DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mini drive teste

dr_mKe
post 20 Oct 2009, 22:10
Post #61


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Cutia, fie si automata clasica, tot va schimba in jos mai rapid decat o fac 90% din soferii normali.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Oct 2009, 22:45
Post #62


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Cata, la tine alegerea corecta o reprezinta o masina cu un motor pe benzina, cu o cutie automata. Restul sunt prostii inchipuite.

Mi se pare ca esti mult prea categoric, iar argumentele sunt subiective. Despre motoarele diesel moderne nu mai reiau discutia, iar in ceea ce priveste cutia automata, iti pot spune ca este preferata mai ales de colegele mele de serviciu. Nimic rau in asta.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 22:51
Post #63


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, bine. smile.gif A8 4.2 Benzină e MULT mai silențios, atât din exterior cât și din interior, decât A8 4.2 Diesel. Asta e o prostie închipuită?

Să lăsăm ce-mi place sau nu mie...

Eu cred că am adus argumente concrete în discuția legată de cutii... Minusurile alea sunt închipuite... dacă se face o comparație obiectivă între o cutie manuală și una automată, mai ales de ultimă generație, minusurile alea sunt într-o singură parte...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei h
post 20 Oct 2009, 22:52
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 21 September 09




Cum recunosc un motor PD? Se mai fabrica?Si pe ce modele?


--------------------
renault symbol 2007 dinamique - 78678
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 22:54
Post #65


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă face precum mașina de cusut Singer, aia de se vinde în ziare, l-ai găsit.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Oct 2009, 22:58
Post #66


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




iar daca trage ca o benzinara pe gpl, e common rail.


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Oct 2009, 22:58
Post #67


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Deci, deci, DECI, tu aduci ca argumente in favoarea benzinei de pe Audi-ul de mai sus silentiozitatea. Corect! Dar de ce nu spui si despre consum sau puterea mai mare de tractiune, adica plusurile de la diesel?

De ce ? Pai pentru ca silentiozitatea este un lucrul pe care TU il apreciezi in mod deosebit. Intelege ca daca zgomotul interior este sub un nivel tolerabil de decibeli, pe altii, recte EU de exemplu, ii intereseaza mai mult alte caracteristici... Ca sa nu mai zic, CA SA NU MAI ZIC, ca la motoarele uzuale (nu asa de mari cum ai dat tu exemplu) sunt toate sansele ca la viteza mare, un diesel in 6 trepte sa faca mai putin zgomot, din cauza turatiei scazute. In Zafira la 140 eu aud doar vantul si zgomotele de la trenul de rulare. Pot sa te dau cu ea daca vrei!

This post has been edited by dack: 20 Oct 2009, 23:04


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Oct 2009, 23:03
Post #68


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Catalin: care data trecuta? Poate nu-mi amintesc, sigur nu ma confunzi?
La subiect:
1. Tiptronicul nu e DSG.
2. Am precizat ca eram in D si cutia retrogradeaza daca faci kickdowm. Insa daca nu apesi pedala pana la fund sau o faci oarecum progresiv, motorul va intra intr-un regim mai putin sanatos. Mai exact turbina. Nu cred ca are rost sa intri in astfel de detalii (si sa le si boldezi), poti considera ca am mai mult de 5 anisori. Iar acea pedala drive by wire, foarte raspandita pe modelele VAG, nu controleaza direct nici viteza, nici turatia. Cele doua elemente sunt o conseinta.
3. Pai nu exact aceleasi lucruri le-am sugerat in posturile precedente? Uzam degeaba tastaturile, pentru a ajunge la concluzia ca 90% avem aceleasi pareri despre Tiptronic. Diferenta ar fi ca tu vezi totul in roz. Nu stiu daca minusurile pe care le-am amintit sunt inchipuite sau nu, insa din cate stiu inca nu s-a inventat automata perfecta. Nici macar DSG-ul.

Doctore, ai dreptate insa (daca tot e sa inventez minusuri inchipuite) cutia va schimba, in conditii normale de trafic si in D, mai jos decat o fac 90% din soferii normali.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Oct 2009, 23:04
Post #69


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Cataline, cutiile automate te pomenesti ca nu au minusuri tongue.gif

Discutia deviaza incet si sigur in directia diesel vs benzina tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Oct 2009, 23:05
Post #70


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Astea cu zgomot mare la diesel in interior(mai ales la masini gen A6 deci nu logan dizel) sunt figuri, sa nu le zic altfel...
Muzica nu aveti in masina?
Am condus tdi cu pd si doar la ralanti era putin deranjant, in mers nu prea se auzea..chiar si cu muzica oprita..

gogorita sau nu, se cunoaste in exploatare..iti dau urmatoarea situatie, pleci de pe loc, schimbi a 2a, te hotarasti accelerezi puternic. la un benzinar..astepti..astepti..astepti..fas. pe cand un diesel tasneste imediat.



This post has been edited by ArtVandelay: 20 Oct 2009, 23:08


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:05
Post #71


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Argumente au fost mai multe mai sus. Îți amintești treaba cu bicicleta? Știi ce-ar fi corect? Ca tot fumul emanat în oraș de tractoare să fie băgat în habitaclu, să-l respire conducătorii lor...

Iar argumentul cu puterea mai mare de tracțiune e iar foarte FOARTE discutabil. Cuplul ăla e o mare MARE gogoriță de marketing. Cuplul e mai mare la un diesel la arborele cotit. Cutia de viteze, la toate motoarele, este întâi de toate un mare MARE convertor de cuplu. Prin urmare, la roată, adică acolo unde contează, prin utilizarea corectă a treptelor de viteză, ambele motorizări pot obține până la un punct acceași ”putere de tracțiune”. După care benzina câștigă, din cauza posibilității de a urca mai sus în ture.

Singurul avantaj al unui diesel este întradevăr consumul. Dar cam atât.

21 Oct 2009, 00:09:
QUOTE(cdadan @ 21 Oct 2009, 00:03)
Catalin: care data trecuta? Poate nu-mi amintesc, sigur nu ma confunzi?
*


Ba da, am făcut o confuzie, îmi cer scuze. Restul e valabil însă, și știu că nu e vorba de DSG.

This post has been edited by C a t a l i n: 20 Oct 2009, 23:09


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Oct 2009, 23:10
Post #72


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(andrei h @ 20 Oct 2009, 22:52)
Cum recunosc un motor PD? Se mai fabrica?Si pe ce modele?
*


Se mai fabrica, poti sa-l gasesti pe la Skoda si Seat, la VW a disparut aproape in totalitate. A ... si o sa-l mai gasesti pe Mitsu Lancer. tongue.gif

QUOTE(C a t a l i n @ 20 Oct 2009, 22:54)
Dacă face precum mașina de cusut Singer, aia de se vinde în ziare, l-ai găsit.
*


Sa-mi fie cu iertare, insa TSI-urile de 1.4 fac precum o masina de cusut. PD-ul e in alta liga. Mult mai vocal.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:11
Post #73


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(ArtVandelay @ 21 Oct 2009, 00:05)
gogorita sau nu, se cunoaste in exploatare..iti dau urmatoarea situatie, pleci de pe loc, schimbi a 2a, te hotarasti accelerezi puternic. la un benzinar..astepti..astepti..astepti..fas. pe cand un diesel tasneste imediat.
*



Păi aștepți degeaba... Ori înveți să folosești cutia de viteze, ori aștepți cam mult de la un 800cmc... Că la 1600cmc nu se întâmplă ce spui nici dacă pleci de la 1000 rpm și tractezi o rulotă...

This post has been edited by C a t a l i n: 20 Oct 2009, 23:13


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Oct 2009, 23:13
Post #74


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




E, nu e chiar asa. Exista filtru antiparticule la diesel, iar motoare pe benzina cu emisii mari de CO2 sunt garla pe piata. Iar in ceea ce priveste dinamica unui motor diesel, este avantajoasa mai ales in depasiri, adica acolo unde ai nevoie, fara sa fie cazul sa faci calcule, ca pe benzina aspirata. Ca sa nu mai spun ca atunci cand aveam masina pe benzina, se intampla sa depasesc din butonul de AC...

Diferenta de putere de tractiune exista in mod evident, poti nega, e dreptul tau. Eu stiu ca nu e asa, am mers si cu benzine si cu diesel. Cand se simte mai tare? Vara, la munte, oameni in masina, AC pornit. Ce zici, in conditiile astea s-ar simti?

This post has been edited by dack: 20 Oct 2009, 23:17


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:15
Post #75


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu, se simte când cineva se calicește să meargă numai la 2000rpm... Nu așa se exploatează corect un motor...
A-ul din FAP vine de la activ, nu de la anti. Oricum, din câte tractoare sunt pe străzi, m-aș mira să aibă 1% din ele așa ceva. Iar când se va umple, proprietarii vor proceda precum cu catalizatoarele... Adică le vor elimina, când vor vedea cât costă...

This post has been edited by C a t a l i n: 20 Oct 2009, 23:17


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Oct 2009, 23:17
Post #76


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Crezi ca motorul tau de 2.4 polueaza mai putin ca un diesel de 1.6 cu fap ?


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Oct 2009, 23:20
Post #77


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Pai nu - omul o sa vrea sa il compare cu un 2.4 diesel, normal.. Adica asa ar fi corect.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:21
Post #78


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă te referi la CO2, al meu emite mai mult. Doar că de CO2 se ocupă plantele.
De cenușă, mai greu... De FAP e devreme să vorbim, în condițiile în care deocamdată se vând puține mașini noi, și mai puține având FAP, iar peste tot e plin de mașini la mâna a 5-a...

Te invit să mergi pe bicicletă în spatele motorului de 2.4 benzină turat la 5000 rpm, și apoi în spatele unui 1.5dCi care pleacă de la semafor... Să-mi zici la care tușești...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Oct 2009, 23:24
Post #79


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Captain planet, probabil ai dreptate in aceasta privinta.
Daca vorbim de prestatii, sunt intru totul de acord cu Dack.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:25
Post #80


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu-i vorba de planetă, e vorba de ce respiri tu, poate ai tăi copilași, în fiecare zi, în oraș...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Oct 2009, 23:29
Post #81


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Ieri citeam ca in Belgia si Franta, masinile diesel au o pondere de peste 70% din piata. Spune-mi ca Belgia si Franta sunt niste tari atat de poluate incat nu poti sa respiri..

This post has been edited by dack: 20 Oct 2009, 23:39


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Oct 2009, 23:32
Post #82


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




În Belgia și Franța există mult mai multă vegetație pe străzi, străzile sunt spălate inclusiv de cenușă, există mașini cu o vechime mult mai mică decât la noi, și există oameni care în orașe mai merg și cu altceva decât cu mașina personală. Calitatea aerului are astfel o altă valoare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Oct 2009, 23:45
Post #83


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Cand sunt pe bicicleta injur invariabil toate diZelurile care trec pe langa mine, fumegatoare sau nu, miros esapamentului este execrabil excl.gif si innecacios

Vis a vis de comparatia diesel benzina, de ce nu comparati voi motoare echivalente, ca veut dire motoare turbo pe benzina, nu aspirate.
Randamentul este net superior la diesel, insa rafinamentul si elasticitatea raman apanajele motoarelor pe benzina.

In plus, in oras pe distante scurte un motor de mic litraj pe benzina este net superior unui diesel.
Mai rau este ca particulele rezultate din arderea motorinei sunt CANCERIGENE, dar despre asta nu se prea discuta. Alaturi de fumat sunt o cauza majora de cancer bronhopulmonar. Nu trebuie sa fie fum vizibil, particulele exista in mod "natural'" in gazele de esapament diesel.

Mai incalecati o bicicleta, mai mergeti pe jos, la capitolul mortalitate prin boli cardiovasculare suntem fruntasi in clasamente excl.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Oct 2009, 06:45
Post #84


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(dr_mKe @ 21 Oct 2009, 08:45)
Mai rau este ca particulele rezultate din arderea motorinei sunt CANCERIGENE, dar despre asta nu se prea discuta. Alaturi de fumat sunt o cauza majora de cancer bronhopulmonar. Nu trebuie sa fie fum vizibil, particulele exista in mod "natural'" in gazele de esapament diesel.
Este cunoscut si demonstrat ca gazele de esapament emise de diesel-uri sunt mult mai naspa pentru sanatate decat cele emise de motoarele pe benzina. Dar spalarea creierelor cu campanii de presa si norme euro functioneaza perfect, no worries.
@cdadan: pana la urma nu m-ai convins de ce nu-i bine sa-i dau in goarna unui diesel cand am nevoie de acceleratie. Cutia retrogradeaza si abia apoi motorul se tureaza. Nu se tureaza instantaneu.
Condu macar 1500-2000km o automata in toate regimurile de trafic - incuzand aici urban, extraurban, depasiri, stop-start - dupa care mai vorbim. Exista o curba a invatarii care poate fi ingustata pana la un anumit punct, dar nu poate fi evitata. Tot trebuie sa "inveti" efectiv sa conduci o automata chiar daca esti as in manuale. Faptul ca un sofer este expert in condus manuale nu inseamna mai nimic cand trece la automata. Senzatia de lipsa de control a soferului sau de reactia a masinii e in 90-95% din situatii un efect al nestiintei soferului.
Personal, dupa peste 22000km de condus automata, nu m-as intoarce la manuala decat impins de nevoie. Sau daca as pune mana pe-un hot hatch, ceva smile.gif

This post has been edited by adip: 21 Oct 2009, 06:47


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Oct 2009, 08:19
Post #85


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Asta-i doar o chestiune de gust personal tongue.gif Sincer.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 21 Oct 2009, 08:39
Post #86


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Ce as vrea sa va rog este sa ne oprim din benzina vs diesel, manuala vs automata, pentru ca eu ma gandeam la un alt scop al acestui topic. Cred ca 90% din posturi nu au legatura cu vreun drive-test, deja smile.gif.

This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 08:39


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Oct 2009, 09:49
Post #87


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ok, back on topic. Ieri ma fost la Sibiu cu o prietena de-a mamei mele care doreste sa-si cumpere o masina second hand. Gasise un Chevy Aveo (are fix cu masina asta) intr-o reprezentanta Trakia Motors, 2 ani, 29.000 km, cu garantie cica. Masina a picat din motive de intretinere proasta si lipsa garantiei, masina nu facuse revizia la 15.000 km, uleiul din motor se transformase in marmelada.

Drive test pe alt Aveo cu motorizare similara, cel pentru care am facut drumul n-a mai ajuns la faza asta tongue.gif

Motorizare 1.4 16v @94 cp: un motor slab lipsit de cuplu in prima jumatate a plajei de turatie. In realitate la 80 kmh in a 5-a apesi pedala si astepti si astepti precum in Loganul de 1.4. Ca sa se miste cat de cat trebuie turat mereu intre 4000 rpm si turatia de putere maxima, foarte neplacut.
Directia desi cu servo nu ofera feedback, este foarte vaga, nu ai idee despre nivelul aderentei comparativ cu Loganul (care n-are o directie stralucita, dar care comunica suficient pentru factura masinii).
Timonerie: suficient de precisa, treapta de marche arriere agata insa putin.
Frane: ABS decent dar cu intervale de reglare mari, in momentul in care am calcat pe nisip a avut nevoie de corectie in volan. Loganul cu ABS nu are nevoie.
Fisinare interioara: optic superior Loganului dar practic in 30.000 km (la masina sh) semnele de uzura sunt mult mai evidente decat la un Logan, scaune cu sezut cam scurt.

Per total il consider inferior Loganului, singurele avantaje tin de finisarea interioara ceva mai buna si aspectul mai bun al interiorului.

This post has been edited by dr_mKe: 21 Oct 2009, 09:50


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Oct 2009, 09:54
Post #88


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dr_mKe @ 21 Oct 2009, 10:49)
Per total il consider inferior Loganului, singurele avantaje tin de finisarea interioara ceva mai buna si aspectul mai bun al interiorului
Spune asta pe deiuclub sa vezi frustrari acolo. radmasa.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 21 Oct 2009, 10:00
Post #89


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sa vedem daca se ataca Argoneatza tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Oct 2009, 10:07
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




dack..de ce nu stergi toate scaparile de la ideea topicului????

doar mini teste...restul la cafenea.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:26
Forum Renault