Mini drive teste
![]() ![]() |
Mini drive teste
adip |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
dack |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Adi, va rog sa terminati cu disputa asta. Ultima ta remarca imi pare o rautate gratuita..
This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 10:59 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Concluzie pentru discutia aprinsa, cu riscul sanctionarii asumat pe deplin.
"Opinions are like ass holes. Everyone has one." |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dack |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu voi sanctiona decat atacuri la persoana, mai exact am sa sterg posturile. Glumele sunt admise.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#125
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E foarte greu, dacă nu imposibil, ca cineva, mai ales dacă nu e profesionist în domeniu, să facă o descriere obiectivă asupra felului cum se conduce, cum se stă, cum arată o mașină. Toți suntem subiectivi. Totuși trebuie acceptat și un drept la replică, mai ales dacă vine din partea unei persoane care nu conduce doar de o zi o mașină similară, folosește un motor similar, o cutie de viteze etc...
Altfel subiectivismul ar cădea în extrem foarte ușor. A se vedea mai sus ce se spune de Espero... E ușor să te sui din Megane în Espero și să spui că e praf la toate capitolele... Numai că Espero trebuie comparat cu o altă mașină concepută în aceeași perioadă, și la un preț similar... Dacă eu mă apuc să compar Nova cu Accord, că se presupune că le cunosc pe ambele, OARE CE IESE? Că un potențial cumpărător de Nova nu va fi nicidecum interesat de această comparație, precum nu va fi nici unul de Accord. Legat de cutii de viteze automate, chiar așa 3 continente sunt pline de antișoferi, ce cumpără în prostie mașini cu transmisii automate, și numai noi suntem ăia mai pricepuți? This post has been edited by C a t a l i n: 22 Oct 2009, 11:12 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#126
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 21 Oct 2009, 19:40) nu e joasa deloc, poate ca din cauza ca scaunul imi e reglat maxim jos, si e utila doar in vitezele 2 si 4, in rest nu-mi ajunge cotul pe ea ![]() QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 21 Oct 2009, 19:40) In curbe este destul de instabila, se inclina foarte mult, si mi-era frica sa iau o curba lunga cu 90. daca i se inlocuiesc amortizoarele devine chiar stabila, patit la ala de la job, facea ca barca cu alea vechi, cu alea noi cu totul alt comportament. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#127
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Parerea mea:
Cutie automata = sofer comod, sofer lenes, sofer incapabil sa foloseasca corect manuala, sofer cu bani (cutia costa mai mult, masina consuma in general mai mult, intyretinerea plus eventualele reparatii sunt mai scumpe) -> a se alege una/mai multe dupa caz Cutie manuala = sofer sportiv, sofer sarac/econom (se gandeste la costuri), sofer care prefera senzatia ca el controleaza masina, sofer capabil sa conduca corect o manuala. Cred ca daca ai oricare tip de cutie, sunt unele momente in care ti-ai dori sa ai de cealalta. Legat de motoare - sa comparam aspirate cu aspirate, turbo cu turbo. Intr-adevar dieselurile au cuplu mai mare, insa cuplul mai mare tine foarte mult si de supraalimentare, nu numai de combustibil. Cine nu crede sa verifice specificatiile la un turbo pe benzina. De remarcat cuplul maxim, liniaritatea, plaja imensa. De ex auti 1.8T benzina are cuplul maxim constant de la 1500 pana la vreo 5000rpm. In opinia mea diesel = economie doar daca mergi mult pe an, in rest util pentru off-road si tractari. Benzina de mic litraj e economica pt oras, in rest daac vrei performante un benzinar cu cilindree mare sau un benzinar supraalimentat. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
dack |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Va rog inca o data sa renuntati la discutiile contradictorii despre cutiile de viteza. Ati adus deja suficiente argumente pro sau contra, pe care le putem interpreta (intr-un sens mult largit) ca avand legatura cu drive-testele cu diferitele masini amintite. Oricum aprecierile sunt subiective in ambele parti.. Si multe orgolii la mijloc, lucru care nu face bine!
Please! This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 13:15 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_7 Peugeot 206 1.4 8v, @75cp, Proactive
Superba masinuta ! Argintie, interior cu alcantara deschisa la culoare ![]() Motor: arhicunoscutul motor de 1400 cmc in verisunea cu 8 supape si 75 cp. Suficient de fasnet, cu o curba de cuplu foarte buna in zona turatiilor uzuale, economic. Cutie de viteze: 5 trepte automata cu computer destept la datorie. Cica ia in calcul 13 parametri (sau sa fie 11, nu mai retin exact) in functie de care alege cum schimba treptele. La demaraj uzuala senzatie de patinare din cauza convertizorului de cuplu. In modul normal, atata vreme cat nu apesi rapid pedala schimba trepte la turatii medii; serveste si kick down cand pui pedala la podea, dar cu o mica intarziere. Pe modul manual, foarte ciudat, sunt disponibile doar 4 din cele 5 trepte, treapta a 5-a nu poate fi selectata decat daca se lasa in modul sport automat. In modul manual exista o intarziere intre momentul in care misti levierul si schimbul efectiv al treptei, destul de mica, foarte probabil amplificata de factorul "psihic". Am remarcat ca softul cutiei recunoaste un drum in rampa si ramane in treapta inferioara mai mult timp decat pe plat, in modul D. Nu stie insa sa retrogradeze din timp nici in modul sport si de multe ori a ramas in a 3-a cand eu doream sa fie o treapta mai jos. Sasiu: suspensii confortabile, reactii progresive, spatele evident are tendinta sa iasa pe frana de motor si provocat din volan. Evident ca toate traction avant -urile subvireaza dar se poate controla usor si foarte important are aderenta buna trenul fata. Sunt masini cu suspensii mai sofisticate pe puntea spate care nu reusesc asa tinuta de drum omogena. Cuvantul care descrie cel mai bine tinuta de drum a lui 206: agilitate. Frane: servoasistate pentru pantofi cu tocuri ![]() Directie: servoasistata in aceiasi idee, pentru doamne. Feedback bun totusi, precisa si fara influente mai mult decat informative de la diversele denivelari. Desi masinuta respectiva avea abia 1300 km la bord, una din fetele de usi vibra ![]() Merita mentionat spatiul in fata. Desi am 1.90 m si ceva kg peste 100, am incaput foarte bine, mult spatiu pentru genunchi si cap. Mai putin comod unghiul stalpului A in care dau cu capul de cate ori urc intr-un 206 ![]() 206 ramane una din masinile care mi-au placut foarte mult mai ales dupa ce am stat pe scaunul din stanga. This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 13:48 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#130
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Ti-o fi placut mai mult ca focusul
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sincer
![]() Mie imi plac masinile mici desi sunt un individ cam solid ![]() This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 13:47 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
adip |
![]()
Post
#132
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(maister_dm @ 22 Oct 2009, 21:45) Mergi cu viteza (sa zic 100 kmh) pe un drum. Ajungi in spatele unuia care merge cu 80, si nu poti sa-l depasesti din cauza ca vin din partea ailalta claie peste gramada. Parerea mea e ca, daca ai doar de o "portita", sa nu te bagi nici cu manuala, nici cu automata. Daca totusi ai suficient loc, te asiguri, pui semnal, kickdown si te-ai dus. Nu e nici o filosofie.Automata iti va schimba treapta pentru una adecvata la viteza de 80 (cat stai in spatele aluia). Daca gasesti o "portita" sa te bagi, ce faci? * mai reduci un pic viteza si cresti distanta fata de cel din fata, sa ai loc sa-i dai "talpa" fara a intra in el, dai si te bagi... sau * stai in spatele lui, treci pe contrasens si dai "talpa" ? A se interpreta acest post ca un sfat in eventualitatea unor drive-teste viitoare ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
bucatzel |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@catalin Pentru ca in tarisoara noastra, numeri pe degete automatele. Si in consecinta mecanicii care sa le intretina corect.
Am condus si eu doua zile o automata. Si sincer, n-am simtit maretul avantaj. Si asta in conditiile in care am prins ambuteiaj, si 20 de minute am miscat masina doar "din frana". Am prins ambuteiaje la fel si in dacie, si n-am picat pe marginea drumului, lesinat de efort... Vad ca niciunul din voi nu pomeneste nimic de randamentele cutiilor astora. automata/cvt/manuala. Honda Civic (Sh, 2002 parca). 1.6 VTEC (110 CP) 100.000 km. Condusa linistit, e o masina linistita. Batraneasca de-a dreptul. Pana iti aduci aminte ca motorul e VTEC, si-o calci. Moment in care iti lasa impresia ca e un catel de 6 luni, care are chef de joaca, si care nu stie clar care-i diferenta intre a prinde si a musca. Dotari: Oglinzi reglabile electric + incalzire oglinzi, A/C, patru pungi de aer, radio cd, jet spalare faruri, scaune incalzite electric, frane pe disc peste tot. Interior. Interiorul e surprinzator de mare. Chiar este mai mare dinauntru decat pare din afara. Cu scaunul fata reglat pentru mine (am 1,75) am arhi-suficient loc in spate. (am incercat acelasi lucru pe Octavia, si stateam cu genunchii lipiti de scaunul fata) Nu exista consola centrala, ceea ce inseamna ca intre scaunele fata e loc de o poseta gen "sac de cartofi", sau o geanta de laptop. Schimbatorul e pozitionat pe bord, ceea ce ii da un aer de WRC. Adevarul e ca e foarte usor de folosit, fiind foarte aproape de volan. Scrumiera e pozitionata sub schimbatorul de viteze, ceea ce usureaza mult accesul la ea, si de catre sofer, si de catre pasager. Dupa ~70.000 km facuti in tara noastra minunata, ca si masina de firma (adica fara mila) are doi greieri, la inchizatorile usilor fata. Consum mediu mixt (30% urban, 70% extraurban) 6,5% Singurul dezavantaj e unul financiar, si anume ca se recomanda folosirea benzinei de 98, nu 95. This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 16:09 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
xcss |
![]()
Post
#134
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
dack? Nu stergi topicul asta? Din 6 pagini (la mine), cred ca n-am citit mai mult de 10-15 mini drive teste... Dar sunt doxa despre benzina vs. motorina si automata vs. manuala, doua subiecte total noi, care n-au mai fost dezbatute pana la lesin nicaieri altundeva...
PS. Dack - am lasat postul asta pentru ca m-a amuzat teribil. This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 16:14 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#135
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Dack, prietene, fa te rog curat in topicul asta si sa continuam cu drive teste!
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dack |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu sincer regret am sters o suma de posturi de cutii de viteze. Cu toata disponibilitatea mea la off-topic util (asa cum erau unele dintre ele), cerintele generale ale site-ului trebuie respectate si implicit aici va trebui sa vorbim de masinile pe care le conducem cu diverse ocazii..
Cred ca posturile despre drive-teste sunt chiar folositoare si am aflat lucruri noi despre cateva masini. O spun foarte sincer. Am retinut aspecte pe care pana acum nu le bagasem in seama. Sunt nevoit ca in continuare sa sterg posturile care deviaza de la subiect! Multumesc frumos pentru intelegere. This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:42 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_8 Skoda Octavia 1, 1.8T @150 cp
Despre spatiul interior doar cateva cuvinte: Golf IV la indigo, la volan resimt consola centrala masiva, in spatele meu pe bancheta cu greu mai poate sta cineva din cauza scaunului impins la maxim. Sasiu: fata de Golf consider ca are un confort al suspensiei mai bun dar in ciuda acestui fapt si a ruliului ceva mai mare mi se pare mai "ghidonabila" in special pe drumuri virajate de calitate nu tocmai optima. Grup motopropulsor: cu acest motor ar fi justa comparatia unui TDI ![]() ![]() ![]() ![]() Frane: solide si constante, nu chiar pe masura motorului. Octavia 1.8 T = sleeper car veritabil ![]() This post has been edited by dr_mKe: 22 Oct 2009, 16:59 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
octavia 1 sau 2????
ca daca e doi vezi ca e pe baza de golf 5/6.... ca are suspensie independenta pe spate.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dack |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 22 Oct 2009, 14:42) Doctore, legat de suspensie... Eu nu am intalnit inca masina de clasa B care sa nu "topaie" din cauza ampatamentului scurt si nu numai. Sigur, unele mai mult, altele mai putin. La masina asta nu se simte asa ceva? Banuiesc ca este evident sub o suspensie de compacta, nu? This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 17:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
argon |
![]()
Post
#140
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cu ampatament asa scurt ce vrei si tu
![]() ![]() Oricum suspensia spate cu bara de torsiune este foarte simpla, ma bate gandul sa spun arhaica ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#142
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu am fost de curand cu Kia Ceed aia veche de 1,4, insonorizare foarte buna, suspensii bune la drumurile noastre, interiorul pare excelent, e peste Logan din toate punctele de vedere,ca tot stateau unii in dilema mai demult Logan vs Ceed.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
au avut motor turbo pe octavia 1????? nu stiam....
22 Oct 2009, 17:08: turbo pe benzina... This post has been edited by b76bgaarh: 22 Oct 2009, 17:08 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ref. Kia Ceed 1.4 - Mai putin felul in care raspunde motorul
![]() Finisarea interioara departe de-a fi excelenta este totusi foarte aproape de Golf IV si evident muuult mai buna decat in Logan. Desi la pretul masinii poate fi socotita foarte buna. De altfel masina este mai agila in rest. Totusi Loganul are de partea lui pretul mult mai bun in versiunea 1.6 16v si un motor mai sanatos. Nush cum ai suportat tu luminile alea portocalii din bord, pe mine unul m-au cam scos din minti ![]() This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 17:15 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dack |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Argon, ce inseamna suspensie adaptata bine la drumurile de la noi. la Ceed?
Ma intereseaza daca e tare sau nu... Unii au scris in alte parti ca iti clantane dintii la denivelari, d'aia intreb. Aia de pe I30-ul de am mers eu, era chiar ok. Nu te zdruncina mai niciodata..destul de lina. Mi-a placut. This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:25 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
argon |
![]()
Post
#146
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nici tare nici prea moale, nu mi-au clantanit dintii, nici la gropi, nici la denivelarile de la trecerile de pietoni
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sa zicem ca-i mai "informativa" decat cea a Loganului
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
dack |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 22 Oct 2009, 18:16) Cum e fata de aia de pe Megane? Stii de ce insist - am mers acum un an cu un Bravo 1.4 120cp, iar suspensia era extrem de confortabila. Lucra similar cu cea de pe Sedanul meu, ceea ce m-a suprins destul de mult, fiind vorba de un hatch, totusi. Pentru mine, suspensia are o mare importanta cand vine vorba de masina. As vrea sa pluteasca peste gropi ![]() This post has been edited by dack: 22 Oct 2009, 19:29 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#149
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu cred că vrei un C5.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#150
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Toyo Avensis 2.0 D4D 2007
Design exterior usor atipic, care place sau nu. Interior frumos, materiale de calitate si bine inchegat. Comenzi la indemana si foarte fine, placut de accesat. Un minus important pentru schimbatorul de viteze, care arata ca dracu'. Motorul are sunet de diesel doar la relanti. Pe urma ... benzina curata. Din pacate si raspunsul este similar unui motor pe benzina. Cuplul la 2000 de ture e doar pe hartie. In realitate, m-am trezit pe o urcare de 8-9% in a 4-a la 80 la ora si motorul nu avea raspuns. Eram cat pe ce sa-i dau din nou a 3-a. Trage bine de la 2500 de ture in sus. Raspunsul este progresiv ca la orice commonrail. Suspensiile sunt foarte confortabile si in combinatie cu un sasiu bun reusesc sa tina decent masina pe sosea. Ruliul este totusi destul de evident. Directia este extrem de usoara, poti sa o manevrezi cu degetul mic. Masina duce lipsa de agilitate, insa este foarte placuta la drum intins. Concluzie: foarte bine si atent construita aceasta masina. E o placere sa o conduci in regim normal. Sa nu uit: sistem de sunet excelent. Am condus si variata cu 1.8 VVT-i, insa destul de putin pentru a-mi face o parere concludenta. Motor silentios si destul de fasnet. This post has been edited by cdadan: 22 Oct 2009, 19:02 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:48 |