Cauciucuri, maxim
![]() ![]() ![]() |
Cauciucuri, maxim
vierme_ha |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#62
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
azi am vazut la o berlineza care nu avea aripile evazata;) dar avea 4 prezoane:) 205/50/15;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
alinushy |
![]()
Post
#63
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
stiu si eu una (cazatura saraca, nu mai e in anii ei de glorie) tot cu 4 prezoane si pe 15" si fara aripi evazate.
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#64
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca avand contraaripile mancate de rugina aveau loc anvelopele. Nu mai montati anvelope neomologate pentru masina pe care o conduceti, sunt ilegale si periculoase!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#65
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Kruger |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Einstein, tu ai dreptate fara-ndoiala (nu ma refer la partea cu contraaripile mancate) dar lucrurile nu sunt doar albe si negre.
Nici un test nu va demonstra ca masina mea franeaza si vireaza mai bine cu cauciucurile din talon. Poti combate afirmatia asta ? |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
buruburu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
la trecerea de la 165/70R13 cat am acum..pe..sa zicem...195/50R15 cate din problemele care s-au discutat aici vor aparea?
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#68
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
cauciucuri pe 15 = jante pe 15
latime minim 175 de preferat 195 50 15 sau 195 45 15 in cazul tau. Ai franare mai buna, directie mai precisa, stabilitate putin mai mare in curbe. Balon mic = simti toate gropile. |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
MECCA |
![]()
Post
#69
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
ultima parte chiar nu am inteles-o?? " sa imbunatateasca stabilitatea mai mult decat performanta"??cum adica stabilitatea e tot una din performantele uneie masini.Daca iti pui roti pe `15 cu motoru standard o sa te depaseasca lumea cu scootere.Deci toate sunt strans legate intre ele.Un motor puternic are nevoie de frane mai eficiente, niste frane eficiente au nevoie de gume mari si tot asa.Deci cand pleci la drum cu un proiect tre sa le ai toate aceste aspecte in vedere, altfel nu iese mai nimik.Sper ca n-o s-o iei ca pe o morala, mai degraba ca un sfat.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
buruburu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
scuzati exprimarea ambiguua....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
Hexer |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Toyo R888 185/60R13
Ideala pe tnru masinile noastre, mai buna nici din ruptul nu gasiti, cel putin intre cele de strada, si nici scump nu e... |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#72
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu astept sa imi vina importul de anvelope
pentru janta de CN 5.5 R13 am comandat 175/55 R13 Pirelli, acum sa vad ce rezolva prietenul ala care se ocupa cu eleca pret cam 180 ron bucata |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
buruburu |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
eu vreau jenti mai mari..
![]() ![]() 26 Jun 2008, 23:03: si am uitat sa zic...as prefera ca pneurile sa fie all-rounder.....ca pe acele toyo am o vaga imprese ca mai controlabila ar fi o sanie decat masina mea pe zapada ![]() This post has been edited by buruburu: 26 Jun 2008, 23:03 |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#74
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vrei prea multe ! Ori gume sport, ori anvelope all season .
This post has been edited by einstein1984: 27 Jun 2008, 06:55 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
buruburu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
Da anvelope all-season 195/55 r15 nu se gasesc?
![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Muttley |
![]()
Post
#77
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cum spunea cineva (Gheorghedracu) si avea MARE dreptate...
NU se justifica mai mult de 175 mm latimea benzii de rulare pe Dacie. Dup-aia... Cutia de Dacie (cel putin primele trepte) e proiectata pt un motor de 54 cai si pneuri de 155/80, adica relativ mari in diametru. Deci o inaltime a flancurilor prea mica inseamna "scurtarea" suplimentara a cutiei, astfel incat ajungi sa pleci de pe loc cu a doua. Nu mai zic de supraturarea motorului la viteza mare! Eu personal am analizat mult situatia dimensiunilor de pneu si mi-am cumparat un set de 175/65. E compromisul perfect de viteza, demaraj, stabilitate, aspect, poate chiar si consum. Nu voi incerca niciodata nicio alta dimensiune. Asa e perfect! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Hexer |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 27 Jun 2008, 10:06) Data trecuta era la 80E bucata, dar asta sunt cauciucuri de competitie cu sigla E, deci poti umbla si pe drumuri, au o aderenta mult mai buna decat conventionalele, o sa ai o distanta de franare mult mai mica, daca sunt calde chiar si sub 30m 100-0. In curbe la fel, tine maisna foarte bine, dar trebue sa ai suspensie pe masura, altfel nu merita. toyo_R888_lg.jpg This post has been edited by Hexer: 27 Jun 2008, 11:03 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
emircea |
![]()
Post
#79
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Iar cu 100 ioroi, iei 4 gume noi, dar mai nashpete, cu tot cu montaj. Care sunt ok pentru utilizare normala.
Deh, depinde de posibilitati pana la urma. Salivez si eu la alea, dar imi trebe 3 luni de economii serioase pana sa ma ating de ele. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#80
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Parerea mea ca 175 60 13 sunt cele mai bune ptr dacie. Si late si cu balon nici foarte mic (50) nici prea mare (70)
O sa pun si poze cu 175 60 13 / 175 65 13 / 175 50 13 cum vin pe dacie ![]() |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Kruger |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CriSTI68 @ 26 Jun 2008, 22:16) eu astept sa imi vina importul de anvelope pentru janta de CN 5.5 R13 am comandat 175/55 R13 Pirelli, acum sa vad ce rezolva prietenul ala care se ocupa cu eleca pret cam 180 ron bucata O da. Si ca sa ajungi la 120 la ora, vei arunca motorul in aer tinandu-l in 4000 RPM constant, nu ? Am experimentat eu deja, si daca vrei calcule pe hartie sunt destui capabili sa o faca pe aici. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Hexer |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
QUOTE(emircea @ 27 Jun 2008, 11:33) Iar cu 100 ioroi, iei 4 gume noi, dar mai nashpete, cu tot cu montaj. Care sunt ok pentru utilizare normala. Deh, depinde de posibilitati pana la urma. Salivez si eu la alea, dar imi trebe 3 luni de economii serioase pana sa ma ating de ele. Sti cum e, prostia costa, daca mai adaugam si restul modificatiilor...costa mult, asta e deja hobby unde avem nevoie de bani care altfel ai cheltui pe prostii (excursii, disco si restul...). Depinde cum privim la masinile noastre, ca un mijloc de transport (atinci numai ce e strict necesar se cumpara) sau sunt pentru fun, ca sa te duci pe transfagarasi la o tura frumoasa, sa te joci un pic cu masina, putina sportivitate si restul de gen, in acest caz fie care dupa posibilitati si cunostinte face masina. Dar ambele nu poti sa ai !!! Si zi cu zi si forja...nu merge. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
emircea |
![]()
Post
#83
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Hexer @ 27 Jun 2008, 12:22) Tomnu', tomnu'! Ti-am sziszara ca szalivez la ele, dara ioi! ![]() Hobby-ul costa, 'prostie' e cam exagerat de numit (decat sa merg la birt sa ma fac muci, mai bine mesteresc ceva la masina). Dac-as avea salariul dublu decat il am, acum mi-as lua 4 bucati de Toyo. Cu o comparatie mai mult sau mai putin reusita, am vrut sa subliniez ca e un pic cam mare pretul pentru posibilitatile multora dintre noi, dar sunt beton!!! Si acum on topic: am, pe jentile normale de 1300, model vechi, 185/60/13, Stunner, luate second la super oferta acum 3 ani. Sunt beton pe uscat si pe ploaie, dar iarna merg cu mare grija, din cauza latimii pierd aderenta. Oricum, nici nu sunt de iarna; pentru asta am in plan un set de Debica Frigo Directional, 165 sau 175, + un set de jenti. In urma diverselor interventii la aripi + aparatori de noroi, mai mult de 185 nu prea am loc sa pun pe spate. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
buruburu |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
Schimbare de plan..in urma sfaturilor voastre cred ca o sa optez ca un compromis o solutie de 185/55 R14
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#85
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Cam asa arata masina cu jante de 15 gume 195 50 15 sau 195 45 15
http://i57.photobucket.com/albums/g222/can...ip/Image026.jpg http://i57.photobucket.com/albums/g222/can...vip/Imag018.jpg |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
buruburu |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
hihihii
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#87
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
nu atinge, ptr ca aripile sunt evazate, si amortizoarele tari.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
buruburu |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
Am gaaaaaaasssssiiiiiiiiittttttttttt....in fine..pardon.....am gasit..dar la altii...
![]() ![]() 106winterver.jpg ( Size: 26.4k ) Number of downloads: 341 Pneurile sunt...185/55R14..... Mie mi-e firca de ce mi-a zis muttley...daca pun ceva pe 195/45r15 i might need an increase in power... ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
Bolo_BCD |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 13 March 06 From: Ploiesti City ![]() |
QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2008, 10:15) Cum spunea cineva (Gheorghedracu) si avea MARE dreptate... NU se justifica mai mult de 175 mm latimea benzii de rulare pe Dacie. Dup-aia... Cutia de Dacie (cel putin primele trepte) e proiectata pt un motor de 54 cai si pneuri de 155/80, adica relativ mari in diametru. Deci o inaltime a flancurilor prea mica inseamna "scurtarea" suplimentara a cutiei, astfel incat ajungi sa pleci de pe loc cu a doua. Nu mai zic de supraturarea motorului la viteza mare! Eu personal am analizat mult situatia dimensiunilor de pneu si mi-am cumparat un set de 175/65. E compromisul perfect de viteza, demaraj, stabilitate, aspect, poate chiar si consum. Nu voi incerca niciodata nicio alta dimensiune. Asa e perfect! 175/65 ideal pe baza expresiei "nici prea prea, nici foarte foarte" |
--------------------
.
.
. .
|
|
MECCA |
![]()
Post
#90
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
175/65 pe R13???
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 21:03 |