Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
![]() ![]() ![]() |
Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
t1ger |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- B-34-KVS
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca o mai patesti o data poti sa mergi peste ei.
Pana atunci vezi sa stea la locul lui presul. Eu l-am decupat pe al meu in dreptul pedalei sa n-am bucurii. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#33
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deja este o problema recunoscuta in service la anumite loganuri cu blocarea pedalei de acceleratie din cauza cablului.
La omniprezentul "asa e la toate, e de la covorase" urmat din partea clientului de un omnipotentul "bagati-va mintile in cap, ca va zic eu ca nu e de la covorase si verificati naibii pedala aia", se face o verificare "manuala" a pedalei (adica este apasata cu mana) si urmeaza, in cazul in care este de la cablu un abia audibil "e de la cablu ca se misca pedala greu" si se schimba pe garantie. Din observatiile mele, problema este mai intalnita la versiunea X2 a loganului (cea de dupa iunie 2005), cu sigurantele de la motor pe contraaripa (sau o fi la mine esantionul statistic mai bogat din perioada respectiva...) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Frank SF |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 9 August 04 From: Bucharest ![]() |
Fost la service la Comauto Meridian Sud, intr-adevar este cablul de acceleratie care s-a gripat si s-a blocat partial insa nu aveau cabluri. Luni ma duc din nou ca sa imi schimbe cablul. Apparently Logan se vinde atit de bine incit e o mare penurie de piese de schimb.
|
--------------------
BMW 325xi
Logan 1.6
1.6 Berlina 1310 "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
|
|
MrGabOne |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 8 Dec 2005, 16:15) Bai... si eu ziceam ca-i de la covoras ca am patit-o de 3 ori pana acum insa pedala de acceleratie uneori e mai tare... si alte ori e mai moale (referitor la usurinta cu care se apasa) si nu am o explicatie pentru asta. Cand e moale trage de rupe masina... plec cu scartait daca vreau iar cand e mai tare ... pleaca lesinata rau. Cred ca o sa trag un drum pe la service. Acelasi lucru il patesc si eu, mai ales dimineata apas pe acceleratie de fac febra musculara la piciorul drept, am verificat apasand si cu mana si se simte clar diferenta, se misca foarte greu pedala. Cred ca o sa trag si eu un drum la service sapt viitoare |
--------------------
Dacie
Laureat 1.4
2005
- B - 46 - ???
|
|
Slider |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Nu-i de la covoras....ca l-am decupat si eu pe al meu...si am mai patit-o de atunci de citeva ori...
![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Astăzi am pățit o chestie, care nu seamănă cu ce ați descris voi.
Într-o depășire prin oraș, am călcat-o într-a doua până pe la 3500 rpm (poate 4000). Când să schimb într-a treia, instantaneu, s-a auzit un zgomot continuu, puternic și ciudat. M-am și panicat puțin și am ținut ambreiajul călcat. Abia după ce am privit turometrul, am observat că era la 6000 rpm (fix!) nici mai jos, nici mai sus. În timp ce trăgeam pe dreapta, am încercat să văd dacă nu cumva s-a blocat accelerația, dar n-am sesizat așa ceva. Firesc, am oprit motorul, iar la repornire a mers normal. Ridicând capota să controlez cablul de accelerație și poziția sa (nu era blocat), am constat și un miros de ouă clocite în zona compartimentului motor. Poate cineva să explice incidentul și care e probabilitatea de a se repeta? Mulțumesc. Există posibilitatea reglării în vreun fel așa încât pedala de accelerație să revină mai repede în poziția inițială? Vreun arc ceva... Mie mi se pare teribil de molatică pârghia accelerației și revenirea ei. This post has been edited by ursamajor: 10 Dec 2005, 13:30 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
DFA |
![]()
Post
#38
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 10 Dec 2005, 14:25) Există posibilitatea reglării în vreun fel așa încât pedala de accelerație să revină mai repede în poziția inițială? Vreun arc ceva... Mie mi se pare teribil de molatică pârghia accelerației și revenirea ei. Dacă pedala de accelerație nu se miscă normal în mod sigur cablul ei este defect. Mers în service pentru înlocuire. Pare să devină o problemă din ce în ce mai deasă... Pentru o listă întreagă cu asemenea "bunătăți" citiți aici (PDF). This post has been edited by DFA: 10 Dec 2005, 13:34 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ursamajor |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(DFA @ 10 Dec 2005, 14:33) Dacă pedala de accelerație nu se miscă normal în mod sigur cablul ei este defect. N-are nimic cablul. Merge chiar foarte ușor. Eu mă refeream la revenirea mai rapidă, nu la faptul că nu s-ar mișca normal cordul metalic prin cablu. Ceva cam cum era arcul de la Dacia 1300, care readucea pedala, ba chiar o și făcea mai puțin sensibilă, adaptabilă oricui. |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
F. bun rezumatul.
Dupa ce se va rezolva cu serverul, trebuie pus la loc de cinste pe aici, caci este excelent. Legat de arc, eu cred ca daca se doreste se poate monta un arc suplimentar la clapeta (poate chiar adapta un arc de acceleratie de la berlina). Insa trebuie studiat modul de prindere, pentru a nu actiona deficitar asupra parghiilor de plastic din zona si sa existe pericolul de rupere al lor. Acum arcul care actioneaza asupra cablului de acceleratie este doar cel care tine clapeta de aer din corpul clapeta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(klaus @ 10 Dec 2005, 14:51) Legat de arc, eu cred ca ... Dar legat de incidentul descris mai sus, ce parere ai? |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
klaus |
![]()
Post
#42
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Am scris și eu un e-mail la VC; chiar sunt curios dacă răspund. La un e-mail anterior n-am primit răspuns. Bănuiesc că or să spună să merg la reprezentanța locală Dacia service.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#44
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Am patit si eu chestiile descrise de intitiatorul topicului si sambata trecuta mi-au gresat cablul de acceleratie si acum merge perfect (am fost si la o tura de proba, foarte amabili baietii pana acum).
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#45
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Rezolvat rapid prin gresarea cablului de acceleratie.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#46
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
dupa cate cunosc eu, cablul ar trebui sa fie teflonat de la mama lui. oricum eu nu intrevad vreo problema in ce au facut ei, eu i-as fi dat cu spray WD-40 ca ala are mai bine capacitatea de a patrunde peste tot si a se intinde pe lungul cablului.
This post has been edited by -Scorpio-: 15 Dec 2005, 07:44 |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
aproapeom |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 25 November 05 ![]() |
bine bine , ramane blocata ( din diferite cauze ) , dar de ce se misca in sus !?
nu prea le am cu masinile , nu am incercat pe altele , dar la ce scheme fac eu cu picioarele in masina sigur mi s`ar fi intamplat |
--------------------
dacia
logan 1.4
- b xx wor
|
|
klaus |
![]()
Post
#48
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ha? Adica?
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
pegas |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
Hai sa va zic si eu "patania" mea cu blocarea pedalei de acceleratie.
Conduc un Preference 1.4. Simbata mi se plinge cumnata-mea ca i se blocheaza acceleratia. OK, zic eu. Hai sa dau si eu o tura. Turez mai taricel (cam 4000) si cind sa schimb vitezele, sare acul la 6000 de ture, de mi-a stat inima in loc. Apas eu pe ambreiaj, un pic pe frina, mai calc acceleratia, mai dau din picioare de panica, in fine, revine pedala. Eram chiar linga service si mergem acolo nervosi nevoie mare. Ajungem aici, zicem necazul, ne programeaza, dam noi sa plecam. Cind vine un Nea Caisa dupa noi si ne intreaba ce covorase avem. Ii zic ca din Betro. Vrea sa le vada. Se urca in masina si apasa acceleratia. Sa cad din picioare de rusine... Pedala era ULTRA-FEST prinsa in covoras... Oh, rusine, oh, bucurie ca nu e ceva mai grav... ![]() Concluzia: verificati covorasele si mai ales la sofer puneti unul mai scurt si ingust. Acceleratia are si o nisa in care ar trebui sa intre. Nisa care la mine era complet acoperita de covoras. Asa ca... ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
aproapeom |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 25 November 05 ![]() |
adica daca bagi piciorul sub acceleratie , se ridica cativa centimetri
|
--------------------
dacia
logan 1.4
- b xx wor
|
|
klaus |
![]()
Post
#51
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca are cablu liber de camasa cativa centimetri si in zona pedalei.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crisstian |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Eu n-am patit chestia asta niciodata, dar m-am gandit ca se poate bloca acceleratia in covor inca inainte de a citi pe forum despre situatia asta.
Ce n-am inteles eu mai ales cand mi-am pus covorasele la ce foloseste ,,gropita" in care intra pedala de acceleratie atunci cand o apesi la maxim. Nu puteau sa lasa podeaua fara ,,gropita" respectiva asa cum e podeaua in dreptul pedalei de frana si acceleratie. Practic daca iti pui covor, zona din jurul pedalei de acceleratie, a covorului, trebuie s-o decupezi sa poti folosi pedala eficient si fara sa se blocheze. Daca faci chestia asta, atunci degeaba ti-ai luat covoras ca in zona pedalei stai tot timpul cu piciorul si murdaresti zona mai ales cand e mizerie afara. Eu deja m-am obisnuit. Parca ar fi limitator de acceleratie. Doar cand vreau sa conduc sportiv mut tot presul mai la stanga ca sa pot folosi acceleratia inclusiv zona din groapa. Scriind randurile astea ma gandeam sa sun cand am timp la VC sa-i intreb la ce foloseste groapa aia din podea. This post has been edited by crisstian: 22 Dec 2005, 08:30 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
hash |
![]()
Post
#53
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Trebuie ca 'groapa' de sub acceleratie are un rost, legat de confortul pozitiei piciorului drept la drum lung ... Ca altfel acceleratia isi incepea cursa prea sus.
|
--------------------
-
-
-
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#54
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
QUOTE(crisstian @ 22 Dec 2005, 08:29) Nu puteau sa lasa podeaua fara ,,gropita" respectiva asa cum e podeaua in dreptul pedalei de frana si acceleratie. NU, daca nu faceau gropita trebuia ca pozitia relaxata a pedalei de acceleratie sa fie mai sus si nu mai era ergonomie, sau trebuiau sa faca cursa la pedala mai scurta si atunci aveai o acceleratie f. sensibila, pe langa frana care si ea este sensibila. |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
doliprane |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 August 05 ![]() |
Lamuriti-ma si pe mine, scuze daca spun o gogomanie, exista o anumita inertie "normala" a motorului de Logan prin comparatie cu Dacia Berlina?
Impresia mea este ca la Berlina trebuia sa calci ambreiajul simultan cu eliberarea acceleratiei in timp ce la Logan trebuie sa eliberezi acceleratia cu o fractiune de secunda inainte de a calca ambreiajul. Sa nu imi spuneti ca trebuie sa ung cablul ca imi e sila de service. |
--------------------
Logan
Laureate 1.6
- ##-##-####
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#56
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
cred ca e din cauza ca ambreiajul decupleaza mai sus decat la vechea ta berlina. e doar problema de obisnuinta. in general cand schimbi masinile ai probleme din astea.
|
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
liviuiulian |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 August 05 ![]() |
mi s-a intamplat si mie.cred ca mai tarziu sau mai devreme,se va intampla la toate masinile.nu covorasele sunt de vina.nu ma pricep,nu stiu,dar s-a blocat si la mine.dar numai atunci cand fortezi un pic masina.am bagat in treapta intai,am acclererat,apoi a doua ,am accelerat un pic mai mult si cand sa intre in a treia dezastru.se duce turometru la 6000.ma ingrozesc.si fara sa apas pe nici o pedala si tine asa cam vreo 4-5 secunde si apoi isi revine.si am mai observat ceva.cand apas acceleratia,se aude un pacait,un mic hop asa pe la inceputul calcarii.parca se intrerupe un pic si dupa aia se duce la fund.o sa ma duc la service sa rezolv problema.adica problemele,ca am mai multe.masina are 8000 de km si are juma de an.si de-abia acum mi-a facut asa.
|
--------------------
Mini
7edition
2006
- xxxxxxxx
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut pe toata lumea...
In urma unei vizite la "doctor" cu masina pentru ceva verificari, pe langa cele semnalate de mine, s-a inlocuit si cablul de aceleratie.... Efectul inlocuirii cablului de aceleratie a fost surprinzator, pedala a devenit "usoara" ca in prima zi, motorul se detureaza mult mai repede si parca si consumul a mai scazut. |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
babone |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
Mi s-a intamplat si mie sa ramana pedala blocata, acum cateva zile, cu motorul turat (nu la 6000, e drept, doar la vre-o 3500). Chestia nasoala a fost ca dupa ce am tras de ea si-a revenit la relanti, insa apoi oricat o apasam la fund nu aveam mai mult de 2000 de ture! Dupa ce am deschis capota am vazut camasa cablului iesita din locasul ei, am pus-o la loc si situatia a revenit la normal. Am cercetat cauzele posibile cu atentie:
- covoras - exclus, nu aveam asa ceva, era acasa, la uscat ca-l spalasem de noroi! - cablul nu avea frecari, mergea foarte usor si inainte si inapoi; - parghia care actioneaza clapeta de carburant se misca liber, fara frecari; - prinderile la pedala si parghie perfecte; - intinzatorul si siguranta ok (poate un pic cam slab cablul, dar o sa incerc sa-l mai strang); Surpriza a venit cand am incercat sa apas pedala cu mana si am constatat ca punctul de sprijin in podea este de fapt un ax cu arc (cel putin asa cred), care era gripat si mergea foarte greu daca nu apasam exact perpendicular pe ax. De apasat se apasa pana la urma, insa revenirea se facea neuniform, ceea ce determina formarea unei bucle pe partea fara camasa a cablului, la capatul pedalei. Odata formata bucla asta, cand pedala isi dadea drumul, cablul nu intra la loc in camasa ci impingea cu totul camasa in afara lacasului ei situat in peretele despartitor (vizibil dinspre motor ). Astfel, cablul ramanea intins si motorul turat iar daca totusi pedala revenea, scadea si turatia. Daca se apasa din nou pedala, cursa era limitata, nu se mai tura suficient, tot datorita iesirii camasii din suport.. Concluzia mea a fost ca de vina este acel ax de sprijin al pedalei, care are si un arc de rapel si se intepeneste datorita plasticului prost din care este facut. N-am avut timp sa-l desfac - are doua sigurante la capete - dar cred ca e uzat neuniform sau trebuie uns. Tot de acolo provine si intarzierea relativa a scaderii turatiei la ridicarea piciorului de pe pedala, constatata la toate loganurile. Se pare ca acest ax a fost conceput sa fie prea destept - sa dea senzatia de pedala tare(un fel de force feedback), insa materialele folosite l-au tradat. Pe de alta parte, un rol determinant in iesirea camasii cablului din lacasul sau dinspre habitaclu il are si curbura pe care o face cablul si prinderea acestuia pe suportul bateriei, cablul fiind in tensiune intr-un unghi diferit de 90 de grade fata de punctul de iesire din habitaclu. Solutii n-am gasit inca, dar problema e clar neplacuta, mai ales cand se intampla in trafic. This post has been edited by babone: 20 Feb 2006, 10:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Foarte frumoasa expunerea ta de motive; e de retinut. In ceea ce priveste insa intirzierea revenirii la turatia de relanti atunci cind se ia piciorul de pe acceleratie, aici cred ca e (si) din alta cauza: uce injectie nu lasa motorul sa coboare brusc la relanti. La Cielo, chestia asta era foarte evidenta. La logan, revenirea la turatia de relanti e mai rapida, dar exista. Explicatia pentru asta cred ca e urmatoarea: la schimbarea treptelor de viteza in sens crescator, se accelereaza pina la o anumita turatie, se ia piciorul de pe pedala, se apasa ambreiajul, se selecteaza treapta superioara de viteza, se cupleaza ambreiajul si se apasa iar acceleratia. In momentul cind ambreiajul cupleaza, turatia motorului fiind mentinuta mai mare decit cea de relanti datorita intirzierii revenirii de care vorbeam, nu e musai necesar sa apesi si acceleratia, pentru ca turatia arborelui primar sa fie cit de cit apropiata de cea a celui secundar (de cutia de viteze vorbesc). Nu stiu daca am fost foarte clar. Dar zic ca, in cazul aparitiei intirzierii foarte mari, de verificat ce ai zis tu, dar nici sa nu te astepti ca, dupa aia, turatia sa cada brusc la relanti, pentru ca nu o lasa uce injectie.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:20 |