logan pe motorina, 9000 full
![]() ![]() ![]() |
logan pe motorina, 9000 full
Dic |
![]()
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|||
AND |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
1.5 dci 80cp are aceeasi viteza maxima ca si 1.6 8v. Deci acesta din urma ar fi neutralizat complet de aparitia dci-ului de 80 cai.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
andreic |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6 mpi
- B-xx-yyy
|
|
laur |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE 1.5 dci 80cp are aceeasi viteza maxima ca si 1.6 8v. Deci acesta din urma ar fi neutralizat complet de aparitia dci-ului de 80 cai. Pe ce masina? Pe Logan???? Pe Megane? Pe care naibii masina sint puse motoarele astea ca sa faci afirmatia asta???? ![]() |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
klaus |
![]()
Post
#65
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. andreic: Aici e buba la logan, pe care lumea nu o intelege. Motorul de pe Logan este foarte ASEMANATOR cu cel de pe megane 1, dar nu sunt aceleasi dpdv performante.
Au alte setari de UCE injectie pentru EURO 3 pe logan (mai putina injectie de benzina), plus oarece modificari pe la motor fizic. Este normal ca motorul de pe Megane 1, in situatia data, sa fie maidinamic decat cel de pe Logan. Iar cutia de pe logan are aceleasi rapoarte cu cea de pe DSN si SLZ, unde lumea nu prea s-a plans rapoartele cutiei. Dar o combinatie cu roti mai mari si motor mai puturos, e normal sa apara imrpesia de puturosenie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
asybo2002 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
impresii la cald acum nu ma omorati ca daca am fost mintit va mint si eu...dar cineva care a condus Loganul diesel 1.5 dCi 65CP se jura ca e fasneata...mama ce as vrea sa fie asa...
|
--------------------
DACIA
Duster 4x4, 1.5 dCi
2010 Laureate
- B "Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
|
|
andreic |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Perfect de acord cu tine klaus.
In alta ordine de idei , am fost la Adras sa intreb de 1,5 dci cand apare , chestii din astea, si baietii de acolo mi-au spus intre altele ca masina este foarte fasneata si se tine bine dupa 1,6 dar ca cica face revizii din 10 mii in 10 mii. This post has been edited by andreic: 4 Sep 2005, 10:29 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6 mpi
- B-xx-yyy
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#68
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Eu am mers si cu Logan 1.4, si cu 1.6 si am Solenza! Pot spune ca masinile se comporta asemanator! Sincer, nu vad de unde atata ura pt 1.4 .. Se simte o diferenta, dar nu cred ca este atat de puturos! E adevarat insa, din cauza formei, cred, Solenza porneste mai rapid si se infinge mai tare in drum!
Acum cred ca 1.5DCI o sa fie un motor reusit pe Logan! O spun pt ca am simtit cum se misca un Clio! NU am condus, dar cuplul acela care aparea la schimbarea vitezelor facea ca masina sa iti dea impresia ca e impinsa de la spate si ca nu se forteaza sa demareze! Cu alte cuvinte, puterea masinii era suficienta! Cum urca un pic in ture, deja parca era gatuita (e diesel) ! Ma retrag spunand ca Logan 1.5 dCI va fi o masina reusita 100%, atat in ceea ce priveste puterea, cat, in principal, consumul! Poate unii dintre noi sutem suparati pe 8, 8.5% cu 6% (atat ia Slz mea..) NU mai spun ca unii ar fi multumiti chiar si cu atat! Sincer, preturile au crescut PREA MULT! This post has been edited by Adrian_Solenza: 4 Sep 2005, 10:27 |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
klaus |
![]()
Post
#69
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am zis acu' o luna si ceva, dar nu prea s-a dat atentie afirmatiei mele: se zvoneste ca 1.5 dci-ul ala este destul de dinamic pe logan, chiar mai dinamic decat s-ar fi asteptat lumea...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#70
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Mai Klaus, tu vrei sa ma convingi sa ma las de C4 si sa imi iau dCI? Ma tenteaza la 9000 Full... Mai iau eu niste roti pe 17... Hmmm...
Astept sa simt cum merge ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
AND |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ia-ti C4
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#72
|
![]() - Group: Members Posts: 22.704 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
1.5dCi-ul o sa aiba probabil 15-16 sec 0-100km, cu o viteza maxima 150-160km/h
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AND |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Intradevar , fata de 1.4 MPI , 1.5 dCi 65cp va fi mai fasneata dar doar pana pe la 60-65 la ora. 1.4 MPI face suta in 13 sec , iar dCi-ul o va face cum a zis IRONIK in cam 15 sec. Intre 70 la ora si 100 la ora , MPI-ul de 1.4 va fi cam cu 2 secunde mai rapid decat dCi-ul.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#74
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Nu cred ca 1.5dci poate fi mai puternic chiar si pana la 70 , decat 1.4mpi. Sincer Oricum vom trai si vom vedea .
This post has been edited by big2003: 4 Sep 2005, 15:01 |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
AND |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu pt ca ar fi mai puternic , ci datorita cuplului
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#76
|
![]() - Group: Members Posts: 22.704 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
1.5dCi are 160 Nm la 2000 rpm fata de 112 Nm (1.4MPI) si 128 Nm (1.6MPI).
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
asarban |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(AND @ 4 Sep 2005, 14:39) Intradevar , fata de 1.4 MPI , 1.5 dCi 65cp va fi mai fasneata dar doar pana pe la 60-65 la ora. 1.4 MPI face suta in 13 sec , iar dCi-ul o va face cum a zis IRONIK in cam 15 sec. Intre 70 la ora si 100 la ora , MPI-ul de 1.4 va fi cam cu 2 secunde mai rapid decat dCi-ul. Ma scuzati..dar imi faceti dovada ca nu ati mers cu un diesel in viata vietilor voastre... Cum sa va explic...dieselurile sunt MULT MULT mai lente la viteza mica! Deci pana la 70 km/h o sa fie mai lent... DUPA AIA cresc in viteza mai repede datorita cuplului mai mare! Asa ca va rog frumos sa nu aberati pe teme necunoscute! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
AND |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Singurele diesel-uri de generatie "mai noua" cu care am mers au fost 1.7 DTI 80cp si 1.6 HDi 90cp. Masinile au atins cuplul maxim la o turatie mica ergo au tasnit mult mai repede la o viteza de 60-70 la ora decat o benzinara , care recupereaza eventual suta in mai putine secunde..depinde de motor/greutate/CV.
asarban ..correct me if I'm wrong , dar daca dCi-ul de 65cp o sa fie mai lent pana in 70 la ora , mai sus de atat nu are nici o sansa cu un 1.4 MPI. E o diferenta de 10 cai pe care diesel-ul nu o recupereaza decat prin cuplu , decat la demaraj . Objection? ![]() This post has been edited by AND: 4 Sep 2005, 20:40 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Flores |
![]()
Post
#79
|
![]() ALIEN Group: Members Posts: 372 Joined: 24 March 05 From: behind enemy lines ![]() |
Stie cineva daca motorul diesel va fi exact ca cel de pe Clio sa va fi cu "mici imbunatatiri" prin chiuloasa din considerente de costuri?!
|
--------------------
Opel Zafira 1.9CDTI-
Dacia Logan
Laureate 1.6 Mio C230
If it has tits or wheels it will give you problems ! |
|
carosa |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 July 05 ![]() |
NEWS!
azi la ora 12 30 p.m. am fost la adras sa ma interesez de logan diesel. vor fi 3 modele : ambiance , preference si laureat. ambition cu abs nu va fi , cel putin asa curand. inscrieri pt diesel incepand cu 9 septembrie pt modelele fara a.c. pt a.c. nu se stie inca deoarece nu a fost omologat modelul pe plan european ( noiembrie cel mai sigur). singurul pret care ma interesat a fost laureat diesel (cu A.C.) , pret final 8650 eu fara culoare metalizata. motor de clio 1,5 dci , 65 cai. tipu ma asigurat ca nu va fi penalizata performanta fata de clio diesel , asa cum sa intamplat cu motoarele pe benzina. chiar a fost la pitesti in teste si a fost incantat ( ma rog , este si putina publicitate). This post has been edited by carosa: 5 Sep 2005, 12:38 |
--------------------
am schimbat-o
cu alta
- marca
|
|
Marius |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Si-am zis ca nu mai ma offtopichez p-aici, da' nu ma pot abtine.
Dieselurile trag mai bine decat benzinarele in orice treapta de viteza DAR la o anumita turatie, mult mai mica. Nu cred ca e vorba de 0-70 km/h, nu la masini de o tona. A, poate la Octavia ca are are peste 1200 de kile, un motor mare (1.9 litri), si in prima faza greutatea isi spune cuvantul iar dupa aceea nu mai conteaza motorul facand restul. La LGN nu cred ca poate fi vorba de vreo pretentie ca dieselul de 65 de cai sa fie mai sportiv decat banzinara 1.4 de 75 de cai pentru accelerarea pana la 100 km/h. Poate daca se monteaza o cutie de viteze cu trepte foarte scurte, putin probabil ca si asa au gandit cutiile de dracii le-a gasit. Cica sa fie mai economice, aiurea. Asta implica si schimbarea treptelor de viteza acolo unde este nevoie pentru randament maxim. Adica la benzina undeva la 6000. Si am vaga idee ca dieselul nu poate ajunge in treapta a III-a la 100 km/h, ceea ce ar insemna inca o treapta in plus la accelerarea de la 0 la 100. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
ashu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Ufff, iar incepem. Bai Marius, spune-mi si mie cine isi tine masina la 6000 de ture in mod normal, cand se duce dimineata la servici sau pleaca cu nevasta la film? Ce naiba mai baieti, o tot dati cu performantele din carte, cu cate secunde face suta ca asa scrie in brosura, etc. Dar nu tineti cont ca alea nu sunt niciodata conditiile normale de trafic. Fac pariu ca 90% dintre posesorii de Logan isi tin masina 99% din timp undeva intre 2000 si 3000 de ture. Turatie la care masina nu are nici pe departe performantele din brosura. Pe cand dieselul da. La 2000 de ture te bucuri de o acceleratie buna, pe cand la benzina nu. Si majoritatea pe aici isi tin turatia masinii la drum normal, in oras. In concluzie, eu unul nu m-as uita atunci cand imi cumpar masina la cum s-ar comporta daca as face liniute, ci la cum se comporta la mersul normal, ca doar d-aia o cumpar, sa ma deplasez, nu sa particip la concursuri.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Ake |
![]()
Post
#83
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ashu @ 5 Sep 2005, 14:56) In concluzie, eu unul nu m-as uita atunci cand imi cumpar masina la cum s-ar comporta daca as face liniute, ci la cum se comporta la mersul normal, ca doar d-aia o cumpar, sa ma deplasez, nu sa particip la concursuri. Rog toti userii tentati de polemici inutile sa tipareasca citatul de mai sus cu litere mari si sa si-l lipeasca undeva pe monitor pentru a fi mereu la vedere. Multumesc! ![]() |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
klaus |
![]()
Post
#84
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Io cred ca discutia asta se va termina cand nu or mai fi berbeci pe topic...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marius |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu, recunosc, sunt mare fan al motoarelor alimentate cu benzina. De aici si vehementa mea in cele afirmate mai sus. Stiu ca nu era locul potrivit dar m-a luat valul.
![]() Asadar, sunt total de acord cu ceea ce a spus ashu. Fiecare sa-si cumpere ce masina i se potriveste cel mai bine si s-o foloseasca cum vrea. Inca o data scuze pentru offtopic. Amin. ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
JORJ |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Si daca tot (nu) veni vorba ... are cineva idee daca or sa fie disponibile la test-drive dci-urile astea pe 8 sau pe 9 ?
Nu de alta da' as vrea sa vad si eu cum se simte masina asa la mers normal prin oras. This post has been edited by JORJ: 5 Sep 2005, 18:28 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
IRONICK |
![]()
Post
#87
|
![]() - Group: Members Posts: 22.704 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(JORJ @ 5 Sep 2005, 19:28) Si daca tot (nu) veni vorba ... are cineva idee daca or sa fie disponibile la test-drive dci-urile astea pe 8 sau pe 9 ? Nu de alta da' as vrea sa vad si eu cum se simte masina asa la mers normal prin oras. Pe 8 sept este lansarea oficiala. tu vei putea conduce un dCi la porti deschise . . . . |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
leinad |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
cateva considerente despre diesel se pot gasi la
http://www.baniinostri.ro/auto/auto_sfaturi.php?ContentID=23 |
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
laur |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE poate tu.... ca eu imi cumpar masina ca sa merg cu ea la concursuri...si in mers normal schimb la 6500 si cand sunt nervos la 8000-8500 asa ca gata... QUOTE mie imi plac motoarele pe benzina....insa alea cu T in capat si mai ales 1.8T de la VAG... Mai fratilor, sintem la un topic de Logan diesel sau la circiuma? sau la spitalul 9? This post has been edited by laur: 5 Sep 2005, 19:59 |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Sony |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Sa mai spuna cineva ca loganistii o iau razna!
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 19:40 |