DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mini drive teste

adip
post 22 Oct 2009, 02:35
Post #121


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(cdadan @ 22 Oct 2009, 06:39)
Am spus ca am mers majoritatea drumului in S sau manual fiindca asa mi-a placut mie, asa au vrut muschii mei si ai proprietarului masinii sa ma lase sa ma distrez dupa bunul plac. Am vrut sa simt toti cei 224 de cai la treaba. Dupa parerea ta, puteam sa o fac la fel de bine si in D
Si mie imi place sa-i dau talpa unei masini, mai ales atunci cand pot *si* nu e a mea. Indiferent ca-i manuala sau automata. Dar una e sa-mi placa sa tin o masina sus in ture ca sa-i testez prestatia si alta e sa afirm despre acea masina ca trage prost doar fiindca eu nu stiu sa o conduc, sau inca nu m-am acomodat cu ea.
QUOTE(cdadan @ 22 Oct 2009, 06:39)
Dai si turbodieselului talpa de la 1500 rpm in orice treapta, fiindca nu se intampla nimic. Nu are ce sa se deranjeze pe acolo. Stii tu mai bine.
Nu stiu fiindca nu conduc tractoare smile.gif

This post has been edited by adip: 22 Oct 2009, 02:36


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 08:28
Post #122


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Adi, va rog sa terminati cu disputa asta. Ultima ta remarca imi pare o rautate gratuita..

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 10:59


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 09:53
Post #123


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Concluzie pentru discutia aprinsa, cu riscul sanctionarii asumat pe deplin.

"Opinions are like ass holes. Everyone has one."


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 10:58
Post #124


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Nu voi sanctiona decat atacuri la persoana, mai exact am sa sterg posturile. Glumele sunt admise. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Oct 2009, 11:04
Post #125


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




E foarte greu, dacă nu imposibil, ca cineva, mai ales dacă nu e profesionist în domeniu, să facă o descriere obiectivă asupra felului cum se conduce, cum se stă, cum arată o mașină. Toți suntem subiectivi. Totuși trebuie acceptat și un drept la replică, mai ales dacă vine din partea unei persoane care nu conduce doar de o zi o mașină similară, folosește un motor similar, o cutie de viteze etc...

Altfel subiectivismul ar cădea în extrem foarte ușor. A se vedea mai sus ce se spune de Espero... E ușor să te sui din Megane în Espero și să spui că e praf la toate capitolele... Numai că Espero trebuie comparat cu o altă mașină concepută în aceeași perioadă, și la un preț similar...

Dacă eu mă apuc să compar Nova cu Accord, că se presupune că le cunosc pe ambele, OARE CE IESE? Că un potențial cumpărător de Nova nu va fi nicidecum interesat de această comparație, precum nu va fi nici unul de Accord.


Legat de cutii de viteze automate, chiar așa 3 continente sunt pline de antișoferi, ce cumpără în prostie mașini cu transmisii automate, și numai noi suntem ăia mai pricepuți?

This post has been edited by C a t a l i n: 22 Oct 2009, 11:12


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2009, 11:24
Post #126


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 21 Oct 2009, 19:40)
Cotiera este foarte joasa, foarte mica, este chiar inutila.
*



nu e joasa deloc, poate ca din cauza ca scaunul imi e reglat maxim jos, si e utila doar in vitezele 2 si 4, in rest nu-mi ajunge cotul pe ea radmasa.gif

QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 21 Oct 2009, 19:40)
In curbe este destul de instabila, se inclina foarte mult, si mi-era frica sa iau o curba lunga cu 90.
*



daca i se inlocuiesc amortizoarele devine chiar stabila, patit la ala de la job, facea ca barca cu alea vechi, cu alea noi cu totul alt comportament.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 22 Oct 2009, 11:37
Post #127


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Parerea mea:
Cutie automata = sofer comod, sofer lenes, sofer incapabil sa foloseasca corect manuala, sofer cu bani (cutia costa mai mult, masina consuma in general mai mult, intyretinerea plus eventualele reparatii sunt mai scumpe) -> a se alege una/mai multe dupa caz
Cutie manuala = sofer sportiv, sofer sarac/econom (se gandeste la costuri), sofer care prefera senzatia ca el controleaza masina, sofer capabil sa conduca corect o manuala.

Cred ca daca ai oricare tip de cutie, sunt unele momente in care ti-ai dori sa ai de cealalta.

Legat de motoare - sa comparam aspirate cu aspirate, turbo cu turbo.
Intr-adevar dieselurile au cuplu mai mare, insa cuplul mai mare tine foarte mult si de supraalimentare, nu numai de combustibil. Cine nu crede sa verifice specificatiile la un turbo pe benzina. De remarcat cuplul maxim, liniaritatea, plaja imensa. De ex auti 1.8T benzina are cuplul maxim constant de la 1500 pana la vreo 5000rpm.
In opinia mea diesel = economie doar daca mergi mult pe an, in rest util pentru off-road si tractari. Benzina de mic litraj e economica pt oras, in rest daac vrei performante un benzinar cu cilindree mare sau un benzinar supraalimentat.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 13:02
Post #128


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Va rog inca o data sa renuntati la discutiile contradictorii despre cutiile de viteza. Ati adus deja suficiente argumente pro sau contra, pe care le putem interpreta (intr-un sens mult largit) ca avand legatura cu drive-testele cu diferitele masini amintite. Oricum aprecierile sunt subiective in ambele parti.. Si multe orgolii la mijloc, lucru care nu face bine!

Please!


This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 13:15


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 13:42
Post #129


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




No_7 Peugeot 206 1.4 8v, @75cp, Proactive

Superba masinuta ! Argintie, interior cu alcantara deschisa la culoare wub.gif jante de alu.

Motor: arhicunoscutul motor de 1400 cmc in verisunea cu 8 supape si 75 cp. Suficient de fasnet, cu o curba de cuplu foarte buna in zona turatiilor uzuale, economic.
Cutie de viteze: 5 trepte automata cu computer destept la datorie. Cica ia in calcul 13 parametri (sau sa fie 11, nu mai retin exact) in functie de care alege cum schimba treptele. La demaraj uzuala senzatie de patinare din cauza convertizorului de cuplu. In modul normal, atata vreme cat nu apesi rapid pedala schimba trepte la turatii medii; serveste si kick down cand pui pedala la podea, dar cu o mica intarziere. Pe modul manual, foarte ciudat, sunt disponibile doar 4 din cele 5 trepte, treapta a 5-a nu poate fi selectata decat daca se lasa in modul sport automat. In modul manual exista o intarziere intre momentul in care misti levierul si schimbul efectiv al treptei, destul de mica, foarte probabil amplificata de factorul "psihic".
Am remarcat ca softul cutiei recunoaste un drum in rampa si ramane in treapta inferioara mai mult timp decat pe plat, in modul D. Nu stie insa sa retrogradeze din timp nici in modul sport si de multe ori a ramas in a 3-a cand eu doream sa fie o treapta mai jos.
Sasiu: suspensii confortabile, reactii progresive, spatele evident are tendinta sa iasa pe frana de motor si provocat din volan. Evident ca toate traction avant -urile subvireaza dar se poate controla usor si foarte important are aderenta buna trenul fata. Sunt masini cu suspensii mai sofisticate pe puntea spate care nu reusesc asa tinuta de drum omogena.
Cuvantul care descrie cel mai bine tinuta de drum a lui 206: agilitate.
Frane: servoasistate pentru pantofi cu tocuri biggrin.gif dar dozabile bine, te poti baza pe ele, nu au fading semnificativ.
Directie: servoasistata in aceiasi idee, pentru doamne. Feedback bun totusi, precisa si fara influente mai mult decat informative de la diversele denivelari.

Desi masinuta respectiva avea abia 1300 km la bord, una din fetele de usi vibra blush.gif

Merita mentionat spatiul in fata. Desi am 1.90 m si ceva kg peste 100, am incaput foarte bine, mult spatiu pentru genunchi si cap. Mai putin comod unghiul stalpului A in care dau cu capul de cate ori urc intr-un 206 laugh.gif

206 ramane una din masinile care mi-au placut foarte mult mai ales dupa ce am stat pe scaunul din stanga.

This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 13:48


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 22 Oct 2009, 13:44
Post #130


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Ti-o fi placut mai mult ca focusul asteapta nervos.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 13:46
Post #131


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sincer icon_mrgreen.gif DA, dar cu manuala si cu motor de 1.6, ca n-am prins sa conduc cu motor mai mare. 1.4 hdi @75 cp iar mi s-a parut misto, consum mic, motor rafinat, performante parca mai bune decat 1.4 benzina.
Mie imi plac masinile mici desi sunt un individ cam solid tongue.gif

This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 13:47


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 22 Oct 2009, 13:49
Post #132


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(maister_dm @ 22 Oct 2009, 21:45)
Mergi cu viteza (sa zic 100 kmh) pe un drum. Ajungi in spatele unuia care merge cu 80, si nu poti sa-l depasesti din cauza ca vin din partea ailalta claie peste gramada.
Automata iti va schimba treapta pentru una adecvata la viteza de 80 (cat stai in spatele aluia). Daca gasesti o "portita" sa te bagi, ce faci?
* mai reduci un pic viteza si cresti distanta fata de cel din fata, sa ai loc sa-i dai "talpa" fara a intra in el, dai si te bagi... sau
* stai in spatele lui, treci pe contrasens si dai "talpa" ?
Parerea mea e ca, daca ai doar de o "portita", sa nu te bagi nici cu manuala, nici cu automata. Daca totusi ai suficient loc, te asiguri, pui semnal, kickdown si te-ai dus. Nu e nici o filosofie.
A se interpreta acest post ca un sfat in eventualitatea unor drive-teste viitoare wink.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 22 Oct 2009, 13:53
Post #133


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@catalin Pentru ca in tarisoara noastra, numeri pe degete automatele. Si in consecinta mecanicii care sa le intretina corect.

Am condus si eu doua zile o automata. Si sincer, n-am simtit maretul avantaj. Si asta in conditiile in care am prins ambuteiaj, si 20 de minute am miscat masina doar "din frana". Am prins ambuteiaje la fel si in dacie, si n-am picat pe marginea drumului, lesinat de efort...

Vad ca niciunul din voi nu pomeneste nimic de randamentele cutiilor astora. automata/cvt/manuala.

Honda Civic (Sh, 2002 parca). 1.6 VTEC (110 CP) 100.000 km.

Condusa linistit, e o masina linistita. Batraneasca de-a dreptul. Pana iti aduci aminte ca motorul e VTEC, si-o calci. Moment in care iti lasa impresia ca e un catel de 6 luni, care are chef de joaca, si care nu stie clar care-i diferenta intre a prinde si a musca.
Dotari: Oglinzi reglabile electric + incalzire oglinzi, A/C, patru pungi de aer, radio cd, jet spalare faruri, scaune incalzite electric, frane pe disc peste tot.

Interior. Interiorul e surprinzator de mare. Chiar este mai mare dinauntru decat pare din afara.
Cu scaunul fata reglat pentru mine (am 1,75) am arhi-suficient loc in spate. (am incercat acelasi lucru pe Octavia, si stateam cu genunchii lipiti de scaunul fata)
Nu exista consola centrala, ceea ce inseamna ca intre scaunele fata e loc de o poseta gen "sac de cartofi", sau o geanta de laptop.

Schimbatorul e pozitionat pe bord, ceea ce ii da un aer de WRC. Adevarul e ca e foarte usor de folosit, fiind foarte aproape de volan. Scrumiera e pozitionata sub schimbatorul de viteze, ceea ce usureaza mult accesul la ea, si de catre sofer, si de catre pasager.

Dupa ~70.000 km facuti in tara noastra minunata, ca si masina de firma (adica fara mila) are doi greieri, la inchizatorile usilor fata.

Consum mediu mixt (30% urban, 70% extraurban) 6,5%

Singurul dezavantaj e unul financiar, si anume ca se recomanda folosirea benzinei de 98, nu 95.

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 16:09


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Oct 2009, 14:27
Post #134


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




dack? Nu stergi topicul asta? Din 6 pagini (la mine), cred ca n-am citit mai mult de 10-15 mini drive teste... Dar sunt doxa despre benzina vs. motorina si automata vs. manuala, doua subiecte total noi, care n-au mai fost dezbatute pana la lesin nicaieri altundeva...


PS. Dack - am lasat postul asta pentru ca m-a amuzat teribil.

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 16:14


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Oct 2009, 15:46
Post #135


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Dack, prietene, fa te rog curat in topicul asta si sa continuam cu drive teste!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 16:21
Post #136


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Cu sincer regret am sters o suma de posturi de cutii de viteze. Cu toata disponibilitatea mea la off-topic util (asa cum erau unele dintre ele), cerintele generale ale site-ului trebuie respectate si implicit aici va trebui sa vorbim de masinile pe care le conducem cu diverse ocazii..

Cred ca posturile despre drive-teste sunt chiar folositoare si am aflat lucruri noi despre cateva masini. O spun foarte sincer. Am retinut aspecte pe care pana acum nu le bagasem in seama.

Sunt nevoit ca in continuare sa sterg posturile care deviaza de la subiect!
Multumesc frumos pentru intelegere.

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:42


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 16:55
Post #137


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




No_8 Skoda Octavia 1, 1.8T @150 cp

Despre spatiul interior doar cateva cuvinte: Golf IV la indigo, la volan resimt consola centrala masiva, in spatele meu pe bancheta cu greu mai poate sta cineva din cauza scaunului impins la maxim.

Sasiu: fata de Golf consider ca are un confort al suspensiei mai bun dar in ciuda acestui fapt si a ruliului ceva mai mare mi se pare mai "ghidonabila" in special pe drumuri virajate de calitate nu tocmai optima.

Grup motopropulsor: cu acest motor ar fi justa comparatia unui TDI excl.gif Consumul ar fi singurul capitol la care ar fi infrant. O curba de cuplu zdravana intre 2000-5000 rpm care ar face invidios orice motor care arde suc de tractor tongue.gif Motorul este rafinat, puterea este servita progresiv mereu, mana de fier in manusa de catifea tongue.gif Singura problema ar fi consumul in regim sportiv icon_mrgreen.gif Un motor pe placul meu, nu chiar 100% pentru ca indiferent de regimul de turatie este foarte "calm" in raspuns.

Frane: solide si constante, nu chiar pe masura motorului.


Octavia 1.8 T = sleeper car veritabil cool.gif

This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 16:59


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 22 Oct 2009, 16:58
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




octavia 1 sau 2????

ca daca e doi vezi ca e pe baza de golf 5/6.... ca are suspensie independenta pe spate....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 16:59
Post #139


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(dr_mKe @ 22 Oct 2009, 14:42)
No_7  Peugeot 206 1.4 8v, @75cp, Proactive

Sasiu: suspensii confortabile...

*



Doctore, legat de suspensie... Eu nu am intalnit inca masina de clasa B care sa nu "topaie" din cauza ampatamentului scurt si nu numai. Sigur, unele mai mult, altele mai putin. La masina asta nu se simte asa ceva? Banuiesc ca este evident sub o suspensie de compacta, nu?

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 17:00


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2009, 17:00
Post #140


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(b76bgaarh @ 22 Oct 2009, 16:58)
octavia 1 sau 2????

ca daca e doi vezi ca e pe baza de golf 5/6.... ca are suspensie independenta pe spate....
*



scrie 1 mare si lat dry.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 17:01
Post #141


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Cu ampatament asa scurt ce vrei si tu tongue.gif Topaie mai putin decat SN, Clio, Aveo sau Swift. Loganul topaie in draci pe anumite tipuri de denivelari si are un ampatament mai mare tongue.gif
Oricum suspensia spate cu bara de torsiune este foarte simpla, ma bate gandul sa spun arhaica biggrin.gif dar isi face treaba minunat.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2009, 17:05
Post #142


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu am fost de curand cu Kia Ceed aia veche de 1,4, insonorizare foarte buna, suspensii bune la drumurile noastre, interiorul pare excelent, e peste Logan din toate punctele de vedere,ca tot stateau unii in dilema mai demult Logan vs Ceed.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 22 Oct 2009, 17:08
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




au avut motor turbo pe octavia 1????? nu stiam....

22 Oct 2009, 17:08:
turbo pe benzina...


This post has been edited by b76bgaarh: 22 Oct 2009, 17:08


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 17:09
Post #144


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ref. Kia Ceed 1.4 - Mai putin felul in care raspunde motorul tongue.gif Trebuie turat in draci de la 3500-4000 rpm in sus pentru reprize bune.
Finisarea interioara departe de-a fi excelenta este totusi foarte aproape de Golf IV si evident muuult mai buna decat in Logan. Desi la pretul masinii poate fi socotita foarte buna.
De altfel masina este mai agila in rest. Totusi Loganul are de partea lui pretul mult mai bun in versiunea 1.6 16v si un motor mai sanatos.
Nush cum ai suportat tu luminile alea portocalii din bord, pe mine unul m-au cam scos din minti wacko.gif

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 17:15


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 17:11
Post #145


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Argon, ce inseamna suspensie adaptata bine la drumurile de la noi. la Ceed?
Ma intereseaza daca e tare sau nu... Unii au scris in alte parti ca iti clantane dintii la denivelari, d'aia intreb.

Aia de pe I30-ul de am mers eu, era chiar ok. Nu te zdruncina mai niciodata..destul de lina. Mi-a placut.

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:25


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2009, 17:15
Post #146


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nici tare nici prea moale, nu mi-au clantanit dintii, nici la gropi, nici la denivelarile de la trecerile de pietoni huh.gif erau si pe aici cativa posesori, dar s-au cam dat la fund..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 22 Oct 2009, 17:16
Post #147


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Sa zicem ca-i mai "informativa" decat cea a Loganului icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Oct 2009, 17:23
Post #148


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(dr_mKe @ 22 Oct 2009, 18:16)
Sa zicem ca-i mai "informativa" decat cea a Loganului  icon_mrgreen.gif
*



Cum e fata de aia de pe Megane?
Stii de ce insist - am mers acum un an cu un Bravo 1.4 120cp, iar suspensia era extrem de confortabila. Lucra similar cu cea de pe Sedanul meu, ceea ce m-a suprins destul de mult, fiind vorba de un hatch, totusi. Pentru mine, suspensia are o mare importanta cand vine vorba de masina. As vrea sa pluteasca peste gropi smile.gif .. Desigur, asta nu inseamna ca vreau sa iau curbele cu 50 la ora...

This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:29


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Oct 2009, 17:43
Post #149


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu cred că vrei un C5. wub.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Oct 2009, 19:01
Post #150


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Toyo Avensis 2.0 D4D 2007

Design exterior usor atipic, care place sau nu. Interior frumos, materiale de calitate si bine inchegat. Comenzi la indemana si foarte fine, placut de accesat. Un minus important pentru schimbatorul de viteze, care arata ca dracu'.
Motorul are sunet de diesel doar la relanti. Pe urma ... benzina curata. Din pacate si raspunsul este similar unui motor pe benzina. Cuplul la 2000 de ture e doar pe hartie. In realitate, m-am trezit pe o urcare de 8-9% in a 4-a la 80 la ora si motorul nu avea raspuns. Eram cat pe ce sa-i dau din nou a 3-a. Trage bine de la 2500 de ture in sus. Raspunsul este progresiv ca la orice commonrail.
Suspensiile sunt foarte confortabile si in combinatie cu un sasiu bun reusesc sa tina decent masina pe sosea. Ruliul este totusi destul de evident. Directia este extrem de usoara, poti sa o manevrezi cu degetul mic. Masina duce lipsa de agilitate, insa este foarte placuta la drum intins.
Concluzie: foarte bine si atent construita aceasta masina. E o placere sa o conduci in regim normal. Sa nu uit: sistem de sunet excelent.

Am condus si variata cu 1.8 VVT-i, insa destul de putin pentru a-mi face o parere concludenta. Motor silentios si destul de fasnet.

This post has been edited by cdadan: 22 Oct 2009, 19:02


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:48
Forum Renault