logan pe motorina, 9000 full
![]() ![]() ![]() |
logan pe motorina, 9000 full
Vip3r |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 24 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
una noua
Fast ...
- B-763987 Of All the things I lost , I miss My mind The Most ...
|
|||
BAC |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
QUOTE(leinad @ 5 Sep 2005, 19:55) cateva considerente despre diesel se pot gasi la http://www.baniinostri.ro/auto/auto_sfaturi.php?ContentID=23 Acolo sunt cam exagerate consideratiile. Si motorul pe benzina si cel diesel au injectoare care se pot infunda cu acelasi sanse. Uleiul nu este mai scump la diesel, se foloseste in mod curent 10w40 sau 5w40 care se pune si la benzina. Cine vrea isi pune mai bun in amabele cazuri. Bujiile incandescente au o durata de viata mai mare(peste 100K km) pe motoarele moderne pt ca sunt folosite numai la temp. scazuta. Pe vechile motoare da, acolo se aprind la fiecare pornire. Iar despre ambreiaj, e chiar lata, la diesel se patineaza mai putin la pornire, nefiind nevoie sa turezi mult motorul. Costul de achizite e valabil la masinile noi, la sh diferenta sta la 500 de euro. Desigur mai este si turbina dar si benzinarele au probleme cu aprinderea sau bobina. Despre consum pot spune ca in oras e mult mai avantajos dieselul, economia de carburant e mai mare fata de cea relizata in afara. Eu am avut Mercedesul cu motor de 3000 si am avut consum mediu de 10.5 l si inainte un R21 pe carburator care manca 14-16l in oras(in afara lua 7l). Pornirea la rece depinde de starea motorului, a bateriei si a combustibilului. Nu am vazut nici un diesel modern care sa aibe probleme iarna, si stau intr-o zona cu clima mai rece. Acum fiecare judeca in functie de propriile sale interese si afinitati. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ashu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE 5. Cu toate reclamele si strategiile de marketing, dieselul ramane ZGOMOTOS, CU TREPIDATII si FUMEGA. Rapid, dar fara sa il bruschezi, dupa 4.500 de ture iti spune "noapte-buna" si nici sa nu te gandesti sa te iei la intrecere cu vreo masina pe benzina, pentru ca finalul se cunoaste. Cuplul motor este foarte bun, dar nu te duci in fiecare zi la arat. 6. Consumul. La fel, este discutabil. Decat un motor mare diesel care sa consume 11%, mai bine un motor mai mic pe benzina, care sa consume 7%. Nu are sens toata investitia, daca nu aveti nevoie de cuplu non-stop, mai ales la o masina de oras. Un diesel care consuma mult este inutil. La fel de inutil este un motor mic diesel pe o masina greoaie. Este adevarat ca un 4X4 da bine cu diesel si isi face treaba corect, dar o masina de oras cu motor 3.000 cmc diesel este chiar aberanta. Autorul afirma la inceputul articolului ca este posesor de diesel. Asta are si el diesel cum am eu un Lamborghini primit cadou de nunta de la o matusa din America. ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
asarban |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Mai ales ca nu stiu care e dieselul care sa ajunga la 4500 ture...la mine dunga rosie e la 4200
Asta e si esenta dieselului...turatie mica |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#95
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Iti dau eu un exemplu de diesel care ajunge la 4.500 rpm : Mercedes Class A modelul nou, nu mai retin cilindreea(s-ar putea sa fi fost de 2.000), eram in dreapta si nu imi venea a crede nici mie cat e de turat motorul. Oricum masina era una de drive test asa ca se poate ca in mod curent sa nu o forjeze asa tare nici unul care cumpara asa ceva.
|
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
asarban |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Coane..nu crez...
E vorba in materialu lu asta de dieseluri care dupa 4500 nu mai trag..iar eu zic ca un diesel are in cel mai bun caz turatia maxima la 4500 http://www.mercedes-benz.ro/amw/emb/ro/0,,...0-0-0-0,00.html Ia uite aici..t max 4200 |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#97
|
![]() - Group: Members Posts: 22.702 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Lumea zice ca Loganul 1.5dCi (65CP) este mai dinamic decat Clio 1.5dCi (65CP).
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BAC |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Fii atent aici, turatia la puterea maxima e de 4000-4400 dar el poate mai mult. In specificatia motoarelor de pe Opel Astra se da si turatia maxima admisa care se poate folosii in mod continuu, 5000-5300 depinde de tipul de motor. Deci la diesel, puterea maxima nu se obtine la turatia maxima. Turometrul la masina mea are gradatii pana la 6000 cu zona rosie intre 5000 si 6000.
Attached thumbnail(s) turatii.JPG ( Size: 112.37k ) Number of downloads: 66 |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#99
|
![]() - Group: Members Posts: 22.702 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mi se pare doar mie sau este mult offtopic pe aici ????????
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
paulp |
![]()
Post
#100
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Mai fratilor, m-ati facut varza....
Am citit tot topicul asta si nu mai pricep nimic... Parerea mea, ca utilizator de diesel (apropo Andrei, la mine dunga rosie e la 4500 si acolo scrie si in carte ca se taie injectia ![]() ![]() Cuplul ajuta foarte mult daca sinteti maniaci ai mersului la munte ![]() In rest, chiar daca nu stiu inca cum se va comporta motorul de 65CP, sper ca va avea macar aceeasi dinamica precum la Clio ![]() E bine sa ai 90CP, dar daca vrei masina noua nu poti sa ceri si performante si pret redus (va recomand noul Focus TDCi cu 115 CP, dar daca sinteti pregatiti sa dati 18 mii de euro pentru o masina noua ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
daca am 18.000 E...imi iau masina MARE....nu ford focus =)) =))
imi iau o skoda SUPERB sau un PASSAT(nu full)...sau un A6 de doi ani... |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
paulp |
![]()
Post
#102
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Colegu tractorist, aici era vorba despre diesel in genere pe Logan, nu despre ce ne-am lua cu 18000 de euro
![]() (Si eu mi-as lua o Superb noua ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
klaus |
![]()
Post
#103
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Stimabililor, acilisea e topic de logan diesel 1.5 dci, nu de vise si polutii nocturne...
rugam nu deviati de la subiect (hm..., de parca ar mai conta la cum arata topicul...) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
iahim77 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 June 05 ![]() |
http://www.masini.ro/stiri-detalii,1991,1,...ste-de-drum.htm
Logan diesel a obtinut autorizatia de productie, urmind ca, pe 15 septembrie sa obtina si autorizatia de comercializare. |
--------------------
Dacia
Logan
- necunoscut
|
|
asarban |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
paulp |
![]()
Post
#106
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Leasing nenea, nu da tare, ca ma doare
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
maddan |
![]()
Post
#107
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
...Deci cand se lanseaza noua beep Superba cu motor de 1,5 hdi?
![]() Ca parca de-asta vorbeam? ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
asarban |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Leasing nene 20.125 CIP!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Ake |
![]()
Post
#109
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Sep 2005, 15:06) Stimabililor, acilisea e topic de logan diesel 1.5 dci, nu de vise si polutii nocturne... rugam nu deviati de la subiect (hm..., de parca ar mai conta la cum arata topicul...) acisilea de fapt e topic de logan break, da nu stiu cine a modificat titlul la un moment dat. Imi insusesc critica si inchid topicul, ca peste cateva zile apare masina pe strazi si puteti discuta in voie despre ea la sectiunea LGN, unde personal propun infiintarea unui subforum special pentru diesel (numai sa nu apara acolo topicuri despre stergatoare sau oglinzi de LGN diesel ca se spanzura moderatorii) |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 15:22 |