DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 48 49 50 51 52 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

einstein1984
post 1 Jul 2019, 13:05
Post #1471


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pai eu zic ca folosit ecrane existente pe piata si uite rezultatul....
Si reno la fel

This post has been edited by einstein1984: 1 Jul 2019, 13:18


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 13:08
Post #1472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Posibil sa aiba mai multe probleme cu ecranul decat in mod obisnuit. E un risc pe care si l-au asumat. Dar garantia am vazut ca e impecabila in SUA, inlocuiesc imediat orice. Nu ca la Renault ...

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 13:29


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 13:33
Post #1473


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




QUOTE(AndreiMR @ 1 Jul 2019, 12:28)
Toti fac reduceri de costuri dar nu toti le fac in aceeasi masura. De-aia unii au profit/masina mai mare chiar daca vand mai ieftin. Mai e vorba si de cat de eficienta e productia, de cate optiuni are clientul etc. Spre exemplu, VW castiga foarte putini bani la fiecare Golf vandut. Desi platforma e comuna pe 100 de masini din grup, idem si motoarele, desi vinde enorm de multe Golfuri. Cu toate astea, nu e o masina foarte profitabila pentru ei. Pe de alta parte, diferenta de calitate intre Golf si Megane e mare. Si mai mare e si diferenta de posibilitati de configurare/personalizare. La VW ai libertate mult mai mare de a face combinatii de motor-transmisie-echipare, plus optionale...altii n-au politica asta si isi eficientizeaza mai bine productia cu masini "predefinite". Si mai sunt costurile cu forta de munca, desi intre Franta si Germania nu sunt diferente colosale. De-aia, cand trag linie contabilii, vad ca Golf aduce 200 de euro/exemplar profit, iar Renault poate castiga 400 la un Megane mai ieftin. Cifrele le-am pus din burta, pentru exemplificare.

La electrice e mai complicat fiindca cea mai mare parte a costurilor vine de la baterie. Ori acolo depinzi de chinez sau coreean, daca si cu cati bani iti da bateriile. Renault e posibil sa aiba un deal mai bun, mai ales ca au impreuna cu Nissan un volum mare de baterii vandute, si au niste ani pe piata. Sincer, au fost cam primii in domeniul asta care au venit cu o masina electrica cat de cat asemanatoare cu o masina, la un pret cat de cat normal. Probabil sunt niste contracte negociate altfel cu furnizorii.

Zicea cineva aici ca Jaguar I-pace nu se vinde...problema de fapt e ca nu au capacitatea de productie pe masura cererilor. Idem si la Kia Niro si Soul EV. Nu intamplator Tesla se chinuie sa isi faca singuri bateriile...europenii de abia acum incep sa ia in calcul optiunea asta. Aceeasi problema o vor intampina si altii pe masura ce se apuca de electrice
*



Spre intarire, la asiatici, poti avea numai anumite combinatii gen:
motorul mic + cutie manuala + tapiterie panza+ AC manual + RadioCD
motorul mare + cutia automata + piele+ AC automat + Navi

asta cu profitabilitatea unui model, o poti oricand misca in ce directie vrei tu, contabiliceste: ii tragi un cost de marketing mai mare sau mai mic, costuri de engineering din burta.
Cu adaos de 200 EUR la masina de 20.000, adica 1%, si-ar fi bagat picioarele in el de business de mult.


QUOTE(tatabobu @ 1 Jul 2019, 13:00)
De curiozitate, tu poti sa faci diferenta intre a vorbi la telefon la -20 de grade si a incerca sa folosesti un telefon a carui temperatura este -20 de grade?
*


QUOTE(psychoo @ 1 Jul 2019, 13:25)
Vreunu ok de folosit outdoors?
Eventual in interval de temperaturi interne -30 .. 125 Celsius?
*



Ecranul de la Panasonic Toughbook sau GETAC as zice ca sunt cam ce se poate la niste costuri omenesti

Display: 14 inch, 1366 x 768 pixeli
Tip display: TFT/LCD
Procesor: Intel Core i3-7100U, 2.4 GHz, 3 MB smart cache
Memorie RAM: 4 GB DDR4 (maxim 32 GB)
Memorie HDD: 500 GB
Placa video: Intel HD Graphics 620
Sistem de operare: Windows 10 Pro
Rigiditate: semi-rigid
Certicare: MIL-STD 810G (rezista la vibratii, temperatura, socuri, altitudine si umiditate)
Protectie: IP52
Dimensiuni: 350 x 293 x 34.9 mm
Greutate: 2.2 kg
Temperatura de operare: de la -21°C pana la 60°C
Temperatura stocare: de la -51°C pana la 71°C
Umiditate: 95%, fara condensare

Un ecran standard
Typically, standard LCD character and graphics modules provide a temperature range of 0°C to +50°C.

Gicule, ia lasa tu smartafonul tau peste noapte in masina care ajunge la -20 grade, sa vezi ce iti iei LA REVEDERE de la el.
La mine Note8 si Note 3 trag pe dreapta la 41 grade C

This post has been edited by dizzy: 1 Jul 2019, 13:35


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 1 Jul 2019, 13:36
Post #1474


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 12:50)
In 3 ore ce zici, a ajuns la -20 de grade?
*



Cel mai probabil nu.

QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 12:50)
Mai am o masina cu navigatie chinezarie, nicio problema la -20. Se pune?
*


Si cam cati ani are navigatia ta chinezeasca, si cam cate ore de functionare la -20 de grade a adunat in timpul asta?

QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 12:50)
S-au dus, au luat niste ecrane, si au mers fara alte modificari. Acum daca le-au luat pe cele mai ieftine sau cele mai scumpe nu stiu. Dar au mers la producatori obisnuiti de ecrane de laptop. Nici vorba de RD separat pentru a fi folosite in Automotive.
*



Care e rata de defectari in garantie?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 13:39
Post #1475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(tatabobu @ 1 Jul 2019, 13:36)
Si cam cati ani are navigatia ta chinezeasca, si cam cate ore de functionare la -20 de grade a adunat in timpul asta?


4 ani. La fel de multe ore de functionare cat ar fi avut si un ecran de la Tesla daca aveam Tesla. Habar nu am de rate de defect si probabil nimeni din afara Tesla nu are acces la asemenea informatii. Dar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi? Eu am citat ce zice Musk in carte. Vrei sa-mi arati ca ce? Cauta-l pe Musk pe Twitter si explica-i ce fraier e el ca nu stie ce ecran prost a pus in masina lui.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 1 Jul 2019, 13:39
Post #1476


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




clio4edc12 esti foarte agresiv in exprimare. Inteleg ca ai ales ca iti cumperi un Zoe si ca pe ntru tine are sens acest lucru. Banuiesc ca ti-ai dat singur niste argumente mentale cum ca raportul pret/ calitate / distractie/ fiabilitate/ etc este foarte bun la Zoe si ca masinile electrice sunt solutia. Totusi vad ca citezi din beletristica...

Principalul merit al lui Elon Musk este ca isi asuma riscuri pe cand competitia nu si le asuma. Motivele pentru care el poate face asta si altii nu pot sunt multiple. Nu are rost sa intram in detalii aici.
Pe partea de dezvoltare electronica auto, unde ma pricep, tine de meseria mea, Tesla a trisat (in sensul de "cutting corners") serios. Exemplul cu ecranul este foarte cunoscut pentru ca este observabil de utilizator. La o analiza nu foarte amanuntita a sistemelor electronice din Model 3 se observa destul de multe carente in ceea ce priveste siguranta (functional safety). As indrasni sa zic ca niciun producator consacrat nu ar fi indraznit sa trimita in piata unele ECU-uri care circula bine mersi montate pe Model 3.

Si ca sa nu crezi ca sunt hater sa stii ca mi-as dori sa existe mai multe companii ca Tesla in industria auto si oameni ca Elon Musk. Mi-ar face viata mai interesanta si poate un pic mai nesigura smile.gif



--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 1 Jul 2019, 13:40
Post #1477


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Vreau sa-ti arat ca ce zice Musk in carte are aceeasi valoare de adevar cu ce zice Hitler in Mein Kampf sau Sadoveanu in Fratii Jderi.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 13:41
Post #1478


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Daca maine nu iti merge ecranul de la NAVI, nu sse face gaura-n cer.
Daca maine nu-ti va merge modulul de ABS sau ESP, se poate sa fie meganaspa de tine! Te mai intereseaza atunci ca a costat 100 USD in loc de 700 USD?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 13:44
Post #1479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(r_vlad @ 1 Jul 2019, 13:39)
clio4edc12 esti foarte agresiv in exprimare.


Normal ca imi sare mustarul cand vad cum Ironick de exemplu dezinformeaza pe aici. Multe informatii inexacte pe topicul asta si oamenii mai au si impertinenta sa recunoasca "da, dar oricum nu m-am informat, vorbesc asa din auzite". Eu intru pe aici sa aflu informatii pertinente si gasesc discutii de cafenea. De altfel, daca ma uit la cei mai mari postaci de pe aici, majoritatea sunt cu cele mai multe posturi la cafenea si jurnalul de bord.

Forumul ar trebui sa fie un loc unde oamenii sa poata sa afle informatii exacte si utile. Dar in schimb, s-a transformat intr-o carciuma in care cativa isi duc veacul, pusi pe hatereala, caterinca, dezinformare si discutii de birt.


QUOTE(r_vlad @ 1 Jul 2019, 13:39)
Principalul merit al lui Elon Musk este ca isi asuma riscuri pe cand competitia nu si le asuma.


Progresul e proportional cu riscul.


QUOTE(tatabobu @ 1 Jul 2019, 13:40)
Vreau sa-ti arat ca ce zice Musk in carte are aceeasi valoare de adevar cu ce zice Hitler in Mein Kampf sau Sadoveanu in Fratii Jderi.
*



Exagerezi. Nu vorbim despre pareri despre lume si idealuri si povesti. Ci informatii concrete din productie de la omul care e in varful companiei. Nu cred ca vei gasi undeva public informatii mai exacte.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 14:01


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 1 Jul 2019, 14:19
Post #1480


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Tocmai ce m-am uitat pe istoricul tau de postari (ca topicuri nu ai facut deloc).
<ironic>
Toate foarte tehnice si de mare folos pentru ceilalti membri ai forumului.
Deloc nu se vede un trend de aparare al reno/dacia si agresivitate in exprimare catre toti care zic ceva de rau despre constructor.
</ironic>


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 14:26
Post #1481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 13:44)
De altfel, daca ma uit la cei mai mari postaci de pe aici, majoritatea sunt cu cele mai multe posturi la cafenea si jurnalul de bord.


Te-ai gandit sa faci acelasi lucru si cu posturile tale? Sa vezi acolo definitia ironiei tongue.gif. Precum spuneam. Ah si am uitat inca un lucru. Majoritatea nu mai au vreun Renault. Au cu totul altceva. S-au aciuat la cafenea, si-au facut gasca lor si acum stau si pierd vremea oamenilor care intra pe forum sa caute ceva informatii utile.

QUOTE(psychoo @ 1 Jul 2019, 14:19)
Deloc nu se vede un trend de aparare al reno/dacia si agresivitate in exprimare catre toti care zic ceva de rau despre constructor.
</ironic>
*



Ai ratat posturile in care recomandam oamenilor sa nu-si ia 1.6 H4m sa il pune pe gaz ca nu tine. Si asta tot la agresivitate in exprimare care toti cei care zic ceva de rau de constructor se incadreaza, nu? Sau non tehnic.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 14:35


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Jul 2019, 14:36
Post #1482


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Si?
Te oftici ?
Eu am vrut sa am Renault, dar cand m-am dus in showroom in 2015 la inceput, si cea mai interesanta masina de acolo era Duster, am zis ca poate emomentul sa iau in considerare si altceva.
Nu am o parare proasta despre Renault, as cumpara daca mi-ar placea ferul respectiv.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 1 Jul 2019, 14:43
Post #1483


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Cu Zoe imprumutat vreau sa merg pe un traseu pe care il fac destul de des pentru a-mi da seama cat de tare mi-as reduce calitatea vietii cu o electrica de 20-30000 de Euro smile.gif
Traseu: Sibiu - Alba-Iulia (statie incarcare Kaufland, 22 kW, 30 minute) - Turda - Sibiu.
Vreau sa incarc doar in Alba-Iulia, la dus, pentru maxim 30 de minute. Traseul are in total 285 km la care se vor adauga cateva zeci de km in plus prin Turda. Voi incerca sa tin acelasi ritm ca si in prezent exceptand viteza pe autostrada care va fi redusa la 110-120 km/h.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 14:46
Post #1484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Daca incarci la Alba, poti sa mergi te rog un pic pe autostrada cu 130? Sa faci o medie cat de cat? Eu nu am apucat si nu prea imi dau seama ce consum ar putea sa scoata.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 14:47


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 1 Jul 2019, 14:53
Post #1485


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




As merge cu 130 km/h dar cred ca atunci ar trebui sa incarc mai mult timp iar scopul meu este sa vad daca pot face traseul fara prea multe compromisuri. Sa stau o ora in loc de 30 minute la incarcat mi se pare mai rau decat sa reduc viteza de croaziera de la 150 la 120 km/h pe o distanta de ~70 km. Sa vad, inca nu e totul batut in cuie.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 14:56
Post #1486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Sunt 75 de kilometri, daca pleci de la Sibiu cu bateria plina si mergi primii 20 km de autostrada cu 130 si pe urma cu 110, cred ca ajungi la Alba Iulia cu vreo 60% minimum. In juma de ora ajungi sigur la 90%. Dupa oricum se incarca greu.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 1 Jul 2019, 14:57
Post #1487


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(clio4edc12 @ 1 Jul 2019, 13:44)
De altfel, daca ma uit la cei mai mari postaci de pe aici, majoritatea sunt cu cele mai multe posturi la cafenea si jurnalul de bord.
*

Touché. blush.gif
Am fost destul de activ pe ariile tehnice cît timp am avut Renault. Am fost și moderator un timp (destul de scurt, pentru că n-am prea avut timp să mă ocup și de asta). Pe urmă... n-am mai avut ce să scriu acolo, așa că am rămas pe la Cafenea. Sînt oameni mișto pe-aici și era păcat să-i părăsesc doar pentru că nu mai aveam rombul în curte.
Iar motivul pentru care n-am mai avut Renault a fost faptul că Renault nu m-a mai vrut de client. Eu am vrut, dar dragoste cu sila nu se poate. blush.gif
M-am dus la Renault chitit să-mi iau altul, iar Renault mi-a arătat degetul mijlociu.

This post has been edited by VladSoare: 2 Jul 2019, 07:00


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 15:14
Post #1488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




In seara asta ma dau si cu Leaf, daca vreti sa aflati lucruri, imi scrieti aici ce vreti. Momentan trebuie incarcata, are autonomie doar 100km.

This post has been edited by clio4edc12: 1 Jul 2019, 15:16


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 15:16
Post #1489


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




cred ca ii inteleg....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 1 Jul 2019, 15:17
Post #1490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Au si ei Test Drive prelungit sau altceva?


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 15:19
Post #1491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




Neah, aici e doar gest comercial de la dealer.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2019, 15:22
Post #1492


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




vezi ca daca ala dinainte a talpalito, poate afisa autonomie 100 si cu bateria plina.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clio4edc12
post 1 Jul 2019, 15:25
Post #1493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 6 August 14




A mers incet, are chiar vreo 35%.


--------------------
Renault Clio 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 1 Jul 2019, 15:41
Post #1494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Iata ce spune Harley Davidson:
THE FUTURE HAS ARRIVED.
AND IT’S ELECTRIC.

Cagiva trebuia sa lanseze deja un off-roader electric, dar inca nu au facut-o.


QUOTE(VladSoare @ 1 Jul 2019, 15:57)
Am fost foarte activ pe ariile tehnice cît timp am avut Renault. Am fost și moderator un timp (destul de scurt, pentru că n-am prea avut timp să mă ocup și de asta). Pe urmă... n-am mai avut ce să scriu acolo, așa că am rămas pe la Cafenea. Că-s oameni mișto pe-aici și era păcat să-i părăsesc doar pentru că nu mai am rombul în curte.
Iar motivul pentru care n-am mai avut Renault a fost faptul că Renault nu m-a mai vrut de client. Eu am vrut, dar dragoste cu sila nu se poate. blush.gif
M-am dus la Renault chitit să-mi iau altul, iar Renault mi-a arătat degetul mijlociu.
*


De curiozitate te intreb, daca cumva activezi si pe forumul Ford (nu stiu cum se numeste exact): este permis acolo jurnal de bord al altor marci in afara de Ford?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 1 Jul 2019, 16:13
Post #1495


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu avem o secțiune dedicată pentru jurnale de bord, ca aici. Dar dacă ai vrea să-ți deschizi un topic pe tema asta, nu s-ar supăra nimeni. Nu e interzis să vorbești de mașini non-Ford.
Ar lipsi însă funcționalitatea de a-ți modera singur topicul.
Desigur, ar trebui să vină din partea unui membru vechi al forumului. Adică dacă un fordist vechi, cunoscut pe forum, și-ar lua Lexus, topicul lui ar avea succes. Dacă însă un membru proaspăt înregistrat ar începe direct să se laude cu Lexusul lui, probabil că n-ar fi prea bine primit.

This post has been edited by VladSoare: 1 Jul 2019, 16:42


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcNelu
post 1 Jul 2019, 16:47
Post #1496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 2 June 19




Si eu am vrut van Ford dar in Europa era un singur tip si era scump. Si am ales spre alte marci. Ford este scump si la piese de schimb. La electrice nici nu imi fac iluzii ca va reusi o cifra mare de consumatori pe marca.


--------------------
rar 3 2019 - Alte situatii
ATENTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 1 Jul 2019, 16:58
Post #1497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Acum cîțiva ani aveau un Focus electric, care se vindea numai în State. Speram la vremea aia să ajungă și la noi, dar nu numai că n-a ajuns, ci mai mult, l-au omorît și acolo.
În orice caz, din cîte-mi amintesc, performanțele nu erau prea grozave față de modelele de azi. Erau undeva la nivelul lui Fluence ZE.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 1 Jul 2019, 17:37
Post #1498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Voi pe clio4edc12 il luati in seama? Acum ceva timp era fan infocat prafster, acum a dat-o pe electrice, s-a "cizelat". A vazut si el la tv trendul asta.

Acum astept sa se stearga postul, frustrarea unui moderator de aici (stie el care -> roata de reno) e mare si e tare mandru cand si-o exprima public.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 1 Jul 2019, 18:01
Post #1499


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Eu cred ca e angajat al grupului pe partea de marketing si e frustrat ca nu ii iese targetul, altfel nu inteleg inversunarea.
Apoi daca imi amintesc si niste replici de.ale tale ursule, prea slaveai mitsu.
Deh, toti suntem oameni


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 1 Jul 2019, 18:09
Post #1500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Nu cred ca am zis ceva din senin. Chiar te rog ca cauti un post de-al meu in care slavesc pe cineva. Devenise o obsesie pe aici sa mi se aduca aminte ce masina am eu de parca eu nu stiam. Asta a fost si motivul pt care am inchis jurnalul de bord si nu am mai facut niciunul pt Eclipse Cross. Toate bune si frumoase in orice caz, nicio problema de raportat.

This post has been edited by ursul_bipolar: 1 Jul 2019, 18:11


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 48 49 50 51 52 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:06
Forum Renault