BERLINA INCA BUNA VS SH STRAINA, se merita intretinerea in continuare?
![]() ![]() ![]() |
BERLINA INCA BUNA VS SH STRAINA, se merita intretinerea in continuare?
CGDBZ |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
paul-tm |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Golf 4 nu se poate compara niciodata cu loganul. Golf 4 este un tanc nemtesc, o masina foarte fiabila cu tabla galvanizata.La maxim 3000 euro ai golf 4 inmatriculat si dotari cu mult peste logan.
Loganul e praf la tabla, am vazut foarte multe ruginite. Taicamiu a avut acum 2 ani cumparata o skoda octavia din 1999 1,9 tdi 110 cp.Avea pe bord aproximativ 300000 km, era inmatriculata in franta pe numele unui gabor. A bagato taicamiu in registru sa ii faca carte de romania si a trecut inculsiv la gaze fara spaga. Si nu era o masina intretinuta, se stie cum sunt masinile de franta. Din pacate a avut accident cu skoda, sa rasturnat cu ea la 110 km/h, dar ia salvat viata la taicamiu deoarece a fost tare masina.Oare daca avea accident cu un logan nu stiu daca era in viata acum taicamiu. Fiecare cu parerea lui. |
--------------------
opel
astra f-cc
- TM-23-GZV
1996
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#63
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Cunos golf 4 ai alte straineze aduse de dincolo cu km peste 300k si au trecut de rar fara spaga(inclusiv noxe).La fel de bine am un prieten cu un logan dci care la 40.000 km ia facut itp si noxele nu ia iesit.
Acuma fiecare e liber sa isi cumpere ce masina doreste. |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
alamicx |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 4 September 12 ![]() |
ar trebui closed
pentru pasionatii de dacie clar se merita DACIA mie miau dat lacrimile cand am dat bubu 1410/1997/ 167000km motor neatins la 5k schimbam uleiul geamuri fumurii/carlig omologat/bullbar, mp3+boxe/cotiera, cauciucuri de iarna, inafara de becurile h4, totul era pe leduri, interior intact, in corsa fumam in dacie nu anul trecut am dat-o pe 12buli, dar macar am dato la cineva care se foloseste de ea pentru cei carte vor ceva mai mult, luativa frate straine sau noi m_ _e politistilor care opresc numai dacii, si la cele straine si de bulgaria care merg pe pacura nu se uita |
--------------------
ford
focus
2000
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
De acord cu ultimul rand ... dar sa nu uitam "destoinicul" RAR care se poate servi din belsug (ca problemele existente la piesele de schimb si in unitatile service le-a "rezolvat" de mult si acum nu mai are ce face !)
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
- B17XGG
omologat 2001
|
|
scorpion |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am mers cu cateva masini pana acum si au fost si romanesti si straine, cel putin 10.000km cu fiecare... cu unele mult mai mult dar le-am incercat pe toate in conditii reale de exploatare romaneasca, adica de la mersul in Bucuresti zilnic bara la bara 2-3 ore pana la drumuri de munte forestiere nemarcate pe vreo harta !!!
Eu am inceput c-un Oltcit TRS cu motor de 1.3 cu care-am depasit 20.000km repejor ( cam intr-un an !) si dupa ce l-am pus la punct MASINA A MERS. Nimic in plus, nimic in minus pur si simplu a mers . Zi, noapte, viscol de nu vedeai 30m pe A2, drum de munte.... a mers. M-a lasat o data o baterie noua cu probleme si odata am intrat cu avant intr-o balta de peste 50cm de apa... ![]() Tico SX coreean, luat cam la 27.000km reali, am mai facut eu cu el vreo 22.000km tot intr-un an. Singura problema majora : intr-o zi de vara mi-a murit bateria, fara preaviz fara nimic. Alta baterie si gata.Am dus masinuta asta pe drumuri de munte de se mirau aia cand ieseam dintre brazi si dintre gropi... ![]() ![]() ![]() Citroen Xantia cu motor de 2L din '94. Mult de reparat la ea, cea mai mare parte in service-uri specializate Citroen, costuri foarte mari, dar la capat dupa ce-am terminat de reparat, facut motorul nou, suspensia, directia si franele noi, schimbat cutia de viteze, kitul de ambreiaj + o mie de alte nimicuri scumpe = masina cu RK efectuat constiincios. Apoi doar bagat benzina si mers frate. Dar mers, fara stres fara probleme cu singura mentiune ca este asa de confortabila ( suspensie Hydractive 2 !!!) si de silentioasa incat beau foarte multa cafea la drumuri lungi pt ca ma ia cu cascaturi si somn ![]() ![]() N-o folosesc zilnic pt ca-i foarte gurmanda si prea multa cafea o sa ma omoare intr-o zi! ![]() ![]() ![]() Dacia ramane Dacia : daca ai trecut de 45 ani si stai mai prost cu inima, asta-i masina care te va scuti de-o batranete lunga! Mare lucru sa nu faci un atac ( de inima , cerebral... de rinichi... de care vrei) de la surprizele acestei marci ! Am si acum portbagajul plin de scule si piese... Azi cand vroiam sa-l deschid sa-mi iau un prelungitor de 20m din el, nu se mai deschidea broasca. Ieri mi s-a rupt oglinda retrovizoare interiora, si seara trecuta s-a taiat complet evacuarea la 15cm de la iesirea din catalizator... Era o fraza folosita intr-o vreme de reclama la Dacia => "Dacia, esti pe calea cea buna" , probabil spre balamuc! Intr-un cuvant scurt : NU ! Iti iei Dacie daca nu ai bani de mai mult si daca stai bine cu nervii ! Sau mostenesti vreuna si nu ai inima s-o lasi sa moara, s-o manance REMATUL, dar nu-i nimic poate te lasa ea sau chiar te grabeste sa mori.... Inainte de-a avea Dacie eram foarte ofticat pe aia care din injuraturi n-o scoteau. Mi se parea ca oamenii exagereaza mult si clar nu avea cum sa fie chiar Mercedes sau Audi, dar nici chiar asa , credeam ca se caliceau la piese si reparatii si de acolo consecintele. Ei bine, uneori viata are grija sa-ti dea peste ochi ca sa-i deschizi si sa si vezi ceva cu ei. Am bagat o gramada de bani in Nova lui taica-meu. Model 1.6i luata in decembrie 2000 si fabricata prin septembrie 2000. Masina arata foarte bine, merge foarte bine, dar a consumat prea multi bani si niciodata problemele nu se termina.... Este reparata de mine sau de un prieten de-al meu cu mine pe post de ajutor si chibit... deci n-a fost reparata de nea Caisa printr-un ungher obscur... dar problemele sunt tot acolo. Cu mintea de acum , daca mi s-ar da gratis alta Nova chiar de noua, as da-o dracului cu sufletul impacat ca n-am pierdut nimic si nici macar nu mi-am mancat nervii cu ea! Poate cu urmasele ei SupeRNova si Solenza lucrurile stau altfel ( Loganul nu-si are locul in discutia asta, el fiind proiect Renault), dar mie si altora mi s-a luat. Voi iesi din iarna cu ea, o voi repara o ultima data complet prin primavara si inapoi la Timisoara cu ea, iar eu voi continua sa merg c-o MASINA gen Xantia, adio Pitesti si creatiile lor facute pe genunchi in anii de carpaceala ! This post has been edited by scorpion: 22 Dec 2012, 00:54 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Daca masina este ingrijita (ma refrer la o dacie 13xx)nu trebuie sa mergi cu ea cu frica.Eu am schimbar la cea din 99 setul motor,kitul de ambreiaj,carburator(pus unul de 1300 ca porneste mult mai usor decat cu cel din dotarea standard),fise,bujii,capac delco si acum pe frigul acesta dupa doua zile de stat in fata blocului,fara carton la radiator,fara soc,porneste la prima cheie,relanti la 700-750,fara sa moara, caldurica dupa vreo 2 min si consumul pana in 8% fata de Mercedes la care consumul pe timp de iarna cu clima pornita este peste 15%(motor 2l benzina)
This post has been edited by BN64FLO: 21 Dec 2012, 21:25 |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
1986/1999
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu am aceeasi parere proasta despre batrana Dacie, dimpotriva, f buna. Totul tine de verificarea minutioasa si intretinerea facuta cu raspundere, fara rabat, mai ales ca nu costa mult. Evacuarea cedeaza repede daca nu te straduiesti sa folosesti elemente de calitate (manufacturate).
Batrana mea Dacie (recarosata de 12 ani) este din 1978. Nu m-a lasat niciodata in drum ci a tractat o multime de masini cu soferi necajiti. A urcat (in deceniul 8 al sec. trecut) in creierii muntilor pe drumuri care pe atunci nici nu visau la asfalt si pe unde nu patrundeau decat TAF-urile si magarii cu samare (vf. peste 2130m: Papusa, Calimanu,...). Caroseria veche (pe care am schimbat-o pt ca ma plictisisem de ea) era intr-o stare exceptionala cu vopseaua originala nematuita (un prieten a adoptat-o pt. a o inlocui pe a lui). Este adevarat ca nu este la fel de comoda ca noile creatii, nu are AC... Cu o Dacie pe injectie (din 2000) am parcurs peste 80000 km in 4 ani; am cheltuit numai cu benzina, uleiul, filtre, placute si 2 anvelope, ITP trecute "pe bune". Si inca ceva: Dacia mea (recarosata CN4) circula numai iarna 90% in Bucuresti si, in afara de o usoara "patinare" a vopselei (de mai slaba calitate in anii recenti), nu are o pata de rugina in partile "critice". Consumul " de Bucuresti" este pe masura "mandrei" capitale (cca. 10 L%) dar afara este spectaculos - sub 6 L%. Unde mai pui ca nici nu stie ce-i garajul ! Este o masina de nadejde; nu degeaba mi se "indeasa" in fata, taindu-mi calea in scurt, manevra periculoasa urmata de franarea brusca aferenta, toate "mandrele straineze". "Bravii" lor soferi(ite) au incredere deplina in sistemul de franare al Daciei (sau isi inchipuie ca are ABS ?!). |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
- B17XGG
omologat 2001
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#69
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
cumparati piese aftermarket pt straineze, bara o prindeti in holsuruburi de rigips ca nu mai vine ca aia originala
![]() sunt ieftine intradevar,.dar sunt f slabe calitativ, daca vrei sa ti o staineza pe linia de plutire tre sa bagi bani in ia, ca altfel ajunge cadavru,cum a fost vechea masina care o huliti! This post has been edited by ct-03-tvy: 22 Dec 2012, 16:11 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Bine zis! Oricum si pentru batrana dacie piesele sunt sub orice critica. Am cumparat zilele trecute cuplajul cardanic de sub volan ca se dusese al meu(avea vre-o 2 ani) si ma duc la magazin cer piesa,imi da una de origine cica,intr-o punguta de plastic vai de mama lui,cu o eticheta cu Renault nu-stiu-ce si imi zice 32 de lei. Fac ochii mari,ma uit la piesa,vai de steaua ei,parea turnata in coltul strazii de Nea Caisa dupa multa...caisata,bucsile de cauciuc la fel de urate... Ma duc la alt magazin,aceeasi piesa,intreb daca n-au si altceva,imi da una de Car Systems Arges,arata mult mai bine decat aia de origine si a fost 18 lei... Sa le frec muma-n dos,numa jeguri se vand si toata lumea injura Dacia,cand defapt ar trebui luati de gat cei care fabrica asemenea jeguri si cei de la RAR care le dau avize. Cum spunea colegul mai sus,e foarte buna Dacia,doar sa ai cu ce piese sa o intretii.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
- CV 15 REA
1988/1996/1999, 2007 Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
TRK |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Pana acum ceva vreme si eu spuneam ca Dacia nu o voi vinde si ca o sa o tin 100 de ani. Masina era "tun" 2004, dar pur si simplu ma plictisisem de ea si confortul jalnic pe care mi-l oferea. Incepuse sa ma calce rau pe nervi echipajele RAR care le intalneam din ce in ce mai des (am avut noroc si nu am fost oprit niciodata) dar tot timpul scuipam in san ca am scapat si de data asta. Investitii majore nu au fost in ea, dar au fost, mai tot timpul trebuia sa tin din scurt lucrurile tipic daciei. Masina am tinut-o 4 ani si 75.000 km, am vandut-o fara parere de rau. Daca as fi in situatia sa imi cumpar iar dacie, as spune clar NU. Sunt mult dar mult de tot depasite.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#72
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
iar mecanici, lucrand la foc continu,se plictisesc repede, obosesti sa stai sa surubaresti la masini 8-10 ore pe zi, operatiiunile de reparare inlocuire piese nu se fac cu rigoare si discicplina,. in sensul ca adica:
am fost la un service mai particular asa in constanta zona palas, oameni repara masini straine, bun,! masina era un golf 4 , piese de inlocuit erau bucsile de la punte spate, operatiune migaloasa de altfel de aceea sa procedat la mana alora cu serviceul, recomandati fiind tot pe net, in convorbirile telefonice de catre proprietaru masini, si ''managerul"unitati de serivice, era ca au presa pentru bucsile alea, sa nu bata cu ciocanul, lectia era invatat dinainte, bun, ma duc acolo cu masina eu, astept o gramada de ore la coada, desi ''aveam programare", mi-am clatit ochi prin fiarele alea aruncate, se apuca ala de masina, o riidca pe elevator, ridica puntea cu cricu ala cu ghiare, desface suruburile, ..scoate suporti,de pe lonjeroane, atarna puntea in cric, si amortizoare, ia presa de unde nui, presa din fund,pe naiba, ia surubenita dalta mecanica si bate cu ciocanu de 3 kg in alea vechi sa le scoata,. dupa incercari repetate, abia a scos miezu de cauciuc,..camasa metalica ramanand in suportu la punte, tot ciocan dalta dai si bate frate,dai si bate ,dai si bate, miera mila de masina desi nu era a mea, eu il asistam pe mecanic. pana la urma am ajuns sa ii dau sfaturi la mecanicu ala expert.de repara numa mertane si bmw-uri, ma nene o freza ceva, sa tai camasa aia metalica, sa iasa , sau un bomfaier,.bagi panza prin suport si tai bucsa,. asa a procedat pana la urma., dupa la montaj, iam zis sa dea in pana mea, cu jmilgher , rugina, si poata baga bucsa noua, a dat cu vaselina , si in loc de presa iara a folosit, pe post de bac de presa. o bucata de teava pe diametru bucsilor alora, pai mizeria aia o faceam si eu acasa si nu mai ''altoiam puntea cu ciocane" , din cauza asta merg ca fundu masinile! intro parte, This post has been edited by ct-03-tvy: 22 Dec 2012, 17:19 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
1310CL |
![]()
Post
#73
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Parerea mea e ca au fost masini bune la vremea lor,dar vorba colegului TRK,sunt depasite.
In familie mai tot dacii am avut,si avem si acuma,dar nu este folosita ca si masina de zi cu zi,ci doar la carat marfa,si deplasare pana in satele/orasele vecine. Cu o atentie cat de cat ok,si cu o intretinere corespunzatoare,te duce vechea daciuca mult si bine,a mea implineste vara ce vine 14 ani de cand e la noi,si a suferit doar o segmentare la motor,in rest la tabla mai nimic(doar o aripa revopsita) si merge si acum acceptabil pot sa spun..caroseria mai duce un motor..dar cum zicea si colegu sebymesteru,piesele-s sub orice critica...la fel am patit si eu cu renumitul cuplaj de la volan,vara viitoare pot sa-l schimb iar...si n-are decat 4 luni..din pacate piesele proaste sapa daciei o groapa din ce in ce mai adanca...in care o sa si sfarseasca intr-un final. Per total sunt multumit de masina,si sunt constient ca e depasita,dar atata timp cat ne mai serveste,ne folosim de ea ![]() This post has been edited by 1310CL: 22 Dec 2012, 19:52 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
- AR06GKI
1990 CREM 427
|
|
rom33o |
![]()
Post
#74
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
aici ar tebui sa vorbeasca doar ibitori de dacia .cui nu i place sa nu mai vorbeasca.eu unul nu as da pentru nimic daciuta mea pe una straina.dacia o repari in drum si mergi mai departe.
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#75
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
De acord cu tine,si totusi pentru zi cu zi am optat pentru una straina din cauza confortului si sigurantei.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
rom33o |
![]()
Post
#76
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
eu stiu ce spui tu dar totusi e un forum pentru dacia
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Dacia , e o parte din noi toti , ramine sa vedem cum dupa fier , ce va mai ramine, astea straine ... nu prea le pornesti ca o dacie clasica , spor la cautat service-uri cu tractari , ca na , aveti calculator de bord si alte beculete de aprins .
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
Sincer sa fiu vechea dacie isi face treaba foarte bine,dar nu ca o straineza oricat am zice noi.Si ma refer la masini straine WV golf4-opel astra din 2000 in colo nu vechituri de(wv golf3,astra f sau alte dastea de 20de ani)care cu toate este peste o dacie 1310.
This post has been edited by donlucyan: 24 Dec 2012, 12:50 |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
- PH-40-Secret
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu poti cere unei masini concepute in anii 60 sa stea pe drum sau sa aibe confortul uneia din 2000,n-ai cum. Daca ai nevoie de o masina care sa te duca din A in B fara prea multe mofturi si pentru care sa nu trebuiasca sa chemi tractarea sau platforma daca te lasa in drum,Dacia e foarte buna si suporta foarte multe. Nu mai tot laudati Sh-urile straine,cine le vinde nu le vinde de bune neaparat plus ca la ele service-ul si piesele sunt mult mai scumpe ca la batrana Dacie.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
- CV 15 REA
1988/1996/1999, 2007 Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
rom33o |
![]()
Post
#80
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
da te aprob si eu
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
4x4 |
![]()
Post
#81
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(rom33o @ 23 Dec 2012, 23:43) aici ar tebui sa vorbeasca doar ibitori de dacia .cui nu i place sa nu mai vorbeasca. eu unul nu as da pentru nimic daciuta mea pe una straina. Nici sa vrei nu ai putea. Dar ce poti sa ii ceri... QUOTE(rom33o @ 23 Dec 2012, 23:43) ... unuia carui conceptul de "mergi mai departe. nu ti se strica in drum" este complet strain. O masina normal se intretine tocmai ca sa nu ti se strice pe marginea drumului. Daca o intretii si tot se strica, poate ar trebui sa schimbi marca. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#82
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
EU am un golf 3 din '94 adus de mine din germania,are 420k reali cu carte service.Pot sa zic ca o am de mai bine de 1 an in care am facut aprox 40ooo km in care in afara de ulei filtre si motorina nu a vazut nimic.
Nu pot sa zic ca nu tin si dacia,din contra am 2,dar de circulat mai ales la drumuri lungi prefer straineza din mai multe motive. |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Dacia , e mereu surprinzatoare , si va ramine asa .
Craciun Fericit , si la cei care nu iubesc daciile . ![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
radu_ |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Dacia cand se strica pe drum o repari si mergi mai departe??? Io am impresia ca majoritatea din voi habar nu aveti sa o reparati atunci cand se strica, am vazut destui pe marginea drumului stand cu orele si habar nu aveau ce are "parca ii cam inchis aeru
![]() Si care o stiut sa o repare o avansat la masini mai serioase fara sa faca atata tam tam ca nu ar da dacia nici pentru nimic in lume. Acuma avem laptop-uri, cabluri de diagnosticare, softuri chiar si pentru telefoane mobile:) A... si inca ceva, nu am dus niciodata vw , mercedes sau bmw pe platforma ca mi-a cedat rulmentu la roata spate:), NUMA DACIA |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
- /////AMG
1995
|
|
Andyno |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
din 99 si pana acum 1 luna dacia mea nu m a lasat in drum nici prin tara nici in bucuresti (doar cand am ramas fara benzina
![]() de cand am gaz m a lasat de 3 ori in drum, in drum,drum in mijlocul intersesctiei si pe linia de tramvai de am impins o cu batmanul ![]() in fine..i am mai dat de cap la gaz si nu am mai ramas in drum cu ea... termina taicamiu ratele la hilux..sa vedem din 2013 la ce ne hotaram. am un tovaras care si a luat un gf 3 din 94, in 2 usi pe romania cu motor de 1.8 si 500 mii km...merge masinuta aia de te unge pe suflet, faci parcari cu degetul mic..se mica volanul extrem de usor.. consum in bucuresti este de 8 la suta...si afara vro 5 la suta..cu 25 l am facut 400 km pe afara..viteza intre 80 si 140. This post has been edited by Andyno: 25 Dec 2012, 02:31 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
QUOTE(Andyno @ 25 Dec 2012, 02:26) am un tovaras care si a luat un gf 3 din 94, in 2 usi pe romania cu motor de 1.8 si 500 mii km...merge masinuta aia de te unge pe suflet, faci parcari cu degetul mic..se mica volanul extrem de usor.. consum in bucuresti este de 8 la suta...si afara vro 5 la suta..cu 25 l am facut 400 km pe afara..viteza intre 80 si 140. G3 au fost masini foarte bune dar in 2013 nu se mai merita sa cumperi o masina de 20de ani cu 300000km cat ar fi de ingrijita .Dar daca se doareste neaparat poti gasi una ingrijita si in 4 usi la 1300-1400e maxim, si imatriculata si intr-o stare impecabila. Parerea mea este ca cel mai bine cumperi o masina mai nouo gen 2001-2005. This post has been edited by donlucyan: 25 Dec 2012, 10:14 |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
- PH-40-Secret
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Orice masina te poate lasa in drum pana la urma, si la dacie depinde ce se strica pentru ca nu toate poti sa le faci acolo pe loc.
Si la masiniile mai vechi: astra f,vectra A sau B, ii faci pe loc testu agrafa cand te lasa si ai aflat imediat de unde vine problema. Cine mai tine dacia 13_ sau 14_ o tine din pasiune( sau ii place) sau inca nu isi permite sa isi cumpere una straina. Normal ca masina straina chiar si cele vechi astra f sau golf 3 sunt mai bune decat dacia 13_.14_, supernova. La gof 3 exista si motorizarea tdi de 90 sau 110 cp.Care nu este ca si un diesel vechi totu este controlat electronic inclusiv pedala de acceleratie. Are taicamiu un golf 3 tdi, consumu e foarte bun: timisoara-botosani dus si intors cu 80 l de motorina la 1700 km. |
--------------------
opel
astra f-cc
- TM-23-GZV
1996
|
|
kxz |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
aproape la toate opelurile poti face test acasa. la alea vechi agrafa, scurt intre doi pini la mufa calculatorului si bordul clipeste aratand codurile de eroare, la astea mai noi, asa numita "pseudoagrafa".
QUOTE Pe masinile cu cutie manuala: 1. Bagati cheia in contact 2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie 3. Rotiti cheia in pozitia II 4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare Pe masinile cu cutie automata: 1. Bagati cheia in contact 2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul) 3. Apasati si tineti apasata pedala de frina 4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive) 5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina 6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie 7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul) 8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
donlucyan |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
QUOTE(paul-tm @ 25 Dec 2012, 10:37) Orice masina te poate lasa in drum pana la urma, si la dacie depinde ce se strica pentru ca nu toate poti sa le faci acolo pe loc. Si la masiniile mai vechi: astra f,vectra A sau B, ii faci pe loc testu agrafa cand te lasa si ai aflat imediat de unde vine problema. Cine mai tine dacia 13_ sau 14_ o tine din pasiune( sau ii place) sau inca nu isi permite sa isi cumpere una straina. Normal ca masina straina chiar si cele vechi astra f sau golf 3 sunt mai bune decat dacia 13_.14_, supernova. La gof 3 exista si motorizarea tdi de 90 sau 110 cp.Care nu este ca si un diesel vechi totu este controlat electronic inclusiv pedala de acceleratie. Are taicamiu un golf 3 tdi, consumu e foarte bun: timisoara-botosani dus si intors cu 80 l de motorina la 1700 km. Da nu te contrazic dar uni nu vor sa fie pasionati de fiare vechi . Cu supernova nush ce sa zic pt ca sunt unele int-o stare impecabula,exterior-interior-mecanic care un g3 ar visa.Acum fiecare cu parerea lui dar eu unu nu as da nova pe un g3 din 94-95 pt ca nu as rezolva nimik,as da mere pe pere si as lua alt ceva mult peste g3 si nova la un loc bafta! |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
- PH-40-Secret
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#90
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Eu as da,la g3 am geamuri el ,trapa electrica,scaune incalzite,oglinzi el+ incalzite si un motor de 110 cp si un consum de 5 %. Sa nu mai zic ca la viteza o nova e net inferioara cu mult.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 07:02 |