DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Duster, ph2

i96nds
post 17 Oct 2013, 17:55
Post #391


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Aici vorbim doar de DACIA Duster, nu de Renault Duster sau alte "flavours'.

Nu vad nimic mentionat la noul DUSTER despre scaunul soferului cu reglaj lombar....
Dusterul actual are reglaj lombar la scaunul soferului ? Constructiv vorbind, nu cred sa coste mai mult de 20 euro adaptarea scaunului...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 17 Oct 2013, 20:28
Post #392


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Este disponibul si configuratorul pe situl oficial Dacia.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Oct 2013, 21:06
Post #393


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(i96nds @ 17 Oct 2013, 09:29)
Cuplul celor 2 masini e cam la fel , consumul evident mult mai mic la Diesel... asa ca nu prea mai vad avantajul la 1.2 TCE.
*



De ce e asa evident? Nu vorbim despre anticul 1.6 16v, unde aveai dreptate, ci de un motor modern de 1.2 turbo cu injectie directa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 17 Oct 2013, 22:52
Post #394


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Aceste motoare cu injectie directa sunt foarte bune pentru oras, au consum mic. Oficial cica au 7.5 in oras, pe cand Diesel are oficial 5.5. In realitate.... cred ca va fi 9 la 1.2TCE in Bucuresti si 8 macar la dCi.

La viteza mare insa, TCE pierde teren. Vezi parerile celor cu VW TSI sau Octavia 1.4 TSI care la 130km/h consuma peste 8.5, in conditiile in care la dCi consumul real e pe undeva pe la 7.
De aceea zic eu ca consumul real la Diesel (mai ales cel de 90 CP) ramane clar sub cel de 1.2TCE.

Parerea mea...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Oct 2013, 09:19
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Consumul nu e totul în viață. wink.gif

Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și să bage căldură imediat, să nu umble cu cartoane pe radiator ca să sufle un pic de căldură, să poată alimenta de oriunde fără să se teamă că o picătură de carburant mai prost va distruge toată injecția, și așa mai departe.

Unii oameni sînt dispuși să accepte un consum ceva mai mare pentru un plus de confort.

This post has been edited by VladSoare: 18 Oct 2013, 09:22


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 18 Oct 2013, 13:00
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2013, 10:19)
Consumul nu e totul în viață. wink.gif

Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și ...
*


... Până aici dCi-ul se înscrie perfect în descrierea ta ! smile.gif

Mai departe însă, poate să dea cu virgulă ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edv_ro
post 18 Oct 2013, 13:18
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




QUOTE(Cypher4laguna @ 17 Oct 2013, 09:53)
Sa astepti pana in 2015 pt TCe 4x4? Ha ha ha ha ce gluma buna....
*




La fel spuneau si de ESP, ca nu se poate pune pe versiunea 4x4 benzina. Bineinteles ca la un moment dat s-a putut.

Nu inteleg de ce nu pot pune de la inceput TCe 4x4? Mai ales ca 2015 - 2016 reprezinta incheierea ciclului de viata pentru actuala generatie de Duster (inclusiv noul facelift).


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017 - HH / HH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 18 Oct 2013, 13:44
Post #398


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




pentru ca in 2015 vor mai face un facelift si asta trebuie sa fie noutatea.

Oricum ei mizeaza pe benzina pe viitor (UE vrea sa reduca numarul de diesel-uri vandute in anii vitori prin diferite restrictii).


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Oct 2013, 18:32
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Voi ati gasit pe undeva date tehnice oficiale pt noul Duster 1.2 TCE ?
Eu nu gasesc nici pe dacia.ro, nici pe dacia.fr.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Oct 2013, 19:48
Post #400


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2013, 10:19)
Consumul nu e totul în viață. wink.gif

Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și să bage căldură imediat, să nu umble cu cartoane pe radiator ca să sufle un pic de căldură,
*



Esti fooarte in urma cu evenimentele, un diesel actual nu mai paraie ca un tractor, nu scoate pic de fum, pentru ca are dpf, porneste la sfert iarna, si baga caldura mult mai repede ca un benzinar, si nu datorita motorului wink.gif

La partea cu alimentatul de motorina, ai nimerit-o, asta ar fi cel mai mare dezavantaj.

This post has been edited by argon: 18 Oct 2013, 19:49


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 18 Oct 2013, 20:08
Post #401


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




La partea cu alimentatul de motorina, avand in vedere autonomia de cca. 1000km nu cred ca e problema in a alimenta cu motorina de calitate.

Specificatiile tehnice pentru 1.2 TCE le gasesti pe situl dacia.ro in configurator. Selectezi benzina si apoi dai click pe versiune (nu pe checkbox-ul pentru selectare) si se deschide o fereastra care contine si specificatiile tehnice:


SPECIFICATII TEHNICE

BAZA VEHICULULUI TAU
Consum si emisii

143
Emisie CO2 (g/km)
7,5
Consum urban (l/100km)
5,6
Consum extra-urban (l/100km)
6,2
Consum mixt (l/100km)

Capacitate

NC
Capacitate rezervor

Transmisie

Traction
Tip transmisie

Arhitectura caroserie

SUV
Tip caroserie
5
Numar de usi

Directie

10,44 / 10,76
Diametru de bracaj intre trotuare (m)

Masa proprie (kg)

1277 - 1367
Masa proprie (min-max)
1752
Total maxim autorizat (MMAC)
2952
Masa totala rulanta (MTR)
385 - 475
Sarcina utila (min-max)
1400
Masa maxima remorcabila cu franare
635
Masa maxima remorcabila fara franare

Motorizare

1197
Cilindree (cm3)
4 in linie / 16
Numar cilindri
-
Numar supape
92kW / 125CP
Putere maxima (kW / CP)
205
Cuplu maxim (Nm)
Multipunct secventiala
Tip injectie
Benzina
Carburant
EURO5
Norme de poluare
-
Filtru de particule

Dimensiuni (mm)

NC
Ampatament
NC
Garda la sol (min)
1695
Inaltime
2000
Latime (totala / cu retrovizoare)
4315
Lungime
NC
Inaltime deschidere spate

Tip cutie de viteze

6
Numar de rapoarte
Manuala
Tip cutie de viteze

Volum

NC
Volumul spatiului de marfa (m3)



--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Oct 2013, 20:17
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Mersi. Asta cautam. Cam saracacioase totusi datele.

This post has been edited by diesel_power: 18 Oct 2013, 20:18


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Oct 2013, 20:40
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(argon @ 18 Oct 2013, 19:48)
Esti fooarte in urma cu evenimentele, un diesel actual nu mai paraie ca un tractor, nu scoate pic de fum, pentru ca are dpf, porneste la sfert iarna, si baga caldura mult mai repede ca un benzinar, si nu datorita motorului wink.gif
*


Siiiiigur că da. Cunosc teoria. biggrin.gif
Am mers cu Mercedes E220 diesel, nou. Exact ca tractorul făcea (e drept că nu ca un tractor ordinar, ci ca un tractoraș de calitate, foarte bine șlefuit). Acuma, să nu-mi spui că dCi-ul de pe Duster este mult mai rafinat decît Mercedesul clasa E, că nu te cred. tongue.gif
Despre pornitul la sfert... e adevărat, dar numai atîta timp cît ai toate bujiile incandescente în stare perfectă. Cum sughiță una, cum s-a dus naibii sfertul ăla... Plus că sfertul vine abia după ce ții cheia pe contact niște secunde, și nu puține. tongue.gif
Iar sistemele suplimentare de încălzire or fi bune, dar nu-ți folosesc la nimic dacă nu le ai pe mașină. Or pe Duster n-am auzit să fie. biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 18 Oct 2013, 20:47


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 19 Oct 2013, 13:58
Post #404


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




Ba, la diesel trebuie sa aiba rezistenta electrica de incalzire din aeroterma, ce, aia nu e "sistem suplimentar de incalzire"? wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Oct 2013, 19:21
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Lasă rezistențele din aerotermă, că la -20 de grade alea sînt vax albina.
Vorbeam de sisteme auxiliare de încălzire cu motorină, cum au unele mașini mai de doamne-ajută. La Mondeo, de exemplu, există așa ceva ca opțiune la diesel. Apoi mai există niște jaluzele care se închid și se deschid automat în fața radiatorului în funcție de temperatură (cam ceea ce face taximetristul român cu cartonul). Și probabil or mai fi și alte trucuri.
Dar finețuri din astea n-o să vezi pe Duster, așa că teoria nu ne prea încălzește. biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 19 Oct 2013, 19:25


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 20 Oct 2013, 11:15
Post #406


bgd


Group: Members
Posts: 3.520
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Analizeaza bine inainte de a scrie.
de exemplu in TSI-ul de la skoda fac frigul iarna mai tare decat la loganul diesel pe care l-am avut.
Se incalzesc foarte greu aceste motoare, si daca nu ai acea rezistenta ..........
Multi dintre cei cu skode si vw tsi aleg varianta cartonului, sau mai modern a unei masti care se pune pe masca masinii.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 20 Oct 2013, 16:41
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ei da, pentru că ai găsit un exemplu de benzinară care are probleme, gata, acum putem trage concluzia că dCi-ul e pîinea lui Dumnezeu. biggrin.gif
Dusterul meu, la -17 grade ajungea la temperatura normală de lucru în nouă minute. Nici n-apucam să ajung bine la șosea și deja făcea saună înăuntru. Toți colegii mei cu dieseluri, indiferent de marcă, indiferent de model, ajungeau la serviciu cu șuba pe ei și cu acul de la temperatură abia ridicat pe un sfert din cursă, după ce traversaseră Bucureștii.
Deci hai s-o lăsăm cu minunatele tractorașe care se încălzesc incredibil de mult și de repede, chiar mai repede decît benzinarele, că nu înghit așa ceva. Cel puțin nu în clasa de preț a Dusterului.

În fine, n-are rost să începem iarăși o discuție de benzină versus diesel. Fiecare își ia ce-i place, fiecare crede ce-i place. Întrebarea de la care am pornit era simplă: de ce și-ar lua cineva benzină, cînd dieselul consumă atît de puțin? Iar răspunsul meu e la fel de simplu: pentru că mai există oameni pentru care consumul nu e totul, și care sînt dispuși să plătească mai mult pentru luxul de a nu-și bate capul cu toate problemele inerente dieselului (fie ele reale sau nu). Unii țin mai mult la confort decît la consum. Că unii se autosugestionează să creadă că toate problemele dieselului sînt imaginare, asta e altă treabă. Bravo lor. Să creadă ce vor ei. Benzinarele sînt făcute pentru ceilalți, care nu se lasă păcăliți.

This post has been edited by VladSoare: 20 Oct 2013, 16:57


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 20 Oct 2013, 16:51
Post #408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.175
Joined: 13 October 06




QUOTE
cum au unele mașini mai de doamne-ajută. La Mondeo, de exemplu


radmasa.gif

Sa nu ne amagim, Ford-urile nu sunt cam la acelasi nivel cu Dacia.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 20 Oct 2013, 16:55
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu înțeleg ce vrei să spui. Că un Mondeo Titanium este același lucru cu un Logan? Sau că o Kuga e același lucru cu un Duster? radmasa.gif
Asta a fost bună. Trebuie s-o țin minte. biggrin.gif
N-or fi Fordurile mașini de lux, n-a zis nimeni așa ceva, dar să le compari cu Daciile... N-apuc eu ziua aia în care cea mai scumpă Dacie se va compara, măcar pe departe, cu cel mai ieftin Ford... rolleyes.gif


This post has been edited by VladSoare: 20 Oct 2013, 17:10


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Oct 2013, 23:16
Post #410


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Motoarele mai noi au pierderi mai mici. Nu incalzirea habitaclului defineste regimul termic. Tocmai, trebuie sa se incalzeasca mai greu ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 21 Oct 2013, 14:50
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




in alta ordine de idei, se stie ceva de OPO? cand putem sa il testam?


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 Oct 2013, 10:44
Post #412


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Ce inseamna OPO ?

Ironik, ai perfecta dreptate... cu cat motorul e mai eficient, cu atat pierderile de caldura sunt mai mici - si atunci antigelul se incalzeste mai greu == caldura mai greu in masina.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Oct 2013, 10:52
Post #413


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Poate are evacuarea racita cu antigel. Atunci se va incalzi mai repede. Il face mai putin eficient? Nu, din contra. E mai eficient. Eh, IRONICK nu stie din astea, daca nu apar in prezentarile interne, nu exista icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 22 Oct 2013, 10:53


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 22 Oct 2013, 10:59
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




operatiunea porti deschise...


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 Oct 2013, 11:41
Post #415


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Mda, aici vorbim de masini pentru muritorii de rand...

Hai sa nu mai iesim pe offtopic si sa ne intoarcem la subiectul dezbatut - NOUL DUSTER.

Merge o vorba ca termenele de livrare vor fi cam 3 luni !!!

Stie cineva un pret pentru DACIA EXTENSO la noul DUSTER ?



--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 22 Oct 2013, 16:04
Post #416


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




http://autoindustry.ro/stiri-auto/exclusiv...mturingia-19978

numa' dupa finisaje iti dai seama ca e vorba de Romturingia wacko.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 22 Oct 2013, 19:17
Post #417


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




Da, daca-i pui si niste obloane suprainaltate, e numai buna pentru crescatorii de oi, sa stranga in bena oile ratacite si sa le-aduca cu dusteru inapoi la stana...
Daca ar mai lungi-o nitel, ar putea deveni practica si pentru alte folosinte.
Daca ar fi fost sa dau cateva sute de euroi in plus pe un facelift fata de vechiul duster, i-as fi dat pe inca vreo 50-60 kg de tabla, pusa unde trebuie, ca sa fie vreo 5 cm loc de picioare mai mult la bancheta si vreo cateva zeci de litri mai mult in portbagaj.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 23 Oct 2013, 18:33
Post #418


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(voicamic @ 22 Oct 2013, 20:17)
Daca ar mai lungi-o nitel, ar putea deveni practica si pentru alte folosinte.

era mai simplu sa preia de la RTR (ca tot au in comun numa' proiecte) platforma de la Duster pick-up+5pl de Iran acum ca tot s-a renuntat la proiectul respectiv


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 23 Oct 2013, 21:33
Post #419


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Hai sa revenim la Duster Facelift...

Am auzit ca se vor pune din fabrica cauciucuri M+S.
Stie cineva daca acestea vor veni doar pe modelele 4x4 ? Sau vor fi in serie pe toate modelele ?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 24 Oct 2013, 09:07
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




si acum se pun anvelope M+S.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 05:09
Forum Renault