Viteza maxima SN
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SN
Jack Daniel's |
![]()
Post
#91
|
||
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#92
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
un singur lucru spun:dsn a avut de la inceput o mare eroare la kilometraj,acum stiu si o revista auto(nu dau nume)care a publicat o poza cu kilometrajul dsn la 180+spunand ca depasit lejer masini ce circulau pe A1 cu 160-170!hai ma zicem un 170 real cu masina gola da 205!e mult prea mult pt o masina stock!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bratu80 |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 11 Sep 2005, 09:28) un singur lucru spun:dsn a avut de la inceput o mare eroare la kilometraj,acum stiu si o revista auto(nu dau nume)care a publicat o poza cu kilometrajul dsn la 180+spunand ca depasit lejer masini ce circulau pe A1 cu 160-170!hai ma zicem un 170 real cu masina gola da 205!e mult prea mult pt o masina stock! Cu chiptuning i-ar ridica viteza maxima cu 10-15 km/h!! |
--------------------
Dacia SOlenza
Dacia SOlenza
- AFA
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#94
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#95
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asarban @ 9 Sep 2005, 22:03) Bai Georgica! A2-ul are 110 km in conditiile in care numaratoarea incepe de la Pta Sf Gheorghe...KM 0.. Pana unde incepe in realitate A2-ul sunt 14 km Deeci! A2-ul ca autostrada adevarata are doar cca 95 km Ca sa ii faci in 30 minute tre sa mergi cu 190! Ceea ce un DSN NU POATE! Presupunandu-se prin absurd ca ar ajunge acolo, nu poa sa tina viteza aia pt 30 minute ca sare in aer! De asemenea, stimati tovarasi! Buc-Pitesti 114 km Din care autostrada are 80 km! Atat! Restul? 11km de la centura pana in centru (a se vedea ca centura e km11) si in ca 20 km de la sf autostrada pana in centrul Pitestiului era o gluma bei ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
NRG |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 September 05 ![]() |
La mine viteza maxima a fost 160 fara nici o modificare.Daca scoti catalizatorul e posibil sa atingi o viteza mai mare dar....Ganditi-va ca nici caroseria nu este proiectata pentru asemenea viteze.Nu va suparati dar cu catalizator, pe care nu ati spus ca l-ati scos nu puteti ajunge mai departe de 170 km/h.Uitati-va ca in treapta a 5-a la 100 Km/h aveti 3000 rpm.Sa stiti ca viteza si turatia nu sunt neaparat direct proportionale.E imposibil ca la viteza de 180 Km/h sa nu-ti patineze putin ambreiajul.Asa ca nu va mai uitati la turometru ca nu este concludent
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- OT 88 ANG
|
|
Alex NOS |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 March 03 From: Craiova ![]() |
Deci daca ai 180 de fapt esti pe undeva pe la 165...poti tu sa pui pe masina chip si ce vrea muschiu tau degeaba...O sa accelereze mult mai bine dar la viteza nimic!!!Daca afirmati ceva nu spuneti doar sa va aflati in treaba sau asa din auzite..Numai porcarii...Masina mea stock mergea la 170 pe bord maxim...Cu muullte modificari se plafoneaza la 175 poate daca ma rog de ea sa ajunga la 180..SN nu e masina de viteza!!!
In primul rind limitarea e data de cutie!! In al doilea rind masina are aerodinamica unei caramizii...Si nu e stabila la viteze mari... |
--------------------
Dacia
Supernova modificata
- DJ 83 ALP Strada: 0-100km/h 10.5-11s
Concurs: 0- 100km/h ????? |
|
-=Alec-007=- |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 September 05 ![]() |
Motorul K7J de la Renault, care se afla montat si pe SN are 75 CP la 5500 rpm si 114 Nm la 3000 rpm. Peste 5500 rpm curba de putere incepe sa ia o traiectorie descendenta (puterea incepe sa scada). Acelasi lucru se intampla la cuplu doar ca acesta incepe sa scada de la 3000 rpm. toate astea se traduc prin faptul ca pus in sarcina , in viteza a 5-a, motoru nu-ti va depasi 5500 rpm (asta daca ajunge pana acolo). Iar de la 4500-4600 rpm, traiectoria ascendenta a curbei de putere se atenueaza (unde se intersecteaza cele 2 curbe) si acesta va avea o acceleratie foarte lenta (aproape stationara) de fapt la drum drept cam aici se plafoneaza cam toate SN-urile din cauza rezistentei aerodinamice intampinate la inaintare, care la 160 km/h e mai mult decat dubla fata de 100 de km/h. De asta nu se impaca teoria cu practica. pentru ca motorul nu va ajunge la 6000 rpm in sarcina in viteza a 5-a. Dar daca , esti la vale, cu vant din pupa (spate) si bagi niste cauciucuri cu balonu mai mic (aici pot intra si cauciucurile tocite pentru ca se micsoreaza diametrul rotii, deci circumferinta ei, deci pe aceiasi distanta roata va face mai multe rotatii si va transmite mai multe ture la vitezometru) ai sanse sa faci acul vitezometrului sa-ti indice ora 6. Viteza si turatia motorului sunt direct proportionale prin rapoartele transmisiei. Asa ca atata timp cat ai ambreiajul cuplat, motorul va avea aceiasi turatie la viteza de 100km/h in viteza a 5-a, indiferent daca este panta rampa sau orice altceva. La viteza maxima patinarea ambreiajului este neglijabila atata timp cat acesta este in stare buna, iar eroare vitezometrului nu depaseste in nici un caz 10-15km/h (daca acesta e bun). Va fluctua insa consumul de carburant deoarece in momentul urcarii unei rampe pentru a mentine viteza deoarece incarcarea asupra motorului e mai mare va fi nevoie de un amestec mai bogat. Ca sa depasesti 5500 de rpm cu viteza a 5-a in sarcina, pe langa chip, trebuie modificate in primul rand axa cu came, supapele, si marit raportul de compresie prin luarea unui span de pe chiuloasa (deci cam schimbi chiuloasa). Apoi ar mai fi si ceva pe la galerii si altele dar astea-s minore. Sper ca asta sa raspunda la toate nelamuririle.
This post has been edited by -=Alec-007=-: 1 Oct 2005, 10:06 Attached thumbnail(s) Grafic_SN.JPG ( Size: 161.46k ) Number of downloads: 721 |
--------------------
Mitsubishi
Galant 2000 GSR
- GTS Nu va luati masini straine ca o sa aveti probleme cu piesele. Va spun din experienta. Mai ales la japoneze, care desi sunt cele mai bune, la ele se gasesc cel mai greu piese.
|
|
-=Alec-007=- |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 September 05 ![]() |
Nova, SN si SLZ, mai putin Logan au fost proiectate (de fapt nova a fost proiectata si de la ea au pornit derivatiile) pentru a fi niste masini cat mai economice, de familie si pentru oras, dar cu care sa nu-ti fie rusine sa iesi pe autostrada. Pentru ca desi nu atinge viteze astronomice, tot poate sa depaseasca lejer 130km/h (viteza maxima de pe autostrada). Problemele incep sa apara dupa 140-150 de km/h (REALI !!!), adica alea 4500-4600 rpm de care ziceam mai devreme.
|
--------------------
Mitsubishi
Galant 2000 GSR
- GTS Nu va luati masini straine ca o sa aveti probleme cu piesele. Va spun din experienta. Mai ales la japoneze, care desi sunt cele mai bune, la ele se gasesc cel mai greu piese.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
N-are nici o legatura punctul in care se intersecteaza graficele. Se pot intersecta oriunde daca schimbi scara la care sunt desenate. Sunt doua grafice diferite.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
-=Alec-007=- |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 September 05 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 6 Sep 2005, 18:56) Acum hai ca va zic eu cum sa aflati care este viteza maxima la SN in timp ce coboara o panta. Intai download-ati toti cele 3 poze puse de GeorgeB pe pagina 3, salvatile in calculator si lasatile acolo intr-un folder. Dupa care voi reveni eu peste cateva zile ca sa continuam lectia. This post has been edited by -=Alec-007=-: 1 Oct 2005, 21:29 |
--------------------
Mitsubishi
Galant 2000 GSR
- GTS Nu va luati masini straine ca o sa aveti probleme cu piesele. Va spun din experienta. Mai ales la japoneze, care desi sunt cele mai bune, la ele se gasesc cel mai greu piese.
|
|
-=Alec-007=- |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 September 05 ![]() |
Acum uitativa la thumbnail-urule lor si veti observa ca sunt identice, iar la properties veti observa ca pozele au fost facute in acelasi timp 15:28 14.08.2005 de catre un K750i si ca thumbnail-urile-s identice cu avatarul lui mirciulika86 care zicea ceva de 190 km/h 4 posturi mai sus, poza care, culmea a fost facuta in acelasi timp cu celelalte trei in aceiasi zi aceiasi ora acelasi minut tot cu k 750i. In concluzie masina lui georgeb a efectuat 20 km in mai putin de 1 minut, ceea ce inseamna peste 1200 de km/h. va dati seama ce inseamna asta? sa spargi bariera sunetului la sol cu o DACIA (probabil avea ceva modificari pe ea).
Fara suparare george gluma chiar a fost ca lumea. am ras de n-am mai putut cand mi-am dat seama ca pozele pe care le pusese-i erau de fapt poze modificate cu avatarul lui mirciulika. Data viitoare ai grija ca thumbnail-ul nu minte, si ultima cifra de la inregistrarea kilometrilor este rosie la cei care se reseteaza si mai modifica si tu un pic unghiul ca bate la ochi, mai taie o margine doua...etc. fara suparare. ciao PS mai departe viteza maxima o deduceti voi. |
--------------------
Mitsubishi
Galant 2000 GSR
- GTS Nu va luati masini straine ca o sa aveti probleme cu piesele. Va spun din experienta. Mai ales la japoneze, care desi sunt cele mai bune, la ele se gasesc cel mai greu piese.
|
|
florinbc |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 2 March 05 ![]() |
masina mea: DSN rapsodie, mana a2-a luata la 35.000 km. nimic modificari. ca in fabrica. cand am luat-o din targ vitan am testat-o la COMPUTEST in targ. eroare la vitezometru.-10%. adica imi indica 72 km/ora si aveam de fapt 80 km/ora. in vara asta am mers pe autostrada soarelui cu 173 km/ora. si nu ca ma laud. mai putea dar mi-a fost frica. deci daca eroarea e 10% viteza reala a fost de fapt 173+ 17,3=190,3 km/ora. nici mie nu-mi vine a crede ca am mers cu DSN-ul cu viteza asta dar chiar asa iasa. am fisa cu rezumatul testului cu poza cu tot care imi arata eroarea. deci nu mint. deci DSN prinde mai mult decit scrie in carte. a uitasem eu am scos catalizatorul. atat.
dar nu incercati sa prindeti viteza asta nu se merita. dar eroarea la vitezometru puteti sa o verificati. |
--------------------
dacia super nova
super nova
- gj-03-ysd
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(florinbc @ 10 Nov 2005, 22:39) Ai foarte multa dreptate ca eroarea e de 10%, dar cu plus nu cu minus. Adica la 80 ai cca72, deci la 173 ai 156reali, ceea ce e foarte plauzibil. Pe mine d-aia nu ma opreste radarul cand merg cu 65 pe drum de 50km/h. La 65 aratati, am de fapt 58.5 si ei te opresc abia de la 60 in sus. Mi-am pus ambitia si am verificat chestia asta! A se vedea si discutiile legate de radarul informativ de la Arcul de Triumph! |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#105
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(-=Alec-007=- @ 7 Oct 2005, 22:06) Acum uitativa la thumbnail-urule lor si veti observa ca sunt identice, iar la properties veti observa ca pozele au fost facute in acelasi timp 15:28 14.08.2005 de catre un K750i si ca thumbnail-urile-s identice cu avatarul lui mirciulika86 care zicea ceva de 190 km/h 4 posturi mai sus, poza care, culmea a fost facuta in acelasi timp cu celelalte trei in aceiasi zi aceiasi ora acelasi minut tot cu k 750i. In concluzie masina lui georgeb a efectuat 20 km in mai putin de 1 minut, ceea ce inseamna peste 1200 de km/h. va dati seama ce inseamna asta? sa spargi bariera sunetului la sol cu o DACIA (probabil avea ceva modificari pe ea). Fara suparare george gluma chiar a fost ca lumea. am ras de n-am mai putut cand mi-am dat seama ca pozele pe care le pusese-i erau de fapt poze modificate cu avatarul lui mirciulika. Data viitoare ai grija ca thumbnail-ul nu minte, si ultima cifra de la inregistrarea kilometrilor este rosie la cei care se reseteaza si mai modifica si tu un pic unghiul ca bate la ochi, mai taie o margine doua...etc. fara suparare. ciao PS mai departe viteza maxima o deduceti voi. aoleu ce serios suntem domnu' ... pozele mele erau o gluma a gluma de mai sus ![]() dar vad ca spiritul comic va ocoleste zilele astea . QUOTE In concluzie masina lui georgeb a efectuat 20 km in mai putin de 1 minut, ceea ce inseamna peste 1200 de km/h. va dati seama ce inseamna asta? ca am MASINA ? si ca spulber orice altceva pe drum drept , doar sa am un pic de vant la pupa. ![]() ahhh si ca te pricepi la matematica ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
DragosP |
![]()
Post
#106
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 11 Nov 2005, 14:08) aoleu ce serios suntem domnu' ... pozele mele erau o gluma a gluma de mai sus ![]() dar vad ca spiritul comic va ocoleste zilele astea . ca am MASINA ? si ca spulber orice altceva pe drum drept , doar sa am un pic de vant la pupa. ![]() ahhh si ca te pricepi la matematica ![]() Hai, dă-ți un warn ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#107
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
imediat ...
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
RGL2005 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 November 05 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRnova Rapsodie
- OT-13-___
|
|
pastrama |
![]()
Post
#109
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Filtru sport (pe care intre timp l-am scos)---170 si mai putea putin.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
dudy |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
pt Dl Alec-007 ......la 5000 rpm in treapta a5-a anvelope normale viteza reala este 173, adica se poate.
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
dacuBurebista |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 16 November 04 ![]() |
![]() |
--------------------
supernova
clima
- b25ymt
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#112
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
poti sa crezi mai repede .
pune mana pe un pix, o foaie de hartie si ia de calculeaza ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
avathan |
![]()
Post
#113
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(dantes @ 6 Sep 2005, 13:44) Chestia cu tirul, aveti amndoi dreptate... Turatia scade, benzina consumata mai putina... De ce? Ptr. ca in momentul in care esti in spatele tirului, rezistenta la inaintare e mult diminuata, forta motorului necesara ptr. a se deplasa cu ACEEASI VITEZA, e mai mica... de accord QUOTE(dantes @ 6 Sep 2005, 13:44) Uite ca sa va lamuriti...de ce la formula 1, cand este unul in spatele celuilalt foarte aproape, cel din spate va accelera fata de cel din fata lui, iar cand il depaseste, il depaseste cu greu, ptr. ca brusc intampina rezistenta la inaintare, care trebuie compensata cu o turatie/viteza mai mare... fals !(vezi depasirea la aspiratie) presupunand ca 2 masini au ~ acelasi coeficient aerodinamic si o acceleratie constanta si egala cel care vine din spate e avantajat, are un suplus de putere,iar in momentul in care depaseste => viteza mai mare chiar daca el va intampina aceeasi rezistenta pe care o intampina prima masina cu acel surplus de putere QUOTE zi sa mori tu cu limba intre dinti ! 10-15 dl georgeb ma dezamagiti ,chiar daca SPER ca a fost doar o gluma ![]() This post has been edited by avathan: 14 Nov 2005, 18:20 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#114
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
e mai complicata si veche toata treaba
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#115
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.613 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Va recomanda cu incredere cartea lui Stoicescu Aurel -" Dinamica Autovehiculelor" vol 1 pentru a rezolva problema. Se gaseste pe dc, dar daca o citez eu nu ma crede nimeni.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ADI53 |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 November 05 ![]() |
Sa zica cine ce vrea, dar eu cu SN mea am trecut bine de 180 si mai aveam pedala.
Vedeti singuri in poza anexata. ![]() Attached thumbnail(s) Nok136.jpg ( Size: 218k ) Number of downloads: 1020 |
--------------------
Dacia
SuperNova
- Ar53CIA
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#117
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
QUOTE(dudy @ 14 Nov 2005, 13:25) pt Dl Alec-007 ......la 5000 rpm in treapta a5-a anvelope normale viteza reala este 173, adica se poate. QUOTE(ADI53 @ 14 Nov 2005, 23:51) Sa zica cine ce vrea, dar eu cu SN mea am trecut bine de 180 si mai aveam pedala. Vedeti singuri in poza anexata. ![]() in poza ai 5000rpm dupa cum spune si dudy =173.... |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
djtzeava |
![]()
Post
#119
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
QUOTE(ADI53 @ 14 Nov 2005, 23:51) Sa zica cine ce vrea, dar eu cu SN mea am trecut bine de 180 si mai aveam pedala. Vedeti singuri in poza anexata. ![]() salutare dupa secole! eu am de zis in primul rand nu ai 185 nici sa ma impusc a mea are 5000 de ture la 175 km/h asa ca nu stiu cat de bine iti arata vitezometrul tau nu bag mana in foc ca atata aveam eu.. oricum 175 km/h reali.. refuz sa cred P.S eu am 4000 de ture in a 5 a pe la 137km/h.. si injectia la mine se taie in orice treapta la 6000 de ture (nu am avut cum sa vad asta in treapta 5 a ![]() ![]() |
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
p_vio46 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 November 05 ![]() |
mai baieti cu a mea, acu mi-a aratat pe la jumatatea dintre 170 si 180 si era aproape de 5000rpm cu o liniuta si un pic sub 5000rpm
|
--------------------
DACIA
Super Nova
- B-44-AJJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 01:13 |