DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consumul real al motoarelor turbo pe benzina, - generatia moderna, "downsized"

Garett
post 15 Jun 2012, 14:38
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(cdadan @ 15 Jun 2012, 13:06)
Ai auzit de spritmonitor, nu? Cred ca rezultatele de acolo sunt in afara oricaror suspiciuni.
Golf 6 cu 1.6 mpi medie 7,86  link
Golf 6 cu 1.2 tsi (105 cai) medie 6,69 link

Aceeasi masina, diferenta de consum e de aproape 20%. Se pune?
*


Habar n-am, eu ti-am zis doar ca ala se plange! M-am jucat si eu cu masina, tsi-ul adica, pe ailalta a dat-o ca sa si-o ia pe asta, nu m-a dat pe spate, bine, eu am condus-o prin oras, in afara nu stiu cum e. Tot ce pot sa-ti zic e ca omul se plangea ca se astepta la mai mult. E drept ca in ultima vreme nu s-a mai plans dar cand si-a luat-o era cam otarat. Dupa ce si-a luat-o m-am dus la reprezentanta si m-am dat si cu 1.4/122, mi s-a parut ceva mai vioaie. Acum vreau sa vad motorul ala de un litru de la Ford.
Pana la urma nu m-am lamurit: merge sau nu pus gpl?


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 15 Jun 2012, 15:03
Post #32


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Minunea aia de 1L de la Ford cara 1200 kile si o face suficient de decent.
Consumul ala mult laudat insa nu prea se regaseste in realitate.
Bine, motoare de 1L asiprat nu prea s-au pus pe masini din clasa asta tongue.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Jun 2012, 15:07
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




daca se lauda cu consumurile alea, de ce mai vrei gpl? mai ales ca nu o sa ai unde sa pui butelia daca vin fara rezerva.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 15 Jun 2012, 19:57
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Eram doar curios, la Tig imi arata in bord un consum instantaneu de 16l/100 la 80km/h pe faleza. Comparand cu a mea si extrapoland imi iesise ceva gen 12l/100 in oras. Nu stiu cat de plauzibil e dar oricum suficient cat sa ma duca cu gandul la gpl. Oricum, nu m-am hotarat inca, imi place masina dar ma duc prea sus ca pret si nu prea mi se mai pare rezonabil.

This post has been edited by Garett: 15 Jun 2012, 19:58


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Jun 2012, 20:05
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ce e Tig?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 15 Jun 2012, 20:15
Post #36


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Motoarele turbo aspira bani pe o parte si scot putere pe cealalta. Nu exista turbo economic.

This post has been edited by 4x4: 15 Jun 2012, 20:16


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jun 2012, 20:23
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Garett @ 15 Jun 2012, 20:57)
Eram doar curios, la Tig imi arata in bord un consum instantaneu de 16l/100 la 80km/h pe faleza.
*


Pe sensul de coborare ce arata?

Reseteaza CB-ul, mergi cateva sute de km prin oras in cele mai variate conditii, apoi vezi ce iese. In nici un caz nu mananca 16% in trafic de Galati.

Iar daca se poate pune GPL pe Tiguan, raspund ca e similar cu a implementa comunism in Elvetia; se poate, dar e pacat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 15 Jun 2012, 21:03
Post #38


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Jun 2012, 21:23)
Pe sensul de coborare ce arata?
*


Tot consumul instantaneu.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 15 Jun 2012, 22:45
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Jun 2012, 20:23)
Pe sensul de coborare ce arata?

Reseteaza CB-ul, mergi cateva sute de km prin oras in cele mai variate conditii, apoi vezi ce iese. In nici un caz nu mananca 16% in trafic de Galati.

Iar daca se poate pune GPL pe Tiguan, raspund ca e similar cu a implementa comunism in Elvetia; se poate, dar e pacat.
*


Nu e al meu! biggrin.gif Ma rog, nu inca...
Era de la reprezentanta, drive-test, n-aveam cum sa ma duc sa-l testez in teren asa ca am luat-o pe faleza.
Mie dulapul din dotare imi afiseaza 12-13l /100 consum instantaneu daca ii dau mai tare. Si pe faleza cam ii dau...
Again, stiu ca nu e relevant instantaneul, nici ala mediu nu stiu cat e de credibil. Cat despre gpl, n-am pus nici pe logan, eram doar curios daca se poate dpdv tehnic, n-am zis neaparat ca as pune. Cat e benzina sub 10 Ron ma "mint" singur ca oricum nefiind fumator suma viciilor trebuie sa ramana constanta... tongue.gif

<span class='edit'>15 Jun 2012, 22:47:</span>
QUOTE(b76bgaarh @ 15 Jun 2012, 20:05)
ce e Tig?
*


Un Tig(uan) scris de cineva caruia ii era lene sa scrie tot numele! biggrin.gif
Btw, tot din lene nu folosesc diacritice deci "arata" e de fapt la timpul trecut...


This post has been edited by Garett: 15 Jun 2012, 22:53


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Jun 2012, 22:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




1,4 tsi? daca da, vezi ca aia de la autobild sau auto-motor-und-sport au testat masina si au gasit ca avea un consum real aproape dublu fata de cel declarat


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 16 Jun 2012, 04:58
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Q.E.D.! Deci nu mi s-a parut! smile.gif
Da, de 1.4 TSI era vorba.


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jun 2012, 16:59
Post #42


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(b76bgaarh @ 15 Jun 2012, 13:39)
acum daca voi il conduceti ca pe diesel pe ala aspirat...
*


Nu erai tu maestrul condusului economic? Acu vrei turatie? huh.gif

QUOTE(b76bgaarh @ 15 Jun 2012, 13:39)
daca vorbiti de panarama de 1,6 de pe golf, ala nu e motor sa fie comparat nici macar cu cel de pe megan ca iese cu mult in urma, ca sa nu zic ca iese mai slab decat ala de dacie 1,6 16v.
*


Panarama aia de pe Golf trage aproape o tona jumate. Panarama de pe Logan trage o tona. Meganu e pe la mijloc, da' oricum tot lenes e. Tu vrei sa traga la fel si sa consume la fel, nu? rolleyes.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jun 2012, 17:54
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




dane mai taie din greutatea aia a golfului dao .... diferenta intre megan 2 si golf 5 e de vreo 25 de kg.

eu ti-am mai zis ca un megan ca al lui grecu sa pijat cu bolta, ca si performante, pe tot ce a a avut wag contemporan. singurul motor care se apropia era cel fsi, da ala avea alte probleme. atunci au aparut conceptiile ca reno e najpa ca e de plastic, ca reno e najpa ca e eftin si nu e fiabil etc.

da cum ramane un motor de 1,6 aspirat se compara cu 14 tsi de la wag?



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Jun 2012, 18:04
Post #44


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 18:54)
eu ti-am mai zis ca un megan ca al lui grecu sa pijat cu bolta, ca si performante, pe tot ce a a avut wag contemporan.
*


Pictoraș cu Merced, pe bancheta din spate, livizi la față și amuțiți - PRICELESS!! radmasa.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jun 2012, 19:31
Post #45


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 18:54)
eu ti-am mai zis ca un megan ca al lui grecu sa pijat cu bolta, ca si performante, pe tot ce a a avut wag contemporan.
*


Si nu-i normal? La masinile de plastic apare efectul Coanda.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jun 2012, 20:50
Post #46


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 18:54)
dane mai taie din greutatea aia a golfului
*


Uite o poza dupa un talon de golf hecibec, dizel. Benzinarul e probabil cu vreo 50 de kile mai usor.

IMAG0323.jpg ( Size: 140.77k ) Number of downloads: 836


QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 18:54)
eu ti-am mai zis ca un megan ca al lui grecu sa pijat cu bolta, ca si performante, pe tot ce a a avut wag contemporan. singurul motor care se apropia era cel fsi, da ala avea alte probleme.
*


Mda, meganul de 1.6 e deosebit, m-a impresionat profund. Mai ales cand am vrut sa depasesc un papuc din '87.
Fsi-ul ala e o basina de motor, praf la toate capitolele. Cat a stat in productie? 2 ani?

QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 18:54)
da cum ramane un motor de 1,6 aspirat se compara cu 14 tsi de la wag?
*


Evident, aspiratul e imbatabil si se pija cu bolta pe tsi.

This post has been edited by cdadan: 16 Jun 2012, 20:51


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Jun 2012, 21:45
Post #47


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(cdadan @ 16 Jun 2012, 21:50)
Mda, meganul de 1.6 e deosebit, m-a impresionat profund. Mai ales cand am vrut sa depasesc un papuc din '87.
*


Băbăiatule, contează și șoferu' icon_mrgreen.gif

Tu ești obișnuit cu bășeli d-alea dizăl (:bora:) nemțești.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jun 2012, 21:45
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




dane pe siteul euroncap, vezi greutatea megan 1,6 vs golf 1,6, diferemta este de fix 25 kg.

referitor la 1,6 aspirat vs 1,4tsi. eu ti am aratat un test facut de nemti, in care ambele fac suta in 10sec. tu de ce continui sa sustii ca alea 10 sec de la tsi sunt mai rapide decat alea 10 secde la gdi?
ps. acolo e si tce 130 de la reno trecut cu 9.9


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jun 2012, 22:25
Post #49


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Carfolio zice Golf 1.4 tsi 122 cp 9.5 sec.
1.6 mpi face 11.3 sec.

Ce nu pricepi tu: aspiratele sunt depasite, sunt o risipa. Mai ales sufocate cu euro5. Turbourile astea mici sunt geniale. Trag foarte bine si consuma mai putin.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 16 Jun 2012, 22:40
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(b76bgaarh @ 16 Jun 2012, 21:45)
dane pe siteul euroncap, vezi greutatea megan 1,6 vs golf 1,6, diferemta este de fix 25 kg.

referitor la 1,6 aspirat vs 1,4tsi. eu ti am aratat un test facut de nemti, in care ambele fac suta in 10sec. tu de ce continui sa sustii ca alea 10 sec de la tsi sunt mai rapide decat alea 10 secde la gdi?
ps. acolo e si tce 130 de la reno trecut cu 9.9
*



Lasa 0-100km/h, care oricum nu este 10s la ambele (aproape 2 secunde inseamna destul de mult oricum ca diferenta). Incearca sa vezi cum stau cu reprizele... Motorul cu turbina il va spulbera pe aspirat...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Jun 2012, 08:29
Post #51


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Păi ce părere ai de repriza 0-100 km/h?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RobertRO
post 17 Jun 2012, 12:48
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 20 December 11




Noile motoare turbo pe benzina dezvolta o putere aproximativ egala cu cea a motoarelor aspirate a caror capacitate cilindrica este cu cca. 50%-75% mai mare. Cuplul motoarelor turbo este foarte bun iar consumul de combustibil in regim de mers ponderat este inferior. Sunt avantaje clare, iar viitorul imediat cu siguranta apartine acestor motoare "downsized", cu turbina.

Totusi, banuiam ca de indata ce ritmul de mers trece de ceea ce putem caracteriza ca fiind ponderat (/economic), motoarele turbo incep sa consume cam tot atat cat cele aspirate pe care le inlocuiesc. Iar post-urile de mai sus par sa confirme aceasta banuiala.

Si ar mai fi un semn de intrebare: fiabilitatea acestor motoare turbo, in comparatie cu echivalentele lor "aspirate". Are cineva informatii cu privire la un astfel de motor din noua generatie, care sa fi parcurs cel putin 150.000 Km?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Jun 2012, 12:54
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




Paule, dane voi vreti la bula sau la autohtoni?

voi ati citit sau urmarit testele de pe autobild, puse de mine.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2012, 12:57
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pentru inceput as aprecia un control asupra exprimarii.. Ca n-am ajuns sa ma ameninti cu "autohtonii". Multumesc anticipat..

This post has been edited by PaulT: 17 Jun 2012, 13:00


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 17 Jun 2012, 13:03
Post #55


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Mă disperă ăsta cu abțibildu' lui mad.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Jun 2012, 13:12
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 16 Jun 2012, 21:50)
Uite o poza dupa un talon de golf hecibec, dizel.
IMAG0323.jpg ( Size: 140.77k ) Number of downloads: 836

*



Dan eu cred ca astia de la RAR trebuie citati la imbecili autohtoni.Ce dreaq e mai greu un golf decat un passat ? blink.gif

Attached thumbnail(s)
IMG00119_20120617_1403.jpg ( Size: 676.48k ) Number of downloads: 613


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 17 Jun 2012, 14:05
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.






--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Jun 2012, 14:47
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




daca te uiti in taloane ai sa vezi ceva~comun ,ca asa sunt si passat-uri de apox. 1620 kg.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Jun 2012, 16:07
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




paule io nu te amenint cu nimic, numai ca te indrepti vertiginos catre acel topic.

laule tare asta.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Jun 2012, 18:23
Post #60


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(b76bgaarh @ 17 Jun 2012, 13:54)
voi ati citit sau urmarit testele de pe autobild, puse de mine.
*


N-am citit, ca nici tu n-ai deschis linkurile de spritmonitor puse de mine.
Nus' de ce ma tot obosesti cu gedeiul. Uiti cumva ca am un motor aspirat cu injectie directa, care din intamplare, e mai jmecher ca gedeiul ala? Stiu frate cum trage si cat consuma. Am condus si teseiul, nu trebuie sa-mi spuna nemtii cum merge.
Concluzia? Fara turbo viata e pustiu. sleep.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 08:21
Forum Renault