DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 15:22
Post #661


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




la mitsu, frana din motoru electric e atat de "vanjoasa" ca e nevoit sa aprinda stopurile pentru a anunta decelerarea.

un hybrid de asta consuma f putin in oras. el are probleme la mersul pe austostrada, drumuri nationale. cand mergi din 10 in 10 m e de vis.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 15:33
Post #662


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Mitsu hibrid n-am condus. Ar trebui să încerc. La Toyota dacă doar dai drumul la accelerație și nu apeși pe nimic, ea nu prea frînează, ci lasă mașina să meargă din inerție. Abia cînd apeși pe frînă începe să recupereze energia și să încarce bateriile. Chiar dacă folosești pedala de frînă, frînarea tot electromagnetică este; plăcuțele nu sînt acționate decît la viteze foarte mici, aproape de oprirea pe loc (sau la frînări de urgență, bineînțeles).
Inițial aveam impresia că trebuie să merg cît mai mult în "frînă de motor" (în lipsa altei expresii mai potrivite), să ating pedala de frînă cît mai puțin, pentru a recupera cît mai multă energie. Pe urmă am înțeles că de fapt nu contează, că și cu pedala e OK.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 15:35
Post #663


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




la mitsu e mijto ca si poti sa iti setezi tu taria, din padele de pe volan.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 18 Feb 2016, 16:08
Post #664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am un prieten cu un Yaris hibrid si sub 6 nu scade consumul


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 16:11
Post #665


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Ar fi misto ca un yaris normal sa consume tot atat sau chiar mai putin.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 16:15
Post #666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




decat la vag, sau stai, aia au mintit la teste.

super consum in bucuresti, un benzinar supt 9 nu exista.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 16:30
Post #667


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Daca-ti arat consum pe bord de 8, in Bucuresti! benzinara.

In Bucuresti conteaza mult ora si traseul. Consumul de 8 si chiar mai putin il scot in mare parte pt. ca am drumuri luni, de 25 km si la ore oarecum contra traficului.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 16:32
Post #668


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




daca mergi decat luni e bine.

ps la vag oricum una arata in comp alta e realitatea.

This post has been edited by b76bgaarh: 18 Feb 2016, 16:32


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 16:38
Post #669


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Cu loganul ies cam cu maxim 1 litru mai mult, acelasi traseu aceleasi conditii, consum citit de pe bord. Si nu folosesc start/stop.
Nu am stat niciodata sa fac consumul la pompa atata timp cat mi-l arata masina.

Asa cum iti dai tu ca parerea asa isi dau si altii, si spun ca priusul (hibrid) consuma mai mult fata de una normala.

"Salutare. De curand sunt si eu proprietarul unui Prius III. Sunt foarte multumit de tehnica folosita in constructia masinii, precum si de dotari. Dar am o nedumerire. Cat trebuie sa consume masina in oras daca o conduci linistit? Mie imi consuma in jur de 7,5 litri, asta in regim de mers 3-4 km, apoi oprit 3 ore, iar apoi mers din nou 2-3 km. "
....
"Eu am un g2 nevastamea merge zilnic ceva mai putin de 2km dus si cam tot atat intors consum acum 9l a fost si 11l% nu stie nici oo tehnica de condus si nici nu o intereseaza. Masina nu are nici o problema in weekend scoate linistit 55-60mpg "


This post has been edited by tribunul: 18 Feb 2016, 16:42


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 16:45
Post #670


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tribunule, parerea ta in materie de consum e fix zero, fara sa compari 2 masini pe acelasi traseu in acelasi trafic.

din pacate pt tine, ADAC, stii aia de pupa in fund toata ziua pe vag au facut niste teste de consum cu care ei se lauda ca sunt mai aproape de adevar decat cele de omologare.

rezultatele fura astfel in oras:

yaris hyvrid 2 l/100
prius hybrid 2,6l/100
minunea 1.4tsi de vag 6,4l/100 (cu ss).

eu zic sa ii dai in judecata, ca au scos 1,4tsi sub prius.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 16:51
Post #671


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Acum nu-mi dau dau cu parerea, iti spun ce scrie pe bord.

Parerea mea in legatura cu consumul in Bucuresti, ca poate varia de la 8 la 12%, cu aceeasi masina cu acelasi sofer cu acelasi stil de condus, se bazeaza pe vreo 20 ani de condus aproape zilnic prin Bucuresti.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 16:54
Post #672


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




atunci testeaza si un hybrid si vezi ce iese , in acelasi stil, acelasi traseu, cateva zile/saptamani la rand.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Feb 2016, 17:00
Post #673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(tribunul @ 18 Feb 2016, 16:10)
Poate ne zice cineva un consum real de benzina la un hibrid, ca cica ar consuma mai mult decat o masina normala.
*



Povesti urbane de la gigi din coltul blocului care a auzit si el pe cineva ca spunea ca un hybrid consuma mult mai mult decat una normala.
Uite aici un test intre un diesel si un hybrid plug-in cu motor termic pe benzina.

This post has been edited by ursul_bipolar: 18 Feb 2016, 17:04


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 17:01
Post #674


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




M-am gandit si la o masina electrica, dar una pur sange electrica, doar pt. oras. Problema este cum s-o incarc daca stau la bloc, iar la serviciu nu exista locuri de parcare o parchezi pe unde apuci.

Daca tot trec pe electric sa elimin o gramada de consumabile, ambreiaj, filtre, distributie, uleiuri ... etc.

18 Feb 2016, 18:02:
QUOTE(ursul_bipolar @ 18 Feb 2016, 18:00)
Povesti urbane de la gigi din coltul blocului care a auzit si el pe cineva ca spunea ca un hybrid consuma mult mai mult decat una normala.
Uite aici un test intre un diesel si un hybrid plug-in.
*



Daca vrei consum mic, nu-ti iei diesel iti iei GPL.

This post has been edited by tribunul: 18 Feb 2016, 17:02


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Feb 2016, 17:13
Post #675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(tribunul @ 18 Feb 2016, 18:01)
Daca vrei consum mic, nu-ti iei diesel iti iei GPL.
*



Discutia era alta... am vrut sa-ti demonstrez ca un hybrid plug-in consuma mai putin decat una normala in oras.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 17:13
Post #676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tribunu, vrei sa zici cost /km mai mic, ca si consum e mai mare decat cel pe benzina, ma refer la litru.

This post has been edited by b76bgaarh: 18 Feb 2016, 17:22


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Feb 2016, 17:17
Post #677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Corect cost/km mai mic. Oricum PHEV-ul iti ofera autonomie de 50km in oras doar pe electric, asa ca daca ne referim doar la mersul in oras pana in 50km zilnic nu exista niciun consum de benzina.

This post has been edited by ursul_bipolar: 18 Feb 2016, 17:18


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 17:30
Post #678


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Hibridele sunt apa de ploaie, va pierdeti timpul cu ele. Exista doar pentru ca dau bine la marketing si ajuta la scaderea consumului mediu pe marca.

Dar sunt o minciuna mai mare decat scandalul Volkswagen. Economia la o masina hibrida normala, fata de una pe motor termic, mai ales cu start stop, e foarte mica. Singura economie e data de energia care inainte se risipea in franare si atat. In viata reala, mai ales fata de un sofer care stie sa conduca economic e foarte mica, maximum 1 litru la benzina. La diesel si mai putin. Si doar in oras. Pe afara e zero. Nimic. Ce economisesti in 100 de km de autostrada cand ai iesit de 2 ori de pe tempomat dai in plus pe consumul mai mare cauzat de o masa mai mare.

Insa cea mai mare hotie e la hibridele plug in. Ok, daca ai casa si incarci bateria zilnic acasa, acolo in functie de lungimea drumului prin oras poate sa fie cat de cat ok. Dar pe afara, economisesti doar pe portiunea pana cand termini bateria. Pe urma economia e zero. Ba incepi sa consumi din economia aia de 50 de km cat te-a tinut bateria, pentru ca masina ta e mult mai grea. Si aici mi se pare cea mai mare frauda. Ca unii se lauda cu consum de 2 litri la suta in regim mixt, dar in realitate te trezesti cu consum de 6. De 3 ori mai mare. Pentru ca regim mixt inseamna 10.000 de km rulati si afara si in oras.


Deci e clar ca din punct de vedere al economiei, nu se poate vorbi de asa ceva, nici macar la hibride.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 17:33
Post #679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




La un plug-in e mai greu de comparat consumul cu al unei mașini termice 100%, pentru că depinde foarte mult de cît de des și cît de mult îl încarci de la priză. Teoretic, dacă ai priză acasă și faci numai drumuri scurte, poți scoate și consum de benzină zero.
La hibride îmi place nu numai consumul (deși nici ăla nu-i deloc de lepădat), ci toată senzația, în ansamblu. Stai pe loc cu motorul oprit, apoi pleci de pe loc doar electric, fără nici un zgomot, apoi motorul termic intervine discret, doar atît cît e nevoie, doar cînd e nevoie. Iar cînd ai luat piciorul de pe accelerație, motorul termic s-a oprit brusc și numai zgomotul de rulare se mai aude, pînă cînd oprești de tot și nu se mai aude nimic.
Față de start/stop, care te blagoslovește cu vibrații și cu sunetul inconfundabil de demaror la fiecare pornire de pe loc, la hibrid nu simți nimic, motorul termic pornește fără să-ți dai seama, își face treaba, apoi se oprește. Compresorul de aer condiționat este electric, iar încălzirea, deși bazată tot pe antigel, are și rezistențe electrice, deci cînd stai pe loc motorul termic nu prea are motive să meargă (spre deosebire de start/stop, la care trebuie îndeplinite multe condiții ca să funcționeze, iar cînd funcționează e mai enervant decît dacă n-ar funcționa). Motorul termic se încălzește foarte repede (recuperează ceva căldură și de la eșapament, din cîte am înțeles) și se menține cald mai mult timp, fiind bine izolat termic.
Toate astea mă atrag la hibride. Sînt niște mașini foarte rafinate, bine puse la punct, care oferă o mare parte din avantajele unei mașini electrice, dar fără problemele lor. Pot să merg doar electric pe străduțele din cartier, sau la cozile din oraș, dar fără să fiu legat de priză și fără să-mi fie teamă să ies din oraș cu ea. Că are și consum redus, foarte bine, ăsta-i bonus. smile.gif

QUOTE(ssilviu @ 18 Feb 2016, 17:30)
fata de una pe motor termic, mai ales cu start stop, e foarte mica.
*

Poate. Dar la o mașină cu motor termic start/stop-ul e o grosolănie nesuferită. Găsesc insuportabil de enervant zgomotul demarorului la fiecare încercare de a porni de pe loc. Iar cu cutie manuală mai e cum mai e, dar cu cutie automată mi se pare de-a dreptul oribil, l-aș călca pe cap pe ăla care l-a inventat.

QUOTE(ssilviu @ 18 Feb 2016, 17:30)
Deci e clar ca din punct de vedere al economiei, nu se poate vorbi de asa ceva, nici macar la hibride.
*

Poate, dar economia nu e totul. smile.gif


This post has been edited by VladSoare: 18 Feb 2016, 17:36


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 17:37
Post #680


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu am luat vineri un Dokker 1,6 benzina cu start stop si merge ireprosabil. Motorul de la Nissan e atat de silentios si bine echilibrat ca nu ai parte de nicio vibratie nici la pornire nici la oprire. Si e Dacia. La marci mai fancy e si mai si. Bine, la diesel e altceva, dar de ce si-ar mai lua cineva azi masina noua diesel? biggrin.gif

This post has been edited by ssilviu: 18 Feb 2016, 17:39


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 17:47
Post #681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Am văzut start/stop la Jetta diesel și Golf 7 benzină. Zgomotul demarorului se aude inevitabil, de fiecare dată, chiar și cu radioul pornit.
Iar cu cutie manuală să zicem că încă l-aș mai putea accepta. Dar cu cutie automată e oribil. Golful de care zic e automat. Mie-mi place ca la coadă să mă tîrăsc încet doar din frînă, slăbind sau strîngînd pedala. Or cu start/stop nu merge așa, și mă enervează de mor.
Kuga care urmează să-mi vină va avea din păcate start/stop. Va trebui să-mi pun un reminder pe bord să dezactivez mizeria de fiecare dată. biggrin.gif
Prin comparație, la hibride e parfum, pornirea și oprirea motorului termic nici nu se simt. Alea n-au demaror, ci pentru pornire folosesc bateriile principale ale mașinii și unul dintre motoarele electrice. Așa că motorul termic pornește instantaneu, fără nici un zgomot.

This post has been edited by VladSoare: 18 Feb 2016, 17:51


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 17:50
Post #682


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nici la automata cu start stop dezactivat nu simti nimic wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 17:51
Post #683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Exact. biggrin.gif
Dar la hibride e ca și cum ai avea un start/stop care merge atît de bine și frumos, încît nu trebuie să-l dezactivezi.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Feb 2016, 18:04
Post #684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Consum Lexus Rx400h motor 3.3l V6, consum in oras iarna aglomerat undeva intre 10-13%.
Vara intre 7.5-10%. Testat.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 18:15
Post #685


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si daca nu era hibrid cat crezi ca ar fi consumat?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 18:22
Post #686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




cu 2 litri mai putin.

ps da stii de ce a facut lexus modelu asta?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 18 Feb 2016, 18:28
Post #687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.175
Joined: 13 October 06




Din aceleasi motive pentru care merc-ul face s400 hybrid sau s300 bluetec hybrid ?


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Feb 2016, 18:40
Post #688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(ssilviu @ 18 Feb 2016, 19:15)
Si daca nu era hibrid cat crezi ca ar fi consumat?
*



Pai ce relevanta are in discutia noastra?


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 18:55
Post #689


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai sa se vada acuratetea ”testatului” wink.gif Adica las-o dracu de treaba, 7,5 consum in oras, benzina la o masina de 2 tone? Pe bune? hibirdul nu scoate electricitate din aer. Ci transforma benzina DEJA consumata, care altfel s-ar fi risipit in franare, in energie electrica. ATAT. Adica e ca si cum ai merge cu masina prin oras, minimizand total apasatul franei. Fa asta si vezi daca poti scoate cu o masina de 2 tone 4x4 consum sub 10 in bucuresti.


Consumul DECLARAT e 9,1 si tu spui ca tie iti consuma 7.5 in oras, pe testate?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 19:11
Post #690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




lu ADAC ia iesit asa:

lexus nx 300h - 3,3l
lexus rx 450h -4,8L
lexus ls 600h -9,5l

tu ce valori ai?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 13:11
Forum Renault