Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!
![]() ![]() ![]() |
Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!
clio4edc12 |
![]()
Post
#1441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1442
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1443
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cu ce exagerez daca zic ca din 2016 iau comenzi si abia din februarie anul asta livreaza masina? Si ca aia de au luat asinile au sta cu avansul dat de 2 ani?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#1444
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Acum nu e februarie. Iar SUA nu este Europa. Ai baut apa dupa IRONICK?
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1445
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
In DE tesla 3 comandata pe la jumatea lui 2017, primita la sfarsitul lui martie anul asta.
![]() This post has been edited by MuciX: 1 Jul 2019, 10:31 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#1446
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Pai ce spuneam si eu. In SUA se livreaza Tesla 3 din toamna lui 2017, in Europa din februarie 2019. Iar livrarea se considera vanzare, nu comanda. Iar acum, in SUA, Tesla 3 se vinde mai bine ca echivalentul sedan de la BMW si Mercedes.
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1447
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pentru ca le vand pe alea comandate acu X ani.... dua ce se termina backorderul asta de comenzi or sa mai vanda atatea?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#1448
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Oamenii deschid o a doua fabrica in China. De ce crezi ca fac asta? Ca nu au ce face cu banii?
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1449
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ca sa vanda in china? Cu banii oricum nu au ce face, ca i ard zilnic.
Profit cand fac, fara vanzare de certificate verzi? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#1450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Din punctul meu de vedere la o masina electrica softul e totul si aici nu vad de ce ar duce la o crestere de pret asa de mare fata de una clasica
Problema a doua...electrica probabil ca reprezinta masina viitorului si o solutie pentru incalzirea globala dar de-abia cand va ajunge sa isi produca singura curentul necesar si nu va mai fi nevoita sa il ia de la priza. Pana atunci...mai dureaza si e clar ca trebuie trecut prin niste etape intermediare.Eu fac in interes de serviciu peste 100 km/zi, m-ar avantaja un ZOE dar nu as da banii astia pe el daca ar fi sa il cumpar pentru familia mea. |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#1451
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 1 Jul 2019, 07:43) Bine, dar ecobonusul e valabil pentru toți. Tot rămîne întrebarea cum de Renault vinde mult mai ieftin decît alții și are profit, iar acei alții nu. Înțeleg că face cost reduction, cabluri electrice măsurate la milimetru, componente refolosite de pe alte modele, etc., dar astea nu-s rocket science, nu-s patentate de Renault, sînt lucruri pe care toată lumea le face, deci nu explică discrepanța dintre Renault și ceilalți. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1452
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 1 Jul 2019, 12:20) Pretul mult mai mic, la fel ca la Dacia. 1 Jul 2019, 12:24: e-Golf Powertrain. The e-Golf is powered by an 85 kW EEM-85 synchronous permanent-magnet AC motor which develops 199 lb-ft (270 N·m) of torque. The e-Golf accelerates from 0 - 25 mph (40 km/h) in 4.2 seconds and from 0-60 mph in approximately 10.4 seconds. Top speed is electronically limited to 87 mph (140 km/h). Lithium-ion battery. The Golf A7 was developed from the outset to be a Battery Electric Vehicle. As the Modular Transverse Matrix (MQB) architecture that underpins the new Golf A7 is so flexible, Volkswagen was able to integrate the lithium-ion battery in a space-saving frame in the vehicle floor, under the front and rear seats and in the center tunnel. Like the electric motor and the transmission, the battery was also developed in-house at Volkswagen and is made at the company’s facility in Braunschweig, Germany. The liquid-cooled lithium-ion battery accounts for 701 pounds (318 kg) of the e-Golf model’s 3090-pound (1,402 kg) curb weight. It comprises 264 individual prismatic cells, which are integrated into 27 modules (each with six or twelve cells). Collectively, the cells have a nominal rating of 323 volts, with an overall capacity of 24.2 kWh. A battery management controller (BMC) performs diagnosis and monitoring functions and also regulates the temperature balance in the battery junction controller (the interface to the motor’s energy supply). When the car is not in use or in the event of a collision, power from the battery is automatically cut off. This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2019, 11:24 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1453
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Toti fac reduceri de costuri dar nu toti le fac in aceeasi masura. De-aia unii au profit/masina mai mare chiar daca vand mai ieftin. Mai e vorba si de cat de eficienta e productia, de cate optiuni are clientul etc. Spre exemplu, VW castiga foarte putini bani la fiecare Golf vandut. Desi platforma e comuna pe 100 de masini din grup, idem si motoarele, desi vinde enorm de multe Golfuri. Cu toate astea, nu e o masina foarte profitabila pentru ei. Pe de alta parte, diferenta de calitate intre Golf si Megane e mare. Si mai mare e si diferenta de posibilitati de configurare/personalizare. La VW ai libertate mult mai mare de a face combinatii de motor-transmisie-echipare, plus optionale...altii n-au politica asta si isi eficientizeaza mai bine productia cu masini "predefinite". Si mai sunt costurile cu forta de munca, desi intre Franta si Germania nu sunt diferente colosale. De-aia, cand trag linie contabilii, vad ca Golf aduce 200 de euro/exemplar profit, iar Renault poate castiga 400 la un Megane mai ieftin. Cifrele le-am pus din burta, pentru exemplificare.
La electrice e mai complicat fiindca cea mai mare parte a costurilor vine de la baterie. Ori acolo depinzi de chinez sau coreean, daca si cu cati bani iti da bateriile. Renault e posibil sa aiba un deal mai bun, mai ales ca au impreuna cu Nissan un volum mare de baterii vandute, si au niste ani pe piata. Sincer, au fost cam primii in domeniul asta care au venit cu o masina electrica cat de cat asemanatoare cu o masina, la un pret cat de cat normal. Probabil sunt niste contracte negociate altfel cu furnizorii. Zicea cineva aici ca Jaguar I-pace nu se vinde...problema de fapt e ca nu au capacitatea de productie pe masura cererilor. Idem si la Kia Niro si Soul EV. Nu intamplator Tesla se chinuie sa isi faca singuri bateriile...europenii de abia acum incep sa ia in calcul optiunea asta. Aceeasi problema o vor intampina si altii pe masura ce se apuca de electrice This post has been edited by AndreiMR: 1 Jul 2019, 11:30 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1454
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 1 Jul 2019, 12:28) Spre exemplu, VW castiga foarte putini bani la fiecare Golf vandut. Desi platforma e comuna pe 100 de masini din grup, idem si motoarele, desi vinde enorm de multe Golfuri. Ba castiga destul. Cu ultima generatie au taiat foarte multe solutii tehnice scumpe si le-au pastrat strict pe cele necesare. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1455
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Si inca nu e suficient...cu Golf 8 obiectivul e sa creasca major profitul/masina vanduta. N-am la indemana cifra exacta fiindca era un articol din presa scrisa, si nu-l am la mine, dar valoarea castigului pentru fiecare Golf era mica. Tot acolo spuneau ca isi doresc sa reduca complexitatea ofertei...desi aici si noile norme euro s-ar putea sa aiba un rol. VW au gestionat foarte prost trecerea la WLTP, cu o gramada de motoare scoase macar temporar din productie...ceva mai prost decat Renault. PSA, FCA, Hyundai/Kia au trecut fluierand la noile norme...fara nicio sincopa.
In orice caz, la un VW Golf 7 reducerea costurilor nu e atat de evidenta ca la un T-Roc sau T-cross, unde ai senzatia ca te-ai suit in Loganul din 2004 cand pui mana pe usa sau pe consola centrala. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1456
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ambele facute pe platforma de Golf si Polo.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1457
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 08:42) In carte vorbeste si de ecranul ala mare de la S. La fel, isi puneau probleme de genul tau. Au zis ca au luat un ecran normal si a mers fara probleme. ![]() 2-5.jpg 1-15.jpg 3-4.jpg Diil_oqXkAA7TB3.jpg Tesla-Model-3-screen-malfunction.jpg https://vimeo.com/328308550 https://www.youtube.com/watch?v=4M0xOZeExxc |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1458
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De aia au fete de usi faine in fata si din alea gen sandero pe spate, ca nu fac profit?
@vlad soare, masini scumpe si bune poate face aproape oricine. Ieftine si vandabile s epare ca mai greu. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#1459
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1460
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
E doar inceputul.
Tesla are mult marketing, idei conceptuale foarte bune, dar la punerea in practica zici ca-s romani: las' ca merge si asa. Iar ce zice Musk nu e litera de lege. Cand algoritmii or sa o ia pe aratura din cauza de probleme memorie (de obicei de la 3 ani in sus de utilizare) sau faptul ca linia lor de productie nu au respectat standarde automotive si se dezlipesc componentele de pe PCB o sa vedem si alta latura a lor. Totusi este un lucru foarte bun ca isi asuma, i-au obligat pe ceilalti producatori auto sa se implice iar tragand linie doar consumatorul are de castigat. Si zicea cineva ca un telefon il poti folosi in masina la -20 grade. Corect, dar il ai in buzunar la temperatura corpului. Ia lasa telefonul in masina peste noapte si porneste-l dimineata, vei avea alt feedback. Sau lasa-l pe bord unde stau tabletele in soare la arabi, vezi daca mai porneste. Unii producatori au solutii pentru asigurarea unei temperaturi la componentele de fucntional safety plus redundanta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1461
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De unde aveti voi cunostinte atat de in depth despre tehnologia displayurilor din tesle?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
psychoo |
![]()
Post
#1462
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
suntem romani, normal ca le stim pe toate
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1463
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Poate sa fie 5 pe tot formul care au studiat cat de cat o tesla, poate 10 care au condus cateva sute de km o telsa si maxim 20 care au studiat-o cat de cat...
Deci ce baza au posturile voastre? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1464
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si daca conduci 30 de km o tesla aflii ca displayul nu e automotive grade?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1465
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
My point exactly.
De unde stiti ce display e ala, ce caiet de sarcini a avut producatorul...? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
psychoo |
![]()
Post
#1466
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pai nu ziceati pe aici ca a scris Musk o carte in care a zis ca a folosit d-ala normal?
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1467
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ok, si ce inseamna normal?
Pe emag sunt displayuri de la 100e la 2000e la categoria "normal". This post has been edited by R19/16v: 1 Jul 2019, 12:24 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
psychoo |
![]()
Post
#1468
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Vreunu ok de folosit outdoors?
Eventual in interval de temperaturi interne -30 .. 125 Celsius? |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1469
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#1470
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2019, 11:21) e-Golf The liquid-cooled lithium-ion battery accounts for 701 pounds (318 kg) of the e-Golf model’s 3090-pound (1,402 kg) curb weight. It comprises 264 individual prismatic cells, which are integrated into 27 modules (each with six or twelve cells). Collectively, the cells have a nominal rating of 323 volts, with an overall capacity of 24.2 kWh. Man, nu mai da linkuri din articole din 2013, lansate inainte de masina efectiva, care contin mai mult speculatii. Uite colea, eu am citat din site-ul OFICIAL de presa Volkswagen, un articol din 2018. LINK. Scrie negru pe alb: QUOTE The unit is composed of 264 individual prismatic cells, which are efficient enough that the battery doesn’t require any active cooling systems. QUOTE(4x4 @ 1 Jul 2019, 11:48) ![]() Uite aici cartea: https://www.amazon.com/Elon-Musk-Billionair...=gateway&sr=8-1 Eu doar va povestesc ce zice Musk in carte. Daca voi va pricepeti mai bine ca el, deh, treaba voastra ![]() ![]() QUOTE(tatabobu @ 1 Jul 2019, 12:00) De curiozitate, tu poti sa faci diferenta intre a vorbi la telefon la -20 de grade si a incerca sa folosesti un telefon a carui temperatura este -20 de grade? Telefon scos din geaca timp de 3 ore de urcat pe munte se pune? In 3 ore ce zici, a ajuns la -20 de grade? Mai am o masina cu navigatie chinezarie, nicio problema la -20. Se pune? QUOTE(R19/16v @ 1 Jul 2019, 12:23) Discutia din carte era asa: Hai sa folosim un ecran imens in masina. Dar Elon, nu se poate, trebuie ecrane speciale, nu s-au mai folosit, nu cred ca poate nimeni sa produca asa ceva pentru noi, avem un range foarte mare de temperatura. nu cred ca gasim. Pai hai sa mergem la niste producatori si sa ne dea ce au. Si sa le testam. Sa vedem daca merg. S-au dus, au luat niste ecrane, si au mers fara alte modificari. Acum daca le-au luat pe cele mai ieftine sau cele mai scumpe nu stiu. Dar au mers la producatori obisnuiti de ecrane de laptop. Nici vorba de RD separat pentru a fi folosite in Automotive. This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 13:03 |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:12 |