Reglaj motor
![]() ![]() ![]() |
Reglaj motor
vecinuu |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) 100_3568.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 148 |
||
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|||
Costy2000 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
mai tensionezal un pic, pui platoul la loc si dupa aia faci probe, daca e sa nu mearga bine mai intinzi un pic arcul, (talerul) fara sa mai demontezi platoul cu o surubelnita dai de palele la ventilator pana iti vine bine in delcou, si dupa care cu o surublenita il mai intinzi un pic talrul la al doilea arc
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
l-am tensionat umpic arculetu, nu opunea deloc rezistenta la schimbarea avansului centrifugal. Practic el schimba curba prea repede si deaia tacaie avansu? Acum , sa zicem ca l-am tensionat prea tare, ce se intampla? De tacanit nu cred ca mai tacane dar nu mai trage cum trebuie, asa e?
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
la mine asa e reglat cum este in linkul ala, motorul merge bine, nu bate nu are detonatii nu tacane. faci cum este acolo scris si ar trebui sa merga bine cel putin la mine asa s-a intamplat
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am mai intins cel de-al 2 lea arculet, parca e putin mai silentios motoru, pare mai ok, l-am intins cat sa actioneze la ultima treime din cursa. Vaccumaticu l-am pus pe rozeta la primul dinte. Sunt curios maine, cand voi pleca cu ea daca vor fi probleme, sa speram ca nu sunt. Am desfacut si delco-ul de 1.3 si cursa centrifugalelor e mult mai scurta la 1.6 decat la 1.3
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Am pus alt delcou dar de 1300, 3230, relantiul mergea perfect, pe loc la fel, suna bine...cum plec cu ea si-i dau blana pana la 5000 cum trozneste ceva si parca ar fi bataie de avans, nici nu-mi dau seama ce sa mai zic. Alte cauze?
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Eu nu inteleg de ce trebuie sa-i dai blana pana la 5000rpm... Nu-i motor de turatie,japonez,cuplul maxim il ai la 3000rpm si puterea maxima intradevar e la 5200 dar intr-a 5-a cel putin cu carburatorul standard nu iti urca pana la 5000 ca nu poate. Parerea mea e ca daca pana la 4000-4500 e bine e suficient,cand depasesti si sa zicem schimbi a-4-a,la 3500-4000 ii dai a 5-a si se duce linistita,chiar nu inteleg de ce o duci la 5000...faci liniute cu ea cumva?
This post has been edited by sebymesteru: 21 Apr 2013, 20:31 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
am facut asta sa testez, fiindca trebuie sa mearga in parametrii, da , mai fac si liniute cu ea, dar cand fac asta, le fac amical cu baietii sa vada si ei ca nu-I chiar atat de prejos dacia. Urca pana la 5000 ture cu treapta a 5 a dar am carburatorul dublu , pana la 4400 rotatii urca relativ repede. A 5 a cu 0.76 si cauciucuri 165 65r13
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 04:31 |