Viteza maxima SN
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SN
GeorgeB |
![]()
Post
#31
|
||
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|||
asarban |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Da baaa da' iel taie cu bomfaieru podeaua da la masina si apasa pedala pana la asfalt si taie si sarmele da la calculator si nu mai ie limitata ielectronic si asa ajunge iel la 205 daca nu 215 ca ia zis lui un tovaras cu mazda care la 90 de cai ajunge la doosutecinci chilometri pa ora si ce baaa esti tu ciumeg cu matematica da ca daca se enerveaza asta maine prinde doosutezece chilumetri pe ora ca dreschide haionu din spate si fuge cu vantu din pupa...
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#33
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Orice masina are abatere la kilometraj! ORICE! Si asta este o regula nescrisa a fabricantilor!
De ce Renault Megane are 250km pe bord? Pe mine m-a prins radaru cu 67 in megane si pe bord era 73! NU ai cum sa iei 205 cu DSN! Daca erai din Bucuresti, ne urcam in Tico al meu si vedeai cum a mea buburuza BATE kilometraju! Motoru e facut recent si masina prinde undeva la 170km/h pe ceas! E haios cum te uiti si acu sare peste ![]() ![]() Totusi, daca vrei, vii in Bucuresti, ne punem in paralel pe A2.. Io cu SLZ la 180 pe ceas, tu vei avea 190 ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
klaus |
![]()
Post
#34
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Credeti ca-mi poate spune si mie cineva de ce fordul fiesta de 1.6 duratec de 100 Cp are 184 km/h viteza maxima si trebuie un Fiesta ST cu motor de 2 l si 150 cp, cu alta cutie, pentru a se atinge vit. maxima de 205 km/h?
Sa fie motorul asta de 75 CP de pe DSN, supersimplu si fara briz-brizuri atat de performant incat sa dea rusine la un motor de 1.6 de 100 Cp si aproape cat pe ce sa-l depaseasca pe cel de 2 litri si 150 Cp? Uitandu-ma la acest topic am inteles deplin bancul ala cu alba-ca-zapada si pinochio, in care alba-ca-zapada statea cu poponeata pe fata lu' pinochio si zicea: "Hai Pinochio, mai spune o minciuna!"... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#35
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Sefu', ia da tu Close Topic la asta...
![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
asarban |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(Antrax @ 22 Aug 2005, 01:45) Cam tot ce are alexNOS am si eu pe masina. Nu am cip. La mine au fost modificati parametri calculatorului de niste francezi de la renault. Buji in 4 electrozi am si eu, teava din fata pana in spate de inox am, filtru sport simota si cam atat la motor. Nu stiu cati cai are masina ca nu am urcato pe stand. Intradevar bujiile in 4 electrozi se simt la o masin, adica urca mai repede in ture. Injectoarele daca vrei sa le schimbi nu are rost. Si eu am incercat sa-mi pun de renault nevada de 1,7 si nu merg. Nu poate trage aer destul iar puterea nu creste deosebit de mult in raport cu consumul. Ce vreau sa-mi mai fac la a mea este sa-mi pun turbina electrica care iti da intre 15-25CP si sa vad daca imi pot pune chiuluasa de 16V. Ar mai fi multe de facut in mintea mea dar....traim in romania ![]() QUOTE(Antrax @ 2 Sep 2005, 01:40) La ce viteza maxima ati ajuns cu SN fara a modifica sau schimba cutia?? Eu am ajuns cu a mea undeva la 200-205Kmh, iar cineva a spus ca nu ai cum sa ajung la asa o viteza cu cutia originala sau fara a umbla la ea. Va rog sa comparati.... Hmm..niste francezi de la renault...de ce nu niste englezi de la Leyland... Bre nea..vezi ca EPROMUL de la DSN nu se rescrie...se inlocuieste..aka chipul...stii....unii dintre noi am avut masina modificata... Au pus filtru si inlocuit evacuarea hmmm...maaaxim 3 CP.... Bujiile nu dau putere mai mare, doar optimizeaza.. Daca TU ne arati o poza cu turometrul tau PESTE 6200 ne inchinam Daca nuuuuu....atunci fara nici o parere de rau iti vom canta slagarul international: LASA-NEEEEEEEEEEE! LASA-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ca sa te prinzi de idee! Schimbarea de chip modifica tabelele de injectie dar NU SCOATE LIMITAREA ELECTRONICA! Ca sa nu te apuci sa raspunzi ceva tampenii..am avut chip modificat pe DSN! Asa ca daca nu stii ce scrii..nu mai scrie REMAPAREA, direct in comp nu se face in RSR! Daca totusi ai facut-o si ai scos limitarea..baga o poza Daca nu....aplicam de mai sus..LASA-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
kid88 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asarban @ 3 Sep 2005, 06:08) Coane..ne lasi...go si canta la alta masa...eu zic sa te muti pe forumul de trabant, poate obtii de acolo ovatiile dorite..aici maxim "lasa-neeeeee lasa-neeee" poate canti tu la alt topic, omu a intrebat cat prind DSN-urile voastre....nu a cerut comentarii ![]() ![]() ![]() This post has been edited by kid88: 5 Sep 2005, 09:22 |
--------------------
Bicicleta
Shimano
- No Nr Dacă unu e mai prost ca tine fă-te că nu-l vezi !!!
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#38
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
kid88 cand el face asemenea afirmatii o cauta ! rau ... noi incercam sa ii explicam una alat , si cum ca nu suntem cazuti din cer.
topicul nu se inchide , nu se sterge , doar sa continuati discutia intr-un mod civilizat totusi . eu vreau explicatii . kid88 a ta explicatie lipseste . asarban a dat explicatii pentru ce a spus mai sus . tu NU ! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
kid88 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Bicicleta
Shimano
- No Nr Dacă unu e mai prost ca tine fă-te că nu-l vezi !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Suficiente explicatii copile???
Sau nu esti in stare sa citesti un post mai sus? Ia la mama! QUOTE(asarban @ 2 Sep 2005, 07:20) Coane Antrax..esti mitoman! Coane kid88..esti mic copil...auzi..te dai rotund cu SN cu 150...giiizaaazz... Coane Antrax...de ce zic ca esti mitoman: Simplu Daca inmultesti turatia maxima cu raportul de demultiplicare al cutiei iti da 162 km/h Daca scoti limitarea (taiatul injectiei) ajungi probabil undeva pe aproape de 170-180 DAR 205....HAI SA FIM SERIOSI! QUOTE(asarban @ 3 Sep 2005, 07:08) Coane..ne lasi...go si canta la alta masa...am avut si noi DSN, am avut si noi initiative vitezomanice, am stiut si noi pe de rost mecanica la DSN...cu altii..eu zic sa te muti pe forumul de trabant, poate obtii de acolo ovatiile dorite..aici maxim "lasa-neeeeee lasa-neeee" QUOTE(asarban @ 3 Sep 2005, 21:29) QUOTE(asarban @ 4 Sep 2005, 11:51) Da baaa da' iel taie cu bomfaieru podeaua da la masina si apasa pedala pana la asfalt si taie si sarmele da la calculator si nu mai ie limitata ielectronic si asa ajunge iel la 205 daca nu 215 ca ia zis lui un tovaras cu mazda care la 90 de cai ajunge la doosutecinci chilometri pa ora si ce baaa esti tu ciumeg cu matematica da ca daca se enerveaza asta maine prinde doosutezece chilumetri pe ora ca dreschide haionu din spate si fuge cu vantu din pupa... QUOTE(asarban @ 4 Sep 2005, 17:33) Va rog sa comparati.... Hmm..niste francezi de la renault...de ce nu niste englezi de la Leyland... Bre nea..vezi ca EPROMUL de la DSN nu se rescrie...se inlocuieste..aka chipul...stii....unii dintre noi am avut masina modificata... Au pus filtru si inlocuit evacuarea hmmm...maaaxim 3 CP.... Bujiile nu dau putere mai mare, doar optimizeaza.. Daca TU ne arati o poza cu turometrul tau PESTE 6200 ne inchinam Daca nuuuuu....atunci fara nici o parere de rau iti vom canta slagarul international: LASA-NEEEEEEEEEEE! LASA-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ca sa te prinzi de idee! Schimbarea de chip modifica tabelele de injectie dar NU SCOATE LIMITAREA ELECTRONICA! Ca sa nu te apuci sa raspunzi ceva tampenii..am avut chip modificat pe DSN! Asa ca daca nu stii ce scrii..nu mai scrie REMAPAREA, direct in comp nu se face in RSR! Daca totusi ai facut-o si ai scos limitarea..baga o poza Daca nu....aplicam de mai sus..LASA-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#41
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Antrax |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 8 January 05 ![]() |
Eu nu ma pun sa ma mai cert cu nimeni pe aici....ca vad ca tot forumul asta e facut doar pentru comentari, ironizari si alte cele....
|
--------------------
Dacia
Super Nova
- TN 08 UNB Dacia Super Nova 1,4 MPI. Membru RR
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#43
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
ai incercat sa faci ce ti-am spus eu ?
faza cu foaia si calculatul ? de ce nu incerci sa vezi ca NU AI DREPTATE ! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#44
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Antrax, degeaba te superi pe noi, nu te-a ironizat nimeni cu rea intentie ci pur si simplu din amploarea pe care a luat-o discutia, asta a iesit.
In plus, poti lesne observa ca cei care in aparenta te-au ironizat asa discuta ei in general, asa sunt ei mai veseli (de multe ori si ei sunt ironizati dar totul e luat ca o gluma). Uite, de exemplu Andrei (Sarban), asa cum a postat el si tie ti s-a parut ironie de fapt nu e decat un procedeu retoric (foarte eficient dealtfel). Nu e nici o urma de ironie si te mai asigur ca are aceeasi stima si consideratie pentru tine (ca noi toti dealtfel) ca si la inceput. Nu e in intentia nimanui sa jigneasca. Pe langa atingerea scopului practic al forumului adica un schimb util de informatii si experiente, forumul mai trebuie sa aiba si putina "culoare" altfel ar deveni scortos si constipat. E drept ca or exista si ciudati care nu inteleg ca viata trebuie sa fie vesela dar astia se autoizoleaza si nu ne fac probleme. Revenind la topic, un ultim experiment, roaga pe cineva cu un bemeveu de exemplu sa mearga cu 180km/h si incearca sa te tii de el cu deseneu ...sau... mergi cu bmweu cu 180 si imediat dupa asta mergi si cu dsn cu 180 ![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ma bag si eu ca musca in c***t... antrax, ai cumva jante mai mari?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
asarban |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
daaa cele mai mari..de 14!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa iau partea nimanui, da am o nedumerire, pentru ca m-am apucat sa calculez, deoarece nimeni nu facut-o pina acum (in acest topic). in primul rind din poza aia 180 km/h la 5000 rpm sau cam asa ceva. daca turatia e direct proportionala cu viteza atunci la 6000 de rpm ar iesi 216 km/h (teoretic). in al doilea rind, daca condiseram raportul treptei a 5-a este de 0.795 si raportul final este 3.733 rezulta un raport total de 2.968 (nu stiu daca valorile sunt corecte da p-astea le am io). pentru un cauciuc standard (165/70 R13) circumferinta este aprox. 1.763 m. formula de calcul este v=3.6*r/60*Rap*C, unde v - viteza teoretica [km/h] r - turatia [rpm] Rap - raportul de transimisie pentru trapta considerata C - circumferinta rotii [m] rezultatele sunt urmatoarele: 1000 rpm - 35,64 km/h 2000 rpm - 71.92 km/h 3000 rpm - 106.93 km/h 4000 rpm - 142.58 km/h 5000 rpm - 178.22 km/h 6000 rpm - 213.87 km/h aceste viteze sunt teoretice, deci nu tin seama de conditiile de drum, rezistenta la inaintare etc, da culmea ca pina la 4000 rpm se cam verifica in practica, deci unde greseala? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#48
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Mihai, doamna mea a luat mai demult un radar cu dsn-ul . Eu eram in dreapta; si avea fix 3000 de rpm (asa o tine ea pe drum drept, lat si liber, cu 3000) nu a franat absolut deloc si radarul a inregistrat fix 99km/h.
|
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#49
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
greseala este ca trebuie sa pui in formula rezistenta cu aerul
![]() aka freaca freaca ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dweep @ 6 Sep 2005, 11:56) Mihai, doamna mea a luat mai demult un radar cu dsn-ul . Eu eram in dreapta; si avea fix 3000 de rpm (asa o tine ea pe drum drept, lat si liber, cu 3000) nu a franat absolut deloc si radarul a inregistrat fix 99km/h. pai io am calculat viteze teoretice, in realitate mai intervine o frecare, un cauciuc mai desumflat, da vezi ca e tot p-acolo. george, si cum bagam in formula frecarea cu aerul, ca la asta m-am gindit si io, da cu cita aerodinamica stiu n-am reusit la ajung la ceva concret. si inca ceva, formula de mai sus nu tine seama de puterea sa cuplul motorului, desi e clar ca o putere mai mare inseamna viteza mai mare. ma gindeam sa incercam sa introducem cumva si puterea in ecuatie si astfel sa demonstram ca un motor de 75 CP nu poate prinde 200 km/h, just for fun. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#51
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Eu cred totusi ca frecarea cu aerul, un pneu desumflat si alte asemenea duc la o crestere a consumului de benzina si nu la o scadere a vitezei la turatie constanta. Adica la 3000 de ture fara vant din fata voi avea o viteza de 100km/h si un consum de 5,2l/100 iar daca as rula cu vant frontal la 3000 rpm as avea tot 100km/h dar un consum de 5,8l/100.
|
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
ba poate sa-i prinda, dar in cateva zile de accelerat in continuu...pe cei 200 de km, cel putin teoretic.
![]() This post has been edited by motorsport_2005: 6 Sep 2005, 11:32 |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
b64chr |
![]()
Post
#53
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
QUOTE(Mihai_E @ 6 Sep 2005, 11:38) 1000 rpm - 35,64 km/h 2000 rpm - 71.92 km/h 3000 rpm - 106.93 km/h 4000 rpm - 142.58 km/h 5000 rpm - 178.22 km/h 6000 rpm - 213.87 km/h aceste viteze sunt teoretice, deci nu tin seama de conditiile de drum, rezistenta la inaintare etc, da culmea ca pina la 4000 rpm se cam verifica in practica, deci unde greseala? Nu e nici o greseala. Rezistenta la inaintare nu are nici o legatura cu raportul viteza/turatie. Poate doar prin patinarea ambreiajului si a rotilor motoare, dar asta e ceva absolut neglijabil. Problema cu rezistenta la inaintare este ca nu vei putea atinge 6000rpm in vit 5 decat eventual daca cobori o panta foarte accentuata, si atunci o sa vezi ca se cam verifica in practica si peste 4000 rpm. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
asarban |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(dweep @ 6 Sep 2005, 12:30) Eu cred totusi ca frecarea cu aerul, un pneu desumflat si alte asemenea duc la o crestere a consumului de benzina si nu la o scadere a vitezei la turatie constanta. Adica la 3000 de ture fara vant din fata voi avea o viteza de 100km/h si un consum de 5,2l/100 iar daca as rula cu vant frontal la 3000 rpm as avea tot 100km/h dar un consum de 5,8l/100. Bravo nene..hai ca te calificasi de bula... Domnu...asa cum portanta e o floare care infloreste din viteza si frecarea cu aerul, rezistenta care va sa zica e o FORTA! care trebuie INVINSA de masina pt a inainta. Fiind forta mai mare, si masina tre sa dezvolte o forta mai mare. Cum la masini forta creste odata cu turatia..(deh...) pentru a strabate aceeasi distanta in acelasi timp dar invingand o forta mai mare, tre sa cresti turatia Asa ca la vant din fata ca sa mergi cu 100 tre sa ai turatie mai mare.. Ce dracu ma..nu ati mers niciodata in plasa unui tir? Sa vedeti ca SCADE TURATIA? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
asarban |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(b64chr @ 6 Sep 2005, 12:36) Nu e nici o greseala. Rezistenta la inaintare nu are nici o legatura cu raportul viteza/turatie. Poate doar prin patinarea ambreiajului si a rotilor motoare, dar asta e ceva absolut neglijabil. Problema cu rezistenta la inaintare este ca nu vei putea atinge 6000rpm in vit 5 decat eventual daca cobori o panta foarte accentuata, si atunci o sa vezi ca se cam verifica in practica si peste 4000 rpm. Pai scuzati si ajungem la teoria mea cu Tico care merge cu 270 aruncat din Boeing... Aici vorbim de DSN cu o miscare rectilinie orizontala nu pe post de lift... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
asarban |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(b64chr @ 6 Sep 2005, 12:36) Nu e nici o greseala. Rezistenta la inaintare nu are nici o legatura cu raportul viteza/turatie. Poate doar prin patinarea ambreiajului si a rotilor motoare, dar asta e ceva absolut neglijabil. Problema cu rezistenta la inaintare este ca nu vei putea atinge 6000rpm in vit 5 decat eventual daca cobori o panta foarte accentuata, si atunci o sa vezi ca se cam verifica in practica si peste 4000 rpm. Sef..tre sa compari forta/puterea degajata de motor cu forta/puterea/rezistenta la inaintare.Ceea ce ai scris tu e corect, dar daca am extrapola la 8000 rot/min ce viteza ar avea? Exista un programel pe aici unde bagai datele masinii si iti spunea ce si cum.. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#57
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
aham , ala l-am folosit eu cand am dat datele de mai sus
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#58
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(asarban @ 6 Sep 2005, 13:37) Bravo nene..hai ca te calificasi de bula... Domnu...asa cum portanta e o floare care infloreste din viteza si frecarea cu aerul, rezistenta care va sa zica e o FORTA! care trebuie INVINSA de masina pt a inainta. Fiind forta mai mare, si masina tre sa dezvolte o forta mai mare. Cum la masini forta creste odata cu turatia..(deh...) pentru a strabate aceeasi distanta in acelasi timp dar invingand o forta mai mare, tre sa cresti turatia Asa ca la vant din fata ca sa mergi cu 100 tre sa ai turatie mai mare.. Ce dracu ma..nu ati mers niciodata in plasa unui tir? Sa vedeti ca SCADE TURATIA? Eu zic ca esti intr-o maaare eroare! Ia mai fa o tura prin plasa tirului, selecteaza pe consum instantaneu si stai cu ochii pe turometru si pe computator (nu de tot ca Doamne fereste pune ala cu tiru vreo fana). Vei avea o surpriza: cand intri in plasa, a naibii turatie ca ramane constanta si scade consumul ![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 17:03 |