DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unde va ajunge Dacia?, in viitorul apropiat

madkat
post 3 Aug 2005, 15:21
Post #31


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




cea cu haion e chiar ok ... mai atenueaza senzatia aia de frigider care o da spatele...

nici brakul nu-i rau dar eu nu prea sunt fan break...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mil
post 3 Aug 2005, 15:32
Post #32


ocupat


Group: Members
Posts: 309
Joined: 23 January 04
From: x




asta cu camioneta e o gluma proasta...


--------------------
x x - x
I Bog te veselit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnyBe
post 3 Aug 2005, 15:43
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 31 March 04
From: Brasov




Break-ul ie fain. Mie-mi plac masinile break si mi-ar fi placut sa-mi iau un Logan Break. Camioneta arata urat. Iar ala cu hayon ... pana nu vad nu prea pot sa-mi dau cu parerea smile.gif


--------------------
SLZ Clima LGN Laureate 1.4 - BV 09 UDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 3 Aug 2005, 15:58
Post #34


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Aia cu camioneta e jenanta, spatele este de Renault Express (R5-ul facut camioneta).


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 3 Aug 2005, 15:59
Post #35


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Off-topic: Ce e aia "ie"? huh.gif

On-topic: am obosit sa mai tot scriu lucruri stiute si rastiute...
Pentru cei ce nu stiu, totusi:

1. In toamna apare dieselul.
2. In primavara apare motorul de 1,6 16v cu suta (si un pic) de cai putere
3. In toamna anului viitor-primavara 2007 apare breakul.
4. Tot in 2007 apare varianta papuc necarosat, probabil
5. Undeva in 2008 asteptati-va la un Logan II, adicatelea face-lift la Logan I.
6. Versiunea cu hayon va aparea cel mai probabil in America de Sud, dar nu e batuta in cuie.
7. Face-liftul se va transmite apoi la intreaga gama pana in 2012.

Dupa 2012, Logan II va fi inlocuit de alta masina, aflandu-se la sfarsitul ciclului de viata. Cel putin astea sunt informatiile pe care le stiu eu acum.

NU exista planuri de a face o echipare superioara celei actuale, din motive de canibalism a gamei. POSIBIL ca alte aribaguri, ESP si textile superioare sa apara in gama de optionale, insa nu am nici o declaratie in acest sens din partea conducerii Dacia.

Daca vreti ZKR cu brizbrizuri pe el, atunci cumparati proiectul AM, si pentru 10.000 de cocosei va luati un Audi A4 sh mint condition... aaaaa, pardon, un ZKR cu tobe sport, volan piele, aluminiu pe ici pe colo si gagica blonda pe scaunul din dreapta pentru impresionarea concurentei. tongue.gif

Logan este si va ramane masina ieftina si populara. Pentru echipari superioare, aveti concurenta. Atat de la Renault, cat si de la altii. Un point, c'est tout!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 3 Aug 2005, 18:25
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Hmm , chiar utile informatiile astea! Mi-ar placea un Break + Facelift (adica modelul din 2008) cu 1.6 16v . Insa nu este posibil ca dci-ul de 65 cai sa nu fie singurul diesel al gamei logan pe viitor? Eu cred ca dupa cel mult 2 ani de la existenta dci-ului de 65 , va fi valabil si cel de 80.

This post has been edited by AND: 3 Aug 2005, 18:27


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 3 Aug 2005, 22:49
Post #37


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Raspunsul la aceasta intrebare este evaziv din partea Dacia, pana acum... Ramane de vazut... Un break cu 65 de CP este o gluma proasta... parerea mea!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 4 Aug 2005, 20:39
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




De acord , 65 cai sunt putini si pentru buburuza de Clio Bicorp! Break-ul ar merita numai cu 1.6 8/16v sau cu un diesel de 80 cai.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 10 Aug 2005, 09:51
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




waw !!!
arata FOARTE BINE ACEST BREAK !!!


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nightelf
post 10 Aug 2005, 10:12
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Eu zic ca balonu' s-a mai desumflat nitel dupa ultimele evenimente atat la Rino cat si la Dacia...desi vor merge mai departe ramane penibila faza cu jeanta si reactia Dacia la aceasta "intamplare"

Se pare ca drumul cel bun e tare lung si are poteci nemarcate uneori...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI - B31xxxx
Contact: 0752083972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 10 Aug 2005, 10:15
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




pai nu vin "despagubirile" blink.gif
asa am citit aici huh.gif


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 5 Jan 2006, 09:50
Post #42


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Statistica de vânzări Dacia între 2001 și 2005, în format PDF, aici.
Sursa: comunicat de presa Dacia


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2006, 10:20
Post #43


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce interesat.... S-au vandut 105.000 slz+dsn intre 2001 2004 (4 ani) si 109.000 LGN intr-un an si 3 luni.
Ma uit si pe aici la probleme. Indiscutabil LGN-ul e mai fiabil decat DSN si SLZ. Are mult mai putine probleme reale decat cele doua.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 5 Jan 2006, 13:26
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Problemele "reale" ale Daciei Logan vor apare dupa inca un an , doi si nu acum , cand masina e noua si in garantie . Adunam pe o parte toate problemele de la SuperNova si Solenza , timp de 4 ani si ceva si in partea cealalta a balantei pui un an ( sau poate mai putin ) al Loganului . Sincer nu mi se pare cinstit . Ca sa nu mai vorbesc despre persoanele care si-au luat Logan : majoritatea au fost cumparate de catre oameni care si-au dat vechea masina la casat . Problemele care le stiti au fost descrise aici pe site , dar cati dintre cei cu masini casate au cont aici ? Pentru ca e clar ca omenii carora le pasa de masina si se intereseaza pe net si peste tot ce sa-i mai faca , ca sa mearga mai bine , nu ajung sa si-o dea la casat si apoi sa fie obligati sa-si cumpere o masina in 30 de zile , ca altfel pierd banii .
Putini au sarit de la DSN sau Solenza la Logan , iar cei care au facut-o au reusit sa-si vanda vechea masina la un pret foarte bun , pentru ca sunt foarte bine cotate pe piata (mai ales Solenza ) fata de alte marci .
Unde va ajunge Dacia ? Pai in principiu daca vor scoate tepa dupa teapa si vor mari preturile pentru niste produse slab calitativ , nu cred ca vor ajunge prea departe , mai ales ca eu sper ca romanul isi va mai deschide inca putin ochii inainte de a cumpara dintr-un salariu romanesc , o masina romaneasca la un pret european . Sincer preturile mi se par prea exagerate fata de performantele masinilor . Au pornit de la ideea de "masina de 5000 de euro " pentru a nu fi comparati la performante si dotari cu Renault ( Clio , Megane ) , Fiat ( Albea si altele ) , Citroen si multe altele si s-au intins pana la peste 10.000 de euro , pret la care iti cumperi cu siguranta o masina cu mult mai buna si mai fiabila decat Logan .
Acum nu ma intelegeti ca am ceva contra masinii , dar daca era mai ieftina , daca era asamblata de chinezi ( sa nu spun de germani ) , daca service-ul era altul si atentia catre satisfactia clientului era mai mare , poate ca as fi avut alta parere , dar pana atunci , suntem romani ( care indura multe porcarii ) , suntem in Romania ( care este tara tuturor intamplarilor nefericite ) , masina este asamblata de romani ( "las-o ba ca merge-asa " ) si service-urile si garantiile ( sunt asigurate pe spinarea clientului ) .
Deci , ce era "indiscutabil " ???

This post has been edited by marius80_eugen: 5 Jan 2006, 13:27


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2006, 13:39
Post #45


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Presupun ca ai argumente punctuale, nu?
De exemplu, din cate stii tu, radiatoarele de DSN s-au spart din al treilea - al patrulea an, nu-i asa?
La fel si caloriferul interior la DSN.
Se zvoneste ca si axul volan tot dupa 3-4 ani se schimba, nu-i asa?
De asemenea, exista zvonuri rautacioase ca si capetele de cheie se defectau la DSN (mai ales la seria aia speciale pe care o cunosti, nu-i asa?) se defecteaza numai dupa 4-5 ani, nu-i asa?
La fel se intampla si cu apa, se infiltra pe la DSN si SLZ numai dupa 4-5 ani, nu asa, din primul an.
Si compresoare fara ulei in ele la SLZ tot de-abia din al 4-lea an se manifestau...
etc, etc....
Astept contra-argumente...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 5 Jan 2006, 13:58
Post #46


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




@ marius 80 eugen
Eu zic sa nu comparam chiar mere cu pere. Distanta de la DSN la Logan via Solenza e mare rau. Si sa nu-mi spuneti ca DSN era la jumate de pret. Nu chiar pentru toti, dar pentru cei mai multi, efortul financiar pentru achizitionarea unei DSN in 2001 era mult mai mare decat pentru un Logan in 2005. Am facut acum 20kkm cu Loganul. La "varsta" asta Supernova tocise un rand de cauciucuri numai pentru drumurile in service. Stie destul de multa lume ca inca sunt mai incantat de Supernova decat de Logan, dar asta tine de "sentimentalisme" in nici un caz de fiabilitate.
@ Klaus
Ce-ai patit? Ca de vreo cateva zile ai parca tonul unui preot care spovedeste copii "Da ti-ai spus rugaciunea aseara, nu-i asa?"


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 5 Jan 2006, 14:00
Post #47


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sau butoane din bord de LGN care pica dupa 3 zile cum picau la unele SN
Sau angrenaje stergatoare care se rup la SLZ numai dupa 4-5 ani, nu dupa 1-2 luni
Sau cuie portbagaj ca la SN/SLZ sa nu mai zdrangane dupa 4-5 ani, nu imediat dupa ce ai luat masina


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Jan 2006, 14:08
Post #48


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ca e vorba de Dacii, 1310 e tot Dacie..nu? Raman fidel acestei masini, in 8 ani nu am schimbat nimic la ea inafara de consumabile, intretinerea e extrem de ieftina, piesele de origine sunt inca de calitate..si cel mai important la o zecime din pretul celor de SN/SLZ/LGN


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2006, 14:22
Post #49


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Ake @ 5 Jan 2006, 13:58)
@ Klaus
Ce-ai patit? Ca de vreo cateva zile ai parca tonul unui preot care spovedeste copii "Da ti-ai spus rugaciunea aseara, nu-i asa?"
*

Pt. ca lumea vorbeste fara sa gandeasca. Deductiile logice prin procese cognitive lipsesc destul de mult. Poate asa incearca lumea sa-si incordeze neuronii si sa inteleaga DE CE se intampla ce se intampla...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 5 Jan 2006, 15:22
Post #50


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(marius80_eugen @ 5 Jan 2006, 14:26)
......Au pornit de la ideea de "masina de 5000 de euro " pentru a nu fi comparati la performante si dotari cu Renault ( Clio , Megane ) , Fiat ( Albea si altele ) , Citroen si multe altele si s-au intins pana la peste 10.000 de euro , pret la care iti cumperi cu siguranta o masina cu mult mai buna si mai fiabila decat Logan ......
*


Zău așa, eu nu știu de unde găsiți voi mașinile astea mult mai bune și mai fiabile la 10.000 de Euro..., că eu am căutat și nu am găsit...
Dă-mi și mie sursa ta de un sedan, cu 4 uși firește (nu supermini/hatchback), în jur de 10.000 de euro și cu aceleași echipări (sau mai bune...) decât un Logan!

Iar cu fiabilitatea..., să fim serioși, te pomenești că dacă scrie Citroen, Fiat sau altceva pe ea brusc s-a transformat într-un monstru al fiabilității..., astea-s povești..., defecte de fabricație sau accidentale sunt la toate modelele de mașini, indiferent de fabricant...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 5 Jan 2006, 15:40
Post #51


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 5 Jan 2006, 14:08)
Ca e vorba de Dacii, 1310 e tot Dacie..nu? Raman fidel acestei masini, in 8 ani nu am schimbat nimic la ea inafara de consumabile, intretinerea e extrem de ieftina, piesele de origine sunt inca de calitate..si cel mai important la o zecime din pretul celor de SN/SLZ/LGN
*



Si eu sunt de aceeasi gandire argon. raman la batrana mea din '99. Ce sa spun intretinere foarte ieftina. Va veni vremea cand va trebui sa o schimb. Mi-e groaza de asta pentru ca nu am avut nici o problema majora cu ea pana acum (in afara de bucsaraie si alte consumabile.......deh gropile din Romania iubita).

LATER EDIT: cate despre ce va ajunge dacia peste cativa ani. Eu sunt sigur ca pe vremea aia nu va mai fi imaginea dacia ceea ce a fost pana acum. Va deveni o masina serioasa (gen SKODA cum spunea cineva pe aici); va fi o marca serioasa de acum incolo; calitatea se va imbunatati continuu chiar daca se va adresa in continuare clasei medii a societatii.

This post has been edited by ionutctn: 5 Jan 2006, 15:46


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 5 Jan 2006, 17:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Dacia mai are cel putin 5 ani (CEL PUTIN) pana sa ajunga cum era Skoda acum aproximativ 8 ani.

Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc... Loganul se mai fabrica inca 3-4 ani si pot sa-i puna si tehnologie spatiala ca per total tot nu este o masina superioara unei Skoda Octavia din 1998.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 5 Jan 2006, 17:34
Post #53


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(AND @ 5 Jan 2006, 18:22)
Dacia mai are cel putin 5 ani (CEL PUTIN) pana sa ajunga cum era Skoda acum aproximativ 8 ani.
*


Mă îndoiesc că Renault dorește să le demonstreze celor de la Skoda că pot face o mașină (Logan) mai bună decât Octavia..., pur și simplu pentru că Logan nu este un concurent pentru Octavia.
Iar dacă te refereai la calitatea Skoda (și nu la modelul specific Octavia) e cam aceiași situație, Dacia nu poate oferi o calitate pe care Renault deja o oferă cu modelele sale native (Megane, de exemplu).
Din această cauză Dacia va rămâne mult timp o marcă inferioară, ieftină, simplă și eficientă. Nu are rost o comparație cu marca X sau modelul Y.
Poate singurul moment când Dacia va încerca să erodeze piața unei alte mărci va fi cu al său monovolum, break sau combi, ce-o fi..., cu care probabil va încerca să detroneze mult prea populara Skoda Fabia combi.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 5 Jan 2006, 17:50
Post #54


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Pai dupa mine Logan-ul nostru drag a depasit deja Fabia. De ce? Sa va expun cum sta problema. O colega de-a mea si-a luat de curand o fabia si valoarea s-a ridicat un pic peste 10.000 de euro. A luat-o in rate. Pai scuzati la 10 mii de euro nu tu ABS, nu tu aer conditionat si are mult mai putin spatiu decat Logan-ul.
Nush cat e valoarea de catalog la Fabia dar va spun sigur ca atat a dat femeia si nu are mai nimic pe ea. Nu am intrebat-o ....poate macar geamuri electrice. Motor de 1.4 .....pai ce afacere am facut? La banii astia iti iei Logan-ul ala din vara la 1.6 16v si full pe el ......tot ce vrei..... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 5 Jan 2006, 17:55
Post #55


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Here we go!
Uite asa usor usor se ajunge la concluzia ca ZKR-ul ala "full-option" e mai bun ca passatul trendline, ca ala nu are nici geamuri electrice si oricum, na..la banii aia....
Mai nenisorule, crezi ca aia de la VAG sunt tampiti sa vanda o masina mai PROASTA mai scump?
A..ca vand o masina mai CHEALA e altceva....dar poate NU E MAI PROASTA..aici e aici...ia..reflectati la asta....
Sa va mai dau un exemplu: casetofoanele Futachi fata de un....HarmanKardon!
Harmanurile NU AU leduri si orga de lumini...asta ce inseama?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 5 Jan 2006, 18:13
Post #56


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Totdeauna se gaseste unul mai inteligent sa comenteze si sa incerce sa-i intimideze pe ceilalti useri .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 5 Jan 2006, 18:18
Post #57


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




@big2003.
Ce-ti veni sa-ti faci autocritica tocmai pe topicul asta?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 5 Jan 2006, 19:15
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Fabia vs. Logan e un nobrainer. Fabia e mai bine pusa la punct din toate punctele de vedere! E mai sigura , finisaje de N ori mai bune , motorizari de N ori mai bune. Loganul sa zicem ca o depaseste doar la spatiu interior (si nu cu mult) , garda la sol si pretul service-ului (care totusi n-are nici o legatura cu calitatea automobilului).

Fabia 1 Logan 0 tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 5 Jan 2006, 19:23
Post #59


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




AND, cred ca de banii pe care i-ai dat pe Logan iti permiteai o Fabia - mai ales una SH, bine echipata smile.gif
As indrazni sa spun ca mie mi se pare mult mai apropape de calificativul "nobrainer" e mai degraba o afirmatie de genul "dacia mai are cel putin 5 ani (CEL PUTIN) pana sa ajunga cum era Skoda acum aproximativ 8 ani" (cum era? Mai scumpa? Mai la vest? Mai vanduta? Mai placuta ochiului lui AND? E prea multa ambiguitate pentru o singura propozitie....)


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 5 Jan 2006, 21:02
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(DFA @ 5 Jan 2006, 17:22)
Zău așa, eu nu știu de unde găsiți voi mașinile astea mult mai bune și mai fiabile la 10.000 de Euro..., că eu am căutat și nu am găsit...
...
*



Sa nu ne imbatam cu apa rece! Dacia se vinde asa bine si datorita piedicilor puse de stat la importul de masini second hand. Pana si cei de la Dacia se asteapta la o prabusire a vanzarilor odata cu disparitia acestor piedici, cum s-a intamplat in Polonia.
Probabil insa atunci Dacia va reduce preturile cu 10% (si vor ajunge la preturile initiale) si totul va fi ok smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:07
Forum Renault