Masini cu motor propulsie electrica
![]() ![]() ![]() |
Masini cu motor propulsie electrica
alphabluesky |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|||
alphabluesky |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Tesla Roadster este electric,
Cu numai un cent pe kilometru Cei de la Tesla Motors au lansat o mașină cu motor electric, ce are performanțe echivalente cu cele ale unui Lamborghini Murcielago. Noul model se numește Tesla Roadster și costă 98.000 de dolari, după cum anunță constructorul într-un comunicat. Reprezentanții de la Tesla Motors spun că este o mașină care va aduce uimire și multe surprize pentru cel care conduce pentru prima oară un asemenea autovehicul. O mașină electrică, dar care poate da un randament precum o mașină convențională și chiar mai mult, performanțele sale putând fi comparate cu cele ale celor mai puternice mașini sport din lume, care se bazează pe un sistem clasic de funcționare. Este o mașină care îl poate face pe cel care o conduce să se simtă ca într-o mașină de curse, însă fără să fie nevoit să dețină abilitățile unui pilot de curse, sistemul de conducere al acestui model fiind accesibil tuturor categoriilor de șoferi. Aceștia se pot bucura de plăcerea de a merge pe autostradă, spre exemplu, cu viteze mari, dar să nu necesite un plus de efort și atenție la condus, oferind șoferilor șansa de a se relaxa, de a asculta muzică, dar de ce să asculte muzică din moment ce poți savura această simfonie a mișcării, a felului în care mașina funcționează la drum... Accelerație sub 4 secunde pentru a ajunge la 100 km/h Modelul Tesla Roadster are un design incredibil, se comportă extraordinar și are performanțe egale cu cele ale unui model Lamborghini Murcielago. Motorul mașinii poate dezvolta o forță de 248 de cai putere la o turație maximă de 13.500 de rotații pe minut. De asemenea, are o accelerație de invidiat și pentru multe mașini convenționale din gama sport, având capacitatea de a ajunge la suta de kilometri pe oră sub patru secunde și atinge o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Are o autonomie de 300 de kilometri, iar timpul necesar de încărcare completă a bateriilor este de 3 ore și jumătate. Are o transmisie ce combină eficiența unui sistem manual cu lejeritatea în condus a unuia cu o cutie de viteze în 3 trepte, cu două viteze de înaintare, ceea ce înlesnește manevrabilitatea mașinii; de altfel, mașina nu e prevăzută cu ambreiaj, schimbarea treptelor făcându-se foarte ușor, fără a fi nevoie ca șoferul să ridice piciorul de pe pedala de accelerație, să își piardă din atenția acordată direcției de mers, fără să ridice mâna de pe volan, iar dacă din întâmplare nu se nimerește treapta de viteză corespunzătoare, mașina nu se va opri sau reacționa în alt mod, mai afirmă cei de la Tesla Motors în comunicat. Când vine vorba de motor, aceștia au menționat că îi înțeleg pe cei cărora le vine greu să-și imagineze cum poate mașina lor să concureze cu un Lamborghini, când mașina este propulsată de un motor de mărimea unui pepene și cântărește în jurul a 70 de kilograme. Totuși, spun ei, sunt mașini al căror motor valorează peste 300.000 de dolari și nu poate accelera mai puternic decât modelul Roadster. În comparație cu celelalte mașini convenționale care au în dotare un motor, spre exemplu unul în patru cilindri ce este format din foarte multe componente, motorul lui Roadster are doar una în mișcare: rotorul. SSE și MPE Modelul Tesla Roadster este echipat cu un sistem de alimentare a motorului de la baterii care au capacitatea de a ține mașina în mișcare pentru aproximativ 300 de kilometri. Autonomia mașinii, neegalată de niciun alt model electric de până acum, este asigurată de Sistemul de Stocare al Energiei (SSE), format dintr-un sistem de baterii ce combină tehnologia bateriilor litiu-ion cu tehnologia proprie constructorului. Bateriile sunt ușoare, durabile și capabile să furnizeze destulă energie, dar și reciclabile, adaugă cei de la Tesla Motors. De așteptat, pentru o mașină electrică, modelul Roadster este format din multe subansamble care sunt complet electronice și direct controlate de un soft. Acest soft este integrat într-un Modul de Putere Electronic (MPE). Motorul controlează totul, începând de la turația motorului și frânare, verifică temperatura atinsă de motor, controlează stilul în care se schimbă vitezele și distribuie în mod corespunzător cantitatea de energie necesară fiecărei componente a mașinii. PEM controlează puterea de aproape 200kW, suficient cât să lumineze 2000 de becuri. |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
EinarN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
TESLA, costa peste 70.000 EURO
tesla-roadster.jpg 205 CP / 182 KW, 0-100 in 3.9 sec, 6831 celule Lithium- Ion, v max. 210 km/h This post has been edited by EinarN: 14 Nov 2008, 22:22 |
-------------------- |
|
SSilent |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
va rog frumos, sa invete tot neamu de ecologisti ca astea NU sunt masini, parerea mea
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dar ce sunt? Nu de alta, dar era o vreme cand ele erau majoritare, si se spunea despre fumegatoarele cu benzina ca nu sunt masini.
This post has been edited by einstein1984: 16 Nov 2008, 00:23 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
WJ6yXoh.jpg
Phoenix SUT, o utilitara electrica Compania americana Phoenix Motocars a dat publicitatii o serie de informatii despre SUT (Sport Utility Track), o masina utilitara cu propulsie electrica bazata pe modelul Ssangyong Actyon. SUT este un vehicul cu cabina dubla (pickup) si platforma deschisa pentru depozitare si transport de marfa. Masina este un concurent veritabil pentru Nissan Navara, Ford Ranger etc. avand in vedere ca are o raza de actiune de peste 200 de km si poate fi reincaract in doar 10 minute de la orice priza de 220v. Motorul electric este alimentat de un pat de baterii de ultima generatie care, spun producatorii, in curand vor fi capabile sa asigure masinii o independenta de peste 350 de km. SUT va ajunge pe piata spre sfarsitul anului, iar in 2008 Phoenix Motocars va lansa si o varianta SUV. Din imaginile de pe site-ul oficial al Phoenix Motocars (click aici), SUV-ul arata izbitor de asemanator cu modelul Aktion vandut sub brandul SsangYoung in Romania. Asta pentru ca americanii folosesc platforma coreenilor pe care au cumparat-o fara motor si transmisie. Phoenix Motocars isi propune sa vanda 500 de masini in 2007 si peste 5000 in 2008, pretul unui model nu a fost comunicat inca, dar se pare ca se va ridica in jurul valorii de 55 de mii de euro. Pretul combustibilului este insa nesemnsificativ. Comentatorii auto considera ca cel mai mult costa patul de baterii (mai mult de jumatate din pret), dar ca valoarea va scadea proportional cu fiecare masina vanduta. Performantele SUT/SUV-ului sunt notabile pentru o masina 4X4. Atinge 100 de km/h in 10 secunde si o viteza maxima de 150 de km/h. This post has been edited by alphabluesky: 16 Nov 2008, 20:46 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Ronale Mustang 300E
112_0712_01z 2007_ronale_mustang_300E passenger_side_three_quarter_view.jpg 112_0712_04z 2007_ronale_mustang_300E engine_view.jpg The Ronaele Mustang 300E HST and Shelby Cobra EV300 are built to prove that electric vehicles aren't just good for the environment, but good for winning times on the race track as well. Each is powered by a 300kw electric motor derived from those used to power forklifts and modified to better suit a road car. Each is also capable of over 1000 lb-ft of torque, 300 horsepower, and a range of over 320 km (as long as you don't indulge your right foot too much). At the track, both should be good for four to six full-throttle quarter-mile runs before they'll need recharging -- a process that takes approximately three hours to complete -- and both are capable of sub-four-second runs to 100 km ![]() This post has been edited by alphabluesky: 18 Nov 2008, 00:23 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
skija |
![]()
Post
#9
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
da.. si am si eu un LACER EVO VIII, tot pe baterii... si are si telecomanda.. e tot rosu cu alb.. frumooosss....
CUM BAI NENE SA PUI BATERII PE MUSTANG??? |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Shelby Cobra EV300 Electric
112_0712_05z 2007_HST_shelby_cobra_EV300 front_three_quarter_view.jpg 112_0712_07z 2007_HST_shelby_cobra_EV300 engine_view.jpg Shelby Cobra EV300 are built to prove that electric vehicles aren't just good for the environment, but good for winning times on the race track as well. Each is powered by a 300kw electric motor This post has been edited by alphabluesky: 19 Nov 2008, 19:01 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#11
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(skija @ 18 Nov 2008, 12:20) da.. si am si eu un LACER EVO VIII, tot pe baterii... si are si telecomanda.. e tot rosu cu alb.. frumooosss.... CUM BAI NENE SA PUI BATERII PE MUSTANG??? da ce are? din cate vad e mai rapid pe baterii decat pe benzina ![]() marele avantaj fata de benzina e curba de cuplu plana, motorul "trage" la orice turatie |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
alphabluesky |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
sant foarte rapide masinile pe propulsie electrica,si in plus nu ai nevoie de cutie de viteza,filtre de ulei, antigel ,radiator, si multe alte chesti ce le are o masina pe petrol
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
ZTV |
![]()
Post
#13
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
parerea mea e ca vrem , nu vrem era benzinei/motorinei este la sfarsit, parerea mea ca peste vreo 15 ani masini electrice o sa fie la putere. Inca e scump dar cred ca in 5-6 ani o sa aiba un pret accesibil pt toate lumea. Nu o sa mai avem probleme de noxe, si nu o sa ne mai intereseaza scumpirea benzinei.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
si in plus energia electrica este regenerabila la infinit !!!
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tzuku @ 22 Nov 2008, 11:39) parerea mea e ca vrem , nu vrem era benzinei/motorinei este la sfarsit, parerea mea ca peste vreo 15 ani masini electrice o sa fie la putere. Inca e scump dar cred ca in 5-6 ani o sa aiba un pret accesibil pt toate lumea. Nu o sa mai avem probleme de noxe, si nu o sa ne mai intereseaza scumpirea benzinei. parerile tale sunt eronate. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
koldun |
![]()
Post
#16
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
alphabluesky |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Mini E
05k_558_1.jpg Mini E dispune de un motor electric care furnizeaza o putere impresionanta de 204 CP, cuplul maxim fiind de 220 Nm. Acesta este alimentat de baterii amplasate in zona locurilor spate, masina fiind una cu doar 2 locuri. Performantele sunt impresionante pentru un model electric. Acceleratia 0 - 100 km/h se face in 8,5 secunde, iar viteza maxima este de 152 km/h (limitata electronic). Mini E: Complet electric,!Partea cea mai importanta in cazul unui model electric este evident autonomia. Mini E sta destul de bine la acest capitol. Cu bateriile complet incarcate masina poate parcurge pana la 240 km, iar bateriile se pot incarca (complet) in 8 ore, de la o priza normala. Oricum, Mini furnizeaza fiecarui client si un dispozitiv cu amperaj mai mare, care permite incarcarea bateriilor la intreaga capacitate in aproximativ 2 ore si jumatate. This post has been edited by alphabluesky: 28 Nov 2008, 22:24 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
Chrysler Dodge EV
dodge-ev-exterior.jpg Chrysler Dodge EV Modelul electric Dodge EV este un vehicul sport cu două locuri și tracțiune spate ce combină performanțele ridicate cu grija față de mediu având zero emisii poluante. Sistemul electric de propulsie constă din 3 elemente principale: un motor electric de 268 CP, baterii avansate litiu-ion și un sistem integrat de control al puterii. Motorul electric de 268 CP are un cuplu de 650 Nm și accelerează vehiculul de la 0-100 km/h în mai puțin de 5 secunde până la o viteză maximă de 190 km/h. Modelul Dodge EV are o autonomie de până la 320 de km. Încărcarea modelului se poate face foarte simplu prin conectarea la o priză de 110 V (pentru 8 ore) sau 220 V (pentru 4 ore). This post has been edited by alphabluesky: 8 Dec 2008, 18:52 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
Andrul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine-bine, dar ca sa produci energie electrica nu trebuie sa arzi combustibil? Unde este viitorul in asta?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
LC_TM |
![]() ![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(alphabluesky @ 8 Dec 2008, 12:51) Motorul electric de 268 CP are un cuplu de 650 Nm și accelerează vehiculul de la 0-100 km/h în mai puțin de 5 secunde până la o viteză maximă de 190 km/h. Modelul Dodge EV are o autonomie de până la 320 de km. Încărcarea modelului se poate face foarte simplu prin conectarea la o priză de 110w (pentru 8 ore) sau 220w (pentru 4 ore). 110 V de la Volt si 220 V de la Volt si nu W de la Watt ![]() ![]() |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
alphabluesky |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
ca sa produci energie electrica poti sa o produci prin centrala eoliana,solara,sau hidrocentrala ,aceste tipuri de centrale nu polueaza !!
|
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
Andrul |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Eoliana si solara in Romania? Poate peste 200de ani. Cat despre hidrocentrale, mai gandeste-te.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine sa fie poluare la tara pe unde o fi termocentrala aia decat sub nasul meu in oras. In plus, randamentul sistemului e mai bun asa decat sa arzi carburantul in masina. Si mai putin poluant.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andrul @ 8 Dec 2008, 21:20) Mai gandeste-te. Sa inteleg ca dumneata esti in urma cu 2000 ani? Nu mai sta pe net, vezi ca tre' sa se nasca unu' intr-o iesle, si va schimba lumea. Du-te sa vezi live si ne zici si noua. Ia uite ce fac astia: http://www.mediafax.ro/economic/cez-va-dez...ml?1686;3002834 PS. vezi ca articolul e pe bune, nu e praf in ochi. |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2008, 20:31) In plus, randamentul sistemului e mai bun asa decat sa arzi carburantul in masina. Si mai putin poluant. Sa obtii energie in masa versus arderea din motor este teoretic mai putin poluant. Desi, intr-adevar, conversia carburant->energie electrica e sigur mai mare, eu zic ca ar trebui sa conteze destul de mult metodele de filtrare dupa ardere. Euro cat este o centrala pe carbune? ![]() In plus, tu uiti ca ai parte de mai multe conversii aici. carburant -> energie termica -> energie electrica - perderi de transport -> energie electrica stocata in baterii -> energie transferata la roti versus motor clasic carburant -> energie termica -> energie transferata la roti Daca faci o comparatie precum cea de mai sus, as aprecia sa te bazezi pe niste calcule. Nu zic ca n-ai dreptate, doar ca impresia si realitatea pot fi lucruri diferite. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Andrul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru' Group: Members Posts: 208 Joined: 4 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DAVIDK @ 9 Dec 2008, 08:20) Ia uite ce fac astia: http://www.mediafax.ro/economic/cez-va-dez...ml?1686;3002834 PS. vezi ca articolul e pe bune, nu e praf in ochi. Pe langa ca ESTE praf in ochi, articolul nu se refera la hidrocentrale, la care ma refeream eu. Si mai citeste o data postul am scris 200 de ani, o perioada cam scurta in mod sigur. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition
- B-XX-XXX
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Andrul @ 8 Dec 2008, 17:22) Bine-bine, dar ca sa produci energie electrica nu trebuie sa arzi combustibil? Unde este viitorul in asta? QUOTE(bucatzel @ 9 Dec 2008, 13:31) Sa obtii energie in masa versus arderea din motor este teoretic mai putin poluant. Desi, intr-adevar, conversia carburant->energie electrica e sigur mai mare, eu zic ca ar trebui sa conteze destul de mult metodele de filtrare dupa ardere. Euro cat este o centrala pe carbune? ![]() In plus, tu uiti ca ai parte de mai multe conversii aici. carburant -> energie termica -> energie electrica - perderi de transport -> energie electrica stocata in baterii -> energie transferata la roti versus motor clasic carburant -> energie termica -> energie transferata la roti Daca faci o comparatie precum cea de mai sus, as aprecia sa te bazezi pe niste calcule. Nu zic ca n-ai dreptate, doar ca impresia si realitatea pot fi lucruri diferite. energie nucleara->electric-> roti si gata..petrolu pana se consuma tot..dupaia da-i cu nucleara, hidro, eliana si solara..sunt si alte modalitati....gdi |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
alphabluesky |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 13 October 06 ![]() |
UEV Spyder EV
spyder-uev-450.jpg The UEV Spyder is an exciting two passenger convertible all electric freeway flier that is available in a limited production. Powered by a 300 vdc system, the Spyder provides an effective range of up to 240 Km at a top speed of approximately 160 km per hour on a full charge using Nickel Metal Hydride batteries, standard in all of our vehicles. As with all of our Electrum series, the Spyder can be upgraded to lithium ion batteries with a range of up to 400 km on a single charge. This post has been edited by alphabluesky: 9 Dec 2008, 23:46 |
--------------------
Dacia
1410 TLX
1987
|
|
IsNa |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 9 Dec 2008, 15:31) Are dreptate omul, un calcul grosier ar arata cam asa: 1) Randamentul unui motor pe benzina e in jur de 25% in regimul ideal. Media intr-o utilizare obisnuita e sub 20%. Un Diesel poate trece de 30% (dieselurile mari de pe vapoare se apropie de 50%) 2) Randamentul unei termocentrale pe carbuni cu echipament modern e in jur de 60%. Se pierd sub 10% la transport. Se mai pierde ceva prin incazirea bateriei la atat la incarcare cat si in sarcina, dar asta nu stiu sa cuantific. Dar se recupereaza prin franare regenerativa in practica in jur de 25% in circulatia urbana. Tragand linie, randamentul sistemului electric e mai bun. Re. la energia eoliana: DACA si CAND se va realiza acel parc promis de 600MW, el va furniza mai putin de 10% din energia electrica consumata acum in Romania. E semnificativ, dar nu revolutionar. As fi curios sa calculez cata energie electrica ar necesita inlocuirea tuturor masinilor pe petrol cu unele electrice. Dar nu stiu cata benzina se consuma in Ro anual. Daca stie cineva, as putea incerca o estimare. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
b64chr |
![]()
Post
#30
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Problema mare la electrice este ca trebuie sa-si care acumulatorii. In plus, oare cat or tine acumulatorii aia Li-Ion? La telefon dupa 2-3 ani ii cam arunc.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:51 |