Viteza maxima SN
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SN
asarban |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
|
||
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|||
MAKRON |
![]()
Post
#62
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(asarban @ 6 Sep 2005, 13:57) Pe pariu ca nu???? Cand intri in plasa scade rezistenta la inaintare si creste viteza la turatie aceeasi! Daca iti creste consumul, dom'sef....benzina aia in plus in ce se transforma..ma scuzati ca intervin, nu in invarteli ale motorului, adica in turatie mai mare? Hai...nu persista... Andrei, hai ca iti mai dau un hint! Presupunem ca te deplasezi rectiliniu, uniform. Patrunzi intr-o zona cu vant frontal, nu modifici pozitia acceleratiei si vei constata ca scade viteza.Intrebarea este- turatia, ce modificare va suporta? SAU In conditiile mai sus aratate, patrunzi pe un sector de drum in rampa. Fara sa modifici pozitia acceleratiei vei constata ca se reduce viteza. Aceeasi intrebare - Ce se intampla cu turatia? P.S.Benzina aia in plus va ramane in rezervor. This post has been edited by dweep: 6 Sep 2005, 12:11 |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
dantes |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Chestia cu tirul, aveti amndoi dreptate... Turatia scade, benzina consumata mai putina...
De ce? Ptr. ca in momentul in care esti in spatele tirului, rezistenta la inaintare e mult diminuata, forta motorului necesara ptr. a se deplasa cu ACEEASI VITEZA, e mai mica... Nu cumva cand ajungi in spatele tirului, iei un pic piciorul de pe pedala? Ba da! Ptr. ca rezistenta la inaintare e mai mica, si daca nu iei piciorul putin de pe pedala, vei accelera mult mai usor..insa daca pastrezi aceeasi viteza, iei piciorul de pe pedala, scade turatia, scade si consumul... Sa nu uitati ca viteza e direct proportionala cu turatia si turatia cu consumul de combustibil...nu poate sa scada consumul fara sa scada turatia...insa la aceeasi viteza in spatele tirului, scazi turatia si consumul, pentru ca nu mai ai nevoie de puterea respectiva de la motor... Uite ca sa va lamuriti...de ce la formula 1, cand este unul in spatele celuilalt foarte aproape, cel din spate va accelera fata de cel din fata lui, iar cand il depaseste, il depaseste cu greu, ptr. ca brusc intampina rezistenta la inaintare, care trebuie compensata cu o turatie/viteza mai mare... This post has been edited by dantes: 6 Sep 2005, 12:46 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#64
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE ...insa la aceeasi viteza in spatele tirului, scazi turatia si consumul, Sa-mi fie iertat! Ridicand piciorul de pe acceleratie, in conditiile date, scade doar consumul, turatia se va mentine aceeasi. |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
b64chr |
![]()
Post
#65
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
QUOTE(dantes @ 6 Sep 2005, 13:44) Sa nu uitati ca viteza e direct proportionala cu turatia si turatia cu consumul de combustibil...nu poate sa scada consumul fara sa scada turatia...insa la aceeasi viteza in spatele tirului, scazi turatia si consumul, pentru ca nu mai ai nevoie de puterea respectiva de la motor... Eu zic ca musiu dantes ori a luat-o pe ulei ori e varza. Pai odata zici ca viteza e direct proportionala cu turatia (si aici ai dreptate), odata spui ca in spatele tirului la aceeasi viteza scazi turatia (aici ai calcat stramb). |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#66
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE ...nu poate sa scada consumul fara sa scada turatia... Daa?!! Atunci cum este posibil ca in panta, la turatie constanta, sa scada consumul? ![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
asarban |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Adica in coborare..?
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#68
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Da, pentru ca la urcare este rampa.
P.S.Ramane valabil pariul..? This post has been edited by dweep: 6 Sep 2005, 13:51 |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
b64chr |
![]()
Post
#69
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Da, panta inseamna coborare, rampa inseamna urcare.
edit: scuze, dweep a fost mai rapid. This post has been edited by b64chr: 6 Sep 2005, 13:50 |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
asarban |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
pai hai sa ne gandim amandoi
Adica in coborare, consumul la 100km scade la turatie constanta.. Asa apare la tine pe comp... hm...POATE PENTRU CA VITEZA CRESTE????? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
b64chr |
![]()
Post
#71
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Nu, pentru ca scade cantitatea de benzina injectata, in anumite conditii poate fi 0.
La turatie constanta, viteza constanta (in aceeasi treapta de viteza). |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
asarban |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Hai ca o luasi razna...aia e numai in frana de motor, adica atunci cand iei talaba de pe acceleratie
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#73
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Aplicatie practica :
Te deplasezi pe drum drept cu 100 km/h, 3000 de rpm si un consum de 5l/100. buuun..Deodata, intri pe un drum in panta si trebuie sa mentii viteza constanta de 100km/h. Pentru asta va trebui sa ridici piciorul de pe acceleratie atat cat este necesar pentru a mentine viteza indicata (daca panta e foarte abrupta va trebui chiar sa eliberezi de tot pedala). In conditiile date, viteza se mentine constanta, consumul scade.... si... turatia? ce face draga de ea (vorba unui contemporan de pe forum)? ...surprizaaaa!! ramane tot la valoarea de 3000 rpm! This post has been edited by dweep: 6 Sep 2005, 14:16 |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
miki |
![]()
Post
#74
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.246 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Bre! Da-ti-o in... masii!
1. Ca sa ai o anumita viteza, ai o turatie.... vedeti rapoartele din cutie, si o anume putere generata ! Adica, sa zicem... pt 100km/h in tr V ai 3000rpm. 2. Daca bate vintul din fata, sau daca trebuie sa urci, si vrei sa pastrezi viteza constanta... apare necesitatea generarii unei puteri mai mari! Puterea suplimentara se obtine, in anumite limite, prin modificarea amestecului... |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
klaus |
![]()
Post
#75
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Psssstt: da viteza maxima la DSN care ramane? Cu un motor de cca 90 cp, cam asa ceva (hai sa zicem ca in conditii ideale masina enuntata pe la inceput ajunge la aceasta suma fabuloasa de herghelii)
Daca mai mult de 213 km/h nu prinde ca asa zic calculelele (6000 rmp+demultiplicari+lungime anvelopa), daca adaugam la asta si o forta de franare de la angrenaje, si una aerodinamica (care isi face simtita prezenta deja pe la 130 Km/h), plus posibilitatea unei usoare patinari a ambreiajului... Sa fie maxim maximorum 175 - 180 km/h? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
|
|
robert.s |
![]()
Post
#76
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
Anthrax ...decat sa iei in freza toate ironiile din topicul asta , mai bine faceai si tu rost de un GPS de la un prieten si te lamureai ce si cum ...sau si mai profi , cu un vizichi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
mirciulik86 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 December 04 ![]() |
Dupa cum se vede si in avatar... Tata era in fata mea cu 190km/h si eu ma apropiam usor,usor
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna Coupe
2011
- B 67 MRK
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mirciulik86 @ 6 Sep 2005, 15:33) garnitura de chilasa era ciupita. iar eu cu 200 in trabant va faceam flash-uri sa va dati la o parte. mai baieti constructorul ala e nebun, n-are aparate de masura? pe el nu l-ar fi tentat sa puna o viteza maxima constructiva mai mare de 162? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Diac |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(mirciulik86 @ 6 Sep 2005, 15:33) Dupa cum se vede si in avatar... Tata era in fata mea cu 190km/h si eu ma apropiam usor,usor ![]() ![]() 1. Cumva ti-a fiert motorul atunci? Ca vad o temperatura cam mare. 2. Nu te-a luat tatal tau la bataie ca mergi cu viteze d-astea supersonice? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#80
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
|
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#81
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#82
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
am mai mers inca 20 km
![]() ![]() Attached thumbnail(s) 3av_4892.jpg ( Size: 13.26k ) Number of downloads: 388 4av_4892.jpg ( Size: 13.25k ) Number of downloads: 487 |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Diac |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#84
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Auzi George, nu vinzi masina aia? Iti dau bani frumosi pe ea.
![]() |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#85
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
a fost avertizat
![]() stie ca poate face A2 ul in juma de ora ![]() ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
mirciulik86 |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 December 04 ![]() |
George si acum am poza pe telefon.Daca nu crezi ne intalnim si iti arat.Am si filmulet(tot pe telefon)...
![]() This post has been edited by mirciulik86: 9 Sep 2005, 18:20 |
--------------------
Renault
Laguna Coupe
2011
- B 67 MRK
|
|
asarban |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 6 Sep 2005, 20:02) Bai Georgica! A2-ul are 110 km in conditiile in care numaratoarea incepe de la Pta Sf Gheorghe...KM 0.. Pana unde incepe in realitate A2-ul sunt 14 km Deeci! A2-ul ca autostrada adevarata are doar cca 95 km Ca sa ii faci in 30 minute tre sa mergi cu 190! Ceea ce un DSN NU POATE! Presupunandu-se prin absurd ca ar ajunge acolo, nu poa sa tina viteza aia pt 30 minute ca sare in aer! De asemenea, stimati tovarasi! Buc-Pitesti 114 km Din care autostrada are 80 km! Atat! Restul? 11km de la centura pana in centru (a se vedea ca centura e km11) si in ca 20 km de la sf autostrada pana in centrul Pitestiului |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai copii reparati-va vitezometrele ca sunt dereglate tare. Pai m-am chinuit zilele astea sa trec de 205 cu celica de 140 de cai si nu am reusit. Atat poate saraca...
Chiar credeti ca merge SN cu 190? |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
mirciulik86 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 16 December 04 ![]() |
Ce rau imi pare ca am vandut masina...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna Coupe
2011
- B 67 MRK
|
|
My Berlina |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru American Group: Members Posts: 509 Joined: 29 November 04 From: Romania/United States ![]() |
stii este o expresie in america si stii ce este....BS
|
--------------------
-
-
-
- Sibiu/North Carolina Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder Dacia Berlina L A/C |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 17:06 |