BASARAB - Pasaj, (si solutii alternative)
![]() ![]() ![]() |
BASARAB - Pasaj, (si solutii alternative)
donraulo |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
|
||
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|||
costi |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(donraulo @ 10 Nov 2005, 09:57) una din fricile dânșilor una dintre cele mai principale - dacă vreți - unul din cele mai principale lucruri donraulo daca ai vrut sa ne listezi "agramaticalitatile" primarelui sa stii ca ai reusit; Altfel nu vad rostul unui interviu acordat BBC (!!!) de un primar care nici macar nu raspunde de respectiva strada. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
wolfyman |
![]()
Post
#183
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 November 04 ![]() |
QUOTE(costi @ 10 Nov 2005, 10:14) se pare ca nu stii care e sectorul 1 !!!! sos titulescu unde sunt nemultumitii se afla in sectorul 1! Chiar langa primaria sectorului 1 ! Pt ca pe celelalte strazi nu mai sunt blocuri (decat fetele vesele care nu cred ca vor fi deranjate de zgomot in timp ce isi practica meseria ![]() Si pt a scadea zgomotul si vibratiile care s-ar forma ar trebui sa faca ca un tunel din materiale antifonice sau cum se numesc(nu ma pricep) |
--------------------
DACIA
Coupe
- b-22-hgz
|
|
costi |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Stiu foarte bine care-i sectorul 1 dar nu l-ai vazut pe Chiliman aseara cind a spus ca Titulescu este in grija primariei Generale; pesemne ca tehnic vorbind si din punct de vedere al proiectului respectiv; administrativ este a lui Chiliman.
This post has been edited by costi: 10 Nov 2005, 12:02 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
alex275 |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Basescu spunea pe cand era primar, ca bulevardele pe care circula transportul in comun sunt ale Primariei Generale, restul ale primariilor de sector!
|
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
klaus |
![]()
Post
#186
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa si este. Se vede in sect. 5, unde strazile sub jurisdictia primariei capitalei (cu RATB pe ele) sunt ok, insa celelalte arata mai rau ca podul de la Maracineni dupa ce se lansase pe rau la vale
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
separarea asta este valabila in cazul asfaltarii; se pare ca se extinde si la proiectele majore din zona lor
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
dizzy |
![]()
Post
#188
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.131 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ma uit pe harta Bucurestiului si realizez ca e chiar necesar pasajul asta.
Dar si pe Stefan cel Mare e aglomeratie mare. Trebuie sa gasim o metoda de fluentizare a traficului pe Titulescu, Stefan cle Mare, Mihai Bravu. Cum latirea lor e imposibila ma gandeam la urmatoarele solutii: - Pt N Titulescu, subtierea zonei verzi de pe centru bulevardului si indesirea numarului de copaci pt a pastra aceeasi cantitate de oxigen. Interzicerea parcarii masinilor pe prima banda intre anumite ore. Solutia asta a avut succes pe Magheru. - Pt pasajul Basarab ar putea renunta la statia de tramvai de deasupra. E scumpa si nu prea are utilitate. - Pt Stefan cel Mare, interzicerea parcarii masinilor pe prima banda intre anumite ore 8:00 - 10:00 si 17:00 - 20:00 de exemplu. Ar ajuta mult de tot traficul. Un pasaj la intersectia cu Polona pana dupa Perla, similar cu cel de la Obor Pt celelalte bulevarde mai faceti si voi propuneri. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
costi |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu mai vad solutii pt circulatia in Buc;
Consider ca a fost depasita capacitatea maxima a arterelor de circulatie si in scurt timp vom circula la repede pe jos decit cu masina; Deja este valabil pt biciclete/scutere/motociclete. Lasind deoparte traficul, ma uit la modul cum sint parcate masinile. Pe toate stradutele din cartier sint masini parcate pe ambele laturi si o singura banda ramasa pe mijloc. Cei care ajung tirziu le lasa aproape in mijlocul strazii. Ma intreb cum va fi la iarna in conditiile astea. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#190
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut ca protesteaza o parte din locuitorii din zona Titulescu(nu mai spun ca majoritatea erau in varsta).Dar cand acest pasaj este necesar si de constructia lui vor beneficia zeci de mii de oameni(soferi) zilnic atunci acest pasaj nu se poate realiza pt.ca o mana de oameni se impotrivesc ?
Este de interes local pasajul si nu beneficiaza de el doar cativa oameni. Imi aduc aminte ca intr-una din discutiile televizate pe aceasta tema s-a spus ca locitorii din zona vor beneficia gratuit de montarea de ferestre cu geam termopan(pt.diminuarea zgomotului). Si apropo de ceea ce se spunea cineva ca o sa fie vazuta in pijama tanti Coca - credeti ca la 50 km/ora se mai uita cineva in casele oamenilor(asta daca vezi ceva de la 15 metri distanta ,daca nu are perdeaua sau draperia trasa etc..) De discutii suntem buni dar de facut mai usurel - de cati ani vorbesc primarii ca se vor face parcari intre blocuri? De vreo 3-4 ani am impresia - cate s-au facut??? stiti si voi nici una - abia in 3(trei) ani a fost gata parcarea de la Unirea. si cand te gandesti ca altii in 3 ani fac 100-150 km de autostrada(si nu pe campie). |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
klaus |
![]()
Post
#191
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ce parere ati avea daca ati cumpara o casa. Zona frumoasa, canalizare, aer curat, apa curenta etc.
Si peste 5 ani vin cei "de interes public" si trantesc o cale ferata pe care circula trenuir din 20 in 20 de minute, la 50 metri de casa ta. E de interes public treaba, nu? Ai avea motiv sa fii suparat ca trece trenul si la 4 dimineata si mai trage cate un "claxon"? Plus ca tu ai dat, sa zicem, 20.00 euro pe casa (va amintiti, zona linistita, facilitati). Acu de cand cu trenu prin poarta, cam cat credeti ca obtineti? Asa si cu cei de pe Titulescu... Plus ca tendinta actuala in marile aglomerari urbane este inverzirea localitatii si realizarea de pasaje subterane. Nu zic ca o fi mai ieftin subteranul, dar ma intreb peste 25 de ani ne vom apuca sa-l demolam ca sa facem unul subteran? Asta lipseste demult in bucuresti: viziunea viitorului de termen mediu si lung. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Luka |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 10 Nov 2005, 16:00) Cum latirea lor e imposibila ma gandeam la urmatoarele solutii: - Pt N Titulescu, subtierea zonei verzi de pe centru bulevardului si indesirea numarului de copaci pt a pastra aceeasi cantitate de oxigen. Interzicerea parcarii masinilor pe prima banda intre anumite ore. Solutia asta a avut succes pe Magheru. - Pt pasajul Basarab ar putea renunta la statia de tramvai de deasupra. E scumpa si nu prea are utilitate. - Pt Stefan cel Mare, interzicerea parcarii masinilor pe prima banda intre anumite ore 8:00 - 10:00 si 17:00 - 20:00 de exemplu. Ar ajuta mult de tot traficul. Un pasaj la intersectia cu Polona pana dupa Perla, similar cu cel de la Obor Hai ca le iau in ordine: - Titulescu - zona verde din centrul bulevardului nu este chiar asa de lata, poate s-ar mai scoate o banda; interzicerea parcarii fara a asigura parcari nu are nici o logica - statie tramvai pasaj Basarab - acest pasaj incepe in Grozavesti si se termina in Titulescu - oamenii or mai vrea sa mearga si in alte parti, cum ar fi Gara Basarab, Carrefour etc - Stefan Cel Mare - la fel ca la Titulescu, a interzice parcarea si a nu construi parcari e un nonsens; unde va parca lumea? |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
dizzy |
![]()
Post
#193
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.131 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dar sa dai autorizatii de constructii la cladiri care nu au prevazute parcari ce mama zmeului e? Nu tot magarie? Adica, e okay sa faci ditai sediul unei banci in Piata Victoriei si alaturi sa mai ridici un bloc de bussiness si sa mai faci si sediul unei companii de telefonie la nici 100m. Aici nimeni nu a prevazut parcari suficiente pt masini. Cunosc bine zona aceea, un prieten avea birouri pe acolo. Ajunsesem sa ii zic ca nu mai vin la el la firma ca nu am unde sa parchez. Posibile zone de parcari:
Parcare subterana sub piata Victoriei: 5 etaje cu 500 locuri = 2500 masini. Cred ca ar ajunge pt moment. In zona Stefan cel Mare in spatele blocurilor era o fabrica de paine care se preta la a fi transformata macar partial in parking. Acum fac unii alte blocuri acolo. S-ar putea construiun parking subteran in zona Circului. Ar absorbi usor 3-4000 de masini. Dar toata lumea vrea sa-si tina masina sub nas, iar altii nu si-ar vinde rabla de Skoda 1000 sau Dacie 1300 toamna chiar daca nu merg cu ea si nu le mai e de nici un folos. citez : "a interzice parcarea si a nu construi parcari e un nonsens; " Asa e! Nu am nici un comentariu aici! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
alex275 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai, noi tot ii dam cu ce sa faca edilii. Aia au alte probleme. N-au bani, bla, bla, bla. Stiti voi placa. Parca vad in 2-3 ani cum rasar parcarile suspendate ca ciupercile dupa ploaie. Pana acum cine nu i-a lasat sa faca parcari? Isi planteaza in fata primariei un gardian cu doua clase mai mult ca trenul, sa le tina locurile, se incuie in birou si fac planul de parcari!!!huo lor!
Stati sa vedeti, ca vin sarbatorile si iar ii filmeaza cu camera ascunsa cum indeasa porcu-n portbagaj!!! This post has been edited by alex275: 10 Nov 2005, 18:29 |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
Liviu M |
![]()
Post
#195
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
QUOTE(BOGDAN DSN @ 10 Nov 2005, 16:54) Dar cand acest pasaj este necesar si de constructia lui vor beneficia zeci de mii de oameni(soferi) zilnic atunci acest pasaj nu se poate realiza pt.ca o mana de oameni se impotrivesc ? Este de interes local pasajul si nu beneficiaza de el doar cativa oameni. Util e, nimic de zis, dar nici chiar asa de tare. Nu de alta, dar Podul Grant e la fix o statie ITB de pasarela de la Basarab. Si la (aproape) fix o statie de Careffour. Asa ca ocolul n-ar fi chiar atat de mare. Dupa parerea mea, problemele vor ramane in continuare, pentru ca Titulescu e mult prea ingust pentru a prelua noul flux de masini., numai ca vor fi mutate din Orhideelor in Titulescu |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
ashu |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu uitam totusi ca proiectul asta a fost facut de japonezi, nu de "specialistii" romani. Iar ei chiar au experienta mai mult ca oricine in astfel de chestii, avand in vedere aglomerarea urbana de la ei. Asa ca as zice sa le acordam nitel credit, e naiv sa ne apucam noi sa gasim solutii alternative.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
- -
2002 Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Liviu M |
![]()
Post
#197
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
Eu nu dau solutii (daca la mine te refereai), eu raman sceptic in privinta eficientei pasajului respectiv daca nu vor fi luate si alte masuri pe Titulescu/Banu Manta pentru a le mari cumva capacitatea.
Da' trebuie sa recunosc si ca nu sunt obiectiv, fiind unul dintre cei direct "loviti" de pasajul asta. This post has been edited by Liviu M: 10 Nov 2005, 18:49 |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
alex275 |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Credit le acordam. Dar stiti bine ce macel se face in Piata Victoriei!!!
Cand va fi gata pasajul, cine va prelua fluxul din Militari, Giulesti... Va dati seama cate masini vor cobora de pe pasaj? Plus cele de sub pasaj. Unde se vor duce toate? Plus Banu Manta, 1 Mai, va plezni complet Stefan cel Mare!!! |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
Cornel001 |
![]()
Post
#199
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Scump, dar... un inel in jurul Bucurestiului... total subteran.. nu chiar in jur, ci prin mai degraba. adica sub actualele Mihai Bravu, stefan cel Mare, etc... si ocolind centrul bucurestiului la diametrul respectiv. Si cu iesiri la suprafata in zonele mai importante. hm...
Nu stiu daca a mai fost expusa ideea asta, nu am avut timp sa citesc decat ultima pagina. |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
wolfyman |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 November 04 ![]() |
Astia care fac pasajul ziceau ca vor elibera si podul grad cu ajutorul lui! eu nu prea cred! cine il foloseste lucreaza in zona de nord a Bucurestiului sau invers! Eu zic ca ar fi bine sa fie niste inele gen autostrazi prin bucuresti dar asta s-ar intampla daca s-ar reconstrui bucurestiul ceea ce n-ar fi o idee rea!
|
--------------------
DACIA
Coupe
- b-22-hgz
|
|
BOGDAN DSN |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
aseara la TV(parca antena1) s-a aratat un proiect de sosea(suspendata pe alocuri) de la A 1 pe langa lacul morii cu iesire la cheiul Dambovitei si aproape de pasajul in discutie. Ideea mi se pare buna dar pana la fapte e cale lunga.
ashu are dreptate - pasajul a fost gandit si proiectat de japonezi in 2000(daca era la ei acum era gata de 2 ani).Poate au gandit si montare de materiale fonoabsorbante pt. diminuarea zgomotului.Oricum in situatia de a trece pasajul pe la etajul 2-3 nu sunt decat ultimile 2 blocuri de pe Titulescu pentru ca abia apoi se va inalta mai mult pasajul. Cam in aceeasi situatie sunt si cei de pe podul Grant la capatul dinspre Crangasi. referitor la ce spunea wolfyman cu inele gen autostrazi - ehe... asa ceva este la marginea Vienei - inele pe sus cu 3-4 benzi pe sens o minunatie(la noi e cam SF. asa ceva) referitor la ce spunea klaus - titulescu nu cred ca a fost considerat niciodata "zona linistita" cu aer curat etc - doar apropierea de centru era atractiva. This post has been edited by BOGDAN DSN: 11 Nov 2005, 08:33 |
--------------------
Toyota
Aygo
- fost posesor de DSN
2006 - masina de servici
|
|
donraulo |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
Adriean Videanu se lauda cu proiecte grandioase pentru Bucuresti. Pasaje, parcari, metrouri si noi aeroporturi, toate costa 5,7 miliarde de euro. Primarul ezita sa spuna de unde face rost de bani.
Primaria Capitalei are un portofoliu de proiecte pentru Bucuresti in valoare de 5,7 miliarde de euro. Adriean Videanu se lauda cu zeci de proiecte, numai ca nu are decit 500 de milioane de euro din emisiunea de eurobonduri, restul pina la 5,7 miliarde de euro urmeaza sa-i gaseasca. Pentru fiecare bucurestean ar reveni in jur de 2.800 de euro. „Stie baiatul de unde va face rost de bani… Sint destule banci care vor sa ne imprumute, chiar si peste limita de indatorare“, a declarat Videanu cind a fost intrebat de unde va face rost de bani. Pasajul de la Basarab, reabilitari de strazi, de linii de tramvai, o linie de metrou care sa lege Gara de Nord de Aeroportul Henri Coanda, refacerea infrastructurii Centrului Istoric, acestea sint doar citeva dintre proiectele pe care Videanu vrea sa le inceapa pina in anul 2008. Cea mai mare parte a acestor proiecte dateaza de pe vremea primarului Traian Basescu. Vis de primar Videanu are si proiecte utopice. El vrea sa continue o parte dintre proiectele pe care le avea Ceausescu. Unul dintre ele este Canalul Bucuresti-Dunare. Totodata, Videanu spune ca va extinde Bucurestiul catre sud, unde va construi un aeroport international. „Primaria vrea sa stimuleze dezvoltarea orasului spre sud. De aceea, avem acest proiect ce va fi completat cu un aeroport international, situat tot in sud, si care urmareste crearea infrastructurii necesare acelei dezvoltari pe care o dorim“, a explicat Videanu. Tirg de imobiliare Proiectele vor fi prezentate la 14-15 noiembrie, in cadrul Tirgului „Oportunitati de investitii in Bucuresti“, ce se va desfasura la World Trade Center. La tirg sint asteptate o suta de companii din domeniul imobiliar, al investitiilor urbane si de infrastructura, banci romanesti si straine, Camere de comert si alte institutii internationale. • Le-a inceput Basescu, le poate termina Videanu • Pasajul Basarab - 178 de milioane de euro • 23 de parcaje subterane si supraterane - 150 de milioane de euro • Infrastructura Centrului Istoric - 9,5 milioane de euro • Metrou Gara de Nord - Otopeni - 300 de milioane de euro • Statia de epurare a apelor uzate Glina - 50,5 milioane de euro • Reabilitarea a 1.800 de strazi - 482 de milioane de euro • Arena Olimpica Bucuresti - 45 de milioane de euro |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#203
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Bucurestiul ca sa iasa din situatia asta are nevoie de tamiie si-un sobor de preoti. Cam atit.
Sa faca pasaje supraterane sau subterane? Vise fratilor si pe urma nervi. Pai astia se chinuie sa asfalteze o strada...si voi vreti "subterane"? Uitati-va ce s-a intimplat, se intimpla pe Viilor, pe 13 septembrie, la Sebastian si cite si mai cite...Ca sa faci asa ceva trebuie sa deviezi traficul? Unde? Nici ei nu stiu...noi nu mai vorbim. Au facut Centura. E OK, a preluat din trafic...dar tipic romanesc, au gindit unele puncte critice cu coorul sau mai bine zis nu le-au gindit. 2 exemple, podul de la Otopeni si cel de la Afumati. Se fac acolo niste ambuteiaje de-ti sta inima, ca sa intri pe DN1 sau DN2 si invers... This post has been edited by bomicabomic: 11 Nov 2005, 09:19 |
--------------------
x
x
- x
|
|
alex275 |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai uitat Calea Giulesti! Nici nu mai tin minte cand s-au apucot s-o sape. Am si postat poze cu masini cazute in craterul ala. Si vad ca nu misca un deget. Vine iarna
![]() Cand au sa o termine? Pasaje? hmm Nu prea cred ca sunt astia in stare. In Bucuresti nu se mai poate circula la orele de varf. Ce o sa faca cu traficul cand se vor apuca de pasaj? Doi ani? Va dati seama ce ne asteapta? Pe unde vom circula? Sa vina Mazare cu gondolele lui!!! |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
maddan |
![]()
Post
#205
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nu zic ca o fi mai ieftin subteranul, dar ma intreb peste 25 de ani ne vom apuca sa-l demolam ca sa facem unul subteran? Asta lipseste demult in bucuresti: viziunea viitorului de termen mediu si lung. Asta am zis si eu! Decat sa facem ceva suprateran, mai ieftin pe termen scurt, dar care ne costa scump pe termen lung, de ce sa nu facem ceva subteran, cum face toata lumea acum in tarile cu apa calda?? Aeroport in sud?!?! Nou aeroport international in sud?!?! ![]() Canal Bucuresti-Dunare?!?! Bai frate, cum stie Videanu care sunt prioritatile Bucurestiului!!! ![]() Credeam ca a venit un om cu cap la Bucuresti. In afara de primarul sectorului 3, care pana acum a vorbit mai putin si a facut ENORM, restul... toti o apa si un pamant. Iar primarul general mi se pare din ce in ce mai cretin. Asta e! Ma bucur nespus ca stau in sectorul 3! Si sper ca in 2008 sa candideze Negoita la Primaria Generala! |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
alex275 |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maddan @ 11 Nov 2005, 11:03) Decat sa facem ceva suprateran, mai ieftin pe termen scurt, dar care ne costa scump pe termen lung, de ce sa nu facem ceva subteran, cum face toata lumea acum in tarile cu apa calda?? Din cate stiam eu, solul Bucurestiului nu prea permite tuneluri. E nisipos, iar panza freatica e foarte aproape de suprafata. Plus ca sunt si foarte inghesuite blocurile. E greu sa fie evitate. Vezi cazul "statia Piata Romana" care a aparut pe harta metroului dupa ce a facut Ceausescu spume "ca n-au studentii statie" N-ati vazut cum e facuta? N-ati vazut cum curgea apa pe acolo? N-am informatii clare, dar ma gandesc ca nu poate fi facut un tunel de asemenea anvergura. Altfel de ce nu s-ar face? E clar ca ar fi mai ieftin! Parerea mea This post has been edited by alex275: 11 Nov 2005, 11:13 |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
costi |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Tuneluri se pot face doar nu merg mai jos decit metroul;
Intrebarea este la ce bun ? Tot trebuie sa iasa la suprafata unde e nebunia care este. Iar pasajele subterane s-au facut deja in punctele cheie. Unde sa mai faci? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
alex275 |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am intrebat eu mai sus cum va fi preluat traficul de pe noul pasaj, tinand cont de macelul din Piata Victoriei?
Cine are o solutie? |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
Liviu M |
![]()
Post
#209
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
Dupa parererea mea, de la Piata Victoriei mai departe, pe Stefan cel Mare lucrurile nu se vor schimba semnificativ dupa construirea noului pasaj.
Si dupa ce se va construi pasajul, (aproximativ) tot cei care ajung acum (din Militari/Giulesti) pe Stefan cel Mare vor ajunge si dupa constructie. Numai ca acum folosesc mai multe trasee, trasee pe care, din comoditate, le vor "sari" in viitor. Asa ca, dupa parerea mea, cel mai tare lucrurile se vor schimba in zona Titulescu (inainte de pasajul de la Piata Victoriei). |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
alex275 |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviu M @ 11 Nov 2005, 13:25) Se prea poate. Dar hai sa ne gandim la scurtatura din Romana pana la Rosetti. E full atat B-dul Magheru, cat si scurtatura. Stiti voi, prin Cosmonautilor, Ambasada Americana, prin spatele Teatrului National... Parerea mea e ca Bucurestiul nu a fost conceput pentru un asemenea trafic. Nu stiu daca solutia cu pasajul suprateran va rezolva mare lucru. Tare mi-e teama ca in cativa ani ne vom bloca total. Cu siguranta vor fi pline atat actualele artere, cat si pasajul. Stati ca vin sarbatorile. Nu vreau sa stiu ce va fi in Bucuresti pe 22-23-24! Sau cand va fulgui un pic ![]() |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 20:02 |