DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reglaj motor

vecinuu
post 18 Apr 2013, 13:58
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




mai am un delco , modelul este 3230 dar este de 1300. Modelul care-l am eu pe masina este 3332. Am sa-l dau jos sa verific arculetele, mi-a mai spus cineva ca s-ar putea sa fii ramas blocat sa nu mai mute avansul cum trebuie, sa ramana fix tot timpul si deaia sa bata.

Am fost la masina, am dat delco-ul jos si am desfacut platoul. Am ajuns la cele 2 arculete si am observat o chestie...arculetul era foarte slab, am mutat avansul la maxim in interior sa vad daca se incordeaza arculetu. decat se apropia in gaura si statea fix, nu se tensiona deloc. Am sa incarc si o poza sa va spuneti parerile.

This post has been edited by vecinuu: 18 Apr 2013, 14:26


Attached thumbnail(s)
100_3568.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 148


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 18 Apr 2013, 14:51
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




mai tensionezal un pic, pui platoul la loc si dupa aia faci probe, daca e sa nu mearga bine mai intinzi un pic arcul, (talerul) fara sa mai demontezi platoul cu o surubelnita dai de palele la ventilator pana iti vine bine in delcou, si dupa care cu o surublenita il mai intinzi un pic talrul la al doilea arc


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 18 Apr 2013, 15:01
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




l-am tensionat umpic arculetu, nu opunea deloc rezistenta la schimbarea avansului centrifugal. Practic el schimba curba prea repede si deaia tacaie avansu? Acum , sa zicem ca l-am tensionat prea tare, ce se intampla? De tacanit nu cred ca mai tacane dar nu mai trage cum trebuie, asa e?


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 18 Apr 2013, 15:11
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




la mine asa e reglat cum este in linkul ala, motorul merge bine, nu bate nu are detonatii nu tacane. faci cum este acolo scris si ar trebui sa merga bine cel putin la mine asa s-a intamplat


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 18 Apr 2013, 16:39
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




am mai intins cel de-al 2 lea arculet, parca e putin mai silentios motoru, pare mai ok, l-am intins cat sa actioneze la ultima treime din cursa. Vaccumaticu l-am pus pe rozeta la primul dinte. Sunt curios maine, cand voi pleca cu ea daca vor fi probleme, sa speram ca nu sunt. Am desfacut si delco-ul de 1.3 si cursa centrifugalelor e mult mai scurta la 1.6 decat la 1.3


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 19 Apr 2013, 20:00
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Am pus alt delcou dar de 1300, 3230, relantiul mergea perfect, pe loc la fel, suna bine...cum plec cu ea si-i dau blana pana la 5000 cum trozneste ceva si parca ar fi bataie de avans, nici nu-mi dau seama ce sa mai zic. Alte cauze?


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 21 Apr 2013, 20:31
Post #127


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Eu nu inteleg de ce trebuie sa-i dai blana pana la 5000rpm... Nu-i motor de turatie,japonez,cuplul maxim il ai la 3000rpm si puterea maxima intradevar e la 5200 dar intr-a 5-a cel putin cu carburatorul standard nu iti urca pana la 5000 ca nu poate. Parerea mea e ca daca pana la 4000-4500 e bine e suficient,cand depasesti si sa zicem schimbi a-4-a,la 3500-4000 ii dai a 5-a si se duce linistita,chiar nu inteleg de ce o duci la 5000...faci liniute cu ea cumva?

This post has been edited by sebymesteru: 21 Apr 2013, 20:31


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 21 Apr 2013, 21:15
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




am facut asta sa testez, fiindca trebuie sa mearga in parametrii, da , mai fac si liniute cu ea, dar cand fac asta, le fac amical cu baietii sa vada si ei ca nu-I chiar atat de prejos dacia. Urca pana la 5000 ture cu treapta a 5 a dar am carburatorul dublu , pana la 4400 rotatii urca relativ repede. A 5 a cu 0.76 si cauciucuri 165 65r13


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 04:31
Forum Renault