DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> epava de la Costinesti

Uncle-Sam
post 16 Aug 2005, 15:14
Post #1


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




A fost careva pe acea epava? Eu nu, desi imi doresc asta de mic, de cand am aflat de existenta ei. ORICE informatie in legatura cu epava este binevenita biggrin.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Aug 2005, 15:23
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Latest news: epava mai exista doar cit poti sa vezi dinspre plaja Costinesti. Pe partea cealalta nu prea mai are pereti pentru ca se iau bani buni pe fier vechi. smile.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 16 Aug 2005, 15:24
Post #3


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 16 Aug 2005, 15:14)
A fost careva pe acea epava? Eu nu, desi imi doresc asta de mic, de cand am aflat de existenta ei. ORICE informatie in legatura cu epava este binevenita biggrin.gif
*




am fost acum cativa (mai multi) ani (parca prin 98)

o mare ruginatura, destul de periculasa ptr cei care au curajul sa se catare pe ea.
este nevoie de ceva conditie fizica ptr a ajunge pana in varf (adica pe cos).

pe vremea aia se ajungea acolo doar inot si ... pe propria raspundere, dar am auzit de la un coleg care a fost in acest w/e la Costinesti ca cica se organizeaza excursii cu vaporasul pana la epava biggrin.gif

alte "legende" despre epava
cica atunci cand a naufragiat (mijlocul anilor 80) era incarcata cu ... portocale, iar apoi timp de cateva saptamani s-au gasit portocale "la liber" in Constanta.



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 16 Aug 2005, 15:39
Post #4


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




desigur iti trebe si un nas puternic, care sa reziste "miresmelor" de scoici in putrefactie ce vin dinspre tinichea.

This post has been edited by bertro: 16 Aug 2005, 15:40


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 16 Aug 2005, 15:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Si io am fost pe epava prin 99-2000.
E destul de periculoasa ruginatura aia... mare atentie.
Inca de atunci pe puntea principala cautam grinzile sa calc deasupra lor, ca pe alocuri erau gauri mari.
De inotat pana acolo mi s-a parut destul de usor, mai greu a fost la mal cand era apa mica (uneori prea mica pentru a innota) si trebuia sa treci de pietroaie.
A doua oara nu m-as mai duce acolo, e de ajuns sa te zgarii un pic in fiarele alea ruginite, si sa vezi cum o sa te distrezi cu antitetanos-uri dup'aia.
Recomand sa-ti iei o pereche de slapi cu tine, eu n-am avut, si trebuia sa fiu mereu atent pe unde calc. Cand m-am intors, erau unu cu o saltea si care cara vreo 10 perechi de slapi cu el, pentru ceilalti care inotau pe langa.
Unii sareau de pe puntea epavei, cam de la 10-20 m de apa, mi s-a parut sport extrem, ca nu stii cat de adanca (nu) e apa acolo, sau ce fieratanii poate sa ascunda... asta ca sa nu mai vorbim ca te poti dezechilibra in aer, sau poate nu stii exact cum trebuie sa intri in apa, nu e acelasi lucru sa sari de la 2m sau de la 10 m....
Daca nu arde, mai bine nu te duce. Daca arde, fii cu ochii in patru! - se intra in nava printr-o spartura la nivelul apei, cu marginea destul de ascutita si se ajunge in sala masinilor (motoarelor), unde iarasi cu atentie pe unde calci (e apa cam de 1 m si trebuie sa vezi prin ea sa nu calci in fieratanii) ajungi la o scara din fier ce te duce pe puntea subreda.
Personal, mi s-a parut mult mai interesant sa vizitez o nava adevarata in portul Constanta (USS Kauffland, Nave San Giorgio sau Bricul Mircea).


later: @unclesam: da prin gaura aia de la nivelul apei am intrat.

This post has been edited by cristianco2002: 16 Aug 2005, 16:26


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 16 Aug 2005, 16:00
Post #6


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




pai daca ziceti ca nu mai exista peretele din dreapta, inseamna ca se poate intra pe acolo. am vazut si eu ca nu mai exista (acum vreo 2 ani), dar am crezut ca nu vad bine pana acolo

1.mi se pare mie sau e fisurata de la mijloc?
2.te refereai la gaura aia care se vede la nivelul apei?

Attached thumbnail(s)
20040517_epava_costinesti_148_4837.jpg ( Size: 32.72k ) Number of downloads: 8520


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 16 Aug 2005, 16:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




1. corect
2. da


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 16 Aug 2005, 20:15
Post #8


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




costi, e cumva a ta epava de la COSTInesti? smile.gif)


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 16 Aug 2005, 20:41
Post #9


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Io am fost acum vreo 6-7 ani cu inca doi colegi de facultate. Ne-am dus ca sa sarim de pe ea... si am sarit. E super, sincer, mi-a placut la nebunie. Ne-am coit noi vreo 5 minute, ne era tarsa, pana cand a aparut o pustoaica de vreo 16 ani si a sarit din prima, fara ezitari. Normal ca asta ne-a lovit in plin in sentimentu de macho, asa ca ne-am luat inima in dinti si am facut-o. La prima saritura greseala a fost ca m-am uitat in jos, e foarte intens sentimentu, m-am cam kkt pe mine. La urmatoarele sarituri m-am uitat spre linia orizontului si a fost mai usor smile.gif Din pacate am sarit numai in picioare, n-am avut sange-n cuc sa sar in cap. blush.gif
Ce a fost naspa in toata experienta asta a fost faptul ca ne-a jefuit cineva. Ne pusesem actele si banii intr-o punga pe care am ascuns-o sub o tabla pe partea neumblata a navei. Cand am terminat cu sariturile am descoperit ca lipsea punga. Bine totusi ca am gasit-o aruncata intr-un fost veceu de pe nava, mai erau doar actele. Unul din colegi studia in State, era venit in vacanta, si acolo avea tot: pasaport, permis de sedere, legitimatia de student, etc. O cam belise. Practic ne-am bucurat ca ne-a luat doar banii. A fost o prostie, trebuia sa le lasam in camera.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 16 Aug 2005, 23:25
Post #10


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Am vizitata epava! Dupa parerea mea e interesanta. Mai sunt si la Agigea cateva epave ,mai mici, care pot fi vizitate mai usor.
Daca nu ma insel, vasul se numea Evanghelia si naviga sub pavilion grecesc. A esuat in 1968 pentru ca armatorul (Onasis), in cardasie cu capitanul, sa incaseze asigurarea. Au profitat de o furtuna ca sa faca asta . Asta era si planul, s-o scufunde la prima furtuna ca sa fie credibil. Nava mai avea doar 2 ani drept de navigatie.
Pe langa portocale, mai transporta butoaie cu masline si bauturi alcoolice.
Alte detalii: www.primaria-costinesti.ro
Daca gresesc ceva, corectati-ma! Sursa sunt localnicii care au trait atunci.


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 17 Aug 2005, 06:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




hehe, mare grija, ca eu mi-am luat o zgarietura in pulpa de-am sangerat ca o gaina cu capul taiat.

de tetanos, nu-ti fa griji. lighioanele de teapa lui nu se impaca bine cu apa de mare wink.gif


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 06:53
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ar fi interesante niste poze facute de cei care au fost pe ea din interior, sau partea ce ziceti ca lipseste.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 17 Aug 2005, 07:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
cica atunci cand a naufragiat (mijlocul anilor 80) era incarcata cu ... portocale, iar apoi timp de cateva saptamani s-au gasit portocale "la liber" in Constanta.


Culmea e ca despre epava de la Vama Veche tot asa se zice, ca era incarcata cu portocale. Chiar asa, despre aia stie cineva ceva, a fost careva acolo? Eu am fost in apropiere cu jetsky-ul, dar sincer nu ma atrag chestii de astea, mi se par sinistre rau.


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 08:15
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ca sa clarificam un lucru, epava de la Costinesti a naufragiat in 1960, nu altcandva...Portocelele sunt in mare parte un zvon..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 17 Aug 2005, 08:44
Post #15


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(laur @ 17 Aug 2005, 07:51)
Culmea e ca despre epava de la Vama Veche tot asa se zice, ca era incarcata cu portocale. Chiar asa, despre aia stie cineva ceva, a fost careva acolo? Eu am fost in apropiere cu jetsky-ul, dar sincer nu ma atrag chestii de astea, mi se par sinistre rau.
*




pai aia de la VV e mic copil pe langa cea de la Costinesti, si nu cred ca avea ceva marfa in ea ptr ca pare a fi un vas de pescuit


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 17 Aug 2005, 08:45
Post #16


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




M-am urcat si eu pe acea epava prin 1987 ( eram elev la Marina ) , rugina peste tot , puntea varza , si bineinteles peste tot scris cu creta " Leana si Costel , anul 19.." , si alte anunturi matrimoniale . smile.gif


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 08:46
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cea de la VV e scufundata mult mai mult..daca priviti atent se vede si partea dim spate a ei, dar numai putin, nici juma de metru nu iasa din apa.
Si nu e de pescuit cea din VV, e tot un Cargo..dar mai multe amanunte nu mai stiu...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RABADU
post 17 Aug 2005, 09:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 June 05




Am fost pe ea in '90 .A fost usor sa ajungem inot pana la ea , dar
la intoarcere era sa-mi iasa sufletul . Sunt inotator doar amator si de ocazie . E super sa sari de pe ea . Pe vremea aia avea un cos rasturna inspre Costinesti si am sarit de pe el . In picioare . Atunci inca i se mai
vedea numele : Evangelia .Nu stiu nimic despre istoria ei dar mi s-a parut interesant sa-i fac o vizita .


--------------------
DACIA LOGAN PREFERANCE 1.4 - MM05XXX
,,Oamenii invata din greseli . Oamenii destepti invata din greselile altora. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Aug 2005, 09:10
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Pai vezi mai sus adresa aia cu primaria.
Oricum varianta cu esuarea pt a incasa asigurarea sta in picioare pt ca era la mare moda pe vremea aia si era preferata armatorilor grecilor.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 17 Aug 2005, 09:58
Post #20


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




cred ca m-as simti ca in "ghost ship", daca a vazut careva filmu


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 10:03
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Uncle-Sam @ 17 Aug 2005, 09:58)
cred ca m-as simti ca in "ghost ship", daca a vazut careva filmu
*




ar fi bine daca ar ararta Evangelia ca si Ala din Ghost ship....


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 17 Aug 2005, 10:50
Post #22


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




da...diferenta e ca de pe ghostship nu putea sa fure nimeni biggrin.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Aug 2005, 11:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Eu am fost pe epava acum vre 4 ani cu inca 2 prieteni. Neaparat tre sa te duci incaltat acolo( sandale, adidasi sau ce vrei sa sacrifici). De inotat, nu inoti decat maxim jumatate din distanta care e de la mal pana la epava. Restul se poate merge pentru ca apa e mica. Intri pe gaura aia care e la nivelul apei si aici incep problemele pentru ca daca nu ai incaltari, te tai in diverse table ruginite care sunt pe aolo. Atentie, ca am inteles ca prostii aia care fura fier de pe ea au taiat intai scarile de acces si dupa aia au vazut ca nu mai au pe unde urca la nivelele superioare smile.gif . Cand am fost eu era pe unde sa urci. Se poate sari fara grija de pe ea, cu conditia sa nu te uiti in jos pentru ca atunci cand ajungi la apa te loveste destul de nasol( nu radeti ca daca sari de la o inaltime considerabila, te poti lovi nasol de apa!)


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
db
post 17 Aug 2005, 11:55
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 June 03




Ultima data cand m-am urcat si sarit de pe ea a fost in '98. De atunci nu am mai avut timp. Cand eram la Costinesti o vizitam in fiecare zi, pentru ca apa era curata si nu erau vajnicii salvamari care sa se bage in seama si sa se ia de tine ca inoti pe linia geamadurilor.
De sarit nu era nici o problema, se putea si in cap si in picioare trebuie doar sa stii ce faci. Apa e suficient de adanca in partea ei stanga (babord).
Cum te sui pe ea: de obicei prin spartura din babord care da in sala masinilor, e relativ simplu mai ales ca tabla de jos este usor indoita in afara si ofera un punct de odihna in picioare si de pregatire a drumului prin apa din sala masinilor. Atentie, sunt doar 3 m dar pe jos sunt to felul de fieratanii, usor si inot la suprafata cat se poate. De aici e usor, niste scari care mai au ceva trepte lipsa si ruginite si ajungi sus pe punte care din loc in loc e prea subreda. Se putea ajung fara mare efort pana sus in cabina de comanda.
Alta posibilitate este catararea pe lanturile de la ancora, daca esti suficient de mic sa incapi prin gauri. Am vazut si astfel de specimene.
Ultima si cea mai periculoasa este prin tribord direct in cala. De acolo pe scari pana sus. Nu mi-a placut niciodata deoarece sunt curenti puternici. E spartura mai mare dar nu e mai sigura. In babord nu sunt curenti aproape deloc.
Pentru temerari, recomand slapi sunt destule oase de peste care fac viata amara si multa atentie pe unde calca.
La mijloc e crapata, sus pe punte fisura avea vreo 20 cm latime.
Edit: In urma cu ceva ani erau ceva pete de pacura in jurul ei si in cala. Taiasera culeagtorii de fier vechi un capac si au dat de petrol. mad.gif

This post has been edited by db: 17 Aug 2005, 12:41


--------------------
Renault Megane 2000 Coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 17 Aug 2005, 14:31
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
Cea de la VV e scufundata mult mai mult..daca priviti atent se vede si partea dim spate a ei, dar numai putin, nici juma de metru nu iasa din apa.

Nu se mai vede partea din spate, s-a prabusit anul trecut (in toamna parca). Acum doar cca 1/3 din ce era inainte se vede.


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Aug 2005, 15:01
Post #26


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(laur @ 17 Aug 2005, 14:31)
Nu se mai vede partea din spate, s-a prabusit anul trecut (in toamna parca). Acum doar cca 1/3 din ce era inainte se vede.
*



Aprob oarecum afirmativ! Intr-adevar, partea din spate era mult mai vizibila acu' 2 ani. Anul trecut se pare ca s-a mai dus dracu' din ea, a ramas o bucata mult mai mica la suprafata, cu greu o distingi. Anu' asta parca era si mai mica.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 17 Aug 2005, 15:59
Post #27


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




cam cat la suta din marimea celei de la costinesti are cea de la vama?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Aug 2005, 18:01
Post #28


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




E mica rau aia din Vama! Am zis si eu, la fel ca altii, ca e vorba de vreun vas pescaresc. Dar daca lumea sustine altceva.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 17 Aug 2005, 18:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




dacac aveti o poza va spun eu ce tip de vas este smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 17 Aug 2005, 18:52
Post #30


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




E un vas pescaresc.
Ceea ce lipseste din ea o gasiti pe TNB La Motoare, sub forma de diverse rahaturi sudate si contorsionate aka arta baaaaaa.
Adica au taiat-o neste hartisti si au expus-o la Motoare


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 23:54
Forum Renault