Viteza maxima SN
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SN
Andy_ACS |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
RollerMAN |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu ma refer la viteze 60-80 ci peste 120, deci pur si simplu o ia masina la vale cu acceleratia in aceeasi pozitie si cu acelasi numar de turatii pe bord.
|
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
laebal |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 19 September 05 ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 2 Jan 2006, 21:35) dragi co-forumisti, poate ar fi bine sa ne sustinem civilizat ideile, va rog mult, sa nu inceapa anul urat ca e pacat. Eu sustin in continuare (ceea ce am si testat): Daca mergi cu masina cu a patra la 80 pe drum drept, viteza constanta ai 2000 rpm. Daca cobor o panta cu 80 in frana de motor, fara sa ating acceleratia am 2000; daca am 60 cu a patra si o calc la blana, cand trece prin 80 e la 2000. Bafta! Sarbatori fericite si... calm Cu viteza a parta, la 2000 rotatii ai 60 Km la ora, nu 80. |
--------------------
Renault
Symbol
2008-Fidji,1.4 8V
- B-xx-BNM
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#154
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Exemlplul era "didactic", nu cum e la supernova.
Concluzia: la o anumita viteza ai o anumita turatie (in aceeasi treapta de viteza) chiar daca mergi cu viteza constanta, accelerezi, decelerezi, mergi in spatele camioanelor, ai vant din spate etc. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 3 Jan 2006, 20:31 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
paulica |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa vorbim despre miscare uniforma, adica acceleratia=0.
Daca avem un coeficient de frecare "u" si un unghi "a" la panta , g=9,8 m/s*s, Ffa=forta de frecare cu aerul, m=masa automobilului, atunci: Orizontal: Ft=umg+Ffa La deal : Ftd=mg[ucos(a)+sin(a)]+Ffa La vale : Ftv=mg[ucos{a}-sin{a)]+Ffa (nu mai fac desenul cu planul inclinat) La viteza constanta (miscare uniforma) P=F*v. Daca puterea (P) este constanta ( si asta se obtine pastrând aceeasi turatie a motorului) atunci: Ft*v=Ftd*vd Acum e clar ca Ftd>Ft, si atunci: 1. v/vd=Ftd/Ft 2. Ftd/Ft>1 Deci din cele de mai sus rezulta v/vd>1, adica v>vd. Quod erat demonstratum. Rationamentul este general, nu am valori numerice, singurul lucru restrictiv aici este faptul ca limitam curba de putere la portiunea care este strict crescatoare functie de turatie. Sper ca ati inteles, e cam complicat, cine vrea meditatii dati mesaj pe PM. Ce zice Ice 2k nu e chiar eronat pt. ca vitezometrul primeste informatia de la cutia de viteze. Deci 2500 rpm in treapta 4 e acelasi lucru pt. vitezometru chiar daca e vale, deal sau soseaua e rasturnata si masina merge cu plafonul in jos. Daca ati testa cu radarul pe o panta de 7% ati avea mari surprize. Numa’ bafta P.S. De ce credeti ca Politia pune radaru’ de obicei pe un drum orizontal? This post has been edited by paulica: 6 Jan 2006, 07:35 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
sfinx |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 October 04 ![]() |
As spune si eu cateva lucruri... Turatia se refera la motor, deci strict cate rotatii pe minut face motorul. Intr-un caz ideal, in care ambreiajul nu patineaza, atunci turatia motorului e transmisa catre cutia de viteze, si implicit fara pierderi catre roti. Deci viteza masinii este DIRECT PROPORTIONALA cu turatia motorului (mai intra si factorul de demultiplicare a cutiei). Asa ca nu exista scazut turatia in panta, crescut turatia la aspiratie, sau alte variatii de genul asta, atata vreme cat ambreiajul nu patineaza si masina ramane in aceeasi viteza. Adica intr-a 3-a, la 4000 rpm o sa ai aceeasi viteza INDIFERENT cum e drumul.. poate sa fie si rampa, sa fie injectia taiata(frana de motor), etc. Daca viteza e pastrata constanta turatia motorului va fi aceeasi, pentru aceeasi treapta de viteza.
This post has been edited by sfinx: 23 Jan 2006, 17:56 |
--------------------
DACIA
1310
|
|
paulica |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da sfinxule. Corect. La 4000 rpm in a 3-a ai toate sansele sa poti si sa mergi pe orizontala si la deal cu aceeasi viteza. Da' incearca la 2000 rpm in a 5-a, pe o panta mai seriosa (5% macar). REPET: fara sa vii lansat, si miscarea uniforma, adica acceleratia=0. Ai sa vezi ca la un moment dat trebe sa dai a 4-a. Ia ghici de ce?
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
SYL |
![]()
Post
#158
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Trebuie sa retrogradezi in tr4 pt simplul motiv ca nu ai destul cuplu pt a invinge acea rampa (nu panta, ca panta e la vale, iar la urcare se numeste rampa).
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Maff_77 |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 October 05 From: constanta ![]() |
deci practic se poate mai mult de 162 cu dsn?sau nu?
|
--------------------
Dacia supernova 2001
opel calibra 2000 16v 4x4 turbo
1992
- CT 05 ZMA x-team racing club member
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei sa atingi viteza maxima intr-a patra , atunci trebuie sa scoti limitarea , dar daca ramai in a-V-a si ii dai incet nu ai nevoie sa scoti nici o limitare , pentru ca masina nu poate ajunge la nici o limitare in treapta a-V-a din cauza "limitarii" din partea rezistentei la inaintare ( a vantului , a frecarii cu aerul , a rezistentei la inaintare a anvelopelor , ... )
Este foarte adevarat ca viteza de pe kilometraj nu este cea reala , ci are un anumit indice de eroare . La mine la Solenza are o eroare de 9 % . Aceasta eroare a fost masurata pe dyno-test la Computest . Si la DNS tot pe acolo trebuie sa fie ( undeva pe la 8% pentru ca este alta cutie ) . Toate discutiile de pe alte forum-uri au ajuns la concluzia ca o masina stock ( fara modificari la motor gen filtru aer sport , evacuare , chip , eleron ... ) nu poate depasi valoarea maxima scrisa in carte . Adica se ia viteza maxima din carte , se inmulteste cu factorul de eroare ( 1,08 ) si da viteza maxima care va fi afisata pe kilometraj in momentul atingerii vitezei maxime din carte . In rest puteti sa aveti si pe Ninia in portbagaj ca tot nu veti depasi Vmax. Pericolul la care va expuneti in momentul in care tot incercati aceste lucruri nebunesti cred ca este extrem de mare si nu se merita pentru a demonstra un lucru deja stiut . Pe langa pericolul de accident ( ca iti sare un istet in fata , ca ai o pana la 160 km/h , ca e vre-o groapa , ca ... altele ) si cel de a lua o amenda barosana sau chiar suspendarea permisului ( pentru ca depasesti de mai multe ori cei 20 km/h peste viteza legala) . Ca varfuri de viteza puteti incerca un 140-150 , iar ca viteza de croaziera maxima un 120 e de ajuns . Aceasta este opinia mea si nu este lege ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
stoianco |
![]()
Post
#161
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
Discutiei pe tema turatiei motorului si treapta de viteza aleasa chiar nu-i vad rostul...vitaza unei masini la o turatie fixa a motorului este data de raportul de transmisie a cutiei si de marimea anvelopei. (punct) Este o simpla problema de viteza unghiulara si raza cercului (unei roti).
Topicul parca era vitaza maxima: DSN feb 2002, toamna, vant napraznic din spate (cred ca avea 60-70Km/h), anvelope la jumatatea perioadei de viata, Autostrada Soarelui. Viteza maxima (dupa acul indicator) pe la 185 Km/h cu bataie peste. A nu se incerca asa ceva... Bafta |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
DragosP |
![]()
Post
#162
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 2 Feb 2006, 16:00) Este foarte adevarat ca viteza de pe kilometraj nu este cea reala , ci are un anumit indice de eroare . La mine la Solenza are o eroare de 9 % . Aceasta eroare a fost masurata pe dyno-test la Computest . Si la DNS tot pe acolo trebuie sa fie ( undeva pe la 8% pentru ca este alta cutie ) . Niet, e _fix_ aceeași cutie, cel puțin aceleași rapoarte de transmisie. Ce diferă este ambreiajul (hidraulic și cu diametru mai mare la DSN). În ceea ce privește eroarea de afișare, mă îndoiesc că este din cutie; poate cauciucuri (uzură, presiune, diametre altele decât cele specificate în cartea tehnică), poate ceasurile de bord. Nu uitați vă rog, un aftomobil nu este un aparat de măsură, așa că o eroare de +/- 2,5..5% nu deranjează pe nimeni (în orice caz, nu pe producător). |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai daca tu spui ca e aceeasi cutie , atunci nu te contrazic , pentru ca tocmai m-am uitat pe manualele lor . Faza mai tare este ca mai avem un fratior ,mai mare si anume pe Logan 1.6 care are si el aceeasi cutie . In schimb Clio 1.4 8V nu are aceeasi cutie si nici Logan 1.4 . Atunci diferenta este cam aceeasi si la Solenza si la DNS si anume 9% +/- 0,5% . Atunci 185 km/h ar insemna cam 169 km/h real ? Poate ca "bataia" aia era de fapt 180 cu bataie catre 185 , dar nu cred ca ai avut prea mult timp sa consulti indicatorul . ( iar la 180 ar fi real cam 165 km/h)
Tinand cont ca au mai incercat si altii si cam la aceeasi masuratoare au ajuns , oare nu este deajuns ? Daca incepeti sa facetu un tuning ceva si vreti sa vedeti pana unde se duce as mai intelege , dar in acel caz ar fi o problema daca motorul ar fi prea puternic , iar la suspensii si frane nu s-a umblat deloc . Ca sa nu mai spun ca mai sus de 140 , nu cred ca mai e vre-o dacie "sigura" pentru o franare de urgenta sau de evitare a unui obstacol . Ar fi chiar trist sa auzim la stiri despre un sofer care a vrut sa vada la cat ajunge cu masina ... si sa aflam ca nu a ajuns prea departe ... ca pana la urma in pamant ajungem toti dupa un timp , ideea e sa prelungim perioada si sa o facem cat mai pacuta pentru noi si pentru cei iubiti . Bafta si la cat mai putine incercari ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sylver |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
eu unu deabia am prins 170 cu masina cam incarcata(porbagaj plin si 5 pers in ea) dar aveam filtru sport buji cu 2 electrozi si ulei Castrol RS 10W60(deabia il schimbasem) apropo uleiul conteaza...?(adica se simte?) oricum sincer nu cred ca cu o masina stok poti atinge viteze peste 180(pe bord) pe drum drept
|
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
Dic |
![]()
Post
#165
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Eh, viteza maxima la DSN... Iata 2 din experientele mele, la care nu m-a interesat viteza maxima, ci curatatul de injectoare, respectiv consumul de carburant. Ambele calatorii au fost facute pe A2 dus-intors, pentru ambele am reglat anvelopele la presiune 2.2.
Primul drum: Pentru ca masina ruleaza 90% in oras m-am gandit sa o tin in turatii mari sa se curete injectoarele, i-am bagat un flacon de injector cleaner, i-am facut plinul si am purces la drum cu inca 2 persoane. Regimul de mers a fost la turatie cat mai constanta in plaja 3800-4500rpm (folosind treptele de viteza 3, 4 si 5) in functie de conditiile de drum. Media de viteza a fost 130-140km/h (am folosit mult viteza a 4-a) cu varf de 155-160km/h. Am constatat 3 lucruri: - dupa cca 200km de rulat in aceste conditii, motorul nu a ciupit ulei (sau o fi ciupit o cantitate neglijabila care nu se vede la joja). - consumul de benzina a fost urias (undeva pe la 8.70 - 8.80%) - nu am simtit nici o deosebire ca s-ar fi desfundat injectoarele (banuiesc ca erau deja curate pentru ca nu simteam lipsa de putere nici inainte de acest drum si am mai folosit solutii de curatat injectoarele de-a lungul timpului chiar daca circul numai in oras). Nu am tras nici o conlcuzie aici daca sunt sau nu utile aceste solutii de curatat injectoarele. Al doilea drum: Intru-cat era o urgenta, rezervorul era la jumatate si nu prea aveam bani de benzina, am mers la consum. Am fost singur in masina si am mers in plaja de turatii 2000-2800rpm (adica pe la 80-100Km/h). Consmul a fost mic, banuiesc ca sub 5.5% pentru ca in cei 200-220km indicatorul de benzina s-a deplasat de la jumatate la sfert. Din pacate nu am avut acum sa fac acest consum deci nu am o cifra exacta. Pentru 20-30 de minute avans, nu cred ca merita hapaiala masiva de carburant, iar la 100-120km/h (2800-3300rpm) cred ca se face un compromis bun intre consum, viteza de deplasare si timpul de parcurgere drum. |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
gabimaxim |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 1 February 06 From: Iasi ![]() |
Legat de senzorul de turatie. Sunt proaspat proprietar de DSN (150Km. mers cu ea), inainte am avut o Dacie 1300, vreo 12 ani. Am remarcat ca la schimbarea vitezelor, in momentul cand apesi ambreiajul si iei piciorul de pe acceleratie, motorul are o turatie inertiala cam lunga, mai clar, la decelerare brusca, motorul revine la relanti foarte greu. Fata de Dacia 1300, la care daca aveai compresie buna la motor, acest lucru era aproape instantaneu.. Este normal asa ceva? Cum verific daca senzorul de turatie isi face bine treaba?
In manualul service am gasit urmatoarele: "Efectuati o programare a tintei volantului motor, dupa inlocuirea senzorului de turatie si de pozitie sau a volantului motor - efectuati o deceleratie cu intreruperea injectiei intr-al doilea, al treilea, al patrulea sau al cincilea raport intre 3500 si 3000 rot/min, timp de cel putin 2sec. - efectuati o deceleratie cu intreruperea injectiei intr-al doilea, al treilea, al patrulea sau al cincilea raport intre 2400 si 2000 rot/min, timp de cel putin 3sec." Masina am luat-o SH si nu stiu ce a fost schimbat pe ea inainte. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002
- IS-03-VLV
|
|
sylver |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 2 February 06 From: craiova ![]() |
QUOTE(gabimaxim @ 5 Feb 2006, 20:27) Legat de senzorul de turatie. Sunt proaspat proprietar de DSN (150Km. mers cu ea), inainte am avut o Dacie 1300, vreo 12 ani. Am remarcat ca la schimbarea vitezelor, in momentul cand apesi ambreiajul si iei piciorul de pe acceleratie, motorul are o turatie inertiala cam lunga, mai clar, la decelerare brusca, motorul revine la relanti foarte greu. Fata de Dacia 1300, la care daca aveai compresie buna la motor, acest lucru era aproape instantaneu.. Este normal asa ceva? Cum verific daca senzorul de turatie isi face bine treaba? In manualul service am gasit urmatoarele: "Efectuati o programare a tintei volantului motor, dupa inlocuirea senzorului de turatie si de pozitie sau a volantului motor - efectuati o deceleratie cu intreruperea injectiei intr-al doilea, al treilea, al patrulea sau al cincilea raport intre 3500 si 3000 rot/min, timp de cel putin 2sec. - efectuati o deceleratie cu intreruperea injectiei intr-al doilea, al treilea, al patrulea sau al cincilea raport intre 2400 si 2000 rot/min, timp de cel putin 3sec." Masina am luat-o SH si nu stiu ce a fost schimbat pe ea inainte. stai calm ca mie mi se pare ceva normal..... la daci vechi totu era mecanic pe injectie e normal sa coboare mai greu turatia |
--------------------
Dacia
Super Nova
- Dj-20-SLV Watch out INSANERACER in traffic
|
|
SYL |
![]()
Post
#168
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
La masinile cu injectie turatia nu coboara brusc, pt a proteja motorul de socuri cand se schimba vitezele, deci e normal ce se intampalk la DSN, comparativ cu belina pe carburatie.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#169
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
am si eu o DSN din 2003 si sincer nu stiu viteza maxima pe care o prinde . Dar totusi la 4000 rpm aveam 160 km ...
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
SYL |
![]()
Post
#170
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Inseamna ca ai o eroare destul de mare la vitezometru, poate si si la turometru, pt ca la DSN in tr.5 la 1000rpm masina are 35km/h, deci la 4000rpm are 140km/h.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#171
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
o sa incerc sa merg paralel cu cineva(care poate prinde 140 km/h) si o sa vad ce viteza avea el . din cate stiu fostul proprietar ( o am de o luna ) nu a schimbat nimic la ea ....
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#172
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Mie la 4200 de ture imi arata fix 160 si la 4500 168.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
vursianu |
![]()
Post
#173
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 March 06 ![]() |
Daca va ajuta cu ceva: mergand constant cu 120 la ora, GPS-ul imi arata 118.
Cu SN mea din 2001 care am vandut-o anul trecut am prins 180 (acu' atarna sub 180) pe drumul de la comarnic spre campina. Cu SN care o am acum si care e din 2002 am prins 170 intorcandu-ma cu masina incarcata de la Pitesti spre Bucuresti pe autostrada. This post has been edited by vursianu: 6 May 2006, 15:15 |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B-20-RVU
|
|
DarKOnE |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 June 06 ![]() |
Am o DSN din 2001 si vreau sa va zic ca pe drumul spre CT de la BR am ajuns cu acul de la kilometraj la peste 180 (cum ar veni pe la 185-190)... cat s-a dus iar in momentul in care a incetat sa se mai roteasca (in sensul acelor de ceas) aveam ~5300 de ture. OK. Din momentul asta nu am mai vazut nici o modificare la acul kilometrajului s-a blocat pe acolo dar turometrul a mai urcat si a ajuns undeva la ~5800 de ture ( asta s-a intamplat in decurs de 2-3-4 minute nu stiu exact ca ma concentram la altceva ,tinut masina pe sosea).
Stiu sigur ca la 4000 de ture am 140 Km/h Ce vreau sa zic este ca daca asta e adevarat : 1000 rpm - 35,64 km/h 2000 rpm - 71.92 km/h 3000 rpm - 106.93 km/h 4000 rpm - 142.58 km/h 5000 rpm - 178.22 km/h 6000 rpm - 213.87 km/h ... eu aveam undeva pe la 206 Km pe ora ... Nu zic ca atat aveam ca e cam mult tinand cont de vant, aerodinamica si celelalte frecari (cutie, pneuri..) dar un 195 tot aveam. deci teoretic daca mai insistam un pic adik inca vreo 5-6 Km de sosea libera aveam sanse sa merg cu DSN cu 200 !!!!! Ce ziceti de asta ? .... si da masina are modificari la motor ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- BR 20 CRC Desi nu pare...e foarte posibil sa te fac
|
|
DragosP |
![]()
Post
#175
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(DarKOnE @ 15 Jun 2006, 20:15) Ce ziceti de asta ? Nu te supăra, dar zic ce-am mai zis: "Ce-ai fumat? Ce-ai băut? Dacă nu-s lucruri ilegale, vreau și eu! ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#176
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.613 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aia 140km/h de la 4000 rpm, sunt de fapt un X+2% (nici un vitezometru de masina nu arata mai putin decat real, ci toate arata in plus cu minim 2%). Cu o panta de 2-3% si vant din spate de 30-40 km/h ar fi posibil(parerea mea).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SYL |
![]()
Post
#177
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Cred ca se referea la viteza reala, adica la DSN in tr.5 la 1000rpm are 35km/h, deci la 4000 rpm are 140km/h...
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
virtualu |
![]()
Post
#178
|
![]() om_serios Group: Members Posts: 198 Joined: 6 June 06 ![]() |
succes voua, eu ma chinui sa duc acu la 180 si in panta
![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001 - clima
|
|
Smooth Criminal |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 November 05 From: Galati ![]() |
Salutare!
Nu stiu despre altii, dar eu am pus acul pe 180. Probabil din cauza ca am anvelope 175/65R14 82T , de aici cred ca rezulta si o mai mare eroare a vitezometrului...Real , nu stiu , poate ca aveam vreo 165... Bafta! |
--------------------
Dacia
Supernova
- GL24WOW
|
|
dacuBurebista |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 16 November 04 ![]() |
|
--------------------
supernova
clima
- b25ymt
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 01:13 |