DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 45 46 47 48 49 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

R19/16v
post 28 Jun 2019, 13:56
Post #1381


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(sp67 @ 28 Jun 2019, 11:08)
Si atunci da, mi-ar placea o masina care nu scoate nimic pe teava si care poate oferi performante foarte bune.
*


Fuck that! "sa moara balenele de viata buna" smile.gif)) Suta in 3s wub.gif wub.gif wub.gif sunt putine motociclete care se pot tine dupa tine smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 28 Jun 2019, 14:19
Post #1382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




clio4edc12 eu chiar am fost sa fac drive-test dar nu 5 km, cine a oferit 5 km le-am zis pa. Am cumparat masina care mi-a placut si cu care am facut drive test de peste 50 de km.
Culmea e ca eu chiar cu electrica sau hibrida la priza ma mulam perfect, stau la casa, am trifazic ...
Aia e n-a fost sa fie, poate peste 5-6 ani ...
Apropo, in militari era un Leaf nou, 38 de grade la umbra, mergea cu geamurile deschise, probabil era pe rosu bateria ..., mergea cu 20 km/h de injurau toti ...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 28 Jun 2019, 14:28
Post #1383


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Astia de la Automarket spun ca Leaf nu are sistem de racire a bateriei si ca daca vrei sa il incarci pe vreme calduroasa e problema mare. O fi patit-o omul, era canicula, probabil avea baterie slaba, o fi incercat sa o incarce si n-a reusit.

https://www.automarket.ro/stiri/cifrele-fin...-cat-92237.html

QUOTE
Nissan Leaf nu are un sistem de răcire a bateriei, iar asta înseamnă că drumurile lungi pe caniculă ar trebui calculate astfel încât mașina să fie încărcată o singură dată pe zi la fast charge (50 kW sau mai mult). Altfel, bateria se încinge, iar timpii de încărcare cresc serios începând cu a doua sesiune.


This post has been edited by AndreiMR: 28 Jun 2019, 14:30


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 28 Jun 2019, 14:43
Post #1384


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Atat Leaf cat si Zoe au sistem de racire a bateriilor pe aer. Pastreaza traditia grupului si se plaseaza la limita superioara a unor tehnologii inferioare.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2019, 14:48
Post #1385


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cu aer bateriile din mijloc se supraincalzesc. Vor apare elemente in timp cu capacitate diferita.
Pierd foarte mult la eficienta, sunt limitati la incarcare si descarcare.
Economia facuta la pretul de vanzare are impact mai mare la client (eficienta energetica mai slaba). Si riscul de explozie crescut.

This post has been edited by IRONICK: 28 Jun 2019, 15:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 28 Jun 2019, 15:05
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Jenant pentru Zoe e ca si update-ul de anul viitor cu baterie de 50 kwh cu DC de 50 kw tot racire pe aer o sa aiba.
Peugeot/Opel anunta baterie de 50 kwh cu DC de 100 kw.


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2019, 15:18
Post #1387


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Costurile de rulare într-un astfel de tur sunt infime: pe 1700 de kilometri, cele cinci mașini au consumat între 219 kWh (VW e-Golf) și 404 kWh (Audi e-tron), costurile în condiții normale fiind astfel între 110 și 202 lei.

Cel mai bun consum de energie este cel al lui Volkswagen e-Golf: medie de 12.4 kWh pe întreg traseul de peste 1700 de kilometri.

Cel mai rapid se încarcă BMW i3, mașina care a stat cel mai puțin la stații în acest tur.

Cea mai mare autonomie este cea a lui Audi e-tron (poți face fără probleme 351 de kilometri cu un plin de baterie).

Pe locul al doilea (și primul dintre mașinile cu preț relativ accesibil) este surpriza Renault Zoe. O mașină construită pentru oraș și care permite autonomii excelente, de peste 300 de kilometri. Tot Zoe a stat însă cel mai mult la încărcare: peste 17 ore, din cauza faptului că această generație nu permite fast charge la stații DC.

Nissan Leaf nu are un sistem de răcire a bateriei, iar asta înseamnă că drumurile lungi pe caniculă ar trebui calculate astfel încât mașina să fie încărcată o singură dată pe zi la fast charge (50 kW sau mai mult). Altfel, bateria se încinge, iar timpii de încărcare cresc serios începând cu a doua sesiune. Dar dacă luați Leaf pentru trasee în majoritatea lor urbane și plănuiți ieșiri sporadice din oraș, nu veți avea problema asta. Și veți face cunoștință cu un model foarte echilibrat pe raportul preț/spațiu/capacități/autonomie.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 28 Jun 2019, 15:22
Post #1388


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Da, Renault a plecat primul de la start investind in vehicule electrice in detrimentul altor tehnologii dupa care au incercat sa fie profitabili prea devreme. Au intarziat cu lansarea unor modele noi, aspirationale iar acum sunt depasiti chiar si pe segmentul EV "de buget".


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2019, 15:26
Post #1389


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Au facut aceeasi greseala pe care au mai facut-o si in trecut. Economie la solutii tehnice sa isi creasca marja. Racirea pe apa nu este rocket science, tehnologie scumpa sau greu de implementat.
Asa cum au gresit si in cazul cutiilor de viteza robotizate de la Dacia. Ce trebuia sa fie ieftin si fiabil a devenit o piatra de moara. Si la ei nimeni nu isi asuma greselile de management.

This post has been edited by IRONICK: 28 Jun 2019, 16:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 28 Jun 2019, 15:34
Post #1390


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Decizii strict financiare. Tehnologia exista chiar la furnizorii care le-au dat sistemul pe aer.
In multe companii din industria auto se intampla sa nu fie trasi la raspundere managerii care iau decizii neinspirate. Nu e Renault unic in asta.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2019, 15:40
Post #1391


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, dar aici nu discutam de altii ca sa le gasim scuze. Si vb. de decizii care influenteaza major un produs sau mai multe. Ce sa mai zic de rezultate financiare ale grupului.

1.2tce care consuma ulei etc ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 28 Jun 2019, 15:57
Post #1392


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(IRONICK @ 28 Jun 2019, 16:26)
Au facut aceeasi greseala pe care am mai facut-o si in trecut.
*


cool.gif tongue.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2019, 16:15
Post #1393


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Am corectat, grammar nazi.
cool.gif

This post has been edited by IRONICK: 28 Jun 2019, 16:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Jun 2019, 16:20
Post #1394


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(r_vlad @ 28 Jun 2019, 16:22)
Da, Renault a plecat primul de la start investind in vehicule electrice in detrimentul altor tehnologii dupa care au incercat sa fie profitabili prea devreme. Au intarziat cu lansarea unor modele noi, aspirationale iar acum sunt depasiti chiar si pe segmentul EV "de buget".
*


exquisme? renault vinde fiecare ZOE pe profit.... Si fiecare master si kangoo electric. Nu sunt alti constructori care sa faca profit de pe electrice


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 28 Jun 2019, 16:29
Post #1395


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Cam asta am spus si eu. Tot ce se poate ca ei sa fie cei mai profitabili pe segmentul EV. Asta nu le garanteaza succesul pe termen lung sau de acum incolo.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 28 Jun 2019, 16:36
Post #1396


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Conform presei de casă a Vw, fiecare ID3 va fi vândut cu pierdere de vreo 3000 de euro. Dacă Renault face profit cu Zoe, înseamnă că se pricep al naibii de bine la tăierea costurilor


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 28 Jun 2019, 16:39
Post #1397


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Pai normal ca se pricep, la ei difera cablajul cu totul intre aceeasi masina cu proiectoare de ceata si varianta fara.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 29 Jun 2019, 09:38
Post #1398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(bonzai @ 28 Jun 2019, 15:05)
Jenant pentru Zoe e ca si update-ul de anul viitor cu baterie de 50 kwh cu DC de 50 kw tot racire pe aer o sa aiba.
Peugeot/Opel anunta baterie de 50 kwh cu DC de 100 kw.
*



Da, dar pe de alta parte ZOE are autonomie semnificativ mai mare. Decizia de a limita la 50kw probabil tine de prelungire a vietii bateriei.

Iar racirea da, se face pe aer, dar se foloseste de freon-ul din instalatia de AC, deci nu e chiar asa rea, adica sa nu creada lumea ca e doar un ventilator care baga aer.

Insa e bine ca Peugeot si Opel au venit deja cu preturi asa agresive. E timpul ca nici Renault sa nu mai faca profit cu Zoe. icon_mrgreen.gif Ce, doar statele sa faca subventionari? Sa faca si Renault din propriul profit. icon_mrgreen.gif Concurenta e buna, avem produse mai bune si mai ieftine.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 29 Jun 2019, 10:25
Post #1399


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




În capitalism, ce nu face profit e retezat mai devreme sau mai târziu.
Eu ma bucur ca au profit, or sa facă și alte generații de vehicule


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi_
post 29 Jun 2019, 22:52
Post #1400


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 26 November 06




Tesla Model 3 e cea mai profitabila masina electrica pentru firma producatoare: https://www.extremetech.com/extreme/273804-...lectric-vehicle

Din pacate Renault-Nissan desi au fost primii care au vandut o masina electrica ( Leaf) catre publicul larg au reusit sa ramana cu 3-5 ani in urma Tesla ca tehnologie (ca si majoritatea producatorilor auto, altii chiar mai multi ani).
Singurul avantaj real in Europa nu in SUA al Renault-Nissan ramane pretul, pana ce va aparea concurenta pe piata cu masini disponibile pe comanda in mai putin de 6 luni.
Daca face Tesla un Gigafactory in Europa si incepe productia aici pana in 2022 ii bate groaznic de tare pe ceilalti producatori auto europeni si la ei acasa.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 30 Jun 2019, 05:00
Post #1401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Apropos, e-Golful cum e? Îmi place că arată fix ca un Golf normal, și pe-afară, și pe dinăuntru. Dacă ar fi să-mi iau o electrică, la el m-aș uita primul.
Văd că toată lumea ridică în slăvi Zoe și Leaf, dar de e-Golf... mai puțin. Merită? E bun de ceva?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 30 Jun 2019, 06:39
Post #1402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




E tras in jos de pret si capacitatea bateriei, la acel pret. Ca tinuta de drum in schimb e laudat.
In testul din pagina trecuta a iesit surprinzator de bine la consum.


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jun 2019, 10:08
Post #1403


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Are pastrata suspensia independenta, cauciucuri 205 si masa distribuita mai bine pentru ca baterie. Mi se pare ca si suspensia este mai joasa.
Bateria este destul de slaba fata de competitori.
Aerodinamica in jur de 0.28. O valoare ok, avand in vedere ca nu s-a facut rabat la design.

This post has been edited by IRONICK: 30 Jun 2019, 10:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 Jun 2019, 11:08
Post #1404


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma jucam cu configuratorul toyota. Mirai incepe de la 78.6k. Sunt curios cate vor vinde.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 30 Jun 2019, 11:50
Post #1405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(VladSoare @ 30 Jun 2019, 05:00)
Apropos, e-Golful cum e? Îmi place că arată fix ca un Golf normal, și pe-afară, și pe dinăuntru. Dacă ar fi să-mi iau o electrică, la el m-aș uita primul.
Văd că toată lumea ridică în slăvi Zoe și Leaf, dar de e-Golf... mai puțin. Merită? E bun de ceva?
*



In momentul de fata cam nicio electrica nu are sens de masina mixta sau de afara. Autonomia actuala limiteaza folosinta electricelor la oras. Si atunci daca iei doar o masina de oras, de ce sa iei clasa compacta cand poti lua Zoe. Mai mica, mai ieftina, mai fasneata, mai usor de parcat, pozitie mai ridicata de condus, autonomie chiar mai mare.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 30 Jun 2019, 12:21
Post #1406


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(MuciX @ 30 Jun 2019, 11:08)
Ma jucam cu configuratorul toyota. Mirai incepe de la 78.6k. Sunt curios cate vor vinde.
*



"In Germany, pricing started at €60,000 (~US$75,140) plus VAT. About 200 Mirais had been sold by the end of 2017."

"Former European Parliament President Pat Cox estimated that Toyota would initially lose between €50,000 to €100,000 (US$60,000 to US$133,000 at 2014 exchange rates) on each Mirai sold in 2015."

Noroc ca nu au vandut prea multe tongue.gif Oricum, a se vedea diferenta fata de zoe.....
Toyota face stiinta, renault vinde vechituri radmasa.gif


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcNelu
post 30 Jun 2019, 14:11
Post #1407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 2 June 19




Noi, voi, ei, nu vedeti ca lumea cauta accesibilul, posibilul.


--------------------
rar 3 2019 - Alte situatii
ATENTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcNelu
post 30 Jun 2019, 15:07
Post #1408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 2 June 19




QUOTE(ursul_bipolar @ 30 Jun 2019, 15:14)
up.gif
*


Nu ii vad pe ford, toyota, peugeot etc sleep.gif sa faca accesibilul in Europa, Renault va face revirimentul cum a facut decenii in Romania. Viitorul masinilor electrice este viitor apropiat in Romania by Renault radmasa.gif


--------------------
rar 3 2019 - Alte situatii
ATENTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 30 Jun 2019, 21:01
Post #1409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(clio4edc12 @ 30 Jun 2019, 11:50)
In momentul de fata cam nicio electrica nu are sens de masina mixta sau de afara. Autonomia actuala limiteaza folosinta electricelor la oras. Si atunci daca iei doar o masina de oras, de ce sa iei clasa compacta cand poti lua Zoe. Mai mica, mai ieftina, mai fasneata, mai usor de parcat, pozitie mai ridicata de condus, autonomie chiar mai mare.
*


Pentru că Golful îmi place cum arată, Zoe nu. blush.gif
Zoe nu-i neapărat urîtă; n-am să zic despre ea ceea ce am zis de i3. Pe-afară nu pot să zic că-i urîtă, doar că nu-i pe gustul meu. Însă interiorul... nu-mi place bordul ăla futuristic nici să mă bați. blush.gif
Poziția înaltă la volan nu-mi place, ba dimpotrivă, îmi place să stau cît mai jos. Iar de parcat... sînt învățat cu Mondeo, deci nu mă sperie Golful. biggrin.gif



--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 30 Jun 2019, 22:05
Post #1410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Pai nu incercam sa te conving pe tine, iti explicam doar de ce Golful se vinde mai slab.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 45 46 47 48 49 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 04:09
Forum Renault