Unde va ajunge Dacia?, in viitorul apropiat
![]() ![]() ![]() |
Unde va ajunge Dacia?, in viitorul apropiat
St |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
ashu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Jan 2006, 14:08) Ca e vorba de Dacii, 1310 e tot Dacie..nu? Raman fidel acestei masini, in 8 ani nu am schimbat nimic la ea inafara de consumabile, intretinerea e extrem de ieftina, piesele de origine sunt inca de calitate..si cel mai important la o zecime din pretul celor de SN/SLZ/LGN Bai frate, eu cred ca ai prins din "lotul de export". Ce pielea mea, ca si eu am avut dacie 1310, si in 5 ani de n-am schimbat la ea de m-am plictisit. Suflat in jigleoare, reglat avansul, schimbat platini, condensatoare, furtunase, incuietoare portiera, disc de ambreiaj ca a intrat ulei la el, completat lunar ulei la cutie ca scapa pe la simeringuri, carton la radiator iarna, etc, etc, etc. Basca rugina. Un milion de probleme in 5 ani, luata de noua. Si n-am hartanit-o, n-am carat cartofi in piata cu ea sau saci de ciment pe santier, am folosit-o la fel ca si pe celelalte masini pe care le-am avut si la care n-am avut nici macar o sutime din problemele astea. Io zic ca masina mai proasta nu exista (nu stiu oltcitu cum o fi ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(Kramer @ 5 Jan 2006, 21:02) Sa nu ne imbatam cu apa rece! Dacia se vinde asa bine si datorita piedicilor puse de stat la importul de masini second hand. Pana si cei de la Dacia se asteapta la o prabusire a vanzarilor odata cu disparitia acestor piedici, cum s-a intamplat in Polonia. Hehe, mi s-a facut greata de cite ori am spus treaba asta pe forum. Poate tu o sa ai mai mult noroc si n-o sa-ti sara prea multi in cap... On-topic: cred ca daca se va liberaliza piata auto in Romania dupa 2007 (adica sa se poata inscrie masini SH si fara Euro 3), atunci Dacia nu o sa ajunga prea departe, doar dintr-un model-maxim 2 echipate cu 3 motorizari. Pina atunci cred ca or sa-si dea seama ce masina (LGN adica) au cumparat si cei de afara, si lumea nu o sa mai fie asa interesata aici, pe cit se aude in Romania ca ar fi. Oricum cei din vest au destule experiente "placute" cu masini gen Fiat sau Daewoo, si in mod normal cam invata din propriile greseli. Ca si info, uitati-va ce preturi la SH au Fiat, Daewoo, Lancia, sau chiar si Alfa Romeo, si incercati sa va imaginati ce pret SH ar putea sa aiba si un LGN. Si poate va dati seama cit de nerabdator poate sa fie unul de aici care are cit de cit idee de masini sa isi cumpere un produs de la o firma despre care se poate spune ca abia acum apare pe piata. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
asarban |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Si? Crezi tu ca romanasul va prefera sa dea 8000 euroi pe un passat 1,9 de 110 cp de 6 ani decat pe un ZKR nou?
EU DAAAAAA!!! giiiizaaz...atunci sa vezi promotii la ZKR...2 la pret de 1... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Smudo |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
![]() Si la fel stiu ce inseamna piata masinilor vechi de un an (Jahreswagen) de aici, stiu cit scade pretul in primul an mai ales la o masina noua, si stiu ce cumpara oamenii de aici. De aia spun ce spun cu ZKR-ul, cel putin in Germania. EDIT: bine-ar fi sa se mai vinda si la promotii din alea spuse mai sus, cel putin se mai vinde ceva. This post has been edited by Smudo: 5 Jan 2006, 22:57 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
argon |
![]()
Post
#66
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ashu @ 5 Jan 2006, 21:20) Bai frate, eu cred ca ai prins din "lotul de export". Ce pielea mea, ca si eu am avut dacie 1310, si in 5 ani de n-am schimbat la ea de m-am plictisit. Suflat in jigleoare, reglat avansul, schimbat platini, condensatoare, furtunase, incuietoare portiera, disc de ambreiaj ca a intrat ulei la el, completat lunar ulei la cutie ca scapa pe la simeringuri, carton la radiator iarna, etc, etc, etc. Basca rugina. Un milion de probleme in 5 ani, luata de noua. Si n-am hartanit-o, n-am carat cartofi in piata cu ea sau saci de ciment pe santier, am folosit-o la fel ca si pe celelalte masini pe care le-am avut si la care n-am avut nici macar o sutime din problemele astea. Io zic ca masina mai proasta nu exista (nu stiu oltcitu cum o fi ![]() ![]() Hai sa-ti zic ce inteleg eu prin consumabile... Baterie, becuri, ulei, filtru benzina/ulei, membrane(pompa benzina, pompa sprit), lamela stergatoarelor, caucicuri, diverse mansoane(cum ar fi cele de la capetele cremalira), placute/saboti frana, si cam atat, deci in conceptia mea nu intra bucsaraia/pivotii, desi multi le considera consumabile. NU a consumat/pierdut niciodata ulei cutie/motor, totul inafara de consumabilele mentionate mai sus sunt ORIGINALE pe ea, rugina in 8 a acumulat 1 cm patrat pe aripa dreapta...a inflorit vopseaua putin, deci e ceva rugina dedesupt. Anual am bagat ulei+vaselita in praguri/usi. Nu stiu daca era de export, e luata in 1998 de la DaciaService Deva ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#67
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Smudo @ 6 Jan 2006, 00:12) Hehe, mi s-a facut greata de cite ori am spus treaba asta pe forum. Poate tu o sa ai mai mult noroc si n-o sa-ti sara prea multi in cap... ce nu vor insa oamenii ca tine sa inteleaga este ca deja se poate aduce o masina din afara la un pret de 7000-8000 de euro care sa concureze cu dacia logan si totusi nu vad nici o prabusire la vanzari. Cand se va liberaliza piata nu se vor aduce in tara masini de 8000-9000 de euro, ci numai cazaturi de 1000-2000 de euro de gen golf 2 sau si mai proaste... This post has been edited by ssilviu: 6 Jan 2006, 00:00 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hash |
![]()
Post
#68
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Poate va scoate Dacia-Renault ceva hibrid .. Oricum, peste 5-7 ani, Toyota Prius scrie pe mine.
Noua, bineinteles. Las SH sa le cumpere (a se citi 'repare') altii. Nu tin mortis sa mai iau ceva semnificativ pe logan dupa 7 ani (cand va avea in jur de 60k km). Sincer m-ar bucura ca toate 'cazaturile' sa ajunga la presa de masini si sa nu le mai suport fumegarile si paraiturile in fiecare zi. This post has been edited by hash: 6 Jan 2006, 00:08 |
--------------------
-
-
-
|
|
Smudo |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Oarecum off-topic: cazaturile alea de care vorbesti probabil or sa fie masinile care vor inlocui berlinele, si sincer m-as bucura sa vad numai golf 2 (sau chiar si 3, ca nici alea nu sint scumpe aici), escorturi, astra F, audi 80/100, jetta, vento, m-as bucura sa vad toate astea in locul berlinelor in Romania.
Iar acum pur si simplu nu exista o piata de masini SH in Romania, ce exista acolo nu se poate numi piata SH (ma refer la masinile straine aduse de afara, nu la masinile straine cumparate de noi (noi = adjectiv, nu pronume) in Romania. ssilviu, si ceea ce vad eu aici e faptul ca exista o piata SH de masini la absolut toate preturile, si pina acum inca nu am zarit nici un ZKR pe strada. Oare de ce? Ca in Romania se spune ca e batalie pe Dacia prin vest. (vorbesc doar de Germania de Vest). Acum e logic ca nu ma apuc nici eu sa fac vreo 1000 km pe zi cu ochii dupa vreun LGN, dar daca tot au asa un succes dupa cum se povesteste in Romania, trebuia sa fi vazut si eu vreunul, nu? P.S: Golf 2 cu 90 CP mie mi-a aratat 190 km/h pe bord pe autobahn. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
argon |
![]()
Post
#70
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Smudo, l-am pus pe varumiu din Germania..orasul ULM mai exact sa se uite dupa Logan, stie cum arata, l-a vazut aici in Romania, dar din pacate in 5 luni nu a vazut niciunul, desi a circulat destul de mult...in schimb mi-a raportat ca a vazut 2 nove/supernove cu numar de Romania, dar Logan ioc...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ashu |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Argon, nu prea mi-ai raspuns la ce te-am intrebat. Bun, nu-ti curge ulei pe la semeringuri, dar in rest? Rugina ai, desi bagi ulei in parguri, iacc, n-am facut asta niciodata, mi se pare horor. N-ai avut probleme cu pornirea iarna? N-ai suflat niciodata in jigleor? N-ai schimbat platine sau condensatoare in drum, ca nu mai pleca? Nu pui carton in fata iarna?
In plus, tu te-ai urcat de pe o alta masina (pe care s-o fi condus macar 10 km) imediat pe dacia ta? Ce parere ai de frane, de jocul schimbatorului de viteze, de cum intra in viteza, de cum accelereaza, etc? Pe bune, ori e ceva necurat la mijloc, ori tu fumezi ceva bun de tot, io nu prea pot sa inteleg admiratia asta a ta fata de o porcarie de masina. Ca mergi ca n-ai altceva, ok, si eu am fost in situatia asta, nu-i o rusine, dar sa zici ca mai bine iti vinzi nevasta decat dacia 1310, asta este peste puterea mea de intelegere. Eu am trait momente orgasmice atunci cand mi-am permis altceva si am vandut-o si am realizat ca am scapat in sfarsit de ea. Si acum cand ma intorc de la munte ma mai trec fiori cand trec pe langa un anumit popas unde imi aduc aminte cum suflam in plin ger, pe intuneric, in jigleor, kkt pe mine de frica ca il scap si nu-l mai gasesc si acolo raman. Horor. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
asarban |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
poti sa stii ce poama o fi nevasta-sa daca prefera sa o vanda pe ea si nu dacia?????
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#73
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 1 Aug 2005, 19:54) Problema este ca nici foarte scump nu au cum sa il faca. Deja 8500 e cam la limita zic eu, in conditiile in care cu 12.000 EUR iti poti lua ceva mult mai bun. Daca il fac 10-11.000 deja tentatia de a lua ceva strain va fi si mai mare si practic si-ar taia siguri craca de sub picioare. eu te asigur ca il vor face mai scump, tinta de 12 mii de euro de care vorbesti va fi atinsa de logan in 2 ani, cea de 10 mii de euro va fi doborata in toamna cand un logan break cu motor de 1,6 cu 16 V sau 1,5 dci cu o putere mai mare decat ce actuala va costa aprximativ 9500-10000 euro. |
--------------------
/
/
/
|
|
laur |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE imi aduc aminte cum suflam in plin ger, pe intuneric, in jigleor, kkt pe mine de frica ca il scap si nu-l mai gasesc si acolo raman. Horor. Cosmar... Eu imi aduc aminte cum a inghetat apa in filtrul de benzina (cel de hirtie), si la un vint de cca 100 km/h si pe la - 15 gr. surubaiam pe acolo ca sa fac continuitate la furtun.... |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
DFA |
![]()
Post
#75
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ashu @ 6 Jan 2006, 03:10) .....In plus, tu te-ai urcat de pe o alta masina (pe care s-o fi condus macar 10 km) imediat pe dacia ta? Ce parere ai de frane, de jocul schimbatorului de viteze, de cum intra in viteza, de cum accelereaza, etc?.... Ceva se întâmplă cu Argon, că eu merg acum cu o 1310 din 2003 și mă scoate din sărite mașina asta, tocmai din cauza problemele enumerate de tine, care sunt generale la modelele astea... Sper să se trezească la realitate... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
argon |
![]()
Post
#76
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ashu @ 6 Jan 2006, 02:10) Argon, nu prea mi-ai raspuns la ce te-am intrebat. Bun, nu-ti curge ulei pe la semeringuri, dar in rest? Rugina ai, desi bagi ulei in parguri, iacc, n-am facut asta niciodata, mi se pare horor. N-ai avut probleme cu pornirea iarna? N-ai suflat niciodata in jigleor? N-ai schimbat platine sau condensatoare in drum, ca nu mai pleca? Nu pui carton in fata iarna? In plus, tu te-ai urcat de pe o alta masina (pe care s-o fi condus macar 10 km) imediat pe dacia ta? Ce parere ai de frane, de jocul schimbatorului de viteze, de cum intra in viteza, de cum accelereaza, etc? Pe bune, ori e ceva necurat la mijloc, ori tu fumezi ceva bun de tot, io nu prea pot sa inteleg admiratia asta a ta fata de o porcarie de masina. Ca mergi ca n-ai altceva, ok, si eu am fost in situatia asta, nu-i o rusine, dar sa zici ca mai bine iti vinzi nevasta decat dacia 1310, asta este peste puterea mea de intelegere. Eu am trait momente orgasmice atunci cand mi-am permis altceva si am vandut-o si am realizat ca am scapat in sfarsit de ea. Si acum cand ma intorc de la munte ma mai trec fiori cand trec pe langa un anumit popas unde imi aduc aminte cum suflam in plin ger, pe intuneric, in jigleor, kkt pe mine de frica ca il scap si nu-l mai gasesc si acolo raman. Horor. ![]() ![]() Iarna nu am avut probleme cu pornirea, pentru ca aprinderea am pus-o tot timpul la punct..adica cam de 2 ori pe an, m-am urcat pe destule masini, mai am un Cielo, obosit ,zic gurile rele, are 350 000 km, si ca o paranteza merge mult mai bine decat va merge vreodata un Logan nou, e mult mai confortabil ca 1310, normal, mai silentios, dar mie imi place Dacia, ca deaia si sunt pe un Forum Dacia ![]() Nu am ramas niciodata in drum cu Dacia, nu am suflat in jigler, deaorece am pus 2 filtre de benzina ca masura preventiva, singura problema e in anotimpul umed ca se infunda regulat furtunasele alea de recuperare a vaporilor cu pasta aia alba. @DFA, Dacia ta din 2003 e cu injectie, un sistem de injectie primitiv adaptat de la caruta, parerea mea, si uita-te pe sub ea, in usi, si in pasajul rotilor, si ai sa vezi ca e tabla goala, nici grund nu are calumea, in schimb a mea e izolata/antifonata din fabrica... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
DFA |
![]()
Post
#77
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ghc |
![]()
Post
#78
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Jan 2006, 09:52) ![]() ![]() [...]aprinderea am pus-o tot timpul la punct..adica cam de 2 ori pe an[...] [...] nu am suflat in jigler, deaorece am pus 2 filtre de benzina ca masura preventiva, singura problema e in anotimpul umed ca se infunda regulat furtunasele alea de recuperare a vaporilor cu pasta aia alba. [...] Ar mai fi ceva de spus in apararea Daciei berline? ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Da
![]() Ca dacia e o masina inapoiata si handicapata sunt de acord dar nici sa arunci cu pietre intr-o chestie care isi face treaba la nivelul ei acolo de anii '70 pentru ca tu nu ti-ai intretinut daciuta. Daca te asteptai de la ea la mai mult ti-ai facut iluzii aiurea. Ce te asteptai sa iti iei dacie si sa fie Cielo sau Espero? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
thegodsglory |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 31 December 04 From: B ![]() |
QUOTE tu te-ai urcat de pe o alta masina (pe care s-o fi condus macar 10 km) imediat pe dacia ta? "chiar daca intrebarea era pt Argon, raspund si eu: Ar mai fi ceva de spus in apararea Daciei berline? biggrin.gif[QUOTE]da. Tot de pe o Dacie. Solenza. Am facut Buc-Tim-Sibiu-Buc in 2 zile. Am lasat slz de serviciu la job si m-am urcat in berlina mea. cand am vrut s-o cobor de pe trotuar am crezut ca s-a stricat directi+cutia de viteze+pedala de acceleratie. Dup'aia am constientizat ca sunt in berlina. si btw, altii ma invidiaza ca am cutie care nu "agata". ha! DA. chiar daca am masina veche si proasta, intotdeauna mi-am facut treburile cu ea. Si pentru mine asta e mai important: sa ai incredere ca nu te lasa de caruta. ma rog, pana la proba contrarie ![]() si ca nota [personala, lumea alege ZKRuri in Romania pt ca au garantie, retea de servicii, piata de re-vanzare. pb ca discutia despre costurile de intretinere nu-si are locul aici, dar cred ca despre asta e vorba. Si nici nu cred ca piata va fi inundata de cazane golf2, chiar daca merg alea cu 190. |
--------------------
dacia
1310 alb-ruginiu :)
- b14 it's a feature, not a bug.
|
|
argon |
![]()
Post
#81
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Jan 2006, 11:04) Da ![]() Ca dacia e o masina inapoiata si handicapata sunt de acord dar nici sa arunci cu pietre intr-o chestie care isi face treaba la nivelul ei acolo de anii '70 pentru ca tu nu ti-ai intretinut daciuta. Daca te asteptai de la ea la mai mult ti-ai facut iluzii aiurea. Ce te asteptai sa iti iei dacie si sa fie Cielo sau Espero? Si intrtinerea cum am mai spus e foarte ieftina, e pacat sa bagi bani prea multi intr-o masina, care pana una alta tot treaba aia o face..si eu pur si simplu REFUZ sa ma gandesc la ideea ca un ornament de usa deala de cauciuc infect de Logan e 1 MILION de lei, sau o pompa de injectie pentru Diesel e 45 MILIOANE lei!!! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ashu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Ionut, asa-i ca nu esti atent? Tu ai citit ce e pe topicul asta sau ai nimerit din greseala si te-ai gandit sa zici "Hi"? Ia hai sa vezi de la ce a pornit dicutia:
QUOTE(argon @ 5 Jan 2006, 14:08) Ca e vorba de Dacii, 1310 e tot Dacie..nu? Raman fidel acestei masini, in 8 ani nu am schimbat nimic la ea inafara de consumabile, intretinerea e extrem de ieftina, piesele de origine sunt inca de calitate..si cel mai important la o zecime din pretul celor de SN/SLZ/LGN Pe mine m-a tulburat dramatic replica de mai sus, avand in vedere si contextul topicului, adica viitorul Dacia. Ia sa vedem cat de lejer se intretine aceasta masina, chiar dupa spusele tale. QUOTE(ionutctn @ 6 Jan 2006, 11:04) multe din defectiunile mai sus se datoreaza faptului ca masinile nu au fost intretinute cum trebuie. [..]dar cineva care nu isi schimba piese pe la aprindere sau nu curata carburatorul la intervale regulate de km parcursi sa fie sanatos sa stea sa sufle si sa regleze pe drum daca nu vrea sa o faca la timpul potrivit. Se cunosc foarte bine slabiciunile sistemului carburatie la care se adauga calitatea proasta a pieselor dacia......lucrurile astea se stiu nu are rost sa ne mintim vezi Doamne nu ma asteptam sa ma lase in drum sau sa apara rugina (se stie o desfaci toata, o dai cu cracii in sus si rezolvi treaba)......hai sa fim seriosi. Daca te asteptai de la ea la mai mult ti-ai facut iluzii aiurea. Ce te asteptai sa iti iei dacie si sa fie Cielo sau Espero? Deci ce-ai zis tu acolo nu are nici o legatura cu o masina din 2006, in care doar te urci, dai la cheie fie vara fie iarna si iti vezi de drum, te duci din 10k in 10k pe la service sa-ti schimbe consumabilele. Daca ai fi urmarit firul logic al discutiei nu ai mai fi sarit asa muscat de kur ca a atentat cineva la gloria nemaipomenitei daciii 1310. Laudarea acestei masini nu-si are rostul pe acest topic, unde se vorbeste de modele moderne, nu de relicve. QUOTE(argon @ 6 Jan 2006, 11:44) Si intrtinerea cum am mai spus e foarte ieftina, e pacat sa bagi bani prea multi intr-o masina, care pana una alta tot treaba aia o face..si eu pur si simplu REFUZ sa ma gandesc la ideea ca un ornament de usa deala de cauciuc infect de Logan e 1 MILION de lei, sau o pompa de injectie pentru Diesel e 45 MILIOANE lei!!! Ba, dar te-ai gandit vreodata ca de fapt intretinerea e mai scumpa ca la un Passat, asta daca nu calculezi reviziile, care sunt costuri fixe pe care le stii de la bun inceput? Crede-ma pe cuvant, daca nu pun reviziile, eu am bagat mult mai putini bani in Pejo in 4 ani decat bagam in fosta mea berlina intr-un an. Ca sa nu mai zic de timpul pierdut pentru reparatii. Pe bune si pe verificate-lea. Or fi piesele mult mai ieftine, insa tre sa schimbi tot timpul cate ceva. Spre deosebire de o masina "contemporana" sa-i zicem, unde schimbi ceva din an in Paste. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
klaus |
![]()
Post
#83
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci, unde ziceati ca va ajunge dacia in viitorul apropiat?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#84
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
DFA |
![]()
Post
#85
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Jan 2006, 13:25) Departe..., va vinde cât se poate de multe Logan-uri, se va extinde în toate țările unde există potențial pentru această mașină de nișă, în fiecare an va aduce o variantă de echipare, motorizare, caroserie sau chiar modele noi, pentru a menține interesul și vânzările ridicate. Vreo 10 ani o să o țină tot așa, până la epuizare, în timpul ăsta o să coacă o altă mașină, ca să umple altă nișă, găsesc ei ceva... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
argon |
![]()
Post
#86
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(DFA @ 6 Jan 2006, 12:42) Departe..., va vinde cât se poate de multe Logan-uri, se va extinde în toate țările unde există potențial pentru această mașină de nișă, în fiecare an va aduce o variantă de echipare, motorizare, caroserie sau chiar modele noi, pentru a menține interesul și vânzările ridicate. Prin departe te referi la COngo, Zimbawe, Cambodgia....??? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#87
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Unde sper eu sa ajunga:
Sper sa isi imbunatateasca produsul, sa il faca mai fiabil, mai performant, mai accesibil astfel incat sa nu ne fie rusine de masina noastra nationala Dacia. Sper sa gasesc in gama, pe langa sedan, un break, si o furgoneta cat de curand, apoi un monovolum un pic mai marisor. As vrea sa vad si motoare mai moderne gen 1,4/16V sau 1,6/16V si dieselul cu inca 2 trepte de putere la 80 si 100CP. Am putea sa nu transformam orice discutie intr-o eterna si fascinanta comparatie Logan versus restul masinilor noi sau second hand? Discutia asta poate sa dureze la nesfarsit, oricand o sa gasim doi oameni care sa se certe pe tema masinii noi contra unui sh adus din vest. Parerea mea personala este ca e preferabila o Dacia noua unei masini obosite si/sau neintretinute si/sau lovite si/sau rasturnate din vest. O masina ingrijita SH e o solutie buna dar oricum ai privi situatia e pana la urma o loterie, poti sa iesi castigator sau pierzator. Argon: Unde e problema in a vinde masini in Congo, Zimbawe, Cambodgia....??? Eu as vinde masini cu miile si acolo si in Libia, Egipt, Algeria, Camerun, Togo, Ghana, Burkina Faso, Gabon, Angola, si i-a lasa pe germnai sa o critice cat au ei chef si sa cumpere mirificul VW Fox (ca e VW, masina nemteasca) facut in Brazilia. This post has been edited by dizzy: 6 Jan 2006, 13:22 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
ionutctn |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai sa stii ca am citit tot ce s-a postat pana acum (am postat si mai inainte daca erai un pic atent); vad ca spiritele s-au incins si nu vreau sa ne aprindem prea tare. Problema e in felul urmator: nu am chef sa dau 8 sau 10k de euro pe plastice. Clar? Pai dau 8000 de euro iau Logan sau una straina nu tu aer, nu tu ABS, eventual geamuri doar pe fata si in banii astia motor de ala de 1.4.
Bine o sa mi-o bagati pe aia calitatea dom'le. Ce calitate? Pai daca voua Clio sau Fabia vi s-a parut o masina buna atunci sa fiti sanatosi. Clio mi s-a parut foarte proasta se aud toate gropile. Are exact aceleasi hibe ca si o dacie....... ma rog nu mai are rost discutia. De Fabia nu mai zic numai cuvinte de lauda ![]() Apropo de calitate ......vedeti ca e plin service-ul de dastea straine de "calitate". Unde va ajunge Dacia? Am mai spus.....peste cativa ani va fi peste Skoda. Deocamdata raman la parerea ca e peste Fabia....am mers cu amandoua si clar in favoarea Logan. Si intre Clio si Logan aleg Logan. This post has been edited by ionutctn: 6 Jan 2006, 13:31 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
argon |
![]()
Post
#89
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In privinta valorii banilor...un Logan CLAR nu merita, pe langa Dacia 1310 care era o masina de 3000 $ mi se pare...merita pana la ultimul leu, asa ca nu comparati un gunoi de plastic ieftin si de pe care sare vopseaua, de 8-10 000 EURO, cu o masina de 2500 EURO de NOUA, nu are rost....
Loganul trebuia sa fie masina de 5000 euro, atunci poate mai merita, abia astept ziua cand se va liberaliza inmatricularea oricarei masini aduse de afara.... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Trist.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:24 |