DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> logan pe motorina, 9000 full

Vip3r
post 5 Sep 2005, 22:09
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 24 July 05




A zis cineva ca nu a reusit sa ramana lipit de scaun cu 1.4 , a mai incercat cineva asa ceva si nu a reusit ??? blink.gif

This post has been edited by Vip3r: 5 Sep 2005, 22:09


--------------------
una noua Fast ... - B-763987
Of All the things I lost , I miss My mind The Most ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 5 Sep 2005, 22:13
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




QUOTE(leinad @ 5 Sep 2005, 19:55)
cateva considerente despre diesel se pot gasi la

http://www.baniinostri.ro/auto/auto_sfaturi.php?ContentID=23
*


Acolo sunt cam exagerate consideratiile. Si motorul pe benzina si cel diesel au injectoare care se pot infunda cu acelasi sanse. Uleiul nu este mai scump la diesel, se foloseste in mod curent 10w40 sau 5w40 care se pune si la benzina. Cine vrea isi pune mai bun in amabele cazuri. Bujiile incandescente au o durata de viata mai mare(peste 100K km) pe motoarele moderne pt ca sunt folosite numai la temp. scazuta. Pe vechile motoare da, acolo se aprind la fiecare pornire. Iar despre ambreiaj, e chiar lata, la diesel se patineaza mai putin la pornire, nefiind nevoie sa turezi mult motorul. Costul de achizite e valabil la masinile noi, la sh diferenta sta la 500 de euro. Desigur mai este si turbina dar si benzinarele au probleme cu aprinderea sau bobina. Despre consum pot spune ca in oras e mult mai avantajos dieselul, economia de carburant e mai mare fata de cea relizata in afara. Eu am avut Mercedesul cu motor de 3000 si am avut consum mediu de 10.5 l si inainte un R21 pe carburator care manca 14-16l in oras(in afara lua 7l). Pornirea la rece depinde de starea motorului, a bateriei si a combustibilului. Nu am vazut nici un diesel modern care sa aibe probleme iarna, si stau intr-o zona cu clima mai rece. Acum fiecare judeca in functie de propriile sale interese si afinitati.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 5 Sep 2005, 23:17
Post #93


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE
5. Cu toate reclamele si strategiile de marketing, dieselul ramane ZGOMOTOS, CU TREPIDATII si FUMEGA. Rapid, dar fara sa il bruschezi, dupa 4.500 de ture iti spune "noapte-buna" si nici sa nu te gandesti sa te iei la intrecere cu vreo masina pe benzina, pentru ca finalul se cunoaste. Cuplul motor este foarte bun, dar nu te duci in fiecare zi la arat.

6. Consumul. La fel, este discutabil. Decat un motor mare diesel care sa consume 11%, mai bine un motor mai mic pe benzina, care sa consume 7%. Nu are sens toata investitia, daca nu aveti nevoie de cuplu non-stop, mai ales la o masina de oras. Un diesel care consuma mult este inutil. La fel de inutil este un motor mic diesel pe o masina greoaie. Este adevarat ca un 4X4 da bine cu diesel si isi face treaba corect, dar o masina de oras cu motor 3.000 cmc diesel este chiar aberanta.


Autorul afirma la inceputul articolului ca este posesor de diesel. Asta are si el diesel cum am eu un Lamborghini primit cadou de nunta de la o matusa din America. wacko.gif Ce dracu ma, astia scriu chiar asa, fara sa aiba habar despre ce vorbesc?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Sep 2005, 06:58
Post #94


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Mai ales ca nu stiu care e dieselul care sa ajunga la 4500 ture...la mine dunga rosie e la 4200
Asta e si esenta dieselului...turatie mica


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 6 Sep 2005, 07:04
Post #95


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Iti dau eu un exemplu de diesel care ajunge la 4.500 rpm : Mercedes Class A modelul nou, nu mai retin cilindreea(s-ar putea sa fi fost de 2.000), eram in dreapta si nu imi venea a crede nici mie cat e de turat motorul. Oricum masina era una de drive test asa ca se poate ca in mod curent sa nu o forjeze asa tare nici unul care cumpara asa ceva.


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Sep 2005, 07:07
Post #96


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Coane..nu crez...
E vorba in materialu lu asta de dieseluri care dupa 4500 nu mai trag..iar eu zic ca un diesel are in cel mai bun caz turatia maxima la 4500

http://www.mercedes-benz.ro/amw/emb/ro/0,,...0-0-0-0,00.html
Ia uite aici..t max 4200


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Sep 2005, 08:00
Post #97


-


Group: Members
Posts: 22.702
Joined: 19 April 05
From: Romania




Lumea zice ca Loganul 1.5dCi (65CP) este mai dinamic decat Clio 1.5dCi (65CP).


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 6 Sep 2005, 08:04
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Fii atent aici, turatia la puterea maxima e de 4000-4400 dar el poate mai mult. In specificatia motoarelor de pe Opel Astra se da si turatia maxima admisa care se poate folosii in mod continuu, 5000-5300 depinde de tipul de motor. Deci la diesel, puterea maxima nu se obtine la turatia maxima. Turometrul la masina mea are gradatii pana la 6000 cu zona rosie intre 5000 si 6000.

Attached thumbnail(s)
turatii.JPG ( Size: 112.37k ) Number of downloads: 66


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Sep 2005, 08:09
Post #99


-


Group: Members
Posts: 22.702
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mi se pare doar mie sau este mult offtopic pe aici ????????


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 6 Sep 2005, 09:06
Post #100


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Mai fratilor, m-ati facut varza....
Am citit tot topicul asta si nu mai pricep nimic...

Parerea mea, ca utilizator de diesel (apropo Andrei, la mine dunga rosie e la 4500 si acolo scrie si in carte ca se taie injectia wink.gif), merita daca faci macar 25 mii km pe an, cu revizii din 10 in 10 mii, (costul reviziilor e apropiat de cel al benzinarelor, doar filtrul de motorina e de 2 ori mai scump smile.gif, dar se amortizeaza din consumul absolut decent de 4.5 afara si 7 in oras).
Cuplul ajuta foarte mult daca sinteti maniaci ai mersului la munte smile.gif.

In rest, chiar daca nu stiu inca cum se va comporta motorul de 65CP, sper ca va avea macar aceeasi dinamica precum la Clio wink.gif.

E bine sa ai 90CP, dar daca vrei masina noua nu poti sa ceri si performante si pret redus (va recomand noul Focus TDCi cu 115 CP, dar daca sinteti pregatiti sa dati 18 mii de euro pentru o masina noua smile.gif)


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 6 Sep 2005, 14:57
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




daca am 18.000 E...imi iau masina MARE....nu ford focus =)) =))
imi iau o skoda SUPERB sau un PASSAT(nu full)...sau un A6 de doi ani...


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 6 Sep 2005, 14:59
Post #102


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Colegu tractorist, aici era vorba despre diesel in genere pe Logan, nu despre ce ne-am lua cu 18000 de euro wink.gif

(Si eu mi-as lua o Superb noua smile.gif)


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Sep 2005, 15:06
Post #103


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Stimabililor, acilisea e topic de logan diesel 1.5 dci, nu de vise si polutii nocturne...
rugam nu deviati de la subiect (hm..., de parca ar mai conta la cum arata topicul...)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iahim77
post 6 Sep 2005, 15:13
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 June 05




http://www.masini.ro/stiri-detalii,1991,1,...ste-de-drum.htm

Logan diesel a obtinut autorizatia de productie, urmind ca, pe 15 septembrie sa obtina si autorizatia de comercializare.


--------------------
Dacia Logan - necunoscut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Sep 2005, 15:14
Post #105


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(paulp @ 6 Sep 2005, 15:59)
Colegu tractorist, aici era vorba despre diesel in genere pe Logan, nu despre ce ne-am lua cu 18000 de euro wink.gif

(Si eu mi-as lua o Superb noua smile.gif)
*


Cu 18000 iti iei o beep superba dar nu noua...
vezi ca a mai ieftina superb, NU DIESEL e 20500...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 6 Sep 2005, 15:18
Post #106


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Leasing nenea, nu da tare, ca ma doare smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 6 Sep 2005, 15:24
Post #107


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




...Deci cand se lanseaza noua beep Superba cu motor de 1,5 hdi? 243.gif

Ca parca de-asta vorbeam? 04.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Sep 2005, 15:28
Post #108


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Leasing nene 20.125 CIP!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 6 Sep 2005, 16:10
Post #109


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 6 Sep 2005, 15:06)
Stimabililor, acilisea e topic de logan diesel 1.5 dci, nu de vise si polutii nocturne...
rugam nu deviati de la subiect (hm..., de parca ar mai conta la cum arata topicul...)
*


acisilea de fapt e topic de logan break, da nu stiu cine a modificat titlul la un moment dat.
Imi insusesc critica si inchid topicul, ca peste cateva zile apare masina pe strazi si puteti discuta in voie despre ea la sectiunea LGN, unde personal propun infiintarea unui subforum special pentru diesel (numai sa nu apara acolo topicuri despre stergatoare sau oglinzi de LGN diesel ca se spanzura moderatorii)


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 15:22
Forum Renault