Dacia Duster, ph2
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster, ph2
i96nds |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
dil |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Este disponibul si configuratorul pe situl oficial Dacia.
|
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
argon |
![]()
Post
#393
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
i96nds |
![]()
Post
#394
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aceste motoare cu injectie directa sunt foarte bune pentru oras, au consum mic. Oficial cica au 7.5 in oras, pe cand Diesel are oficial 5.5. In realitate.... cred ca va fi 9 la 1.2TCE in Bucuresti si 8 macar la dCi.
La viteza mare insa, TCE pierde teren. Vezi parerile celor cu VW TSI sau Octavia 1.4 TSI care la 130km/h consuma peste 8.5, in conditiile in care la dCi consumul real e pe undeva pe la 7. De aceea zic eu ca consumul real la Diesel (mai ales cel de 90 CP) ramane clar sub cel de 1.2TCE. Parerea mea... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Consumul nu e totul în viață.
![]() Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și să bage căldură imediat, să nu umble cu cartoane pe radiator ca să sufle un pic de căldură, să poată alimenta de oriunde fără să se teamă că o picătură de carburant mai prost va distruge toată injecția, și așa mai departe. Unii oameni sînt dispuși să accepte un consum ceva mai mare pentru un plus de confort. This post has been edited by VladSoare: 18 Oct 2013, 09:22 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Ampt |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2013, 10:19) Consumul nu e totul în viață. ![]() Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și ... ... Până aici dCi-ul se înscrie perfect în descrierea ta ! ![]() Mai departe însă, poate să dea cu virgulă ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
edv_ro |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
QUOTE(Cypher4laguna @ 17 Oct 2013, 09:53) La fel spuneau si de ESP, ca nu se poate pune pe versiunea 4x4 benzina. Bineinteles ca la un moment dat s-a putut. Nu inteleg de ce nu pot pune de la inceput TCe 4x4? Mai ales ca 2015 - 2016 reprezinta incheierea ciclului de viata pentru actuala generatie de Duster (inclusiv noul facelift). |
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
- HH / HH
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#398
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru ca in 2015 vor mai face un facelift si asta trebuie sa fie noutatea.
Oricum ei mizeaza pe benzina pe viitor (UE vrea sa reduca numarul de diesel-uri vandute in anii vitori prin diferite restrictii). |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Voi ati gasit pe undeva date tehnice oficiale pt noul Duster 1.2 TCE ?
Eu nu gasesc nici pe dacia.ro, nici pe dacia.fr. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
argon |
![]()
Post
#400
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 18 Oct 2013, 10:19) Consumul nu e totul în viață. ![]() Pentru unii mai contează și alte lucruri, cum ar fi să nu pîrîie motorul ca un tractor, să nu scoată fum negru la accelerări, să pornească ușor iarna și să bage căldură imediat, să nu umble cu cartoane pe radiator ca să sufle un pic de căldură, Esti fooarte in urma cu evenimentele, un diesel actual nu mai paraie ca un tractor, nu scoate pic de fum, pentru ca are dpf, porneste la sfert iarna, si baga caldura mult mai repede ca un benzinar, si nu datorita motorului ![]() La partea cu alimentatul de motorina, ai nimerit-o, asta ar fi cel mai mare dezavantaj. This post has been edited by argon: 18 Oct 2013, 19:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dil |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
La partea cu alimentatul de motorina, avand in vedere autonomia de cca. 1000km nu cred ca e problema in a alimenta cu motorina de calitate.
Specificatiile tehnice pentru 1.2 TCE le gasesti pe situl dacia.ro in configurator. Selectezi benzina si apoi dai click pe versiune (nu pe checkbox-ul pentru selectare) si se deschide o fereastra care contine si specificatiile tehnice: SPECIFICATII TEHNICE BAZA VEHICULULUI TAU Consum si emisii 143 Emisie CO2 (g/km) 7,5 Consum urban (l/100km) 5,6 Consum extra-urban (l/100km) 6,2 Consum mixt (l/100km) Capacitate NC Capacitate rezervor Transmisie Traction Tip transmisie Arhitectura caroserie SUV Tip caroserie 5 Numar de usi Directie 10,44 / 10,76 Diametru de bracaj intre trotuare (m) Masa proprie (kg) 1277 - 1367 Masa proprie (min-max) 1752 Total maxim autorizat (MMAC) 2952 Masa totala rulanta (MTR) 385 - 475 Sarcina utila (min-max) 1400 Masa maxima remorcabila cu franare 635 Masa maxima remorcabila fara franare Motorizare 1197 Cilindree (cm3) 4 in linie / 16 Numar cilindri - Numar supape 92kW / 125CP Putere maxima (kW / CP) 205 Cuplu maxim (Nm) Multipunct secventiala Tip injectie Benzina Carburant EURO5 Norme de poluare - Filtru de particule Dimensiuni (mm) NC Ampatament NC Garda la sol (min) 1695 Inaltime 2000 Latime (totala / cu retrovizoare) 4315 Lungime NC Inaltime deschidere spate Tip cutie de viteze 6 Numar de rapoarte Manuala Tip cutie de viteze Volum NC Volumul spatiului de marfa (m3) |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
diesel_power |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mersi. Asta cautam. Cam saracacioase totusi datele.
This post has been edited by diesel_power: 18 Oct 2013, 20:18 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Oct 2013, 19:48) Esti fooarte in urma cu evenimentele, un diesel actual nu mai paraie ca un tractor, nu scoate pic de fum, pentru ca are dpf, porneste la sfert iarna, si baga caldura mult mai repede ca un benzinar, si nu datorita motorului ![]() Siiiiigur că da. Cunosc teoria. ![]() Am mers cu Mercedes E220 diesel, nou. Exact ca tractorul făcea (e drept că nu ca un tractor ordinar, ci ca un tractoraș de calitate, foarte bine șlefuit). Acuma, să nu-mi spui că dCi-ul de pe Duster este mult mai rafinat decît Mercedesul clasa E, că nu te cred. ![]() Despre pornitul la sfert... e adevărat, dar numai atîta timp cît ai toate bujiile incandescente în stare perfectă. Cum sughiță una, cum s-a dus naibii sfertul ăla... Plus că sfertul vine abia după ce ții cheia pe contact niște secunde, și nu puține. ![]() Iar sistemele suplimentare de încălzire or fi bune, dar nu-ți folosesc la nimic dacă nu le ai pe mașină. Or pe Duster n-am auzit să fie. ![]() This post has been edited by VladSoare: 18 Oct 2013, 20:47 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
voicamic |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ba, la diesel trebuie sa aiba rezistenta electrica de incalzire din aeroterma, ce, aia nu e "sistem suplimentar de incalzire"?
![]() |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Lasă rezistențele din aerotermă, că la -20 de grade alea sînt vax albina.
Vorbeam de sisteme auxiliare de încălzire cu motorină, cum au unele mașini mai de doamne-ajută. La Mondeo, de exemplu, există așa ceva ca opțiune la diesel. Apoi mai există niște jaluzele care se închid și se deschid automat în fața radiatorului în funcție de temperatură (cam ceea ce face taximetristul român cu cartonul). Și probabil or mai fi și alte trucuri. Dar finețuri din astea n-o să vezi pe Duster, așa că teoria nu ne prea încălzește. ![]() This post has been edited by VladSoare: 19 Oct 2013, 19:25 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#406
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.520 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Analizeaza bine inainte de a scrie.
de exemplu in TSI-ul de la skoda fac frigul iarna mai tare decat la loganul diesel pe care l-am avut. Se incalzesc foarte greu aceste motoare, si daca nu ai acea rezistenta .......... Multi dintre cei cu skode si vw tsi aleg varianta cartonului, sau mai modern a unei masti care se pune pe masca masinii. |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Ei da, pentru că ai găsit un exemplu de benzinară care are probleme, gata, acum putem trage concluzia că dCi-ul e pîinea lui Dumnezeu.
![]() Dusterul meu, la -17 grade ajungea la temperatura normală de lucru în nouă minute. Nici n-apucam să ajung bine la șosea și deja făcea saună înăuntru. Toți colegii mei cu dieseluri, indiferent de marcă, indiferent de model, ajungeau la serviciu cu șuba pe ei și cu acul de la temperatură abia ridicat pe un sfert din cursă, după ce traversaseră Bucureștii. Deci hai s-o lăsăm cu minunatele tractorașe care se încălzesc incredibil de mult și de repede, chiar mai repede decît benzinarele, că nu înghit așa ceva. Cel puțin nu în clasa de preț a Dusterului. În fine, n-are rost să începem iarăși o discuție de benzină versus diesel. Fiecare își ia ce-i place, fiecare crede ce-i place. Întrebarea de la care am pornit era simplă: de ce și-ar lua cineva benzină, cînd dieselul consumă atît de puțin? Iar răspunsul meu e la fel de simplu: pentru că mai există oameni pentru care consumul nu e totul, și care sînt dispuși să plătească mai mult pentru luxul de a nu-și bate capul cu toate problemele inerente dieselului (fie ele reale sau nu). Unii țin mai mult la confort decît la consum. Că unii se autosugestionează să creadă că toate problemele dieselului sînt imaginare, asta e altă treabă. Bravo lor. Să creadă ce vor ei. Benzinarele sînt făcute pentru ceilalți, care nu se lasă păcăliți. This post has been edited by VladSoare: 20 Oct 2013, 16:57 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE cum au unele mașini mai de doamne-ajută. La Mondeo, de exemplu ![]() Sa nu ne amagim, Ford-urile nu sunt cam la acelasi nivel cu Dacia. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu înțeleg ce vrei să spui. Că un Mondeo Titanium este același lucru cu un Logan? Sau că o Kuga e același lucru cu un Duster?
![]() Asta a fost bună. Trebuie s-o țin minte. ![]() N-or fi Fordurile mașini de lux, n-a zis nimeni așa ceva, dar să le compari cu Daciile... N-apuc eu ziua aia în care cea mai scumpă Dacie se va compara, măcar pe departe, cu cel mai ieftin Ford... ![]() This post has been edited by VladSoare: 20 Oct 2013, 17:10 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#410
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Motoarele mai noi au pierderi mai mici. Nu incalzirea habitaclului defineste regimul termic. Tocmai, trebuie sa se incalzeasca mai greu ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
boga81 |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
in alta ordine de idei, se stie ceva de OPO? cand putem sa il testam?
|
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
i96nds |
![]()
Post
#412
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce inseamna OPO ?
Ironik, ai perfecta dreptate... cu cat motorul e mai eficient, cu atat pierderile de caldura sunt mai mici - si atunci antigelul se incalzeste mai greu == caldura mai greu in masina. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#413
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Poate are evacuarea racita cu antigel. Atunci se va incalzi mai repede. Il face mai putin eficient? Nu, din contra. E mai eficient. Eh, IRONICK nu stie din astea, daca nu apar in prezentarile interne, nu exista
![]() This post has been edited by ssilviu: 22 Oct 2013, 10:53 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
boga81 |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
operatiunea porti deschise...
|
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
i96nds |
![]()
Post
#415
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda, aici vorbim de masini pentru muritorii de rand...
Hai sa nu mai iesim pe offtopic si sa ne intoarcem la subiectul dezbatut - NOUL DUSTER. Merge o vorba ca termenele de livrare vor fi cam 3 luni !!! Stie cineva un pret pentru DACIA EXTENSO la noul DUSTER ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#416
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
http://autoindustry.ro/stiri-auto/exclusiv...mturingia-19978
numa' dupa finisaje iti dai seama ca e vorba de Romturingia ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
voicamic |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, daca-i pui si niste obloane suprainaltate, e numai buna pentru crescatorii de oi, sa stranga in bena oile ratacite si sa le-aduca cu dusteru inapoi la stana...
Daca ar mai lungi-o nitel, ar putea deveni practica si pentru alte folosinte. Daca ar fi fost sa dau cateva sute de euroi in plus pe un facelift fata de vechiul duster, i-as fi dat pe inca vreo 50-60 kg de tabla, pusa unde trebuie, ca sa fie vreo 5 cm loc de picioare mai mult la bancheta si vreo cateva zeci de litri mai mult in portbagaj. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#418
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(voicamic @ 22 Oct 2013, 20:17) Daca ar mai lungi-o nitel, ar putea deveni practica si pentru alte folosinte. era mai simplu sa preia de la RTR (ca tot au in comun numa' proiecte) platforma de la Duster pick-up+5pl de Iran acum ca tot s-a renuntat la proiectul respectiv |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
i96nds |
![]()
Post
#419
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa revenim la Duster Facelift...
Am auzit ca se vor pune din fabrica cauciucuri M+S. Stie cineva daca acestea vor veni doar pe modelele 4x4 ? Sau vor fi in serie pe toate modelele ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si acum se pun anvelope M+S.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 05:09 |