DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-a facut BUM la pornire!, explozie......?!?!?!?!

sobolan
post 1 Jun 2011, 16:22
Post #181


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




se inlocuieste carcasa la filtru si atat...eventual se pune piesa de blocare a corpului clapeta,piesa care la dacia lipseste....la symbol era la locul ei.... wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 1 Jun 2011, 16:43
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




La mine lipseste la symbol si e la logan 2006 sept. nou


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 1 Jun 2011, 20:04
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




QUOTE(theodor2004 @ 1 Jun 2011, 15:45)
Eu inainte puneam numai de la OMV, dar de vreo 2 ani am trecut pe Mol. Mi se pare mai ,,silentioasa'', si parca masina are mai multa putere cu ea.
Jelly, pana la urma acesta a fost verdictul celor de la Dacia: ca e din cauza benzinei? Sa ii credem, oare?
In afara de schimbat carcasa filtru de aer si filtru de aer, ti-au mai schimbat ceva la masina? (ex: clapeta de acceleratie, bujii, senzor volanta)
*



Tot din cauza benzinei au zis si ei, mai exact din cauza benzinei prea mult aditivata. Mi-a schimbat carcasa filtrului de aer cu elementul filtrant cu tot si corpul clapeta deoarece cand a bagat-o pe tester a constatat ca motorul nu mergea rotund la relanti, din cate imi aduc eu aminte la relanti trebuia sa fie sau ma rog trebuie sa fie 735 de rot/min parca si eu aveam ceva mai putin. Mentionez ca asta s-a intamplat in perioada garantiei.


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Jun 2011, 20:50
Post #184


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Andrei LGN @ 1 Jun 2011, 16:43)
La mine lipseste la symbol si e la logan 2006 sept. nou
*



curios...la mine era pe symbol si nu-i pe golan....o s-o comand la un magazin de piese !!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 1 Jun 2011, 20:58
Post #185


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Cu scuzele de rigoare....cum arata piesa despre care vorbiti?
Bafta!


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Jun 2011, 21:02
Post #186


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




uite aici...parca asta-i !

LE din ce imi amintesc eu la symbol era ca o "limba" metalica cu un surub ce se infileta in galeria de admisie(locul de surub este la mine la golan).....in desen apare putin diferit,poate asta-i alta varianta de siguranta....oricum,daca-i data de program,asta o fi !

klaus pe unde esti ? biggrin.gif

This post has been edited by sobolan: 1 Jun 2011, 21:12

Attached thumbnail(s)
MPP.png ( Size: 109.92k ) Number of downloads: 484


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Jun 2011, 21:38
Post #187


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Parerea mea: n-are nici o treaba tipul de benzina in eveniment


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 1 Jun 2011, 23:17
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




apasati cumva pedala de acceleratie inainte sau in timp ce dati sa porneasca?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Jun 2011, 23:20
Post #189


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




asta se facea la carburatie...desi daca s-ar apasa pedala de acc inainte de pornire s-ar "elibera" vaporii din admisie.....vapour lock ? huh.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 1 Jun 2011, 23:37
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




stiu ca asa se proceda la carb si are utilitate nula la injectie.
unde bat eu cu intrebarea: atunci cand se ia contactul pentru a opri motorul, acesta din urma se mai invarte din inertie. ce se intampla daca, spre exemplu, ultimul grup de timpi de injectie introdus in aerul de pe admisie ajunge in cilindru dar supapa de admisie nu ajunge sa fie inchisa complet? parerea mea este ca amestecul se disperseaza prin galeria de admisie.
totusi, de vina (cred eu) este uce-injectie pentru ca da comanda bobinei sa aprinda perechea de bujii prea repede.
amestecul nu are de unde sa se aprinda intr-un motor rece decat de la bujii.

sunt constient ca motorul mai face din inertie cel putin 2 rotatii - echivalent cu un ciclu: admisie-compresie-ardere si detenta-evacuare - in care, practic, aeriseste cilindrul. dar totusi...

ori asta, ori curge un injector.

This post has been edited by mikey_gtx: 2 Jun 2011, 00:01


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Jun 2011, 08:20
Post #191


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




calculatorul ar trebui sa "stie" si asta cumva,nu ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Jun 2011, 08:36
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




maine de dimineata sunt programat la DAB, si imediat ce vin de la service intru pe site sa spun cauzele detonatiei. Din ce am vb eu la telefon cu cei de acolo, nu li s-a mai intamplat asa ceva, si nu mai auzisera de detonatie pe sistemul de admisie. Ba mai mult, meseriasul de acolo spunea ca pot sa vin singur cu masina, (fara tractare) daca nu mi se aprinde nici un martor din bord si daca filtrul de aer nu e ars/franjurat de la explozie. Oare sa il cred?
In rest, faptul ca nu am schimbat bujiile de 4 ani (41 000km) poate avea vreo relevanta?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 2 Jun 2011, 10:39
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




QUOTE(sobolan @ 2 Jun 2011, 09:20)
calculatorul ar trebui sa "stie" si asta cumva,nu ?
*

ce anume? cand sa dea comanda bobinei? pai, da, normal ca stie. pentru asta e senzorul de PMS.
poate face o citire eronata care duce la a da scanteie cand nu trebuie si face poc.

QUOTE(theodor2004 @ 2 Jun 2011, 09:36)
faptul ca nu am schimbat bujiile de 4 ani (41 000km) poate avea vreo relevanta?
*

nu.

This post has been edited by mikey_gtx: 2 Jun 2011, 10:41


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jun 2011, 10:58
Post #194


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 2 Jun 2011, 09:36)
Din ce am vb eu la telefon cu cei de acolo, nu li s-a mai intamplat asa ceva, si nu mai auzisera de detonatie pe sistemul de admisie.
*

Ce sa faca mai? Nu au auzit de asa ceva?
radmasa.gif
Pai e problema clasica la DSN. Cauta aia cu DSN-urile prin targ la carcase de filtru de n-au aer. Si toti cu detonatie la pornire.
Ce vrajeala si pe meseriasul lu' peste!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Jun 2011, 11:59
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si eu m-am mirat ca el nu a auzit de detonatii la sistemul de admisie...
acum ce sa fac, sa il cred cu partea a doua a informatiei: ,,daca filtrul de aer nu e ars/franjurat, poti sa vii singur cu masina la service, fara a fii nevoie de tractare''?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Jun 2011, 14:17
Post #196


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




atunci "usuram" volantul pe strung ! laugh.gif

calculatorul ar trebui sa stie ca motorul mai face o tura/doua....muma ciorilor azi dar !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jun 2011, 15:28
Post #197


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Du-te linistit cu masina la service asa, ca mai mult de un consum mai mare nu prea are ce se intampla. Mergi insa normal, nu-i "da forja"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Jun 2011, 15:39
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sunt 4 km de la mine pana la DAB. Diseara voi desface cutia filtrului de aer, sa vad daca e franjurat. Daca va fi franjurat, voi chema totusi tractarea, daca filtrul e intact, voi merge singur. Imi e teama ca partile franjurate din filtru sa nu ajunga in galeria de admisie ..(daca filtrul e franjurat).
Am gasit un capac de filtru de aer la un pret de 180 RON la un magazin din rahova (cu livrare in 24 ore). vanzatorul spune ca este original, pt ca, cutii pt filtre de aer nu se fac after market; deci el nu poate fi decat original. Cei de la DAB au capace de filtru la un pret de 340 RON, cu livrare in 48 ore.
Ce ma sfatuiesti: sa ma bag la cel de 180 RON, de la mag din Rahova, si sa il montez la DAB?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 2 Jun 2011, 16:31
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




QUOTE(sobolan @ 2 Jun 2011, 15:17)
atunci "usuram" volantul pe strung ! laugh.gif

calculatorul ar trebui sa stie ca motorul mai face o tura/doua....muma ciorilor azi dar !
*

nu. alte firme echipeaza motoarele cu volante cu masa dubla si tu vrei sa o usurezi...
la oprire e bine sa mai faca motorul cateva ture ca sa impinga pe evacuare amestecul rezidual de aer+benzina. problema eu o vad la pornire, cand uce-injectie da comanda de scanteie aiurea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Jun 2011, 16:56
Post #200


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




theodor2004 sigur nu vor gasi nimic in neregula la motor/sistem injectie/admisie,problema la tine este,ca daca a facut bum o data,va mai face,remedierea este urmatoarea---resoftarea sistemului---,din cauza ca sa ,,strecurat,, o greseala in momentu scrierii lui in calculator
asa ca intereseazate cat costa o rescriere de soft,varianta noua,si vei scapa de bubuituri,sunt si firme care fac acest lucru


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 2 Jun 2011, 20:41
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




Si la mine din 2007 de ce nu a mai facut asa domnu nikuniku? De unde stii dumneata ca va mai face bum? daca zici ca s-a strecurat cine stie ce greseala la rescrierea softului ar face la fiecare pornire sau ma rog aproape la fiecare pornire. Eu am cumparat masina in 2005 si pana in 2007 de ce nu a mai facut asa daca ar fii fost ceva la soft, poate s-o fii strecurat vre-un soricel


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 2 Jun 2011, 21:46
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




am eu o presupunere ca pistonul 1 sa fie exact in PMS cand porneste uce-injectie ca sa dea scanteie si sa aprinda amestecul iesit din cilindrul 4. din pacate, ramane la stadiul de teorie pentru ca nu am cum testa. ce imi da in continuare cu virgula e ca in orice situatie, scanteia se da cand supapele sunt inchise, deci nu are cum sa faca detonatie pe admisie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Jun 2011, 00:39
Post #203


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mikey_gtx @ 2 Jun 2011, 16:31)
nu. alte firme echipeaza motoarele cu volante cu masa dubla si tu vrei sa o usurezi...
...
*



aplic ptr asta ptr. ca volant cu masa dubla e greu de adaptat...poate de la vreun reno mai destept dar asta implica si schimbarea prizei(probabil) si a kitului de ambreiaj si alte mici dracii care costa mult....daca e usurat se invarte un interval mai scurt de timp dupa oprire sau chiar deloc dar nici asta nu e o solutie deorece asta o sa duca la marirea turatiei la ralanti si alte mici dereglari pe la "electronica" masinii...
ceva mai "destept" ar fi trebuit implementat la soft....
si,totusi, gandesc ca am schimbat multe distributii si am invartit de motor la greu si totusi au pornit bine toate la prima cheie....
tot din soft s-ar face,zic eu....un soft de "tuning" ar putea sa contina solutia ? sau doar timpii de injectie modificati etc etc etc ???


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Jun 2011, 11:11
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




am verificat aseara starea filtrului de aer, si era impecabil. Nu era nici ars, nici franjurat, nici sarit. Asa ca am pornit de dimineata linistit cu masina la Renault, fara a chema tractarea.
Acolo au pus-o pe tester, si, surpriza, computerul nu arata nici o eroare (nici la aprindere, nici la sistemul de injectie, nici la alte chestii).
Au tras concluzia ca DETONATIA PE SISTEMUL DE ADMISIE A FOST CAUZATA DE VECHIMEA BUJIILOR. La Clio ele se schimba la 30 000 km, si eu nu le-am schimbat la revizia de 30 000 km pt ca mecanicul s-a uitat la ele si a tras concluzia ca sunt impecabile si mai tin. Am ajuns la 42 000 km cu aceste bujii, si uite ce am patit.
Explicatia a fost destul de plauzibila: electrozii dintre bujii s-au departat, motiv pt care nu au mai ars complet tot amestecul din camera de ardere; au ramas vapori de benzina nearsi, care au luat-o inapoi pe traseu, si cand bujiile au dat scanteie, amestecul a detonat. Ma rog, nu ma pricep la motoare, cam asta ar fi explicatia in mare.
Incidentul putea fi evitat prin apasarea pedalei de acceleratie, care ar fi evacuat vaporii de benzina.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 3 Jun 2011, 11:18
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




costuri ?


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Jun 2011, 11:45
Post #206


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 12:11)
Explicatia a fost destul de plauzibila: electrozii dintre bujii s-au departat, motiv pt care nu au mai ars complet tot amestecul din camera de ardere; au ramas vapori de benzina nearsi, care au luat-o inapoi pe traseu, si cand bujiile au dat scanteie, amestecul a detonat.
*

Daca cumva asta a fost explicatia mecanicului (sau pe aproape) denota cat de mult intelege mecanicul respectiv motoarele. E ca maimuta, repeta ce a invatat pe dinafara, cand e sa si gandeasca ii da eroare.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Jun 2011, 12:02
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Se poate si asta. Eu, nepricepandu-ma la motoare, am reprodus in mare ce mi-a spus el. Cert e ca mi-a zis clar: e de la bujiile vechi, s-au departat electrozii, nu mai ard tot amestecul din camera de ardere, raman vapori de benzina care o iau inapoi, etc, face bum.
Costuri:
-4 bujii Equiem cu 1 electrod: 52 RON
-test Clip: 80 RON (cu 50%reducere)
-manopera schimbat bujii: 80 RON (cu reducere manopera 50%).
Cost total: 210 RON.

Acum nu stiu daca sa imi schimb si carcasa de la filtrul de aer; nu are scapari de aer, si mecanicul a montat-o la locul ei initial; se tine bine , dar 2 urechiuse pe care stau saibele sunt pe jumatate rupte, (cele de pe partea cu soferul) si imi e teama sa nu sara iar carcasa la vreo zguduitura mai mare.
O poza cu starea carcasei filtrului de aer. Atasez o poza mai jos. Se vede cum urechiusa de la surubul din dreapta pozei e mai mica decat la surubul din stanga pozei.

This post has been edited by theodor2004: 3 Jun 2011, 12:03

Attached thumbnail(s)
03062011660.jpg ( Size: 406.6k ) Number of downloads: 314


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 3 Jun 2011, 12:06
Post #208


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 12:02)
-manopera schimbat bujii: 80 RON (cu reducere manopera 50%).
*


Ne-am dat dracu!

Explicatia mecanicului e absolut tampita si preturile aberate.

This post has been edited by vi_escu: 3 Jun 2011, 12:07


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 3 Jun 2011, 13:03
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




QUOTE(sobolan @ 3 Jun 2011, 01:39)
volant cu masa dubla e greu de adaptat
*
a, nu ziceam nimic de adaptare... poate fi lasata si asa ca merge bine. mai merge din inertie cateva ture si trimite pe evacuare amestecul rezidual.

QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 12:11)
DETONATIA PE SISTEMUL DE ADMISIE A FOST CAUZATA DE VECHIMEA BUJIILOR. (...) electrozii dintre bujii s-au departat, motiv pt care nu au mai ars complet tot amestecul din camera de ardere; au ramas vapori de benzina nearsi,
*
plauzibil.

QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 12:11)
care au luat-o inapoi pe traseu, si cand bujiile au dat scanteie, amestecul a detonat.
*
ok, au urcat inapoi in galerie. se poate aprinde de la scanteie, cand scanteia e data in apropierea PMS (cu putin inainte de PMS) cand supapele sunt inchise?

QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 12:11)
Incidentul putea fi evitat prin apasarea pedalei de acceleratie, care ar fi evacuat vaporii de benzina.
*
poate intr-un alt film. ar fi facut o explozie mai frumoasa daca nu ar fi fost clapeta inchisa.

QUOTE(theodor2004 @ 3 Jun 2011, 13:02)
Acum nu stiu daca sa imi schimb si carcasa de la filtrul de aer
*
eu as lasa-o asa. daca ai chef de bricolaj, repara urechiusele cu metoda prezentata de klaus.

intrebarile sunt adresate tuturor celor in masura sa raspunda.

posibilitate:
-raman vapori pe galeria de admisie;
-dupa etapele de admisie la cil. 1 si evacuare de la cil. 4, pistonii 1 si 4 ajung la PMS;
-se da scanteie pentru a aprinde cilindrul 1;
-datorita temperaturii relativ scazute, amestecul din 4 nu a ars complet si a fost reaprins de scanteie (sau a ars lent)
-in momentul deschiderii supapei de admisie, se aprind vaporii de pe admisie.

sugestii, pareri, rezolvari?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Jun 2011, 13:31
Post #210


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(klaus @ 3 Jun 2011, 11:45)
Daca cumva asta a fost explicatia mecanicului (sau pe aproape) denota cat de mult intelege mecanicul respectiv motoarele. E ca maimuta, repeta ce a invatat pe dinafara, cand e sa si gandeasca ii da eroare.
*



corect,corect,corect !!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 04:55
Forum Renault