Viteza maxima SN
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SN
padual |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|||
dudy |
![]() ![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
peste 15%
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
padual |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
nu cred ca eroarea este un procent constant ci mai degraba o functie monotona crescatoare
![]() Sper ca la viteza de 50km/h ea sa fie cat mai mare ![]() |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
geti |
![]()
Post
#124
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(padual @ 15 Dec 2005, 01:11) nu cred ca eroarea este un procent constant ci mai degraba o functie monotona crescatoare ![]() Sper ca la viteza de 50km/h ea sa fie cat mai mare ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
Azazell |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 June 05 ![]() |
QUOTE(MAKRON @ 4 Sep 2005, 19:43) Antrax, practic si teoretic (ca sa spun asa) o asemenea performanta este imposibila cu o DSN nemodificata. Hai sa facem o analogie. Sunt sigur ca ai mers cu bicicleta macar o data in sprint. Ei, ai observat atunci ca dupa ce ai atins o anumita viteza, oricat ai fi fortat sa pedalezi, viteza nu mai crestea ci doar se mentinea la valoarea maxim atinsa?? Explicatia? Forta (cuplul motor) cu care apasai tu pedala era mai mica sau cel mult egala cu acel cuplu - sarcina care apare in roata motoare atunci cand mobilul accelereaza. Mutandis mutandis, la DSN motorul la o anumita turatie si o anumita sarcina, nu mai este capabil sa accelereze pentru ca (nu tip ci doar vreau sa ma fac inteles) forta cu care detenta actioneaza asupra capului pistonului este mai mica sau cel mult egala cu acel cuplu sarcina pe care roata masinii trebuie sa-il invinga pentru ca mobilul sa accelereze Ma intelegi ce vreau sa spun?? |
--------------------
dacia supernova
rapsodie
- *******
|
|
Azazell |
![]() ![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia supernova
rapsodie
- *******
|
|
djtzeava |
![]()
Post
#127
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
a mea la 160 pe bord.. consuma cam 9%
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
Maff_77 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 October 05 From: constanta ![]() |
am un amic care are un radar de ultima generatie.am facut o proba zilele trecute pe bord avem putin peste 180 cam 185.am fost foarte fericit de performanta obtinuta dar radarul a zis altceva.viteza maxima a fost de 163.5.mai mult nu se poate.asta e clar.radarul nu se inseala.chiar daca vitezometrul iti indica chiar si 200 mai mult de 170 nu o sa obtii niciodata dintr-o dsn.parerea mea.numai bine.
This post has been edited by Maff_77: 24 Dec 2005, 23:30 |
--------------------
Dacia supernova 2001
opel calibra 2000 16v 4x4 turbo
1992
- CT 05 ZMA x-team racing club member
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(asarban @ 6 Sep 2005, 11:37) Bravo nene..hai ca te calificasi de bula... Domnu...asa cum portanta e o floare care infloreste din viteza si frecarea cu aerul, rezistenta care va sa zica e o FORTA! care trebuie INVINSA de masina pt a inainta. Fiind forta mai mare, si masina tre sa dezvolte o forta mai mare. Cum la masini forta creste odata cu turatia..(deh...) pentru a strabate aceeasi distanta in acelasi timp dar invingand o forta mai mare, tre sa cresti turatia Asa ca la vant din fata ca sa mergi cu 100 tre sa ai turatie mai mare.. Ce dracu ma..nu ati mers niciodata in plasa unui tir? Sa vedeti ca SCADE TURATIA? Lol, hai c-am dat si eu de topic-ul asta si va spun sincer ca m-am ***** pe mine de ras. Domnu' asarban, de-a lungul acestui topic cat si al altora m-a uimit tonul limbajului tau, vorbesti ca atotstiutorul care tre' sa-i dea neaparat peste nas muritorului de rand explicandu-i calculele sale de "fizica cuantica"... chiar am avut impresia ca stii ce vorbesti... pan-ai scos prostia asta din tine... QUOTE(asarban @ 6 Sep 2005, 11:37) Pe pariu ca nu???? Cand intri in plasa scade rezistenta la inaintare si creste viteza la turatie aceeasi! Daca iti creste consumul, dom'sef....benzina aia in plus in ce se transforma..ma scuzati ca intervin, nu in invarteli ale motorului, adica in turatie mai mare? Hai...nu persista... sa zicem ca eu merg cu 100km/h in a 5-a la 3000rpm... si incepe sa bata vantul din fata... dintr-o data hop turatia sare la 3500rpm ca sa-mi dea mai multa forta, nu? Viteza de deplasare este proprotionala cu turatia motorului si nu are absolut nici o legatura cu vantul, cat de inclinat este drumul sau alte tampenii d-astea. (ignoram evident cazurile cand patineaza ambreiajul). teribil de amuzant ![]() This post has been edited by Ice_2k: 30 Dec 2005, 20:34 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
paulica |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
La multi ani si la multi bani.
Nenea Ice 2k iti spun eu ca daca ai 105km/h la 2500rpm ai sa constati ca la vale ai 105 km/h la 2200rpm si invers la deal poti sa uiti de 105km/h. doar daca pui postcombustie. ![]() Asa ca numa' bafta. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(paulica @ 31 Dec 2005, 01:05) La multi ani si la multi bani. Nenea Ice 2k iti spun eu ca daca ai 105km/h la 2500rpm ai sa constati ca la vale ai 105 km/h la 2200rpm si invers la deal poti sa uiti de 105km/h. doar daca pui postcombustie. ![]() Asa ca numa' bafta. Inca unu, vad ca e plin daciaclub de oameni care dupa ce ca nu stiu mai si vorbesc de sus... stii cum e aia cu "daca taceai"... oamenilor... stiti ce este o cutie de viteze??? sa incerc sa va explic... motorul se invarte cu o anumita turatie... prin intermediul cutiei de viteze apare un raport de (de)multiplicare... ambreiajul face legatura intre cutia de viteze si roti... sa zicem cam asa... M-V-||-R M e motorul, legat la V cutia de viteze care prin intermediul ambreiajului -||- transmite rotatia la R roti. Acum sa le luam pe rand... turatia motorului este transmisa la cutia de viteze unde (prin intermediul rotilor dintate) este demultiplicata... noua turatie este transmisa prin intermediul ambreiajului la roti! ATAT!! Cum naiba credeti voi ca se pot invarti rotile mai repede si cutia de viteze mai incet in functie de inclinatia strazii????? P.S. In afara cazului in care esti un pustan de 12 ani care s-a inscris aici si a pus masina lu' taticu, du-te matalutza si da o tura cu masina si verifica treburile astea. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
StefanT |
![]()
Post
#132
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Bai frate scuza-ma ca iti zic, dar dupa ce ca esti paralel, ne mai faci si prosti.
Auzi, sa ne explici tu ce e aia cutie de viteze...?! Si sa stii si tu ca nu e obligatoriu ca turatia motorului sa fie constant proportionala cu cea a CV !! Cand ppleci din panta cum e domnu'? Dai drumu la ambreiaj, motorul are 2000 rpm si maisna inainteaza cu 2 kmph. Conteaza de incarcatura, vant si multi factori.. vale, deal.... Cu 3000 rpm intr-a VI-a nu o sa ai aceeasi viteza si la deal si la vale... fa un test daca nu ma crezi. Si mai usor cu afirmatiile, ca am impresia ca tu esti cel care vorbeste de sus... |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 31 Dec 2005, 10:56) Cand ppleci din panta cum e domnu'? Dai drumu la ambreiaj, motorul are 2000 rpm si maisna inainteaza cu 2 kmph. Conteaza de incarcatura, vant si multi factori.. vale, deal.... Acolo nu cumva e din cauza ca patinezi ambreiajul? ![]() QUOTE(Steffyx @ 31 Dec 2005, 10:56) Cu 3000 rpm intr-a VI-a nu o sa ai aceeasi viteza si la deal si la vale... fa un test daca nu ma crezi. Si mai usor cu afirmatiile, ca am impresia ca tu esti cel care vorbeste de sus... Facem pariu? cu 3000rpm in a 4 (apropo, 4 = IV in roman, nu VI) o sa ai MEREU aceeasi viteza, indiferent daca urci un deal, cobori o vale, sau orice alte balarii d-astea!! E mecanica de clasa a 8-a!!!!! Daca eu ma duc ACUM si-ti fac un filmulet cu masina la vale si in panta si-ti arat ca are aceeasi turatie la aceeasi viteza (ba mai mult, viteza va fi MEREU proportionala cu turatia) ce faci? |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
StefanT |
![]()
Post
#134
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 31 Dec 2005, 13:02) apropo, 4 = IV in roman, nu VI Daca eu ma duc ACUM si-ti fac un filmulet cu masina la vale si in panta si-ti arat ca are aceeasi turatie la aceeasi viteza (ba mai mult, viteza va fi MEREU proportionala cu turatia) ce faci? -cine a zis a 4-a? La a5-am refeream. Credeam ca toate SN-urile au 5 trepte, poate a ta e limited edition, si are 4... Chiar te rog |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
nu inteleg, de ce insisti?... chiar n-ai inteles sau e mult prea greu de zis "mda, ai dreptate, am gresit eu..."? nu mi-ai raspuns, daca-ti dovedesc treaba asta (cu toate ca nu sunt sigur ca merita deranjul) ce faci?
P.S. Nu am SRN. P.P.S. M-am uitat si eu, ai 17 ani... se explica. This post has been edited by Ice_2k: 31 Dec 2005, 11:58 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
StefanT |
![]()
Post
#136
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Intai fa filmul si dupa aia iti zic ce fac... nu te lauda inainte. Fapte, nu vorbe.
SI daca nu ai avut bunul simt de a-ti completa corespunzator profilul e treaba ta. "P.P.S. M-am uitat si eu, ai 17 ani... se explica." Foarte perspicace, bravo. Cred ca esti mandru de tine ca stii sa faci scaderi... Varsta e un criteriu relativ. Iti repet: Eu macar am bunul simt simt de a-mi completa profilul, ceea ce nu pot spune si despre tine. Era o vorba... Inalt ca bradu' si prost ca gardu'... aici nu se aplica motamo, dar.. This post has been edited by Steffyx: 31 Dec 2005, 12:03 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by Ice_2k: 31 Dec 2005, 12:12 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
StefanT |
![]()
Post
#138
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu mai bine ca asarban nu pot explica. Asa ca nu ma mai complic....
Daca tu ai impresia ca rezistenta aerului la inaintare nu conteaza, jos palaria in fata ta! Mai bine du-te si fa testul ala cu care tot te lauzi.. This post has been edited by Steffyx: 31 Dec 2005, 12:19 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
Rezistenta aerului conteaza, dar aceasta este invinsa prin cresterea cantitatii de benzina injectate, nu prin cresterea turatiei! Asta incerc sa va explic, evident ca in deal sau cu vant in fatza e nevoie de mai multa putere pentru a mentine aceeasi viteza dar puterea asta nu se obtine din cresterea turatiei!
Probabil ca o sa zici ca nu se poate, vrei mai multa putere, trebe' neaparat turatie mai mare.. ia gandeste-te la cazul asta... mergi cu 60km/h, viteza a 4-a, constant. In clipa asta se injecteaza o anumita cantitate de benzina. La un moment dat, dai talpa! In clipa aia se injecteaza o cantitate mai mare de benzina care duce la cresterea turatiei! Dar daca ar fi cum zici tu, ar insemna ca in clipa in care dau talpa tzop turatzia sare cu 1000rpm mai sus ca sa-mi dea puterea in plus.. ceea ce e clar ca e fals. This post has been edited by Ice_2k: 31 Dec 2005, 12:25 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#140
|
![]() - Group: Members Posts: 22.722 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bai ce naiba ați baut voi de sarbatori ? Ca pare bun. Vrem si noi !
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
StefanT |
![]()
Post
#141
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu inca nu am baut nimic... mai pe seara se lasa cu d-astea
![]() Oricum rugam moderatorii sa stearga off-topicurile si la sanctiuni sa tin seama ca suntem in perioada sarbatorilor. Un an nou nout va urez ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
cosad |
![]()
Post
#142
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
Daca mergi cu SN la 150 km/h si din intamplare te lovesti cu un Ferrari care circula cu250 km/h (fiindca este limitat ) viteza capatata de SN este de minim 200 km/h
Acum serios in afara de A2 nu prea ai unde 200km/h |
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
riderontornadoes |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 9 June 05 ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 31 Dec 2005, 12:17) Rezistenta aerului conteaza, dar aceasta este invinsa prin cresterea cantitatii de benzina injectate, nu prin cresterea turatiei! Asta incerc sa va explic, evident ca in deal sau cu vant in fatza e nevoie de mai multa putere pentru a mentine aceeasi viteza dar puterea asta nu se obtine din cresterea turatiei! Probabil ca o sa zici ca nu se poate, vrei mai multa putere, trebe' neaparat turatie mai mare.. ia gandeste-te la cazul asta... mergi cu 60km/h, viteza a 4-a, constant. In clipa asta se injecteaza o anumita cantitate de benzina. La un moment dat, dai talpa! In clipa aia se injecteaza o cantitate mai mare de benzina care duce la cresterea turatiei! Dar daca ar fi cum zici tu, ar insemna ca in clipa in care dau talpa tzop turatzia sare cu 1000rpm mai sus ca sa-mi dea puterea in plus.. ceea ce e clar ca e fals. corect! parerea mea. pe bune. turatia cutiei nu poate evolua independent de turatia motorului. atata timp cat nu calci ambreiajul. diferenta dintre deal, vale si viteza vantului nu este suplinita prin cresteri ale turatiei, ci prin cresterea cantitatii de bezina care intra in motor. |
--------------------
dacia 1310
1310
- b21htf
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#144
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
la o viteza anume ai aceeasi turatie indiferent ca accelerezi, decelerezi, urci un deal, cobori, etc (cu masina in viteza). Diferenta e de cat de apasata e acceleratia (deci si de consum). turatia creste direct proportional cu viteza si invers.
Bafta! Si un sfat: daca gresiti nu va fie jena sa recunoasteti, se mai intampla |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
RollerMAN |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Domnule Ice_2k nu stiu ce varsta aveti si ce experienta la volan dar va spun din simpla practica faptul ca la vale masina creste in viteza cu toate ca turatia ramane constanta si acelasi lucru este valabil si pentru scaderea turatiei si ramanerea vitezei constante la vale daca se ridica din acceleratie. Eu unu am testat asta fara sa vreau pe autostrada soarelui. Lasati teoria si fizica elementara de a 8 a si treceti la practica! Vad ca in ultimele posturi ati schimbat un pic ideea de la care s-a pornit ca sa reparati prostia spusa la inceput.
|
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
cristidb |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
RollerMan si Steffyx, ia faceti voi o plimbare cu o masina care are turometru (nu dacia lu tataie din 76 cu ambreiajul varza! )si nu mai scrieti aberatii pe forum.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
StefanT |
![]()
Post
#147
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Băi Bucureshi, mă lieș? Cu afirmații dintr-ăștia la ofertă. Ca să nu zic ce poti face cu ambreiaju' de la masina ta.. repede, stii tu ca dacia mea din 1900 toamna are ambreaju' praf... Trebuia sa gaseascam vreun destept o iezblicatie de asta filozofica...
EDIT: Șî sî stii cî am sî io tur'metru.. This post has been edited by Steffyx: 2 Jan 2006, 12:44 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
WinderBlue |
![]() ![]()
Post
#148
|
![]() Dubito ergo cogito, cogito ergo sum, sum ergo Deus est. Group: Members Posts: 87 Joined: 29 October 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero Steway II Prestige / 2017 / 0.9 TCe.
Prestige
|
|
RollerMAN |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristidb @ 2 Jan 2006, 11:48) RollerMan si Steffyx, ia faceti voi o plimbare cu o masina care are turometru (nu dacia lu tataie din 76 cu ambreiajul varza! )si nu mai scrieti aberatii pe forum. In primul rand cred ca tu trebuie sa te calmezi si sa iti scoti la plimbare marea scula de nova gt ce ai cu tot cu turometru......in al 2 lea rand nu eram cu o dacie ci cu un megane sedan (conduceam eu) si cu un opel vectra C (conducea un prieten)...daca nici alea 2 masini nu au ambreiaj bun si nu indica bine eu zic sa iti iei un ferrari si poate atunci te cred (NOT)! Si dacia mea e din 96 cu tot cu turometru din fabrica si ca sa vezi ce bun e ambreiaju te invit la o liniutza sa vedem de ce e in stare nova aia a ta gt cu care te lauzi in fata mea facand pe interesantu, vai domne ce mare scula de masina ai tu si ce jeg am eu.(oricum teoretic ar trebui sa ma faci 75 d cp si cutie de viteze mai bine etajata <in cazu in care e stock> vs 62 dar sa vedem si de ce esti tu in stare k eu unu am dat fum si la cielo cu berlina daca soferu era praf) na teapa ca am condus si alte masini nu doar dacii si nu cativa metrii in spatele blocului! This post has been edited by RollerMAN: 2 Jan 2006, 19:50 |
--------------------
Dacia
1410
- B Born 2 roll!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#150
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Lasa-l ma ca e bastan bazat asta... il stie toata lumea.... ce dracu doar are Nova.... GT !!!
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 01:19 |