Mini drive teste
![]() ![]() |
Mini drive teste
dack |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|||
rtBK |
![]()
Post
#2
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La I30, ar mai fi de adaugat ca e aproape aceasi masina cu Céed. La interior chiar se vede
kia-ceed-interior.jpg hyundai_i30-interior.jpg depinde ce culori preferi ![]() ![]() This post has been edited by rtBK: 14 Sep 2009, 08:34 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#3
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Parerile sunt evident subiective. Nu o sa comentez despre masini pentru ca nu le-am condus/studiat in amanunt, dar de exemplu pentru mine un interior negru complet e excelent, spre deosebire de unul gri sau crem sau combinatie de culori care nu imi plac.
Legat de i30 si ceed - prima are suspensia putin mai moale decat a doua (pe care o are un coleg de serviciu). La banii aia (10.800 daca intr-adevar asta e pretul cu toate taxele) merita. Bafta! This post has been edited by dack: 14 Sep 2009, 10:00 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
rtBK |
![]()
Post
#4
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai moale? In sensul ca amortizeaza mai bine socurile si nu iti clantane dintii asa rau?
inca o chestie legat de garantie. la céed garantia este transmisibila in timp ce la i30 din cate am inteles nu. This post has been edited by rtBK: 14 Sep 2009, 08:50 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#5
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Da, in sensul asta. Probabil Ceed are o suspensie mai buna pentru drumuri ca in palma, viteze mari, curbe stranse, iar i30 mai buna pentru drumurile de zi cu zi. Personal as vrefera suspensia mai moale, care filtreaza mai bine gropile, mai ales in Romania (adica suspensia de la i30).
La Ceed garantia e transmisibila sigur, la i30 nu stiu. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dack |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 14 Sep 2009, 09:41) Parerile sunt evident subiective. De exemplu pentru mine un interior negru complet e excelent, spre deosebire de unul gri sau crem sau combinatie de culori care nu imi plac. Bafta! Asa este ![]() Ceed va suferi un facelift exterior/interior cat de curand. Bordul urmeaza sa arate cam asa - http://www.km77.com/fotos/KIA/ceed_2010/In...ria&photoType=2. Vad ca nu au renuntat la lumina portocalie, de care unii utilizatori s-au plans. This post has been edited by dack: 14 Sep 2009, 10:18 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Avani |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Am facut si eu un drive test cu Fiat Linea 1.4 Tjet 120 CP Emotion. Motorul desi este unul mic, turbina isi spune cuvantul. Fata de 1.6 al meu, tragea mult mai bine. Totusi insonorizarea lasa de dorit, in habitaclu auzindu-se destul de bine zgomotoul motorului. E o masina care se vrea incapatoare, dar scaunele din fata nu prea isi au rostul in ideea de spatiu, aratand ca niste fotolii
![]() La celalalte doua masini nu ma pot pronunta, doar ca nu prea imi plac ![]() |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
dack |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu observatia legata de Linea. Si mie mi s-a parut ca isonorizarea este mai slaba ca la un Megane, atat motorul dar mai ales trenul de rulare se aud mai tare in interior.
This post has been edited by dack: 14 Sep 2009, 16:15 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#9
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
La Ceed pre facelift problema nu e culoarea portocalie, ci felul in care arata cadranele (lumina fine din spate si cifrele sunt 'negre' spre deosebire de alte modele la care fundalul e intnecat si se aprind doar cifrele). De asemenea la vresiunea Best (cea mai vanduta) nu exista buton de reglare a intensitatii luminozitatii. Si mie mi s-a parut deranjant. La facelift vad ca arata bordul mai comestibil din punctul asta de vedere.
Versiunea pre facelisft avea asa cadranele: http://www.autospectator.com/uploads/Kia/c...ia_ceed_int.jpg Edit: @dack - scrie si impresiile despre Focusul 1.6 100cp. Mie imi place masina asta, partile negative scurt rezumate ar fi: motor cam slab, insonorizare care lasa loc de mai bine, plastic cam mult in interior. Parti buna: tinuta de drum, spatiu, aspect interior/exterior, fiabilitate. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 14 Sep 2009, 10:54 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dack |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Andy, nu prea mai am ce sa adaug - motorul este silentios si pare sa vrea, dar se plafoneaza destul de repede. Timoneria scurta - foarte usor de manevrat, cum e in cazul Ford. In afara de bord care arata foarte bine si este din materiale bune, restul de plastice (fetele de usi, mochetele) sunt la nivelul Logan, cel putin in varianta Trend. Iarasi, nu imi place nici materialul textil care imbraca scaunele si bancheta. Chestia asta cu interioare jenante se propaga periculos de repede la toate marcile si clasele. Si pot intelege treaba cu reducerile de costuri, dar nici sa avem parte de masini superbe pe dinafara si jalnice pe dinauntru, pentru ca din pacate, observ un asemenea trend.
Directia si suspensia mi s-au parut foarte bune, intr-adevar. Spatiul interior este ok, dar nu la fel de mare ca in cazul unui Megane Sedan (am mers cu un Focus in varianta sedan). Concluzia mea este ca masina merita un motor ceva mai rasarit, dar pentru cineva care merge lejer in general, este suficient. Garantia de 4 ani fara extra-cost este absolut ok, nu cunosc costurile reviziilor insa. This post has been edited by dack: 14 Sep 2009, 16:14 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#11
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Au si varianta 1.6 TI-VCT de 115 cai, e peste cel de 1.6 100 nu numai la putere, dar si la repartitia cuplului. Insa costa in plus cateva sute de euro si de aceea majoritatea cumpara varianta de 100 (care e destul de vechi, e si pe Focus 1 de prin 2000 parca).
Daca as sti ca reducerile de costuri s-au facut numai la tapiterie si plastice din bord eu as fi cat de cat impacat cu ideea, dar cred ca se merge mult mai departe. Era o poveste la Ford parca - cineva a facut o economie de 1$/masina prin nu stiu ce artificiu. Pare putin, dar la 1.000.000 de masini se strange ceva... Bafta! This post has been edited by dack: 14 Sep 2009, 11:31 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
chris_t |
![]()
Post
#12
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
M-am dat si eu cu o jucarie faina de tot, pe numele ei
The New Honda Accord Motorizare diesel i-DTEC 2.2, transmisie M6, echipare Executive, pret de lista 30.000Eur. Motor:150CP si 350Nm la o masina de 1600kile, avea vreo 600km la bord, s-a dus frumos in cateva depasiri, fara sa simta greutatea sau faptul ca masina e pur si simplu imensa. Dotari: f multe airbaguri, xenon, senzori lumina + ploaie, ESP, cruise control adaptiv (pastreaza distanta constanta fata de masina din fata), Lane Keeping Assist (camera video, te tine pe aceeasi banda de circulatie), ceva sistem de franare care functioneaza pe baza cruise controlului si urla daca in fata se franeaza brusc, sistem audio Premium 10difuzoare + control pe volan, navi (comanda vocala), bluetooth, piele, scaune incalzite cu vreo 3 memorii de reglaj, senzori de parcare + camera video marcharierre, etc.... Masina e suficient de dinamica pt dimensiunile ei, i-am dat un pic in gura si de infige bine de tot. La fel de bine si franeaza, am calcat frana f brutal la 100kmh, s-a oprit repede si fara incidente. La interior e de vis, o adevarata nava-amiral, in care chiar te simti ca si cum totul iti apartine. Finisarile si materialele sunt pe masura pretului, sistemul audio e bestial, pielea excelenta, cam totul la superlativ. Trei chestii la "contra": - la mersul inapoi se cupleaza automat camera video si vezi ce se intampla in spate pe ecranul navigatiei, necesita obisnuinta. Cu asta te obisnuiesti cum te obisnuiesti, dar, tot la mersul inapoi, retrovizoarea din partea dreapta coboara automat la nivelul bordurii. A fost prea mult pentru mine, mi-a luat ceva sa parchez mastodontul. -din cauza functiilor multiple, sistemul de Cruise Control nu e foarte intuitiv, destul de complicat sa te joci cu el. -pretul:D. Cu toate ca merita si ultimul leu, is cam multi ![]() Overall, o masina superba, cu finisari excelente si cu un feeling aparte la interior. Cand m-am dat jos si m-am urcat inapoi in Focus, simteam ca is in Dacia 1300. Am avut de asemenea privilegiul sa ma dau -dar doar din postura de copilot- cu doua masini speciale (ambele cu aprox 20.000km la bord, deci nu noi), dar pe care nu prea am cuvinte sa le descriu. Pe una o cheama New Subaru Impreza WRX, pe cealalta Masserati Quattroporte Executive GT. Ambele m-au imbolnavit, dar in acelasi timp m-au cam lecuit de drive-tests;) |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
dack |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa descrierea Hondei, Cristi, dar eu am un prieten care isi face casa in Ploiesti - 150 mp utili. La rosu il costa 20.000 materialele si 11.000 manopera. Total 31.000 de euro. Daca intelegi ce vreau sa spun...
![]() In ziua de azi, as da cat mai putin pe o masina. A, daca as fi nabab...mi-as lua una de 25.000. Cross my heart! |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(chris_t @ 8 Oct 2009, 21:07) Trei chestii la "contra": - la mersul inapoi se cupleaza automat camera video si vezi ce se intampla in spate pe ecranul navigatiei, necesita obisnuinta. Cu asta te obisnuiesti cum te obisnuiesti, dar, tot la mersul inapoi, retrovizoarea din partea dreapta coboara automat la nivelul bordurii. A fost prea mult pentru mine, mi-a luat ceva sa parchez mastodontul. -din cauza functiilor multiple, sistemul de Cruise Control nu e foarte intuitiv, destul de complicat sa te joci cu el. -pretul:D. Cu toate ca merita si ultimul leu, is cam multi ![]() În calitate de posesor al unei astfel de nave amiral cum i-ai spus, e drept că nu cu motor de tractor, îmi permit să fac niște mici comentarii: -n-am înțeles de ce sau ce anume e un punct negativ în legătură cu camera video și mai ales cu oglinda... Dacă te deranjează faptul că oglinda dreapta coboară automat pentru a vedea bordura, poți foarte ușor, CONFORM MANUALULUI DE UTILIZARE, pe care evident trebuie să îl citești, să anulezi această orientare a oglinzii, prin simpla mutare a butonului ce le reglează, în orice altă poziție decât pe R (right). Mai degrabă aș fi zis că un punct negativ ar fi fost lipsa unor sisteme de asistență la parcare, având în vedere gabaritul mașinii, dar când ai la dispoziție senzori de parcare față-spate, cameră video spate și repoziționarea automată a oglinzii dreapta, tu spui că e rău? WTF? -aceeași poveste legată de Active Cruise Control. După ce citești manualul de utilizare, nu mai e nimic complicat. Eu cred că e un avantaj să poți seta cât mai mulți parametrii, decât să nu poți. Iar odată setați, pe viitor apeși un singur buton. -Prețul? WTF? În primul rând s-au ieftinit în ultima vreme. Modelul pe care eu am dat 34.000 euro e acum 29.000 euro. E mult în comparație cu ce? Vezi la concurență dacă găsești asemenea dotări, și cam cât costă ele... Iar pe lângă preț, taxele și asigurările anuale, plus reviziile, se duc pe la 3000 euro. E mult pentru o mașină? Asta depinde de fiecare, dar doar pentru că persoana X nu are un buget pentru o astfel de mașină, nu înseamnă că mașina are "o chestie contra". |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dack |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Catalin, ai raspuns cu forta disproportionata - omul nu s-a exprimat fericit cu "contra". Sunt lucruri pe care el nu le apreciza. Oamenii sunt subiectivi. Inclusiv ca noi doi.
Acum, nici eu nu apreciez exprimarea "motor de tractor", ceea ce ma face sa cred ca ai anumite prejudecati fata de motoarele diesel. Si cum eu nu m-am "nascut" intr-o masina cu motor diesel, ci pe benzina (ca toata lumea pana in '89) trebuie ca exista anumite calitati care ma fac se le apreciez mai mult pe cele "de tractor". Si nu sunt singurul. Dar nu vreau sa intru intr-o polemica pe tema asta. Am vazut lucrul asta pe site de prea multe ori - nu duce nicaieri. This post has been edited by dack: 12 Oct 2009, 16:48 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Mednick |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 September 09 ![]() |
Passat CC 1.8 TSI 160 CP 4500-6000 rpm si 250 Nm de la 1500 la 4500 rpm...acum cu discounturi ajunge la 24 000 iepuroi. Asta daca stii sa apreciezi un lucru "sculptat" si daca iti place cand intoarce lumea capul pe strada dupa tine.
Am una in familie, stiu cum e si face fiecare banut, pornind de la portierele fara rama si scaune "a la Porsche" pana la displayul cu touchscreen si sistemul "park assist" ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia II
Elegance 2007 pHarmacist acid
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#17
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu nu vorbesc de prețuri de dumping pentru ce nu se vinde, și a rămas pe stoc. Dacă pui pe Passat dotările de pe Accord treci de 40.000 euro. Ca să nu vorbim de fiabilitate, sau profesionalismul celor din service, sau..., sau...
Argumentul cu întorsul capului pe stradă e jenant... ![]() ![]() ![]() Iar ce-am zis de diesel nu sunt prejudecăți, sunt realități. Face zgomot mare? Face... Scoate fum? Scoate... și lista poate continua... This post has been edited by C a t a l i n: 12 Oct 2009, 17:29 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
bre container cand o sa intelegi ca handa aia e urata cu spume....si da un passat cc arata beton pe langa ea????
iar daca vorbim de break.... are un volum de incarcare jenant.... vrea sa concureze cu mercedes si bmw si haudi..dar nu prea le iese.....dect la pret ..poate.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fiecare cumpără ce crede! Topicul avea alt subiect... Parcă testam fiecare și ne spuneam părerea. Mi-am spus punctul de vedere în legătură cu cele scrise mai sus legate de un test-drive.
Domnule arhitect, te anunț oficial că nu accept astfel de apelative. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
de ce..... nu mai lucrezi la ei????
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dack |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 12 Oct 2009, 18:25) Iar ce-am zis de diesel nu sunt prejudecăți, sunt realități. Face zgomot mare? Face... Scoate fum? Scoate... și lista poate continua... Exact ce spuneam... Cata, ce zici tu era valabil la motoarele diesel de acum 10 ani. Un motor diesel common-rail modern este silentios, aproape fara vibratii si fara fum, care apropo, de cele mai multe ori apare in spatele masinii, pentru cateva secunde, in demaraj. This post has been edited by dack: 12 Oct 2009, 18:45 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#22
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eh, na...
![]() N-am condus dieseluri de acum 10 ani. Am condus modele recente. Dacă vrei le înșir: 2.0d de BMW, 1.5dCi de Symbol, 1.9 dCi de Laguna, 1.9 TDi de Golf, Fabia și Octavia, 2.0 TDi de Octavia, 2.0 și 2.2 D4D de Toyota RAV4 și Avensis, 2.2 iDTEC de Accord. TOATE, absolut toate SUNT MULT MAI ZGOMOTOASE decât motoarele pe benzină de pe aceleași modele. TOATE scot fum când le calci. N-are sens discuția asta aici. Pentru mine sunt tractoare, iar fumul de-l scot e foarte toxic. Am mai zis, luați o bicicletă și mergeți prin trafic, în spatele unei mașini diesel, oricare, și apoi în spatele uneia pe benzină. O să vedeți o diferență majoră în aerul de-l veți respira. Din punctul meu de vedere discuția de aici despre diesel s-a încheiat. ![]() This post has been edited by C a t a l i n: 12 Oct 2009, 18:53 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bulan |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
In Iran autoturismele sunt doar pe benzina si au obligatoriu si instalatie de gaz.Gazul este gratuit si in orase se circula obligatoriu pe gaz doar la iesire din localitati se trece pe benzina.Informatia o am de la un sofer iranian care vorbeste romaneste mai bine ca mine.Asa este?
|
--------------------
a
b
c
|
|
dack |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Motoarele TDI de care ai scris tu sunt pompa-injector, intr-adevar mai zgomotoase. Dar DCi-urile de 1.5, fie de 85 sau 105, aproape nu se aud. Dar si eu ma opresc aici. Fiecare cu pasiunile lui.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
slider2 |
![]()
Post
#25
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
am o propunere pentru initiator:
- din punctul meu de vedere pentru a ajuta si mai mult, acest topic ar trebui sa contina impresii despre masini si ceva mai vechi. sunt multi cei care doresc sa-si achizitioneze un automobil sh, si cauta drive teste, impresii despre el, si nu prea gasesc. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
dack |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Buna idee, Slider.
Din punctul meu de vedere se poate scrie despre orice masina. Singura problema este ca cele vechi se uzeaza diferit, in functie de modul de utilizare si din acest motiv, drive-testele sunt relative. This post has been edited by dack: 12 Oct 2009, 21:53 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
chris_t |
![]()
Post
#27
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Cataline, relax my friend. S-o luam pe rand:
a) mic: nu ma pun sa citesc manualul de utilizare cand fac drive-test, sa mor io. Daca tie ti se pare asta anormal, ma scuzi, dar nu te ataca asa. Stiu sa citesc, pe cuvantul meu. Pentru mine a fost aiurea oglinda aia, nefiind obisnuit cu asa ceva. E drept ca si eu imi mai las oglinda dreapta jos cand nu stiu exact unde parchez, dar pur si simplu m-a deranjat. ![]() c) mic: as da 30k maine pe masina asta. Daca citeai tot review-ul si nu agatai doar pentru ca n-am zis ca Honda e masina perfecta, poate iti dadeai seama cat de incantat m-am dat jos din masina. Dar pentru multi 30k is o groaza de bani, cu atat mai mult cand vine vorba de o masina. Daca face banii astia? Da, ultimul cent. Daca as avea vreo 100k si n-as avea ce face cu ei, as lua-o maine, repet. Daca insa as avea 30k (sau mai rau, vreo 10k, restul leasing) nu i-as da pe toti pe o masina. Nu e stilul meu, ca-ti place sau nu. Honda Accord e o masina super faina (n-as da asa ceva nici pe 2XPassat CC, daca e sa ma intrebi), dar nu e masina perfecta. Nici Maseratti Quattroporte nu e, nu cred ca s-a inventat inca, s-ar fi vandut numai aia. Daca nu reusesti sa sesizezi ce inseamna ca raport 3 mici chestii "contra" intr-o mare de epitete pozitive insirate de mine, crede-ma, nu eu am o problema. Stima. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
slider2 |
![]()
Post
#28
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pai nu o sa facem referire la masini foarte vechi, sa zicem un maxim 4-5 ani, dar cu km decenti.
si ca tot am adus in discutie o sa spun si eu despre megane 2.2 sedan, an 2006-2007. nu e o masina tocmai veche in sine avand in vedere ca abia a fost inlocuita in showroom-uri, desi probabil ca se mai gasesc la anumiti dealeri. am condus 2 astfel de modele, un 1.5 dci 2006 si un 1.6 16v 2007, nu detin nici una din ele deci pot spune ca am o parere cat se poate de obiectiva. deci s-o luam pe rand: design exterior - este o masina destul de reusita ca design avand in vedere ca s-a plecat de la un hatchback, portbagajul nu pare adaugat ci e destul de bine integrat in linia generala. in schimb nu iese in evidenta cum o face bicorpul datorita partii posterioare. totusi adoptarea portbagajului duce la o vizibilitate scazuta, ceea ce la anumite manevre in marsarier poate duce la "complicatii". partea frontala la ph2 este ceva mai agresiva, dar restul masinii duce cu gandul mai mult la sobrietate. design interior - un design mai banal, cu anumite comenzi plasate un pic incomod (butonul de reglare al oglinzilor, butonul de reglare al farurilor, intensitatii luminoase, pilotului automat). reglajul aeratoarelor destul de redus, uneori nu poti directiona fluxul de aer, exact cum vrei tu. cotiera centrala este foarte mare, putand fi folosita atat de sofer cat si pasager, dar ii lipseste ajustarea pe orizontala, ceea ce face ca persoanele ceva mai mici de statura sa nu se poata bucura intru totul de avantajul acesteia. totusi masina beneficiaza din standard de cheie tip cartela si pornire prin buton, pacat de dimensiunile cam mari ale cartelei. o alta bila alba poate fi acordata manetei franei de mana, care arata ca o mansa de avion, si in pofida formei un pic ciudate este destul de usor de actionat. pentru modelele cu aer conditionat automat, comenzile climei, ventilatorului, directia fluxului de aer etc, sunt foarte usor de utilizat prin ajutorul unor butoane si a display-ului. dar acest grup de butoane dau un mic sentiment de fragilitate, avand in vedere ca paletele pe care acestea sunt pozitionate se cam misca in toate partile. in cazul modelelor cu aer conditionat manual, comenzile acestora sunt clasice, dar din punctul meu de vedere sunt foarte inestetice. eu am condus un model privilege, si unul imediat sub ca nivel de echipare. privilege beneficiaza de piele pe marginile scaunului, cotiera, fete de usi, volan, etc; totusi si in varianta textila materialele folosite nu sunt rele. confort, spatiu interior si portbagaj - 5 persoane pot sta bine in masina, 4 chiar foarte comod. portbagajul este destul de mare, un pic peste 500 litri, totusi gura de incarcare este cam mica si poate incomoda la incarcarea anumitor bagaje. de mentionat ca bancheta este rabatabila chiar si in cazul sedan-ului. pozitia la volan este destul de usor de reglat, si pot sta confortabil atat persoanele scunde, cat si cele inalte; cu mentiunea ca pedala de acceleratie are o pozitie usor incomoda (ridicata), ducand la inconfort. insonorizarea nu este chiar excelenta, la viteze mai mari de 130km/h se aud foarte bine zgomote de rulare si frecarea cu aerul. tinuta de drum - pentru un sedan si un renault are o tinuta de drum destul de buna, masina fiind stabila inclusiv la viteze mari, totusi pachetul de drumuri grele oferit ca standard duce la un ruliu mai accentuat. in opinia mea aceasta dotare ar fi trebuit sa fie optionala si cu un pret mic; spun asta avand in vedere ca in viata de zi cu zi conduc o masina fara o astfel de dotare si cu o garda la sol nu foarte ridicata, si tot invartidu-ma prin bucuresti, dar si prin tara, n-am simtit niciodata nevoia unei suspensii mai inaltate. dinamica si consum - modelul vine cu discuri frana fata-spate, asistenta la franarea de urgenta si abs in standard. aceste dotari asigura modelului o franare eficienta. motorizarile pe care le-am "testat" eu, nu mi-au lasat o impresie asa placuta. desi masina mea personala este tot un megane 1.6 16v, comportamentul meganeului 2.2 echipat cu acest motor este diferit. norma de poluare mai ridicata (euro 4 fata de euro 2) si masa mai mare (1335kg fata de 1182kg) duc la o dinamica slaba, motorul necesitand turatii serioase pentru un condus cu tenta mai agresiva. pentru anumite depasiri fiind nevoie de retrogradarea chiar cu 2 trepte pentru a face manevra in siguranta. consumul are si el de suferit din aceleasi cauze, computerul de bord afisant o cifra de 7.5L/100km parcursi, in conditiile unei viteze medii de 45km/h si fara ac/clima, ceea ce mi se pare cam mult avand in vedere ca masina din semnatura are 6.9L/100km tot fara ac, dar cu o viteza medie 28km/h. dci-ul condus este un 1.5 100cp, desi masina este ph2, deci beneficiaza de doar 200nm. modelul a fost cumparat imediat dupa aparitia faceliftului si n-a beneficiat de varianta mai potenta de 105cp si 240nm. in conditiile acestea dinamica masinii este tot slaba, pentru anumite manevre fiind nevoie de retrogradare, dar nici asta nu este o solutie intotdeauna. in talonul modelului respectiv la masa autoturismului in gol era trecut 1450kg, cifra care mi s-a parut exagerata initial, dar dupa ce am condus masina respectiva, tind sa cred ca este reala. consumul este unul de diesel; in regim exclusiv urban cu clima pornita a fost inregistrat un consum maxim de 7.5L/100km, iar extraurban un minim de 4.5L/100km (fara clima si cu o viteza maxima de 110km/h). totusi vibratiile si zgomotul de diesel se simt destul de bine interior. din punctul meu de vedere cred ca ar fi nevoie de un motor mai potent pentru acest model, respectiv 2.0 140cp sau 1.9dci 130cp. avand in vedere consumul cred ca best buy ar fi varianta diesel. This post has been edited by slider2: 12 Oct 2009, 23:08 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#29
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu-i cazul, că sunt relaxat. Nu te pune nimeni să citești vreun manual la drive-test, dar dacă nu cunoști funcțiile unui aparat, nu e just să spui din prima că sunt nașpa... Nu-i nici mașina de vină că ăla de la dealer și-a prins...
N-am zis că e mașina perfectă... Numai că ce ai remarcat tu chiar nu sunt puncte negative din punctul meu de vedere. ![]() Dacă ziceai de exemplu, că scaunul pasagerului are încălzire doar în șezut, din cauza unor senzori, dacă spuneai că acumulatorul mașinii este cam mic pentru ditamai motorul și electronica din ea, sau dacă aminteai faptul că portbagajul are o formă cam ne ergonomică din cauza suspensiei, eram total de accord. ![]() This post has been edited by C a t a l i n: 12 Oct 2009, 23:10 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
chris_t |
![]()
Post
#30
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Drive-test SH:
Ford Focus Mk2, 2007, 1.6 TDCI, 90CP, 115.000km. Cu asa ceva ma dau eu. De bine: -super stabilitate (cel putin la versiunea hatchback) -consum mic (intre 4.9 si 6.5, depinde cum ii dai) eu o tin pe la 5.5, 70% afara, 30% oras. Viteza normala afara 140-150. In oras, nu extrem de agresiv, dar nici nu dorm. -pozitia la volan destul de joasa (mai jos ca la megane, mai sus ca la golf) -costuri de intretinere normale (800lei revizia standard, aia la 15.000km) -relativ fiabila, cu unele mici hibe. -materiale de calitate pe consola centrala, bord, volan, schimbator) -sistem audio ok -spatiu interior generos pentru un hatch. De rau: -daca tot vorbeam de hibe: 1 buc furtun intercooler fisurat la 110.000km, schimbat pe garantie(s-a intamplat la 50% din Fordurile din flota de la firma, e clasica deja). -farurile aftermarket se ard intr-o veselie (cam la juma de an vara, mai des cand e iarna sau cand ploua). Am incercat Philips, Hella, Bosch, tot un drac e. -rigoare cam prea nemteasca la interior, fete de usi din plastic tare. Mai intrebati daca e ceva anume ce vreti sa stiti. 13 Oct 2009, 00:15: QUOTE C a t a l i n Posted Today, 00:04 Nu-i cazul, că sunt relaxat. Nu te pune nimeni să citești vreun manual la drive-test, dar dacă nu cunoști funcțiile unui aparat, nu e just să spui din prima că sunt nașpa... Nu-i nici mașina de vină că ăla de la dealer și-a prins... N-am zis că e mașina perfectă... Numai că ce ai remarcat tu chiar nu sunt puncte negative din punctul meu de vedere. smile.gif Dacă ziceai de exemplu, că scaunul pasagerului are încălzire doar în șezut, din cauza unor senzori, dacă spuneai că acumulatorul mașinii este cam mic pentru ditamai motorul și electronica din ea, sau dacă aminteai faptul că portbagajul are o formă cam ne ergonomică din cauza suspensiei, eram total de accord. sleep.gif Mi-au scapat astea...ce bine ca nu-s platit sa fac drive-teste. This post has been edited by chris_t: 12 Oct 2009, 23:15 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:08 |