elanului la Logan, Sorry guys...
nik1965 |
![]()
Post
#61
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
goos |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 October 04 ![]() |
Masina s-a rasturnat catre parte opusa celei care se vede in fotografie. Deci cel mai probabil deformarea e pe acea parte, care nu e vizibila in poza.
|
-------------------- |
|
maff |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Sunt curios daca va aparea stirea asta la TV.Presupun ca da.Si probabil ca vor prezenta si filmul din care sunt luate imaginile.Mai spun inca o data, nu cred ca o revista ca Der Spiegel sa faca glume sau sa scrie minciuni.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Mie mi se pare ciudat ca lumea nu zice nimica de viteza relativ mica la care s-a facut testul 65 de km pe ora. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la 80 la ora. Apoi pana acuma toata lumea se plangea de montana ca nu au aderenta, cum de nu a derapat masina dat fiind faptul ca era si goala masina?? Mi se pare un comportament periculos care poate duce oricand la rasturnare in cazul in care intri prea tare in viraj cam ca si la masina mea
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
JohnyBe |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 31 March 04 From: Brasov ![]() |
Pana nu vad filmul eu tot inclin sa cred ca pozele-s trucate. Mi se pare ca se vede decupajul. In poza i5703.jpg se vede si o pata de lumina acolo unde nu ar trebui adica sub roata din fata stanga unde este umbra.
LE : Si de ce rotile par a nu se misca? La 65Km/h nu cred ca le poti vedea ca atunci cand nu se rotesc. This post has been edited by JohnyBe: 26 Jul 2005, 12:17 |
--------------------
SLZ Clima
LGN Laureate 1.4
- BV 09 UDY
|
|
maff |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Hmm, oare sa fie o conspiratie?Sa fim seriosi.Sunt sigur ca filmul exista pe net.O sa-l mai caut si eu.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
Ake |
![]()
Post
#67
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JohnyBe @ 26 Jul 2005, 11:12) Rasturnarea masinii nu are legatura cu testul facut de nemti. Care se pare ca arunca cu noroi in Logan non stop. De ce? Oare le e frica sa nu cada (n-o luati ad-literam) piata SH-uri din Germania sau ... Pai cam asta concluzia de pe site-ul ADAC (google translate) QUOTE The General German Automobile Association requests the vehicle manufacturers not to neglect also with cheap cars so mentioned security. Autobuyers should consider themselves in such a case whether they do not decide for the same price better for a used car, which offers more security reserves . |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
maddan |
![]()
Post
#68
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Bai m-ati spart cu pozele voastre trucate!!
Voi nu intelegeti ca daca astia de la bild ar avea tupeul sa prezinte astfel de poze pe post de ADEVAR, i-ar suge Renault de bani 20 de ani de acum incolo?? Pozele sunt cat se poate de reale. Facute cu un aparat digital pro, de catre cineva care stie sa faca poze. Si cu asta basta. Dom'le, e fenomenal cum daca se ia cineva de THE CAR sariti cu totii ca arsi. Piece of advice: bucurati-va ca puteti conduce cea mai buna Dacia construita vreodata. Dar la viteze mari, incercati sa nu trageti extrem de brusc de volan. Veti pati fix aceeasi figura cu cel de mai sus. Garantat! Ma intreb ce va face Dacia in urma acestui test. Pentru ca este evident ca trebuie sa faca ceva. Iar acel "ceva" costa bani, nenicule! Un ESP nu ar costa atat de mult - ~500 euro in plus. Numa' ca costurile de implementare a unei linii ESP in uzina cred ca sunt muuult mai mari. Si da, sunt multe masini fara ESP pe piata. Da' au centrul de greutate mai jos si nu au nevoie de ESP. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
adso |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
chestia cu rotile care nu se misca se rezolva foarte elegant cu un aparat foto cu timp de expunere mic. de fapt, usoara "uniformizare" cromatica indica chestia asta.
iar cu "decupajul", sa stiti ca compresia in .jpg genereaza astfel de "tuse". |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
bunicu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
QUOTE(ViperRS @ 26 Jul 2005, 13:13) Mie mi se pare ciudat ca lumea nu zice nimica de viteza relativ mica la care s-a facut testul 65 de km pe ora. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la 80 la ora. pai nu zice ptr ca nu are de ce. testul elanului se face la viteza aia, ca daca il faci la 130 sa da peste cap si mercedesul. sper sa nu bat cimpii dar testul consta in evitarea prin viraj brusc stinga a unui obstacol imaginar aparut in drum si apoi revenirea prin viraj dreapta pe aceeasi banda de mers. se numeste testul elanului ptr ca a fost inventat de nordici, carora li se inimpla des sa le apara elani pe drum ![]() This post has been edited by bunicu: 26 Jul 2005, 12:25 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|
lungan |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Trucaje ieftine. Daca puneau un filmulet mai era ceva. Oricum, daca vrea cineva sa-si rastoarne masina la 65 km/h e foarte usor daca nu ai ABS si ESP. Totul e sa vrei
![]() ![]() ![]() Situatia reala e descrisa cu alb, desi cred ca raportul dintre forta de inertie si cea centrifuga trebuia sa fie mult mai mare. Forta rezultanta cel mult ar fi trebuit sa ridice roata stanga spate. Daca vroiau s-o rastoarne trebuiau sa vireze mai mult si sa franeze. Altfel... nici o sansa. Saptamana trecuta am facut un drum de ~ 800 km si am avut ocazia sa testez masina mai bine. Mie mi se pare ca se comporta bine in viraje si este destul de stabila. Dar nu am incercat niciodata sa franez in curba. Cel putin nu atat cat sa blochez rotile. l57030.jpg ( Size: 22.67k ) Number of downloads: 725 |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
maff |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,366757,00.html vad ca mai exista si in alte ziare articolul...... Daca era intr-un singur ziar ziceam ca poate or fi trucaje, dar sunt deja 2 reviste foarte importante. This post has been edited by maff: 26 Jul 2005, 12:29 |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
bunicu |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
apropo de testul elanului
" La testul elanului, un conducator auto instruit poate influenta mult rezultatul testului prin strategia de conducere aleasa" http://www2.bilstein.de/ro/produkte/testmethoden.php3 This post has been edited by bunicu: 26 Jul 2005, 12:27 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|
marafetu_80 |
![]()
Post
#74
|
![]() ZKR Power Group: Members Posts: 190 Joined: 17 November 04 From: Dr. Taberei Buc. ![]() |
Tataie din poze zici ca se duce la piata nu ca testeaza o masina iar daca ei erau siguri ca o rasturnau , au avut asa incredere oarba in centura aia de siguranta?
Nu tu casca , nu tu un echipament iar daca era papusa de ce au gasit un mos obosit? Chestia e destul de interpretabila. |
--------------------
ZKR
Egee 1.6MPI
2005/Preference Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
|
|
maff |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Si daca chiar vroia sa rastoarne Dacia aia, crezi ca nu-si lua si el masuri de protectie?Si hai sa fim seriosi, sa foloseasca un cric?Cred ca glumeai cand ai scris asta.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
Mache |
![]()
Post
#76
|
![]() Chibiț autorizat Group: Members Posts: 109 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- B-18-X... "Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#77
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
ASTIA DENIGREAZA LOGANUL ! RUSINE !
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
costi |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
mama ce se strofoaca unii sa demonstreze ca e o inselatorie..
Si toti au Logan. Mai oameni buni ziceti mersi ca v-au deschis astia ochii si stiti ca faceti testeul elanului, la 65 va dati cu cracii in sus. Uitati-va la nenea asta lungan cit a muncit saracu, ca pina la urma sa spuna "Mie mi se pare ca se comporta bine in viraje si este destul de stabila". Pai cine a spus contrariul stimabile ? Mai bine decit sa pirzi timpul cu demostratia aia, citeai in ce consta testul elanului. Fii atent: Se ia una bucata masina incarcata la maximum admis si se parcurge un traseu in forma de S delimitat cu conuri pe care nu trebuie sa le ating. La o anumita viteza, masina fie va derapa fie se va rasturna. Masinile de kko se rastoarna la viteze mici iar cele ca lumea la viteze mari sau niciodata (Trabantul nu s-a rasturnat de eg) . Loganul a ales sa dea cu cracii in sus la fenomenala viteza de 65. Totusi traseul ala in S nu se gaseste pe toate drumurile si e putin probabil sa-l faci vreodata in viata. Asa ca Loganisti relaxativa si luati testul ca atare. Doar un TEST. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
maff |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Situatii care nu prea se intalnesc, insa daca apar, e nasol.Si exista multe masini ale unor firme mari care au avut probleme, insa chestia este, se va face ceva, asa cum fac firmele care se respecta, sau se va lasa balta(asa cum fac firmele romanesti, as adauga eu)?Lasa ba ca merge asa, nu este o solutie!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
costi |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai fi o problema aici: masina a fost goala dar eu am gasit ca din contra, ea trebuia incarcata la maximum recomandat de producator. Asta ar mai fi schimbat , poate, rezultatul final.
Renault ar trebui sa refaca testul si cu modificari ieftine la suspensie sau imbunatateasca situatia. Macar sa duca momentul rasturnarii undeva la 90 km/h. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
maff |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
http://www.presse.adac.de/meldungen/Test_V...ePageID=15051#0
Hmm si articolul ADAC, dar nu inteleg germana. |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
naturall |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
QUOTE(costi @ 26 Jul 2005, 14:34) Totusi traseul ala in S nu se gaseste pe toate drumurile si e putin probabil sa-l faci vreodata in viata. asta nu incalzeste pe nimeni. situatia asta poate aparea pe orice drum atunci cand iti apare brusc un obstacol in fata... sunt curios care e pozitia oficiala a UAP... This post has been edited by naturall: 26 Jul 2005, 12:52 |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
maff |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 26 July 05 ![]() |
Cred ca departamentul de marketing ar fi trebuit sa faca o dezmintire, o declaratie, ceva, insa probabil ca nu sunt pe faza.Deh, din cate am vazut este condus de o tipa pe la 30 de ani.Daca ar fi fost cineva mai cu experienta, probabil ca exista vre-un comunicat.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B45MAF
|
|
goos |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 October 04 ![]() |
Testul a fost efectuat de catre ADAC, care e o organizatie foarte serioasa, si a aparut in mai multe publicatii de asemeni serioase.
In concluzie, nu vad cum mai puteti veni cu idei din astea ca pozele si articolele ar fi niste facaturi realizate pe calculator, doar ca sa discrediteze marele Logan. |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
maff este acelasi text inclusiv sfatul pentry cei care vor sa-si ia Logan de a lua in considerare un SH. Asta este de fapt ideea de baza, dupa parerea mea!
De asta spun eu ca Renault ar trebui sa refaca testul. Se pare si ca la rasturnare, stilpul stg fata a cedat (fisurat probabil) |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
milgn |
![]()
Post
#86
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
ce sa inteleg din faptul ca pe pista sunt deja prezente urme de cauciuc??? (in poza de la lungan)
ca au incercat testul pana s-a rasturnat?pe acolo s-a mai trecut odata.au tras duble ce au facut? e cam ciudat domnilor. |
--------------------
ex Dacia
Logan
2004 Laureate 1.4 MPI
- Verde Cam drum bun!!!
|
|
naturall |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
Am si io o intrebare:
Era normal ca la un mom dat cineva sa faca acest test... Ma intreb: baietii aia de la Tehnocentre nu au testat si ei masina sau sa fie faimoasa proiectare pe calculator care a redus costurile cu impresionanta suma de 20 mil E? Treptat treptat ies la iveala compromisurile facute de Renault pentru a scoate o masina ieftina si totodata de a pastra o marja confortabila de profit.... ![]() This post has been edited by naturall: 26 Jul 2005, 13:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
Probabil daca ar supune toate masinile din lume la acest Test al Elanului dar in conditii identice (si eu imi amintesc ca s-a facut dupa acel eveniment cu A Klasse un test maraton cu rezultate mult surprinzatoare) atunci ati fi surprinsi sa aflati ca fara ESP si cu garda mare la sol multe masini se rastoarna. Si costa mult mai mult decat costa Logan-ul. Nu am Logan, imi doresc unul si sunt convins ca si SupeRnova si Solenza (cum am eu) s-ar da peste cap (cel putin Solenza se simte ca e instabil atare de spate).
Daca cineva mai ofera o asemenea masina cu un raport imbatabil (deocamdata) de tipul (masina cumparata) / (bani dati) atunci o sa ne luam din aia. Loganul este o masina criticabila fara doar si poate dar nu o masina proasta. Cum spunea mai sus cineva este cea mai buna Dacie facuta pana acum. Si pentru pietele careia i-a fost destinata initial (cand s-a spus ca nu se va vinde pe piata europei de vest - scris cu litere mici ca au cam devenit porci in relatia cu "instalatorul polonez") este o masina cu mult peste suma data la achizitie. Daca mi-as permite sa dau 16 mii euro pe o masin asigur mi-as lua una cu de toate pe ea chiar dintr-o clasa mai mica - sa zicem un Bora. Insa nici 8700 E nu imi permit sa ii dau asa ca... Ies din discutie variantele neechipate ale acestei masini. Per total sa evitam manevrele bruste (amplificate se pare si de servodirectie) si sa ne rugam sa nu ne apara prea des Vaci si cai (ca elani e exclus) ca sa nu avem ce evita. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
costi |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
milqn ai face bine sa citesti topicul cap-coada inainte sa postezi;
Daca faceai asa ai fi realizat ca traseul in S se parcurge cu viteza din ce in ce mai mare pina cind masina derapeaza sau se rastoarna! Ce n-ai inteles ? This post has been edited by costi: 26 Jul 2005, 13:06 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
naturall |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
QUOTE(eugeniuz2004 @ 26 Jul 2005, 15:01) Per total sa evitam manevrele bruste (amplificate se pare si de servodirectie) si sa ne rugam sa nu ne apara prea des Vaci si cai (ca elani e exclus) ca sa nu avem ce evita. si inca un sfat: sa nu depasim 60 km/h dacat in situatii exceptionale si pe drum drept ... oricum in curbe e periculos pentru ca nu poti stii cand ti se poate bloca directia.. in concluzie: atentie maxima. This post has been edited by naturall: 26 Jul 2005, 13:07 |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:36 |