Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
![]() ![]() ![]() |
Pedala acceleratie blocata!, Am ramas cu ea apasata!
Fygaro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 11 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Punto
2003 1,2 16V 80Bhp
- RMS
|
|||
GoGu |
![]()
Post
#2
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Am inteles ca la LGN exista in podea o "gaura" in care intra destul de fest pedala de acceleratie cand e apasata la max. Daca ai presul peste gaura aia e posibil sa blochezi acolo pedala la o apasare mai "nervoasa". Decupeaza presul or something...
Si nu, nu se intampla nimic daca sta turata cateva secunde acolo../. This post has been edited by GoGu: 4 Aug 2005, 21:46 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#3
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
NU se intamopla nimic la turatii mari! Motoarele au 75 de cai obtinuti la peste 5000RPM! Daca o tii in mers normal nu ii folosesti pe toti
![]() ![]() Multa atentie pe viitor! |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Revenge |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 July 05 ![]() |
Fygaro-Eu am patit-o si stiu care e senzatie. Ma grabeam sa ajung la o intalnire si am fortat-o putin, nu stiam daca sa opresc motorul ca urma o curba sau sa incerc sa ridic pedala. Am apasat ambreiajul, am franat putin dupa care am oprit motorul. Pedala si-a revenit singura fara a o trage cu mana. Nu ai de ce sa iti faci griji ca nu este o defectiune tehnica si nu cred ca are rost sa te duci la service.
|
--------------------
Dacia
Logan
- B86GBA
|
|
AL |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Inainte de a merge la service, ca sa vezi daca e cazul sa o faci, verifica "la rece" (cu motorul oprit) daca pedala nu cumva agata undeva cand e apasata total... adica in zona celor doua capete ale cablului de acceleratie... in motor, unde sunt niste parghii aproximativ sub filtrul de aer si in interior, in zona pedalei...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
cg_ivan |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 March 05 ![]() |
Am patit si eu de 2 ori asta. De fiecare data am remediat defectul prin pozitionarea corecta a presului.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
- B-00-XXX Repar pompe de benzina de Trabant la preturi fara concurenta.
Bonus: reglarea litrometrului. |
|
modream |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi se mai intampla sa se incurce covorasul in pedale, cel mai adesea la ambreiaj. Mereu trebuia sa-l trag in jos, dar nici in cateva minute il ridicam iar (cu calcaiul de la piciorul drept, cu care ma sprijin pe el cand accelerez). Dar iata cum m-am gandit si am rezolvat treaba: am lipit covorul de mocheta cu o banda de arici (cam 15 cm). Ariciul l-am lipit de podea in zona sofer unde peste mocheta este aplicata o "musama" din plastic, si pe covoras sa se potriveasca peste cea de pe podea astfel incat sa obtin o pozitie a covorasului convenabila. Ariciul l-am lipit cu Moment (tip prenandez) in pozitie perpendiculara pe pragul usii (sau paralela cu bordul, cum vreti).
Acum e ok, covorasul ramane la locul lui, se scoate simplu daca vreau sa-l curat. TIP: Ca sa prinda prenandezul de covoras (sau de plasticul de pe jos), curatati cu smirghel inainte zona. Alta chestie: cum am eliminat/redus 90% vibratia pedalei de acceleratie. La mine, vibratia asta antrena si alta vibratie prin usa sofer sau prin bord (n-am putut sa o localizez exact) si ma enerva de luni de zile. Am facut asa: pe tija pedalei de acceleratie (cam toata lungimea ei in sus), am infasurat (lipit cu powertape sau ce vreti voi la final ) un strat cam de 1 cm de burete izolant gen pee dar mai moale si pufos folosit la protejat aparatura electronica, electrocasnica in cutia in care se vinde (eu l-am luat din cutia in care mi-a venit aragazul pe care mi l-am cumparat sapt trecuta - materialul este alb, mat,cam de 1-2mm grosime). Dar cred ca se pot folosi si alte materiale de genu asta. Nu s-a modificat cursa pedalei, nu se vede nimic.... doar ca nu mai vibreaza. |
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Eu am aceeasi problema cu vibratia pedalei de acceleratie, ce antreneaza o vibratie in bord in partea stinga, in intervalul de turatii 2000-2200 rpm. Ce intelegi tu prin tija pedalei? Partea de deasupra portiunii late unde vine apasata cu piciorul?
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(modream @ 8 Aug 2005, 09:10) Am facut asa: pe tija pedalei de acceleratie (cam toata lungimea ei in sus), am infasurat (lipit cu powertape sau ce vreti voi la final ) un strat cam de 1 cm de burete izolant gen pee dar mai moale si pufos folosit la protejat aparatura electronica, electrocasnica in cutia in care se vinde... O poza cred ca ar fi binevenita |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
modream |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(collinro2 @ 8 Aug 2005, 21:51) Eu am aceeasi problema cu vibratia pedalei de acceleratie, ce antreneaza o vibratie in bord in partea stinga, in intervalul de turatii 2000-2200 rpm. Ce intelegi tu prin tija pedalei? Partea de deasupra portiunii late unde vine apasata cu piciorul? exact, partea de deasupra portiunii mai late unde apesi cu piciorul. o sa pun si o poza cat de curand... vibratia nu s-a eliminat de tot, dar s-a ameliorat, posibil prin diferite incercari sa se elimine definitiv. arici nu stiu de unde se poate cumpara, eu il am de muuulta vreme. cred ca la magazinele de maruntisuri gen nasturi, ata de papiota etc.... |
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
adso |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
|
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
alx |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
io am rezolvat problema prin indepartarea presului de acceleratie. punct. simplu, rapid, cost zero.
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
adso |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
tind sa cred ca se scamoseaza cablul de acceleratie. cam devreme insa. oricum, simptomele sunt foarte exacte.
|
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
Codrin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Trage covorasul DE TOT de sub acceleratie si vezi daca mai patesti la fel.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Bet@x |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 August 05 ![]() |
QUOTE(Codrin @ 13 Aug 2005, 17:18) Momentul a fost cam asa: mergeam la drum intins, cand am luat piciorul de pe acceleratie sa reduc viteza....constat ca pedala era blocata....pun frana si nimic..pedala tot blocata...dupa cateva secunde se tureaza in 6000 si ceva de ture, apoi isi revine si turatia si pedala. Crezi ca un amarat de covoras ar putea da astfel de "efecte" ? |
--------------------
Dacia
Logan
- Laureate
|
|
Codrin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da.
Pedala de acceleratie are un locas mai retras daca te uiti si tu apasand acceleratia ai impins si covorasul care a prins pentru un moment pedala acolo. Decupeaza-ti covorasul in dreptul pedalei. Pedala ramane blocata in locas ceea ce duce la turare excesiva a motorului pana la deblocarea ei |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
laurian |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Am patit-o si eu de vreo 3 ori.
Solutia a fost sa opresc motorul cu totul, si dupa un timp si-a revenit singura. Asta a fost pana pe la vreo 4000 km, nu stiu exact, insa de cateva luni nu am mai avut problema. |
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
ValentinnoRossi2005 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 25 August 05 ![]() |
QUOTE(Bet@x @ 14 Aug 2005, 10:22) mi s-a intamplat si mie sa o comit intentionat ( adik i-am dat "blana" sa observ cum imi "taie" injectia ); efectul : nu a urcat nici in ruptul capului mai mult de 6000 rpm ( limitare de catre UCH ) ceea ce voiam sa remarc: nu stiu cum ai ajuns tu "in 6000 si ceva de ture" referitor la blocarea pedalei : covorasul a fost "autorul" ![]() |
--------------------
*
*
* The DOCTOR
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ValentinnoRossi2005 @ 28 Aug 2005, 17:47) nu a urcat nici in ruptul capului mai mult de 6000 rpm ( limitare de catre UCH ) Din UCH zici.... Mmmm... Eu as fi pus pariu ca e din UCE injectie....QUOTE(ValentinnoRossi2005 @ 28 Aug 2005, 17:47) ceea ce voiam sa remarc: nu stiu cum ai ajuns tu "in 6000 si ceva de ture" Pai o fi ajuns la 6200 unde este de fapt limitarea in treptele superioare.... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#20
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
la 6200 se taie injectia si se reia , se taie si se reia. a se citi se taie (opreste) alimentarea cu benzina in cilindru .
6200 rpm pt treptele I , II si III , 6000 pt IV si V ![]() enjoy guys . si e UCE ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Bet@x |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 August 05 ![]() |
Am facut ceva teste si am constatat ca atunci cand accelerez normal, moderat nu are nici o problema, dar atunci cand "bag piciorul in ea" mai tare, pedala isi revine foarte greu.....deci imi mentin parerea ca nu e din cauza covorasului(care fusese scos)... cel putin la a mea asta se intampla.
|
--------------------
Dacia
Logan
- Laureate
|
|
davram |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 05 ![]() |
Mi s-a blocat si mie acceleratia, prima data dupa 500 de km la bord. La 2000 n-am mai rezistat si m-am dus la ei si mi-au schimbat cablul de acceleratie, cu remarca (pe sub mustata) ca se intampla cam la toate sa cedeze. De fapt cablul respectiv devenise mult mai flasc decat unul nou.
Problema a fost deci, temporar, rezolvata. |
--------------------
Logan
Ambition
- BV-97-PTG
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Era mai flasc in ce sens? Se muiase camasa, se desfacuse din cablu, se muiase altceva etc?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
davram |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 05 ![]() |
Well, n-as sti sa spun exact. Cu cablul vechi intr-o mana si cel nou in alta mana, mecanicul mi-a aratat ca cel nou era mai putin curbat. Ca aspect exterior nu am observat nici un defect la cel vechi.
D. |
--------------------
Logan
Ambition
- BV-97-PTG
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca acel cablu de acceleratie sta in compartimentul motor drept ca o tepusa de pe vremea lu Vlad... Si mai sta si la racoare ca motorul asta merge pe particule de gheata...
Intrebare necesara: ti l-a schimbat pe garantie? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
davram |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 05 ![]() |
Pe garantie, da. Super amabili baietii de la service (Sicaro Brasov), i-am rugat sa-mi si verifice presiunea in pneuri, ca tragea un pic stanga, totul rezolvat in mai putin de o ora, n-am platit nimic.
|
--------------------
Logan
Ambition
- BV-97-PTG
|
|
dragosmanea |
![]()
Post
#27
|
![]() DA, am Logan! Group: Members Posts: 202 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi s-a blocat si mie acceleratia, dar nu de la covoras. Am vrut sa bag masina in garaj, am dat cu spatele, apoi am scos-o din viteza. Motorul a ramas turat la 2200 rot. Asta cu ambreiajul apasat. Am incercat sa trag pedala de acceleratie inapoi....dar era unde trebuie sa fie, totusi motorul turat. In cele din urma, am dat drumul la ambreiaj (fara a fi bagat in viteza) si destul de lent a scazut la turatia normala de relanti. E prima data cand patesc asta. Any ideeas?
|
--------------------
Dacia
LOGAN
Preference 1.4
- LGN
|
|
G.R. |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Să ungi cablul de accelerație.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
Stef1955 |
![]() ![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 May 05 ![]() |
Am constatat ca pedala de acceleratie ramane de multe ori blocata in timpul mersului. Cred ca am arcul rupt de la pedala. Intrebare: Pot schimba singur, fara a merge la service, acest arc? Daca da, de unde il pot cumpara? Multumesc anticipat pentru sprijin!
|
--------------------
Dacia
Logan 1,4
- B33VBN
|
|
adrloc |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 21 March 05 ![]() |
de curand si-a luat si tata un logan de 1.4 laureate. toate bune si frumoase. eu am un preference cu 13000 km la bord. dupa ce l-a cumparat la o saptamana plecam la arad din bucuresti. a insistat sa il conduc si eu sa vad cum merge. prima impresie a fost ca e mult mai puturos decat al meu si ca merge greu pedala de acceleratie. i-am spus acest lucru dar el avand inainte un break nu avea cum sa faca comparatie si spunea ca am eu un fix masina fiind super. la intoarcerea spre buc deja nu mai puteam nici sa depasesc cum trebuie masine nu zvacnea. cu chiu cu vai l-am convins sa mergem la service unde cei de acolo a spus ca masina nu are nimic. cand le-am spus ca am 13000 km cu loganul meu si deja mi-am format o idee l-au bagat inauntru si au inceput sa demonteze nu stiu e clapeta de acceleratie. parea sa fie buna insa au chemat nu stiu ce sspecialist. pana la urma au schimbat cablul de acceleratie nefiind convinsi ca acesta era cauza. dupa ce l-a schimbat minune: masina mergea super . concluzie ...cablul de acceleratie se misca cu tot cu camasuiala.
Am postat acest lucru in ideea ca poate se mai loveste cineva de acest lucru . cand am plecat la arad masina avea 140 km la bord. |
--------------------
dacia logan
1.4 mpi preference
- B 43 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:25 |