DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CP in plus...

post 9 Nov 2003, 23:27
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Daca modific esapamentul, sa-l maresc, capat aproape 3 CP in plus?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 9 Nov 2003, 23:38
Post #2


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Se poate sa capeti ceva cai la turatii mari dar o sa pierzi ceva cuplu la turatii mici.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 10 Nov 2003, 08:34
Post #3





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


cum as putea sa mai fac "rost" de niste CP? Cam ce sa mai modifici pe motorul original?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Nov 2003, 08:54
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




De ce trebuie sa deschizi doua topicuri pe aceeasi tema ??? Acelasi topic il ai si la Tutoriale......
Vrei cai in plus ? Ia-ti 1 mm din chiuloasa, pune arcuri duble la supape, pune-ti kit de admisie directa, cumpara-ti pistoane si biele de aluminiu, baga kerosen in loc de benzina si schimba setul motor la fiecare 10 mii km


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 10 Nov 2003, 09:05
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


nu am deschis eu 2 topicuri identice... am obs si eu ca s-a creat o imagine a topicului...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 17 Nov 2003, 14:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Poti aduce ceva putere inlocuind axul cu came.Dezavantajul e ca se cam modifica si turatia de relanti.
Am auzit de o berlina care avea turatia minima de relanti la 3000 de ture laugh.gif laugh.gif laugh.gif
In privinta evacuarii cel mai comod e sa scoti toba mica.Iti zic eu ca se aude si bine...te unge pe suflet.Nu se simte mare lucru,dar se simte
Mai e o chestie cu filtru de aer.
Se poate baga la intrare un mic cooler de calculator si mai ajuta putin.Poate prea putin
O aprindere electronica(tranzistorizata) iti poate ridica si ea putin puterea


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 17 Nov 2003, 22:15
Post #7


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Cu coolerul la admisie nu sunt de acord. La turatii mari acesta mai mult o sa franeze aerul decat sa il ajute.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 17 Nov 2003, 22:18
Post #8


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




cea mai simpla metoda pentru a castiga cativa CP e sa iti cumperi alt motor! biggrin.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 17 Nov 2003, 22:33
Post #9


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




înlocuirea axa cu came nu duce neaparat la mărirea ralantiului!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 17 Nov 2003, 23:36
Post #10


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Incearca o evacuare rapida (o teava din inox) + finala sport si niste bujii (eventual Bosch cu filet lung), aprindere electronica cum mai zicea cineva pe aici (cica ar permite turatii mai mari), eventual daca ai bani pui si un filtru de aer si poti sa-i aduci priza pe capota (s-ar putea sa-ti ploua in ea dupa-aia). La axa cu came si alte chestii mai "dificile" zic sa nu te bagi decat daca cunosti f bine mecanica, sau cunosti vreun mecanic bun, dar pierzi elasticitatea motorului si probabil creste si consumul aiurea si plus de asta s-ar putea sa nu*ti iasa ce vrei tu.

Daca te intereseaza cp pt acceleratie eu zic sa*ti schimbi si cutia ceva in 5 trepte cu grup 8:33 si a 5 normala pt viteza maxima, si rotile fata ceva mai mici (nu neaparat genti mai mici, poti sa pui niste gumea mai joase).

Daca asta nu te satisface incearca alt motor, poate un r5 turbo sau un motor de golf, da` eu zic ca nu merita sa investesti aiurea, mai bine scoti din motorul asta ce se poate. Bafta!


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 18 Nov 2003, 12:21
Post #11


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

poti sa pui niste gumea mai joase

să spargi baia!
eu am axa cu came schimbată și kam mușcă!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Nov 2003, 18:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




QUOTE

să spargi baia! 

iti pui teu amortizor de papuc si n-o mai spargi laugh.gif


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 18 Nov 2003, 21:01
Post #13





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


zippy ai zis ceva de filtru de aer si nu prea am inteles.. da-mi mai multe amanunte, unde sa-l pun? si priza de aer de pe caopta cam unde ar veni?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 19 Nov 2003, 22:51
Post #14


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Despre filtrul ala de aer nu stiu sigur sa*ti spun unde si cum se pune. Erau la legale niste tipi cu dacii care se dadeau rotunzi ca ar avea asa ceva si bineinteles au ceva cai in plus....dar nu stiu.

Cat despre priza uite o poza ca sa-ti faci o idee.

Attached thumbnail(s)
mishu2.jpg ( Size: 19.25k ) Number of downloads: 1414


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 20 Nov 2003, 20:23
Post #15





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


mersi ... dar tre sa ma lamuresc si cu filtrul ala...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 23 Nov 2003, 22:21
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Poza este de la o dacie turbo cu intercooler dar am pus-o sa vezi cum se monteaza un filtru de aer sa opuna o cat mai mica rezistenta cand motorul trage aer (eu ash pune doua filtre unul in prelungirea celuilalt ).
Tobele de eshapament este de preferat sa le scoti de tot cand forjezi mashina deoarece castigi putere prin lipsa contrapresiunii in evacuare si ai o umplere cat mai buna a cilindrilor.
Shi sa stii ca puterea in plus se obtine cu combustibil in plus.
Daca vrei fum trebe sa bagi si carbuni . laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mai am ceva poze pe care o sa le pun.

Attached thumbnail(s)
101.jpg ( Size: 73.51k ) Number of downloads: 1749


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 24 Nov 2003, 10:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Scoti tobele,dar trebuie mentinuta aceeasi lungime a evacuarii(teava de la un capat la altul)


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 24 Nov 2003, 22:18
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Scuze dar am crezut ca nu mai este necesar sa spun de tzeava deoarece m-am gandit ca nimeni nu este nebun sa mearga cu fumul si flacarile sub masina. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
De preferat ca teava sa fie ceva mai mare in diametru decat originalul.
La un motor preparat perioada de incrucisare si timpii de deschidere a supapelor sant mai mari pentru o cat mai buna umplere a cilindrilor (la 5000 rot/min avem aproximativ 42 DE UMPLERI PE SECUNDA LA UN CILINDRU) la turatii ridicate (de aceea este si relantiul instabil la turatii mici),drept pentru care o mare parte a amestecului combustibil nears ajunge pe evacuare unde se acumuleaza si la deccelerare se aprinde si arde instantaneu,de unde si flacarile si rateurile pe care le auziti si vedeti la masinile din campionatele internationale (de campionatul intern nu pomenesc deoarece acestia ai senzatia ca sant turisti care merg in concediu la munte nu competitori).
Am pomenit de acest subiect ca sa nu ma intrebati de ce am pomenit mai sus de flacari.


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 24 Nov 2003, 22:33
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




bai lume deja asta sunt copilareli ! cam greu de pus pe o dacie cu carburatie filtru d'ala sport las-o asha ca e mai bine asha .. fiecare constructor a gandit pt mashina lui ce a fost cel mai bun ( cum a fost renault .. respectiv dacia ) problema e ca dacia nu a mai fost respectat de dacia care a vrut sa faca o mahsina ieftina nu o mahsina buna !! cautatzi sa puneti piese de calitatae in motor si sa ingrijitzi motoru calumea .. lasati tobele acolo unde sunt .. daca aveti bani si vreti sa bagati in dacie luati unele din inox .. da eu zic ca stau bine acolo unde sunt .. ca iti faci masina de mers cu ea nu raliu ! k ! si asta cu tunningu exagerat al motorului e relativ ! ca la urma urmei orice castig o sa aduca si un dezavantaj ! Shaq si oricat ai modifica tu esahapamentu si l-ai mari nu cred ca o sa casitigi ceva asta e doar gargara .. sa vina cineva sai imi arate si mie ca a casigat cai asha .. pe dacie .. si aia cu filtru e cam abureala si aia ! Shaq ai bani baga intr-o tzeava si toabe de inox ... daca tot vrei sa investesti calumea in dacie ! .... :wink:


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 24 Nov 2003, 22:37
Post #20


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




RALLYMAN e interesanta poza, daca mai ai mai arara-ne.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 00:02
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




RALLYMAN dacia aia nu arem motor de dacie


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 25 Nov 2003, 08:54
Post #22


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

Daca modific esapamentul, sa-l maresc, capat aproape 3 CP in plus?

Doar dacă îl înlocuiești cu o țevă (cap - coadă)


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Nov 2003, 08:56
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Povestea completa, poze si alte d-astea la: http://www.4tuning.ro/dacia_turboTM.htm
Sursa: www.4tuning.ro


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 09:38
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




da in fine ... eu nu cred ca masina aia are 120 cai .. cu motoru de dacie ... si nu cred ca ala e motor de dacie. "Elicea mecanica am inlocuit-o cu doua ventilatoare electrice una in compartimentul motorului , iar cea de-a doua in fata radiatorului de racire (intre masca si radiator) pentru si de aici castigi in jur de 2-3 pana la 4 CP." uite eu nu prea cred ca se castiga asa mult ... fratilor asha vin si eu si zic ca am nu stiu ce draci pe masina si ca am castigat 5-6 cai cand defapt am castigat 2


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 09:45
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




bai lume deci ala nu e motor de dacie 1,4 ... poate e motor de renault da de dacie nu e !!! :|


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 25 Nov 2003, 10:04
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Blocul motor cica e de dacie 1400.Posibil
Eu am intrebat de chiulasa
Chiulasa da viata motorului fratilor...
Si vorba lu` mirelush,daca ai un bloc de dacie....asta nu inseamna ca e motor de dacie!!!
Eu am vazut motor de dacie la 80 de CP dar era de dacie.Ii schimbase omul carburatorul si mai umblase la axul cu came si supape.Dar era de dacie!!


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 12:53
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




marius-gabriel oricum tata orice tunning faci si orice scimbare o faci la motor o faci pe buzunaru tau .. ca e clar ca va consuma mai mult si ca viatza motorului se scurteaza ! :wink:


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 12:56
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




marius-gabriel ma indoiesc ca a facut greseala de a pune bloc motor pe un motor cu supralimentare turbo ! in fine poate a vrut sa faca economii omu mai stii ! :roll:


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 25 Nov 2003, 13:51
Post #29


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

bai lume deci ala nu e motor de dacie 1,4 ... poate e motor de renault da de dacie nu e !!!  


Nu mi-o lua în nume de rău, da dacă nu te pricepi nu te mai băga!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 25 Nov 2003, 13:58
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




dragOn ala nu e motor de dacie uite-te bine la el :? uite-te atent atent sa vezi ca unele chesti nu sunt asezate ca la dacie ! da


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 04:37
Forum Renault