DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul mașinilor electrice?, Încărcate la pompă cu electrolit, nu la priză!

VladSoare
post 18 Feb 2016, 19:29
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(ssilviu @ 18 Feb 2016, 18:55)
hibirdul nu scoate electricitate din aer. Ci transforma benzina DEJA consumata, care altfel s-ar fi risipit in franare, in energie electrica. ATAT.
*

Corect. Dar energia din benzina aia deja consumată, în loc să se risipească, se refolosește la accelerările ulterioare. Adică în loc să consumi benzină pentru trei accelerări de la 0 la 50, consumi numai pentru una singură, surplusul fiind folosit apoi și la următoarele două. Sigur, e o explicație simplistă, dar înțelegi ideea.

Gîndește-te numai că dacă stai într-o coadă din aia de trei sute de metri, în care te tîrăști bară la bară cîte cinci metri la zece minute, motorul termic nu merge deloc. Merge numai motorul electric, cu energie recuperată. O mașină normală, chiar și cu start/stop, consumă întotdeauna. Fiecare pornire a motorului și plecare de pe loc consumă. Cu hibridul poți sta la cozi lungi fără să consumi nimic.

Pe de altă parte, datorită motorului electric, motorul termic își permite să fie mai eficient, sacrificînd performanța de dragul eficienței energetice. Ciclul Atkinson este mai eficient energetic decît ciclul Otto, dar are putere mai redusă. Însă nu te deranjează, pentru că puterea este suplinită la nevoie de motorul electric, cu ajutorul energiei recuperate, care altfel s-ar fi pierdut.

Dacă conduci sportiv, cu accelerări puternice și frînări bruște, nu e nici o scofală cu hibridul, consumă la fel. Nu-i ca și cum te urci în hibrid și gata, scade consumul la jumate. Trebuie să-ți adaptezi puțin stilul de condus. Dar dacă cu o mașină normală mersul "la consum" e enervant pentru toată lumea, și pentru tine, și pentru toți ceilalți pe care-i încurci în trafic, cu un hibrid poți merge "la consum" foarte ușor și confortabil, fără să încurci pe nimeni.

This post has been edited by VladSoare: 18 Feb 2016, 19:35


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 19:34
Post #692


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(VladSoare @ 18 Feb 2016, 20:29)
Corect. Dar energia din benzina aia deja consumată, în loc să se risipească, se refolosește la accelerările ulterioare. Adică în loc să consumi benzină pentru trei accelerări de la 0 la 50, consumi numai pentru una singură, surplusul fiind folosit apoi și la următoarele două. Sigur, e o explicație simplistă, dar înțelegi ideea.



Raportul in realitate e invers. Daca ar fi cum zici tu, atunci consumul ar fi de 3-4 ori mai mic. Dupa 3 acceleratii de la 0 la 50 la ora si apoi oprire, ai energie cat sa mai accelerezi pe curent inca o data. In cel mai bun caz. Si doar daca franarea s-a facut in majoritar prin recuperare.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 19:36
Post #693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ne zici si noua valorile optinute de tine cu hibride si electrice? pe gpl nu ma intereseaza.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 19:37
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Am dat un exemplu simplist, din burtă. Nu știu raportul real, dar înțelegi ideea.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 19:41
Post #695


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am inteles ideea, dar valorile conteaza tongue.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Feb 2016, 19:42
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai le spui?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Feb 2016, 20:12
Post #697


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 18 Feb 2016, 15:22)
Cum face un autobuz 400 de km pe zi in bucuresti? Cand el are viteza medie undeva la maximum 15 km/h? In cel mai bun caz. Nu stiu cum lucreaza soferii pe ratb, dar la 8 ore norma ajungem la 120 de km pe zi iar la 12 ore avem un 180 de km. In plus, ce e asa de greu ca la final de tura, sa fie schimbate si autobuzele nu doar soferii?
*

M-am uitat in codul muncii. Sa mor io daca am vazut ceva ca masinile (fierataniile, carutele, saniile, biciclete, rulotele, tractoarele etc) au vreun program de lucru limitat de lege.
A, da, soferii au, da nu-i impiedica nimeni sa fie mai multi pe o masina, cum se zice in popor, "in ture" (pot detalia notiunea daca nu se cunoaste...). E o treaba cu utilizarea la maxim a factorilor de productie in teoria economica.
Un autobuz intra in traseu la ora 4:30-5:00 si iese la 24:00 (cam 19 ore). Si are viteze medii diferite, in functie de aglomeratia din trafic.Eu zic ca, daca tu spui ca la 12 ore avem cca. 180km, la 18-19 ore depasim cu brio 200 km/zi, exact cum zice baiatul ala. Mie nu mi se pare tendentioasa declaratia, mi se pare chiar ca ar avea suport logic.

Da' o fi logica mea deficitara.

PS: nu stiu de ce da' si la Dacia se lucreaza in schimburi. Pe formularile tale aia ar trebui sa lucreze doar 8 ore/zi si in rest fabrica sa fie inchisa. Da' ce sa zic, realitate e alta...

This post has been edited by klaus: 18 Feb 2016, 20:14


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 18 Feb 2016, 20:17
Post #698


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




RATB-ul este o "intreprindere" cu totul aparte. La ei nimic nu este normal.
S-au facut niste calcule si daca s-ar renunta la bilete, pierderile ar fi mai mici fata atunci cand vand bilete.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Feb 2016, 20:19
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(klaus @ 18 Feb 2016, 20:12)
Eu zic ca, daca tu spui ca la 12 ore avem cca. 180km, la 18-19 ore depasim cu brio 200 km/zi, exact cum zice baiatul ala. Mie nu mi se pare tendentioasa declaratia, mi se pare chiar ca ar avea suport logic.
*

Păi băiatul ăla nu zice 200, ci zice între 250 și 400 de kilometri pe zi. Iar 400 mi se pare exagerat.
În orice caz, rămîne întrebarea: ce-i împiedică să bage autobuzul în priză la final de tură și să plece în cursa următoare cu altul deja încărcat?

This post has been edited by VladSoare: 18 Feb 2016, 20:20


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Feb 2016, 20:20
Post #700


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Un autobuz electric are sens cel mai mult fix in aglomerarile urbane, pentru ca asa cum discutam deja aici, acolo e cea mai mare economie de combustibil. Si cea mai mare reducere de emisii nocive. Adica in centru si la ore mega aglomerate. Adica fix acolo unde viteza medie e foarte mica. Adica acolo unde se poate incadra cu 200 de km autonomie chiar pe o zi intreaga de 19 ore. Plus ca se pot incarca in timp ce asteapta la capat de tura, tot timpul vezi autobuze care isi duc veacul acolo cateva zeci de minute bune. CU un fast charching duce lejer o zi de munca.


Plus ca, ce naiba, il bagam la priza tot timpul si pe urma in numim traoleu si am rezolvat problema autonomiei complet biggrin.gif

Si daca tot iti plac principiile economice, nu pot sa nu observ ca nu le-ai cerut de la gigelul de la ratb. Ca erau cateva intrebari de pus. De exemplu acel 200 de km la electrice in ce conditii de obtine? Imi place cum a dat un range la diesel, intre 250 si 400, dar nu a dat un range la electrice. Mai mult decat atat, daca e sa o luam economic, nu am vazut niciun calcul economic de la gigelul de la ratb cu privire la perioada de amortizare a acelui pret dublu. Eu la firma mea am facut la masini si am masini la care am ajuns la 500.000 de km, lucru obisnuit pentru ratb, la care combustibilul a costat deja de vreo 4-5 ori cat am dat pe masina. Deci e spatiu economic de manevra enorm.

Nu mai zic de faptul ca toata problema o poti rezolva cu un autobuz tampon la capat, care sa permita restului de 20 de autobuze sa stea gen 40 de minute pentru un fast charging la capat de linie. Problem solved.

Plus ca ce naiba, ne-am nascut ieri? Ratb e o imensa retea de capusare. Ne asteptam ca cineva de acolo sa gandeasca economic? Si obiectiv? Intr-o declaratie de presa?

This post has been edited by ssilviu: 18 Feb 2016, 20:44


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Feb 2016, 09:51
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Mai e o mică problemă cu hibridele și electricele, una la care nu ne-am gîndi la prima vedere. Zgomotul interior. Tehnic vorbind, ele sînt mai silențioase, pentru că lipsește sunetul motorului. Probabil că dacă ai pune un decibelmetru înăuntru ți-ar arăta că-s mult mai silențioase decît celelalte. Dar problema este că noi nu percepem zgomotul strict mecanic, doar după intensitate. Percepția zgomotului are și o componentă psihologică importantă. Iar dacă într-o mașină normală ne-am obișnuit cu sunetul motorului, îl acceptăm ca pe ceva natural și ajungem chiar să-l ignorăm, într-o mașină electrică sau hibridă începem să auzim zgomotul de rulare, pe care familarul sunet de motor îl acoperea pînă acum într-o măsură destul de mare, și pe care nu sîntem obișnuiți să-l ignorăm.
Am făcut două test drive-uri cu Rav4. Prima oară cu diesel automat (varianta d-cat) și a doua oară cu hibrid. Dieselul mi s-a părut OK, foarte silențios și bine echilibrat pentru un diesel, zgomotul din mașină mi s-a părut normal, nu mi-a atras atenția în nici un fel. Hibridul mi s-a părut foarte zgomotos deși, culmea, ar fi trebuit să fie exact invers. Mi s-a părut că are un zgomot de rulare foarte mare, pe care la diesel nu-l percepeam. Și era aceeași mașină, doar fără sunet de motor.

Apoi mai e încă un aspect. Cu cît motorul este mai silențios și mașina mai bine antifonată, cu atît mai puternice devin sunetele din interior: greierașii, trosniturile plasticelor la trecerea peste denivelări, zbîrnîitul centurii în lăcașul ei, etc. Iar asta am observat-o personal. Dusterul are probabil o grămadă de astfel de sunete, dar nu le aud din cauză că mașina e foarte zgomotoasă de felul ei. Chiar n-am nici o problemă cu greierașii, deși probabil că sînt destui. La Mondeo am o mică vibrație la un parasolar, pe care o aud la fiecare denivelare și mă cam enervează.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 19 Feb 2016, 09:59
Post #702


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Cred ca te obisnuiesti pana la urma si cu asta, mai ales ca nu mergi electric la viteze foarte mari. Si, daca chiar nu mai suporti linistea, calci puternic acceleratia, CVT-ul o sa iti tina motorul la 5000 rpm, si asa zgomotul motorului o sa acopere vantul, cauciucurile, plasticele, muzica, pasagerii care vorbesc smile.gif

Apropo, Vlad, ca stiu ca tu ziceai ca nu exista Mondeo Hybrid la test...in AutoBild au test cu Mondeo Vignale hibrid...deci ma gandesc ca e disponibila masina de test-drive in Bucuresti. Am vazut ca e vreo 37k euro, ceea ce mi se pare decent pentru o masina hibrida cu un nivel extraordinar de dotari...e cam cat un Passat 2.0 TDI in echipare medie smile.gif



--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Feb 2016, 10:19
Post #703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




O fi, dar nu-l are nimeni la test, ba nici măcar expus. Am înțeles că există un hibrid adus de Ford România doar pentru evenimentele de presă, pe care cei de la showroom nici nu l-au văzut la față. Iar asta mi-au zis-o și la BDT și la Țiriac, adică tocmai cele două "FordStore"-uri, chipurile noul concept de showroom, mîndria Fordului, etc.
Nu știu care-i ideea. Pe de o parte îl flutură pe sub nasul presei, dar pe de altă parte refuză cu încăpățînare să ni-l arate și nouă. unsure.gif

Am văzut însă Vignale expus și arată pur și simplu superb. Plus o căruță de dotări. Doar de scaune nu-s eu prea convins, mi s-au părut foarte strîmte, și în plus vin obligatoriu cu piele, nu-ți dau textil sub nici o formă. În afară de scaune însă totul e perfect.

This post has been edited by VladSoare: 19 Feb 2016, 10:24


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 19 Feb 2016, 10:35
Post #704


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Au mai avut un hibrid alb cu numere germane pentru testele in revistele auto...dar asta e altceva, inmatriculata in RO, si testul e in revista de ieri, deci probabil ca in ultimele saptamani au adus-o. Dar daca zici ca refuza sa o dea pentru test unui eventual client...inseamna ca sunt tampiti. Inteleg sa iei fara drive-test o masina cu motor clasic, sa testezi un 2.0 de 150 de cai in loc de 180, ca nah...e clar ca mare diferenta nu e, dar aici e vorba de un hibrid. Chiar ciudata politica.

This post has been edited by Synyster: 19 Feb 2016, 10:36


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 19 Feb 2016, 10:52
Post #705


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(VladSoare @ 19 Feb 2016, 09:51)
Cu cît motorul este mai silențios și mașina mai bine antifonată, cu atît mai puternice devin sunetele din interior: greierașii, trosniturile plasticelor la trecerea peste denivelări, zbîrnîitul centurii în lăcașul ei, etc.
*



Casetofoane n-au masinile astea?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Feb 2016, 11:01
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ba da, dar alea nu ajută întotdeauna. Depinde mult de ce fel de muzică asculți și la ce volum.
Dacă obișnuiești să asculți rock la maxim, atunci te-ai scos, nu-ți mai trebuie nici o antifonare, chiar și Dusterul diesel pare silențios. biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 19 Feb 2016, 11:02


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Feb 2016, 12:01
Post #707


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai Vignale parca are Active Noise Cancellation. Problema rezolvata.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 19 Feb 2016, 12:31
Post #708


Membru


Group: Members
Posts: 3.721
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




La zgomotul de rulare sunt foarte importante: cauciucurile, tipul carosabilului si GREUTATEA masinii. In cazul hibridului greutatea a fost mai mare si de aceea (cred eu) a parut si zgomotul de rulare mai pronuntat.
Desi recunosc si ca efectul psihologic are un mare factor. Din acest motiv am abandonat ideea de a continua antifonarea masinii.
Am inceput cu plafonul, am simtit o mare imbunatatire, apoi usile, podeaua, apoi portbagajul.
Au devenit insuportabile zgomotul motorului si vajaitul vantului la stergatoare/oglinzi/chedere care initial nu ma deranjau.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Feb 2016, 13:03
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(ssilviu @ 19 Feb 2016, 12:01)
Pai Vignale parca are Active Noise Cancellation. Problema rezolvata.
*

Da, dar ăla anulează doar zgomotul de fond uniform, nu și vîrfurile. Deci per total ai o mașină în care nu se aude aproape nimic de afară, dar se aud toate scîrțîiturile și trosniturile plasticelor cînd treci peste denivelări.
Sau cel puțin așa îmi imaginez. Încă n-am avut ocazia să merg cu o mașină cu active noise cancelling. unsure.gif

QUOTE(psychoo @ 19 Feb 2016, 12:31)
Desi recunosc si ca efectul psihologic are un mare factor. Din acest motiv am abandonat ideea de a continua antifonarea masinii.
Am inceput cu plafonul, am simtit o mare imbunatatire, apoi usile, podeaua, apoi portbagajul.
Au devenit insuportabile zgomotul motorului si vajaitul vantului la stergatoare/oglinzi/chedere care initial nu ma deranjau.
*

Exact, ăsta-i efectul de care zic. Dacă scăpăm de zgomotele mari, cu care ne-am obișnuit, încep să ne deranjeze altele.

This post has been edited by VladSoare: 19 Feb 2016, 13:05


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Feb 2016, 14:33
Post #710


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Daca pica drobul de sare ...

Am antifonat Leguma mea 3 (portbagaj si usi) si nu am o problema cu zgomotele de varfuri. Deci daca vreti o masina buna asteptati Talisman hibrid/electric si dupa ce o antifonati personal o sa fie ok. radmasa.gif

Ma faceti curios sa vad cum e Active Noise Cancellation. smile.gif

L.E. Si da, dupa ce am antifonat-o si i-am pus si caucicurile de iarna silentioase am inceput sa ascult Rock FM la 90% din volumul sistemului BOSE de fabrica. tongue.gif

This post has been edited by madhorsefuzzy: 19 Feb 2016, 14:34


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Feb 2016, 14:50
Post #711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Și eu sînt foarte curios cum e active noise cancellation, dar nu e nici un Vignale la test deocamdată. Oricum Vignale are antifonare mai bună decît un Mondeo de bază, cu geamuri dublu-laminate și alte de-astea, cu toate că Mondeo era deja bine antifonat și-așa. Dacă mai vine și noise cancellingul pe deasupra, mă aștept să fie o liniște ca-n biserică. happy.gif
...întreruptă, bineînțeles, doar de scrîșnetul plasticelor provocat de drumurile românești. biggrin.gif

Talisman nu-mi iau, că nu-mi place tableta aia nici de frică. Și nici tabloul de bord. sleep.gif

P.S. Rock FM nu-i bun, că are multă trăncăneală și multe reclame, care nu acoperă bine zgomotele. Tre' să fie rock non-stop ca să funcționeze ca lumea. tongue.gif


This post has been edited by VladSoare: 19 Feb 2016, 14:52


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 22 Feb 2016, 15:09
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




GLM:
http://tommykairazz.com/gallery/

Vehicul electric din Japonia.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 22 Feb 2016, 17:23
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 22 Feb 2016, 17:39
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Mișto. În sfîrșit, o mașină mare și practică, într-o lume dominată de buburuze.
Păcat însă de autonomie. Un maxim de 170 km în condiții ideale e mult prea slab. Ce rost are o mașină de familie care nu poate ieși din oraș? Că doar nu-ți iei un van de șapte locuri ca să mergi doar la serviciu și la cumpărături. unsure.gif

This post has been edited by VladSoare: 22 Feb 2016, 17:40


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 23 Feb 2016, 08:07
Post #715


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




In NY modelul este folosit ca si taxi nu? wink.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 23 Feb 2016, 08:39
Post #716


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




!70 de km doar tu si masina...nu mai punem si restul de persoane plus bagaje ca atunci scade la 100 biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Feb 2016, 09:47
Post #717


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




E vreun mall la mai mult de 50 de km de oras?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 23 Feb 2016, 10:08
Post #718


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




sunt orase care au 50km dintr-o parte in alta p-acolo...

This post has been edited by andreist: 23 Feb 2016, 10:08


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 23 Feb 2016, 10:11
Post #719


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




daca e la pret de o masina de oras eu as cumpara asa ceva. sa merg in fiecare zi la munci, mol si parc e de ajuns.

ps nu e orase e conurbatii, exemplu Greater Manchester.



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 Feb 2016, 11:34
Post #720


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Păi da, dar ca să mergi doar la munci, mol și parc nu-ți trebuie un van de șapte locuri. Îți iei mai bine Zoe.
Vanul e bun pentru încărcat familia și bagajele în el și mers la munte. Or cu o autonomie de 100 în condiții reale nu prea poți face asta.

This post has been edited by VladSoare: 23 Feb 2016, 11:35


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 15:54
Forum Renault