DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

48 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ungaria

nasty
post 12 Sep 2006, 12:15
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.553
Joined: 3 January 05




pe site apare ca va fi gata toata autostrada M7, la sfarsitul anului 2006
http://www.nart.hu/index.php


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 12 Sep 2006, 12:19
Post #512


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




Asa e, desi ultima data cind m-am uitat parca raminea o portiune de finalizat in 2008...


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carlo
post 12 Sep 2006, 17:44
Post #513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 23 July 06
From: Hansestadt BREMEN




Se spune ca in 2008 va fi gata podul de la Köröshegy-va fi cel mai lung pod de autobanda din Europa-dar restul va fi gata mai devreme...
Din cate am inteles,au cam luat tzeapa,acolo unde se construieste podul a fost candva o mlastina si acum de nevoie au cerut ajutorul francezilor,care sunt specialisti in chestii de-astea.


--------------------
vw passat 2004 - HB-WB 454
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carlo
post 12 Sep 2006, 17:48
Post #514


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 23 July 06
From: Hansestadt BREMEN




Daca treceti prin Mako si va este foame,va recomand restaurantul "Rocco",este chiar in centru si se mananca de nota 10!Preturile,la fel!


--------------------
vw passat 2004 - HB-WB 454
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 13 Sep 2006, 08:18
Post #515


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(Frank SF @ 10 Sep 2006, 10:25)
- intrebarea insa e: nu e si pe aici drumul prost ? eu stiam ca pe la Tirgu Jiu-Petrosani-Hateg este drumul destul de prost...

o alta intrebare este: de la Szeged sa merg pe autostrada via Budapesta sau sa o iau prin josul hartii ungariei, pe drumuri nationale, via Pecs ?
*


1. Era destul de prost. Acum s-a reparat. Valea Jiului e foarte buna, cu exceptia unei potiuni inainte de Petrosani (vreo 2km); intre Petrosani si Hateg s-a reparat cam 90% din drum si aumai ramas cateva poduri si 2-3 localitati de reparat. Hateg-Caransebes s-a reparat pe unde era "perforat", avand o bucataa cam de vreo 20-30km de drum asfaltat de curand.
Si eu tot varianta aceasta o aleg: TgJiu-Petrosani-Hateg-Caransebes-Lugoj-Buzias-Timisoara-Cenad
2.varianta Pecs este cea mai buna.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
delfinut
post 15 Sep 2006, 21:40
Post #516


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 26 January 05
From: Mainz




QUOTE(delfinut @ 5 Sep 2006, 21:19)
Poate ar trebui sa ma scuz - ma interesa ajungerea in vestul Budapestei (undeva in zona unde se despart M1 si M7), nu in centrul ei. Dupa eveniment, va voi da si eu de stire cati km sunt pana acolo din Oradea-Szolnok.
*



Oradea-Szolnok-Törökbálint (Hotel Etap), cam 300 km - MT a avut dreptate.

Cat despre drum, e de preferat celuilalt, in opinia mea. Drumul e excelent, desi pe primii macar 50 km exista limite exasperante si inutile (multe uitate?!) de 60 km/h, din 300 in 300m (in conditiile in care in afara de 4-5 diferente de nivel datorate unui strat nou de asfalt, si 2-3 semafoare, totul e ca in palma). Poate si din cauza orei (7-9 seara, intuneric), desi am fost reticent in a incalca regulile, dupa ce am observat ca eram singurul care le respecta biggrin.gif, am mers in jur de 90 km/h. Nu incurajez asemenea acte, dar daca la fata locului va da mana... smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 16 Sep 2006, 18:23
Post #517


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(delfinut @ 15 Sep 2006, 21:40)
Oradea-Szolnok-Törökbálint (Hotel Etap), cam 300 km - MT a avut dreptate.
*


Tine cont ca am facut drumul ala de cel putin 100 de ori si il stiu cu ochii inchisi.

Recomand totusi drumul prin Debrecen. Desi mai lung, e mai liber, nu se lucreaza pe el etc. Dar... drumul secundar. Adica la cam 5 km dupa ce se intra in Ungaria, se ia spre Polgar (dupa ce se coboara al doilea pod, e prima intersectie mai serioasa). Drumul ala e liber, putine localitati, mai scurt decit drumul "clasic" spre Debrecen si iasa cu 1 km inainte de Debrecen in drumul principal (chiar unde incepe drumul cu 2 benzi). Miine dimineata voi merge pe el...


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 11 Oct 2006, 15:27
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.553
Joined: 3 January 05




sa speram ca din 2007 se va putea ocoli Budapesta pe M0, daca se tin de termenele din:

http://www.m0.hu/index_20300000.php


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 11 Oct 2006, 23:06
Post #519


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Nu prea ii vad eu cum se tin de termine, deoarece portiunea din M0 cu verde pe care scrie 2005 ca termen (care leaga M5 de drumul 4) nu e gata nici pina azi. Si azi-miine e 2007... smile.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 12 Oct 2006, 09:06
Post #520


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




E gata de vreun an biggrin.gif ,doar ca nu porneste din acelasi punct din care se termina M0 care leaga M1 de M5, ci cu vreo 2 km mai la sud.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 12 Oct 2006, 12:19
Post #521


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




@MoneyTalks

E gata, e gata, doar ca, din cauza configuratiei zonei, nu au putut s-o faca circulara (e o prostie, zic eu, la un moment dat vor aparea acolo niste ambuteiaje, mama-mama).

Si ca tot ii ridicam noi pe altii in slavi si ii injuram pe ai nostri: ungurii, care au avut intotdeauna o economie mai puternica decit a noastra (si inainte de 1990 si dupa aia) si au fost mult mai mult ij contact cu vestul nu au o centura a Budapestei nici macar cit Bucurestiul! Daca te uiti pe harta, M0 de azi (intre M1 si DN4) nu acopera decit circa 25-30% din distanta! Asa ca, cit criticam noi 9si pe buna dreptate!) centura nopastra - ca e ingusta, ca nu are podusir si pasaje suficiente, ca cedeaza trecerea drumurilor secundare etc. - ce-am fi facut sanu existae? Nici nu vreau sa ma gindesc cum ar fi fost ca miile de camioane care o tranziteaza zilnic sa treaca prin Bucuresti.


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 12 Oct 2006, 12:26
Post #522


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




In schimb in Budapesta este gindit un sistem de sensuri unice si un sistem de bulevarde in regim de autostrada (fara intoarceri la stinga) in asa fel incit sa nu se blocheze. Pe cind si la noi asa ceva?


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 12 Oct 2006, 12:29
Post #523


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Diferenta esentiala intre cele doua capitale este ca una a fost gandita de austrieci, iar cealalta de turci...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 12 Oct 2006, 13:05
Post #524


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Oameni buni, ne citeste cineva si zice ca suntem inculti. Nu se poate compara centura Bucurestiului cu centura Budapestei. A Bucurestiului o fi mai lunga dar e de fapt impracticabila, motive sunt destule.

M0 are 2 benzi LIBERE tot timpul, ambuteiaje numai la acident, benzi de accelerare samd. Niciodata nu am trecut de Budapesta in mai mult de 25 de minute. Sa vad eu cum se face DN1 - Jilava in 25 de minute si nu mai zic nimic.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 12 Oct 2006, 13:47
Post #525


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




plus ca la centura Budapestei mai trebuiau si poduri peste Dunare care nu nici ea asa de mica.

This post has been edited by kaspersky: 12 Oct 2006, 13:48


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 12 Oct 2006, 13:49
Post #526


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Eu am facut Jilava-Domnesti in 12. Pana la 1km de intrarea spre B. De acolo si pana sa fac dreapta spre centru am facut cam 25 de minute. De ce? Pentru ca trebuia sa se astepte trenul, sa se dea prioritate si pentru ca am avut ghinionul sa intalnesc niste nesimtiti care depaseau la trecerea peste calea ferata...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 12 Oct 2006, 14:52
Post #527


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




@sandman_

vad ca esti inginer de soft. Stii bine atunci ca se poate face ceva, chiar empiric, sa se deblocheze Bucurestiul. ma gindesc ca ai facut cercetari operationale si stii bine ca se poate. numai sa fie cineva care gindeste la primarie...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 12 Oct 2006, 15:19
Post #528


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




@bh07xyk

Ce vreau sa spun e ca M0 leaga doar o parte a drumurilor care vin si pleaca din budapesta. Asadar, daca vii pe M2 sau M3 sau DN1 e musai sa intri in oras, la fel si daca vii dinspre M5, 5, m1, m7, DN 6 etc si ai treaba pe M3, M2, dn1.

La noi, cu toate neajunsurile, macar centura e (aproape) circulara. Adica, la momentul 1995, de exemplu, cind traficul era mult mai slab, daca am fi avut centura actuala in stare buna am fi stat mult mai bine decit ungurii, care nu aveau decit portiunea de 30 km dintre M5 si M1 (semi-autostrada, recunosc, dar incompleta!)

Oricum, chestia e ca ei o extind si vor cam rezolva problemele, la noi se tot vorbeste de largire si de centura autostradala exterioara, dar nu se lucreaza inca la nici un proiect de acest gen. Asa ca...


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 12 Oct 2006, 16:05
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.553
Joined: 3 January 05




...acum, pentru noi, M0 e buna ca leaga pe 2 benzi, M5 (Szeged-Budapesta) de M1(Budapesta-Viena) si va fi mai buna pentru cei care vin pe M3 din Ardeal, spre Budapesta, cand va fi gata partea estica ( poate 2007).
Va fi gata in 2015 si completarea inelului cu portiunea din nord ( lucrare mai grea cu pod peste Dunare si tunele)


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 12 Oct 2006, 19:00
Post #530


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(Maximus Decimus @ 12 Oct 2006, 14:52)
... Stii bine atunci ca se poate face ceva, chiar empiric, sa se deblocheze Bucurestiul.


Se poate face. Atunci cand cineva de acolo, de la primarie si de la ministerul transporturilor va pune fluenta traficului mai presus decat interesele personale si cand va aloca in mod eficient un buget...


QUOTE(drumaru @ 12 Oct 2006, 15:19)
Ce vreau sa spun e ca M0 leaga doar o parte a drumurilor care vin si pleaca din budapesta. Asadar, daca vii pe M2 sau M3 sau DN1 e musai sa intri in oras, la fel si daca vii dinspre M5, 5, m1, m7, DN 6 etc si ai treaba pe M3, M2, dn1.


Ne-am prins ca asta vrei sa spui, insa nu spui chiar bine:
nu exista M2, ci doar DN2
Eu am mers de pe M5 pe M3, anul trecut in primavara, fara sa fiu nevoit sa intru in oras. Cum? Iesirea catre aeroport (Ocsa, daca nu ma insel), te baga pe un drum national cam ca centura noastra: 1 banda pe sens, care trece prin vreo 2 suburbii si care ajunge in M3. Mai departe nu stiu. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar Budapesta avea centura mai buna decat Bucurestiul in 1990.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 13 Oct 2006, 22:03
Post #531


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(sandman_ @ 12 Oct 2006, 09:06)
E gata de vreun an biggrin.gif ,doar ca nu porneste din acelasi punct din care se termina M0 care leaga M1 de M5, ci cu vreo 2 km mai la sud.
*


Pai si eu care vin de pe M1 CUM pot intra pe M3 folosind M0? Nicicum, deoarece M0 se termina la intersectia cu M5. Deci e ca si cum nu ar exista, degeaba porneste ea cu citiva km mai incolo. Nu scrie nicaieri, nu sint semnalizatoare etc.

Apropo, cred ca foarte curind se va da in functiune M35, adica M3 pina la Debrecen... smile.gif Cam totul e gata, mai au putin de lucru. Si au refacut complet drumul paralel, de la Debrecen spre Polgar (M3) care acum e SUPER smile.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Oct 2006, 09:56
Post #532


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(MoneyTalks @ 11 Oct 2006, 23:06)
Nu prea ii vad eu cum se tin de termine, deoarece portiunea din M0 cu verde pe care scrie 2005 ca termen (care leaga M5 de drumul 4) nu e gata nici pina azi. Si azi-miine e 2007... smile.gif
*




QUOTE(MoneyTalks @ 13 Oct 2006, 22:03)
Pai si eu care vin de pe M1 CUM pot intra pe M3 folosind M0? Nicicum, deoarece M0 se termina la intersectia cu M5. Deci e ca si cum nu ar exista, degeaba porneste ea cu citiva km mai incolo. Nu scrie nicaieri, nu sint semnalizatoare etc.


Tu ai spus ca nu se leaga M5 de 4, nu ca nu se leaga M5 de M3. in momentul in care iesi de pe M0 si intri pe M5 ai doua indicatoare: unul cu centru si unul cu M5,Szeged, ScG, 4, etc...

In alta ordine de idei, asa cum am spus mai sus, exista drum care uneste M5 cu M3, pe care faci vreo 15-20 de minute maxim.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 16 Oct 2006, 10:59
Post #533


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




QUOTE(sandman_ @ 12 Oct 2006, 20:00)
Ne-am prins ca asta vrei sa spui, insa nu spui chiar bine:
nu exista M2, ci doar DN2
*



Punem pariu? Exista si un sector nordic al lui M0, care uneste DN 2 cu M2 (care e un drum expres intre Budapesta si Vac) si cu M3.

Uite-aici: harta

M2 este drumul cu rosu (E 77) pe care este "tinta" aia albastra, iar DN 2 este cel galben din stinga lui.

This post has been edited by drumaru: 16 Oct 2006, 11:00


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 16 Oct 2006, 12:09
Post #534


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




daca faci putin zoom pe harta ta, vei vedea ca acela este 2A, nu M2 wink.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 17 Oct 2006, 13:48
Post #535


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




Hai ca deja exagerezi: daca nu faci zoom pe harta, ci te uiti cu ochiul liber, vei vedea ca mai sus de localitatea Vac scrie M2 (la fel scrie si sub "tinta" aia albastra, pe care, din nefericire, viamichelin a asezat-o exact deasupra motivului disputei).

In fine, uite un link nou:

Harta noua

Plus inca unul:

Harta 2

Asta e siote-ul oficial al companiei de drumuri din Ungaria si pe harta se vede clar M2 la nord de Budapesta, pina in Vac (daca dai click pe drumul respectiv iti arata si data la care a fost gata si un detaliu al hartii)!

This post has been edited by drumaru: 17 Oct 2006, 13:49


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 17 Oct 2006, 14:48
Post #536


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Primul link e aiurea, harta e depasita. Nu apare pe ea ocolirea Ullo de pe nationalul 4 (dinspre Szolnok). Ocolirea e 4 benzi si te scoate la Ferihegy2 de unde ai alta legatura ce nu apare pe harta cu M0 la Gyal. Toate sunt 'tip autostrada' si sunt gata cam de un an.

Din al doilea link nu se intelege nimic, site facut cu mana stanga.

Observatiile mele se refera exclusiv la zona de est a Budapestei, nu la zona Vac, M2 etc.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Oct 2006, 15:01
Post #537


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@drumaru: pe harta a doua este si M4. S-a construit si ala si nu stie nimeni despre el?
Atat M2, cat si M4 sunt punctate (pe harta 2), la fel cum e M3 dupa Niregyhaza, M6, M8 si M9... Asa cum spui chiar tu, pe harta oficiala M2 este in proiect.
In ceea ce priveste primul link, M2 apare scris doar cand nivelul de detaliu este cel ales de tine. daca dai zoom in, nu mai gasesti M2 nicaieri. In alta ordine de idei, drumul respectiv nu se paote numi si A2, si M2. Prin urmare, nu exista M2. Pana nu vei circula pe el si vei face o fotografie cu o placuta pe care sa scrie "M2", M2 nu exista.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 17 Oct 2006, 15:53
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.553
Joined: 3 January 05




este incredibil ca VIA MICHELIN nu-si actualizeaza site-ul , nu apare nici macar autostrada pana la Szeged, cu toate ca e gata de aproape 1 an.


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 18 Oct 2006, 09:48
Post #539


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




@sandman_

Daca ai fi atit de dragut si ai da click pe sectoarele de drum de pe harta, ai vedea ca in fereastra nou aparuta scrie si data inaugurarii respectivului drum: de exemplu, ianuarie 1982 pentru sectorul Budapesta - tatabanya al M1, decembrie 2005 pentru Kiskunfelegyihaza - Szeged de pe M5, 2015 pentru M4, portiunea Budapesta - Szolnok si martie 1999 pentru M2, sectorul Budapesta - Vac!

Oricum, de acum inainte nu-mi mai consum timpul si nervii cu tine! E ultimul raspuns pe care ti-l dau, pe aceasta tema si pe oricare alta! Asta pina nu postezi o poza cu tine mergind cu caruta pe contrasens pe M2! Bye!


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateimatei
post 18 Oct 2006, 09:55
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Hai sa ne certam carcotasilor. Am ocolit Budapeste de 2 ori si nu am dat de drumui ca in Bucuresti. Ba chiar am intrat in oras pe la 12 ziua si nu mi s-a parut asa crima. Dar daca noi stam prost la capitolul drumuri de ce sa nu ii criticam pe altii?


--------------------
Renault Megane Estate dCi-1.5-80 CP/2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
48 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 13:42
Forum Renault