Cauciucuri, maxim
![]() ![]() ![]() |
Cauciucuri, maxim
cannavaro |
![]()
Post
#91
|
||
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|||
MECCA |
![]()
Post
#92
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
ms eu am deja pe spate 175/65 R13, pe fata am 165/65 R 13, dar tre sa le schimb si o sa-mi pun si pe fata 175-uri
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#93
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
nu iti ating de aripi pe spate ?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
MECCA |
![]()
Post
#94
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Nu, chiar deloc si din cauza asta vreau sa o las jos de spate si fata, iar pe spate vreau ca roata sa stea sub aripa vreo 10 cm asa, arata cool.La tine iti atinge in aripa??Cu puntea cum stai??Nu cumva e stramba, iti sta roata de sus in exterior si deaia sa atinga, mergi la cineva cu unghiul si spune-i ca vrei sa vezi doar caderea pe spate.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#95
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
eu am jante putin mai late, asta fiind motivul ptr care cauciucul atinge de aripa cred
![]() |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
MECCA |
![]()
Post
#96
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
cum adik mai late, mai late dacat cele cu care sunt echipate daciile noi din fabrica cele dupa 97 incoa, cele late ma refer?? ce jante ai tu mai late, facute duble, din doua una??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#97
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Are jante normale, dar cu offset mic. Niste prostii.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#98
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
pana la alte jante, merg si astea.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Hexer |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
un lucru nu inteleg...de ce majoritatea dintre voi pune cauciuc lat pe spate si nu pe fata....asa vedeti la BMW si Mert ??? sau faceti tractiune spate la masina...
pe fata trebue sa ai aderenta mare ca masina e subviatorie in mai toate cazurile...asta daca vreti sa faceti ceva bun, nu numai frumos. |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#100
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cel mai bine ,in cazul daciilor e sa ai aceeasi latime a anvelopelor fata-spate.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
KTC |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Se pune cauciuc mai lat pe spate .... dintr-un singur mare motiv. La o franare brusca spatele fiind mai usor (sau daca ai repartitorul prost reglat) iti fuge primul, si automat cu un cauciuc mai lat pe spate se rupe aderenta mult mai tarziu.
Si crede-ma ca n-ai vrea sa-ti fuga spatele cand pui o frana brusca pe la 60Km/H. Si din exp mea cu dacia. Jantele pe 14 intra maxim 195 pe fata si 185 pe spate cu aripa putin putin trasa in afara. Si am mai vazut o dacie cu jante de 13 modificate si intoarse cu 185 pe toate rotile. Veneau super gumele, doar ca se gasem mai greu pt R13. This post has been edited by KTC: 9 Jul 2008, 11:53 |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
emircea |
![]()
Post
#102
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(KTC @ 9 Jul 2008, 11:50) Se pune cauciuc mai lat pe spate .... dintr-un singur mare motiv. La o franare brusca spatele fiind mai usor (sau daca ai repartitorul prost reglat) iti fuge primul, si automat cu un cauciuc mai lat pe spate se rupe aderenta mult mai tarziu.[...] Sorry de off, dar asta e carpaceala, nu o solutie; personal nu pot fi de acord cu asa ceva. Decat sa pui cauciucuri de fitze, de aceiasi bani faci cazanu' sa fie masina, adica sa functioneze asa cum trebe. Daca toate ti-s ok si ai chef (de investit $), abia atunci te gandesti la tuning. Si, btw, faptul ca e mai lat cauciucul nu-ti asigura ca ai aderenta mai buna; sunt situatii particulare (apa multa pe sosea de la o ploaie torentiala, namol gros, zapada proaspata etc) unde cauciucurile mai late devin adevarata pacoste. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
SiloS |
![]()
Post
#103
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Se pune cauciuc mai lat pe spate .... dintr-un singur mare motiv. La o franare brusca spatele fiind mai usor (sau daca ai repartitorul prost reglat) iti fuge primul Din cauza ta si din cauza celor ca tine Dacia este o "caterinca" de masina ! De ca sa carpacesti cand poti sa repari ? This post has been edited by SiloS: 9 Jul 2008, 15:08 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
emircea |
![]()
Post
#104
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Hexer @ 6 Jul 2008, 19:21) Si eu mi-am cam pus aceeasi intrebare... iar cu concluzia, ai dreptate. Am vazut diversi posesori care nu numai ca si-au pus cauciucuri mai late pe spate, ci si mai inalte comparativ cu fata. Combinatia asta intregea un set de spoilere negre, 'cu fusta' si faruri de CN, schimband un pic aspectul masinii. Are doar efect vizual, dar deh... Prefer daca tot ma latesc in gume, sa ma latesc la toate cele 4 rotile, de preferat profil de ploaie/apa, numai pentru vreme uscata. Pentru iarna, gume de iarna; personal as alege profilul din talon. This post has been edited by emircea: 9 Jul 2008, 17:28 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#105
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(KTC @ 9 Jul 2008, 12:50) Se pune cauciuc mai lat pe spate .... dintr-un singur mare motiv. La o franare brusca spatele fiind mai usor (sau daca ai repartitorul prost reglat) iti fuge primul, si automat cu un cauciuc mai lat pe spate se rupe aderenta mult mai tarziu. Acest singur MARE motiv al tau e de fapt o mare amageala. Forta de franare depinde de forta de apasare pe roata si de coeficientul de frecare cu solul. Nu de latimea benzii de rulare (aria petei de contact). Si da, daca exista dubii, un cauciuc de bicicleta se comporta la franare identic cu un cauciuc de ferrari atata timp cat sunt din acelasi material si sunt montate p-aceeasi punte a aceleiasi masini. Hexer, motivul pt care unii-si pun cauciucuri mai mari pe spate e simplu. Sunt cocalari. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Hexer |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
No...din fericire am gasit la remat 6 jenti 13" x 5.5" din care fac ceva frumos...foarte frumos
![]() De acea am ales pe astea ca au si pe exterior si pe interior buza suplimentara pentru cauciucuri fara camera, ca o siguranta ca la o pana sa nu dea jos de pe janta, la mine pe primul loc e siguranta... Pe fata din 4 jenti pastrez buzele interioare si facem 2 jenti late de 7". Pe spate e destul 2, pe care intoarcem si taiem in mijloc, punem tabla de 2.5mm si latim cu ~4cm sa fie si mai spre afara, deci in total spre afara o sa am buza de minim 12-13cm...destul de hard core. Si pentru stil, sa pastrez cum pot de mult originalitatea mijlocul nu ramane cel de dacie ci pun de 16TS, parerea mea cea mai frumoasa janta de tabla pe 13". In total pe fata o sa fie mai lata cu 4cm si pe spate cu 7cm, cu cauciucuri mentionate mai sus...cred ca o sa arate superb pe 1100 si nu mai trebue flansele de 3cm cat am acum... Ce parere aveti...o sa creasca IQ-ul masini ![]() This post has been edited by Hexer: 9 Jul 2008, 20:19 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#107
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
salut
gasesc 165/65x13 ??? m-am decis sa nu mai caut 155/80 ci 165 / 65 pt stabilitate. dupa ce ca se inclina ca barca in curbe din cauza arcurilor sau amortizoarelor, nu stiu sigur sa se mai torsioneze si cauciucurile... mom, traiesc niste senzatii cu 145-80.... cel putin la viteza daca bate putin vantul incepe sa danseze. si magandeam ca optimul pt consum-stabilitate ar fi 165-65 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Muttley |
![]()
Post
#108
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asa e, optimul pt consum sunt 165/65. D-alea sa-ti iei, eventual sa ti le plateasca tatal tau.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#109
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#110
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
poate o-r fi prea scumpe:D
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
florin_vn |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 July 08 ![]() |
salut baietzi.eu am avut pe dacia mea sport cauciucuri de 195/55/13 si intra in curbe cu 130/140km/h mai ceva ca un bmw bot de rechin.le-am schimbat pt.ca erau putin crapate si nu imi dadeau itp-ul.
|
--------------------
dacia
1410 sport
1984
- vn 04 hmc dacia sport
|
|
Kruger |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Super...ce sa zic. Sunt un idiot, ca strang bani de bmw. Mai bine imi iau gume la dacie.
In week-end tre' sa fac si eu un drum pana la Tecuci, si ma gandesc sa pun si eu pe masina niste gume din astea, sau poate chiar mai late. E o curba pe drum nasoala, unde toate masinile incetinesc la 60-70 la ora, eu poate reusesc sa intru in ea cu 140 daca am vant bun din spate. A, sa nu uit. Am de legalizat testamentul intai. This post has been edited by Kruger: 10 Jul 2008, 16:31 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
br17rfg |
![]()
Post
#113
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(Kruger @ 10 Jul 2008, 16:31) Super...ce sa zic. Sunt un idiot, ca strang bani de bmw. Mai bine imi iau gume la dacie. In week-end tre' sa fac si eu un drum pana la Tecuci, si ma gandesc sa pun si eu pe masina niste gume din astea, sau poate chiar mai late. E o curba pe drum nasoala, unde toate masinile incetinesc la 60-70 la ora, eu poate reusesc sa intru in ea cu 140 daca am vant bun din spate. A, sa nu uit. Am de legalizat testamentul intai. scuze de off dar ai fost tare...asa ca pot sa fac urmatorul lucru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
buruburu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
yeeyy.....urmand recomandarea lui Muttley..si a ce am mai gasit pe forum....mi-am luat anvelope de iarna dimensiune 175/65 R13[Colway CS760]..... Dupa ce le pun si fac cateva drumuri cu masina am sa va spun si impresiile mele
![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
EinarN |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(KTC @ 9 Jul 2008, 10:50) Se pune cauciuc mai lat pe spate .... dintr-un singur mare motiv. La o franare brusca spatele fiind mai usor (sau daca ai repartitorul prost reglat) iti fuge primul, si automat cu un cauciuc mai lat pe spate se rupe aderenta mult mai tarziu. COOOOOOL !!! ![]() ![]() Sa sti ca pe POLEI roti late au o aderenta asa de buna .........TZĪTZA DE MĪTZA.........de te duci cu ea ca cu sania la vale pe derdelus, direct īn .....c***l vreunui tir si-ti lasi acolo creierii sub forma de autocolant. Excelent. Mai bine nici nu se poate ![]() Da de ce nu-ti vine idea sa te duci pe la REMAT-ul ala sau cum īi ziceti voi, sa cauti vreun logan facut zob si sa iei de pe el sistemul ABS si sa-l adaptezi pe dacia clasica? Ar fi mai rentabil decīt aberatia cu gumele late ![]() This post has been edited by EinarN: 14 Nov 2008, 19:39 |
-------------------- |
|
tzepesch |
![]()
Post
#116
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
cele mai bune iarna sunt gumele inguste, pt ca TAIE zapada, nu o calca.
cu oltcitu cu 145 n-aveam treaba iarna, pe cand cu dacia cu 175 e show pe zapada. si, binenteles, lanturi H, This post has been edited by tzepesch: 14 Nov 2008, 20:41 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#117
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu nu circul iarna cu masina .. zapada + sare = rugina
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
buruburu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 25 June 08 ![]() |
QUOTE cele mai bune iarna sunt gumele inguste, pt ca TAIE zapada, nu o calca. cu oltcitu cu 145 n-aveam treaba iarna, pe cand cu dacia cu 175 e show pe zapada. si, binenteles, lanturi H, So that means i made a verry bad choice for winter tyres? ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1410
1998
- IL ** ***
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#119
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
unde ai gasit tu 195/55/13?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
EinarN |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 14 Nov 2008, 19:41) cele mai bune iarna sunt gumele inguste, pt ca TAIE zapada, nu o calca. cu oltcitu cu 145 n-aveam treaba iarna, pe cand cu dacia cu 175 e show pe zapada. si, binenteles, lanturi H, Ai īncercat vreodata sa folosesti SPIKES īn loc de lanturi ? Mai ales cīnd urci la munte ? tires.jpg |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 06:39 |