DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> logan pe motorina, 9000 full

Dic
post 3 Sep 2005, 01:44
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Motorul 1.5dCi 65CP este un motor economic pentru Logan, iar departamentul de marketing s-a gandit bine sa fie doar de 65CP in loc de 80CP pentru ca ar fi concurat puternic (si poate chiar elimina) motorizarea de 1.6 90CP.

Pentru cine cumpara in rate o masina de 7500 Euro nu cred ca ar fi fost o problema foarte mare sa dea 9000 Euro pentru o motorizare diesel, diferenta de bani amortizandu-se din consum in cca 3-4 ani. Practic se plateste mai mult la rata, dar mai putin la carburant si in primii 4 ani suma cheltuita pe luna ar fi fost cam aceeasi (rate+carburant); cand se termina ultima rata de plata intri in economii.

Intre 1.5dCi 80CP si 1.6 90CP nu ar fi fost diferenta mare la demaraj. Consumul mai mic si cuplul motor erau impotriva unei viteze de varf mai mare. Iar la castig iesea clar 1.5dCi 80CP.

Una este sa ai un consum de 9% in oras si alta un consum de 6%. La 10.000km se plateste 900Euro pentru benzina si 570Euro pe motorina (am luat 1 Euro litrul de benzina si 0.95 Euro litrul de motorina). La 40.000km se economisesc 1320 Euro aproximativ diferenta intre dCi si 1.6MPI.

Cum se aud zvonuri (va fi si realitate poate) ca se va lansa 1.6 16V de 100-105CP, daca ar fi scos 1.5dCi 80CP era condamnata versiunea pe benzina de 90CP. Nu o mai cumpara nimeni (cine voia performata ar fi ales 1.6 16V), ori interesul este sa se faca cat mai multe modele cu o anumita motorizare pentru a se reduce din cheltuielile de dezvoltare/implementare ale acelui tip de motorizari.

This post has been edited by Dic: 3 Sep 2005, 01:58


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 3 Sep 2005, 02:28
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




1.5 dci 80cp are aceeasi viteza maxima ca si 1.6 8v. Deci acesta din urma ar fi neutralizat complet de aparitia dci-ului de 80 cai.



--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 3 Sep 2005, 10:31
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 2 Sep 2005, 19:55)
Eu as intreba altceva: este meganul ala euro 3?
*


Megane 1 este Euro 2


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 3 Sep 2005, 11:21
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
1.5 dci 80cp are aceeasi viteza maxima ca si 1.6 8v. Deci acesta din urma ar fi neutralizat complet de aparitia dci-ului de 80 cai.


Pe ce masina? Pe Logan???? Pe Megane? Pe care naibii masina sint puse motoarele astea ca sa faci afirmatia asta???? mad.gif


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Sep 2005, 11:22
Post #65


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pt. andreic: Aici e buba la logan, pe care lumea nu o intelege. Motorul de pe Logan este foarte ASEMANATOR cu cel de pe megane 1, dar nu sunt aceleasi dpdv performante.
Au alte setari de UCE injectie pentru EURO 3 pe logan (mai putina injectie de benzina), plus oarece modificari pe la motor fizic.
Este normal ca motorul de pe Megane 1, in situatia data, sa fie maidinamic decat cel de pe Logan.
Iar cutia de pe logan are aceleasi rapoarte cu cea de pe DSN si SLZ, unde lumea nu prea s-a plans rapoartele cutiei. Dar o combinatie cu roti mai mari si motor mai puturos, e normal sa apara imrpesia de puturosenie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 4 Sep 2005, 07:53
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




impresii la cald acum nu ma omorati ca daca am fost mintit va mint si eu...dar cineva care a condus Loganul diesel 1.5 dCi 65CP se jura ca e fasneata...mama ce as vrea sa fie asa...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 4 Sep 2005, 10:25
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Perfect de acord cu tine klaus.
In alta ordine de idei , am fost la Adras sa intreb de 1,5 dci cand apare , chestii din astea, si baietii de acolo mi-au spus intre altele ca masina este foarte fasneata si se tine bine dupa 1,6 dar ca cica face revizii din 10 mii in 10 mii.

This post has been edited by andreic: 4 Sep 2005, 10:29


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 4 Sep 2005, 10:27
Post #68


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Eu am mers si cu Logan 1.4, si cu 1.6 si am Solenza! Pot spune ca masinile se comporta asemanator! Sincer, nu vad de unde atata ura pt 1.4 .. Se simte o diferenta, dar nu cred ca este atat de puturos! E adevarat insa, din cauza formei, cred, Solenza porneste mai rapid si se infinge mai tare in drum!

Acum cred ca 1.5DCI o sa fie un motor reusit pe Logan! O spun pt ca am simtit cum se misca un Clio! NU am condus, dar cuplul acela care aparea la schimbarea vitezelor facea ca masina sa iti dea impresia ca e impinsa de la spate si ca nu se forteaza sa demareze!
Cu alte cuvinte, puterea masinii era suficienta! Cum urca un pic in ture, deja parca era gatuita (e diesel) !
Ma retrag spunand ca Logan 1.5 dCI va fi o masina reusita 100%, atat in ceea ce priveste puterea, cat, in principal, consumul! Poate unii dintre noi sutem suparati pe 8, 8.5% cu 6% (atat ia Slz mea..) NU mai spun ca unii ar fi multumiti chiar si cu atat! Sincer, preturile au crescut PREA MULT!

This post has been edited by Adrian_Solenza: 4 Sep 2005, 10:27


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Sep 2005, 11:13
Post #69


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu am zis acu' o luna si ceva, dar nu prea s-a dat atentie afirmatiei mele: se zvoneste ca 1.5 dci-ul ala este destul de dinamic pe logan, chiar mai dinamic decat s-ar fi asteptat lumea...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 4 Sep 2005, 12:22
Post #70


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Mai Klaus, tu vrei sa ma convingi sa ma las de C4 si sa imi iau dCI? Ma tenteaza la 9000 Full... Mai iau eu niste roti pe 17... Hmmm...
Astept sa simt cum merge smile.gif .. Cine stie..


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 4 Sep 2005, 12:45
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Ia-ti C4 laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2005, 13:05
Post #72


-


Group: Members
Posts: 22.704
Joined: 19 April 05
From: Romania




1.5dCi-ul o sa aiba probabil 15-16 sec 0-100km, cu o viteza maxima 150-160km/h


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 4 Sep 2005, 13:39
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Intradevar , fata de 1.4 MPI , 1.5 dCi 65cp va fi mai fasneata dar doar pana pe la 60-65 la ora. 1.4 MPI face suta in 13 sec , iar dCi-ul o va face cum a zis IRONIK in cam 15 sec. Intre 70 la ora si 100 la ora , MPI-ul de 1.4 va fi cam cu 2 secunde mai rapid decat dCi-ul.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 4 Sep 2005, 14:51
Post #74


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Nu cred ca 1.5dci poate fi mai puternic chiar si pana la 70 , decat 1.4mpi. Sincer Oricum vom trai si vom vedea .


This post has been edited by big2003: 4 Sep 2005, 15:01


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 4 Sep 2005, 15:17
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Nu pt ca ar fi mai puternic , ci datorita cuplului wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2005, 15:24
Post #76


-


Group: Members
Posts: 22.704
Joined: 19 April 05
From: Romania




1.5dCi are 160 Nm la 2000 rpm fata de 112 Nm (1.4MPI) si 128 Nm (1.6MPI).


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 4 Sep 2005, 16:37
Post #77


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(AND @ 4 Sep 2005, 14:39)
Intradevar , fata de 1.4 MPI , 1.5 dCi 65cp va fi mai fasneata dar doar pana pe la 60-65 la ora. 1.4 MPI face suta in 13 sec , iar dCi-ul o va face cum a zis IRONIK in cam 15 sec. Intre 70 la ora si 100 la ora , MPI-ul de 1.4 va fi cam cu 2 secunde mai rapid decat dCi-ul.
*



Ma scuzati..dar imi faceti dovada ca nu ati mers cu un diesel in viata vietilor voastre...
Cum sa va explic...dieselurile sunt MULT MULT mai lente la viteza mica!
Deci pana la 70 km/h o sa fie mai lent...
DUPA AIA cresc in viteza mai repede datorita cuplului mai mare!
Asa ca va rog frumos sa nu aberati pe teme necunoscute!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 4 Sep 2005, 20:37
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Singurele diesel-uri de generatie "mai noua" cu care am mers au fost 1.7 DTI 80cp si 1.6 HDi 90cp. Masinile au atins cuplul maxim la o turatie mica ergo au tasnit mult mai repede la o viteza de 60-70 la ora decat o benzinara , care recupereaza eventual suta in mai putine secunde..depinde de motor/greutate/CV.

asarban ..correct me if I'm wrong , dar daca dCi-ul de 65cp o sa fie mai lent pana in 70 la ora , mai sus de atat nu are nici o sansa cu un 1.4 MPI. E o diferenta de 10 cai pe care diesel-ul nu o recupereaza decat prin cuplu , decat la demaraj .

Objection? tongue.gif

This post has been edited by AND: 4 Sep 2005, 20:40


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flores
post 5 Sep 2005, 11:39
Post #79


ALIEN


Group: Members
Posts: 372
Joined: 24 March 05
From: behind enemy lines




Stie cineva daca motorul diesel va fi exact ca cel de pe Clio sa va fi cu "mici imbunatatiri" prin chiuloasa din considerente de costuri?!


--------------------
Opel Zafira 1.9CDTI- Dacia Logan Laureate 1.6
Mio C230
If it has tits or wheels it will give you problems !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carosa
post 5 Sep 2005, 12:35
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 July 05




NEWS!
azi la ora 12 30 p.m. am fost la adras sa ma interesez de logan diesel.
vor fi 3 modele : ambiance , preference si laureat. ambition cu abs nu va fi , cel putin asa curand.
inscrieri pt diesel incepand cu 9 septembrie pt modelele fara a.c.
pt a.c. nu se stie inca deoarece nu a fost omologat modelul pe plan european ( noiembrie cel mai sigur).
singurul pret care ma interesat a fost laureat diesel (cu A.C.) , pret final 8650 eu fara culoare metalizata. motor de clio 1,5 dci , 65 cai. tipu ma asigurat ca nu va fi penalizata performanta fata de clio diesel , asa cum sa intamplat cu motoarele pe benzina. chiar a fost la pitesti in teste si a fost incantat ( ma rog , este si putina publicitate).

This post has been edited by carosa: 5 Sep 2005, 12:38


--------------------
am schimbat-o cu alta - marca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 5 Sep 2005, 12:38
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Si-am zis ca nu mai ma offtopichez p-aici, da' nu ma pot abtine.

Dieselurile trag mai bine decat benzinarele in orice treapta de viteza DAR la o anumita turatie, mult mai mica. Nu cred ca e vorba de 0-70 km/h, nu la masini de o tona.
A, poate la Octavia ca are are peste 1200 de kile, un motor mare (1.9 litri), si in prima faza greutatea isi spune cuvantul iar dupa aceea nu mai conteaza motorul facand restul.

La LGN nu cred ca poate fi vorba de vreo pretentie ca dieselul de 65 de cai sa fie mai sportiv decat banzinara 1.4 de 75 de cai pentru accelerarea pana la 100 km/h. Poate daca se monteaza o cutie de viteze cu trepte foarte scurte, putin probabil ca si asa au gandit cutiile de dracii le-a gasit. Cica sa fie mai economice, aiurea.
Asta implica si schimbarea treptelor de viteza acolo unde este nevoie pentru randament maxim. Adica la benzina undeva la 6000.
Si am vaga idee ca dieselul nu poate ajunge in treapta a III-a la 100 km/h, ceea ce ar insemna inca o treapta in plus la accelerarea de la 0 la 100.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 5 Sep 2005, 14:56
Post #82


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Ufff, iar incepem. Bai Marius, spune-mi si mie cine isi tine masina la 6000 de ture in mod normal, cand se duce dimineata la servici sau pleaca cu nevasta la film? Ce naiba mai baieti, o tot dati cu performantele din carte, cu cate secunde face suta ca asa scrie in brosura, etc. Dar nu tineti cont ca alea nu sunt niciodata conditiile normale de trafic. Fac pariu ca 90% dintre posesorii de Logan isi tin masina 99% din timp undeva intre 2000 si 3000 de ture. Turatie la care masina nu are nici pe departe performantele din brosura. Pe cand dieselul da. La 2000 de ture te bucuri de o acceleratie buna, pe cand la benzina nu. Si majoritatea pe aici isi tin turatia masinii la drum normal, in oras. In concluzie, eu unul nu m-as uita atunci cand imi cumpar masina la cum s-ar comporta daca as face liniute, ci la cum se comporta la mersul normal, ca doar d-aia o cumpar, sa ma deplasez, nu sa particip la concursuri.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 5 Sep 2005, 15:21
Post #83


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(ashu @ 5 Sep 2005, 14:56)
  In concluzie, eu unul nu m-as uita atunci cand imi cumpar masina la cum s-ar comporta daca as face liniute, ci la cum se comporta la mersul normal, ca doar d-aia o cumpar, sa ma deplasez, nu sa particip la concursuri.
*


Rog toti userii tentati de polemici inutile sa tipareasca citatul de mai sus cu litere mari si sa si-l lipeasca undeva pe monitor pentru a fi mereu la vedere. Multumesc! smile.gif


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Sep 2005, 15:29
Post #84


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Io cred ca discutia asta se va termina cand nu or mai fi berbeci pe topic...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 5 Sep 2005, 15:48
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Eu, recunosc, sunt mare fan al motoarelor alimentate cu benzina. De aici si vehementa mea in cele afirmate mai sus. Stiu ca nu era locul potrivit dar m-a luat valul. smile.gif
Asadar, sunt total de acord cu ceea ce a spus ashu. Fiecare sa-si cumpere ce masina i se potriveste cel mai bine si s-o foloseasca cum vrea.
Inca o data scuze pentru offtopic. Amin. popa.gif


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 5 Sep 2005, 18:28
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Si daca tot (nu) veni vorba ... are cineva idee daca or sa fie disponibile la test-drive dci-urile astea pe 8 sau pe 9 ?
Nu de alta da' as vrea sa vad si eu cum se simte masina asa la mers normal prin oras.

This post has been edited by JORJ: 5 Sep 2005, 18:28


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Sep 2005, 18:31
Post #87


-


Group: Members
Posts: 22.704
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(JORJ @ 5 Sep 2005, 19:28)
Si daca tot (nu) veni vorba ... are cineva idee daca or sa fie disponibile la test-drive dci-urile astea pe 8 sau pe 9 ?
Nu de alta da' as vrea sa vad si eu cum se simte masina asa la mers normal prin oras.
*



Pe 8 sept este lansarea oficiala. tu vei putea conduce un dCi la porti deschise . . . .


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leinad
post 5 Sep 2005, 19:55
Post #88


Membru dacionist


Group: Members
Posts: 395
Joined: 17 March 05
From: Constanța




cateva considerente despre diesel se pot gasi la

http://www.baniinostri.ro/auto/auto_sfaturi.php?ContentID=23


--------------------
Logan Preferance 75 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 5 Sep 2005, 19:58
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
poate tu....
ca eu imi cumpar masina ca sa merg cu ea la concursuri...si in mers normal schimb la 6500  si cand sunt nervos la 8000-8500
asa ca gata...

QUOTE
mie imi plac motoarele pe benzina....insa alea cu T in capat
si mai ales 1.8T de la VAG...


Mai fratilor, sintem la un topic de Logan diesel sau la circiuma? sau la spitalul 9?

This post has been edited by laur: 5 Sep 2005, 19:59


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 5 Sep 2005, 20:16
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Sa mai spuna cineva ca loganistii o iau razna! biggrin.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 19:40
Forum Renault