DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Examen medical obligatoriu la schimbarea permisulu

sorin1983
post 15 Jan 2013, 23:42
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




si cam care ar fi pretul pentru acest examen? cine il va face? orice dispensar ciudat sau in anumite unitati?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svclio
post 15 Jan 2013, 23:46
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 5 July 12




Cateva intrebari cu forme, numere si culori e frectie si un copil de clasa 1-a il face, un test cu 7640 ar fi perfect, si cand te angajezi la firme mai serioase primesti teste de inteligenta si poate nu ai asa mare responsabilitate ca atunci cand mergi cu 2 tone de fier cu minim 50 la ora.


--------------------
renault clio 2 bicorp 2004 / dci 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 16 Jan 2013, 00:17
Post #153


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Stai linistit, ca te citeste inca de cand dai (sau nu) "buna ziua".

Tin minte de acum 12 ani, la Ilioara, il pusesera pe unul mai sarac cu duhul la "strung". Pentru cine nu stie ce e ala, sa se intereseze. De nu suna ala din 3 in 3 secunde. A iesit ala de acolo ametit si verde-albastru la fata. N-a luat "psihologicul", vroia sa dea de profesionist. Ridea ca tampitu' la orice intrebare i se punea.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 16 Jan 2013, 11:46
Post #154


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(klaus @ 15 Jan 2013, 22:36)
Eu zic sa te mai documentezi si sa mai treci pe aici sa ne spui ce ai aflat.


In legatura cu ce sa ma documentez ? Ca sa iti pot da un raspuns trebuie sa fi mai explicit, altfel ne jucam de-a soarecele si pisica.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Jan 2013, 12:22
Post #155


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cu ce e aia din benzina de-i zici tu taxa de drum si care e cu totul si cu totul altceva.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jan 2013, 12:48
Post #156


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




@Marius 77: Cele mai multe accidente mortale sint provocate de tineri si foarte tineri. Oameni sanatosi tun. La corp. Trec examenul vijiind. Ca au kkt in cap nu rezulta din examenul medical periodic. Aia cu atac de cord fac un accident la 20 de ani. De obicei o mierlesc singuri. Pustii nu se pot abtine sa nu ia si 2-3 nevinovati dupa ei.

This post has been edited by corbex: 16 Jan 2013, 12:51


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 16 Jan 2013, 18:51
Post #157


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




@klaus - Taxa de drum inclusa in pretul combustibililor sub sloganul "Aici sint banii dumneavoastra!" a fost impusa pe vremea cand Traian Basescu era ministru al Transporturilor.
Putini sint oamenii care stiu ca aproape jumatate din pretul carburantului reprezinta taxe directe catre stat, in special accize sau taxa de drum. In Romania, ponderea taxelor in pretul benzinei este de 45%.
Taxele incluse in pretul benzinei la 1 ianuarie 2012 erau :
- acciza 467 EUR/tona
- taxa de drum 125 EUR/tona
- taxa de solidaritate 10 EUR/tona
- pretul producatorului 370 EUR/tona.

@corbex - Tot ceea ce am incercat sa spun in posturile din acest topic (daca ai avut rabdarea sa il citesti tot) este ca accidentele datorate soferilor inapti din punct de vedere medical pentru a conduce un autoturism, nu sint atat de rare cum cred unii sau cum arata statistica. Nu am scris niciunde ca numarul accidentelor datorate unor cauze medicale ar fi mai mare decat cel al accidentelor care au alte cauze.
Cu aceasta, revin la ideea posturilor mele. Daca accidentele din cauze medicale sint mai rare, inseamna ca fisa medicala e complet inutila ?


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jan 2013, 19:31
Post #158


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Da! Examenul medical va fi util cind va fi facut de roboti.
Accidentele din cauze medicale nu sint minoritare, sint extrem de rare. Daca tot vrei sa faci campanie, fa-o impotriva betivilor, sint de n ori mai numerosi decit bolnavii.

This post has been edited by corbex: 17 Jan 2013, 12:40


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 16 Jan 2013, 20:47
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Marius 77 @ 16 Jan 2013, 19:51)
Tot ceea ce am incercat sa spun in posturile din acest topic (daca ai avut rabdarea sa il citesti tot) este ca accidentele datorate soferilor inapti din punct de vedere medical pentru a conduce un autoturism, nu sint atat de rare cum cred unii sau cum arata statistica.
*


În tinerețe, proful de statistică avea o vorbă: "Statistica este acea știiință care, atunci când eu mănânc doi pui și tu mori de foame, ne spune că am mâncat amândoi câte un pui. Doar că eu sunt ghiftuit, iar tu mort de foame."

În realitate, tu speculezi. Poliția nu poate să meargă mai departe de "neacordare prioritate", "nerespectarea distanței regulamentare" sau ce mai scriu ei în procesele verbale fiidcă nu ar avea cum, chiar dacă ar vrea. Când peste 60% din accidente au cauze care exclud o culpă medicală (viteza excesivă, pietoni, alcool, neacordare prioritate), când în jur de 85% din accidente au ca autori persoane în depline puteri (18-50 ani), nu prea rămâne foarte mult loc de culpă medicală. Tu spui că e mai probabil ca neacordarea de prioritate să se datoreze miopiei avansate, eu spun că o gagică sexy care trece pe stradă are mai multe șanse să distragă un șofer astfel încât acesta să uite de prioritate sau distanța regulamentară. Amândoi facem supoziții, nu avem date să ne susținem ideea, pentru că este foarte dificil de identificat root-cause. (mi-e lene să caut un echivalent și "cauza-rădăcină" sună aiurea.

Eu nu am ceva împotriva vizitei medicale (ca dovadă, nu m-am dus să schimb permisul care îmi expiră în 2014), ba chiar îmi fac anual un set complet de analize. Doar că efectul ei asupra cauzelor accidentelor este exact, dacă nu chiar mai mic decât, cel al polițiștilor care pândesc după vreo curbă sau pitiți prin vreo comună ca să-și facă planul la amenzi.

Din câte știu eu, în UK nu există nici o examinare medicală și permisul este valabil de când l-ai luat până la 70 (șaptezeci de ani). Singura verificare medicală este la "traseu", când instructorul te pune să citești un număr de înmatriculare de la 20 de metri. Chiar sunt curios dacă prin alte țări se poartă așa ceva.

This post has been edited by zaboss: 16 Jan 2013, 20:49


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Jan 2013, 21:30
Post #160


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




@Marius 77, Daca pe langa accize e si o taxa de drum in pretul benzinei, atunci da, incepe sa fie o dubla taxare, deci imi cer scuze ca am vorbit nefiind documentat suficient.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 17 Jan 2013, 01:21
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(corbex @ 16 Jan 2013, 19:31)
Da! Examenul medical va fi util cind va fi facut de roboti.
Accidentele din cauze medicale nu sin minoritare, sint extrem de rare. Daca rot vrei sa faci campanie, fa-o impotriva betivilor, sint de n ori mai numerosi decit bolnavii.


In primul rand, nu fac campanie pentru nimic, doar imi apar punctele de vedere, am mai scris asta. In al doilea rand, eu discut aici despre o lege reala care va intra in vigoare pe 19 ianuarie, nu de roboti. In al treilea rand, am argumentat tot ceea ce am scris. Deocamdata, lumea o da din colt in colt in cautarea contra-argumentelor dar fara succes, ca si tine.
Accidentele din cauze medicale nu sint "extrem de rare" ,dar, am dezbatut pe larg aceste lucruri, nu am sa repet pentru toata lumea.
Imi pare rau, nu esti convingator prin ceea ce scrii.

QUOTE(zaboss @ 16 Jan 2013, 20:47)
Eu nu am ceva împotriva vizitei medicale


Esti sigur ? Din celelalte postari reiese altceva. Oricum, bine ai revenit in discutie, e topicul deschis de tine.

QUOTE(klaus @ 16 Jan 2013, 21:30)
@Marius 77, Daca pe langa accize e si o taxa de drum in pretul benzinei, atunci da, incepe sa fie o dubla taxare, deci imi cer scuze ca am vorbit nefiind documentat suficient.


Nu iti face probleme, toti gresim uneori.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 17 Jan 2013, 12:12
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Că e o taxare dublă sau nu, asta nu contează decît ca discuție filozofică. În practică n-are nici o relevanță. Statul poate să pună și taxe triple, și cuadruple, dacă are chef, indiferent dacă sînt legale sau nu. Legalitatea (nu mai zic de moralitate) nu e un criteriu pentru guvern.
Nici măcar nu e singurul caz. Vezi de exemplu cum plătim TVA la taxele vamale. Plătim de ani de zile taxe la taxe.

This post has been edited by VladSoare: 17 Jan 2013, 12:16


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 17 Jan 2013, 12:40
Post #163


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




QUOTE(Adresă MAI către liceele și colegiile cu profil auto)
Absolvenții învățământului de stat cu profil auto pot susține examenul de obținere a permisului de conducere pentru categoriile C și CE la 18 ani, dar eliberarea permisului este condiționată de obținerea certificatului de calificare profesională.
Totodată, permisul de conducere va fi valabil numai însoțit de acest certificat de calificare și numai pe teritoriul României.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 17 Jan 2013, 12:55
Post #164


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Marius 77: "In al doilea rand, eu discut aici despre o lege reala care va intra in vigoare pe 19 ianuarie, nu de roboti."
Legea reala te trimite la niste doctori la fel de reali, care iti fac examinarea si-ti scriu rezultatul in functie de o spaga si mai reala. Robotii n-ar lua spaga.

This post has been edited by corbex: 17 Jan 2013, 12:55


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 17 Jan 2013, 19:10
Post #165


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




Mai curand decat credem examenul medical o sa fie istorie, poate chiar permisul de conducere. Si orbii vor merge cu automobilul. Dovada este mai jos :
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=cdgQpa1pUUE


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 17 Jan 2013, 22:31
Post #166


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Marius 77 @ 17 Jan 2013, 02:21)
Esti sigur ? Din celelalte postari reiese altceva. Oricum, bine ai revenit in discutie, e topicul deschis de tine.
*


Vezi, iar presupui. Una este să-ți placă salata și alta este să-ți impună cineva abuziv să mănânci salată. Așa cum ți-am spus, într-o țară ca Marea Britanie, nu există așa ceva. Poate reflectezi la asta. Și, eventual, aduci un argument pentru care o vizită la ortoped te face un șofer mai bun. Și pentru cum vizita la ginecolog le ajută pe femei să facă mai puține accidente.

Singurul lucru care poate influența cât de cât actul de a conduce este acuitatea vizuală. Care poate fi verificată și de domnul agent care îți eliberează permisul punându-te să citești 2 rânduri pe un panou.


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jan 2013, 11:18
Post #167


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ortopedul verifica daca un eventual handicap locomotor poate impieta asupra capacitatii de conducere.
Afectiunile cardio-vasculare sau cele de insuficienta renala pot prezenta un pericol la volan.
Afectiunile neurologice la fel (inchipuieti un epileptic in crize mergand pe autostrada sau prin aglomeratia din oras)
Examenul psihologic trebuie sa constate daca cetatenaul nu are tulburari mintale (retard, probleme comportamentale).
De asemenea ar trbui in urma examenuli sa se constate daca are sau nu dependenta (de alcool, de droguri)
Inc e priveste auzul, cred ca nu e cazul sa detaliez.

Astfel, chiar daca oftalmologicul e cel mai important, nici celelalte nu sunt apa de ploaie. Unele pot elimina pericole reale de pe strada.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 18 Jan 2013, 11:36
Post #168


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Auzul…Dacă circulă și au sisteme audio date la un volum ce acoperă cu mult sunetul ambiental (mașinile alea de le zbârnâie suprafața vitrată sau chiar caroseria), e ca și cum nu ar fi…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jan 2013, 11:44
Post #169


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Am citit in directiva 126 din 2006:
QUOTE
Statele membre ar trebui să poată impune examene medicale ca o garanție a respectării normelor minime de aptitudini fizice și mentale pentru conducerea altor autovehicule. Din motive de transparență, aceste examene trebuie să coincidă cu o reînnoire a permiselor de conducere și, în consecință, ar trebui determinate prin durata de valabilitate a permisului.

QUOTE
Statele membre pot impune, la reînnoirea permiselor de conducere din categoriile AM, A, A1, A2, B, B1 și BE, o examinare care aplică normele minime privind aptitudinile fizice și mentale pentru conducere prevăzute în anexa III

E, si niste prevederi interesante:
QUOTE
Statele membre pot limita perioada de valabilitate administrativă prevăzută la alineatul (2) a permiselor de conducere eliberate șoferilor începători pentru orice categorie, în vederea aplicării unor măsuri specifice pentru acești conducători auto, în scopul îmbunătățirii siguranței rutiere.


Sa aseptam cu interes o reexaminare la incepatori?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 18 Jan 2013, 11:56
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(zaboss @ 17 Jan 2013, 22:31)
Așa cum ți-am spus, într-o țară ca Marea Britanie, nu există așa ceva. Poate reflectezi la asta. Și, eventual, aduci un argument pentru care o vizită la ortoped te face un șofer mai bun. Și pentru cum vizita la ginecolog le ajută pe femei să facă mai puține accidente.

Singurul lucru care poate influența cât de cât actul de a conduce este acuitatea vizuală. Care poate fi verificată și de domnul agent care îți eliberează permisul punându-te să citești 2 rânduri pe un panou.


1) Nu stiu de ce ai impresia ca tot ce se intampla in Marea Britanie este un lucru bun.

2) Examenul ortopedic cauta sa determine prezenta unor afectiuni sau anormalitati ale aparatului locomotor care fac periculoasa conducerea unui autovehicul. Te invit sa reflectezi la cat de bun sofer este un batran anchilozat sau un om care sufera de paralizie (partiala, ca daca e totala, adio condus).

3) Afectiunile ginecologice care contraindica sofatul se refera la menometroragii repetate care conduc la anemie posthemoragica severa. Anemiile posthemoragice se caracterizeaza prin scaderea masiva a numarului de hematii si a cantitatii de hemoglobina. O forma grava a anemiei este insotita de soc sau colaps cardiovascular.

4) Te-ai gandit mult pana sa iti vina in minte ideea cu politistul care ar trebui sa faca controlul oftalmologic ? Ce calificare are un agent, cu capul mai gol decat o minge de fotbal, pentru a te evalua din punct de vedere medical ? Daca un astfel de "expert oftalmolog" ar decide ca e cazul sa ramai fara permis, ce parere ai avea ? Urmeaza sa propui ca, la accidentele grave tot ei sa opereze pe loc victimele, si, la sosirea Smurd-ului, pacientii sa fie transportati la spital doar pentru recuperare.
Ti-am spus la inceputul discutilor noastre ca gandesti prea superficial.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 18 Jan 2013, 13:32
Post #171


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




In California singura treaba cu medicina in relatia cu permisul auto e la oftalmolog (medic, nu politist happy.gif ).


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 18 Jan 2013, 13:56
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




In Germania pana acuma permisul nu expira. Cele eliberate dupa 19 ian, vor expira la 15 ani, si la reinnoire se cere doar poza actualizata. Cele existente fara data de expirare trebuie preschimbate cu cele noi in termen de 20 de ani.

Se cere examinare medicala periodica doar pentru profesionisti (soferi taxi de ex), autobuze, camioane, etc


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jan 2013, 14:31
Post #173


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai directiva OBLIGA la examen pentru profesionisti.
De asemenea directiva spune ca tarile POT sa faca 15 ani in loc de 10 perioada de reinnoire.
Directiva RECOMANDA examenul medical la reinnoire.

Noi am luat recomandarile si le-am facut obligatorii, nemtii au luat cele mai laxe prevederi din directiva si le-au aplicat.
Depinde de la tara la tara. Insa mie mi se pare mai ok cum e la noi decat la nemti.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 18 Jan 2013, 14:35
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
1) Nu stiu de ce ai impresia ca tot ce se intampla in Marea Britanie este un lucru bun.
*


Să înțeleg că pentru tine România este model de bună guvernare și Marea Britanie nu. Good to know. Coreea de Nord ai încercat?

QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
2) Examenul ortopedic cauta sa determine prezenta unor afectiuni sau anormalitati ale aparatului locomotor care fac periculoasa conducerea unui autovehicul. Te invit sa reflectezi la cat de bun sofer este un batran anchilozat sau un om care sufera de paralizie (partiala, ca daca e totala, adio condus).
*


Și câți bătrâni anchilozați sau oameni suferind de paralizie care conduc mașini cunoști? Cam câți există în realitate pe drumurile publice? Cumva mai mult de 0,00000000001%? Ți se pare relevant ca pentru o minoritate să fie pusă toată lumea pe drumuri?

QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
3) Afectiunile ginecologice care contraindica sofatul se refera la menometroragii repetate care conduc la anemie posthemoragica severa. Anemiile posthemoragice se caracterizeaza prin scaderea masiva a numarului de hematii si a cantitatii de hemoglobina. O forma grava a anemiei este insotita de soc sau colaps cardiovascular.
*


Oau. Cam care ar fi șansele ca o femei să sufere de așa ceva, comparativ cu șansele de a nu ști să facă o parcare laterală, de exemplu?

QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
4) Te-ai gandit mult pana sa iti vina in minte ideea cu politistul care ar trebui sa faca controlul oftalmologic ? Ce calificare are un agent, cu capul mai gol decat o minge de fotbal, pentru a te evalua din punct de vedere medical ? Daca un astfel de "expert oftalmolog" ar decide ca e cazul sa ramai fara permis, ce parere ai avea ?
*


În țara aceea despre care ai tu o părere proastă, așa începe examenul de permis. Polițistul (sau ce este el acolo) te pune să citești o plăcuță de înmatriculare de la distanța de 20 de metri. E simplu și nu trebuie cine știe ce comptențe speciale să verifici dacă a citit corect sau nu.
QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
Urmeaza sa propui ca, la accidentele grave tot ei sa opereze pe loc victimele, si, la sosirea Smurd-ului, pacientii sa fie transportati la spital doar pentru recuperare.
*


Vanessa, tu ești? Vezi că te caută Oana Zăvoranu să-i mai ghicești o dată.

QUOTE(Marius 77 @ 18 Jan 2013, 12:56)
Ti-am spus la inceputul discutilor noastre ca gandesti prea superficial.
*


Nu mi-ai zis, dar consider că mi-ai spus acum. Defectul tău este că presupui cam multe fără a avea o bază reală pentru a argumenta. Această exameninare medicală, care nu prea există în alte părți, provine din mentalitatea de tip totalitar a statului român prin care cetățeanul este considerat vinovat și el trebuie să aducă dovada că nu este. În alte țări, cu guvernare recunoscut mai proastă decât a noastră, ca Marea Britanie, Germania, SUA etc., cetățeanul este considerat nevinovat, fiind sarcina statului să demonstreze contrariul.

Ceea ce mă deranjează pe mine, și tu te faci că nu înțelegi, este ideea că statul român ne consideră pe toți niște orbi, surzi, eliptici, oligofreni, whatever, astfel încât pentru a beneficia de dreptul de a conduce automobile trebuie să dovedim noi contrariul. Cu ce ajută asta la siguranța circulației?* Cu exact nimic. În mod real, cine știe că are probleme, fie nu conduce, fie are mijloace pentru a obține dovada că este apt, astfel că singurul lucru care se întâmplă este punerea oamenilor obișnuiți pe drumuri.

Ca să nu mai vorbim de faptul că în momentul de față statul are o bază de date cu pretațiile medicale ale fiecărui cetățean, deci își poate scoate singur informațiile, fără a mai pune oamenii pe drumuri. Nu este mare lucru să se obțină o listă de CNP cu riscuri medicale și atunci când persoanele respective se prezintă pentru permis să fie rugate să facă niște teste.


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 18 Jan 2013, 14:38
Post #175


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Permisul de conducere nu este un drept, deci comparatia cu sistemul judiciar e total pe langa, din seria "sa ne faca primaria parcari si pe urma sa ridice masinile parcate aiurea".

Ha ha, pai astia nu stiu excat cati suntem in tara daramite ce boli avem radmasa.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 18 Jan 2013, 14:53
Post #176


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Marius77)
1) Nu stiu de ce ai impresia ca tot ce se intampla in Marea Britanie este un lucru bun.


QUOTE(zaboss @ 18 Jan 2013, 14:35)
Să înțeleg că pentru tine România este model de bună guvernare și Marea Britanie nu. Good to know. Coreea de Nord ai încercat?
*



Tu ori n-ai inteles ce-a zis, ori cauti motiv de scandal.

QUOTE(zaboss @ 18 Jan 2013, 14:35)
În mod real, cine știe că are probleme, fie nu conduce, fie are mijloace pentru a obține dovada că este apt, astfel că singurul lucru care se întâmplă este punerea oamenilor obișnuiți pe drumuri.
*



In mod real, cine stie ca n-ar trebui sa conduca noaptea pentru ca nu vede, isi pune becuri de o suta de watti sau "gzenoane".


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 18 Jan 2013, 14:56
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(klaus @ 18 Jan 2013, 11:18)
Ortopedul verifica daca un eventual handicap locomotor poate impieta asupra capacitatii de conducere.
Afectiunile cardio-vasculare sau cele  de insuficienta renala pot prezenta un pericol la volan.
Afectiunile neurologice la fel (inchipuieti un epileptic in crize mergand pe autostrada sau prin aglomeratia din oras)
Examenul psihologic trebuie sa constate daca cetatenaul nu are tulburari mintale (retard, probleme comportamentale).
De asemenea ar trbui in urma examenuli sa se constate daca are sau nu dependenta (de alcool, de droguri)
Inc e priveste auzul, cred ca nu e cazul sa detaliez.

Astfel, chiar daca oftalmologicul e cel mai important, nici celelalte nu sunt apa de ploaie. Unele pot elimina pericole reale de pe strada.
*


Cu auzul am trait o faza interesanta. La recrutare, insirati vreo 10-15 in pielea goala in fata unor doctorite (ca nu stiu ce se intampla daca ar fi pus doctori), intreaba una mai in soapta, parca special: auziti bine? Imediat s-a auzit un "poftim?". laugh.gif

In ceea ce priveste vizita medicala, in 2020, cand imi expira permisul, vii cu mine sa vezi cat dureaza sa obtin fisa cu toate parafele? wink.gif
Ma rog, poate se dau romanii pe brazda pana atunci. laugh.gif

Vor face vizita medicala pe bune doar aia sanatosi tun si care nu sufera de vreo boala din pricina careia ar putea ramane fara permis si care n-au chef sa bage mana-n buzunar pentru spaga. In rest, in marea majoritate, unul n-o sa se vada cu doctorul fata-n fata.
Daca vreti, maine va trimit la cineva care va pensioneaza pe caz de boala si voi va entuziasmati ca n-o sa mai conduca aia care n-au dreptul legal.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei C.
post 18 Jan 2013, 16:20
Post #178


Utilizator de diacritice


Group: Members
Posts: 87
Joined: 19 January 10
From: Timișoara




QUOTE(mih_mlv @ 14 Nov 2012, 22:24)
Valentin22 si cine crezi ca face pe bune controlul medical?
*

Nu știu cine crede Valentin dar eu l-am făcut pe bune.

Dacă știi pe cineva care nu l-a făcut pe bune și are carnet, te rog să îl denunți la cea mai apropiată secție de poliție (chiar dacă ești tu) și pe el și pe cel care i-a făcut controlul. Poate cu următoarea ocazie îi (îți) organizați (organizezi) un flagrant. Nu cred că se supără dacă statistica arată ca au prins 2 infractori în plus.

18 Jan 2013, 17:25:
Acum am citit și mesajul lui Victoraș. Aș vrea să trimiți un polițist sub acoperire la acel cineva. Din cauza persoanelor ca respectivul trebuie să se streseze/chinuie oamenii care sunt îndreptățiți să o primească. Știu ce vorbesc.

This post has been edited by Andrei C.: 18 Jan 2013, 16:25


--------------------
Dacia Logan 1.2 16V Laureate, 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 18 Jan 2013, 18:06
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Am sunat. Au zis ca trimit echipajul.
Oricum, nu cred ca are politia efective pentru toti coruptii din sistemul public.

De cand ma stiu eu, n-am auzit pe cineva sa faca vizita medicala pe bune. Macar si pentru ca pierdea prea mult timp, nu pentru ca s-ar fi ferit de ceva. Stat la coada, nu stiu cate cabinete, se duce o zi ca popa. Omu' prefera sa dea ceva si sa termine in 30 de minute.
Imi mentin parerea ca n-o sa scada rata accidentelor nci macar cu 0,001% in urma acestei masuri.
Aaaa, ca nu-i mai lasa pe distrusi cu paraitorile pe strada, aia da. Da vizita medicala e vax. Ca sa fie buna de ceva trebuie umblat intai la coruptia din spitale.

PS. Io am luat vizita medicala cu un buchet de flori dat la SMC. Ai poza mea in profil si data nasterii, stii unde am dat buchetul, trimite politia.

This post has been edited by Victoras2001: 18 Jan 2013, 18:14


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius 77
post 18 Jan 2013, 21:17
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 30 September 12




QUOTE(zaboss @ 18 Jan 2013, 14:35)
Ceea ce mă deranjează pe mine, și tu te faci că nu înțelegi, este ideea că statul român ne consideră pe toți niște orbi, surzi, eliptici, oligofreni, whatever, astfel încât pentru a beneficia de dreptul de a conduce automobile trebuie să dovedim noi contrariul. Cu ce ajuta asta la siguranta circulatiei? Cu exact nimic.


Adevaratul scop al statului roman este de a stoarce cat mai multi bani de la populatie, pentru buget. Faptul ca vom beneficia de oarecare avantaje in urma acestei fise medicale este mai mult un efect secundar decat o intentie reala a guvernului de a-si proteja cetatenii. Aceste lucruri sint cunoscute de catre toata lumea dar asta nu inseamna ca examenul medical nu isi va dovedi eficienta de-a lungul timpului.
Insa, nu vom sti niciodata adevaratul aport adus de aceasta fisa medicala in prevenirea accidentelor, asa cum, de exemplu, nu vom sti niciodata cate boli am evitat spalandu-ne pe maini inainte de fiecare masa.


Am scris intr-un post recent ca topicul acesta isi va pierde pe deplin rostul pe data de 19 ianuarie, data la care intra in vigoare noua legislatie. Daca tot ceea ce am discutat pana acum a fost de dragul conversatiei, de acum inainte, legea va fi pusa in aplicare iar restul discutilor vor fi doar cancan.
In ceea ce ma priveste, consider ca a venit momentul sa "trag cortina" peste subiectul acestui topic, dar, nu inainte de a mai spune inca un lucru celor care s-au declarat impotriva acestui examen medical.
Adevaratul lor "argument" dar pe care, desigur, nu la mentionat nimeni, este lipsa de umanitate. Au tot repetat aici ca cei care mor in urma accidentelor auto provocate de cauze medicale sint foarte putini si nu conteaza. Un fel de "da-i dracu ca oricum nu sint multi".
Acestia sint oamenii carora le pasa doar de ei, doar ce se intampla lor in particular are importanta, nedorind sa participe cu nimic pentru ai ajuta pe alti semeni.
Oameni individualisti care se mint zilnic ca sint smecheri (dand spaga oriunde este necesar), ca ii invart pe altii pe degete, ca pot cumpara suflete.
Oameni care traiesc in non-umanitatea lor mizera, cu speranta ca banul ii face mai destepti, mai capabili si mai onorabili.
Este necesar sa privim cu atentie in jurul nostru, la lumea pe care am construit-o, sa constientizam gravitatea existentei, sa privim in noi insine, sa ne recunoastem greselile si sa ne asumam raspunderile.
Multumiti-le celor care va ajuta din cand in cand sa va mai scoateti capul din nori.


--------------------
Dacia Logan 2006 Prestige 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 22:04
Forum Renault