Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
![]() ![]() ![]() |
Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!
sobolan |
![]()
Post
#151
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
Urs |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
Multumesc mult tuturor, in special lui nikuniku, am citit si eu cele cinci pagini ale acestui topic si nu prea am ajuns la o concluzie. Ramane sa incerc varianta cu resoftarea, masinuta mea e din septembrie 2005. Se incadreaza in perioada celor cu probleme la softul de alimentare ? Multumesc tuturor care dau cate-o parere, orice idee e binevenita.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#153
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Da se incadreaza, mai ales daca mai e si 1,4 mpi.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#154
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
care-i "perioada" fantastica,stie cineva ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#155
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si uite cum se lasa linistea....cand pui o intrebare nu mai e nimeni "profesor"....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Nu cunosc perioada, dar pot sa spun ca al meu (Laureat 1.4MPI) din prima serie de logan "noua colectie" aparut in septembrie 2006, imediat dupa concediul/pauza din august a uzinei, nu a avut nici o astfel de problema nici pana azi.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
sobolan |
![]()
Post
#157
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi....deci pana la jumatea lui 2006,aprox,n-ar mai fi "beleaua" .....
This post has been edited by sobolan: 28 Mar 2011, 21:38 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
klaus |
![]()
Post
#158
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
OTS-ul a aparut in martie 2005 si apoi in mai 2005 inlocuitorul
Face referire la masinile cu seriile: LS0 A A 000399 to A 006017 LS0 B A 000413 to A 005969 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sobolan |
![]()
Post
#159
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
multumiri.....
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Urs |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
sobolan |
![]()
Post
#161
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pai are...daca ai zis ca a facut bum...pacatele mele,asta-i belea cu B mare ! ori ceva e "eronat" pe-aci,s-a strecurat epsilon
![]() nene klaus lamureste-ne ! ![]() This post has been edited by sobolan: 30 Mar 2011, 22:51 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
klaus |
![]()
Post
#162
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca nu trebuie amestecate lucrurile.
Este anormal ca la o masina noua (cum era loganul in ian-mar 2005) sa se intample asa ceva. De aceea acolo e in mod evident o problema de soft. La o masina cu o anumita vechime cauzele pot fi si altele. De exemplu, depunerile pe supapele de admisie, ceea ce face sa nu se inchida perfect dublat de o scurgere de combustibil (scurgere pe injectoare) in galerie, si astfel realizandu-se contact intre scanteie si amestecul carburant din galerie. De asemena la masinile mai vechi poate sa fie si din bobina (scurgeri de la o bobina la alta) sau fise (daca sunt apropiate si mancate) care fac transfer curent (la logan mai greu, ca au departator). De aceea eu consider ca explozia in galerie e justificabila la o masina mai veche, dar la o masina noua nu (doar daca nu e vorba de o eroare de soft, cu aprindere gresita). Astfel privind lucrurile, s-ar putea ca resoftarea sa nu ajute la masini mai vechi, cauza fiind posibil alta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sobolan |
![]()
Post
#163
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(klaus @ 30 Mar 2011, 22:55) ..... depunerile pe supapele de admisie, ceea ce face sa nu se inchida perfect dublat de o scurgere de combustibil (scurgere pe injectoare) in galerie,..... parerea mea: daca nu inchide perfect supapa9oricare) e belea,inseamna camera de ardere neetansa,nu?...se "vede" clar in mersul motorului..nu trage/intrerupe/tuseste pe esapament/consuma....e belea mare,crede-ma ca am patit-o cu D1310.... partea cu injectorul,zic eu, e 100% posibila.... deci DA,la o masina "obosita" exista si alte probleme.... cred ca e lamurita treaba acum,mersi de raspuns klaus,ca de obicei mereu raspunzi prompt si obiectiv.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Aceiasi problema am avut-o si eu duminica: am bagat cheia in contact, am invartit cheia pe prima treapta, am asteptat sa se stinga martorii, (masina scoasa din viteza, ambreiajul apasat), si am dat cheie sa porneasca masina.
In momentul in care bujiile au dat scanteie, s-a auzit o bubuitura in zona motorului, a iesit fum negru pe acolo, si masina nu a pornit. Nu am mai incercat a doua oara, pt ca mi-a fost frica. La fel ca la alti utilizatori, a inceput sa piuie alarma de la masina din fata mea.. Ma rog, am deschis capota, si carcasa filtrului se aer era la locul ei, doar un colt de plastic era sarit (dar nu stiu daca era o urechiusa de la filtru sau altceva). Bateria era OK (avea becul verde), rolele de la accesorii si cureaua de accesorii era la locul ei, asa ca la inceput nu am stiut ce putea fi/ Citind acest topic imi dau seama ca poate fi de vina o detonatie pe sistemul de admisie, care sa fii aruncat in aer filtrul de aer. Masina mea are 8 ani, deci nu se pune problema softului...totusi, acum 3 saptamani am curatat senzorul de turatie la un service mai mic (nonRenault), si acum 2 saptamani mi-am curatat clapeta de acceleratie la Renault (DAB). Ma gandesc sa fie acum o eroare la senzorul de turatie, sa nu mai transmita mesaje corect spre computer si scanteia sa fie data cand supapa de admisie e deschisa... cablul de acceleratie era la locul lui, nu sarise. ma rog, voi ce parere aveti? care ar putea fi cauzele? In afara de filtru de aer, si capac filtru de aer, ce ar mai fi necesar de schimbat? 30 May 2011, 17:10: acum, sa zicem ca la mine a fost o detonatie pe galeria de admisie...si ca a sarit o urechiusa de la filtrul de aer, si s-a deplasat corplul clapeta din pozitia lui. Ce consecinte negative ar avea daca as da o a doua cheie (as reporni motorul)? Mentionez ca nu am incercat sa repornesc masina. This post has been edited by theodor2004: 30 May 2011, 17:10 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#165
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca a sarit corpu clapeta ,se poate accelera instantaneu la maxim de turatie sau nu porneste,cred ca daca scoti borna de minus cam o ora nu cred ca mai face
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
klaus |
![]()
Post
#166
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Verifica si injectoarele, sa nu-ti curga vreunul. Daca unul curge si supapa de admisie ramane deschisa (la oprirea motorului) se poate acumula benzina in cilindru.
La pornire amestecul fiind foarte bogat are viteza de aprindere mica si poate inca sa arda la momentul cand supapa se deschide din nou (desi a trecut prin evacuare, ramane in camera frontul de ardere lent). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
m-am uitat din nou la masina aseara. Intr-adevar, a fost o detonatie pe galeria de admisie. Carcasa filtrului de aer este sarita din suruburile situate pe partea soferului (deci surubul din zona cablului de acceleratie si surubul de pe aceiasi parte din fata). S-au rupt urechiusele de prindere ale carcasei de caroserie...mai jos am pus cateva poze, daca va uitati cu atentie se vede cum carcasa e sarita din surubul de pe partea dreapta a pozei.
Am dat o cheie, si masina parrr, parr.., parrrr, si a pornit ![]() Mentionez ca nu am desfacut capacul de la filtrul de aer, sa ma uit in ce stare era filtrul de aer. Carcasa era putin inclinata lateral pe stanga, din moment ce ambele suruburi de pe partea soferului erau sarite. Intrebare: sa risc sa ma duc cu ea pana la Renault , sau sa chem Dacia Asistenta sa ma tracteze? Ma gandesc sa nu se fii ars/ dus filtrul de aer, si sa imi faca pagube si mai mari. 31 May 2011, 10:36: Intrebare: oare detonatia poate fi cauzata de faptul ca nu am schimbat bujiile de 4 ani si 41 000km? Dar de faptul ca am curatat senzorul de pe volanta la un service mai mic? Ma gandesc ca nu l-au curatat bine, si poate are legatura cu numaratul dintilor.. This post has been edited by theodor2004: 31 May 2011, 10:36 Attached thumbnail(s) 31052011655.jpg ( Size: 339.03k ) Number of downloads: 552 31052011651.jpg ( Size: 489.74k ) Number of downloads: 587 31052011652.jpg ( Size: 387.94k ) Number of downloads: 597 31052011654.jpg ( Size: 336.47k ) Number of downloads: 584 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
sobolan |
![]()
Post
#168
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
s-a deranjat corpul clapeta de la locul lui de aia to prrr,poc,prrr si apoi revine la normal...cauta alta carcasa,da-o jos pe asta veche si aseaza bine tot la loc...o sa mearga...a naibii daca inteleg de ce au ele boala asta !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#169
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
da, am inteles. Numai ca eu nu am curaj sa schimb carcasa si sa pun la loc corpul clapeta. Intrebarea mea este daca sa ma duc asa cu ea pana la service (4 km) sau sa chem sa ma tracteze.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
salut,
mai bine pe platforma... |
--------------------
...
...
...
|
|
klaus |
![]()
Post
#171
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E sarit corpul clapeta (sau filtrul de aer din el) si trage aer fals, d-aia nu merge cine stie ce.
Desfa carcasa filtrului din cele 4 suruburi (cu o tubulara de 10) si pozitioneaz-o cum trebuie (operatie usoara). Trebuie sa ai grija la cele 2 furtunase de recuperarea vaporilor de ulei care intra in filtru, dedesubt (care trebuiesc scoase din locasuri ca sa fie data carcasa filtrului la o parte) Cauta o carcasa la dezmembrari la un pret mic, daca nu repara urechile carcasei cu plasa de strecurat nisipul/pietrisul si cu adeziv epoxidic bicomponent. Curatarea senzorului de turatie nu are legatura cu aceasta problema. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#172
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
dupa 20 secunde, masina merge f bine. Problemele sunt doar la pornire, atunci da in nas.
La 1,4 8 valve nu cred ca trebuie sa scoti cele 2 furtunase de recuperare a vaporilor, cel putin eu imi amintesc ca la revizie mecanicul facea asa: scotea carcasa filtrului de aer, scotea vechiul filtru si il punea la loc pe cel nou, fara sa umble la furtunase. Daca desfac capacul filtrului, si vad ca filtrul de aer nu e ars, pot sa ma duc singur cu masina pana la service, sau chem platforma? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#173
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
klaus se referea la demontarea intregii cutii a filtrului de aer, nu doar a capacului.
|
--------------------
.
.
.
|
|
jelly |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#175
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#176
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
theodor2004 |
![]() ![]()
Post
#177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
eu alimentez numai de la Mol Aparatorii Patriei si Mol de pe str.Ramnicu-Valcea
Dar cu cateva zile inainte am fost la bunica-mea in vizita si am pus la Mol din orasul Slatina. Deci de ani buni de zile alimentez numai de la Mol. Inca un amanunt: ramasesem doar cu 15 l de benzina in rezervor cand s-a produs detonatia...poate erau gunoaie pe fundul rezervorului. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
jelly |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
Si eu tot cu benzina de la Mol am patit-o, si de atunci am alimentat numai de la Petrom
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#179
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
De la Mol puneam si eu dar am schimbat-o pe Lukoil...poate nu o patesc si eu !
![]() This post has been edited by sobolan: 1 Jun 2011, 14:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Eu inainte puneam numai de la OMV, dar de vreo 2 ani am trecut pe Mol. Mi se pare mai ,,silentioasa'', si parca masina are mai multa putere cu ea.
Jelly, pana la urma acesta a fost verdictul celor de la Dacia: ca e din cauza benzinei? Sa ii credem, oare? In afara de schimbat carcasa filtru de aer si filtru de aer, ti-au mai schimbat ceva la masina? (ex: clapeta de acceleratie, bujii, senzor volanta) |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:47 |