Mini drive teste
![]() ![]() |
Mini drive teste
IRONICK |
![]()
Post
#91
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_2 Honda Civic hatchback 2.2 i-CDTI.
Referire strict la grupul motopropulsor si sasiu. Motorul a fost o surpriza neplacuta din cauza intarzierii mari a turbinei. Indiferent de treapta si turatie turbina intarzie sesizabil si intra cat se poate de "oldschool", cu un kick care unora le place, mie mi se pare neportivit. Motorul este foarte elastic, cu conditia sa nu fii sub 2000 rpm. Nu suna a diesel in mers, urca lejer pana in limitator, insa trebuie mereu sa anticipezi turbina daca vrei sa accelerezi finom dar in forta, cu o mica ridicare a gazului in momentul in care intra. Explicatiile teoretice ar putea fi norma euro si marimea fizica a turbinei. PSA are pe motoare de marimea asta 2 turbine mici, daca tin bine minte. CV manuala in 6 trepte: design-wise chiar pe gustul meu ![]() Directie: servoasistare electrica, putin ciudata la punctul mort unde este foarte usoara si se incarca brusc cand incepi sa brachezi. In mers transmite bine solicitarile la care sunt supuse rotile motrice, simti si in volan momentul intrarii turbinei, se simte clar momentul in care incepe sa piarda aderenta cu VSA decuplat. Sasiu: fata de un Focus scutura cam mult si nu cred ca la limita este la fel de docila. Spatele iese destul de brusc din trasa pe liftoff, ceva in genul Megane-ului scurt, fata de Focus la care totul este progresiv. Poate sunt de vina si gumele cu talon foarte jos sau poate puntea spate semi-rigida la hatch. Frane: pedala bine dozabila, liniara, foarte bine cantarita forta necesara pentru apasare. Rezistente la tavaleala ![]() Totusi 2 vorbe despre bord. Turometrul mi-a placut insa nu stiu cu ce viteze am mers, nici cum nu am reusit sa nimeresc cu privirea vitezometrul digital ![]() Picanterie: fata de Civic sedan sasiul este mai slab, punte multilink pe spate, confort general mai bun, mai ales ca era combinat cu 1.8 i-VTEC ![]() This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 15:14 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
schumacher mic ce esti...io zic ca tiai ratat cariera....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dack |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
M-am gandit sa le sterg, dar sunt posturi ale unor oameni decenti, pe care ii respect. Ori acest tip de dialog vreau sa incurajez. Stiu ca am luat-o rau pe aratura, dar dispute de genul asta sunt in general sterse de pe alte topicuri, oricum. Probabil ca am sa le mai las o perioada, dupa care le voi curata.
Acum, ideea unui topic care respecta subiectul 100% nu este viabila. Pe toate discutiile deviaza la un moment-dat, nu are cum altfel.. This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 15:14 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_3 Renault Megane 2 Sedan 1.9 dCi @130 cp, versiune pentru europa de vest, fara PDG
Masina adusa "de dincolo" la 130.000 km in bord, versiunea de echipare tipica Reno imi scapa, dar masina are tapiterie partial din piele, AC automat, cartela handsfree (adica porneste si se descuie fara apasat vre-un buton), jante de alu, ESP, etc, bla bla. Sasiu: fata de versiunile cu PDG (am condus 1.6 16v hatch) ruliul mi se pare mai mic si suspensia mai confortabila in ciuda rotilor de 16' cu talon mic. Confortul suspensiei presupun ca-i cel mai bun in clasa. Directie: foarte sintetica si lipsita de orice urma de feedback, ce-i drept merge cu degetul mic. Habar nu ai daca rotesti volanul pe asfalt ori gheata, nu simti nimic. In mers necesita acomodare mai ales in tempo rapid, nu simti deloc cand intra motorul in sarcina cu rotile bracate, cand ajungi aproape de limita la orice alta masina normala directia incepe se se "usureze" pe masura ce trenul fata pierde aderenta. Sasiu: masina are ruliu mai mare decat majoritatea concurentelor compacte dar se poate rula rapid, are aderenta buna. Trebuie doar sa astepti sa se stabilizeze la intrarea in viraj, dupa care te ghidezi cu scartaitul anvelopelor vis a vis de limita, directia nu spune nimic ![]() Motor & cutie: un diesel pe placul meu, o turbina foarte cultivata care intra fin, indiferent de treapta si pozitia pedalei, raspunsul motorului este lin, poate prea lin ![]() Frane: servo care intra cam abrupt din primul milimetru, dozaj bun dar nu ca la Civic, foarte rezistente la oboseala, ABS cu intervale de reglaj rapide si fine. ESP avea dar nu am incercat cu el cuplat ![]() Interior: buzunare multe de-ti pierzi toata averea prin ele ![]() ![]() Dupa mine o foarte confortabila masina atata vreme cat nu-i ceri condus sportiv. Face fata in tempo rapid cu brio dupa ce te inveti cu lipsa feddback-ului in directie. Dupa spusele proprietarului la un mers retinut poti vedea si sub 5% condus la drum intins. This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 15:15 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dack |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc doctore, we are back on tracks.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
adip |
![]()
Post
#97
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(dack @ 21 Oct 2009, 17:39) Ce as vrea sa va rog este sa ne oprim din benzina vs diesel, manuala vs automata, pentru ca eu ma gandeam la un alt scop al acestui topic. Cred ca 90% din posturi nu au legatura cu vreun drive-test, deja Agreed ![]() ![]() Pe de alta parte, totusi, nici nu am putut accepta postul colegului cu tiptronicul ala prost care trebuie tinut in S sau pe manual ca sa te poti descurca. Daca nu stii sa o conduci nu inseamna ca masina - mai bine zis cutia - e proasta. Problema e ca multa lume citeste verzi si uscate si perpetueaza aceeasi parere la nesfarsit, ori am vrut sa atrag un pic atentia ca s-ar putea ca de fapt problema principala sa fie intre scaun si volan, nu intre motor si roti ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_4 Nissan Murano
Lasand la o parte considerentele estetice si parerea mea personala despre genul asta de masini, 2 vorbe despre grupul motopropulsor. Motor pe benzina pentru domnii cu buzunar generos, curba de cuplu cultivata, sound relativ dubios, in mod sigur de afara suna mai bine decat in masina. Per total misca cu spor caroseria mare si grea. Transmisia a fost partea care m-a interesat cel mai mult, fiind CVT. Chiar si pentru cine a mai pus mana pe-o automata clasica, pare ciudata. Turatia motorului ramane cvasi-constanta iar viteza creste. Pui pedala la podea, turatia urca undeva aproape de regimul de putere maxima si ramane acolo, viteza creste (mai repede decat ma asteptam eu ![]() Partea "cool" este faptul ca totu-i anormal de lin la CVT -ul asta. Nici un soc, cat de mic, cand pui pedala la podea. Senzatia de patinare la demaraj necesita putina acomodare, desi masina poate demara foarte rapid. La fel sunetul motorului la turatie constanta deruteaza uneori in timpul accelerarilor line. Interior finom cu piele si toate minunile posibile, mai putin unele plasticuri de pe bord. Frane surprinzator de bune pentru asa animal mare. Tinuta de drum foarte apropiata de un Megane sa zicem. N-am avut unde sa fac tampenii ![]() ![]() This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 15:15 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#99
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La CVT, pentru că motorul nu se aude accelerând, și nici turometrul nu se mișcă cum ”ar fi de așteptat”, se dă impresia de mașină puturoasă.
![]() This post has been edited by C a t a l i n: 21 Oct 2009, 13:29 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#100
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(adip @ 21 Oct 2009, 07:45) Senzatia de lipsa de control a soferului sau de reactia a masinii e in 90-95% din situatii un efect al nestiintei soferului De acord cu tine. Pe majoritatea ii auzi ... daca nu simt ca schimb eu vitezele cum vreau, nu pot sa merg.This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2009, 13:30 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_5 Renault Kangoo 4x4 1.9 dCi @85cp
Masina foarte practica in ochii unui mountainbiker ![]() Pe asfalt ruliul este surprinzator de mic, tinuta de drum departe de a fi sportiva este foarte bine inchegata, te poti infige cu destul curaj in viraje fara surprize, si cel putin teoretic ar trebui sa subvireze mai putin decat Kangoo clasic. Conducand pe ploaie, in viraje de treapta a-2-a am simtit de fiecare data foarte clar cand primeste putea spate cuplu motor, ca veut dire cand roata de pe fata interior incepe sa se invarta in gol, tzac simti un mic soc, et voila traction sur quatre roues ! Echipat cu gume de iarna sunt sigur ca face de ras majoritatea SUV-urilor, unghiurile de atac si degajare sunt foarte bune, ampatamentul mic. Totusi trebuie avuta grija la burta animalului cand iei un damb mai serios intre punti. Motorul dCi de 1.9 a fost dezumflat serios pana la 85 cp, pare lenes mai ales la demaraj, lipsit de vlaga. Nu stiu in ce fel difera montarea in caroserie, dar vibratii se transmit mai multe decat in Megane. Pentru activitati gen bitziklat la munte, iesiri in natura fara cort, carat diverse, pare o masina foarte potrivita. Trebuie tinut cont de confortul limitat si de aerul "utilitar". De asemenea la condus mie mi se pare o masina greoaie, desi tinuta de drum nu pare sa rezerve surprize neplacute, am mers rapid fara emotii, cu destula incredere. This post has been edited by dack: 21 Oct 2009, 15:16 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tribunul |
![]()
Post
#102
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 21 Oct 2009, 13:08) Masina adusa "de dincolo" la 130.000 km in bord, versiunea de echipare tipica Reno imi scapa, dar masina are tapiterie partial din piele, AC automat, cartela handsfree (adica porneste si se descuie fara apasat vre-un buton), jante de alu, ESP, etc, bla bla. Si cum pornesti motorul? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#103
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Din buton. A vrut să spună defapt că mașina se descuie fără să apeși vreun buton de pe cartelă, iar motorul îl pornești fără să introduci cardul în cititor.
Mai simplu, cardul e suficient să-l ai în buzunar. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Exact
![]() ![]() ![]() This post has been edited by dr_mKe: 21 Oct 2009, 13:36 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tribunul |
![]()
Post
#105
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Prima oara m-am gandit si eu la asta, dar era scris prea negru pe alb ca porneste fara sa apese pe vrun buton.
Mie sistemul nu mi se pare prea safe, dar este doar parerea mea. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mie mi se pare demential daca vrei sa controlezi usile, in caz ca esti paranoic si nu ai incredere in actuatoare. Te apropii de masina si se descuie din nou
![]() Safe legat de fiabilitate si legile lui Murphy sau legat de furtul din sau al intregii masini ? This post has been edited by dr_mKe: 21 Oct 2009, 13:50 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Exista posibilitate de activare/dezactivare a functiei din cartela, pentru cei necredinciosi, apesi un buton.
|
--------------------
.
.
.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#108
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Hotul o fi sau nu credincios?
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#109
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu astept un drive-test cu C3 asta nou. Dupa ce l-am vazut in pozitii indecente, mi se pare destul de interesant, dar cam scump (1,4 VTi Exclusive: 95CP/5 trepte). Aia expusa la Frankfurt avea pretul destul de maricel, 17.800E si cu pachet de lux ajungea la 19.759E. Pret model de baza 1.1 Advance 12.700E.
This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2009, 14:11 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Depinde, daca-ti sparge elegant geamul de la portiera si nu-ti strica altceva, o fi credincios
![]() Mai pe seara urmeaza un mini-drive test incendiar. Sexpero ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by dr_mKe: 21 Oct 2009, 14:01 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#111
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
chiar cu Argonmobilul?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- 05.10.1998
- de PH _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Naah, nu m-ar lasa Argoneatza sa-mi pun labele pe el
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#113
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
La ala astept testdrivu' .
De preferat, facut de un sofer posesor de Renault Laguna 3 - sa fie clara treaba ca francezii sunt in urma somalezilor (pardon, coreenilor) cu cel putin 20 de ani... |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- 05.10.1998
- de PH _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
IRONICK |
![]()
Post
#114
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 21 Oct 2009, 15:00) Mai pe seara urmeaza un mini-drive test incendiar. Sexpero In topicul asta se testeaza masini! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#115
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am mers cu un espero din bucale pana in giurgiu in spate, iar la intoarcere am condus eu.
Raportandu-ma la anii in care a aparut, e o masina atractiva, dar cu design de americani(ca si cielo de altfel): botul foarte lung, antena iese din spate de la portbagaj, stopurile alungite. Imi placea ca se putea deschide portbagajul de pe cheie din afara. Lucruri bune: in spate stai destul de confortabil, 3 adulti stau acceptabil, la drum mai lung de o ora, n-am prins loc. Plasticele din interior mi se par bine prinse, nu scartaia nimic la ea, iar materialele de pe scaune sunt placute. Motorul, nu stiu de care era, cred ca un 1.7 sau 1.9 benzina, nu stiu clar care, si cred vreo 90 de cai. Nici proprietarul nu a stiut sa imi zica clar. Accelereaza binisor, nu ii stiu greutatea, dar dupa 100km/h mi se pare cam anemic, iar turbina aia parca da in gol. Imi placeau schimbatorul scurt si cutia de viteze si anume faptul ca la 100km/h avea vreo 2500rpm. Iluminarea bordului mi-a placut, si forma lui este reusita. Interesante aeratoarele din usi, doar ca erau inutile, deoarece d-abea suflau niste aer rece atunci cand am condus-o eu. Aerul conditionat nu facea fata, dar a avut probleme cu el si il reparase, dar nu stiu in ce masura. Lucruri rele: Ca sofer, nu m-am simtit deloc bine, nu mi se pare deloc confortabila in spatele volanului. Cand ajunsesem in bucuresti, deja ma durea coloana si de aceea am considerat fostul meu symbol ceva mai confortabil. Cu pedalele nu m-am incurcat, probabil ca sunt foarte asemanatoare cu ce-i pe la renaulturi. Cotiera este foarte joasa, foarte mica, este chiar inutila. Incap doar cateva casete in ea. Directia este mai grea ca pe megane, si cred ca mai usoara un pic fata de symbol. Cine isi ia masina asta sa o aiba pentru oras face o mare greseala. Este la fel de lunga ca un vapor, si foarte greu sa te descurci cu ea in trafic. De asemenea are si un consum pe masura, atat in oras cat si in afara. Unchi-miu scoate in cel mai bun caz 7%. Nu este o masina pentru incepatori. In curbe este destul de instabila, se inclina foarte mult, si mi-era frica sa iau o curba lunga cu 90. La fiabilitate, nu a dus-o rau. Din cate stiu doar problema cu aerul conditionat, si altceva nu am auzit. A fost o masina reusita din multe puncte de vedere, dar cielo a prins mai bine la noi, cred ca unde avea un design mai rotunjor fata de unghiurile ascutite si drepte ale espero-ului. Nu stiu care cum stateau la preturi, parca espero era mai scumpa? |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#116
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Era mai scump espero..
ps. care turbina? espero a avut motoare aspirate de 1.5 1.8 si 2.0 (90,95,105) |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#117
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
daca acceleram lejer nu se auzea decat motorul, daca bagam pedala la fund pornea ceva care se auzea ca o turbina. ce era?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_6 Woo
Sexpero am condus acum multa vreme, cand eram tanar si nelinistit ![]() Tin minte ca motorul avea cuplu bun, dar consum de tanc dupa cum povestea proprietarul. Directia mi s-a parut mai buna ca la Cielo, la fel si franele. Totusi la viteza mare mie mi s-au parut foarte slabe. Tot fata de Cielo mi s-a parut mai stabil, desi are ruliu foarte mare. Cielo nu doar am condus, ci forjat in toata regula. Motorul de 1.5 trage cu nadejde intre 3500 si 6000 rpm, are cuplu destul de bun si sub 3000 rpm. Cutia de viteze avea tendinta sa agate a 2-a mereu si daca ma straduiam destul de mult intreceam sincronizatoarele la a 2-a si a 3-a ![]() Franele dezastruoase ! Pedala de gelatina, distante de oprire socant de mari chiar fata de 1310-le TLX pe care-l detineam in epoca respectiva. Capacele rotilor se inmuiasera pe fata din cauza temperaturii excesive ![]() La capitolul tinuta de drum, Cielo avea un obicei foarte nasol. Spatele pleca la plimbare destul de usor si fara tendinta naturala de revenire, l-am scapat si a facut tete a queue de cateva ori. Designwise Espero cred ca-i cea mai reusita masina Woo, alaturi de Matiz. Despre Matiz, mare mare dezamagire. Nu mi-a placut deloc cum merge, exemplarul apartinea unui coleg de facultate, 30.000 km, foarte atent intretinut. Motor astmatic fata de Tico, ruliu mare, reactii urate la transferul de mase care apare in curbele alternante, frane slabe ... Manetele de comanda la semnalizare, faruri, stergatoare foarte firave, ma temeam sa nu le rup cumva. In semnalizare dadeam mai mereu cu genunchiul stang cand il luam de pe ambreiaj ![]() Tico mi-a placut destul de mult. In primele 3 trepte nu-mi venea sa cred ce schwung putea sa aiba ![]() Tico ar fi un foarte bun exemplu de masina cheap & cheerful This post has been edited by dr_mKe: 21 Oct 2009, 21:40 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#119
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(adip @ 21 Oct 2009, 12:57) Pe de alta parte, totusi, nici nu am putut accepta postul colegului cu tiptronicul ala prost care trebuie tinut in S sau pe manual ca sa te poti descurca. Daca nu stii sa o conduci nu inseamna ca masina - mai bine zis cutia - e proasta. E ultima oara cand poluez topicul cu un raspuns la adresa ta. Tu intelegi romaneste? Am spus ca am mers majoritatea drumului in S sau manual fiindca asa mi-a placut mie, asa au vrut muschii mei si ai proprietarului masinii sa ma lase sa ma distrez dupa bunul plac. Am vrut sa simt toti cei 224 de cai la treaba. Dupa parerea ta, puteam sa o fac la fel de bine si in D. Stii ceva? Ai dreptate. S si manual sunt degeaba. Tu cunosti mult mai bine o astfel de cutie fiindca ai condus-o vre-o 20 mii. Eu doar 100 km. Si mai stii ceva? Dai si turbodieselului talpa de la 1500 rpm in orice treapta, fiindca nu se intampla nimic. Nu are ce sa se deranjeze pe acolo. Stii tu mai bine. ![]() LE: Daca o sa-mi iau ceva suturi de la administratie, o sa le consider binemeritate. Daca nu, atunci le spun saru'mana si scuze pentru iesirea in decor, promit sa nu mai fac. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Depinde de turbodizel. Daca-i duba Iveco Daily e tocmai in regimul optim de turatie
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:18 |