Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
![]() ![]() ![]() |
Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
babone |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|||
ssusanu26 |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 November 05 ![]() |
Salut!
Sa spun si io experienta mea.Intr-un weekend am hotarat sa testez masina intr-o intrecere cu un bun prieten.El are Logan 1.4 mpi ambience si eu un preferance de 1.6 mpi...AM PIERDUT!!! ![]() Miau fost confirmate banuielile..am probleme cu ea(masina)---este puturoasa.. In timpu intrecerii (care a fost scurta) am calcat la podea acceleratia: ----in a I a pana la 4000... ----in a II a pana la 5500... ----in a III a pana la 6000.....unde normal se taie alimentarea.. dupa aceste manevre....surprise.....Acceleratzia blocata la 6000.. nu mai vroia sa intre in nici o viteza....caraia cutia de viteze...motoru urla la 6000 necontrolat...nu stiam ce sai fac....mam uitat la covoras.....care special l-am taiat la pedalier sai fac loc.....nu era de la covoras(m-am uitat)!!!! CONCLUZIA: Fratilor.......nu revine acceleratzia ...nu este de la covoras(laso draq) ![]() In final, cu ambreiaju calcat si cu o viteza de aproximativ 110-120, am lasat sa-si piarda din viteza...si pe la 80 si-a revenit pedala. Mirosea un pic, cum a zis cineva bine, a oua clocite...... Am tras pe dreapta si am verificat motoru....nu era nici o problema..nimic... Intrebarea mea catre voi este...: Se poate sa ii fi afectat ceva la motor?!? Merge bine...nu-mi face probleme...dar numai ca numai trec de 3.500 de turatii P.S. Am 5000km cu ea |
--------------------
dacia
logan 1.6 preferance
- BR 75 SUS
|
|
DFA |
![]()
Post
#63
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ssusanu26 @ 23 Feb 2006, 09:46) ............Am tras pe dreapta si am verificat motoru....nu era nici o problema..nimic... Intrebarea mea catre voi este...: Se poate sa ii fi afectat ceva la motor?!? Merge bine...nu-mi face probleme...dar numai ca numai trec de 3.500 de turatii P.S. Am 5000km cu ea Trebuie verificat cablul de accelerație și ansamblele conexe lui, s-a gripat, trebuie uns cablul sau înlocuit și eventual unse piesele de la pedalier care îl acționează. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#64
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu pedala de acceleratie nu are arc (la benzinar). Este o parghie chioara.
Singurul arc la pedala de acceleratie (la benzinar) este cel de pe clapeta corpului clapeta. Din acest punct de vedere, eu as rezuma cauzele posibile de blocare ale pedalei: - agatatul in covoras - cablul de acceleratie gripat - probleme pe axul pedalei de acceleratie (cauza posibila, inca neconfirmata) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
babone |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(klaus @ 23 Feb 2006, 10:53) Klaus, nu te contrazic. Insa daca punctul de sprijin al parghiei pe podea nu are arc, atunci inseamna ca axul de acolo e facut sa mearga greu. Eu am dedus ca ar avea un fie un arc spiralat care functioneaza prin torsiune (cu axul in interiorul sau) fie un arc lamelar. Inca n-am demontat pedala, dar proba pe care am facut-o si m-a determinat sa cred asta a fost urmatoarea: - o alta persoana a tras de parghia corpului clapeta la maxim, astfel incat cablul sa nu mai fie in tensiune, timp in care am incercat sa actionez cu mana pedala ramasa libera. Cursa pedalei inspre podea nu este libera, freaca si tinde sa revina la un punct mort. Cursa pedalei in sus si inapoi la punctul mort este libera, fara frecari. Acum nu stiu, o fi axul pur si simplu intepenit? |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
klaus |
![]()
Post
#66
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca ar fi mult mai edificatoare o proba cu cablul de acceleratie SCOS din pedala.
Ca mai face si el niste bucle pe acolo, bucle ce mai opun cate o rezistenta mica, ceva |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#67
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
O alta problema care am identificat-o la un alt Logan la cablul de acceleratie e localizata la prinderea (sau lipsa prinderii) mansonului de pe cablul de acceleratie de langa filtrul de aer (in partea dreapta sub filtru cumva).
E o piesa de plastic in capul mansonului care e prinsa de o siguranta din sarma de otel pe partea din fata insa daca tragi cu mana de manson realizezi ca iese cu tot cu acea piesa din locul ei (lipsa siguranta si in spate, probabil din conceptie... poate fi reglata pozitia sigurantei pe acea piesa de plastic) si ca poate ramane asa ... iesita... Din cauza asta unei cunostinte ii ramanea motorul turat la ~6000 RPM. Probabil o siguranta in spatele piesei de plastic care sa impiedice iesirea lui din locul in care trebuie sa stea rezolva problema. Ma gandesc ca poate toti cei cu pedala ramasa apasata fara motiv (aparent) au in spate fix motivul asta. Cablul daca nu se misca suficient de usor prin manson la calcatul pedalei trage mansonul dupa el si piesa respectiva afara din locul ei iar la ridicarea piciorului pedala nu se ridica si motorul ramane turat. : Later Edit : O sa revin si cu niste poze pentru a sublinia cele spuse de mine. Vorba aia: o poza face cat 1000 de cuvinte. This post has been edited by DigitalScribe: 27 Feb 2006, 20:05 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
ender644 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 14 September 05 From: Tecuci ![]() |
Aseara m-am uract in loganul cumnatului meu si am observat cu stupoare ca la el pedala de acceleratie merge foarte usor (la mine ma obisnuisem cu ea "tare"). Dupa ce m-am urcat din nou in masina am inceput sa-mi fac probleme (citisem topicul acesta inainte). Nu s-a blocat niciodata pana acum, dar merge sensibil mai greu si motorul se decelereaza mai greu decat la cumnatul meu. Am vazut ca unii dintre voi au dat cu spray lubrifiant pe cablu. Ati putea sa-mi explicati si mie mai amanuntit cum ati procedat? Nu m-as duce la dealer pentru problema asta pentru ca am de mers vreo 50 de km pana acolo - daca era in oras era alta treaba...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Ambiance
- gl xx xxx
|
|
QUASAR78 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 27 December 05 ![]() |
Sunt pt lubrefiere spay tip Loctide XXX, dar de obicei nu este cauza aceasta , ci mai degraba uzarea prematura a cablului si " mustacirea " tresei din interior .
Remedierea se face prin inlocuire ! |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- IS 00 CDY
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
@DigitalScribe: siguranta aia metalica de pe piesa de plastic serveste la reglarea inaltimii pedalei de acceleratie. Nu cred ca, daca e fixata piesa de plastic si in partea opusa suportului metalic in care sta, se rezolva problemele cu blocarea.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
ssusanu26 |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 November 05 ![]() |
QUOTE(ender644 @ 7 Mar 2006, 10:15) Aseara m-am uract in loganul cumnatului meu si am observat cu stupoare ca la el pedala de acceleratie merge foarte usor (la mine ma obisnuisem cu ea "tare"). Dupa ce m-am urcat din nou in masina am inceput sa-mi fac probleme (citisem topicul acesta inainte). Nu s-a blocat niciodata pana acum, dar merge sensibil mai greu si motorul se decelereaza mai greu decat la cumnatul meu. Am vazut ca unii dintre voi au dat cu spray lubrifiant pe cablu. Ati putea sa-mi explicati si mie mai amanuntit cum ati procedat? Vezi ca este un spray w40 care este in jur de 90.000 lei vechi ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.6 preferance
- BR 75 SUS
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#72
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(collinro2 @ 8 Mar 2006, 07:16) @DigitalScribe: siguranta aia metalica de pe piesa de plastic serveste la reglarea inaltimii pedalei de acceleratie. Nu cred ca, daca e fixata piesa de plastic si in partea opusa suportului metalic in care sta, se rezolva problemele cu blocarea. Daca nu-i bine lubrefiat cablul (intra mizerie, praf, etc... nu-i din ala teflonat din pacate) cand iei piciorul de pe pedala iese chestia aia de plastic de la locul ei pentru ca nu-i fixata si ai o sansa buna sa nu intre la loc si sa tina pedala blocata. Am vazut chestia asta la cineva cum s-a intamplat cu capota deschisa si motorul oprit. Omul ala a remediat treaba punand inca o siguranta similara si dupa urechea de metal ca sa nu mai iese capatul ala din plastic. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Si unde a gasit siguranta similara?
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#74
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
O faci dintr-o sarma chioara...
Nu trebuie neaparat sa fie elastica, trebuie sa nu cada |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
LionRyk |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 October 05 ![]() |
Nu va mai chinuiti atat sa gasiti solutii. Am eu una simpla. Mergeti la un service autorizat, si o sa va schimbe cablul. Daca gasiti un mecanic mai cuminte, rugati-l sa bage niste vaselina pe el. eu l-am schimbat 1-19000 km si 2-22000 km, acum am 25000 si nu am pr. Si sper sa nu mai am.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
- AG 11 DMV Pay attention to stupid drivers!!! Io sunt patit!
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#76
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Din pacate unsul cablului de acceleratie e solutie temporara. In functie de cat praf e pe unde te deplasezi cu vaselina/uleiul bagat pe cablu poate iesi mai rau. Solutia definitiva e fixarea capatului mansonului de pe cablul de acceleratie.
Arcul e suficient de puternic cat sa miste cablul prin manson insa daca mansonul iese si nu mai intra la loc ramai cu pedala la fund. Sincer... mi se pare stupid ca treaba aia din plastic iese asa de usor si e tinuta doar de arc practic in loc... (si la bicicleta am patit ceva similar si cand am pus o frana usoara m-am oprit de tot fara sa doresc acest lucru). |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
ender644 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 14 September 05 From: Tecuci ![]() |
QUOTE Din pacate unsul cablului de acceleratie e solutie temporara. Perfect adevarat! Dupa ce l-am uns am fost placut surprins de cat de bine mergea pedala, dar acum, dupa aproximativ o luna a revenit problema. Ungerea am realizat-o doar pe bucata de cablu din zona mansonului (nu l-am desfacut), si de aceea as vrea sa intreb cum pot desface cablul ca sa-l ung mai bine - am vazut mult plastic in zona aia si mi-e frica sa nu stric ceva. DigitalScribe, ai dreptate cu siguranta aia, am observat si la mine acelasi comportament si cred ca o sa incerc si eu solutia propusa de tine. QUOTE as vrea sa intreb cum pot desface cablul ca sa-l ung mai bine - am vazut mult plastic in zona aia si mi-e frica sa nu stric ceva. V-as fi recunoscator daca pana maine ar putea sa-mi raspunda cineva ca maine am timp si vreau sa umblu un pic la el. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Ambiance
- gl xx xxx
|
|
lungan |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Se scoate foarte usor, nu ai nevoie de chei. Se trage in sus de capatul din plastic al cablului de acceleratie, ca sa-l desprinzi de clapeta. Capatul din plastic are o forma rotunda si "inveleste" o bila metalica. Iese relativ usor, nu trebuie sa tragi cu forta.
Dupa asta scoti mansonul de cauciuc care mai tine fixat cablul. Se trage de il inspre partea din fata a masinii. Asta e tot. Toarna putin ulei pe cablu, dar nu foarte mult ca o sa ajunga in habitaclu. Cand il montezi la loc poti sa te mai joci cu siguranta aia din sarma, sa-ti reglezi inaltimea pedalei de acceleratie. This post has been edited by klaus: 11 Apr 2006, 11:40 |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
Sony |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Multumesc, lungan! Chiar vroiam sa stiu cum pot regla inaltimea pedalei.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
lungan |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
Sony |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu este misto. La una din masini mi-au ridicat pedala in service si imi place. As vrea sa umblu si la pedala celeilalte.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
DFA |
![]()
Post
#82
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
sticla_betiva |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 May 05 From: Buftea ![]() |
Bhai io nu am Logan ... dar am auzit pana acuma la 3 prieteni care au Logan ... siiii ... tot asa cand conduceau mai sportiv ... cu demajar ... sau la turatzii mai mari ... la 2 s-a blocat acc. si dupa ce au deblocat-o dakaolo ... turatziile dupa ce a revenit pedala la loc ... cresteau si scadeau in continuu ... mashinile se turau singure !!!
si la cel de-al treilea ... dupa o plecare sportiva ... i s-a blocat nu numai acc ... ci toate pedalele !!! asa ca ...................... |
--------------------
Dacia
Nova (R524)
- B_04_MAS Nova pana la moarte !!!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#84
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Gizaz, unii chiar au probleme.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tazzz |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
Eu am tras de masina cu ciuda...si mai am vreo 2 prieteni care le-au incercat la limita, toate de 1.6 si nu s-o intamplat niciodata sa ramana pedale blocate etc...pana la topicul asta n-am auzit pe nimeni sa spuna asta...
+ motoru n-ar trebui sa pateasca nimic pentru ca are limitare electronica a turatiei si nu-l lasa sa treaca de 6000 de ture...oricum limitarea e variabila, in functie de cum accelerezi...pe testate... |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
MARCI |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Ford Motor retrage aproape 20.000 de Mustanguri. sursa:ziarul ADEVARUL de azi
La altii se poate. Dacia asteapta, pana moare cineva. ![]() This post has been edited by MARCI: 13 Apr 2006, 09:05 |
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#87
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Am postat aici, nu-mi merge cautarea, i-mi da eroare si am zis sa nu mai deschid alt topic.Am fost vineri la service si am schimbat uleiul si m-a pus dracu ca altfel nu pot sa zic, sa-i spun mecanicului sa-mi ridice pedala de acc. un pic.Am observat ieri se aude o vibratie la frina de motor (cind iau piciorul de pe acc, deci cu masina in viteza) parca trosneste un arc.Inainte nu facea asa.Sint aproape sigur ca este de la cablu de acc, oare daca dau pedala la loc(Oricum nu stiu de unde, am citit pe aici dar tot nu sint lamurit) va disparea acest zgomot sau pur si simplu cablu da semne de oboseala? si trebuie schimbat.Voi ce ziceti?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
klaus |
![]()
Post
#88
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa te uiti la pozitionarea cablului in compartimentul motor, sa nu loveasca de capota sau de alte chestii pe acolo, si daca asta e cauza il repozitionezi (il mai tragi, il mai prinzi cu bride)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#89
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Klaus ai avut dreptate , cablul atinge acum de acel suport de plastic de la baterie si nu are brida cum au cele fara acel suport.Nici siguranta nu statea pozitionata bine nu era impinsa aproape ca iesea, dar tot nu am pus-o bine ca am mers mult cu masina ieri si ma frigea,am impins-o si zornaitul a mai disparut.Sper sa rezolv problema astazi.Trebuie sa-i mai pun o brida cum ai zis tu cum au cele de acum exact in coltul suportului , cred ca o sa dau o gaura acolo si o pun.Sta mai bine cablul cu acea brida nu mai face acea bucla si nici nu mai atinge suportul de baterie si cred ca nici uzura cablului nu va mai fi la fel, se face acolo o bucla mai lina , nu mai sta ca la mine cablul gramada nu? Multumesc mult pt sfat.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Cossty |
![]() ![]()
Post
#90
|
![]() Cossty Group: Members Posts: 112 Joined: 19 April 06 From: Ploiesti ![]() |
Salut.
Am citit tot topicul si nu am gasit nici o explicatie la ce mi s-a intamplat mie. Aseara, dupa potopul care a fost in Ploiesti, am plecat acasa la aproximativ 30 km de Ploiesti, ultimii 2 mergand numai ca melcul din cauza "calitatii" ![]() Am oprit masina in fata curtii (oprit motorul) si am stat aproximativ 10 - 15 min de vb cu un vecin. Am bagat masina in garaj si cand sa opresc motorul am vazut ca la relanti turatia varia intre 1500 - 1700 de ture. Daca o turam si apoi o lasam libera tot la 1500 - 1700 ramanea la relanti. Temperatura era la 4 liniute. Cu motorul pornit am tras inapoi de cablu de acceleratie si de la pedala si de la motor din spatele filtrului de aer si nimic. Tot asa a ramas. Am oprit-o si apoi am pornit-o iar imediat si minune, turatia la relanti era normala ~600 rpm. Cablu de acceleratie la mine se misca f. usor, masina se infige bine la drum. (2300 km la bord) Ceva idei? Catalizator, benzina "buna"? Benzina am avut de la Petrom din Ploiesti. Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- PH-xx-FRG Dacia Logan Laureate 1.4 MPI (deocamdata multumit)
Opel Corsa D 1.2 enjoy + optionale (f. multumit) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:41 |