DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cauciucuri, maxim

vierme_ha
post 4 Feb 2008, 19:44
Post #61


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




eu vroiam sa imi iau 185/65 R13...dar nu le-am mai gasit sad.gif ...am gasit la alta vulcanizare in schimb 205/60 r13 dar astea mi se par prea late


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Feb 2008, 09:21
Post #62


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




azi am vazut la o berlineza care nu avea aripile evazata;) dar avea 4 prezoane:) 205/50/15;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 5 Feb 2008, 10:37
Post #63


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




stiu si eu una (cazatura saraca, nu mai e in anii ei de glorie) tot cu 4 prezoane si pe 15" si fara aripi evazate.


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Feb 2008, 11:04
Post #64


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Probabil ca avand contraaripile mancate de rugina aveau loc anvelopele. Nu mai montati anvelope neomologate pentru masina pe care o conduceti, sunt ilegale si periculoase!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Feb 2008, 20:07
Post #65


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bla bla bla.gif doh.gif nu ai de unde sa sti!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 5 Feb 2008, 20:49
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Einstein, tu ai dreptate fara-ndoiala (nu ma refer la partea cu contraaripile mancate) dar lucrurile nu sunt doar albe si negre.

Nici un test nu va demonstra ca masina mea franeaza si vireaza mai bine cu cauciucurile din talon. Poti combate afirmatia asta ?


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 26 Jun 2008, 17:45
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




la trecerea de la 165/70R13 cat am acum..pe..sa zicem...195/50R15 cate din problemele care s-au discutat aici vor aparea? smile.gif.....ca sincer as vrea niste pneuri mai late si cu balon ceva mai mic..dar asta fara sa ridic garda la sol a masinii...si n-as vrea sa ma trezesc ca ....trebuie sa franez mai devreme pt. ca imi va lua mai mult sa franez....ce cauciuce recomandati pe 14...sau mai exact pe 15...dar care sa imbunatateasca stabilitatea...mai mult decat performanta...? smile.gif


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 26 Jun 2008, 18:31
Post #68


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




cauciucuri pe 15 = jante pe 15
latime minim 175
de preferat 195 50 15 sau 195 45 15 in cazul tau.
Ai franare mai buna, directie mai precisa, stabilitate putin mai mare in curbe.
Balon mic = simti toate gropile.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 26 Jun 2008, 18:42
Post #69


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




ultima parte chiar nu am inteles-o?? " sa imbunatateasca stabilitatea mai mult decat performanta"??cum adica stabilitatea e tot una din performantele uneie masini.Daca iti pui roti pe `15 cu motoru standard o sa te depaseasca lumea cu scootere.Deci toate sunt strans legate intre ele.Un motor puternic are nevoie de frane mai eficiente, niste frane eficiente au nevoie de gume mari si tot asa.Deci cand pleci la drum cu un proiect tre sa le ai toate aceste aspecte in vedere, altfel nu iese mai nimik.Sper ca n-o s-o iei ca pe o morala, mai degraba ca un sfat.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 26 Jun 2008, 19:17
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




scuzati exprimarea ambiguua....smile.gif....ma refeream ca in loc de franare si accelerare excelente...sa am stabilitate in curbe inainte de toate..smile.gif....motoru este standard..si va ramane standard.....insa sper ca respectivul sfat care mi l-ai dat sa nu insemne ca....Joiana a mea va deveni chiar o vacuta mai puturoasa? sad.gif....Daca da..atunci clar ca o sa ma axez pe o solutie cu 14"....13 sunt prea mici...eu vad mai mult cauciuc decat janta cand ma uit la masiunta mea..smile.gif....si..da..stiu de acel mic impediment de a simti gropile....:-s...Eu aveam insa mai mult aspectul vizual de modificare al masinii..cum am trecut in propriul post in care mai ceream sfaturi....ca de performante clar ca nu poate fi vb....ca eu daca as putea..as reconstrui-o de la 0 si i-as pune tractiune integrala....cu minim 150 de caluti...insa...sa inteleg ca la 55 manji putere jentile de 15...reduc enorm demarajul? plange.gif asta inseamna clar ca nu mai pot efectua depasiri in siguranta.....and that;s not such good news....sad.gif


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 26 Jun 2008, 22:13
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Toyo R888 185/60R13

Ideala pe tnru masinile noastre, mai buna nici din ruptul nu gasiti, cel putin intre cele de strada, si nici scump nu e...


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 26 Jun 2008, 22:16
Post #72


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu astept sa imi vina importul de anvelope

pentru janta de CN 5.5 R13 am comandat 175/55 R13 Pirelli, acum sa vad ce rezolva prietenul ala care se ocupa cu eleca pret cam 180 ron bucata


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 26 Jun 2008, 23:01
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




eu vreau jenti mai mari..biggrin.gif....deci .....atunci....Toyo pt. jenti de 15...195/55 sau 185/55 merg?...ce are toyo mai bun pt. jenti de 14 daca tot am ajuns aici? smile.gif...

26 Jun 2008, 23:03:
si am uitat sa zic...as prefera ca pneurile sa fie all-rounder.....ca pe acele toyo am o vaga imprese ca mai controlabila ar fi o sanie decat masina mea pe zapada smile.gif

This post has been edited by buruburu: 26 Jun 2008, 23:03


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Jun 2008, 06:54
Post #74


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.394
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vrei prea multe ! Ori gume sport, ori anvelope all season .

This post has been edited by einstein1984: 27 Jun 2008, 06:55


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 27 Jun 2008, 09:30
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




Da anvelope all-season 195/55 r15 nu se gasesc? huh.gif eu cred ca da:)..


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Jun 2008, 10:06
Post #76


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(Hexer @ 26 Jun 2008, 22:13)
Toyo R888 185/60R13


*


cat costa 1 anvelopa?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jun 2008, 10:15
Post #77


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cum spunea cineva (Gheorghedracu) si avea MARE dreptate...
NU se justifica mai mult de 175 mm latimea benzii de rulare pe Dacie.
Dup-aia... Cutia de Dacie (cel putin primele trepte) e proiectata pt un motor de 54 cai si pneuri de 155/80, adica relativ mari in diametru. Deci o inaltime a flancurilor prea mica inseamna "scurtarea" suplimentara a cutiei, astfel incat ajungi sa pleci de pe loc cu a doua.
Nu mai zic de supraturarea motorului la viteza mare!

Eu personal am analizat mult situatia dimensiunilor de pneu si mi-am cumparat un set de 175/65. E compromisul perfect de viteza, demaraj, stabilitate, aspect, poate chiar si consum. Nu voi incerca niciodata nicio alta dimensiune. Asa e perfect!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 27 Jun 2008, 11:02
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(ydaniel @ 27 Jun 2008, 10:06)
cat costa 1 anvelopa?
*




Data trecuta era la 80E bucata, dar asta sunt cauciucuri de competitie cu sigla E, deci poti umbla si pe drumuri, au o aderenta mult mai buna decat conventionalele, o sa ai o distanta de franare mult mai mica, daca sunt calde chiar si sub 30m 100-0. In curbe la fel, tine maisna foarte bine, dar trebue sa ai suspensie pe masura, altfel nu merita.

toyo_R888_lg.jpg

This post has been edited by Hexer: 27 Jun 2008, 11:03


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 27 Jun 2008, 11:33
Post #79


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Iar cu 100 ioroi, iei 4 gume noi, dar mai nashpete, cu tot cu montaj. Care sunt ok pentru utilizare normala.

Deh, depinde de posibilitati pana la urma. Salivez si eu la alea, dar imi trebe 3 luni de economii serioase pana sa ma ating de ele.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 27 Jun 2008, 12:04
Post #80


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Parerea mea ca 175 60 13 sunt cele mai bune ptr dacie. Si late si cu balon nici foarte mic (50) nici prea mare (70)

O sa pun si poze cu 175 60 13 / 175 65 13 / 175 50 13 cum vin pe dacie biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 27 Jun 2008, 12:21
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(CriSTI68 @ 26 Jun 2008, 22:16)
eu astept sa imi vina importul de anvelope

pentru janta de CN 5.5 R13 am comandat 175/55 R13 Pirelli, acum sa vad ce rezolva prietenul ala care se ocupa cu eleca pret cam 180 ron bucata
*



O da. Si ca sa ajungi la 120 la ora, vei arunca motorul in aer tinandu-l in 4000 RPM constant, nu ?

Am experimentat eu deja, si daca vrei calcule pe hartie sunt destui capabili sa o faca pe aici.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 27 Jun 2008, 12:22
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(emircea @ 27 Jun 2008, 11:33)
Iar cu 100 ioroi, iei 4 gume noi, dar mai nashpete, cu tot cu montaj. Care sunt ok pentru utilizare normala.

Deh, depinde de posibilitati pana la urma. Salivez si eu la alea, dar imi trebe 3 luni de economii serioase pana sa ma ating de ele.
*




Sti cum e, prostia costa, daca mai adaugam si restul modificatiilor...costa mult, asta e deja hobby unde avem nevoie de bani care altfel ai cheltui pe prostii (excursii, disco si restul...).

Depinde cum privim la masinile noastre, ca un mijloc de transport (atinci numai ce e strict necesar se cumpara) sau sunt pentru fun, ca sa te duci pe transfagarasi la o tura frumoasa, sa te joci un pic cu masina, putina sportivitate si restul de gen, in acest caz fie care dupa posibilitati si cunostinte face masina.
Dar ambele nu poti sa ai !!! Si zi cu zi si forja...nu merge.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 27 Jun 2008, 13:21
Post #83


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(Hexer @ 27 Jun 2008, 12:22)
Sti cum e, prostia costa[..]
*



Tomnu', tomnu'! Ti-am sziszara ca szalivez la ele, dara ioi! biggrin.gif
Hobby-ul costa, 'prostie' e cam exagerat de numit (decat sa merg la birt sa ma fac muci, mai bine mesteresc ceva la masina). Dac-as avea salariul dublu decat il am, acum mi-as lua 4 bucati de Toyo. Cu o comparatie mai mult sau mai putin reusita, am vrut sa subliniez ca e un pic cam mare pretul pentru posibilitatile multora dintre noi, dar sunt beton!!!

Si acum on topic: am, pe jentile normale de 1300, model vechi, 185/60/13, Stunner, luate second la super oferta acum 3 ani. Sunt beton pe uscat si pe ploaie, dar iarna merg cu mare grija, din cauza latimii pierd aderenta. Oricum, nici nu sunt de iarna; pentru asta am in plan un set de Debica Frigo Directional, 165 sau 175, + un set de jenti. In urma diverselor interventii la aripi + aparatori de noroi, mai mult de 185 nu prea am loc sa pun pe spate.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 27 Jun 2008, 15:30
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




Schimbare de plan..in urma sfaturilor voastre cred ca o sa optez ca un compromis o solutie de 185/55 R14 biggrin.gif...jentile de 15 se pare ca-s prea mari pt. saraca Dacie.....offff....cei care au proiectat masina nu au avut in vedere si faptul ca unii isi vor dori niste mici imbunatatiri???... unsure.gif


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 27 Jun 2008, 16:41
Post #85


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti






--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 27 Jun 2008, 17:11
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




hihihii smile.gif...WRC-ul si SGM-ul...biggrin.gif....classics..smile.gif....arata bine intr-adevar...cam asa mi-as dori si eu..doar ca jentile albe sa aiba alt model...si mi se pare mie sau cauciucul atinge aripile atunci cand vireaza? :-??...


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 27 Jun 2008, 17:14
Post #87


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




nu atinge, ptr ca aripile sunt evazate, si amortizoarele tari.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buruburu
post 27 Jun 2008, 18:59
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 25 June 08




Am gaaaaaaasssssiiiiiiiiittttttttttt....in fine..pardon.....am gasit..dar la altii...smile.gif....cu jentile albe care mi le doresc... rolleyes.gif
106winterver.jpg ( Size: 26.4k ) Number of downloads: 341


Pneurile sunt...185/55R14.....
Mie mi-e firca de ce mi-a zis muttley...daca pun ceva pe 195/45r15 i might need an increase in power...sad.gif.....[asta pe langa intarirea suspensiilor]


--------------------
Dacia Break 1410 1998 - IL ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bolo_BCD
post 2 Jul 2008, 08:13
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 13 March 06
From: Ploiesti City




QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2008, 10:15)
Cum spunea cineva (Gheorghedracu) si avea MARE dreptate...
NU se justifica mai mult de 175 mm latimea benzii de rulare pe Dacie.
Dup-aia... Cutia de Dacie (cel putin primele trepte) e proiectata pt un motor de 54 cai si pneuri de 155/80, adica relativ mari in diametru. Deci o inaltime a flancurilor prea mica inseamna "scurtarea" suplimentara a cutiei, astfel incat ajungi sa pleci de pe loc cu a doua.
Nu mai zic de supraturarea motorului la viteza mare!

Eu personal am analizat mult situatia dimensiunilor de pneu si mi-am cumparat un set de 175/65. E compromisul perfect de viteza, demaraj, stabilitate, aspect, poate chiar si consum. Nu voi incerca niciodata nicio alta dimensiune. Asa e perfect!
*




175/65 ideal
pe baza expresiei "nici prea prea, nici foarte foarte"


--------------------
. . .
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 2 Jul 2008, 18:09
Post #90


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




175/65 pe R13???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 21:03
Forum Renault